Dit is net iets andersquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Net als een alcoholist die zegt dit is m'n laatste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verf ik m'n voordeur felrozequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze dat flikken zie je mij een jaar niet op fok!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
True.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Even erge verslavingenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is net iets anders
Tnxquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:46 schreef BasEnAad het volgende:
.................
lijntje voor het topic
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zeg wel kwartfinale dit jaar, dat was vorig jaar mijn voorgevoel en heb ik ook kenbaar gemaakt hier!
Halve finale.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zeg wel kwartfinale dit jaar, dat was vorig jaar mijn voorgevoel en heb ik ook kenbaar gemaakt hier!
Kan zomaar hoor, als je een beetje een makkelijke poule hebt en Jorgenson is terug en je hebt senesi heb je een best degelijk team hoorquote:
We gaan het meemaken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan zomaar hoor, als je een beetje een makkelijke poule hebt en Jorgenson is terug en je hebt senesi heb je een best degelijk team hoor
Nicequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Overwinteren zou zo lekker zijn Haagsie, krijg je een biertje van mij
Dat komt uit een koker hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar de knvb maffia kennende geven ze feyenoord weer alleen thuiswedstrijden.
Mijn sperma ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat komt uit een koker hoor
Op donderdag avond kapot vriezen in de kuipquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Overwinteren zou zo lekker zijn Haagsie, krijg je een biertje van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |