1x per jaar Wielrennenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:25 schreef minilot het volgende:
Lucky, wat is er zoal in Oudenbosch behalve die malle dwergkopie van de Sint-Pieter?
1.48 mini.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:29 schreef minilot het volgende:
Fiets, is je dochter al 1.32 lang? Want dan mag ze in de op zich ook niet onaardige B&M Fenix
Ja alleen haar vader niet echtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo, da's al bijna ik!Houdt ze van achtbanen?
Vindt ze dat lastig ja?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
En een 9-jarige alleen laten gaan...
Net zoiets als de Baron? Die zo gezellig even een tijdje stil bleef hangen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:32 schreef minilot het volgende:
(Fenix is een wingcoaster, met karretjes naast de track. Wanstaltig lelijk gethematiseerd, maar wel een spectaculaire en soepele baan)
Of papa vindt er wat vanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Vindt ze dat lastig ja?
Ik hobbelde op die leeftijd in mijn eentje de Efteling door terwijl mijn ouders op een terrasje in het park bleven zitten, maar was sowieso nogal een einzelgänger
Nee, zelfde bouwer maar heel ander type.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Net zoiets als de Baron? Die zo gezellig even een tijdje stil bleef hangen?
Het een tijdje stilhangen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, zelfde bouwer maar heel ander type.Al is het voor een leek misschien ook wel één pot nat.
Oow da's een speciale Eftelfeature?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, dat doet die in Toverland niet.
Welnee. De Efteling heeft gewoon een zogeheten 'drop coaster' gekocht, een niet heel zeldzaam achtbaantype waarbij het stilhangen en daarna in een gat in de grond sodemieteren het specifieke kenmerk is.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow da's een speciale Eftelfeature?
Een arboretum, de VVV en een wandeling van 2 kilometer langs 'bezienswaardigheden'. Niets boeiends dus waarschijnlijk. Maar je weet het niet. We komen doorgaans overal wel iets tofs tegenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:25 schreef minilot het volgende:
Lucky, wat is er zoal in Oudenbosch behalve die malle dwergkopie van de Sint-Pieter?
Oow vandaar dit: https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-evacuatie-storingquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Welnee. De Efteling heeft gewoon een zogeheten 'drop coaster' gekocht, een niet heel zeldzaam achtbaantype waarbij het stilhangen en daarna in een gat in de grond sodemieteren het specifieke kenmerk is.
En eten bij Stroop werd me net ook aangeraden trouwens.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een arboretum, de VVV en een wandeling van 2 kilometer langs 'bezienswaardigheden'. Niets boeiends dus waarschijnlijk. Maar je weet het niet. We komen doorgaans overal wel iets tofs tegen
Oh en wij zijn erquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een arboretum, de VVV en een wandeling van 2 kilometer langs 'bezienswaardigheden'. Niets boeiends dus waarschijnlijk. Maar je weet het niet. We komen doorgaans overal wel iets tofs tegen
Da's een dorp verder in Bosschenhoofdquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Komend weekend midzomerfeesten met jaarmarkt op zondag
Die staat nog op onze misschienlijst.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En eten bij Stroop werd me net ook aangeraden trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |