oke doeiquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:19 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon naar huis. Ben het nou wel zat.
FIjn weekend, ik ook zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:19 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon naar huis. Ben het nou wel zat.
Bedankt makker!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:19 schreef Tjacka het volgende:
Volgens mij is ggmm niet lelijk, maar eerder gewoon autistisch
Gefeliciteerd maatquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga ook zo, maar niet naar huis. Naar mijn ouders, slingers ophangen want ze zijn morgen 40 jaar getrouwd.
Nice, doen ze goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga ook zo, maar niet naar huis. Naar mijn ouders, slingers ophangen want ze zijn morgen 40 jaar getrouwd.
Wat ga je ze als cadeau geven?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oh, gefeliciteerd! Veel plezierquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Bedankt!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oh, gefeliciteerd! Veel plezier
Wat lief van jequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zeker, zeldzaam in deze tijden.
[..]
Kasteeltje (overnachting) in België.
Oh dacht rituals pakketquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zeker, zeldzaam in deze tijden.
[..]
Kasteeltje (overnachting) in België.
als zijndequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:24 schreef Tjacka het volgende:
Mijn beste vriend zijn opa wordt dinsdag begraven. Moet je daar eigenlijk heen als beste vriend zijnde?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Soms wel, soms niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:24 schreef Tjacka het volgende:
Mijn beste vriend zijn opa wordt dinsdag begraven. Moet je daar eigenlijk heen als beste vriend zijnde?
Ligt eraan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:24 schreef Tjacka het volgende:
Je moet niets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:24 schreef Tjacka het volgende:
Ga ik doen!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
Van harte Scrummie. Feliciteer je ouders ook maar even namens maxi-mus van forum fok!.
voor hem hoeft het niet echt maar als je z'n ouders ook goed kent wel zo netjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:24 schreef Tjacka het volgende:
ohquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor hem hoeft het niet echt maar als je z'n ouders ook goed kent wel zo netjes
Ik ben gister bij begrafenis van de moeder van een collega geweest. Niet dat ik dat van elke collega zou doen, maar met deze vrij goed contact mee, en dan vond ik het wel het minste wat ik kon doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |