Ik zag voor me hoe I. echt in zijn oog ging zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon beetje wrijven joh, doen we allemaal wel eens
Minder films kijken jijquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag voor me hoe I. echt in zijn oog ging zitten.
Dat is waar. Ken zijn moeder wel alquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat weet je himmel nie zeker jonguh!
trusten ama.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:28 schreef Amarantha het volgende:
Oke ik duik mijn bed ook maar eens in. Morgen weer een dag.
Jup, bizar wel hoe het gelopen is.. Na de operaties krijg ik wel constant een kapje mee die ik 's nachts op moet plakken zodat ik er niet in kan wrijven. Verschilt per operatie hoe lang ik die 's nachts moet gebruiken. Laatste operatie was één nachtje. Bij de staaroperatie was het een week. Tussen de operaties door als het oog weer 'rustig' is, hoef ik het niet af te plakken oid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat is ook niks joh, bijna geen leven op die manier![]()
Damn man, hoop echt dat ze het snel fixen voor je dan. Hoe groot is de kans ook dat je net iets krijgt wat ze niet kunnen vinden, zit je wel echt tegen man. Moet je ook slapen met een bril eigenlijk of mag je in je oog zitten?
Eerder een serie of docu. Oke en nu ga ik echt haha.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik zie jou wel aan voor een meid die elke avond een film kijkt eig
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben stoned en een beelddenker.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag voor me hoe I. echt in zijn oog ging zitten.
Trustenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerder een serie of docu. Oke en nu ga ik echt haha.
Joeeequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga ook dromenland bewandelen denk ik, morgen start Vuelta genot!
Trusten Ettoo,quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik ga ook slapen...
sterkte I. ook dit gaat voorbij.
![]()
Ahh oke, dat scheelt wel echt! Ik moest na het laseren 3 dagen slapen met zo'n soort duikbril en dat was echt geen doen, was even bang dat jij elke nacht moest, dat zou extreem klote zijn, dan slaap je helemaal niet meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:30 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, bizar wel hoe het gelopen is.. Na de operaties krijg ik wel constant een kapje mee die ik 's nachts op moet plakken zodat ik er niet in kan wrijven. Verschilt per operatie hoe lang ik die 's nachts moet gebruiken. Laatste operatie was één nachtje. Bij de staaroperatie was het een week. Tussen de operaties door als het oog weer 'rustig' is, hoef ik het niet af te plakken oid.
Slaaplekkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerder een serie of docu. Oke en nu ga ik echt haha.
Ik moest dus zo slapen (en roken)quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:30 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, bizar wel hoe het gelopen is.. Na de operaties krijg ik wel constant een kapje mee die ik 's nachts op moet plakken zodat ik er niet in kan wrijven. Verschilt per operatie hoe lang ik die 's nachts moet gebruiken. Laatste operatie was één nachtje. Bij de staaroperatie was het een week. Tussen de operaties door als het oog weer 'rustig' is, hoef ik het niet af te plakken oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2019 03:36:34 ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ahh oke, dat scheelt wel echt! Ik moest na het laseren 3 dagen slapen met zo'n soort duikbril en dat was echt geen doen, was even bang dat jij elke nacht moest, dat zou extreem klote zijn, dan slaap je helemaal niet meerMaar is wel logisch ook idd, gelukkig.
Ja verder doe je er weinig aan op het moment he...
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik moest dus zo slapen (en roken)
Moet je ook niet willen neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet best. Zou ook niet te doen zijn idd.
Ik vond het wel echt kut toen ik bijna rechtop moest zitten om te slapen, zodat een bloeduitstorting beter weg zou trekken. Dat heb ik twee nachten "volgehouden" kon gewoon niet in slaap komen.. Ook echt geen aanrader.
Achja![]()
Rechtop slapen... noooopequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:07 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Moet je ook niet willen neeNiet best. Zou ook niet te doen zijn idd.
Ik vond het wel echt kut toen ik bijna rechtop moest zitten om te slapen, zodat een bloeduitstorting beter weg zou trekken. Dat heb ik twee nachten "volgehouden" kon gewoon niet in slaap komen.. Ook echt geen aanrader.
Achja
Hey, jij hierquote:
Zeker, alles overleefd tot nu toequote:
Wat is alles?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zeker, alles overleefd tot nu toe
Weet niet meer wanneer de laatste keer was dat we elkaar spraken, maar heb er 9 weken opname op de paaz op zitten, gevolgd door 9 weken verslavingskliniekquote:
Netjes netjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Weet niet meer wanneer de laatste keer was dat we elkaar spraken, maar heb er 9 weken opname op de paaz op zitten, gevolgd door 9 weken verslavingskliniek
Ja, eindelijk het gevoel dat ik het wel overleef, letterlijkquote:
Mooi man, ben blij voor jequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk het gevoel dat ik het wel overleef, letterlijk
Feestje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:43 schreef Kopjechino het volgende:
Wordt een leuke dag vandaag
Denk ik. Er is bier, dus zal wel goedkomen.
Wel goed hoor. Met jou?quote:
Bek houden wandelend frituurvatquote:
Nog niet eerder mee mogen maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Een moeder waar je marsen in kunt frituren
Beter dan die van jouquote:
Gadver man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Even een onderbroek zoeken, m'n stoel plakt
Strooooquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had zowaar nog wel ontbijt in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |