abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:23:57 #51
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188607428
thanks ^O^
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:45:03 #52
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_188610278
Ik kom ook even bedelen voor vriendjes

Let's be friends in Pokémon GO! My Trainer Code is 6107 4645 4044!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_188629623
Ik hoop dat Niantic nog eens met een update komt waarin je vrienden kunt onderbrengen in tabjes oid. Ik heb er nu 80, en de top-30 is allemaal al best-friend. Zou mooi zijn als ik die apart kan inzien en vrienden waarmee ik nog moet levelen. Als ik de volgorde aanpas dan werkt het nog steeds niet ideaal. Zeker niet als je de dagen in de gaten wilt houden hoelang je nog met iemand moet uitwisselen.

Anderen ook dit probleem of een handige werkwijze?
  maandag 26 augustus 2019 @ 09:45:58 #54
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_188629707
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:36 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop dat Niantic nog eens met een update komt waarin je vrienden kunt onderbrengen in tabjes oid. Ik heb er nu 80, en de top-30 is allemaal al best-friend. Zou mooi zijn als ik die apart kan inzien en vrienden waarmee ik nog moet levelen. Als ik de volgorde aanpas dan werkt het nog steeds niet ideaal. Zeker niet als je de dagen in de gaten wilt houden hoelang je nog met iemand moet uitwisselen.

Anderen ook dit probleem of een handige werkwijze?
Nee, eens! Enige waarmee je iets kunt is nicknames, maar dan moet je ook alles aanpassen de hele tijd.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 augustus 2019 @ 09:47:11 #55
426493 crew  PippenScottie
pi_188629720
Ik heb al een week geen Whismur gezien. :(
  maandag 26 augustus 2019 @ 09:58:59 #56
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_188629872
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:36 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop dat Niantic nog eens met een update komt waarin je vrienden kunt onderbrengen in tabjes oid. Ik heb er nu 80, en de top-30 is allemaal al best-friend. Zou mooi zijn als ik die apart kan inzien en vrienden waarmee ik nog moet levelen. Als ik de volgorde aanpas dan werkt het nog steeds niet ideaal. Zeker niet als je de dagen in de gaten wilt houden hoelang je nog met iemand moet uitwisselen.

Anderen ook dit probleem of een handige werkwijze?
Geen problemen mee. Ik zet ze op volgorde van 'level' dan begin ik onderaan met kadootjes geven totdat ik bij de best friends aankom, dan draai ik de volgorde om en geef de best friends kadootjes.
Wat ik wel graag wil zien is of iemand nog een kadootje heeft, dat gaat echt veel tijd schelen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 26 augustus 2019 @ 11:50:46 #57
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_188631103
Ik heb daar geen probleem mee, want ik stuur zelden cadeautjes en open ze ook slecht. :D :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 26 augustus 2019 @ 12:12:52 #58
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_188631471
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee, eens! Enige waarmee je iets kunt is nicknames, maar dan moet je ook alles aanpassen de hele tijd.
Heb met de nick names inmiddels wel een fijn systeem om snel selecties te kunnen maken van wie ik als eerst gifts open en wie nog even mag wachten. Wat voor nick names gebruik jij dat je veel moet aanpassen?
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_188631710
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:36 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop dat Niantic nog eens met een update komt waarin je vrienden kunt onderbrengen in tabjes oid. Ik heb er nu 80, en de top-30 is allemaal al best-friend. Zou mooi zijn als ik die apart kan inzien en vrienden waarmee ik nog moet levelen. Als ik de volgorde aanpas dan werkt het nog steeds niet ideaal. Zeker niet als je de dagen in de gaten wilt houden hoelang je nog met iemand moet uitwisselen.

Anderen ook dit probleem of een handige werkwijze?
Swipen tussen vrienden zou ook handig zijn.
Ik sorteer op gift, maak van iedereen gifts open en stuur ze, met uitzondering van Lucky Friends.
Als ik daarna nog gifts over heb sorteer ik op a-z of z-a en iedereen die vandaag of gisteren actief was klik ik aan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 26 augustus 2019 @ 13:43:17 #60
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_188632793
quote:
6s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:12 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Heb met de nick names inmiddels wel een fijn systeem om snel selecties te kunnen maken van wie ik als eerst gifts open en wie nog even mag wachten. Wat voor nick names gebruik jij dat je veel moet aanpassen?
Geen, maar kan me indenken dat je ze dan vaak moet aanpassen :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_188633193
quote:
6s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:12 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Heb met de nick names inmiddels wel een fijn systeem om snel selecties te kunnen maken van wie ik als eerst gifts open en wie nog even mag wachten. Wat voor nick names gebruik jij dat je veel moet aanpassen?
Ik zet er soms alleen 'Niet openen' bij oid als het op de laatste dag zit. Dan zie ik 1 oogopslag welke er klaar staan en hoeveel xp ik ermee kan ophalen. Straks als level 40 maakt het me dan weer wat minder uit, dus dan ga ik gewoon alle best friends af denk ik.
  maandag 26 augustus 2019 @ 15:20:19 #62
246399 spamaccount
Je bent wat je eet
pi_188633872
Ik kijk in eerste instantie wie we in het zelfde kleur team zitten als ik. Daarna werk ik van laagste vriendschap naar boven. Besties hangen daarbij helaas aan de laatste mem, maar die hebben weer profijt van me in een raid. Ik ben nog niet level 40, maar hoef dat ook niet perse morgen te zijn. Op XP let ik dus minder.
  maandag 26 augustus 2019 @ 18:13:50 #63
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_188636283
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Geen, maar kan me indenken dat je ze dan vaak moet aanpassen :P.
Valt mee. IRL bekenden hebben een eigen nick vanwege voordeel bij raids, lucky friends etc en mensen die niet actief maar lijken krijgen eenmalig een datum. Kan ik er een maand lang geen gift kwijt of krijg ik er geen dan verwijder ik ze.

Voor de rest geldt dat de gift eerst naar de mensen gaan waar ik nog geen best friends mee ben, van laag naar hoog dus

[ Bericht 0% gewijzigd door AirwiN op 26-08-2019 18:20:28 ]
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  maandag 26 augustus 2019 @ 19:27:24 #64
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_188637257
Ik zit in het buitenland, maar er is godver geen Whismur te vinden.. is dat in NL ook zo?
2 weken terug struikelde ik er nog over.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 07:02:50 #65
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_188644797
quote:
8s.gif Op maandag 26 augustus 2019 19:27 schreef ShaoliN het volgende:
Ik zit in het buitenland, maar er is godver geen Whismur te vinden.. is dat in NL ook zo?
2 weken terug struikelde ik er nog over.
Klopt wel aardig, al kom je ze nog wel tegen. De spawns als gevolg van het water event helpen in dat opzicht niet.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_188647497
quote:
8s.gif Op maandag 26 augustus 2019 19:27 schreef ShaoliN het volgende:
Ik zit in het buitenland, maar er is godver geen Whismur te vinden.. is dat in NL ook zo?
2 weken terug struikelde ik er nog over.
Ik kom ze tussen alle water types nog wel regelmatig tegen.

Zit nu bij stap 4, heb nu 50 psychic of steel types nodig. Die kom je ook niet veel tegen nu. Mijn enige hoop is Slowpoke :').
pi_188647844
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 11:39 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Ik kom ze tussen alle water types nog wel regelmatig tegen.

Zit nu bij stap 4, heb nu 50 psychic of steel types nodig. Die kom je ook niet veel tegen nu. Mijn enige hoop is Slowpoke :').
Iemand met een Switch opzoeken en een meltan box op je account zetten. Zijn minimal 18 steel types die je dan vangt.
Vici, Vidi, Veni!
pi_188648900
quote:
8s.gif Op maandag 26 augustus 2019 19:27 schreef ShaoliN het volgende:
Ik zit in het buitenland, maar er is godver geen Whismur te vinden.. is dat in NL ook zo?
2 weken terug struikelde ik er nog over.
Ik heb er 2 🎉🎉🎉
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_188650546
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:11 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik heb er 2 🎉🎉🎉
En dus ga je er ook een hele poos geen één meer tegenkomen. :+
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:01:34 #70
42184 crew  DaMart
pi_188650638
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:36 schreef Vermecelli het volgende:
Ik hoop dat Niantic nog eens met een update komt waarin je vrienden kunt onderbrengen in tabjes oid. Ik heb er nu 80, en de top-30 is allemaal al best-friend. Zou mooi zijn als ik die apart kan inzien en vrienden waarmee ik nog moet levelen. Als ik de volgorde aanpas dan werkt het nog steeds niet ideaal. Zeker niet als je de dagen in de gaten wilt houden hoelang je nog met iemand moet uitwisselen.

Anderen ook dit probleem of een handige werkwijze?
En als je alleen de vrienden kunt selecteren die je een gift kunt sturen en van de ene vriend naar de volgende in de lijst kunnen swipen, zouden ook een enorme verbetering zijn.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_188652402
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:56 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En dus ga je er ook een hele poos geen één meer tegenkomen. :+
Dat zit er dik in 😅
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_188652880
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 11:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Iemand met een Switch opzoeken en een meltan box op je account zetten. Zijn minimal 18 steel types die je dan vangt.
Klopt, ik heb mijn eigen Switch met Lets Go Eevee dus ik verzorg mijn eigen Meltan stash :P. Helaas net een box geopend voor ik bij deze stap uit kwam dus mooi 3 dagen wachten.

Ik vang overigens maar gemiddeld 13/14 Meltan's per box.
pi_188667322
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:11 schreef Puala het volgende:

[..]

Voor het geval er niet teruggelezen wordt O-)
Ik heb je toegevoegd, en de anderen die hun friend code in dit topicdeel hebben gezet ook! (KleinIlsje)
pi_188667416
Pff, lekker dom ook de afgelopen week. Ik was eventjes niet zo actief met PGo en de quest met de Dratini-missies kwam voorbij. Nadat ik een bepaalde quest had voltooid, kreeg ik een Dratini uit de rewards. Ik dat ding gevangen, maar daarna gelijk weggegooid (want: ik heb al drie Dragonites die > 85 IV hebben en max. CP hebben). Blijkt dus dat je 'm in de quest daarna nodig hebt om 'm op de foto te zetten en te evolueren. :'(
Ik zie verder nooit Dratini's in het wild, dus ik ben een beetje op zoek naar iemand die een Dratini met mij wil ruilen. :') Of iemand die een tip heeft over het feit waar ik 'm misschien kan vangen.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 13:46:22 #75
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_188667739
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:29 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Pff, lekker dom ook de afgelopen week. Ik was eventjes niet zo actief met PGo en de quest met de Dratini-missies kwam voorbij. Nadat ik een bepaalde quest had voltooid, kreeg ik een Dratini uit de rewards. Ik dat ding gevangen, maar daarna gelijk weggegooid (want: ik heb al drie Dragonites die > 85 IV hebben en max. CP hebben). Blijkt dus dat je 'm in de quest daarna nodig hebt om 'm op de foto te zetten en te evolueren. :'(
Ik zie verder nooit Dratini's in het wild, dus ik ben een beetje op zoek naar iemand die een Dratini met mij wil ruilen. :') Of iemand die een tip heeft over het feit waar ik 'm misschien kan vangen.
Uit de team rocket battle: Roar!... How'd that sound?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_188667777
En anders veel 10km-eieren uitlopen. Daar popt er ook heel af en toe één uit.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_188668379
Bedankt!
pi_188669490
Hoe kom je aan een ditto? Ik ben nu weer 6 weken aan het spelen, maar kom er geen enkele tegen. Ik moet er nog eentje hebben voor een challenge
pi_188669547
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:19 schreef Puala het volgende:
Hoe kom je aan een ditto? Ik ben nu weer 6 weken aan het spelen, maar kom er geen enkele tegen. Ik moet er nog eentje hebben voor een challenge
Puur willekeurig, gewoon veel vangen dan komt er vanzelf een Ditto langs.
Check deze link even: https://pokemongohub.net/(...)e-ditto-in-disguise/

Mijn laatste ditto was vorige week ergens als een Whismur. Kwestie van luck dus.
pi_188669574
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:29 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Pff, lekker dom ook de afgelopen week. Ik was eventjes niet zo actief met PGo en de quest met de Dratini-missies kwam voorbij. Nadat ik een bepaalde quest had voltooid, kreeg ik een Dratini uit de rewards. Ik dat ding gevangen, maar daarna gelijk weggegooid (want: ik heb al drie Dragonites die > 85 IV hebben en max. CP hebben). Blijkt dus dat je 'm in de quest daarna nodig hebt om 'm op de foto te zetten en te evolueren. :'(
Ik zie verder nooit Dratini's in het wild, dus ik ben een beetje op zoek naar iemand die een Dratini met mij wil ruilen. :') Of iemand die een tip heeft over het feit waar ik 'm misschien kan vangen.
Oeps :'). Sowieso nooit Dratini's direct transferren. Bewaar ze dan nog voor een trade, dan help je misschien nog iemand aan een lucky Dratini. Ook Larvitars, Bagon's en Beldum's bewaar ik altijd even. Even geleden een Dratini voor Dratini geruild met collega, en die werd mooi lucky met 100 IV :Y.
pi_188669597
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:24 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Puur willekeurig, gewoon veel vangen dan komt er vanzelf een Ditto langs.
Check deze link even: https://pokemongohub.net/(...)e-ditto-in-disguise/

Mijn laatste ditto was vorige week ergens als een Whismur. Kwestie van luck dus.
Wel frustrerend als je juist een Whismur moet hebben. :+
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_188683248
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:57 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Klopt, ik heb mijn eigen Switch met Lets Go Eevee dus ik verzorg mijn eigen Meltan stash :P. Helaas net een box geopend voor ik bij deze stap uit kwam dus mooi 3 dagen wachten.

Ik vang overigens maar gemiddeld 13/14 Meltan's per box.
Ligt waarschijnlijk aan je telefoon, of je bent ook bezig met andere zaken tijdens de meltan box.
Mijn 2e telefoon is traag en die krijgt er 14 of 15...mijn 1e telefoon is snel en krijgt er 19. Daarnaast als je een meltan box opent, moet je eigenlijk niks tussendoor doen. Dus geen gifts naar friend sturen, geen pokemon opruim actie ofzo tussendoor doen.
Vici, Vidi, Veni!
pi_188683265
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:28 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Wel frustrerend als je juist een Whismur moet hebben. :+
Haha ja, maar ook aan normale Whismur's
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:28 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Wel frustrerend als je juist een Whismur moet hebben. :+
Sowieso voor mij geen gebrek aan Whismurs. Die catch 3 Whismur quest had ik met een paar uurtjes klaar, die spawnen gewoon door samen met alle water Pokemons. :Y
pi_188683279
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:26 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Oeps :'). Sowieso nooit Dratini's direct transferren. Bewaar ze dan nog voor een trade, dan help je misschien nog iemand aan een lucky Dratini. Ook Larvitars, Bagon's en Beldum's bewaar ik altijd even. Even geleden een Dratini voor Dratini geruild met collega, en die werd mooi lucky met 100 IV :Y.
Ligt er aan of je veel speelt met fanatieke mensen of met mensen die later zijn begonnen. Ik speel veel met mensen die allemaal lvl 40 zijn en al tijdens spelen. Lopen allemaal rond met genoeg dragonite, metagross, tyra's, enz. Komt ook doordat al deze pokemon al als CD zijn geweesdt. Voor mij heeft het geen enkele zin ze te bewaren en ik donder ze dus ook weg.

Daarnaast kan het ook zijn dat je heel solistisch speelt. Als je nooit ruilt, hoef je die dingen ook niet te bewaren haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_188683282
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:03 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ligt waarschijnlijk aan je telefoon, of je bent ook bezig met andere zaken tijdens de meltan box.
Mijn 2e telefoon is traag en die krijgt er 14 of 15...mijn 1e telefoon is snel en krijgt er 19. Daarnaast als je een meltan box opent, moet je eigenlijk niks tussendoor doen. Dus geen gifts naar friend sturen, geen pokemon opruim actie ofzo tussendoor doen.
Ik hou mijn telefoon aan een half uur lang en vang direct als ik er eentje zie. Uit mijn ervaring spawnt er eentje na ±2 minuten wachten. Weet niet of het van invloed is dat je soms wat langer bezig bent om er eentje te vangen. Soms is het een rotding en kost het me 10 pokeballs om 'm te pakken. Andere zitten direct. Ik geef ze ook allemaal een Pinap berry, kost ook weer tijd.

Gister had ik er overigens 16, best prima aantal.
pi_188683288
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:06 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Haha ja, maar ook aan normale Whismur's
[..]

Sowieso voor mij geen gebrek aan Whismurs. Die catch 3 Whismur quest had ik met een paar uurtjes klaar, die spawnen gewoon door samen met alle water Pokemons. :Y
Hmm hier niet...ik heb 20km kunnen lopen (ik loop maar 8km per week ofzo) voordat ik 1 wishmur tegen kwam haha. Ik moet er nu nog 1
Vici, Vidi, Veni!
pi_188683296
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:08 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Ik hou mijn telefoon aan een half uur lang en vang direct als ik er eentje zie. Uit mijn ervaring spawnt er eentje na ±2 minuten wachten. Weet niet of het van invloed is dat je soms wat langer bezig bent om er eentje te vangen. Soms is het een rotding en kost het me 10 pokeballs om 'm te pakken. Andere zitten direct. Ik geef ze ook allemaal een Pinap berry, kost ook weer tijd.

Gister had ik er overigens 16, best prima aantal.
Hmm dan is denk ik je telefoon net iets langzamer. Ik doe niet anders op mijn 2 telefoons en daar zit een verschil tussen.
Vici, Vidi, Veni!
pi_188683299
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Hmm hier niet...ik heb 20km kunnen lopen (ik loop maar 8km per week ofzo) voordat ik 1 wishmur tegen kwam haha. Ik moet er nu nog 1
Ik hang nu bij stap 4, moet je 50 Steel of Psychic pokemons vangen. Die duurt nog al wel een paar dagen. Zoveel mogelijk Slowpokes en Mr. Mimes vangen. Meltan box helpt ook wel. :)
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:30:30 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188684871
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee, eens! Enige waarmee je iets kunt is nicknames, maar dan moet je ook alles aanpassen de hele tijd.
Heb ik een nickname? :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_188685472
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Heb ik een nickname? :o
Zeg ik niet :P
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_188686760
Net in mijn pauze een Rayquaza raid gedaan. Er waren 5 accounts aanwezig. Na de raid hadden 3 een shiny! Heel bizar 3 van de 5! Heb wel eens 3 raids met 20 man achter elkaar gedaan, waarvan dan maar 1 iemand een shiny kreeg. Van het ene uiterste naar het andere uiterste.
Vici, Vidi, Veni!
pi_188686945
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Net in mijn pauze een Rayquaza raid gedaan. Er waren 5 accounts aanwezig. Na de raid hadden 3 een shiny! Heel bizar 3 van de 5! Heb wel eens 3 raids met 20 man achter elkaar gedaan, waarvan dan maar 1 iemand een shiny kreeg. Van het ene uiterste naar het andere uiterste.
Richting einde maand, shinies worden makkelijker uitgedeeld he :P (nee geen idee, maar valt volgens mij wel vaker op dat de rate anders lijkt richting het einde)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 29 augustus 2019 @ 16:52:40 #93
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_188689824
Moet 3 vrienden krijgen voor quest
1064 4772 1344
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_188692491
Kennissen van me zoeken ook nog vrienden, iemand die interesse heeft? 2997 3995 6143 & 1139 9404 5019.

[ Bericht 18% gewijzigd door Puala op 29-08-2019 21:01:10 ]
pi_188702760
quote:
17s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Richting einde maand, shinies worden makkelijker uitgedeeld he :P (nee geen idee, maar valt volgens mij wel vaker op dat de rate anders lijkt richting het einde)
Haha dat zijn wel altijd de terugkomende geruchten ja.
Ik weet het ook niet of het echt zo is. Waarschijnlijk meer een gevoel.

Ik mag sowieso niet klagen. Ongeveer 80 raids gedaan en 5 shiny.
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:21:31 #96
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_188712351
Nou, na een zomer weinig kunnen spelen en nu de nieuwe challenge te hebben gezien, hierbij mijn friend code :)

9431 6147 5005
put
your
clothes
on!
  Moderator vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:24:45 #97
1424 crew  Jimbo
Grĺtrunka
pi_188712384
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:27:11 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_188714268
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:09 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Ik hang nu bij stap 4, moet je 50 Steel of Psychic pokemons vangen. Die duurt nog al wel een paar dagen. Zoveel mogelijk Slowpokes en Mr. Mimes vangen. Meltan box helpt ook wel. :)
Gelukkig hebben wij Mr. Mime als regional. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 08:32:37 #99
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_188717694
Woensdag: In de ochtend telefoon aan de fietshouder klik Carvanha aan en draai de fiets de steeg in, wil ik em vangen is het een shiny :o :)

Donderdag: Even naar goeie vriendin toe voor een raid, na 2 te hebben gedaan weer naar huis. Vlak voor mijn huis een Treecko, die had ik nog nodig voor evolutie en ja hoor nog een shiny O+

Vrijdag: Ben alleen thuis kids op school dus vanaf half 10 tot half 2 lopen spelen, tig water pokemons maar niks geen shiny ;( terug naar huis in mijn wijk klik ik Barboach aan en poef shiny _O-

Vandaag maar weer even een rondje lopen met de kids, eens kijken welke shiny we vandaag scoren, ik weet wel dat ik hier blijkbaar gewoon in de buurt moet blijven om shiny's te vangen. Helaas na honderden magikarps geen shiny dat is wel weer spijtig ;( maar klagen mag ik zeker niet :)

Totale lijst shiny (17) tot nu toe:
Arbok - Boarboach - Carvanha - Eevee - Gallade - Gardevoir - Kingler - Marstomp - Mudkip - Nidoking - Pikachu - Ralts - Rayquaza (Gelijk al vanaf de eerste raid O+) - Slaking - Slakoth - Swampert - Treecko

De mew opdracht heb ik zonet kunnen voltooien.
Wat ik nog moet:
A Thousand-year Slumber 2/7
Die verdoemde Feebas....20km is wel binnen nu de candy's nog _O-

A Ripple in time 7/8
Catch 40 grass / psy pokemon, heb er nu 29 dus die komt wel af vandaag.

Lets Go, Meltan 8/9
Water event voorbij dus verwacht deze nu ook wel klaar te krijgen,
Alleen die Aerodactyl wordt een lastige, helaas was ik niet op tijd klaar gezien deze in de raids voorkwamen.

De rest is compleet.

[ Bericht 7% gewijzigd door SpeedyGJ op 31-08-2019 08:38:50 ]
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
  Moderator zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:04:30 #100
42184 crew  DaMart
pi_188720964
Na bijna 3 weken geen shiny te hebben gezien, gisteren anderhalf uur voor het einde van het event 2 shiny barboach achter elkaar *O*.

Nu nog een andere uitdaging zien te volbrengen. Zit op een vakantiepark in Duitsland waar een gym is van mijn teamkleur met slechts 2 pokemon erin. Mobiel internet is hier ruk (als je gebruikmaakt van roaming zal je snelheid wel beperkt worden, vermoed ik) en bij die gym heb je net niet voldoende bereik om veel met die gym te doen. Heb er gisteren bijna pokemon in kunnen plaatsen door gym al te openen voor ik daar was en toen bijplaats-icoontje verscheen, meteen daarop te drukken. Helaas was de verbinding te slecht om de geselecteerde pokemon erin geplaatst te krijgen. Wil nu nog kijken hoe ver van de gym ik (met mobiel internet) toch nog iets bij kan plaatsen als ik op dat icoontje heb gedrukt. Ik weet dat je dan niet meer per se binnen bereik van de gym hoeft te zijn, maar kon dat niet meer testen omdat er een raid begon.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')