Ik vind het opwindend als je boos bent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor.. Als ik boos ben dan merk je dat wel, vraag maar aan @:haags_kwartiertje en @:DerRabbit
Vol blijven houden!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ooit krijg ik vast antwoord
Je moet het anders aanpakken. Schrijf een gedicht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ooit krijg ik vast antwoord
Ja, beetje zoals feyenoord ooit was. In een ver verleden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Precies! Geen woorden maar daden!
Dus jij vind doodsangsten opwindendquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het opwindend als je boos bent.
Heeft wel wat ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij vind doodsangsten opwindend![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het opwindend als je boos bent.
Ja daarom post ze hier niet meer hequote:
Volgens @devzero is ze aan het duiken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja daarom post ze hier niet meer he
Geloof niet dat het werktquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:35 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je moet het anders aanpakken. Schrijf een gedicht.
Onderduiken van jouw terreur jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens @:devzero is ze aan het duiken.
Deze manquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ooh MA, je bent een lekkertje
Met jou eet ik graag een crackertje
Wil je eens voelen aan mijn stekkertje?
En dan dit keer zonder wekkertje
Oh oh wat ben je toch een lekkertje...
Volgens mij is zij Dagobertquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Onderduiken van jouw terreur ja
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ooh MA, je bent een lekkertje
Met jou eet ik graag een crackertje
Wil je eens voelen aan mijn stekkertje?
En dan dit keer zonder wekkertje
Oh oh wat ben je toch een lekkertje...
Moet haast wel, pure klassequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geloof niet dat het werkt
Als je denkt dat het niet slechter kan vind onze huis schepper toch nog een schepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |