quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:30 schreef Fancy2 het volgende:
Drie topics achter elkaar!
Wat ben ik goed!![]()
#nolife
Softijsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Pffft ik word nog een softie zo ook
Voetballen ze alweer?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
BAM! Nicølai Jorgensen, dat is de held van de kuip! Wat een actie, ongeloofelijk!
Dan val je in zo'n diep zwart gatquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Geniet ervan. Voor je het weet ben je met pensioen en is het altijd weekend.
Of je gaat wat doen met je tijdquote:
aloa is nu al druk bezig met het opnemen van alle wedstrijden uit de eredivisie. Dat zal een kijkgenot wordenquote:
Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:23 schreef devzero het volgende:
[..]
aloa is nu al druk bezig met het opnemen van alle wedstrijden uit de eredivisie. Dat zal een kijkgenot worden
Het is een kwestie van geduldquote:
Ik ook maar dan moet ik wel binnen nu en 1,5 maand nog even de loterij winnenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:42 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik hoop voor mijn dertigste binnen te zijn
Alles of niks dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook maar dan moet ik wel binnen nu en 1,5 maand nog even de loterij winnen
Is meestal wel een winnende strategie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:45 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Alles of niks dan.
Je volledige vermogen omzetten in loten. Kan niet misgaan.
Morgen ff naar de winkel dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:45 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Alles of niks dan.
Je volledige vermogen omzetten in loten. Kan niet misgaan.
Of als je liever op safe speelt, zoveel mogelijk bitcoins kopen! Stabiele investering voor de lange termijn.quote:
Gaat nooit wat wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Of als je liever op safe speelt, zoveel mogelijk bitcoins kopen! Stabiele investering voor de lange termijn.
Ik heb er ook nog 20 uit de tijd dat je er 1 per uur kon minen. Alleen weet ik niet meer wat mijn password was, ik had het ergens op een bierviltje geschreven.quote:
Wat aai je?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:30 schreef Fancy2 het volgende:
Drie topics achter elkaar!
Wat ben ik goed!![]()
#nolife
Ja dat is wel fijn altijd iddquote:
Leuk zakcentje dan welquote:
Duur bierviltjequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 20 uit de tijd dat je er 1 per uur kon minen. Alleen weet ik niet meer wat mijn password was, ik had het ergens op een bierviltje geschreven.
Schoon beddengoedquote:
Stop hieroverquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:22 schreef devzero het volgende:
Alleen als je schone voeten hebt natuurlijk
Fetish?quote:
Sexyquote:
Die reclame zapte ik altijd gelijk even wegquote:
Actie komedie sowieso. Je moet ook nog slapen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:44 schreef SoS87 het volgende:
Horror of actie komedie? Twijfel tussen 2 films
The other guys met Will Ferrelquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Actie komedie sowieso. Je moet ook nog slapen.
Ziet er best vermakelijk uitquote:
Daar draait het om.quote:
Bijnaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:18 schreef aloa het volgende:
Druk hier weer![]()
Nieuwe spel al klaar? #dtv
Daar twijfel ik dan weer overquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
Zelfs haags zou dit niet bijhouden!
Ik had het over haags zelf, niet over zijn 450 botsquote:
Ow okequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had het over haags zelf, niet over zijn 450 bots
Ik ga zo wel lekker slapenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben me toch een partij moe, maar nog geen zin te gaan slapen
Gelijk heb je!quote:
Morgen Barbecueënquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Ga je nog wat leuks doen in het weekend?
Nijntjequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben me toch een partij moe, maar nog geen zin te gaan slapen
Lekker man, ik zou bijna jaloers wordenquote:
Rabbitgodquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker man, ik zou bijna jaloers worden
Ga zelf ook doen danquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker man, ik zou bijna jaloers worden
Nah, die heeft zo te zien het beste gedeelte van een fles wijn soldaat gemaakt vanavond. Daar ga ik niet echt vrolijker van worden als ik die nu wakker maakquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nijntje
Ff 'knonijnen' met mevr.Nijn 😁 (als ze als slaapt, gewoon ff wakker maken 😁)
Oh ik zie je nu pasquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Schatjeeeezeg je mij niet eens meer gedag?
Valt me wel een beetje van je tegen hoor
![]()
Nah. Morgen eten in een voormalige sterren zaak en zondag bij vrienden eten.quote:
Ook goed tochquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah. Morgen eten in een voormalige sterren zaak en zondag bij vrienden eten.
Voormalig? Is het nu niks meer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah. Morgen eten in een voormalige sterren zaak en zondag bij vrienden eten.
Zijn in oktober hun ster kwijt geraakt, maar nog steeds een zeer goed aangeschreven keukenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voormalig? Is het nu niks meer?
Oh okayquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn in oktober hun ster kwijt geraakt, maar nog steeds een zeer goed aangeschreven keuken
Ik vergeet soms dat ik een beetje raar ben..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah, die heeft zo te zien het beste gedeelte van een fles wijn soldaat gemaakt vanavond. Daar ga ik niet echt vrolijker van worden als ik die nu wakker maak
Ik vergeef het jequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik zie je nu pas
Lekkerding
Hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik vergeet soms dat ik een beetje raar ben..Mr.April mag mij namelijk echt altijd wakker maken om te neuken, maar dat geldt inderdaad voor veel vrouwen niet..
Topquote:
Mwr Konijn is ook gewoon een raar diertje. Die heeft altijd een ochtend humeur als je haar uit haar slaap haalt, vooral wanneer ze alcohol gedronken heeft net voor ze in slaap is gevallenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik vergeet soms dat ik een beetje raar ben..Mr.April mag mij namelijk echt altijd wakker maken om te neuken, maar dat geldt inderdaad voor veel vrouwen niet..
Haha dat schijnt vrij normaal te zijn van wat ik heb gehoord van anderen 😅quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mwr Konijn is ook gewoon een raar diertje. Die heeft altijd een ochtend humeur als je haar uit haar slaap haalt, vooral wanneer ze alcohol gedronken heeft net voor ze in slaap is gevallen
Whahaha lekkah neuken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Topmeiden zijn allebei uit logeren dus mr-april en ik hebben het rijk alleen
(nu ff een kleine pauze
)
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whahaha lekkah neuken.
Ja, dat schijnt inderdaad vrij normaal te zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha dat schijnt vrij normaal te zijn van wat ik heb gehoord van anderen 😅
Neuk en slaap ze!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:13 schreef madam-april het volgende:
[..]Mooi
Pauze voorbijfijne nacht allemaal
Kei en Kei hard genietenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog leuke weekendplannen jongens?
Marathon neuken. Succes!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:13 schreef madam-april het volgende:
[..]Mooi
Pauze voorbijfijne nacht allemaal
Waarom denk je dat ze nu aan het opwarmen is met een marathonquote:
Gelukkig niet je moeder. Hehehehequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze nu aan het opwarmen is met een marathon
Die geniet al tijden niet meer sinds jij regelmatig langs komtquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig niet je moeder. Hehehehe
Zo'n grote eikel had ze inderdaad nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die geniet al tijden niet meer sinds jij regelmatig langs komt
Moest lachenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo'n grote eikel had ze inderdaad nog nooit gehad.
@haags_kwartiertje is mijn schatjequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:16 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
vertel eens wat over jezelf gvd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is mijn schatje
@:DerRabbit mijn zinnetje
@:dud0r mijn maatje/moppie
@:SoS87 mijn voetbal broeder
Een schoolvoorbeeld van een top wijffie ditquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wie? @Fancy2quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo'n grote eikel had ze inderdaad nog nooit gehad.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een schoolvoorbeeld van een top wijffie dit
Nee hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha mad dat jij niet genoemd bent.
Je zusje had me afgelopen nacht wel vaak genoemdquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha mad dat jij niet genoemd bent.
Zal jou eens tikkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hema terwijl hij deze post tikt
[ afbeelding ]
Had Meneer April toch nog een extra energie drankje nodig?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee pauze iets verlengd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee pauze iets verlengd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had Meneer April toch nog een extra energie drankje nodig?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IK HOU OOK VAN JOU!!!!
Hebben de beste mannen soms last vanquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:27 schreef madam-april het volgende:
[..]zonder dollen precies dat dus
Het viel ook wel een beetje te verwachten stiekem.. (We zijn al neen aantal uurtjes bezigquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben de beste mannen soms last van![]()
boeiend,quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:30 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
boeiend,
wil jij dan wel met mij neuken?
Als de kindjes van huis zijn......quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het viel ook wel een beetje te verwachten stiekem.. (We zijn al neen aantal uurtjes bezig![]()
)
Gvd daar ging mijn drinkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je doodgaat door het beffen heet dat een likquidatie
Preciesquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als de kindjes van huis zijn......
quote:
Ik ben niet boos hoor.. Als ik boos ben dan merk je dat wel, vraag maar aan @haags_kwartiertje en @DerRabbitquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:30 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
sorry, ik wist niet dat je boos werd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hey lekkertje hoe gaat het
Ik vind het opwindend als je boos bent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor.. Als ik boos ben dan merk je dat wel, vraag maar aan @:haags_kwartiertje en @:DerRabbit
Vol blijven houden!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ooit krijg ik vast antwoord
Je moet het anders aanpakken. Schrijf een gedicht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ooit krijg ik vast antwoord
Ja, beetje zoals feyenoord ooit was. In een ver verleden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Precies! Geen woorden maar daden!
Dus jij vind doodsangsten opwindendquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het opwindend als je boos bent.
Heeft wel wat ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij vind doodsangsten opwindend![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het opwindend als je boos bent.
Ja daarom post ze hier niet meer hequote:
Volgens @devzero is ze aan het duiken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja daarom post ze hier niet meer he
Geloof niet dat het werktquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:35 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je moet het anders aanpakken. Schrijf een gedicht.
Onderduiken van jouw terreur jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens @:devzero is ze aan het duiken.
Deze manquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ooh MA, je bent een lekkertje
Met jou eet ik graag een crackertje
Wil je eens voelen aan mijn stekkertje?
En dan dit keer zonder wekkertje
Oh oh wat ben je toch een lekkertje...
Volgens mij is zij Dagobertquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Onderduiken van jouw terreur ja
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Moet haast wel, pure klassequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geloof niet dat het werkt
Als je denkt dat het niet slechter kan vind onze huis schepper toch nog een schepquote:
Niet weten dat ze Groenland gaat kopenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij is zij Dagobert
Trumpquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet weten dat ze Groenland gaat kopen
Doet.ze nog iets goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom kan Trump niet meer kopen he
Die gast post alleen nog in het psv topiquequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
Dan kan ze de Bolkes daar loslaten![]()
@:Grrrrrrrr
#pray4bolke&bolkequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gast post alleen nog in het psv topique
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
Dan kan ze de Bolkes daar loslaten![]()
@:Grrrrrrrr
Leugens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gast post alleen nog in het psv topique
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Bwahaha, da's toch veel te koud! Dan geeft Bolke (
) geen melk maar yoghurtijs! TJILP!"
:"Ze hebben er ook heul geen lekker gras! Mooooooo!"
Stomquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leugens.Maar ik ben niet heel actief de laatste tijd nee
Vriendquote:
The Beast is Backquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
DTS dicht, maat overleden (op dezelfde dag), had er even allemaal geen zin meer in.quote:
Druk bezig op de terassen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
DTS dicht, maat overleden (op dezelfde dag), had er even allemaal geen zin meer in.
Ai sorryquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
DTS dicht, maat overleden (op dezelfde dag), had er even allemaal geen zin meer in.
Wel nog met de Bolkes naar Europapark geweest. Bolke (quote:
sterktequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor. Wel lekker even rustig aan. Ga volgende week naar Roemenië op vakantie, ook wel weer zin in.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe bevalt het in Nederland?
Lekker man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor. Wel lekker even rustig aan. Ga volgende week naar Roemenië op vakantie, ook wel weer zin in.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Thx mannen, ja, was nog suïcide ook. Behoorlijk drama. Compleet onverwacht.
Was dat wat je toen had verteld of weer een ander?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Thx mannen, ja, was nog suïcide ook. Behoorlijk drama. Compleet onverwacht.
Dezelfde. Toen moest de klap nog komen toen ik met jou aan het chatten was. En die kwam behoorlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Was dat wat je toen had verteld of weer een ander?
Kom hier vaker posten danquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
41.quote:
The fackquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dezelfde. Toen moest de klap nog komen toen ik met jou aan het chatten was. En die kwam behoorlijk
Ja nee dat idee had ik al ja toen idd, aan het begin lijkt het allemaal nog onwerkelijk, zoals je al aangaf. Sterkte iig maatquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dezelfde. Toen moest de klap nog komen toen ik met jou aan het chatten was. En die kwam behoorlijk
Het plan is om hier binnenkort vaker mijn kop te laten zien wel jaquote:
YESSSSquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het plan is om hier binnenkort vaker mijn kop te laten zien wel ja
Altijd welkomquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het plan is om hier binnenkort vaker mijn kop te laten zien wel ja
Ja, dat moet echt even indalen. Je hersenen beschermen je op de eoa manier voor de klap van zoiets. Heel apart.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja nee dat idee had ik al ja toen idd, aan het begin lijkt het allemaal nog onwerkelijk, zoals je al aangaf. Sterkte iig maat
Deel instinct ook he. Denk dat het eerste instinct is om zelf in een goede omgeving te zijn voor je het echt los kan laten. Had dat ook met mijn opa, de dag zelf was ik van hmm oke ja jammer maar paar dagen erna barst het helemaal losquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat moet echt even indalen. Je hersenen beschermen je op de eoa manier voor de klap van zoiets. Heel apart.
Begrijpelijk, hoop dat je langzaamaan daarvan bent hersteldquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat moet echt even indalen. Je hersenen beschermen je op de eoa manier voor de klap van zoiets. Heel apart.
Ja, gaat al weer een stuk beter. Ben er wel echt weken van door uit het lood geweest. Z'n vriendin ligt nog helemaal in puin helaas. Begrijpelijk wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Begrijpelijk, hoop dat je langzaamaan daarvan bent hersteld
De 2e helft gisteren was hoopgevend. Toch al één helft goed voetbal gezien dit seizoenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van psv zal je ook wel droevig worden.
Lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De 2e helft gisteren was hoopgevend. Toch al één helft goed voetbal gezien dit seizoen
Ze zullen nu wel EL halen. Nu nog serieus nemenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En als die Griek altijd zo speelt als hij inviel gaan we daar nog enorm veel plezier aan beleven.
Die worden gewoon uitgeschakeld door Feyenoord hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zullen nu wel EL halen. Nu nog serieus nemen
Net als in 2002quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die worden gewoon uitgeschakeld door Feyenoord hoor
Ja, dat is de afgelopen jaren nogal een ding geweest. Halve B-elftallen opstellen soms zelfs. En onlangs wist onze voorzitter er ook nog uit te kramen dat hij liever 4e in de poulefase CL werd dan de finale EL te spelen. Kom op manquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zullen nu wel EL halen. Nu nog serieus nemen
Ja mooi gênantquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat is de afgelopen jaren nogal een ding geweest. Halve B-elftallen opstellen soms zelfs. En onlangs wist onze voorzitter er ook nog uit te kramen dat hij liever 4e in de poulefase CL werd dan de finale EL te spelen. Kom op man
Ja, dat is toch niet te geloven? En de EL is zeker na de winterstop gewoon echt een jottem toernooi. Vinnik dan.quote:
Kwart!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was dat nou de halve finale?
Ja kweetnie, ik kijk dat echt te weinig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat is toch niet te geloven? En de EL is zeker na de winterstop gewoon echt een jottem toernooi. Vinnik dan.
Geloof ik wel jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah en daarna Inter toch?
Nou ja, dan zijn de echt kleine clubs eruit en krijg je de instroom uit de CL. Sportief is het dan gewoon een interessant toernooi. En het is ook weer niet dat het financieel niks oplevert, ook al verbleekt het bij de CL-inkomsten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja kweetnie, ik kijk dat echt te weinig.
Het gebrek aan Nederlandse ploegen doet mijn interesse er voor meer verbleken. Dat jaar met Ajax was wel weer geinig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dan zijn de echt kleine clubs eruit en krijg je de instroom uit de CL. Sportief is het dan gewoon een interessant toernooi. En het is ook weer niet dat het financieel niks oplevert, ook al verbleekt het bij de CL-inkomsten.
Ik was in Duitsland. Baalde want Dortmund is mijn favo club waar ik vaak kwam.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geloof ik wel ja![]()
Weet het allemaal ook niet, was er niet bij lol. Vooral verhalen van m'n oom
Ja maarja die winnen niet van topclub FEYENOORD!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was in Duitsland. Baalde want Dortmund is mijn favo club waar ik vaak kwam.
Wayoooquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:32 schreef SoS87 het volgende:
Heb gesigneerde bal van 2002, handtekening van Kalou enzo
Toen niet, nu zeker wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maarja die winnen niet van topclub FEYENOORD!
Nice.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:32 schreef SoS87 het volgende:
Heb gesigneerde bal van 2002, handtekening van Kalou enzo
Manchaster unitas won ook niet door assist van NICOLAIquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen niet, nu zeker wel.
Tijden veranderenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Manchaster unitas won ook niet door assist van NICOLAI
en goal van TONY
Ik herhaal hem even. KUTFILMquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:22 schreef SoS87 het volgende:
Net de film the possession of hannah grace gekeken. Matig.
Trustequote:
Nietesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |