Dat komt meer overeen bij mij...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:04 schreef DaMart het volgende:
Na bijna 3 weken geen shiny te hebben gezien
Hoef ik ook niet per se m'n best te doen om die researches elke dag te claimenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:37 schreef Ferdo het volgende:
Field research reward voor september en oktober: Eevee met bloemetjes.
Zul je zien dat je straks in november een berg Jolteons en Flareons hebt met bloemetjes, maar niet...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet per se m'n best te doen om die researches elke dag te claimenaan de andere kant, kan ik ook weer proberen een Vaporeon met bloemetjes te evolven, want die heb ik per ongeluk getransfert
Sowiesoquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zul je zien dat je straks in november een berg Jolteons en Flareons hebt met bloemetjes, maar niet...
Niet heel verrassend, dit is nog net iets teleurstellender dan die Shedinja waar je helemaal niks mee kon/kan.quote:Op zondag 1 september 2019 21:23 schreef Ferdo het volgende:
Als ik zo op Twitter kijk is het bericht van de field research reward voor de komende twee maanden niet echt met met onverdeeld enthousiasme ontvangen: https://mobile.twitter.co(...)/1167575379785109504
Begrijpelijk ook. Als ik ergens geen gebrek aan heb dan is het Eevee wel.. Heb al 2 shiny (nu Vaporeon en Flareon), en de rest interesseert me eigenlijk vrij weinig. Doe dan gewoon een giga poule met oude legendaries, dan krijg je in ieder geval elke week nog candy voor iets nuttigs.quote:Op zondag 1 september 2019 21:23 schreef Ferdo het volgende:
Als ik zo op Twitter kijk is het bericht van de field research reward voor de komende twee maanden niet echt met met onverdeeld enthousiasme ontvangen: https://mobile.twitter.co(...)/1167575379785109504
Alle medailles goud krijgen. 👍quote:Op maandag 2 september 2019 12:52 schreef Vermecelli het volgende:
Eindelijk level 40 geworden dit weekend. Nu zit ik in een zwart gat van wat ik nu moet doen.
8000 km lopen met een Meltan. Daar kan je wel even mee vooruit!quote:Op maandag 2 september 2019 12:52 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook. Als ik ergens geen gebrek aan heb dan is het Eevee wel.. Heb al 2 shiny (nu Vaporeon en Flareon), en de rest interesseert me eigenlijk vrij weinig. Doe dan gewoon een giga poule met oude legendaries, dan krijg je in ieder geval elke week nog candy voor iets nuttigs.
Eindelijk level 40 geworden dit weekend. Nu zit ik in een zwart gat van wat ik nu moet doen.
Ik heb elke 3 dagen een Meltan box, candies in overvloed!quote:Op maandag 2 september 2019 14:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
8000 km lopen met een Meltan. Daar kan je wel even mee vooruit!
Maar niet per ongeluk transfereren, hé?quote:Op maandag 2 september 2019 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb maar één Meltan, dus daar ben ik nu lekker mee aan het wandelen
Nee, ik heb m gefavorite en alles :’)quote:Op maandag 2 september 2019 21:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar niet per ongeluk transfereren, hé?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister toch stiekem een beetje zitten juichen na een lucky trade met een maatje
Waren tijdens een raid lucky friend geworden. Na wat wikken en wegen gekozen voor een shiny Rayquaza als lucky trade (ik ben bezig met lucky dex dus dat was ook een optie).
Die van hem 2155....best teleurstellend….die van mij 2191!!!!!
Ik heb nu dus een Lucky Shiny 100% Rayquaza!!!!!
Is mijn allereerste 100% legendary, maar het was het wachten waard. Heb 1100 legendary raids gedaan. Nu nog mijn 1e 100% legendary uit een raid krijgen haha.
Had m vanmorgen ook, helemaal waardeloos. Gelijk doorgestuurd naar de professorquote:Op dinsdag 3 september 2019 12:48 schreef Funzel het volgende:
Wat moet ik nou met een Eevee met een bloemetje uit mijn breakthrough.
Ja dat is al gebeurtquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:58 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nu al je candies erin knallen
Bij mij kwamen uit de eerste 2 een Shinx en Riolu... niet de gehoopte Unown L of T.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Shiny Shinx gehatched, en een Shiny Murcrow gevangen opeens![]()
Nu hopen op 10km eieren, en dan hopen op een Unown
Ik had eerst nog een bak "oude" eieren. Die zijn nu weg, dus nu nieuwe eieren verzamelen. Ach ja, ik kan in ieder geval weer normaal lopen, na een val vorige week zondag tijdens een wedstrijd. Dus ik kan weer kilometers makenquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij kwamen uit de eerste 2 een Shinx en Riolu... niet de gehoopte Unown L of T.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |