abonnement Unibet Coolblue
pi_188654214
Die man van de NPO benoemd wel twee keer heel duidelijk dat het een feest voor heel Nederland is en dat het Nederland gaat verbinden. Bij Maastricht zag je dat het verhaal steeds op Europa en Limburg gericht was, dus weet niet of hij het dan zo zou verwoorden.

Kan ook dat ik nu overal wat in ga zien natuurlijk :7
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:08:35 #153
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_188654236
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:55 schreef Em31 het volgende:

EenVandaag twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 16:51:45 Wordt het de underdog of degene die het geld al op tafel heeft liggen? We vroegen het citymarketeer en Songfestivalliefhebber @:FritsHuffnagel.https://t.co/rrjfkQkXgt reageer retweet
Inzending met een speciaal tintje? Dacht dat we daar zo onderhand vanaf waren en gewoon een goede song zouden sturen. :{
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:09:02 #154
163650 Greys
pi_188654243
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:07 schreef Em31 het volgende:
Die man van de NPO benoemd wel twee keer heel duidelijk dat het een feest voor heel Nederland is en dat het Nederland gaat verbinden. Bij Maastricht zag je dat het verhaal steeds op Europa en Limburg gericht was, dus weet niet of hij het dan zo zou verwoorden.

Kan ook dat ik nu overal wat in ga zien natuurlijk :7
Of het gaat Maastricht en 'de rest van Nederland want wij horen daar niet bij boohooo' verbinden. Kan ook nog.. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188654254
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:04 schreef Greys het volgende:

[..]

"De underdog of degene die het geld al op tafel heeft liggen.." Welke stad is welke in dit geval dan? Want zo underdog is Maastricht niet omdat ze vanaf het begin roepen dat zij het krijgen en welke van de twee heeft het geld al op tafel liggen? :P
Ja dat vroeg ik me eerst ook af :D maar in het artikel noemt hij Maastricht de underdog
quote:
Óf in Maastricht óf in Rotterdam wordt in 2020 het Eurovisie Songfestival georganiseerd. Op 30 augustus weten we het. Maar wat zijn de voor- en nadelen van deze gaststeden? We vroegen het citymarketeer en Songfestivalliefhebber Frits Huffnagel.

Maastricht

De voordelen
- Het Europese imago van de stad past goed bij de uitstraling van het Songfestival. Dit kan in het voordeel werken van de stad. Het Verdrag van Maastricht is er ondertekend. Daarnaast heeft de stad een internationaal karakter omdat de landsgrenzen van België en Duitsland dichtbij liggen.
De rol van de underdog/outsider: "Het kan zijn dat organisatie juist zegt: we vinden het juist mooi om Maastricht als 'outsider' de kans te geven."

De nadelen
- Blijft het geld dat het Songfestival oplevert wel in Nederland? Vanuit Maastricht is makkelijk uit te wijken naar België en Duitsland, dus een vrees kan zijn dat een groot deel van de investering misschien niet zal terugkomen. "Een nadeel van het Songfestival is gewoon dat het veel geld kost. Dat geld wordt niet alleen in de stad zelf uitgegeven, maar ook in de omgeving. Als je wil dat dat geld in Nederland terechtkomt, dan heeft Rotterdam weer een voordeel op Maastricht."
- De aangewezen locatie in Maastricht, het MECC, heeft nog geen ervaring met grote concerten of andere muziekevenementen.
- Onduidelijk is hoeveel geld Maastricht en provincie Limburg beschikbaar stelt voor de organisatie. Maar dit kan juist ook een tactiek zijn. "Het kan twee kanten opgaan. Of ze houden het stil omdat het minder is dan Rotterdam, dan gaan we straks op het geld verliezen. Het kan ook zijn dat ze nog bezig zijn om evenveel zoveel geld op tafel te leggen, misschien zelfs wel meer."

Rotterdam


De voordelen
- De stad heeft veel ervaring met het organiseren van grote internationale evenementen zoals de start van de Tour de France en de MTV awards.
- De financiële bijdrage is vooraf duidelijk gemaakt. In totaal is er 15 miljoen euro beschikbaar gesteld. "In Maastricht hebben ze geen bedrag genoemd. Dat is wel belangrijk. Het zou zelfs doorslaggevend kunnen zijn: wie legt het meeste geld op tafel?"
- De locatie, Ahoy, heeft een uitgebreid CV als het gaat om hosten van grote muziekevenementen en concerten.
- Rotterdam is de tweede grootste stad van Nederland. "Vaak wordt het Eurovisie Songfestival georganiseerd in de hoofdstad, maar in Amsterdam hadden ze geen interesse: te duur, in Amsterdam is het al druk genoeg vinden sommigen. Amsterdam heeft daarom niet meegedaan. Dan is het voor de hand liggend dat de tweede stad als eerste in aanmerking komt."

De nadelen
- Rotterdam moet opboksen tegen de sterke lobby vanuit Maastricht. "Maastricht was misschien niet de meest voor de hand liggende bij aanvang, maar heeft het goed gedaan. Die lobby heeft er voor gezorgd dat ze samen met Rotterdam enige overgebleven stad zijn. Gemeente staat erachter, burgemeester en de Provincie: dus ze zijn als outsider toch bij de laatste twee gekomen. Dat is knap gedaan."
pi_188654278
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Voor de juryshow _O-

Alleen ging die kaartverkoop tegelijk met de finalekaarten dus je stond in dezelfde online wachtrij als degenen die finalekaarten wilden.. :X
Oh boy. ;( Hopelijk wordt het dit jaar gescheiden en weet niemand van de juryshow af. :X
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_188654381
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:08 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]

Inzending met een speciaal tintje? Dacht dat we daar zo onderhand vanaf waren en gewoon een goede song zouden sturen. :{
Waarom wordt die Huffnagel eigenlijk steeds opgevoerd?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:36:06 #158
163650 Greys
pi_188654727
Dit stukje uit dat Huffnagel-stuk:

quote:
De rol van de underdog/outsider: "Het kan zijn dat organisatie juist zegt: we vinden het juist mooi om Maastricht als 'outsider' de kans te geven."
Hij zou als 'kenner' toch moeten weten dat 'jullie krijgen het omdat underdog' de meest gekke reden OOIT zou zijn om een stad het ESF te geven? :D

"Ja Rotterdam heeft dan misschien de betere venue, een betere bereikbaarheid en meer hotelkamers maar hé.. júllie zijn de underdog dus gefeliciteerd Maastricht!"

Ik neem aan dat die punten waarop de bidbooks beoordeeld werden (zoals we gezien hebben bij de andere steden) niet ineens van tafel zijn.

En dit vind ik ook wat vaag:

quote:
- De financiële bijdrage is vooraf duidelijk gemaakt. In totaal is er 15 miljoen euro beschikbaar gesteld. "In Maastricht hebben ze geen bedrag genoemd
In het bidbook heeft Maastricht toch óók gewoon hun financiële bijdrage moeten zetten? Niet openbaar gemaakt, maar dat is dan toch onzin om bij voor/nadelen te zetten.

Tis goed dat er een einde aan komt vrijdag want er worden hoe langer hoe gekkere dingen geroepen.

Je kunt best dingen noemen waarom het Maastricht zou worden (close, knus, etc) maar EU is geen handige reden om te noemen want te politiek imho en 'underdog' is al net zo'n gekke reden want van underdog zijn wordt je tv show ook niet beter ofzo en alle buitenlandse toeristen gaan dat als reden echt niet snappen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 27-08-2019 18:45:02 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188655068
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:09 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja dat vroeg ik me eerst ook af :D maar in het artikel noemt hij Maastricht de underdog
[..]

Ik las bij Rotterdam :

'De financiele bijdrage is vooraf duidelijk gemaakt. In totaal is er 15 euro beschikbaar gesteld.'

:')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_188655119
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Of het gaat Maastricht en 'de rest van Nederland want wij horen daar niet bij boohooo' verbinden. Kan ook nog.. :+
Ohja :{
pi_188655302
Ik zeg nog maar eens: het wordt Rotterdam, want Rotterdam heeft Ahoy.

Sietse en Co kiezen niet voor een oversizede gymzaal, alleen om Maastricht, de provincie Limburg en alle ‘het is altijd al in de Randstad’-roepers een plezier te doen.
Wat Maastricht ook aan geld lijkt te bieden (en daarover zijn alleen maar geruchten, maar er zijn geen concrete bedragen genoemd) daarmee maak je van het MECC nooit een zaal als AHOY. En als je na 44 jaar eindelijk een mooi feestje mag bouwen en heel Europa wilt laten zien dat wij dat kunnen, wil je het beste van het beste als vertrekpunt en wil je niet al op achterstand beginnen.

Als dat gemiep van mensen als Frits H etcetera maakt van MECC geen betere zaal. En van die zaal moeten we het straks op tv toch hebben.
pi_188655400
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:08 schreef Aadrianus het volgende:
Ik zeg nog maar eens: het wordt Rotterdam, want Rotterdam heeft Ahoy.

Sietse en Co kiezen niet voor een oversizede gymzaal, alleen om Maastricht, de provincie Limburg en alle ‘het is altijd al in de Randstad’-roepers een plezier te doen.
Wat Maastricht ook aan geld lijkt te bieden (en daarover zijn alleen maar geruchten, maar er zijn geen concrete bedragen genoemd) daarmee maak je van het MECC nooit een zaal als AHOY. En als je na 44 jaar eindelijk een mooi feestje mag bouwen en heel Europa wilt laten zien dat wij dat kunnen, wil je het beste van het beste als vertrekpunt en wil je niet al op achterstand beginnen.

Als dat gemiep van mensen als Frits H etcetera maakt van MECC geen betere zaal. En van die zaal moeten we het straks op tv toch hebben.
Jouw posts zijn altijd zo heerlijk geruststellend ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188655505
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:08 schreef Aadrianus het volgende:
Ik zeg nog maar eens: het wordt Rotterdam, want Rotterdam heeft Ahoy.

Sietse en Co kiezen niet voor een oversizede gymzaal, alleen om Maastricht, de provincie Limburg en alle ‘het is altijd al in de Randstad’-roepers een plezier te doen.
Wat Maastricht ook aan geld lijkt te bieden (en daarover zijn alleen maar geruchten, maar er zijn geen concrete bedragen genoemd) daarmee maak je van het MECC nooit een zaal als AHOY. En als je na 44 jaar eindelijk een mooi feestje mag bouwen en heel Europa wilt laten zien dat wij dat kunnen, wil je het beste van het beste als vertrekpunt en wil je niet al op achterstand beginnen.

Als dat gemiep van mensen als Frits H etcetera maakt van MECC geen betere zaal. En van die zaal moeten we het straks op tv toch hebben.
Tunnelvisie ligt nogal op de loer... je zegt eigenlijk steeds hetzelfde. Ik help het je hopen.

Het MECC is het zwakke punt. Maar het is dusdanig zwak dat er blijkbaar veranderingen zijn beloofd, anders zou het meteen zijn afgevallen. Dus moet je het ook niet op de huidige uitstraling (minder dan de lokale Gamma) beoordelen.
pi_188656537
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:18 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Tunnelvisie ligt nogal op de loer... je zegt eigenlijk steeds hetzelfde. Ik help het je hopen.

Het MECC is het zwakke punt. Maar het is dusdanig zwak dat er blijkbaar veranderingen zijn beloofd, anders zou het meteen zijn afgevallen. Dus moet je het ook niet op de huidige uitstraling (minder dan de lokale Gamma) beoordelen.
Maastricht blaast elke scheet rondom het kandidaat-stad-zijn op in de media. Als ze echt grote plannen met verbetering van het MECC hadden, zouden ze dat in alle talen van de Maastrichtse kerktorens roepen. Doen ze niet.
Als ze tientallen miljoenen zouden investeren om het te mogen organiseren, zouden ze er in de publiciteit al maanden kwistig mee pronken. Doen ze niet.

Jij mag het tunnelvisie noemen, maar ik kan maar 1 reden bedenken waarom ze over deze onderwerpen zo nadrukkelijk zwijgen: ze hebben geen plannen met het MECC en er liggen geen miljoenen klaar.

EBU wilde dat NPO met twee steden zou komen waaruit gekozen kon worden, heb ik laatst gelezen in een serieus artikel. Dat is de enige reden waarom Maastricht nog steeds mee mag liften. Dat zeg ik niet uit tunnelvisie, maar uit overtuiging.

En zolang niemand aan kan geven wat er dan zo aantrekkelijk is aan uitzenden vanuit het MECC boven vanuit AHOY, laat ik me niet van de wijs brengen.
En kom nou niet aan met het argument: Maastricht betaalt meer. Want leg me dan eens uit waarom Maastricht al niet meteen vanaf het moment dat het in de eindstrijd meedoet heeft gezegd: WIJ TREKKEN ER 20 MILJOEN VOOR UIT. (Om maar een bedrag te noemen). Want daarmee hadden ze meteen iedere twijfelaar omver geblazen.

Dit ESF wordt niet gekocht. Het wordt op meetbare punten toegewezen aan de plek waar het het beste tot zijn recht komt op tv. Want het is en blijft een tv-show.
  ESF Reporter dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:21:51 #165
87554 Cee
Welluk?
pi_188656796
Of ik het aantal shots heb geteld van het teaser filmpje (010) en heb gekeken wat de verhouding is (ik denk 4 Rotterdam, 6 Maastricht)?
Misschien. :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:30:23 #166
163650 Greys
pi_188656963
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:06 schreef Aadrianus het volgende:
En kom nou niet aan met het argument: Maastricht betaalt meer.
Daar kan niemand mee komen want dat weet niemand

quote:
Want leg me dan eens uit waarom Maastricht al niet meteen vanaf het moment dat het in de eindstrijd meedoet heeft gezegd: WIJ TREKKEN ER 20 MILJOEN VOOR UIT. (Om maar een bedrag te noemen). Want daarmee hadden ze meteen iedere twijfelaar omver geblazen.
Is dat echt zo denk je, dat als Maastricht vanaf het begin 20 miljoen had geroepen ze daarmee iedere twijfelaar omver hadden geblazen? :P

Geen aanval naar jou he, ik zit ook in #TeamRotterdam, maar als ze 20 miljoen hadden geroepen zoals je zegt had ik daar niet minder door gaan twijfelen.. Meer juist denk ik. Want met 20 miljoen wordt nog steeds die locatie geen tien meter hoger en heeft de organisatie dan wel minder financieel risico maar hoezo zouden andere twijfelaars daardoor minder gaan twijfelen aan de geschiktheid van Maastricht als ESF-stad dan?

quote:
Dit ESF wordt niet gekocht. Het wordt op meetbare punten toegewezen aan de plek waar het het beste tot zijn recht komt op tv. Want het is en blijft een tv-show.
Als geld helemaal geen criterium zou zijn dan hadden ze andere steden daar niet mede op afgewezen in het bidbook toch? Dus het speelt wel degelijk een rol. En een vrij grote rol ook wel denk ik. Maar ik denk en hoop ook dat de venue net iets belangrijker zijn zijn dan eventueel een paar miljoen meer. :)

[ Bericht 41% gewijzigd door Greys op 27-08-2019 20:37:40 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188657055
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:21 schreef Cee het volgende:
Of ik het aantal shots heb geteld van het teaser filmpje (010) en heb gekeken wat de verhouding is (ik denk 4 Rotterdam, 6 Maastricht)?
Misschien. :')
😊 Maastricht krijgt nu wat extra teaserpuntjes om alvast goed te maken dat ze straks naast de hoofdprijs grijpen.😊
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:44:12 #168
163650 Greys
pi_188657285
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:21 schreef Cee het volgende:
Of ik het aantal shots heb geteld van het teaser filmpje (010) en heb gekeken wat de verhouding is (ik denk 4 Rotterdam, 6 Maastricht)?
Misschien. :')
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188657484
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Is dat echt zo denk je, dat als Maastricht vanaf het begin 20 miljoen had geroepen ze daarmee iedere twijfelaar omver hadden geblazen? :P

Geen aanval naar jou he, ik zit ook in #TeamRotterdam, maar als ze 20 miljoen hadden geroepen zoals je zegt had ik daar niet minder door gaan twijfelen.. Meer juist denk ik. Want met 20 miljoen wordt nog steeds die locatie geen tien meter hoger en heeft de organisatie dna wel minder financieel risico maar hoezo zouden andere twijfelaars daardoor minder gaan twijfelen aan de geschiktheid van Maastricht als ESF-stad dan? Ik zou dan juist gaan denken 'het gaat alleen maar om geld als zij het worden'.
Wat ik bedoel, die vaagheid over wat Maastricht aan geld biedt, wordt door velen uitgelegd als, “het zal wel veel zijn, en daarmee winnen ze het”. Ik probeer dat argument onderuit te halen.
Want er is geen reden te bedenken voor Maastricht om dat bedrag niet te noemen als het echt meer is, juist het tegenover gestelde. Sowieso, als ze de schijn willen vermijden dat ze met veel geld het festival gekocht hebben en we het dus om die reden met een mindere en kleinere zaal moeten stellen, dan komt dat uiteindelijk toch uit, want al die getallen worden sowieso openbaar gemaakt vanwege de transparantie.
En ik geloof nooit dat NPO in een situatie terecht wil komen, dat ze maandenlang zichzelf moeten verantwoorden over de keuze van MECC boven AHOY met als belangrijkste argument: er is meer geld.
Geld voor wat dan? Om het te kunnen steken in allerlei noodverbandjes die moeten verbloemen dat het vanuit een te krappe lage zaal wordt uitgezonden? Wat schiet je dan in godsnaam op met al dat geld? Alsof 15 miljoen die Rotterdam er voor uittrekt een zeer onder de maat bedrag is? Lijkt me toch niet, gezien wat er de laatste jaren is uitgetrokken in de gaststeden.

Allebei de steden zitten wat betreft de randvoorwaarden (beveiliging, fanprogramma etc) op hetzelfde level, daar ben ik van overtuigd.
Qua zaal steekt AHOY letterlijk boven MECC uit.
Qua bereikbaarheid (in het algemeen, maar ook vanuit vliegveld(en) doet Rotterdam het ook net iets beter, is mijn indruk, maar daar zal het volgens mij ook niet om hangen.

Dus de uiteindelijke doorslag is: Wat wil je aan show laten zien? Hoeveel wil je daar kunnen uitpakken?Alles wat in MECC kan, kan in AHOY ook, maar dan makkelijker en beter. (Dat ‘lege doos, alles is mogelijk’ argument heb ik al eerder besproken en is een verwaarloosbaar argument, aangezien er nou eenmaal niet zo heel veel verschillende keuzes zijn in de manier waarop je het publiek ten opzichte van het podium plaatst voor een TV-muziekshow.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Aadrianus op 27-08-2019 20:58:10 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:01:12 #170
163650 Greys
pi_188657695
Is dat zo dat dat al het financiële openbaar gemaakt wordt vanwege transparantie? Oprechte vraag hoor. Ik heb geen idee of ze elk jaar overal de exacte cijfers noemen of 'ongeveer'.

En ja met de rest heb je wmb gelijk want Rotterdam wint voor mij ook op zo goed als alle punten (venue, bereikbaarheid, aantal hotelkamers in de stad zelf etc) maar ik hou geestelijk toch nog rekening met een 'verrassing'. Noem het zelfbescherming. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188657927
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:01 schreef Greys het volgende:
Is dat zo dat dat al het financiële openbaar gemaakt wordt vanwege transparantie? Oprechte vraag hoor. Ik heb geen idee of ze elk jaar overal de exacte cijfers noemen of 'ongeveer'.

En ja met de rest heb je wmb gelijk want Rotterdam wint voor mij ook op zo goed als alle punten (venue, bereikbaarheid, aantal hotelkamers in de stad zelf etc) maar ik hou geestelijk toch nog rekening met een 'verrassing'. Noem het zelfbescherming. ;)
Ik denk dat Maastricht helemaal niet meer geld biedt dan Rotterdam, want ik kan geen enkel scenario bedenken waarom ze dat anders niet zouden benoemen of uitbuiten. Dus is het voorstelbaar dat er op financieel gebied niet eens zoveel verschil is tussen beide steden.
En natuurlijk wordt zo’n financieel plaatje uiteindelijk een keer openbaar, het gaat tenslotte ook om openbaar geld.

En Sietse en Co zal toch met enige argumenten moeten komen als het wel in Maastricht plaats vindt, want reken er maar op dat daar vragen over komen, want voor iedereen buiten Limburg is duidelijk dat AHOY een zichtbaar betere zaal is. En dan komen ze niet (meer) weg met vage omschrijvingen. Kortom: NPO heeft met heel wat meer problemen te maken dan alleen een zaal die niet echt je dat is als ze voor Maastricht kiezen. Of je dat er allemaal bij wilt hebben in een toch al heel druk jaar, is maar de vraag. Ik zou zeggen van niet.
pi_188658124
@Aadrianus Vraag me serieus af of er vragen gaan komen. Die zijn er nu ook niet, in de media lijkt het verschil tussen de zalen niemand wat te boeien. Of dat buurlanden er meer van gaan profiteren. Als het Maastricht wordt ga ik er ook niet vanuit dat er vragen gaan komen of het wel eerlijk is gegaan, want ook dat lijkt niemand zich af te vragen nadat we al hoorden dat het songfestival zéker in Maastricht plaats gaat vinden. Dat is allemaal prima als het om een stad uit de provincie gaat blijkbaar :+

Verder ben ik het wel eens met alles wat je zegt, maar uiteindelijk weet jij ook niet 100% zeker of het zo is, ondanks dat je het zo breng :P
  Moderator dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:40:28 #173
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188658494
2020Rotterdam twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 21:39:46 Richard van de Crommert (Songfestival-kenner Telegraaf):"Ik houd van Maastricht, maar laten we eerlijk zijn, het MECC is een troosteloze bende. (...) Als ik nu zou moeten kiezen, dan zet ik mijn geld op #Rotterdam!"Podcast Songfestivalkoorts #22: ► https://t.co/cuMRanqBhz https://t.co/6XMUYLdEKM reageer retweet
pi_188658501
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:21 schreef Em31 het volgende:
@:Aadrianus Vraag me serieus af of er vragen gaan komen. Die zijn er nu ook niet, in de media lijkt het verschil tussen de zalen niemand wat te boeien. Of dat buurlanden er meer van gaan profiteren. Als het Maastricht wordt ga ik er ook niet vanuit dat er vragen gaan komen of het wel eerlijk is gegaan, want ook dat lijkt niemand zich af te vragen nadat we al hoorden dat het songfestival zéker in Maastricht plaats gaat vinden. Dat is allemaal prima als het om een stad uit de provincie gaat blijkbaar :+

Verder ben ik het wel eens met alles wat je zegt, maar uiteindelijk weet jij ook niet 100% zeker of het zo is, ondanks dat je het zo breng :P
Er zal toch ook wel internationale pers op afkomen, neem ik aan. Die hebben niet zoveel met Maastricht, wel met een goede zaal die om onduidelijke reden niet is gekozen. (Als dat zo mocht zijn.)
pi_188658615
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:40 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Er zal toch ook wel internationale pers op afkomen, neem ik aan. Die hebben niet zoveel met Maastricht, wel met een goede zaal die om onduidelijke reden niet is gekozen. (Als dat zo mocht zijn.)
Daar heb je gelijk in ja, maar of dat echt invloed heeft op de media en mensen hier?

Nouja, eerst maar even afwachten wat er vrijdag gebeurt voor we het over zulke dingen hebben :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:04:06 #176
163650 Greys
pi_188659942
*O*



(met toestemming hier gepost)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188660139
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:04 schreef Greys het volgende:
*O*

[ afbeelding ]

(met toestemming hier gepost)
Yessssss *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_188662911
Joehoe, terug van weggeweest ;) Of eigenlijk weer na lange tijd een bericht terwijl ik wel altijd meegelezen heb.

Ik kan niet wachten tot vrijdag, heb echt zenuwen! Ondanks een mooie vakantie in een prachtig Maastricht hoop ik toch echt dat ze kiezen voor de beste venue en die staat wat mij betreft toch echt in Rotterdam. Ik zal echt diep teleurgesteld als het toch Maastricht word.

Data ook bekend vrijdag! Daarna vrij regelen *O*
pi_188662921
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:40 schreef Momo... het volgende:
2020Rotterdam twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 21:39:46 Richard van de Crommert (Songfestival-kenner Telegraaf):"Ik houd van Maastricht, maar laten we eerlijk zijn, het MECC is een troosteloze bende. (...) Als ik nu zou moeten kiezen, dan zet ik mijn geld op #Rotterdam!"Podcast Songfestivalkoorts #22: ► https://t.co/cuMRanqBhz https://t.co/6XMUYLdEKM reageer retweet
Ach gossie, die heeft de laatste termijn van de sponsordeal niet ontvangen :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188663404
Ik lees net dat er twee regisseurs zijn aangewezen. Zouden ze niet het plan hebben om de halve finales in Maastricht te houden en de finale in Rotterdam? :o

Het is logistiek en qua repetities niet heel handig, maar het feit dat beide steden zo worden neergezet met promofilmpjes etc maakt het bijna wreed, zuur en een tikkeltje onlogisch qua effort dat er vrijdag een verliezer wordt genoemd...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 28 augustus 2019 @ 09:00:31 #181
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188663465
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 08:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat er twee regisseurs zijn aangewezen. Zouden ze niet het plan hebben om de halve finales in Maastricht te houden en de finale in Rotterdam? :o

Het is logistiek en qua repetities niet heel handig, maar het feit dat beide steden zo worden neergezet met promofilmpjes etc maakt het bijna wreed, zuur en een tikkeltje onlogisch qua effort dat er vrijdag een verliezer wordt genoemd...
Dat lijkt me kostentechnish geen logische keuze, je zult dan 2 (nagenoeg identieke) zalen moeten inrichten, je zit met hotels, beveiliging etc. Naah, not gonna happen.
:o)
pi_188663585
quote:
3s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 09:00 schreef Dave het volgende:

[..]

Dat lijkt me kostentechnish geen logische keuze, je zult dan 2 (nagenoeg identieke) zalen moeten inrichten, je zit met hotels, beveiliging etc. Naah, not gonna happen.
Eens, er lijken heel veel zaken tegen te pleiten, maar het voelt als iets teveel exposure voor een stedenstrijd waarbij er een moet verliezen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 28 augustus 2019 @ 09:29:25 #183
403253 Meke
after all this time? always.
pi_188663812
quote:
3s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 09:00 schreef Dave het volgende:

[..]

Dat lijkt me kostentechnish geen logische keuze, je zult dan 2 (nagenoeg identieke) zalen moeten inrichten, je zit met hotels, beveiliging etc. Naah, not gonna happen.
En zouden delegaties ook niet klagen over die verhuizing? Lijkt mij niet heel wenselijk
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_188663909
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 09:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eens, er lijken heel veel zaken tegen te pleiten, maar het voelt als iets teveel exposure voor een stedenstrijd waarbij er een moet verliezen
Volgens mij is het social media team Nederlands, dus ook makkelijker om zo’n filmpje te maken als je hier toch al bent.
pi_188664104
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 09:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eens, er lijken heel veel zaken tegen te pleiten, maar het voelt als iets teveel exposure voor een stedenstrijd waarbij er een moet verliezen
Daar is ook redelijk wat commentaar op
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2019 @ 10:25:09 #186
163650 Greys
pi_188664565
Nee dat zie ik echt niet gebeuren. Dan zouden de delegaties met al hun mensen en props en spullen na een paar dagen allemaal moeten inpakken en verhuizen en dan is er volgens mij te kort tijd om te repeteren in zaal/stad 2. Want daar moet dan alle techniek en camera's en achtergronden etc weer opnieuw ingeregeld worden. Alle duizenden persmensen moeten weer gaan reizen en zeulen met al hun apparatuur. Toeristen twee hotels moeten zien te vinden. Alle medewerkers aan het ESF blijven op en neren etc.

Wel een leuk idee, dat zeker, maar het lijkt me onhaalbaar en een veel te groot risico op dingen die fout gaan. :P

Beide steden krijgen zo veel exposure om het spannend te houden gedurende de lange wachttijd imho. En om nog wat meer gedaan te krijgen van de stad die het wordt, zolang ze denken dat de andere stad minstens zo veel kans maakt. En als bedankje voor hun enorme inzet, ook als ze niet de gaststad worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2019 @ 10:26:10 #187
163650 Greys
pi_188664574
Vrijdag weten we dus niet alleen de stad maar ook wanneer we vrij moeten nemen van het werk en hotels moeten boeken enzo, whohooooooo! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2019 @ 10:27:28 #188
163650 Greys
pi_188664591
Hashtag broodje aap.

SietseBakker twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 21:39:49 @Chris_Touring @caroln007 Ik heb 10 jaar bij de EBU gewerkt. Nog nóóit heeft de EBU een voorkeur gehad zónder een bid book of vergelijkbaar voorstel te zien. En dat lag er nog niet toen Giel z'n statement maakte. Kortom: 🍞🐒! #hetblijftspannend reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188664813
quote:
3s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 10:27 schreef Greys het volgende:
Hashtag broodje aap.

SietseBakker twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 21:39:49 @:Chris_Touring @:caroln007 Ik heb 10 jaar bij de EBU gewerkt. Nog nóóit heeft de EBU een voorkeur gehad zónder een bid book of vergelijkbaar voorstel te zien. En dat lag er nog niet toen Giel z'n statement maakte. Kortom: 🍞🐒! #hetblijftspannend reageer retweet
Okay, duidelijke taal van Sietse.
Mijn conclusie:
Maastricht doet mee voor de sier en heeft er maandenlang aandacht voor de stad voor teruggekregen. Rotterdam wordt het, want AHOY.
pi_188665236
Oei, als de data bekend worden dan moet ik zsm ff een hotel zoeken...
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 11:23:12 #191
403253 Meke
after all this time? always.
pi_188665269
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 10:25 schreef Greys het volgende:
Nee dat zie ik echt niet gebeuren. Dan zouden de delegaties met al hun mensen en props en spullen na een paar dagen allemaal moeten inpakken en verhuizen en dan is er volgens mij te kort tijd om te repeteren in zaal/stad 2. Want daar moet dan alle techniek en camera's en achtergronden etc weer opnieuw ingeregeld worden. Alle duizenden persmensen moeten weer gaan reizen en zeulen met al hun apparatuur. Toeristen twee hotels moeten zien te vinden. Alle medewerkers aan het ESF blijven op en neren etc.

Wel een leuk idee, dat zeker, maar het lijkt me onhaalbaar en een veel te groot risico op dingen die fout gaan. :P

Beide steden krijgen zo veel exposure om het spannend te houden gedurende de lange wachttijd imho. En om nog wat meer gedaan te krijgen van de stad die het wordt, zolang ze denken dat de andere stad minstens zo veel kans maakt. En als bedankje voor hun enorme inzet, ook als ze niet de gaststad worden.
Doet de bal het ein-de-lijk in Maastricht, is hij in Rotterdam weer helemaal van de leg _O- ZOVEEL STRESS!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2019 @ 11:48:45 #192
163650 Greys
pi_188665787
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 11:23 schreef Meke het volgende:

[..]

Doet de bal het ein-de-lijk in Maastricht, is hij in Rotterdam weer helemaal van de leg _O- ZOVEEL STRESS!
Hahaha ja dat soort dingen. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188665965
Ze net op Reddit dat de voorlopig datum van de Formule 1 op 3 mei staat, dus finale op 16 mei kan dan denk ik wel gewoon.

In dat weekend staat ook geen race gepland en heb weleens gelezen dat de EBU liever geen grotere evenementen in hetzelfde weekend wil (Monaco is een week later).
pi_188666815
Eurovision twitterde op woensdag 28-08-2019 om 12:00:22 Where will we find @dunclaurence next year? 🇳🇱It's a matter of time...📆Friday 30 August 🕛12:00 CEST #Eurovision #HostCityReveal #Maastricht #Rotterdam #ESC2020 https://t.co/P8k15ycA2G reageer retweet


ben stiekem wel een beetje klaar met het gehype :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2019 @ 13:02:54 #195
163650 Greys
pi_188666945
Ja het was allemaal leuk en spannend maar tis nu wel echt tijd dat het vrijdag wordt.. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188667080
Is het al half augustus? ;)
  woensdag 28 augustus 2019 @ 13:37:44 #197
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188667606
Ik ga vrijdag op mijn werk wel even een tactische rookpauze nemen vlak voor 12 uur :+

Ik zit met 3 man op kantoor en ik denk niet dat het goedkomt als ik op kantoor ga kijken _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  ESF Reporter woensdag 28 augustus 2019 @ 13:42:30 #198
87554 Cee
Welluk?
pi_188667681
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:37 schreef MaLo het volgende:
Ik ga vrijdag op mijn werk wel even een tactische rookpauze nemen vlak voor 12 uur :+

Ik zit met 3 man op kantoor en ik denk niet dat het goedkomt als ik op kantoor ga kijken _O-
Ik heb een klein fotostudiootje op kantoor waar ik soms wat spullen moet fotograferen en dat “moet” ik toch echt even gaan doen vrijdag rond half 12. :+
  woensdag 28 augustus 2019 @ 14:00:56 #199
403253 Meke
after all this time? always.
pi_188668005
Ik ga denk ik last minute naar regio midden verhuizen, daar beginnen de scholen volgende week pas :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 augustus 2019 @ 14:13:36 #200
163650 Greys
pi_188668280
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:00 schreef Meke het volgende:
Ik ga denk ik last minute naar regio midden verhuizen, daar beginnen de scholen volgende week pas :D
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 28 augustus 2019 @ 15:13:19 #201
39237 crew  H_T
2733
pi_188669369
Volgens mij kan ik sowieso gewoon live kijken *O* Da's dan weer het voordeel van een avonddienst :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188673409
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_188673451
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:50 schreef Nexum het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188673455
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_188673462
Het is dus echt gewoon gelekt, wauw. Wat een stelletje idioten daar bij de Eurovision website _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_188673472
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 18:54:13 #207
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188673487
YASSSS
Just do it »
pi_188673506
Dit is ook te makkelijk _O-
  Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 18:55:26 #209
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188673514


*O* *O* *O*
pi_188673522
HELEMAAL NIETS IN MAASTRICHT
  woensdag 28 augustus 2019 @ 18:56:06 #211
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188673528
Ik ben zo verdrietig dat het gelekt is maar zo blij dat het Rotterdam is
Just do it »
  Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 18:59:09 #212
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188673592
Komen wij naar Rotterdam! *O* *O* *O*
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_188673603
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Als Maastricht het niet wordt dan ligt dat puur en alleen aan die schijthollanders (ten noorden van Sittard) die het zo nodig in de Randstad moeten organiseren en de rest van het land nooit iets gunnen.
De eerste die hierover een boze tweet vindt wint. Start vanaf nu! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2019 19:00:28 ]
  ESF Reporter woensdag 28 augustus 2019 @ 19:00:49 #215
87554 Cee
Welluk?
pi_188673619
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:59 schreef Momo... het volgende:
@:Greys @:Cee @:Aoibhin
Wtf what the actual fuckeryfuck
pi_188673629
Maastricht weg d'r mee. Ben echt heel blij dat ze de juiste keuze hebben gemaakt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_188673632
:'( :D. Had ik wel verwacht, maar toch leuk om te lezen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 19:02:33 #218
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188673650
Of Sietse weet dat wij dit zouden vinden en fucked met ons en leest nu mee met bak popcorn _O_
  Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 19:03:41 #219
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188673669
Geen datum lek nog toch?
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:04:11 #220
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188673678
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:03 schreef Momo... het volgende:
Geen datum lek nog toch?
Nope
Just do it »
  ESF Reporter woensdag 28 augustus 2019 @ 19:04:27 #221
87554 Cee
Welluk?
pi_188673683
Dit is echt het eerste waar een complete n00b op het gebied van speuren op zou zoeken en ze vergeten dat gat te dichten 😂😭
Dat kan toch niet jongens. Hoe dan.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:04:55 #222
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188673690
Het staat als kopje onder een artikel. Hoe stom kun je zijn
Just do it »
pi_188673710
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:04 schreef Cee het volgende:
Dit is echt het eerste waar een complete n00b op het gebied van speuren op zou zoeken en ze vergeten dat gat te dichten 😂😭
Dat kan toch niet jongens. Hoe dan.
Rond het ESF zijn ze wel vaker een tikkie naïef.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2019 @ 19:06:26 #224
368283 ato
pi_188673716
Stom, maar ben blij mee. *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_188673726
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:59 schreef Momo... het volgende:
@:Greys @:Cee @:Aoibhin
WTF JAAAAA OMG *O* *O* *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:08:21 #226
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188673747
Oke nu durf ik wel te zeggen dat het goed gaat komen, ESF 2020.
Just do it »
pi_188673748
"Goodevening Rhodderrdham, we loved your show tonight!"
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:09:52 #228
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188673781
Vind het echt heel jammer dat het zo moet gaan... maar ik heb gewoon ff geschreeuwd van blijdschap
Just do it »
  ESF Reporter woensdag 28 augustus 2019 @ 19:11:53 #229
87554 Cee
Welluk?
pi_188673820
Zou Maastricht het al weten :X
  Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 19:12:19 #230
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188673825
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:11 schreef Cee het volgende:
Zou Maastricht het al weten :X
Zo te zien is het nog niet geland in groot media land
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:12:24 #231
483619 MMF93
Just for today.
pi_188673828
Ooooohmijngod, wel echt heel jammer dat het gelekt is maar YESSSS ROTTERDAM *O* !!
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:12:35 #232
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188673833
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:12 schreef Momo... het volgende:

[..]

Zo te zien is het nog niet geland in groot media land
Ben benieuwd of Boulevard live het op tijd door heeft
Just do it »
pi_188673867
Als ze nou eens de data zouden lekken. :P
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:15:07 #234
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188673873
RichardCrommert twitterde op woensdag 28-08-2019 om 19:13:19 Hier wordt gesuggereerd dat de organisatie van het Eurovisie Songfestival vandaag zelf al heeft gelekt dat Rotterdam de gaststad wordt voor de editie van volgend jaar https://t.co/z9TQvXk66U reageer retweet
Just do it »
pi_188673880
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:09 schreef Niels93 het volgende:
Vind het echt heel jammer dat het zo moet gaan... maar ik heb gewoon ff geschreeuwd van blijdschap
Dit ja. Ergens wel heel jammer dat het 'moment' zo wordt verpest. Ik had me al helemaal geestelijk op vrijdag voorbereid. Maar uiteraard wel heel blij _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 28 augustus 2019 @ 19:16:09 #236
408813 crew  trein2000
pi_188673894
'Locatie songfestival gelekt' Met vermelding van dit topic uiteraard
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:17:01 #237
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188673910
Ik zie twee mogelijkheden nu:
(1) Ze ontkennen en zeggen dat dit niks zegt / Maastricht ook zo'n pagina krijgt
(2) Ze gooien nu alles open, bevestigen en duwen het filmpje online. Het is nu toch al gelekt
Just do it »
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:18:17 #238
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188673931
wiwibloggs twitterde op woensdag 28-08-2019 om 19:17:54 Nothing is confirmed, but the history section of https://t.co/blPAuSwM0c has a lot of folks going hmmmmm 🤔 #Eurovision #ESC2020 #eurovision2020 https://t.co/KRXdeeO7LC reageer retweet
Just do it »
  ESF Reporter woensdag 28 augustus 2019 @ 19:18:33 #239
87554 Cee
Welluk?
pi_188673934
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:14 schreef Arth_NL het volgende:
Als ze nou eens de data zouden lekken. :P
Dan kan het grote hotelcancellen beginnen. :P

Ik ben heel blij (als het waar is) maar toch vind ik het voornamelijk heel sneu voor de mensen die (geacht werden) het geheim (te) houden. Dat er dan zo’n domme fout is gemaakt, wellicht buiten Team Sietse om. Zo’n lange periode was ook haast niet te doen. Zou ook extra sneu zijn als Maastricht nog niet op de hoogte was.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 28 augustus 2019 @ 19:20:38 #240
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188673955
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:17 schreef Niels93 het volgende:
Ik zie twee mogelijkheden nu:
(1) Ze ontkennen en zeggen dat dit niks zegt / Maastricht ook zo'n pagina krijgt
(2) Ze gooien nu alles open, bevestigen en duwen het filmpje online. Het is nu toch al gelekt
Of ze geven het nu gewoon alsnog aan Maastricht zodat ze kunnen zeggen 'haha die lek was nep sukkels!'.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:21:02 #241
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188673963
Ja RTL Boulevard heeft het erover
Just do it »
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:21:06 #242
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_188673964
HIER LEEF IK DAN WEER VOOR HOOR JONGENS

Zelfs RTL Boulevard..
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:22:20 #243
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188673975
Sietse zegt dat het een mock up is.
Dit geloof ik ehct niet
Just do it »
  ESF Reporter woensdag 28 augustus 2019 @ 19:22:21 #244
87554 Cee
Welluk?
pi_188673976
Officiële reactie is dat het een mock up is dat niet klopt. :+
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:22:45 #245
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188673980
Echt, ze kunnen het gewoon beter bevestigen nu. Het gaat nu zo hard overal
Just do it »
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:22:46 #246
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_188673981
omg :')
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 28 augustus 2019 @ 19:22:49 #247
408813 crew  trein2000
pi_188673982
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:22 schreef Cee het volgende:
Officiële reactie is dat het een mock up is dat niet klopt. :+
uhuh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:23:03 #248
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188673986
Site is inmiddels offline trouwens
Just do it »
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:23:16 #249
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188673990
Kan maar 1 ding betekenen, last minute alles omgooien en het toch in Maastricht gaan doen.
:o)
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:23:21 #250
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_188673991
RTL Boulevard zegt wel dat de site echt bestond toen ze checkte en paar minuten later offline gehaald. Zegt genoeg toch?

Heeft iemand anders de link nog in werking gezien?
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 28 augustus 2019 @ 19:23:49 #251
408813 crew  trein2000
pi_188673999
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:23 schreef lashatumbai het volgende:
RTL Boulevard zegt wel dat de site echt bestond toen ze checkte en paar minuten later offline gehaald. Zegt genoeg toch?

Heeft iemand anders de link nog in werking gezien?
Ja link deed het bij mij
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 augustus 2019 @ 19:24:37 #252
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_188674005


Dit zet je er niet voor niets op.
  Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 19:24:57 #253
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188674011
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:23 schreef lashatumbai het volgende:
RTL Boulevard zegt wel dat de site echt bestond toen ze checkte en paar minuten later offline gehaald. Zegt genoeg toch?

Heeft iemand anders de link nog in werking gezien?
Stond ongeveer half uur online genoeg mensen hier hebben dat gezien. Je hebt ook mensen die er een filmpje van hebben gemaakt zie die Twitter link die als 1 vd eersten werd gepost
pi_188674012
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:23 schreef lashatumbai het volgende:
RTL Boulevard zegt wel dat de site echt bestond toen ze checkte en paar minuten later offline gehaald. Zegt genoeg toch?

Heeft iemand anders de link nog in werking gezien?
Jazeker, de link was echt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter woensdag 28 augustus 2019 @ 19:25:38 #255
87554 Cee
Welluk?
pi_188674021
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:23 schreef lashatumbai het volgende:
RTL Boulevard zegt wel dat de site echt bestond toen ze checkte en paar minuten later offline gehaald. Zegt genoeg toch?

Heeft iemand anders de link nog in werking gezien?
Ja, hele tijd nog. Als in, 10 minuten.
pi_188674023
Ze proberen dus toch te ontkennen dat het wat is. Maar goed, het kan toch haast niet meer anders?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:25:53 #257
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188674027
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:22 schreef Niels93 het volgende:
Sietse zegt dat het een mock up is.
Dit geloof ik ehct niet
Voor een mock up hadden ze wel een niet meedingende plaatsnaam gebruikt denk ik.
:o)
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:26:21 #258
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188674042
Echt ik zou tegen het team zeggen: jammer dat het gelekt is, maar ga ons nou niet voor de gek houden. Het staat op de officiële website, in de links werkte het, het logo staat gehost op eurovision.tv met Rotterdam eronder.

Je houdt jezelf voor de gek
Just do it »
pi_188674043
*proest* dat was wel erg amateuristisch. De pagina bestond zeker weten echt, tot een paar minuten geleden.

Proficiat Rotterdam fans!
Alpha kenny one
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:26:26 #260
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_188674046
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:24 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Jazeker, de link was echt.
DIT KAN NIET MEER MISGAAN!

  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 28 augustus 2019 @ 19:26:46 #261
408813 crew  trein2000
pi_188674051
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
Ze proberen dus toch te ontkennen dat het wat is. Maar goed, het kan toch haast niet meer anders?
Juist die krampachtige ontkenning...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_188674057
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:23 schreef lashatumbai het volgende:
RTL Boulevard zegt wel dat de site echt bestond toen ze checkte en paar minuten later offline gehaald. Zegt genoeg toch?

Heeft iemand anders de link nog in werking gezien?
Hij heeft het inderdaad gewoon gedaan. :)

pi_188674078
Omggg wat is er gebeurd _O-
pi_188674086
jammer dat is uitgelekt
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:28:27 #265
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188674091
Was er niet óók een Maastricht variant? Dat we niet blij zijn met een dooie mus.
:o)
pi_188674099
quote:
5s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:28 schreef Dave het volgende:
Was er niet óók een Maastricht variant? Dat we niet blij zijn met een dooie mus.
Nee, dan krijg je dus echt niets.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:28:59 #267
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188674104
quote:
5s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:28 schreef Dave het volgende:
Was er niet óók een Maastricht variant? Dat we niet blij zijn met een dooie mus.
Nee, die bestond niet. 404 Not Found
Just do it »
pi_188674112
serieus ook wel heel dom als je weet dat iedereen gaat zoeken :@

En: TOETERTJESSS *O* *O* *O*
pi_188674118
Ik heb de pagina als pdf opgeslagen en als webpagina O+
dag
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 28 augustus 2019 @ 19:29:37 #270
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_188674123
quote:
5s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:28 schreef Dave het volgende:
Was er niet óók een Maastricht variant? Dat we niet blij zijn met een dooie mus.
http://eurovision.tv/event/maastricht-2020

:o
pi_188674129
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:29 schreef Peter het volgende:
Ik heb de pagina als pdf opgeslagen en als webpagina O+
Dan weet je dat je fan bent O+ _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188674132
quote:
5s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:28 schreef Dave het volgende:
Was er niet óók een Maastricht variant? Dat we niet blij zijn met een dooie mus.
Nee, alleen met Mestreech :+
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_188674139
quote:
die was ook 404 toen de Rotterdam-pagina wel werkte
dag
pi_188674142
straks zetten ze die gauw ook even online denk ik
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:30:43 #275
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188674145
:o)
pi_188674151
quote:
Geen achtergrondfoto van het MECC. Gemiste kans
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:31:09 #277
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188674153
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:30 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
straks zetten ze die gauw ook even online denk ik
Is al gebeurt dus.
:o)
pi_188674154
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:30 schreef Dave het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.
Net was die 404. ze zijn wel slim :s)
dag
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:31:55 #279
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188674170
Cover up poging? Is de last modified te achterhalen?
:o)
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:32:34 #280
483619 MMF93
Just for today.
pi_188674179
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:29 schreef Peter het volgende:
Ik heb de pagina als pdf opgeslagen en als webpagina O+
_O_
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:32:42 #281
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188674185
Nu weer 404, load balanced servers denk ik, waarvan er 1 is aangepast?
:o)
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:32:48 #282
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_188674186
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:31 schreef Dave het volgende:

[..]

Is al gebeurt dus.
geeft hier gewoon nog een 404.
pi_188674187
Ik zie daar ook 404, stond die serieus ook even online?
pi_188674189
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:31 schreef Dave het volgende:
Cover up poging? Is de last modified te achterhalen?
5 minuten terug was die pagina nog 404, zelf gechecked. Toen de Rotterdam-pagina het wel deed.
En ze hebben nog geen foto van het MECC klaarstaan...
dag
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:33:08 #285
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188674192


Van ESC Forum
Just do it »
pi_188674193
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:32 schreef Em31 het volgende:
Ik zie daar ook 404, stond die serieus ook even online?
Ja
pi_188674202


Deze is helemaal leeg, voor het idee gedaan?
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:34:21 #288
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_188674210
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:33 schreef Niels93 het volgende:
[ afbeelding ]

Van ESC Forum
die dubbele komma's, duideljk haastwerk om de blunder te herstellen.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:34:47 #289
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188674223
Rotterdam pagina staat er ook nog, met ahoyplaatje inderdaad.
:o)
pi_188674224
Rotterdam staat/stond u ook weer online.. beiden dus nu.
Ze proberen het te fixen, maar wij weten dat Rotterdam eerst alleen online stond.
Rotterdam ging offline, Maastricht pagina werd snel gemaakt zonder MECC-foto en online gezet en toen de Rotterdam-pagina ook weer.

Dit wijst toch echt flink op Rotterdam 2020!
dag
pi_188674226
Er stond ook bij het historisch overzicht per land Rotterdam 2020, dat is nu weggehaald :+
pi_188674229
Dat van MECC Maastricht lijkt me echt snel in elkaar geflanst. Ik geloof er niets van.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:35:09 #293
483619 MMF93
Just for today.
pi_188674232
Die van Rotterdam deed het net nog, nu niet meer.
pi_188674240
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:34 schreef Peter het volgende:
Rotterdam staat u ook weer online.. beiden dus nu.
Ze proberen het te fixen, maar wij weten dat Rotterdam eerst alleen online stond.
Rotterdam ging offline, Maastricht pagina werd snel gemaakt zonder MECC-foto en online gezet en toen de Rotterdam-pagina ook weer.

Dit wijst toch echt flink op Rotterdam 2020!
Lijkt me ook ja, omdat het moment nu verpest is
pi_188674241
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:33 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]

Deze is helemaal leeg, voor het idee gedaan?
MECC Maastricht, ?? , Netherlands :D

Redactie nu in paniek. "JONGENS WAAR LIGT HET MECC? IK GOOI DE SITE AL ONLINE HOOR!"
pi_188674244
Dit is wel heel amateuristisch van de EBU _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188674249
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:33 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]

Deze is helemaal leeg, voor het idee gedaan?
Ik vermoed dat een weinig subtiel vloekende Sietze dit zelf even uit de mouw geschud heeft als afleidingstruc. :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_188674252
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:35 schreef KoningPils het volgende:

[..]

MECC Maastricht, ?? , Netherlands :D

Redactie nu in paniek. "JONGENS WAAR LIGT HET MECC? IK GOOI DE SITE AL ONLINE HOOR!"
_O-
  woensdag 28 augustus 2019 @ 19:36:05 #299
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_188674254
PANIEK
Just do it »
pi_188674259
*O*
pi_188674264
*O* *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')