oke doeiquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:19 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon naar huis. Ben het nou wel zat.
FIjn weekend, ik ook zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:19 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon naar huis. Ben het nou wel zat.
Bedankt makker!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:19 schreef Tjacka het volgende:
Volgens mij is ggmm niet lelijk, maar eerder gewoon autistisch
Gefeliciteerd maatquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga ook zo, maar niet naar huis. Naar mijn ouders, slingers ophangen want ze zijn morgen 40 jaar getrouwd.
Nice, doen ze goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga ook zo, maar niet naar huis. Naar mijn ouders, slingers ophangen want ze zijn morgen 40 jaar getrouwd.
Wat ga je ze als cadeau geven?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oh, gefeliciteerd! Veel plezierquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Bedankt!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oh, gefeliciteerd! Veel plezier
Wat lief van jequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zeker, zeldzaam in deze tijden.
[..]
Kasteeltje (overnachting) in België.
Oh dacht rituals pakketquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zeker, zeldzaam in deze tijden.
[..]
Kasteeltje (overnachting) in België.
als zijndequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:24 schreef Tjacka het volgende:
Mijn beste vriend zijn opa wordt dinsdag begraven. Moet je daar eigenlijk heen als beste vriend zijnde?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Soms wel, soms niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:24 schreef Tjacka het volgende:
Mijn beste vriend zijn opa wordt dinsdag begraven. Moet je daar eigenlijk heen als beste vriend zijnde?
Ligt eraan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:24 schreef Tjacka het volgende:
Je moet niets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:24 schreef Tjacka het volgende:
Ga ik doen!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
Van harte Scrummie. Feliciteer je ouders ook maar even namens maxi-mus van forum fok!.
voor hem hoeft het niet echt maar als je z'n ouders ook goed kent wel zo netjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:24 schreef Tjacka het volgende:
ohquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor hem hoeft het niet echt maar als je z'n ouders ook goed kent wel zo netjes
Ik ben gister bij begrafenis van de moeder van een collega geweest. Niet dat ik dat van elke collega zou doen, maar met deze vrij goed contact mee, en dan vond ik het wel het minste wat ik kon doen.quote:
niemand denk ik al zijn ze meestal achteraf wel gezellig, zeker als het lijk iemand is die van ouderdom is dood gegaanquote:
er is hier achteraf condoleancequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan ook alleen condoleren en dan naar huis.
Ik vind het meestal maar een grafstemming.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
niemand denk ik al zijn ze meestal achteraf wel gezellig, zeker als het lijk iemand is die van ouderdom is dood gegaan
Prima toch.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
er is hier achteraf condoleance
ga dat doen denk ik
kan ik tenminste werken
Meestal als het de laatste der mohikanen isquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
niemand denk ik al zijn ze meestal achteraf wel gezellig, zeker als het lijk iemand is die van ouderdom is dood gegaan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het meestal maar een grafstemming.
Ik heb het vrijwel alleen maar sober meegemaakt eigenlijk, koffie en een plakje cake en dan weer doei.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]achteraf een biertje en beetje lullen met familie of kennissen die je alleen maar bij dit soort gelegenheden ziet, niks mis mee.
Doe het dan niet als je het niet wilt. Persoonlijk vind ik het altijd een hartverwarmende verrassing als er mensen zijn die je niet had verwacht op zo'n moeilijk moment.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:29 schreef Tjacka het volgende:
drie uur in een kerk zitten
waar jij alle roddels van de familie weet
dat gaat ongemakkelijk wórden
Dat is toch prima? Toch wat steun voor je vriendquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
er is hier achteraf condoleance
ga dat doen denk ik
kan ik tenminste werken
Bij mijn oma haar crematie hadden we wel lekkere broodjes boh.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het vrijwel alleen maar sober meegemaakt eigenlijk, koffie en een plakje cake en dan weer doei.
Je weet nooit wat daar tussen zit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mijn oma haar crematie hadden we wel lekkere broodjes boh.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds niet welkom?
Die mensen kunnen zich niet zo makkelijk over dingen heen zetten he?
@:charmed_angel @:i. @:mijk @:charlotte3
Het was niet zo taai gelukkig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je weet nooit wat daar tussen zit.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:45 schreef aTypisch het volgende:
IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE IE
Het heeft hier geen zin om inhoudelijk te reageren. Ik weet inmiddels wel beter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ze zijn ook sterk met inhoudelijke reacties zie ik.
Mooi, dan kun je nu weer opdonderen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:48 schreef I. het volgende:
[..]
Het heeft hier geen zin om inhoudelijk te reageren. Ik weet inmiddels wel beter.
rot jij eens gauw opquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:48 schreef I. het volgende:
[..]
Het heeft hier geen zin om inhoudelijk te reageren. Ik weet inmiddels wel beter.
Maar dit had wel zin vond je?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:48 schreef I. het volgende:
[..]
raggenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Evenveel zin als mij random raggen om dit soort crap uit te lokken.
raggenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Evenveel zin als mij random raggen om dit soort crap uit te lokken.
ga gewoon weg met je vervelende gedrag zegquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Evenveel zin als mij random taggen om dit soort crap uit te lokken.
Leuk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
raggen
Ik lok geen crap uit, ik lok een inhoudelijke discussie uit.
Maar blijkbaar is dat met jou niet mogelijk!
En zo random is het overigens niet, jij neemt die beslissing immers.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gaat hopeloos fout, zoals eigenlijk alles in je leven.
Moeten zij weten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:57 schreef Zipportal het volgende:
https://beta.dumpert.nl/
Nieuwe website allen.
Zeer pijnlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gaat hopeloos fout, zoals eigenlijk alles in je leven.
Als je op je muil gaat moet je daar de gevolgen van ondervinden.quote:
Ja het is wachten op Sjonnie 2quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je op je muil gaat moet je daar de gevolgen van ondervinden.
Hopelijk lacht @:onlogisch mij straks nog even uit.
Die lui hebben al kansen genoeg gehad, en verneuken het keer op keer voor zichzelf. Op een gegeven moment is de maat vol, dan heeft het geen zin meer om er nog meer tijd en energie in te steken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
En zo random is het overigens niet, jij neemt die beslissing immers.
Maar ik wilde geen ruzie hoor. Blijkbaar zit je momenteel niet zo goed in je vel, wat ik wel snap. Sterkte makker.
Jij ook lieverdquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:10 schreef Charlotte3 het volgende:
Lekker naar huis! Fijn weekend!
Lief zijn
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch 2e Chernobyl confirmed.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tief-wapen-noorwegen
(@:elan)
Zolang ze maar zichzelf afknallen is het primaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
was voor jouw tijd maar Chernobyl hadden we hier ook last vanquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zolang ze maar zichzelf afknallen is het prima
Jammer en mijn inziens onterecht dat je er zo over denkt!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:11 schreef I. het volgende:
[..]
Die lui hebben al kansen genoeg gehad, en verneuken het keer op keer voor zichzelf. Op een gegeven moment is de maat vol, dan heeft het geen zin meer om er nog meer tijd en energie in te steken.
Thanks.
Klopt, toen mochten we geen spinazie eten!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
was voor jouw tijd maar Chernobyl hadden we hier ook last van
Waar had je last van? Echt straling of andere dingen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
was voor jouw tijd maar Chernobyl hadden we hier ook last van
buiten groente mocht niet gegeten worden, koeien mochten niet naar buiten, dat soort dingenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar had je last van? Echt straling of andere dingen?
En alles en iedereen die maar kanker krijgt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
buiten groente mocht niet gegeten worden, koeien mochten niet naar buiten, dat soort dingen
Toen had je geen FOK!, dus nu kunnen we gezellig binnen blijvenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
buiten groente mocht niet gegeten worden, koeien mochten niet naar buiten, dat soort dingen
Je hebt een crappy serie gekeken en nu voel je het mannetje omtrent het onderwerpquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:19 schreef GGMM het volgende:
Niet dat ik het bewust heb meegemaakt, maar in tegenstelling tot doublepain verdiep ik me wel eens in grootse evenementen uit de geschiedenis.
is dat hier ook gestegen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En alles en iedereen die maar kanker krijgt.
In die serie kwam niet ter sprake dat mensen in Nederland geen spinazie mochten eten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen had je geen FOK!, dus nu kunnen we gezellig binnen blijven
[..]
Je hebt een crappy serie gekeken en nu voel je het mannetje omtrent het onderwerp
Dat geen spinazie eten heeft je wel wat gedaan merk ik, verklaard dat waarom je nooit in een sport hebt kunnen excelleren?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
In die serie kwam niet ter sprake dat mensen in Nederland geen spinazie mochten eten.
Domme big.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kan @onlogisch in plaats van jou uitlachen dit credo ook zelfs eens ter harte nemen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je op je muil gaat moet je daar de gevolgen van ondervinden.
Hopelijk lacht @:onlogisch mij straks nog even uit.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat geen spinazie eten heeft je wel wat gedaan merk ik, verklaard dat waarom je nooit in een sport hebt kunnen excelleren?@onlogisch en ik denken niet dat het daar iets mee te maken heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond hem zelf wel leuk bedachtquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch en ik denken niet dat het daar iets mee te maken heeft.
Nou dat zit tegenwoordig wel snor want beesten worden al binnen gehouden en groenten in kassen gekweekt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen hebben we tegenwoordig geen schuilbunkersquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou dat zit tegenwoordig wel snor want beesten worden al binnen gehouden en groenten in kassen gekweekt.
vind ik leuk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch en ik denken niet dat het daar iets mee te maken heeft.
Hij was ook wel leuk jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf wel leuk bedacht
dat scheelt wel wat maar die beesten moeten wel eten en dat groeit weer vooral buitenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou dat zit tegenwoordig wel snor want beesten worden al binnen gehouden en groenten in kassen gekweekt.
Ik ben helaas geen @Littlerabbit die heel gemakkelijk iedereen aan het lachen krijgtquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was ook wel leuk ja
Maar ik blijf je 'gepost vanaf mijn batavus'-grap het leukst vinden. Die heb ik zelfs irl aan iemand verteld, nou dan weet je dat je een goede grap gemaakt hebt.
Maar dit is wel verder weg dan Oekraine gelukkigquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat scheelt wel wat maar die beesten moeten wel eten en dat groeit weer vooral buiten
Dan moet je dus geforceerd vegetarier worden Tarado.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat scheelt wel wat maar die beesten moeten wel eten en dat groeit weer vooral buiten
Lolquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
laten we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je dus geforceerd vegetarier worden Tarado.
Nu alvast vlees invriezenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je dus geforceerd vegetarier worden Tarado.
Idee is wel interessant, dat ding kan dus oneindig vliegen over aarde, dus als daar een keer iets misgaat kan ie dus overal ongecontroleerd landen lol #RUSLANDGODENquote:
Ik heb een link voor je naar de grootste EBOOK BIEB als je daar interesse in hebtquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme, bestel je e-book omdat je het dan sneller in huis hebt. Kun je het niet downloaden.
graag maatquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idee is wel interessant, dat ding kan dus oneindig vliegen over aarde, dus als daar een keer iets misgaat kan ie dus overal ongecontroleerd landen lol #RUSLANDGODEN
[..]
Ik heb een link voor je naar de grootste EBOOK BIEB als je daar interesse in hebt
Zelfs als Rusland al tot as is verwerkt kan dat ding geprogrammeerd zijn om alsnog die yanks op te blazen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idee is wel interessant, dat ding kan dus oneindig vliegen over aarde, dus als daar een keer iets misgaat kan ie dus overal ongecontroleerd landen lol #RUSLANDGODEN
[..]
Ik heb een link voor je naar de grootste EBOOK BIEB als je daar interesse in hebt
Ga wat met je leven doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:43 schreef onlogisch het volgende:
Dit moet een record zijn. 3 keer opvolgend de lapo hebben maar vervolgens niet het nieuwe topic openen.
[ afbeelding ]
#Liefdagboek
Met mijn link kan ie nu oneindig lezenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man die alleen maar zit te lezen.
Laten we hopen dat hij dat doet, zodat hij hier niet langer postquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met mijn link kan ie nu oneindig lezen
Die wil ik ook ontvangen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wat ga jij doen als de machines jouw baan hebben overgenomen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man die alleen maar zit te lezen.
quote:
Genieten van mijn pensioen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat ga jij doen als de machines jouw baan hebben overgenomen?
Een tinyhouse kopen met zijn 2.20mquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Onlogisch zal wel jaloers zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel beter zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij dat doet, zodat hij hier niet langer post
Welk werk moeten die machines precies overnemen? Hij zit hier de hele dag te reageren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat hangt er volledig vanaf welke standaard je hanteertquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel beter zijn.
Je moeder was knap genoeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hangt er volledig vanaf welke standaard je hanteert
schattigquote:
Onlo is zo'n digibeet dat ie niet eens weet hoe hij aan 1 boek komt als ik hem die link zou sturenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel beter zijn.
schattigquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
schattig
iemand die jonger is dan Tarado en denkt straks van zijn pensioen te kunnen genieten
iequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
raar dat ie dan zo is uitgevallen
hoop niet dat je je hoop hebt gevestigd op ons pensioenstelselquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
schattig
iemand die jonger is dan ik en denkt dat ik niet kan genieten van mijn pensioen
Gewoon lekker freelancen en dan in het buitenland wonenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoop niet dat je je hoop hebt gevestigd op ons pensioenstelsel
Zo is dat. Lekker verkassen naar Sierra Leone. Spotgoedkoop en prima privé klinieken tegen een betaalbare prijs.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon lekker freelancen en dan in het buitenland wonen
jupquote:
Ohquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup
genot
jammer genoeg geen optie tot koop dus je komt er uiteindelijk ook weer niet heel ver mee
Aandoenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
schattig
iemand die jonger is dan Tarado die denkt straks van zijn pensioen te kunnen genieten
Er is inderdaad iets niet helemaal goed gegaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
raar dat ie dan zo is uitgevallen
Ja, daar word je 's ochtends wakker zonder je nieren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo is dat. Lekker verkassen naar Sierra Leone. Spotgoedkoop en prima privé klinieken tegen een betaalbare prijs.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, daar word je 's ochtends wakker zonder je nieren.
Moet op zijn minst een land zijn waar ze gewoon 4g hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzekere types als @:kapiteintje laten hun beslissingen teveel afhangen van stigma's.
Gaan we dure woorden gebruiken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzekere types als @:kapiteintje laten hun beslissingen teveel afhangen van stigma's.
Zo dan, onlogisch wordt hier even te kijk gezet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet op zijn minst een land zijn waar ze gewoon 4g hebben
Snap dat jij als digibeet daar niet naar kijkt
Persoonlijk vind ik dit echt een hele zwakke diss. Hoewel het @Doublepain is. Dan kan je het wel classificeren als één van zijn betere jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo dan, onlogisch wordt hier even te kijk gezet.
Waarom moet je elke keer René erbij betrekken? Sta je niet in voor je eigen opvattingen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit echt een hele zwakke diss. Hoewel het @:Doublepain is. Dan kan je het wel classificeren als één van zijn betere ja
Benieuwd wat @:GGMM hiervan vindt.
Wees een vent en laat gewoon weten wat je zelf ervan vindt ipv je baasje erbij te roepenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit echt een hele zwakke diss. Hoewel het @:Doublepain is. Dan kan je het wel classificeren als één van zijn betere ja
René en ik zitten bijzonder vaak op één lijn. Weet je dat het een bezoek aan je moeder is wat ons heeft samengebracht? Daar ken ik 'm vanquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moet je elke keer René erbij betrekken? Sta je niet in voor je eigen opvattingen?
Heel vergezocht dit, doe het maar niet meer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
René en ik zitten bijzonder vaak op één lijn. Weet je dat het een bezoek aan je moeder is wat ons heeft samengebracht? Daar ken ik 'm van
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heel vergezocht dit, doe het maar niet meer.
Ik zei een paar dagen geleden dat ik je een goede mod vond. Hou het maar bij modden, want ik vind je helaas ook een erg matige cabaretier
De laatste stuiptrekking van onlogischquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
René en ik zitten bijzonder vaak op één lijn. Weet je dat het een bezoek aan je moeder is wat ons heeft samengebracht? Daar ken ik 'm van
Ik snap dat ik je laatste hoop ben, maar sorry, ik vind ook dat je je verlies als een man hoort te pakken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij vindt dit een sterke diss?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat ik je laatste hoop ben, maar sorry, ik vind ook dat je je verlies als een man hoort te pakken.
Eerlijk gezegd heb ik hem niet gelezen. Nog steeds niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij vindt dit een sterke diss?![]()
@:GGMM is af.
Ik ben blij om te zien dat onlogisch een realistische baas heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat ik je laatste hoop ben, maar sorry, ik vind ook dat je je verlies als een man hoort te pakken.
Ik was er zelf ook wel tevreden over.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Ik moet zeggen dat ik jouw post bijzonder goed vond.
Mwa later invoegen moet kunnen toch. Hoop ik. Vroeg eigenlijk alleen of dat vaker gebeurd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe het dan niet als je het niet wilt. Persoonlijk vind ik het altijd een hartverwarmende verrassing als er mensen zijn die je niet had verwacht op zo'n moeilijk moment.
Welkom terug maat.quote:
@onlogischquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa later invoegen moet kunnen toch. Hoop ik. Vroeg eigenlijk alleen of dat vaker gebeurd.
Ja. Ik heb met hem heel Europa gezien en was bij die ouders kind aan huis, maar om zo'n hele begrafenis bij te wonen. Of hij appt mij dat ik kom, dat hij iig steun heeft tijdens die uitvaartquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch prima? Toch wat steun voor je vriend
Oh nee sorry Tjacka dat zou ik niet willen!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Praat wel nooit meer serieus in deze sc!
dat zei je moeder ook vannachtquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee sorry Tjacka dat zou ik niet willen!
Die kale begon te janken dat mensen kritiek hadden op fake pranks.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
context?
Plaatjes werken niet
Gaat prima.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo maat.
Hoe gaat het met de kleine
Leukquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaat prima.Laatst 20-weken echo gehad. Het wordt een meisje.
Hoe gaat het met jou?
is je vrouw zwangerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou?
Iedereen madtwitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 23-08-2019 om 22:01:59Ik baal er erg van dat het erg lelijke klote de Graafschap na 3 wedstrijden in de Eerste Divisie nog geen punten heeft verspeeld. Als de KNVB slim is dan geven ze die klote club snel 30 punten in mindering zodat het zeker is dat deze klote club volgend jaar niet gaat promoveren reageer retweet
Roda JC werkt ook altijd als een rode lap.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:04 schreef Caland het volgende:
Iedereen madtwitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 23-08-2019 om 22:01:59Ik baal er erg van dat het erg lelijke klote de Graafschap na 3 wedstrijden in de Eerste Divisie nog geen punten heeft verspeeld. Als de KNVB slim is dan geven ze die klote club snel 30 punten in mindering zodat het zeker is dat deze klote club volgend jaar niet gaat promoveren reageer retweet
@:zipportal
Hij is voor Almere ofzo toch? Alsof die kans maken op promotie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:04 schreef Caland het volgende:
@:zipportal
En natuurlijk voor ajax.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is voor Almere ofzo toch? Alsof die kans maken op promotie.
hoezo niet trouwenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn vriendin is zwanger ja.
Lekker man. Is ze nu 24/7 geil?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn vriendin is zwanger ja.
lol FAquote:
Bedankt voor dit mooie complimentquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
lol FA
Zoals ik al zei toen jij en onlogisch mod werden:
onlo was een goede user en een ERG slechte mod
jij was een slechte user maar een ERG goede mod
Verstandig van admins om daarin mee te gaan
Mocht je nog management advies nodig hebben in je nieuwe functie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor dit mooie compliment![]()
Nou ja, behalve dat ik een slechte user was, maar ik kan enigszins begrijpen waar dit vandaan komt.
Bedankt maat, dit hou ik zeker in mijn achterhoofd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mocht je nog management advies nodig hebben in je nieuwe functie.
Je kan mij altijd dm'en of op twitter mentionen
watskeburt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hoewel ik de laatste tijd stelselmatig genegeerd wordt door mijn vrienden op twitter
@:doublepain
@:onlogisch
tja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh
sorry, had best wat tips voor je namelijk
Topstad hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe was het??
Toevallig bij rincon de beirut gegeten???
Ja heerlijk he, nog lastig gevallen door die smerige roma's?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Topstad hoor.
Goed eten, goedkoop.
Ik wacht op de download van COD(10 uur resterend) dus heb nog tijd maatquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
Nog mensen aanwezig voor late night slowchatten?
Mag ik eindelijk een poppetje maken???quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog lui die zin hebben in GAM / [Football Manager] Het FOK! als speler topic #17 Nieuwe ronde! ?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag ik eindelijk een poppetje maken???
Goed vriend. Wat erg voor je dat het een meisje gaat worden. Niet samen voetballen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou?
Ik dacht dat je dood wasquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Topstad hoor.
Goed eten, goedkoop.
Koekoek amigoquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wacht op de download van COD(10 uur resterend) dus heb nog tijd maat
Wordt gewoon de nieuwe Lieke Martensquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goed vriend. Wat erg voor je dat het een meisje gaat worden. Niet samen voetballen.
Heb je al een poppetje in @Drizzt_DoUrden spel gemaakt??quote:
Welk spelquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:49 schreef Doublepain het volgende:
Lekker man
[..]
Heb je al een poppetje in @:Drizzt_Dourden spel gemaakt??
Ik zie er echt niks in wat mij enthousiast maakt om te trouwen. Maar ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor. Grootste onzin wat er is.
Idem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie er echt niks in wat mij enthousiast maakt om te trouwen. Maar ieder z'n ding.
"Erg" is overdreven. Maar ik had ook wel een bepaalde voorkeur ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goed vriend. Wat erg voor je dat het een meisje gaat worden. Niet samen voetballen.
Echte mannen maken meisjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
"Erg" is overdreven. Maar ik had ook wel een bepaalde voorkeur ja.
Maar anders had ik waarschijnlijk een Willem II supporter op de wereld gezet. Daar wordt de wereld ook niet echt beter van.
Ojah dit moet ik niet vergeten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog lui die zin hebben in GAM / [Football Manager] Het FOK! als speler topic #17 Nieuwe ronde! ?
Aangepast.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie er echt niks in wat mij enthousiast maakt om een vaste relatie aan te gaan. Maar ieder z'n ding.
Baasquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
FM19: GAM / [Football Manager] Het FOK! als speler topic #17 Nieuwe ronde!
Is ook niet meer van deze tijd, meer voor de show heb ik het gevoelquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie er echt niks in wat mij enthousiast maakt om te trouwen. Maar ieder z'n ding.
nu je vader wordt zal je misschien wel tegen (bureaucratische) dingen aanlopen die je op andere gedachten brengenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drizzt zal vast nog wel een snack uit de koelkast hebben gehaald voordat hij ging slapen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:55 schreef Elan het volgende:
Drizzt ligt zeker nog op zijn nest te meuren
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
LIF / Helpt een elektrische fiets met het verbeteren van je conditie?
![]()
(niet klikken)
Magnetronquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:55 schreef Elan het volgende:
Drizzt ligt zeker nog op zijn nest te meuren
Niet geklikt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kook jij ook zo? (niet klikken)
niet mijn probleemquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:46 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik heb een enorrrrrme katerrrrrrr
Ik zou een hele erge voorkeur hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
"Erg" is overdreven. Maar ik had ook wel een bepaalde voorkeur ja.
Maar anders had ik waarschijnlijk een Willem II supporter op de wereld gezet. Daar wordt de wereld ook niet echt beter van.
Geef hem niet teveel eten danquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:46 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik heb een enorrrrrme katerrrrrrr
Waar was je heenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:16 schreef KingRoland het volgende:
Naar de tering gegaan gisteravond
Nog geen zin gehad om uit te pakken, zal morgen worden want zo naar feestje ouders.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:12 schreef Doublepain het volgende:
Ik drink een Starbucks Cappuccino
Daarover gesproken trouwens, waar blijven pics van je nieuwe Macbook @:Scrummie2.0
Waardeloze prioriteiten ditquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nog geen zin gehad om uit te pakken, zal morgen worden want zo naar feestje ouders.
waarom 1, denk je dat die ander niet gelukkig getrouwd is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waardeloze prioriteiten dit
Gefeliciteerd met één van je ouder
Bedanktquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waardeloze prioriteiten dit
Gefeliciteerd met één van je ouder
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom 1, denk je dat die ander niet gelukkig getrouwd is?
Mooi design en kleurquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
nieuwe schoenen gekocht, puma, beetje teveel "puma" erop maar bevielen me toch het beste in vergelijking met wat andere merken die ze daar hadden
[ afbeelding ]
Ik heb alleen een brede wreef. Nike voetbalschoenen kan ik niet aan. Sneakers wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
zitten echt prima, ik heb brede voeten dus Nike lukt eigenlijk nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |