Het gebrek aan Nederlandse ploegen doet mijn interesse er voor meer verbleken. Dat jaar met Ajax was wel weer geinig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, dan zijn de echt kleine clubs eruit en krijg je de instroom uit de CL. Sportief is het dan gewoon een interessant toernooi. En het is ook weer niet dat het financieel niks oplevert, ook al verbleekt het bij de CL-inkomsten.
Ik was in Duitsland. Baalde want Dortmund is mijn favo club waar ik vaak kwam.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geloof ik wel ja![]()
Weet het allemaal ook niet, was er niet bij lol. Vooral verhalen van m'n oom
Ja maarja die winnen niet van topclub FEYENOORD!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was in Duitsland. Baalde want Dortmund is mijn favo club waar ik vaak kwam.
Wayoooquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:32 schreef SoS87 het volgende:
Heb gesigneerde bal van 2002, handtekening van Kalou enzo
Toen niet, nu zeker wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maarja die winnen niet van topclub FEYENOORD!
Nice.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:32 schreef SoS87 het volgende:
Heb gesigneerde bal van 2002, handtekening van Kalou enzo
Manchaster unitas won ook niet door assist van NICOLAIquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen niet, nu zeker wel.
Tijden veranderenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Manchaster unitas won ook niet door assist van NICOLAI
en goal van TONY
Ik herhaal hem even. KUTFILMquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:22 schreef SoS87 het volgende:
Net de film the possession of hannah grace gekeken. Matig.
Trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |