Ook goed tochquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah. Morgen eten in een voormalige sterren zaak en zondag bij vrienden eten.
Voormalig? Is het nu niks meer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah. Morgen eten in een voormalige sterren zaak en zondag bij vrienden eten.
Zijn in oktober hun ster kwijt geraakt, maar nog steeds een zeer goed aangeschreven keukenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voormalig? Is het nu niks meer?
Oh okayquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn in oktober hun ster kwijt geraakt, maar nog steeds een zeer goed aangeschreven keuken
Ik vergeet soms dat ik een beetje raar ben..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah, die heeft zo te zien het beste gedeelte van een fles wijn soldaat gemaakt vanavond. Daar ga ik niet echt vrolijker van worden als ik die nu wakker maak
Ik vergeef het jequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik zie je nu pas
Lekkerding
Hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik vergeet soms dat ik een beetje raar ben..Mr.April mag mij namelijk echt altijd wakker maken om te neuken, maar dat geldt inderdaad voor veel vrouwen niet..
Topquote:
Mwr Konijn is ook gewoon een raar diertje. Die heeft altijd een ochtend humeur als je haar uit haar slaap haalt, vooral wanneer ze alcohol gedronken heeft net voor ze in slaap is gevallenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik vergeet soms dat ik een beetje raar ben..Mr.April mag mij namelijk echt altijd wakker maken om te neuken, maar dat geldt inderdaad voor veel vrouwen niet..
Haha dat schijnt vrij normaal te zijn van wat ik heb gehoord van anderen 😅quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mwr Konijn is ook gewoon een raar diertje. Die heeft altijd een ochtend humeur als je haar uit haar slaap haalt, vooral wanneer ze alcohol gedronken heeft net voor ze in slaap is gevallen
Whahaha lekkah neuken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:10 schreef madam-april het volgende:
[..]
Topmeiden zijn allebei uit logeren dus mr-april en ik hebben het rijk alleen
(nu ff een kleine pauze
)
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whahaha lekkah neuken.
Ja, dat schijnt inderdaad vrij normaal te zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:11 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha dat schijnt vrij normaal te zijn van wat ik heb gehoord van anderen 😅
Neuk en slaap ze!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:13 schreef madam-april het volgende:
[..]Mooi
Pauze voorbijfijne nacht allemaal
Kei en Kei hard genietenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog leuke weekendplannen jongens?
Marathon neuken. Succes!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:13 schreef madam-april het volgende:
[..]Mooi
Pauze voorbijfijne nacht allemaal
Waarom denk je dat ze nu aan het opwarmen is met een marathonquote:
Gelukkig niet je moeder. Hehehehequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze nu aan het opwarmen is met een marathon
Die geniet al tijden niet meer sinds jij regelmatig langs komtquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig niet je moeder. Hehehehe
Zo'n grote eikel had ze inderdaad nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die geniet al tijden niet meer sinds jij regelmatig langs komt
Moest lachenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo'n grote eikel had ze inderdaad nog nooit gehad.
@haags_kwartiertje is mijn schatjequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:16 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
vertel eens wat over jezelf gvd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is mijn schatje
@:DerRabbit mijn zinnetje
@:dud0r mijn maatje/moppie
@:SoS87 mijn voetbal broeder
Een schoolvoorbeeld van een top wijffie ditquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is mijn schatje
@:DerRabbit mijn zinnetje
@:dud0r mijn maatje/moppie
@:SoS87 mijn voetbal broeder
Wie? @Fancy2quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo'n grote eikel had ze inderdaad nog nooit gehad.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een schoolvoorbeeld van een top wijffie dit
Nee hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha mad dat jij niet genoemd bent.
Je zusje had me afgelopen nacht wel vaak genoemdquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha mad dat jij niet genoemd bent.
Zal jou eens tikkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hema terwijl hij deze post tikt
[ afbeelding ]
Had Meneer April toch nog een extra energie drankje nodig?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee pauze iets verlengd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee pauze iets verlengd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had Meneer April toch nog een extra energie drankje nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |