quote:
Oh ik weet dat niet meer hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hey Haags die uefa avond tegen PSV toen met die penalty's was ook echt ziek
Toen van hooijdonk voor de 5-4 aanlegde had je echt doodse stilte en hoorde je alleen 'mijn Feyenoord' echt mooi
VBL is de andere kant op gek!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hey Haags die uefa avond tegen PSV toen met die penalty's was ook echt ziek
Toen van hooijdonk voor de 5-4 aanlegde had je echt doodse stilte en hoorde je alleen 'mijn Feyenoord' echt mooi
Plaats dan joh.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tieft lekker op. Ik zie geen tetten!
Ja keek samenvatting net, jouw schuld lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik weet dat niet meer hoor.
effe rustig he ouwe perenplukkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
VBL is de andere kant op gek!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja keek samenvatting net, jouw schuld lol
quote:
Nog steeds de eerste en laatste Nederlandse club met een Europacup.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord die wint is altijd positief
Ja dit jaar weer winnen hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog steeds de eerste en laatste Nederlandse club met een Europacup.
Hahahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dit jaar weer winnen hoor
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dit jaar weer winnen hoor
Net als een alcoholist die zegt dit is m'n laatstequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze dat flikken zie je mij een jaar niet op fok!
Dit is net iets andersquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Net als een alcoholist die zegt dit is m'n laatste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verf ik m'n voordeur felrozequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze dat flikken zie je mij een jaar niet op fok!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
True.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Even erge verslavingenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is net iets anders
Tnxquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:46 schreef BasEnAad het volgende:
.................
lijntje voor het topic
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zeg wel kwartfinale dit jaar, dat was vorig jaar mijn voorgevoel en heb ik ook kenbaar gemaakt hier!
Halve finale.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zeg wel kwartfinale dit jaar, dat was vorig jaar mijn voorgevoel en heb ik ook kenbaar gemaakt hier!
Kan zomaar hoor, als je een beetje een makkelijke poule hebt en Jorgenson is terug en je hebt senesi heb je een best degelijk team hoorquote:
We gaan het meemaken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan zomaar hoor, als je een beetje een makkelijke poule hebt en Jorgenson is terug en je hebt senesi heb je een best degelijk team hoor
Nicequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Overwinteren zou zo lekker zijn Haagsie, krijg je een biertje van mij
Dat komt uit een koker hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar de knvb maffia kennende geven ze feyenoord weer alleen thuiswedstrijden.
Mijn sperma ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat komt uit een koker hoor
Op donderdag avond kapot vriezen in de kuipquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Overwinteren zou zo lekker zijn Haagsie, krijg je een biertje van mij
ALLES VOOR DE CLUB!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op donderdag avond kapot vriezen in de kuip
Waar ik zat was het lekker warmquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Op donderdag avond kapot vriezen in de kuip
Laterquote:
Bij wie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die mag wel op bezoek komen bij SCUM GAAAAAAAAAAAANG!
Bij de Society can't understand me gangquote:
Ah okay doe je netjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bij de Society can't understand me gang
6ix9ine is de leider maar omdat hij nu in de gevangenis zit neem ik het tijdelijk over
altijd weer die @haags_terreurtjequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Onderduiken van jouw terreur ja
Nee, mijn wekker hahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:48 schreef stokj het volgende:
Hoi Kopje!!!![]()
Hebben de honden je wakker gemaakt
Dat niet. Wel barbecuen vanmiddag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ga je de zon opzoeken vandaag?
Werk?! Ben je gek man, ik ga lekker zuipen aan het strand vandaag!quote:
Leuk! VLEES, veel VLEES. of VIS, veel VIS. Of vega?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Werk?! Ben je gek man, ik ga lekker zuipen aan het strand vandaag!
Voornamelijk vlees.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Leuk! VLEES, veel VLEES. of VIS, veel VIS. Of vega?
Een collega zou met zijn team barbecuen. Hij neemt dan gelijk afscheid omdat hij voor zichzelf gaat beginnen. Deze week kwam de ene na de andere afmelding: niemand had zin om na de zomervakantie naar nóg een bbq te gaan. Dus gaat het niet door![]()
![]()
Een keer mochten mensen hun dieetwensen opgeven voor een interne conferentie. Zag je echt die reacties van "Hoera ik mag vlees eten, ik wil vlees en veel vlees". Bleek dus dat er mensen waren die thuis geen vlees mochten eten van hun man of vrouw.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Een keer mochten mensen hun dieetwensen opgeven voor een interne conferentie. Zag je echt die reacties van "Hoera ik mag vlees eten, ik wil vlees en veel vlees". Bleek dus dat er mensen waren die thuis geen vlees mochten eten van hun man of vrouw.
Nee, ga naar een festival dus de honden gaan niet meequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:55 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daar is het wel mooi weer voor. Mogen de honden mee? Kunnen ze lekker de zee in.
Een maat van mij heeft twee leonberghonden. Man man man, grote beesten maar wel lief.
Bier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Snoeihard copuleren?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan me niks mooiers voorstellen
Gelukkig?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]Hoi!
[..]
Oh wacht, ik ben al getrouwd!
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Jammer!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]Hoi!
[..]
Oh wacht, ik ben al getrouwd!
Heb je alles al doorgenomen voor vandaag?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Tja je moet maar van je vrouw of man houden omdat er voor over te hebben
Ik heb al boodschappen gedaan en ben net klaar met het doornemen van de dagelijkse inlichtingen. Zo meteen de plaatselijke postkantoor bezoeken en daarna rondbanjeren denk ik (of ergens werken aan een presentatie die ik volgende week moet geven, maar die improviseer ik liever).quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |