quote:
Oh ik weet dat niet meer hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hey Haags die uefa avond tegen PSV toen met die penalty's was ook echt ziek
Toen van hooijdonk voor de 5-4 aanlegde had je echt doodse stilte en hoorde je alleen 'mijn Feyenoord' echt mooi
VBL is de andere kant op gek!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hey Haags die uefa avond tegen PSV toen met die penalty's was ook echt ziek
Toen van hooijdonk voor de 5-4 aanlegde had je echt doodse stilte en hoorde je alleen 'mijn Feyenoord' echt mooi
Plaats dan joh.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tieft lekker op. Ik zie geen tetten!
Ja keek samenvatting net, jouw schuld lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik weet dat niet meer hoor.
effe rustig he ouwe perenplukkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
VBL is de andere kant op gek!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja keek samenvatting net, jouw schuld lol
quote:
Nog steeds de eerste en laatste Nederlandse club met een Europacup.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord die wint is altijd positief
Ja dit jaar weer winnen hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog steeds de eerste en laatste Nederlandse club met een Europacup.
Hahahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dit jaar weer winnen hoor
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dit jaar weer winnen hoor
Net als een alcoholist die zegt dit is m'n laatstequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze dat flikken zie je mij een jaar niet op fok!
Dit is net iets andersquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Net als een alcoholist die zegt dit is m'n laatste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verf ik m'n voordeur felrozequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze dat flikken zie je mij een jaar niet op fok!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
True.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Even erge verslavingenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is net iets anders
Tnxquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:46 schreef BasEnAad het volgende:
.................
lijntje voor het topic
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zeg wel kwartfinale dit jaar, dat was vorig jaar mijn voorgevoel en heb ik ook kenbaar gemaakt hier!
Halve finale.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zeg wel kwartfinale dit jaar, dat was vorig jaar mijn voorgevoel en heb ik ook kenbaar gemaakt hier!
Kan zomaar hoor, als je een beetje een makkelijke poule hebt en Jorgenson is terug en je hebt senesi heb je een best degelijk team hoorquote:
We gaan het meemaken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan zomaar hoor, als je een beetje een makkelijke poule hebt en Jorgenson is terug en je hebt senesi heb je een best degelijk team hoor
Nicequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Overwinteren zou zo lekker zijn Haagsie, krijg je een biertje van mij
Dat komt uit een koker hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar de knvb maffia kennende geven ze feyenoord weer alleen thuiswedstrijden.
Mijn sperma ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat komt uit een koker hoor
Op donderdag avond kapot vriezen in de kuipquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Overwinteren zou zo lekker zijn Haagsie, krijg je een biertje van mij
ALLES VOOR DE CLUB!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op donderdag avond kapot vriezen in de kuip
Waar ik zat was het lekker warmquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op donderdag avond kapot vriezen in de kuip
Laterquote:
Bij wie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die mag wel op bezoek komen bij SCUM GAAAAAAAAAAAANG!
Bij de Society can't understand me gangquote:
Ah okay doe je netjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bij de Society can't understand me gang
6ix9ine is de leider maar omdat hij nu in de gevangenis zit neem ik het tijdelijk over
altijd weer die @haags_terreurtjequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Onderduiken van jouw terreur ja
Nee, mijn wekker hahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:48 schreef stokj het volgende:
Hoi Kopje!!!![]()
Hebben de honden je wakker gemaakt
Dat niet. Wel barbecuen vanmiddag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ga je de zon opzoeken vandaag?
Werk?! Ben je gek man, ik ga lekker zuipen aan het strand vandaag!quote:
Leuk! VLEES, veel VLEES. of VIS, veel VIS. Of vega?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Werk?! Ben je gek man, ik ga lekker zuipen aan het strand vandaag!
Voornamelijk vlees.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Leuk! VLEES, veel VLEES. of VIS, veel VIS. Of vega?
Een collega zou met zijn team barbecuen. Hij neemt dan gelijk afscheid omdat hij voor zichzelf gaat beginnen. Deze week kwam de ene na de andere afmelding: niemand had zin om na de zomervakantie naar nóg een bbq te gaan. Dus gaat het niet door![]()
![]()
Een keer mochten mensen hun dieetwensen opgeven voor een interne conferentie. Zag je echt die reacties van "Hoera ik mag vlees eten, ik wil vlees en veel vlees". Bleek dus dat er mensen waren die thuis geen vlees mochten eten van hun man of vrouw.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Een keer mochten mensen hun dieetwensen opgeven voor een interne conferentie. Zag je echt die reacties van "Hoera ik mag vlees eten, ik wil vlees en veel vlees". Bleek dus dat er mensen waren die thuis geen vlees mochten eten van hun man of vrouw.
Nee, ga naar een festival dus de honden gaan niet meequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:55 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daar is het wel mooi weer voor. Mogen de honden mee? Kunnen ze lekker de zee in.
Een maat van mij heeft twee leonberghonden. Man man man, grote beesten maar wel lief.
Bier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Snoeihard copuleren?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan me niks mooiers voorstellen
Gelukkig?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]Hoi!
[..]
Oh wacht, ik ben al getrouwd!
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Jammer!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]Hoi!
[..]
Oh wacht, ik ben al getrouwd!
Heb je alles al doorgenomen voor vandaag?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Tja je moet maar van je vrouw of man houden omdat er voor over te hebben
Ik heb al boodschappen gedaan en ben net klaar met het doornemen van de dagelijkse inlichtingen. Zo meteen de plaatselijke postkantoor bezoeken en daarna rondbanjeren denk ik (of ergens werken aan een presentatie die ik volgende week moet geven, maar die improviseer ik liever).quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Ghehe nice.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb al boodschappen gedaan en ben net klaar met het doornemen van de dagelijkse inlichtingen. Zo meteen de plaatselijke postkantoor bezoeken en daarna rondbanjeren denk ik (of ergens werken aan een presentatie die ik volgende week moet geven, maar die improviseer ik liever).
Als HoS is het leven niet makkelijk hoor![]()
![]()
Aha.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met jou weet je het nooit.
Haha die mogen inderdaad niet mee naar festivals.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ga naar een festival dus de honden gaan niet mee
Oh tof! Ik heb twee boys van beide 30 kilo, zijn ook grote knuffelberen
Maar ze zijn ook zó lief.
Dat gaat wat wordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En de carnaval moet nog beginnen!
Ik vind grote honden juist het leukstquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:47 schreef stokj het volgende:
Haha die mogen inderdaad niet mee naar festivals.
De eerste keer dat ik ze ontmoette zag ik ze rustig op me afkomen. Maar door hun grootte kan het schrikkend zijn. Zo een andere maat die mee was en een stuk kleiner dan mij is werd van alle kanten besnuffeld en kreeg een lik bij zijn kruis. Sindsdien plagen we hem dat de honden verliefd op hem zijn![]()
![]()
![]()
Ik vind het leuk om naar dieren te kijken. Wel fascinerend dat hoe slecht je een hond ook behandeld, de hond komt altijd bij je terug.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vind grote honden juist het leukst
HAHA dat klopt, want hij rook altijd naar Indiase kruidenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:59 schreef Kopjechino het volgende:
Haha oei, dan zal hij wel niet zo lekker geroken hebben daar
En daar hangt hij z'n ballen in?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om naar dieren te kijken. Wel fascinerend dat hoe slecht je een hond ook behandeld, de hond komt altijd bij je terug.
[..]
HAHA dat klopt, want hij rook altijd naar Indiase kruiden![]()
![]()
Mijn honden zijn mishandeld op straat in Griekenland toen ze pup waren. Maar ze zijn ons zo dankbaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:01 schreef stokj het volgende:
Ik vind het leuk om naar dieren te kijken. Wel fascinerend dat hoe slecht je een hond ook behandeld, de hond komt altijd bij je terug.
[..]
HAHA dat klopt, want hij rook altijd naar Indiase kruiden![]()
![]()
Bek houden. Mijn 150+kg kan hier niet tegen. Ik laat overal vetvlekken achter nuquote:
Jouw probleem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bek houden. Mijn 150+kg kan hier niet tegen. Ik laat overal vetvlekken achter nu
Als je straks thuis komt ook de jouwe. Zal eens even wat vlekken op je vriendin achter laten.quote:
Suc6quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je straks thuis komt ook de jouwe. Zal eens even wat vlekken op je vriendin achter laten.
Gaat wel lukken.quote:
Als ze net zo nat is als vorige keer. Leek wel een Spaansequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan.
Lekkere wijfjes zijn datquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze net zo nat is als vorige keer. Leek wel een Spaanse
Zeker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekkere wijfjes zijn dat
Nee hoor. Ik ben mooi slank.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:45 schreef stokj het volgende:
[..]
@:Fancy2 fawaka, ben je niet meer viesdik?![]()
![]()
Pappaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
FAAAAAANCYquote:
DUUUUDOOOORRRRquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
FAAAAAANCY![]()
![]()
Is er ook lelijk slank 🤔🤔🤔
Hoezo datquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkeerde binnenkomst.
Ik ben dan wel niet je papa maar je mag me wel daddy noemen 😏quote:
Pics?!?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
DUUUUDOOOORRRR![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben mooi slank 2x. Hihi
Suga daddyquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben dan wel niet je papa maar je mag me wel daddy noemen 😏
[..]
Pics?!?
Dat dan weer niet.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.ik ben niet zo rijk als Haags
quote:
Sorry. Het is niet anders.quote:
Motorblok!quote:
Te warmquote:
Zwemmenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sorry. Het is niet anders.
[..]
Motorblok!
Hoe lang heb je nou vakantie?
[..]
Te warm
Alsof dat zwembad niet helemaal propvol ligt. Zelfde geldt voor alle watertjes waar je kan en mag zwemmen.quote:
Je eigen zwembad toch dommiequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof dat zwembad niet helemaal propvol ligt. Zelfde geldt voor alle watertjes waar je kan en mag zwemmen.
Ja dan moet ik die eerst weer opzetten en vullen.quote:
Ja wel warm. Maar het valt nog mee.quote:
Hee dudequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sorry. Het is niet anders.
[..]
Motorblok!
Hoe lang heb je nou vakantie?
[..]
Te warm
Ik ga naar mijn ouders. Lekker zwemmen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dan moet ik die eerst weer opzetten en vullen.
Lekker! En daarna weer op uitzending?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja wel warm. Maar het valt nog mee.
[..]
Hee dudenu nog 4 weken
Chillquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:29 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn ouders. Lekker zwemmen.
Dat is kutquote:
Jup..ga weer een tijdje naar Polen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker! En daarna weer op uitzending?
Zelfde als waar je al eerder geweest bent of ergens anders?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jup..ga weer een tijdje naar Polen.
Al opgelost, hoop ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker! En daarna weer op uitzending?
[..]
Chill
[..]
Dat is kut
Ik hoop mee voor je. Kapotte wasmachine is toch wel zo ontzettend kutquote:
Ja hahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je moet hem wel aanzetten he
Vakman jij!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja haha![]()
Zat iets tussen de schoep, als het goed is draait ie nu weer.
NOOBquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:54 schreef Fancy2 het volgende:
Ik ga weer eten bestellen bij Spare Ribs. Ga toch niet naar mijn ouders.
Hij doet hetquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hoop mee voor je. Kapotte wasmachine is toch wel zo ontzettend kut
Nee, heb al besteld. Moet thuis wachten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:54 schreef Fancy2 het volgende:
Ik ga weer eten bestellen bij Spare Ribs. Ga toch niet naar mijn ouders.
Morgenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maar ja geen zwemmende fancy dan
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij doet het![]()
![]()
Scheelt weer een hoop ellende idd.
Naakt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maar ja geen zwemmende fancy dan
Zelfde plek weer ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfde als waar je al eerder geweest bent of ergens anders?
Bekend terrein dus. En dan voor een maand of 2 weer of korter?quote:
Weet ik niet precies. Denk tot december maar kan zijn dat ik tussendoor een keer een week naar huis ga.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bekend terrein dus. En dan voor een maand of 2 weer of korter?
Ik denk dat hij niet doucht en dat als zijn vrouw kook de ramen nooit opengaan en de kledingkastdeur altijd open is.quote:
Jeetje, dat is is niet best. Gelukkig hebben ze een fijn leven bij jou!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:04 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn honden zijn mishandeld op straat in Griekenland toen ze pup waren. Maar ze zijn ons zo dankbaar.
Ja, het was wel ernstig want als hij voor college (altijd) te laat kwam dan zeiden we dat hij moest koken. Want als hij binnenkwam, kwam er altijd zo een walm mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:04 schreef Kopjechino het volgende:
Ieuw bah. Heb op mijn werk ook een meisje en zij ruikt altijd heel kruidig. Alsof ze net boven de tika masala heeft gehangen
Heb je snel gedaan danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan dan![]()
Ben je nog zo mak als een lammetje of ben je een grote geit geworden![]()
![]()
Ik ben een soewaaan stokj!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een wattes?quote:
Ah je bent een zwaanquote:
Mooie beestenquote:
Met prachtige verenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hihi. Wel met gekleurde veren toch
Ow. Wel een sierlijke hoop ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets van een adelaar weg. Daadkrachtig en ferme klauwen
Ik zal het maar plat vragen, zoals het een goede fokster betaamt: Wil jij in mijn broekje ofzo?quote:
Hmm, ik ga niet echt snel in iemands broekje. Eerst een goede basis opbouwen enzo, nette jongen wel. Vind je wel aardig hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zal het maar plat vragen, zoals het een goede fokster betaamt: Wil jij in mijn broekje ofzo?
Even afwachten dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Denk tot december maar kan zijn dat ik tussendoor een keer een week naar huis ga.
Is ook een optie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet doucht en dat als zijn vrouw kook de ramen nooit opengaan en de kledingkastdeur altijd open is.
Laffing out loud.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm, ik ga niet echt snel in iemands broekje. Eerst een goede basis opbouwen enzo, nette jongen wel. Vind je wel aardig hoorVerder idk lol
Smooth CRIMINAL!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er is veel wat ik waarschijnlijk nog niet weet
Oh nee zo snel ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Dacht dat je gescoord had en jezelf in intiem gezelschap bevond.
Let je wel goed op kansen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh nee zo snel ben ik niet hoor
Wil je iemand van FOK! ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben vaak iemand die het niet begrijpt, vaak besef ik het niet als er kansen zijn lol
Ik wil iemand waar ik een goede klik mee heb en gelukkig ben.quote:
Zijn er nog speciale eisen/wensen? Speelt cultuur/afkomst/religie nog een rol of is het vrij in te vullen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik wil iemand waar ik een goede klik mee heb en gelukkig ben.
Of dat van FOK!, tinder, het bejaarde-tehuisis maakt dan weinig uit eigelijk
Zolang je de duivel niet aanbidt is eig alles wel goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Zijn er nog speciale eisen/wensen? Speelt cultuur/afkomst/religie nog een rol of is het vrij in te vullen?
Hangt ook van de strengheid af.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zolang je de duivel niet aanbidt is eig alles wel goedNiet heel moeilijk verder
Al zou ik miss wel moeite hebben met iemand uit Afrika of midden-oosten maar idk
Iedereen is toch labiel daar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Hangt ook van de strengheid af.
Volgens mij kan je in R&P een oproep doen trouwens, zou je dat overwegen?
Meh, ik weet niet of schreeuwen 'ik zoek liefde' echt het gewenste effect heeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Hangt ook van de strengheid af.
Volgens mij kan je in R&P een oproep doen trouwens, zou je dat overwegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |