1x per jaar Wielrennenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:25 schreef minilot het volgende:
Lucky, wat is er zoal in Oudenbosch behalve die malle dwergkopie van de Sint-Pieter?
1.48 mini.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:29 schreef minilot het volgende:
Fiets, is je dochter al 1.32 lang? Want dan mag ze in de op zich ook niet onaardige B&M Fenix
Ja alleen haar vader niet echtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo, da's al bijna ik!Houdt ze van achtbanen?
Vindt ze dat lastig ja?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
En een 9-jarige alleen laten gaan...
Net zoiets als de Baron? Die zo gezellig even een tijdje stil bleef hangen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:32 schreef minilot het volgende:
(Fenix is een wingcoaster, met karretjes naast de track. Wanstaltig lelijk gethematiseerd, maar wel een spectaculaire en soepele baan)
Of papa vindt er wat vanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Vindt ze dat lastig ja?
Ik hobbelde op die leeftijd in mijn eentje de Efteling door terwijl mijn ouders op een terrasje in het park bleven zitten, maar was sowieso nogal een einzelgänger
Nee, zelfde bouwer maar heel ander type.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Net zoiets als de Baron? Die zo gezellig even een tijdje stil bleef hangen?
Het een tijdje stilhangen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, zelfde bouwer maar heel ander type.Al is het voor een leek misschien ook wel één pot nat.
Oow da's een speciale Eftelfeature?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, dat doet die in Toverland niet.
Welnee. De Efteling heeft gewoon een zogeheten 'drop coaster' gekocht, een niet heel zeldzaam achtbaantype waarbij het stilhangen en daarna in een gat in de grond sodemieteren het specifieke kenmerk is.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow da's een speciale Eftelfeature?
Een arboretum, de VVV en een wandeling van 2 kilometer langs 'bezienswaardigheden'. Niets boeiends dus waarschijnlijk. Maar je weet het niet. We komen doorgaans overal wel iets tofs tegenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:25 schreef minilot het volgende:
Lucky, wat is er zoal in Oudenbosch behalve die malle dwergkopie van de Sint-Pieter?
Oow vandaar dit: https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-evacuatie-storingquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Welnee. De Efteling heeft gewoon een zogeheten 'drop coaster' gekocht, een niet heel zeldzaam achtbaantype waarbij het stilhangen en daarna in een gat in de grond sodemieteren het specifieke kenmerk is.
En eten bij Stroop werd me net ook aangeraden trouwens.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een arboretum, de VVV en een wandeling van 2 kilometer langs 'bezienswaardigheden'. Niets boeiends dus waarschijnlijk. Maar je weet het niet. We komen doorgaans overal wel iets tofs tegen
Oh en wij zijn erquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een arboretum, de VVV en een wandeling van 2 kilometer langs 'bezienswaardigheden'. Niets boeiends dus waarschijnlijk. Maar je weet het niet. We komen doorgaans overal wel iets tofs tegen
Da's een dorp verder in Bosschenhoofdquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Komend weekend midzomerfeesten met jaarmarkt op zondag
Die staat nog op onze misschienlijst.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En eten bij Stroop werd me net ook aangeraden trouwens.
Nee zeker nietquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die staat nog op onze misschienlijst.
Wanneer ben je in Oudenbosch? Je woont er niet toch?
Leuk! Zal er eens iets over opzoeken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:46 schreef minilot het volgende:
Lucky, ons Alblasserbos heeft een 'planetenroute', een wandeltocht door het bos vanaf de sterrenwacht waarbij je langs in het bos geplaatste verbeeldingen van zon, planeten en andere elementen (zoals de planetoīdengordel) van ons zonnestelsel in relatieve afstand tot elkaar loopt.
Mocht je je vervelen
Initiatief van de toffe nerds van de plaatselijke Sterrenkundevereniging Christiaan Huygensquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk! Zal er eens iets over opzoeken.
Ah ok. Daar zit een fijne Albert Heijn. Tot zover mijn info over Hoeven.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee zeker niet
Alleen vakantie in de buurt.
Bij hoeven.
Hmm dat is vanaf rotterdam ook goed te doenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Initiatief van de toffe nerds van de plaatselijke Sterrenkundevereniging Christiaan Huygens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook handig om te wetenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah ok. Daar zit een fijne Albert Heijn. Tot zover mijn info over Hoeven.
O en kipjes van de Walnoothoeve smaken heerlijk
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm dat is vanaf rotterdam ook goed te doen
Bus naar papendrecbt en dan laatste stuk lopen... dan wandelen en die extra km weer terug naar de bushalte.
Misschien morgen of vrijdag eens doen.
Zien of de gup wandelzin heeft.Heh, dan ben je op loopafstand van mijn huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Mompelt over koffiequote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, dan ben je op loopafstand van mijn huis
Das kutquote:Op donderdag 22 augustus 2019 06:41 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Wekker op telefoon uitgezet.. vergeten dat er ook een alarm op de sonos zit, dus nu wakker..
F. is vrijdag ook op loopafstand van je huisquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, dan ben je op loopafstand van mijn huis
Dat vind ik bij honden wel leuk maar bij katten dus totaal niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een zwak voor grote oren bij honden.
Ook wel, eigenlijk. Wel minder. Ziva heeft beste schotelantennes.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat vind ik bij honden wel leuk maar bij katten dus totaal niet.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:09 schreef Tele6 het volgende:
Hihi die oren
Ik heb heel hard geslapen zeg![]()
22:00-8:30
Nu ben ik nog steeds slaperig -- ik had gehoopt met een boel energie wakker te worden maar![]()
![]()
Vandaag inpakken, morgenochtend op vakantie. Ik heb de hele nacht gedroomd dat ik de verkeerde dingen had ingepakt
Camping in NLquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
*Insert redelijk bewoond en beschaafd werelddeel*
"Daar hebben ze ook winkels"
Leuk! Met A & B?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Camping in NL
En dat is idd waar.
Bovendien gaan we naturistisch kamperen, dus de verkeerde kleding meenemen is dan niet echt een risico)
Ja ikke. Wat wil je weten?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:21 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand van jullie al eens op het vliegveld van Trondheim geweest? Is dat wat?
Jupquote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk! Met A & B?
Het is goed weer
Ga naar de brouwe4sdam en neem vliegers meequote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
We willen naar Zeeland vandaag. Is Bouwershaven ofzo leuk?
Ja, zeer kleinquote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:21 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand van jullie al eens op het vliegveld van Trondheim geweest? Is dat wat?
Is 't wat om 4u te moeten wachtenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ikke. Wat wil je weten?
Het is klein, er is een flink hotel met supergoed geisoleerde kamers en direct zicht op alles. En het is iets van 40 km buiten de stad. Keus uit trein of bus.
Wel iets om te eten?quote:
Voornamelijk als je met een bootje bent.. Draait bijna volledig op/om de jachthaven..quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
We willen naar Zeeland vandaag. Is Bouwershaven ofzo leuk?
We hebben nog geen vliegers. We gaan binnenkort vliegeren met vrienden die 30 verschillende vliegers hebben. Daar hopen we uit te vinden wat we leuk vindenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ga naar de brouwe4sdam en neem vliegers mee
Daar zijn we al geweest. Renesse it is.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voornamelijk als je met een bootje bent.. Draait bijna volledig op/om de jachthaven..
Maar goed, je zit wel dichtbij oa Neeltje Jans
ja hoor, je kunt er prima wat eten en drinkenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is 't wat om 4u te moeten wachten?
[..]
Wel iets om te eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me vrij lang voor daarquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is 't wat om 4u te moeten wachten?
[..]
Wel iets om te eten?
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:14 schreef Bluezz het volgende:
20 min. bezig en ze zijn al klaarAls we nog grote kringen zien kunnen we bellen.
Er kwam wel echt modderwater vanafZe zijn nu ook geīmpregneerd.
Incl. bouwvakkermeubelreinigdecolletéJezus wat waren die goor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Vliegeren is leuk! Pas op met vallen @AX.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben nog geen vliegers. We gaan binnenkort vliegeren met vrienden die 30 verschillende vliegers hebben. Daar hopen we uit te vinden wat we leuk vinden
We gaan lekker toeristisch doen in Renesse. En minigolfen
Tja. Andere optie is er nietquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij lang voor daar
De incheck voor mensen met wapens was wel lollig daar, maar 4 uur lang lollig?
Moet je even aan user @:Fogel vragen, die woont in die regio
Aangezien hij me toen ophaalde daar heb ik er niks gegeten ofzo
20 min. bezig en ze zijn al klaarAls we nog grote kringen zien kunnen we bellen.
Incl. bouwvakkermeubelreinigdecolletéWat was je kwijt als ik vragen magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Twijfel nog over het impregneren van mijn bank. Die winkel vraagt er net zoveel voor als de bank kostGaan we dus niet doen
![]()
Incl. bouwvakkermeubelreinigdecolletéStom eigenlijk om daar zo lang mee te wachten heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet mijn buurman nodig vragen de bank en tapijt op de trap en overloop te komen doen#laks..
Een fluitje tegen hijgers.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
https://radar.avrotros.nl(...)t-protexx-t5238.html
Ik vond dit tijdens het zoeken naar zelf impregneren van meubelen.
Voor de tijd dat ze bezig waren best pittig; 250. Wel goeie reviews en een goed bedrijf. We hebben er veel over zitten lezen en deze kwamen er als beste uit.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
Wat was je kwijt als ik vragen mag?
Twijfel nog over het impregneren van mijn bank. Die winkel vraagt er net zoveel voor als de bank kostGaan we dus niet doen
Valt me nog mee als 't incl impregneren isquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor de tijd dat ze bezig waren best pittig 250. Wel goeie reviews en een goed bedrijf. We hebben er veel over zitten lezen en deze kwamen er als beste uit.
Ze gokten dat deze banken 10 jr oud waren (zo zien ze er blijkbaar uit, we wonen hier met 2 pers en een kat) maar ze zijn pas 4 jr oud.. dus tja.. de niet heel beste kwaliteit vd stof was ons ook al opgevallen na een week of 2 al)
Ja maar überhaupt. Een kat laten bevallen op je bankquote:
Dat behoeft toch nauwelijks commentaar. Ik moest lachen om de trollen. En de mensen die volgens mij in een verkeerd draadje zaten te posten.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja maar überhaupt. Een kat laten bevallen op je banken dat als 'normaal gebruik' of 'normale afscheiding van huisdieren' zien.
3 jaar geleden kreeg ik er een paar spuitbussen protexx bij (of betaalde ervoor, weet het niet meer). Verschil tussen laten doen en zelf doen was een halve bank.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Valt me nog mee als 't incl impregneren is
Impregneren met Protexx zoals uit die link hierboven, zou mij 1500 kosten voor mijn bank
Vermakelijk wel stukje wel jaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat behoeft toch nauwelijks commentaar. Ik moest lachen om de trollen. En de mensen die volgens mij in een verkeerd draadje zaten te posten.
Ja, naja daarom ga ik 't dus zelf/door een bedrijf laten doen. Hobbelen toch 3 honden over enzulks...quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
3 jaar geleden kreeg ik er een paar spuitbussen protexx bij (of betaalde ervoor, weet het niet meer). Verschil tussen laten doen en zelf doen was een halve bank.
Oh echtquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
Impregneren met Protexx zoals uit die link hierboven, zou mij 1500 kosten voor mijn bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de ronde daarna wordt er gevraagd hoe je je ei wilt hebben (eggs benedict, hard of zacht gekookt, spiegelei, scrambled eggs of een omelet). We hadden bijna allemaal de eggs benedict.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg lekker![]()
Stiekem zit je dan al best wel vol, maar krijg je vervolgens nog de keuze uit pancakes of wentelteefjes. Omg de wentelteefjes waren goddelijk smeuīg, met heeeerlijke crispy randjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das dus nog steeds niet alles, want hierna krijg je nog een lekker yoghurtje. Heb er even geen foto van, maar was gewoon yoghurt met granola en fruit. Ik heb er nog wat honing door heen gedaan, omdat ik de honing graag wilde proevenWas geen slechte keus.
Dan nog keuze uit diverse friandises, er stonden heel veel dingen op de kar. Dus dit is niet alles wat ze hebben. Diverse bonbons, brownie, boterkoek, macarons, taartjes en nog meerrr, de keuze was reuze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen vragen ze regelmatig of je nog koffie of thee wilt, of een sapje. Mag en kan allemaal, hoort allemaal bij de all in prijs van 35 euro. Snap niet hoe ze het daar van kunnen doen, hoewel er mensen naast ons zaten die maar twee rondes hebben meegepakt en toen al naar hun werk gingen![]()
Ontzettend vriendelijke en leuke bediening en Franįois zat aan de bar en vroeg ons bij het verlaten van FG nog hoe we het vonden. Wij vonden het dus te gek en gaan graag nog eens terug om de andere keuzes uit te proberenPlus ze hebben nog een supplementenkaart waar ook nog een aantal dingen op stonden die we graag eens proberen (de kazen bijvoorbeeld, maar er staat ook truffel, champagne, kaviaar op). We waren wel allemaal pas rond half 11 op werk haha, maar ze namen ook wel echt de tijd bij ons. Het kan wel sneller, want bij gasten na ons hadden ze het tempo wat opgevoerd.
![]()
De trap is ook wel een dingetje ja! Ook best vies, nog van de vorige bewoners en niet de kleur die ik daar zou willen, liefst laat ik het er helemaal uithalen en wat anders.. maar jaaaa huurhuis, dus ook daarom laks en willen daar gewoon niet teveel geld aan uitgeven ihk van mss ooit verhuizen naar een huurapp.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Stom eigenlijk om daar zo lang mee te wachten he![]()
Ik moet mijn buurman nodig vragen de bank en tapijt op de trap en overloop te komen doen#laks..
![]()
Mja idd, aan de andere kant: gewoon een stoomreiniger er overheen en als 't dan ook klaar isquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh echt
We hadden dit kunnen laten doen toen we ze kochten, maar niet gedaan..
Ik ga vlekjes ook niet meer met dat spuitspul doen trouwens (HG enzo) dat adviseerden ze tenminste.![]()
![]()
Ik kreeg er ook nog een fles schoonmaakspul bij. Dat werkt als een tierelier (ook op het kleed dat niet met protexx is gedaan)quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, naja daarom ga ik 't dus zelf/door een bedrijf laten doen. Hobbelen toch 3 honden over enzulks...
Weet alleen nog niet met wat.We have far more in common than that which devides us..![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:36 schreef Aure het volgende:
Nou komt ie dan hoor, FG Breakfast!
@:Molo, let je op
Vanochtend met zijn vieren gaan ontbijten dus, om half 8 'sochtends al gereserveerd, want het is ook gewoon een werkdagWe hadden het eerste half uur/uur het rijk voor ons alleen
![]()
Men komt langs met ontbijtkarren, een kar met brood, croissantjes, chocoladebroodjes en een kar met allemaal lekkere sapjes. Druivensapjes zoals riesling, merlot etc, maar dan dus zonder alcohol en fruitsapjes. En er wordt één en ander op je tafel neer gezet. De croissantjes waren heerlijk vers, crunchy en ik geloof dat er flink wat boter door het deeg zat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de ronde daarna wordt er gevraagd hoe je je ei wilt hebben (eggs benedict, hard of zacht gekookt, spiegelei, scrambled eggs of een omelet). We hadden bijna allemaal de eggs benedict.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg lekker![]()
Stiekem zit je dan al best wel vol, maar krijg je vervolgens nog de keuze uit pancakes of wentelteefjes. Omg de wentelteefjes waren goddelijk smeuīg, met heeeerlijke crispy randjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das dus nog steeds niet alles, want hierna krijg je nog een lekker yoghurtje. Heb er even geen foto van, maar was gewoon yoghurt met granola en fruit. Ik heb er nog wat honing door heen gedaan, omdat ik de honing graag wilde proevenWas geen slechte keus.
Dan nog keuze uit diverse friandises, er stonden heel veel dingen op de kar. Dus dit is niet alles wat ze hebben. Diverse bonbons, brownie, boterkoek, macarons, taartjes en nog meerrr, de keuze was reuze!Tof! Post je 'm ook in Van sterrentent tot snackbar? Dat wordt daar wel gewaardeerd denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen vragen ze regelmatig of je nog koffie of thee wilt, of een sapje. Mag en kan allemaal, hoort allemaal bij de all in prijs van 35 euro. Snap niet hoe ze het daar van kunnen doen, hoewel er mensen naast ons zaten die maar twee rondes hebben meegepakt en toen al naar hun werk gingen![]()
Ontzettend vriendelijke en leuke bediening en Franįois zat aan de bar en vroeg ons bij het verlaten van FG nog hoe we het vonden. Wij vonden het dus te gek en gaan graag nog eens terug om de andere keuzes uit te proberenPlus ze hebben nog een supplementenkaart waar ook nog een aantal dingen op stonden die we graag eens proberen (de kazen bijvoorbeeld, maar er staat ook truffel, champagne, kaviaar op). We waren wel allemaal pas rond half 11 op werk haha, maar ze namen ook wel echt de tijd bij ons. Het kan wel sneller, want bij gasten na ons hadden ze het tempo wat opgevoerd.
Spoilers!![]()
Ohhh Aure, ooohhhh weet even niet wat te zeggen, behalve dat ik het allemaal NU wilWe have far more in common than that which devides us..![]()
Lekker frisse banken nu bluez!![]()
Hier staat de brownie in de oven![]()
Het is heerlijk weer dus zo maar eens op de fiets naar de nagelmiep..
#wathebbenwehetweerslechtRabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Wij zetten de bank altijd in de boenwas @commentsquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
https://radar.avrotros.nl(...)t-protexx-t5238.html
Ik vond dit tijdens het zoeken naar zelf impregneren van meubelen.![]()
![]()
Wel goed. Wel ups en downs -- sommige dingen kosten gek veel energie, sommige dingen brengen me gek hard uit m'n (wankele) evenwicht, m'n emoties zijn soms echt niet te volgen, en iedere dag is weer heel anders qua wat er lukt en hoe ik me voel. Maar dat is niet raar, als je jaren bezig bent geweest met je emoties wegstoppen zijn ze als je ze weer toelaat heel intens en vermoeiend. Ik doe het rustig aan en kijk wat er mogelijk is op een dag. Ik heb een hoop begeleiding en dat lijkt precies genoeg begeleiding te zijn om me in de goede richting op weg te houden.quote:![]()
![]()
Vanochtend met zijn vieren gaan ontbijten dus, om half 8 'sochtends al gereserveerd, want het is ook gewoon een werkdagWe hadden het eerste half uur/uur het rijk voor ons alleen
![]()
Men komt langs met ontbijtkarren, een kar met brood, croissantjes, chocoladebroodjes en een kar met allemaal lekkere sapjes. Druivensapjes zoals riesling, merlot etc, maar dan dus zonder alcohol en fruitsapjes. En er wordt één en ander op je tafel neer gezet. De croissantjes waren heerlijk vers, crunchy en ik geloof dat er flink wat boter door het deeg zat![]()
Dan nog keuze uit diverse friandises, er stonden heel veel dingen op de kar. Dus dit is niet alles wat ze hebben. Diverse bonbons, brownie, boterkoek, macarons, taartjes en nog meerrr, de keuze was reuze!WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen vragen ze regelmatig of je nog koffie of thee wilt, of een sapje. Mag en kan allemaal, hoort allemaal bij de all in prijs van 35 euro. Snap niet hoe ze het daar van kunnen doen, hoewel er mensen naast ons zaten die maar twee rondes hebben meegepakt en toen al naar hun werk gingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan nog keuze uit diverse friandises, er stonden heel veel dingen op de kar. Dus dit is niet alles wat ze hebben. Diverse bonbons, brownie, boterkoek, macarons, taartjes en nog meerrr, de keuze was reuze!WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen vragen ze regelmatig of je nog koffie of thee wilt, of een sapje. Mag en kan allemaal, hoort allemaal bij de all in prijs van 35 euro. Snap niet hoe ze het daar van kunnen doen, hoewel er mensen naast ons zaten die maar twee rondes hebben meegepakt en toen al naar hun werk gingen![]()
Die eieren
Had je wat te vieren?
Nog 'geacclimatiseerd' met een sigaar?![]()
![]()
![]()
Dan nog keuze uit diverse friandises, er stonden heel veel dingen op de kar. Dus dit is niet alles wat ze hebben. Diverse bonbons, brownie, boterkoek, macarons, taartjes en nog meerrr, de keuze was reuze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen vragen ze regelmatig of je nog koffie of thee wilt, of een sapje. Mag en kan allemaal, hoort allemaal bij de all in prijs van 35 euro. Snap niet hoe ze het daar van kunnen doen, hoewel er mensen naast ons zaten die maar twee rondes hebben meegepakt en toen al naar hun werk gingen![]()
![]()
![]()
en een whiskeyquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WowDie eieren
Had je wat te vieren?
Toch mis ik Iwanius' fotoverslagen wel![]()
![]()
Zal dat eens doenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tof! Post je 'm ook in Van sterrentent tot snackbar? Dat wordt daar wel gewaardeerd denk ik![]()
![]()
Doe je goed en die ups en downs, tja...die horen er dan natuurlijk ook bij.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wel goed. Wel ups en downs -- sommige dingen kosten gek veel energie, sommige dingen brengen me gek hard uit m'n (wankele) evenwicht, m'n emoties zijn soms echt niet te volgen, en iedere dag is weer heel anders qua wat er lukt en hoe ik me voel. Maar dat is niet raar, als je jaren bezig bent geweest met je emoties wegstoppen zijn ze als je ze weer toelaat heel intens en vermoeiend. Ik doe het rustig aan en kijk wat er mogelijk is op een dag. Ik heb een hoop begeleiding en dat lijkt precies genoeg begeleiding te zijn om me in de goede richting op weg te houden.![]()
Oh dat ontbijt!! Ik zeg:CUL meet!!![]()
![]()
![]()
Ik ga eens kijken of ik K. daarvoor kan strikkenRabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Deze service bestond uit (uit hun folder):quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
*reiniging, ultieme meest krachtige en intensieve reiniging methode
*protexeren - 5 keer langere bescherming tegen vuil als impregneren
*vlekkenservice - krijgt u een vlek er niet uit kunt u ons inschakelen, zie onze voorwaarden
*ontgeuren - door middel van een eigen ontwikkeld geconcentreerd enzymenpreparaat
*vlekken behandeling - 97% van onze klanten is heel tevreden
*bacterie en bacillen verwijdering op HACCP niveau
*huisstofmijt - gegarandeerd huisstofmijt vrij
*snelle droogtijd van 6 tot 12 uur - sneller als een sproei-extractie methode of dieptereiniging voorkomt schimmelvorming
*schoon, fris en geurvrij - zoniet krijgt u een gratis nabehandeling
*gebruik van biologisch afbreekbare productenThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer![]()
Haha, nee niet eens! Maar voor 35 euro een all in ontbijt bij een sterrenrestaurant moesten we gewoon eens uitproberen! We gaan dit wel vaker doen. Over een paar maanden vieren we er inderdaad twee verjaardagen hebben we net beslotenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WowDie eieren
Had je wat te vieren?
![]()
Was het eigenlijk druk? Was het echt nodig om te reserveren ?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Waar is dit trouwens?kan ik daar om half 8 zijn?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Grappig, want ze zijn toch echt met twee sproei extractie apparaten aan de gangquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze service bestond uit (uit hun folder):
*reiniging, ultieme meest krachtige en intensieve reiniging methode
*protexeren - 5 keer langere bescherming tegen vuil als impregneren
*vlekkenservice - krijgt u een vlek er niet uit kunt u ons inschakelen, zie onze voorwaarden
*ontgeuren - door middel van een eigen ontwikkeld geconcentreerd enzymenpreparaat
*vlekken behandeling - 97% van onze klanten is heel tevreden
*bacterie en bacillen verwijdering op HACCP niveau
*huisstofmijt - gegarandeerd huisstofmijt vrij
*snelle droogtijd van 6 tot 12 uur - sneller als een sproei-extractie methode of dieptereiniging voorkomt schimmelvorming
*schoon, fris en geurvrij - zoniet krijgt u een gratis nabehandeling
*gebruik van biologisch afbreekbare producten![]()
![]()
Nee vanochtend had je niet hoeven te reserveren, ik weet niet hoe dat op andere dagen is, maar zal wel vergelijkbaar zijn. Misschien dat het op vrijdag iets drukker is? Maar dan mag je wel maar tot 09.00 uur binnen lopen voor ontbijt. Op di t/m do is dat tot 10.00 uur.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:57 schreef Barreltje het volgende:
Was het eigenlijk druk? Was het echt nodig om te reserveren ?
[ Bericht 0% gewijzigd door Aure op 22-08-2019 12:14:11 ]![]()
Koffie en Pølser med lompe nemen dan maar. Is altijd goed in Noorwegen tochquote:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
FG restaurant, in de hofbogen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ja nou je het zegt!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
Grappig, want ze zijn toch echt met twee sproei extractie apparaten aan de gang
En het is over 4 uur droog zeiden ze.
Het droogt tot nu toe mooi schoon op![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja nou je het zegt!
En het is over 4 uur droog zeiden ze.
Het droogt tot nu toe mooi schoon op
Zolang het resultaat maar gewenst is![]()
![]()
quote:
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ze hebben geprobeerd, aangelijnd buiten en bij het zien kwam er een sprint inclusief OMGPROOI-blaf.quote:
Dat is wel een risico. Het kan in huis best wel prima gaan. Of niet.Fuckzooi.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Kan je dat niet trainen danquote:
/editquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hebben geprobeerd, aangelijnd buiten en bij het zien kwam er een sprint inclusief OMGPROOI-blaf.
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 22 augustus 2019 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[/quote]
Rotterdam. 2 uur met OV.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Incl. bouwvakkermeubelreinigdecolletéIk kan niet echt zien hoe goor ze waren, maar fijn dat ze zo zijn opgeknapt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Mijn meubels hebben de pech dat zowel vriend en ik ongelooflijk laks zijn en we dus konijnen houden. 2 jaar terug wel ons kleed zelf gereinigd, maar dat ding heeft denk ik meer dan 4 weken moeten drogen (in de tuin van familie....) dus dat doen we ook niet meer te vaak,...of pas als we zelf weer een tuin hebben
.
@Tele6: veel kampeerplezier!En dat je weer een beetje je weg moet zoeken klinkt niet onlogisch, hoewel het wel intens zal zijn.
@LS: veel plezier nog in Renesse! Ik ben niet zo bekend in Zeeland, dus verder heb ik geen tips.
@ontbijt: zo, dat is wat anders dan een kommetje havermout![]()
(Maar ik ben geen goede ontbijter, ik krijg met moeite een boterham weg, of misschien 1 schaaltje yoghurt met fruit. )![]()
ze sgrijfuh trauwes ook wel choet neejdurlansquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Grappig, want ze zijn toch echt met twee sproei extractie apparaten aan de gangSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
So sprake se ookquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ze sgrijfuh trauwes ook wel choet neejdurlans![]()
![]()
![]()
Ahw shitquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hebben geprobeerd, aangelijnd buiten en bij het zien kwam er een sprint inclusief OMGPROOI-blaf.
![]()
Ik zou het toch niet snel aandurven dan. Maar bagger is het wel![]()
Nee, precies. Iets reactie is prima, maar deze reactie was best heftig.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw shit![]()
Ik zou het toch niet snel aandurven dan. Maar bagger is het wel
Het voelt nog als een verlies ook.![]()
Ze zijn hier tegenover een 'aanbouw in een dag' aan het zetten. Best wel interessant om te zien
Fundering was al gestort, er zijn net 3 segmenten van een vrachtwagen over het huis heen gehesen en de kraan is aan het afbreken. Dan is er nog een ploeg bezig om de boel aan te sluiten* en de afwerking te doen. Het zou om 21u vanavond klaar moeten wezen.
*doorbraak naar de rest vd woning, plaatsen van steunbalk & afwerking daarvan.![]()
Bummer.quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Dat lijkt mij foute boel.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
en de kraan is aan het afbreken.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
![]()
Dan nog keuze uit diverse friandises, er stonden heel veel dingen op de kar. Dus dit is niet alles wat ze hebben. Diverse bonbons, brownie, boterkoek, macarons, taartjes en nog meerrr, de keuze was reuze!Goeie shizzleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen vragen ze regelmatig of je nog koffie of thee wilt, of een sapje. Mag en kan allemaal, hoort allemaal bij de all in prijs van 35 euro. Snap niet hoe ze het daar van kunnen doen, hoewel er mensen naast ons zaten die maar twee rondes hebben meegepakt en toen al naar hun werk gingen![]()
![]()
En flink ontbijt ja
Wel leuk voor een keer zeg, feestelijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Medisch wonder (of de huisarts zat er volledig naast), maar ik ben koortsvrij en voel mij prima. Nergens een zuchtje last van iets wat op een longontsteking zou moeten lijken.
Ik maak de AB-kuur nog wel af.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Of de AB-kuur slaat erg goed aan? Of het was iets anders wat goed op de AB reageert? Maar afmaken is sowieso wel verstandig jaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:20 schreef golfer het volgende:
Medisch wonder (of de huisarts zat er volledig naast), maar ik ben koortsvrij en voel mij prima. Nergens een zuchtje last van iets wat op een longontsteking zou moeten lijken.
Ik maak de AB-kuur nog wel af.![]()
![]()
Morgen ochtend dan maar met zn allen?quote:
Hmm ik heb regelmatig een longontsteking... en met AB is dat inderdaad vaak bizar snel weer verdwenen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:20 schreef golfer het volgende:
Ik maak de AB-kuur nog wel af.
Niet altijd helaas maar het is al aantal keer gebeurd dat ik eigenlijk een dag of 2 dagen later weer helemaal fris en fruitig was.
Evengoed toch afmaken... dat je er geen last van hebt betekent niet dat het niet nog ergens mondjesmaat rondhangt.
Dus dan ben je over aantal weken weer ziek.![]()
Neem ik wel mn gup mee... maar die houdt gelukkig ook van lekker etenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Morgen ochtend dan maar met zn allen?
Duur ontbijtje voor een 11-jarige
Maar die zou het wel supertof vinden vrees ik
Als je die ergens wakker voor kunt maken.... is het voor lekker eten.![]()
Nee want ik kan dan niet OOK nog om half negen in Eindhoven zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Morgen ochtend dan maar met zn allen?
Gaat in niet worden vanuit Berlijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Morgen ochtend dan maar met zn allen?Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Vanuit Arnhem lukt denk ik ook niet. En één van mijn leidinggevenden is morgen eindelijk weer een dagje op kantoor en "IK MOET HEM SPREKEN". Hij weet het, ik weet het, en ik heb alle andere directieleden verteld dat ik nu voor ga.We have far more in common than that which devides us..![]()
@Aure: dat ontbijt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Beterquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:20 schreef golfer het volgende:
Ik maak de AB-kuur nog wel af.
Hier gaat het ook wel weer aardig, alleen snel moe.![]()
Dat ontbijt ziet er wel lekker uit. Kreeg er honger van.
@loon: Dat zuigt wel. Misschien sowieso wel de naam Honda onthouden want wel episch.
Zojuist bij osteopaat geweest wegen verrotte nek. Dit was wel ff prettig.![]()
Zat ie vast? Of is ie versleten?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:22 schreef Kreator het volgende:
Zojuist bij osteopaat geweest wegen verrotte nek. Dit was wel ff prettig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, ik ben vanaf een uur of 11 onderweg met de trein. Ik hoop over 20 minuten in de trein terug naar het startpunt te kunnen
Eerst in Dortmund in de verkeerde trein gestapt, was een heel gedoe met vaak overstappen en bussen om op goede punt te komen. Dus maar terug naar Dortmund.
Daar de goede trein gepakt. Die strand in GelsenkirchenIvm politieonderzoek.
Omdat mijn trein naar Berlijn vanaf Dortmund vertrekt en mijn koffer daar in een kluis liggen wil ik wel zeker zijn daar weer te komen. Dan maar kijken of daar iets te beleven is
Achteraf had ik beter op TripAdvisor moeten kijken, want waar ik heen wou ligt dus helemaal niet in Dortmund maar werd daar wel weergegeven.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ik heb iets met treinen en Duitsland.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zat ie vast? Of is ie versleten?Vast. Ik vind het echt een goddelijk gevoel als hij mijn nekwervels kraakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, gelukkig had ik een dagkaart gekocht.quote:
En terwijl de trein terug elk moment binnen kan komen, is zowel wel stoptrein als de IC die moesten wachten net vertrokken
Flikker ook maar op, ben d'r klaar mee.
*Zenk joe vor treveling wiz Deutsche Bahn*Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Hmmm en nu is m'n trein compleet verdwenen van de bordenen fotografisch gezien is dit station ook niet interessant ofzo. Zelfs niet mooi van lelijkheid.
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Jan Kaas op Safariquote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:36 schreef derLudolf het volgende:
Ok, ik ben vanaf een uur of 11 onderweg met de trein. Ik hoop over 20 minuten in de trein terug naar het startpunt te kunnen
Eerst in Dortmund in de verkeerde trein gestapt, was een heel gedoe met vaak overstappen en bussen om op goede punt te komen. Dus maar terug naar Dortmund.
Daar de goede trein gepakt. Die strand in GelsenkirchenIvm politieonderzoek.
Omdat mijn trein naar Berlijn vanaf Dortmund vertrekt en mijn koffer daar in een kluis liggen wil ik wel zeker zijn daar weer te komen. Dan maar kijken of daar iets te beleven is
Achteraf had ik beter op TripAdvisor moeten kijken, want waar ik heen wou ligt dus helemaal niet in Dortmund maar werd daar wel weergegeven.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:36 schreef derLudolf het volgende:
Achteraf had ik beter op TripAdvisor moeten kijken, want waar ik heen wou ligt dus helemaal niet in Dortmund maar werd daar wel weergegeven.sukkel
Je situatie doet de TT wel eer aan![]()
![]()
Goed, ik ga maar eens beginnen aan de boodschappen, monsterafwas en wat preparaten doornemen. Ajuus!![]()
![]()
Ik ook. That is: Wachten tot de Picnic aanbeltquote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:11 schreef Candaasje het volgende:
ik ga maar eens beginnen aan de boodschappen,
Ah dat is relaxt. Maar ik gebruik het als excuus om nog even een rondje buiten te kunnen lopenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. That is: Wachten tot de Picnic aanbelt![]()
![]()
Ik wou eerst naar Kokerei Hansa, in Dortmund. Toen las ik over Zeche Zollverein, dat leek interessanter. In theorie was dat ook maar 35 minuten met de trein.quote:Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Zeche Zollverein is best tofUnesco werelderfgoed ook
Daarvoor ga ik sraks naar de C&A fietsen om een broek terug te brengenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah dat is relaxt. Maar ik gebruik het als excuus om nog even een rondje buiten te kunnen lopen
Ik ben vandaag gewoon buiten de deur geweest. Naar de supermarkt voor boodschappen en naar de Molen de Zandhaas om meel te halen. Nu een volkorenbrood voor B. in elkaar aan het zetten.
/nergens last vanThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Dat leek mij ook dus. Andere keer dan maar.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeche Zollverein is best tofUnesco werelderfgoed ook
Met happy end?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook osteopaat of thaise masseuseik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Goed, wij zouden vanavond vertrekken naar Frankrijk. Even rust. Want we hebben het gruwelijk druk. Vraag m'n moeder zondag of ik vķķr vertrek nog even een tafeltje bij haar kan ophalen en afvoeren. 'tuurlijk moeder, dat kan er ook nog wel bij. Dus dinsdag met auto naar kantoor, 's middags bij moeder langs, tafel achterin, op pad met die handel. Dorpje verderop, even stilstaan, ik trek weer op, enorme knal. Tafel door de achterruit.
Vind maar eens een nieuwe achterruit voor een Subaru uit 2001..
Zojuist kreeg ik bericht dat de heren van de autoruitschade op de sloop een goede klep gevonden hebben, de ruit er voorzichtig uitgesneden, 'm in onze auto gemonteerd en dus zouden we toch vanavond nog op pad kunnen. Woohoo!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Gheheh ludolf op stap..
Ik kocht vandaag op de markt varkenswangrn,kan K.meteen op zaterdag zn sous- vide apparaat uitproberen![]()
Daarnaast kocht ik kippenlevertjes voor vanavond. Nu is de vraag: met spekjes en ui of met appel en rozijnen?
Uit de krochten van FOK!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:26 schreef Lonaa het volgende:
Zeg @:Dr_Flash waar kom jij eigenlijk ineens vandaan?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Barrel: spek en ui.
Tevens, trek. Maar koelkast bijna leeg en nog 1 euro op de rekening#ishetalmorgen?
Cat heeft mij aangestoken met het bentovirus. Maar toen bleken hier nog veel meer lekkere wijven te zittenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:26 schreef Lonaa het volgende:
Zeg @:Dr_Flash waar kom jij eigenlijk ineens vandaan?Dus nou blijf ik nog ff
Seems legit.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cat heeft mij aangestoken met het bentovirus. Maar toen bleken hier nog veel meer lekkere wijven te zittenDus nou blijf ik nog ff
Google leert me dat het ook met spek ui EN appel kanquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:30 schreef Lonaa het volgende:
Tevens, trek. Maar koelkast bijna leeg en nog 1 euro op de rekening#ishetalmorgen?
*ril. Net als baklever met stroopquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Google leert me dat het ook met spek ui EN appel kan
Even tussendoor: druk in het Kröller-Müller museum...staan de mensen/japanners de schilderijen van van Gogh te fotograferen!
![]()
Koop een boek of catalogus, toch?
Jeuh Sigme...wat een bof met de vondst en de mannen die het fiksen.
Wat zal je geschrokken zijn van de klap.![]()
I feel you. 43 cent op mijn eigen rekening, en om nou steeds de gemeenschappelijke te gebruikenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:30 schreef Lonaa het volgende:
#ikwilookdathetmorgenis
![]()
Typischquote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:11 schreef AnneX het volgende:
Even tussendoor: druk in het Kröller-Müller museum...staan de mensen/japanners de schilderijen van van Gogh te forograferen!
![]()
Koop een boek of catalogus, toch?
Wel leuk dat je daar bent!
![]()
De bloeiende heide buiten in het Park de Hoge Veluwe heeft meer een rode kool / bietjeskleurquote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:12 schreef Aure het volgende:
[..]
TypischWel leuk dat je daar bent!
![]()
En dat ontbijt...
![]()
![]()
Ja, ik kan ook wel aan een andere rekening zitten maar ja...quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:12 schreef Aure het volgende:
[..]
I feel you. 43 cent op mijn eigen rekening, en om nou steeds de gemeenschappelijke te gebruiken#ikwilookdathetmorgenis
Oef Sigme, wat een schrik. Fijn dat jullie toch vanavond weg kunnen!
Weinig op de rekening hier ook, maar gisteren boodschappen gedaan, dus volle koelkast. Anders zou het schrapen zijn geweest.
Ik zou er ook zelf een foto van willen maken hoorBoeken koop ik ook niet meer, die doe ik 1x in de zoveel tijd ook weer weg.
Kippenlevers (alle levers). Geen tips van mij. Misschien alleen omruilen voor paté. De enige manier waarop lever lekker is in mijn ogen.We have far more in common than that which devides us..![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Kippenlevers (alle levers). Geen tips van mij. Misschien alleen omruilen voor paté. De enige manier waarop lever lekker is in mijn ogen.![]()
Ik heb een enorme zin in champignonssoep.Maar vanavond zuurkool, morgen bbq, zaterdag sushi. Ook geen slechte dingen, trouwens.
Ik ga vanavond kipsaté warm maken. En aardappelsalade erbij denk ik. Niks mis mee eigenlijk
fuckit ook maar, ik fiets zaterdag wel naar de C&A met die broek
Geloof dat ik onderweg naar huis ook wat makkelijks ga halen. Ben total loss en nul zin in koken. Eigenlijk geen eens zin in eten, maar heb wel trek.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vanavond kipsaté warm maken. En aardappelsalade erbij denk ik. Niks mis mee eigenlijk
fuckit ook maar, ik fiets zaterdag wel naar de C&A met die broek
We have far more in common than that which devides us..![]()
oh ja en een ijsje voor dessert. Magum Almond of zo. Of een solero.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik moet zo naar Rotterdam. Spannend welMaar eerst zo maar eens wat strepsils scoren want keel is gevoelig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley![]()
Chinees besteld voor vanavond.
Overigens het bericht en de waarschuwing van een tijdje geleden dat er een wespenplaag in Nederland zou komen, dat klopt.
Het stikt inderdaad in onze tuin momenteel van de wespen.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Volgens de berichten krijgt heel Nederland ermee te maken.quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
dat zou wel jammer zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens de berichten krijgt heel Nederland ermee te maken.Ik haat wespen
Willen wij ook nog steeds een keertje naartoe. Plus de beeldentuin. Misschien eens in onze septembervakantie doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:11 schreef AnneX het volgende:
Even tussendoor: druk in het Kröller-Müller museum.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Rotterdam is niet eng hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet zo naar Rotterdam. Spannend welMaar eerst zo maar eens wat strepsils scoren want keel is gevoelig
En rotterdammers klinken doorgaans lomper dan ze zijn.![]()
Je hoeft niet meteen bij de eerste date te slikken, hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb al twee nesten verwijderd, omdat we direct in hun vliegroute zitten. Er zit vast wel meer, maar daar heb ik alsnog geen last van (ook ergens net buiten onze tuin een nest hornaars).quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens de berichten krijgt heel Nederland ermee te maken.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen bij de eerste date te slikken, hoor..
![]()
Beterschap!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:53 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn man is vandaag ziek naar huis gekomenlekkere ziekenboeg hier.
Zaterdag zouden we visite krijgen, ben benieuwd of dat slim is/door gaat.![]()
Rotterdamsters ook?quote:
Oh hellquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb al twee nesten verwijderd, omdat we direct in hun vliegroute zitten. Er zit vast wel meer, maar daar heb ik alsnog geen last van (ook ergens net buiten onze tuin een nest hornaars).
Ik slik zo’n strepsil dan ook niet. Die zuig ik opquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen bij de eerste date te slikken, hoor.
Wespen
Vond ze 4 weken terug al vervelend en aanwezig op de camping... zal volgende week wel niet beter zijn![]()
Ik ga geen nee zeggen natuurlijk.quote:
@Aure vast ook niet.
Ga je nog ergens naar toe?
Ik ben een aagje![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ga geen nee zeggen natuurlijk.
@:aure vast ook niet.
Ga je nog ergens naar toe?
Ik ben een aagje
Ik fiets morgen even naar museum voorlinden denk ik.
De werkster komt langs dus ik wil en het huis uit zijn.. en er schijnt een mooie tentoonstelling te zijn.. en het is mooi fiets weer..
Oh ja werkster. Die moet ik ook weer eens organiserenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:29 schreef Barreltje het volgende:
De werkster komt langs dus ik wil en het huis uit zijn.. en er schijnt een mooie tentoonstelling te zijn.. en het is mooi fiets weer..
Voorlinden is wel op dit moment ons favoriete museum.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:29 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaar dan.
Ik zal je niet stalkenWe hebben afgesproken bij Haagse Bluf omdat dat een van de weinige dingen is die ik ken in Rotterdam en dat voor allebei strategisch genoeg ligt
Geen idee of dat de eindbestemming is
En maar twintig minuten te vroeg
Vandaag ook gestoken, zo uit het niets. Had niks bij me qua zoetigheid ofzo. Zag hem niet, zo van achter op m'n elleboog.quote:
Wespen, ze zijn nuttig ik weet het. Maar als zij zouden uitsterven zou ik er niet verdrietig om zijn. Huis is niet voor niet volledig "behort"We have far more in common than that which devides us..![]()
'stil blijven zitten, dan doen ze niets' is dan ook een vuile leugen als het om wespen gaatquote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vandaag ook gestoken, zo uit het niets. Had niks bij me qua zoetigheid ofzo. Zag hem niet, zo van achter op m'n elleboog.
hoitrouwens!
freedom is just another word for nothing left to lose![]()
Dat dus, enorme vervelende rotbeestenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:42 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
'stil blijven zitten, dan doen ze niets' is dan ook een vuile leugen als het om wespen gaat
hoitrouwens!
We have far more in common than that which devides us..![]()
Ja, zus was er afgelopen week, was enthousiast! En t is mijn favo museum inmiddelsquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:29 schreef Barreltje het volgende:
De werkster komt langs dus ik wil en het huis uit zijn.. en er schijnt een mooie tentoonstelling te zijn.. en het is mooi fiets weer..![]()
![]()
Ouddorp! Leuk daar /woont familie in de buurt.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Groetjens vanaf een Landalpark in Ouddorp![]()
Wat zijn je superkrachten?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:51 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij ben ik voor het laatst gestoken toen ik 7 was.![]()
Nog nooit gestoken door een wesp. Of bij. of hommel.
Volgens mij zit er alleen wel iets van een nes.t in de ventilatieschacht/spouw o.i.d., want we hebben regelmatig wespen in de badkamer (die zit inpandig..). Regelmatig er een naar buiten gezet, want door de hor op de aangrenzende slaapkamer kunnen ze er niet uit.
Veel plezier P!
En Ouddorp, dat ligt toch bij Alkmaar in de buurt?![]()
Zeeland aan de kust.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:30 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Brrr...dat zou voor mij reden zijn om een hotel te zoeken totdat dat nest weg was.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:30 schreef Candaasje het volgende:
Nog nooit gestoken door een wesp. Of bij. of hommel.
Volgens mij zit er alleen wel iets van een nes.t in de ventilatieschacht/spouw o.i.d., want we hebben regelmatig wespen in de badkamer (die zit inpandig..). Regelmatig er een naar buiten gezet, want door de hor op de aangrenzende slaapkamer kunnen ze er niet uit.
Veel plezier P!
En Ouddorp, dat ligt toch bij Alkmaar in de buurt?We have far more in common than that which devides us..![]()
Ik ben een paar jaar terug in m'n knie gestoken door een wesp. Toen kon ik mijn been niet meer buigen en paste ik niet meer in m'n broek, dat was minder aangenaam.![]()
Ik ben toen ik 4 was in mijn oor gestoken door een wesp. Toen schreeuwde ik nog in zwart-wit, maar de mensen hebben het er nu nog over. Wespen moeten dood, punt klaar.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:37 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een paar jaar terug in m'n knie gestoken door een wesp. Toen kon ik mijn been niet meer buigen en paste ik niet meer in m'n broek, dat was minder aangenaam.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dat lang geleden, een keer tussen m'n borsten, toen had ik er tijdelijk 3. Op m'n rug, kon m'n bh niet aan en op m'n hand, kon niets meer met rechts. Ik word er ook goed beroerd van, een paar uur. Beetje duizelig, misselijk, een gevoel of je dagenlang niet geslapen hebt.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:37 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een paar jaar terug in m'n knie gestoken door een wesp. Toen kon ik mijn been niet meer buigen en paste ik niet meer in m'n broek, dat was minder aangenaam.We have far more in common than that which devides us..![]()
Dat is Oudorp, d-tje minderquote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:30 schreef Candaasje het volgende:
![]()
tegelijk?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat lang geleden, een keer tussen m'n borsten, toen had ik er tijdelijk 3. Op m'n rug, kon m'n bh niet aan en op m'n hand,
Ik word bijna nooit gestoken, ben dan wel weer zo onhandig om met blote voeten in wespen/bijen/hommels te stappen die al op de grond liggen.![]()
Oh en 2x gestoken (althans, 1e keer waren er meteen 3..) en de 2e keer had ik een bovenarm met een soort waterzak er onder. Helemaal dik van schouder tot elleboog. En pijn dat het deed! Zat ik ook nog tijdens een hittegolf op een camping waar de dazen ook aan alle kanten op me af kwamen![]()
![]()
Trouwens, nu we toch in CUL zitten en het over wespen hebben, misschien handig om tips te delen om die eikels weg te houden.
Waar ze absoluut NIET van houden zijn dingen als kruidnagel en rode ui.
Ik zet het meteen even op mijn picniclijstje. Allebei
Oef, gelukkig maarquote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, er zat een paar jaar tussen
Die in m'n rug was goed ellendig. In een kerk in Oostenrijk aan het begin van een bruiloftsdienst. M'n moeder moest me vasthouden zei, ik zakte zo weg volgens haar. Na een paar uur ging het weer. Toen kwam het diner en feest en was alles weer goed (behalve die enorm pijnlijke plek op m'n rug)quote:We have far more in common than that which devides us..![]()
Gelukkig heb ik geen echte last gehad. Nu ik er over nadenk, ik voel niks meer
Hier in de tuin nog geen wespen gezien. Wel 2 weken terug bij het eten. Blijkt dat je hier in Duitsland geen wespenval mag plaatsen. Is zielig voor de wespen en je kunt er ook een bij of hommel mee vangen en die zijn beschermd.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:58 schreef golfer het volgende:
Chinees besteld voor vanavond.
Overigens het bericht en de waarschuwing van een tijdje geleden dat er een wespenplaag in Nederland zou komen, dat klopt.
Het stikt inderdaad in onze tuin momenteel van de wespen.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Boejje tuurlijk plaats je een wespenval. Duitsers die de passie preken, het moet niet gekker worden
Klopt. Aldus https://www.rentokil.nl/b(...)pensteken-voorkomen/quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens, nu we toch in CUL zitten en het over wespen hebben, misschien handig om tips te delen om die eikels weg te houden.
Waar ze absoluut NIET van houden zijn dingen als kruidnagel en rode ui.
Een citroen of sinaasappel voorzien van kruidnagel.
Gedroogd koffiedik aansteken op een schoteltje (zorg wel dat het blijft branden).
Regelmatig de afvalbakken legen.
Direct na het eten de tuintafel afnemen, zodat restjes voedsel niet lang blijven liggen.
Dek limonade af met huishoudfolie en steek er een rietje in.
Gebruik bij blikjes een speciaal dekseltje dat voorkomt dat wespen in het blikje kunnen kruipen.Dekseltje voor op blik tegen wespen
Neem je tafel af met azijn, daar houden wespen niet van.
Brand wierook.
Zelf gemaakte wespenval. Maak een provisorische wespenval van plastic drinkflessen. Dit wordt niet altijd aanbevolen, omdat het de wespen juist aantrekt.
Snipper een ui en laat deze op tafel staan.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Eensquote:
Ik kreeg mijn salaris vandaag al
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik niet. Niet nodig ook. Er ligt zoveel aangevreten fruit in de tuin dat ik van die vliegende trainingspakken geen last heb.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Boejje tuurlijk plaats je een wespenval. Duitsers die de passie preken, het moet niet gekker wordenGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Waar kom jij oorspronkelijk vandaan dan? Als je dat kwijt wil uiteraard.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Woon er alweer 15 jaar tussen en bevalt meer dan prima."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Maar wat is het/doet het/hoe werkt het?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze nu een paar jaar op mijn balkon. Hang 'm in april op en ik heb een stuk minder wespen. Ze zijn er wel maar komen niet meer in grote aantallen op mijn balkon af."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja, dit.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wat is het/doet het/hoe werkt het?
Is dat zo?![]()
Het heet een "waspinator". Komt oorspronkelijk uit Canada. Lijkt op een wespennest. En wespen zijn heel beleefd, die blijven op afstand van andere nesten. Maar dan moet je het dus eigenlijk net voor het nestbouw seizoen (volgens mij april) ophangen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wat is het/doet het/hoe werkt het?We have far more in common than that which devides us..![]()
![]()
Dan nog keuze uit diverse friandises, er stonden heel veel dingen op de kar. Dus dit is niet alles wat ze hebben. Diverse bonbons, brownie, boterkoek, macarons, taartjes en nog meerrr, de keuze was reuze!Dit is briljantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen vragen ze regelmatig of je nog koffie of thee wilt, of een sapje. Mag en kan allemaal, hoort allemaal bij de all in prijs van 35 euro. Snap niet hoe ze het daar van kunnen doen, hoewel er mensen naast ons zaten die maar twee rondes hebben meegepakt en toen al naar hun werk gingen![]()
dit wil ik ook!! Wat geweldig. Ik ben dol op breakfast.
En wespen? Ooit in mijn keel gestoken. En toen kon ik niet meer ademen. Dat was niet zo fijn want ik adem best graag."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik moet nog een week wachtenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens
Ik kreeg mijn salaris vandaag al![]()
![]()
Ah, een nepnest waardoor ze op afstand blijven dus. Dank voor de toelichtingquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het heet een "waspinator". Komt oorspronkelijk uit Canada. Lijkt op een wespennest. En wespen zijn heel beleefd, die blijven op afstand van andere nesten. Maar dan moet je het dus eigenlijk net voor het nestbouw seizoen (volgens mij april) ophangen.
Nog nooit eggs Benedict (of Florentine) op. Nu ik er over nadenk, ook nooit sauce Hollandaise op. Wel benieuwd waar die naam vandaan komt trouwens *Google aanslingert*"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Een van oorsprong Franse saus die vooral in Duitsland populair is en een "Hollandse" naam heeft
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hollandaisesaus
Engelstalige wiki: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hollandaise_sauce"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Avond.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ontbijt in de avondquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:08 schreef Aure het volgende:
Ja jongens stop eens met dat ontbijt quoten, nu heb ik alweer zin in ontbijt![]()
ontbijt
![]()
ben geen grote ontbijter, maar jouw post![]()
![]()
![]()
Diner bij FG is trouwens ook aan te raden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Jij doet echt de verkeerde sportquote:
Ik kom altijd energiek uit de sportschool. Na mijn 20 zweetloze minuten in de airco
Hallo! Update.
Strandwens. At random Renesse besloten. Nooit in Renesse geweest. Wel bij een hipsterstrandtent op de Brouwersdam. Redelijk acceptabele boterham met brie op.
Strandwandelingetje. Babykwal ontmoet, was wel fascinerend van zo dichtbij.
Verder de dam op gereden. Half uurtje in de duinen naar de vliegeraars en kitesurfers gekeken. Ook een meeuw met de hik gespot.
Naar Ouddorp. Foodtruckfestival bij Landalpark was nog in de opbouwende fase. Wel naar het toilet geweest in het kinderspeelparadijs. Die terror kon erger.
Rondje Ouddorp gedaan. Leuk dorp. We zijn in een winkel met huisinrichtingstroep geweestIk vond het een leuke winkel
![]()
Ik heb een nieuwe vaas van staal gekocht
![]()
![]()
![]()
Terug naar het foodtruckfestival. Was leuk. Heel veel entertainment. Leuke muziek. Matige Philly cheese steak. Geweldige wrap met falafel.
J laat nu we hipsters zijn maar zijn baard staan. In 4 dagen 2 hipsterrestaurants en 2 foodtruckfestivals. Op een gegeven moment moet je er aan toegeven.Spoilers!![]()
Mijn superpower is zweten. Mijn kerk heeft geen airco. En ik geef alles.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij doet echt de verkeerde sport
Ik kom altijd energiek uit de sportschool. Na mijn 20 zweetloze minuten in de airco
Nu had ik ook al 3 weken niet gesport en wel vrij goed vakantie gevierd. Ik tril nog even na.
High tea drie in twee weken achter de rug. Zwaar leven.
Gisteren was high tea american style. Tafel vol zoetigheid![]()
En tafel vol hartigheid waarbij men zeer te spreken was over mijn quiche. Dankjewel Koopmans hartige taartmix en zakje voorgesneden groentenKruiden doen echt wonderen.
Ik ben van de doseerkerk. Mijn sportschool ook en daarom houd ik ervanquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn superpower is zweten. Mijn kerk heeft geen airco. En ik geef alles.
Nu had ik ook al 3 weken niet gesport en wel vrij goed vakantie gevierd. Ik tril nog even na.![]()
Ik had na vier weken niet sporten schuine buikspieren pijn. Eerste keer in mijn leven
Ik sport echt in een oude kerk. Het is niet mijn religiequote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben van de doseerkerk. Mijn sportschool ook en daarom houd ik ervan![]()
Ik had na vier weken niet sporten schuine buikspieren pijn. Eerste keer in mijn levenJa ok, beetje.
Een keertje hier meet trainen. Geen airco en zeker weten dat je gaat zweten.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij doet echt de verkeerde sport
De trainer beul is deze week weer terug van vakantie/zorgverlof en had vier weken tijd om dingen te verzinnen. En hij is begonnen met uitproberen van wat hij bedacht had. Inmiddels het gevoel of er een vrachtwagen over me heen is gereden, en ook weer teruguit.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Wij hadden een every minute on the minute voor 21 minuten vandaag. Die vind ik altijd wel heeeel zwaar. Want eigenlijk trek je 21 sprints en op een gegeven moment ben je moe en heb je die hele minuut nodig en dan loop je achter en dan moet je nog 4 rondesquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Een keertje hier meet trainen. Geen airco en zeker weten dat je gaat zweten.
De trainer beul is deze week weer terug van vakantie/zorgverlof en had vier weken tijd om dingen te verzinnen. En hij is begonnen met uitproberen van wat hij bedacht had. Inmiddels het gevoel of er een vrachtwagen over me heen is gereden, en ook weer teruguit.
Een van mijn favorieten. De amrap staat ook hoog op het lijstje. De eerste geeft nog een klein beetje "rust"quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wij hadden een every minute on the minute voor 21 minuten vandaag. Die vind ik altijd wel heeeel zwaar. Want eigenlijk trek je 21 sprints en op een gegeven moment ben je moe en heb je die hele minuut nodig en dan loop je achter en dan moet je nog 4 rondes
De ander is 20 of 25 minuten zonder pauze door rammen. Niet nadenken gewoon gaan.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Ik doe liever een amrap.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:26 schreef z80 het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten. De amrap staat ook hoog op het lijstje. De eerste geeft nog een klein beetje "rust"
De ander is 20 of 25 minuten zonder pauze door rammen. Niet nadenken gewoon gaan.Dan WEET ik dat ik moet rammen. Hierbij denk ik altijd dat ik wel rut heb en dat is dan niet zo en dat valt mentaal hard tegen
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Update.
Strandwens. At random Renesse besloten. Nooit in Renesse geweest. Wel bij een hipsterstrandtent op de Brouwersdam. Redelijk acceptabele boterham met brie op.
Strandwandelingetje. Babykwal ontmoet, was wel fascinerend van zo dichtbij.
Verder de dam op gereden. Half uurtje in de duinen naar de vliegeraars en kitesurfers gekeken. Ook een meeuw met de hik gespot.
Naar Ouddorp. Foodtruckfestival bij Landalpark was nog in de opbouwende fase. Wel naar het toilet geweest in het kinderspeelparadijs. Die terror kon erger.
Rondje Ouddorp gedaan. Leuk dorp. We zijn in een winkel met huisinrichtingstroep geweestIk vond het een leuke winkel
![]()
Ik heb een nieuwe vaas van staal gekocht
![]()
![]()
![]()
Terug naar het foodtruckfestival. Was leuk. Heel veel entertainment. Leuke muziek. Matige Philly cheese steak. Geweldige wrap met falafel.
J laat nu we hipsters zijn maar zijn baard staan. In 4 dagen 2 hipsterrestaurants en 2 foodtruckfestivals. Op een gegeven moment moet je er aan toegeven.
Stelletje ouwe hippies hipsters![]()
![]()
![]()
Nog 3 weken en dan heb ik eindelijk vakantie![]()
Nog 3,5 week en dan vliegen naar vakantiebestemming
Dat is een tegenvaller Lonaa met Honda, echt jammer
Beter (schap) Golfer en Sarabi
Als morgen iemand in Norg is, dan krijg je een drankje
Mem was slecht vandaag en enorm chargrijnig. Ze weet niet meer hoe te liggen, haar hele achterwerk is open (ze ligt op een luchtbed wat aanpast ook) en ze wordt ingesmeerd elke dag door wijkzorg..
Echt zo verdrietig . Alles, maar dan ook alles was verkeerd. Zelfs de paracetamollen waren niet goed genoeg opgelost...Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Owwww, dat ontbijt!! OntbijtAl is het een pizza, rijsttafel....Ontbijt o+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Dat ziet sfeervoller uit dan het afgedankte jaren 70 stadhuis waar ik sportquote:
En je vindt dat LEUK!?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Een keertje hier meet trainen. Geen airco en zeker weten dat je gaat zweten.
De trainer beul is deze week weer terug van vakantie/zorgverlof en had vier weken tijd om dingen te verzinnen. En hij is begonnen met uitproberen van wat hij bedacht had. Inmiddels het gevoel of er een vrachtwagen over me heen is gereden, en ook weer teruguit.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Mem was slecht vandaag en enorm chargrijnig. Ze weet niet meer hoe te liggen, haar hele achterwerk is open (ze ligt op een luchtbed wat aanpast ook) en ze wordt ingesmeerd elke dag door wijkzorg..
Echt zo verdrietig . Alles, maar dan ook alles was verkeerd. Zelfs de paracetamollen waren niet goed genoeg opgelost...
Wat naarquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Echt zo verdrietig . Alles, maar dan ook alles was verkeerd. Zelfs de paracetamollen waren niet goed genoeg opgelost...
Probeer mezelf op te peppen om nog 3 weken werken vol te houden.. Deze vakantie kont 2 mnd te laat.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Jongens, geeft niet.. Maar ik dacht even een update..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Geeft wel. Ik weet hoe ellendig het is. Ook voor de naasten.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Jongens, geeft niet.. Maar ik dacht even een update..
SterkteEn bljjven updaten
Waarom en wat ga je doen?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Probeer mezelf op te peppen om nog 3 weken werken vol te houden.. Deze vakantie kont 2 mnd te laat..Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: