Lekker manquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:35 schreef Fancy2 het volgende:
Dit is mijn laatste post in dit laster topic![]()
Ik voel me vies en besmeerd. Vieze, leugenachtige TT.
Kom je nog wel koken?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:35 schreef Fancy2 het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat SCUM GANG heb ik na 500x ook wel gezien. Heb je nou echt niet iets anders?
Scum gang is pas sinds gisteren, die smiley doe je al maanden bij bijna elke post van mij. Beetje eentonig en vervelend.quote:
Bijna elke post ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Scum gang is pas sinds gisteren, die smiley doe je al maanden bij bijna elke post van mij. Beetje eentonig en vervelend.
Hoe is het met... Harrie? En nog iets?quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die smiley heb ik na 500x ook wel gezien. Heb je nou echt niet iets anders?
quote:
Waar?quote:
Prima. De een slaapt de ander is buiten.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe is het met... Harrie? En nog iets?
ik kom hier wel vaker, dan is het ook een beetje gezelligquote:
Dit gaat niet helemaal goed volgens mijquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kom hier wel vaker, dan is het ook een beetje gezellig
dus nu ook wel denk ik
quote:
quote:
quote:
Grindr heb je daarvoor dacht ikquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:51 schreef sp3c het volgende:
ik snap ook niet waarom die gast dat steeds aan iedereen vraagt tbh
schien op zoek naar een date ofzo maar dat moet je anders aanpakken hoor
Kan allemaal.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:51 schreef sp3c het volgende:
Hoe pak je dat aan dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:51 schreef sp3c het volgende:
gewoon een paar wijven in elkaar slaanquote:
Wtfquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon een paar wijven in elkaar slaan
diegene die je dan komt high fiven is homo ... denk ik dan
Werkt dat echt zoquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ah okay nou zo nieuwgierig ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gewoon is proberen bij de bushalte ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:55 schreef sp3c het volgende:
stuk makkelijker dan op fok! iedereen te vragen oftie homo is ook denk ik
Daar staan alleen proletenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Gewoon is proberen bij de bushalte ofzo.
@haags_kwartiertjequote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daar staan alleen proleten
Okayquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
jongens morgen ben ik er niet
Ik snap je logica wel.. Om erachter te komen of iemand een sjw is, kun je ipv het vragen ook gewoon een paar blanke hetero mannen voor zijn/haar neus in elkaar slaan, als je dan een high five krijgt weet je ook gelijk dat het een sjw is..quote:
Succes ermee.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord naar de overwinning schreeuwen
Ga je er heen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord naar de overwinning schreeuwen
Maja beer dusquote:
Zegt niks over morgenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Roda heeft ze ooit 10-0 gegeven
Ow oke.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee israel club
[..]
Neuh, was ook in 1997
hey lekkertje hoe is het vandaagquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik snap je logica wel.. Om erachter te komen of iemand een sjw is, kun je ipv het vragen ook gewoon een paar blanke hetero mannen voor zijn/haar neus in elkaar slaan, als je dan een high five krijgt weet je ook gelijk dat het een sjw is..
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hey lekkertje hoe is het vandaag
We gaan het zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Easy peasy want ik ben erbij
Dan verliezen ze niet!
Fiets? Taxi? Uber?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Moet alleen even bedenken hoe ik er kom en terug ga.
Kan erheen met het OV evt maar terug is lastig
OV dus.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Fiets is ver, taxi en uber duuuurrr. OV is gratis
Even opzoekenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar idk hoelaat ik terug ben
Wedstrijd is half 8 al tochquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar idk hoelaat ik terug ben
Tot half 12 maar? Tot 1 toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja OV gaat tot 2330 maar wedstrijd duurt vaak 2 uur dus 21:30, moet passen wel.
Is toch ruim na de wedstrijdquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bus die ik moet hebben gaat tot 23:32
Lopen kan ook toch...quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar ja na de wedstrijd wordt er wat gedronken enz, maar denk dat ik het wel red
Ik ga altijd met maten uit andere stad en is 45 min fietsen dus geen zin om dat stuk naar huis te lopenquote:
Mooi tijd om nuchter te wordenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ga altijd met maten uit andere stad en is 45 min fietsen dus geen zin om dat stuk naar huis te lopen
geen mensen die geen alcohol drinken en met de auto gaan?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ga altijd met maten uit andere stad en is 45 min fietsen dus geen zin om dat stuk naar huis te lopen
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen mensen die geen alcohol drinken en met de auto gaan?
Gezellig tochquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vorige wedstrijd was ik ook ineens in een harde kern cafe belandWas bijzonder
Ik ging altijd met de bus.. Eerst met z'n allen naar de Marketier en daarna met z'n allen het station over richting de bus en dan met z'n allen de bus in naar het stadionquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:21 schreef SoS87 het volgende:
Ik woon 15 min fietsen van de Galgenwaard, ging altijd met de fiets
Zo, de persoon die naast zo'n lekkertje mocht zitten had wel echt gelukquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ging altijd met de bus.. Eerst met z'n allen naar de Marketier en daarna met z'n allen het station over richting de bus en dan met z'n allen de bus in naar het stadion
Of parkeren op de uithof en dan bus. 5 euro combiquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ging altijd met de bus.. Eerst met z'n allen naar de Marketier en daarna met z'n allen het station over richting de bus en dan met z'n allen de bus in naar het stadion
Haha dat heb ik nooit gedaan 😅quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Of parkeren op de uithof en dan bus. 5 euro combi
Leuk man. Propvolle bus altijd. UUUUUUUquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha dat heb ik nooit gedaan 😅
Niet te hard aub.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ga denk morgen wel heel de dag SCUM GANG gillen
Die propvolle bus nam ik altijd vanaf CS.. en dan bij elk stoplicht 'Links Rechts Links Rechts' om de bus te laten kantelenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Leuk man. Propvolle bus altijd. UUUUUUU
Waarom zou je de bus laten omvallen als je naar een wedstrijd gaat??? Zijn de wedstrijden zo slecht ????quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die propvolle bus nam ik altijd vanaf CS.. en dan bij elk stoplicht 'Links Rechts Links Rechts' om de bus te laten kantelen(De ervaren buschauffeurs zorgde er daarom voor dat ze niet stil kwamen te staan, want zolang de bus rijdt is het een stuk moeilijker om hem te laten kantelen)
Onder begeleiding van politiemotoren terug naar de uithof omdat tukkers de ruiten kapot probeerden te gooienquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die propvolle bus nam ik altijd vanaf CS.. en dan bij elk stoplicht 'Links Rechts Links Rechts' om de bus te laten kantelen(De ervaren buschauffeurs zorgde er daarom voor dat ze niet stil kwamen te staan, want zolang de bus rijdt is het een stuk moeilijker om hem te laten kantelen)
Met 20 man in het uitvak van Groningen staan en vervolgens 1 op 1 politiebegeleiding krijgen tot we de stad uit waren omdat ze bang waren dat we met 20 man de confrontatie op zouden gaan zoekenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Onder begeleiding van politiemotoren terug naar de uithof omdat tukkers de ruiten kapot probeerden te gooien
Uit in Nijmegen, met 100 man een kroeg met nec petjes op stelten zettenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met 20 man in het uitvak van Groningen staan en vervolgens 1 op 1 politiebegeleiding krijgen tot we de stad uit waren omdat ze bang waren dat we met 20 man de confrontatie op zouden gaan zoeken
Dat niet doen .quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met 20 man in het uitvak van Groningen staan en vervolgens 1 op 1 politiebegeleiding krijgen tot we de stad uit waren omdat ze bang waren dat we met 20 man de confrontatie op zouden gaan zoeken
op fok zitten terwijl je op vakantie bentquote:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op fok zitten terwijl je op vakantie bentben je homo ofzo
Fok is overal ..ben noob ofzoquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op fok zitten terwijl je op vakantie bentben je homo ofzo
Toen we van Celtic hadden gewonnen zat ik na de wedstrijd in een kroeg in de stad, de kroeg zat vol Utreg-supporters allemaal met shirts/sjaals/etc. van Utreg aan en toen kwam er een Celtic-supporter binnen.. Iedereen werd even stil, keek naar hem en begon te applaudisseren, er werd plaats voor hem gemaakt aan de bar en hij kreeg direct een biertje..quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:44 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Uit in Nijmegen, met 100 man een kroeg met nec petjes op stelten zetten
Nepsupportersquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Toen we van Celtic hadden gewonnen zat ik na de wedstrijd in een kroeg in de stad, de kroeg zat vol Utreg-supporters allemaal met shirts/sjaals/etc. van Utreg aan en toen kwam er een Celtic-supporter binnen.. Iedereen werd even stil, keek naar hem en begon te applaudisseren, er werd plaats voor hem gemaakt aan de bar en hij kreeg direct een biertje..
ik kom nog uit de tijd dat het wat moeilijker wasquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:50 schreef aloa het volgende:
Internet op vakantie is niet zo moeilijk
Zo kan het ookquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Toen we van Celtic hadden gewonnen zat ik na de wedstrijd in een kroeg in de stad, de kroeg zat vol Utreg-supporters allemaal met shirts/sjaals/etc. van Utreg aan en toen kwam er een Celtic-supporter binnen.. Iedereen werd even stil, keek naar hem en begon te applaudisseren, er werd plaats voor hem gemaakt aan de bar en hij kreeg direct een biertje..
Ach joh, beetje gebroederlijk het verdriet verdrinken en daarna lekker knuffelen in slaap vallen met elkaarquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als ze verloren hadden was het anders geweest denk ik zomaar
Ik kom nog uit de tijd dat er geen internet wasquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kom nog uit de tijd dat het wat moeilijker was
Dat werkt vaak toch anders, al zou het wel zo horen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, beetje gebroederlijk het verdriet verdrinken en daarna lekker knuffelen in slaap vallen met elkaar
Denk ik nietquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als ze verloren hadden was het anders geweest denk ik zomaar
Zo zou het wel moeten zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat werkt vaak toch anders, al zou het wel zo horen.
Ook goed, lekker aan het genieten van de vakantie en beetje op muis mevrouwtje letten dat ze niet de gehele spaar rekening op maakt aan spulletjes voor ons nieuwe huis waar we nog in moeten trekkenquote:
Mooiquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook goed, lekker aan het genieten van de vakantie en beetje op muis mevrouwtje letten dat ze niet de gehele spaar rekening op maakt aan spulletjes voor ons nieuwe huis waar we nog in moeten trekken
Heb je ook meegevochten 2011 tegen Twente?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mooiwanneer gaan jullie verhuizen?
Volgende week maandag kunnen we het nieuwe huisje in we hebben tot aan de 1ste vrijdag van september om ons huidige stekkie uit te gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mooiwanneer gaan jullie verhuizen?
Lekker schilderen enzoquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende week maandag kunnen we het nieuwe huisje in we hebben tot aan de 1ste vrijdag van september om ons huidige stekkie uit te gaan.
Nee, zat toen thuis omdat ik zowel mijn enkel als mijn pols in het gips had..quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:03 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heb je ook meegevochten 2011 tegen Twente?
Jij had al gevochten?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee, zat toen thuis omdat ik zowel mijn enkel als mijn pols in het gips had..
Dit keer geen sjw commentaar op knokken?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee, zat toen thuis omdat ik zowel mijn enkel als mijn pols in het gips had..
Moeten jullie veel doen in het nieuwe huis?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende week maandag kunnen we het nieuwe huisje in we hebben tot aan de 1ste vrijdag van september om ons huidige stekkie uit te gaan.
We hoeven maar 2 kamers te verven, dat valt nog wel mee. En we (lees: ik) moet nog een douche cabine neerzetten want er hangt nu alleen een gordijn en dat vind ik schijt irritantquote:
Nee, alleen verven en douche cabine.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moeten jullie veel doen in het nieuwe huis?
Hier geen cabine en geen gordijnquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hoeven maar 2 kamers te verven, dat valt nog wel mee. En we (lees: ik) moet nog een douche cabine neerzetten want er hangt nu alleen een gordijn en dat vind ik schijt irritant
Z'n plak gordijn ja brrquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hoeven maar 2 kamers te verven, dat valt nog wel mee. En we (lees: ik) moet nog een douche cabine neerzetten want er hangt nu alleen een gordijn en dat vind ik schijt irritant
Naja die douchecabine kun je ook nog wel installeren als jullie er al ingetrokken zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik bij mijn ouders thuis ook ooit even gehad toen we net een nieuwe badkamer hadden en de cabine die was uitgezocht niet op tijd geleverd kon worden. Een grote klieder bende iedere keer als je ging douchenquote:
Geen bende hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik bij mijn ouders thuis ook ooit even gehad toen we net een nieuwe badkamer hadden en de cabine die was uitgezocht niet op tijd geleverd kon worden. Een grote klieder bende iedere keer als je ging douchen
Die cabine kan nog altijd geïnstalleerd worden, maar mijn vader heeft er wel al eentje besteld via zijn werk met korting dus als het goed is kunnen we die gelijk mee verhuizen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Naja die douchecabine kun je ook nog wel installeren als jullie er al ingetrokken zijn.
Moet je de kozijnen ook schilderen? Of alleen de muren sauzen?
Dat was wel in de tijd dat het net leuk begon te worden met mijn eerste vriendinnetjequote:
Zulke waterval douches zijn wel echt de bomquote:
Ooh dat scheelt, dat is wel te doen in die paar dagenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die cabine kan nog altijd geïnstalleerd worden, maar mijn vader heeft er wel al eentje besteld via zijn werk met korting dus als het goed is kunnen we die gelijk mee verhuizen.
Kozijnen zijn allemaal kunststof dus we hoeven alleen de muren te sauzen.
Zeker. En geen gekut met gordijntjes of cabines.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke waterval douches zijn wel echt de bom
Dat is makkelijk te halen in die paar dagen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ooh dat scheelt, dat is wel te doen in die paar dagen
Nice!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zeker. En geen gekut met gordijntjes of cabines.
Ik heb 1 open ruimte met een putje in het midden.
Als je een beetje kunt tekenen, gewoon eerst in het klein op een raster tekenen en vervolgens een raster op je muur tekenen en dan per vakje de lijnen op je muur zetten.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is makkelijk te halen in die paar dagen.
Ik wil alleen in mijn man cave kamer een levensgroot Ferrari logo op een muur schilderen, dat word nog de grootste uitdaging
Beter gewoon laten doenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je een beetje kunt tekenen, gewoon eerst in het klein op een raster tekenen en vervolgens een raster op je muur tekenen en dan per vakje de lijnen op je muur zetten.
Anders gewoon ergens een beamer lenen/huren en dan een plaatje van het logo op je muur projecteren en hem dan overtrekken..
Mr-april is schilder en ik heb zelf ook op de schilderschool gezeten (alleen moest ik vroegtijdig stoppen vanwege mijn ziekte), dus ik/wij kunnen dat sowieso prima zelf..quote:
Ik ga niet zelf een Ferrari logo op mijn muur proberenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mr-april is schilder en ik heb zelf ook op de schilderschool gezeten (alleen moest ik vroegtijdig stoppen vanwege mijn ziekte), dus ik/wij kunnen dat sowieso prima zelf..
Maar ook als je niet zo'n opleiding hebt genoten is het met een beetje tijd en moeite prima zelf te doen hoor..
En Mercedes?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:43 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ga niet zelf een Ferrari logo op mijn muur proberen
Ik heb zelf ook werkelijk geen enkele behoefte aan een Ferrari logo op mijn muur. Maar mocht ik die behoefte wel hebben zou ik het sowieso of zelf doen of het mr-april laten doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:43 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ga niet zelf een Ferrari logo op mijn muur proberen
Hij zei dat hij een Ferrari logo op zijn muur wilde 'schilderen', schilderen doe je met een kwast of een roller, niet met een spuitbus..quote:
Ik heb afgelopen maanden wel al wat kunnen oefenen op papier onder begeleiding van iemand die redelijk bedreven is in het tekenen/schilderen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je een beetje kunt tekenen, gewoon eerst in het klein op een raster tekenen en vervolgens een raster op je muur tekenen en dan per vakje de lijnen op je muur zetten.
Anders gewoon ergens een beamer lenen/huren en dan een plaatje van het logo op je muur projecteren en hem dan overtrekken..
Is serieus veel makkelijker dan het lijktquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maanden wel al wat kunnen oefenen op papier onder begeleiding van iemand die redelijk bedreven is in het tekenen/schilderen.
Van diegene kreeg ik ook de tip om het in het klein uit te tekenen, die tekening uit te rasteren en dat als basis te gebruiken voor het grotere eindproduct.
Thanks voor de bevestiging![]()
Hey! Terug komen. Omdat een vadsige pad een vervelende TT heeft gemaakt met jouw naam er in, geeft je nog geen excuus om weg te gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:35 schreef Fancy2 het volgende:
poepen onder de douchequote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zeker. En geen gekut met gordijntjes of cabines.
Ik heb 1 open ruimte met een putje in het midden.
Sowieso douchenquote:
Zolang het geen jacuzzi is kun je het er nog wel makkelijk uit vissen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Poepen in bad is dan weer minder
Vroeguh in het heetste van de DTS strijd, vergat ik dat nog wel eensquote:Op donderdag 22 augustus 2019 01:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zolang het geen jacuzzi is kun je het er nog wel makkelijk uit vissen.
Moest dat nah trouwens eigenlijk nou wel zo nodig komen?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 04:36 schreef sp3c het volgende:
dat nieuwe babylon gaat echt nergens over
https://m.youtube.com/watch?v=ZdwNrp1ZX4quote:Op donderdag 22 augustus 2019 04:44 schreef sp3c het volgende:
er was ook iets met ikken ofzo
weet niet meer wat het was maar het staat me bij op de een of andere manier
Ja hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 04:46 schreef sp3c het volgende:
ja die
dat soort dingen vind ik dan nog wel weer cute
Geen dankquote:Op donderdag 22 augustus 2019 04:50 schreef sp3c het volgende:
ik zit er wel een beetje van te genieten hoor zo op de vroege ochtend
Geen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 04:54 schreef sp3c het volgende:
mooi man
al heb ik nu wel ineens haast ... vraag me af of het wel of geen jas is vandaag eigenlijk
Gonequote:Op donderdag 22 augustus 2019 04:55 schreef sp3c het volgende:
ja altijd s'nachts, tegenwoordig beetje jammer
waar zijn moemoe en al die gekke gasten
Ik moet zo even stukkie lopenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 04:57 schreef sp3c het volgende:
ik heb iig mijn kopje koffie op, verder is er nog helemaal niets gebeurt
Werkzequote:Op donderdag 22 augustus 2019 05:04 schreef sp3c het volgende:
nou dan ga ik ook maar op pad
werkze enzo
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 07:39 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En voor deze mensen des lands zet ik mij in?
Elke dag de dagelijkse inlichtingen lezen en complexe besluiten nemen als HoS om alles leefbaar te maken. En jij ligt nog in bed? Man man man...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat let je?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 07:43 schreef stokj het volgende:
Inderdaad, heb al een tijdje niet gepost in MEN
Wat lees ik hierquote:Op donderdag 22 augustus 2019 07:39 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En voor deze mensen des lands zet ik mij in?
Elke dag de dagelijkse inlichtingen lezen en complexe besluiten nemen als HoS om alles leefbaar te maken. En jij ligt nog in bed? Man man man...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vond het een beetje repeterend worden. Die 'Wie ben ik' en 'Raad de straat in Haga' (was er maar een Raad de straat in 020) zijn nog wel leuk.quote:
Best een goede zaak dat de natuur blijkbaar best goed zooi kan opruimenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 07:49 schreef stokj het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-bacterie~a88e8ff2/
![]()
![]()
Dat is een vereiste voor jouw werk tochquote:
Het wordt wel sterk aangeraden jaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is een vereiste voor jouw werk toch
Die bestaan al als wapen, maar daar zijn ze natuurlijk erg voorzichtig mee.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 07:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Best een goede zaak dat de natuur blijkbaar best goed zooi kan opruimen
Nu nog een plasticetende bacterie
Haha, dat is een dunne lijn af en toe hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Die bestaan al als wapen, maar daar zijn ze natuurlijk erg voorzichtig mee.
Althans, ik ben ff kwijt of ik dat nou uit een serieuze bron heb of uit [BNW] toen ik daar nog modje was.
Een beetje!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 04:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
FOK! is een beetje deaud op 't moment.
Ja ach achteraf gezien hebben ze daar best vaak gelijk gekregen, maar dat gezeik over reptillians en de hollow earth of flat earth enzo, of dat de farmaceutici ons dood willen hebben en dat de codex allimentarius ontworpen is om alle vitamines te verbieden enz gaat me toch net even ietsjes te ver.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha, dat is een dunne lijn af en toe he
Je hebt het over die 2 blauwe die met elkaar aan het chatten waren waarvan jij der een wasquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu valt het wel mee. 3.5 uur geleden niet.
Je punt is?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je hebt het over die 2 blauwe die met elkaar aan het chatten waren waarvan jij der een was
Okequote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het ging ook om 04.51
Danny lepelt Fok! Leeg !!!!quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Danny lepelt Fok! Leeg !!!!
Ik denk dat @:Danny misschien meer BABES op Fok! Moet plaatsen want tieners willen dat namelijk.
Veel BABES.
Moet nog steeds er om lachenik zie dan echt zo’n micheal van gerwen achtig figuur achter zo’n computertje zitten
Altijd fijn als een vrouw een zwarte band in pijpen heeft en dat in het openbaar draagt.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier alvast een beginnetje dan!
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:35 schreef Fancy2 het volgende:
Te weinig tiet !quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blauw-zwartquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dan ging het ook vet los in klb SC want @:chevycaprice en ik waren daar met zijn 2en.
![]()
Sowquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is wel goed geopereerd hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:55 schreef Roepstand het volgende:
Die heeft de bolle kant naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |