Ineens supervroeg wakker absoluut hormonaal sinds zwanger geraakt. Er energiek bij zijn is een vaste ingebakken eigenschapquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:47 schreef Barreltje het volgende:
Zeg mini.. is dat zwangerschap energie of heb je dat altijd wel?
Vandaag nog beetje druk doen en morgen lekker he-le-maal niks.. de werkster komt ook lekker een dag later dus heerlijk in mn eigen ei
Wij hebben prima koffie, voor zo'n grote organisatie. Ik had verwacht dat het slechter was. Op de andere locatie zijn er ook koffie corners met (betere machines) en koffie.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:28 schreef borisz het volgende:
Koffie![]()
Gewoon ouderwetsche filterkoffie hier. En dat is prima, mits niet te slap gezet.
Filterkoffie > meeste automaten.
Nou, dat. Ik hou ook van de mijnequote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:41 schreef Lonaa het volgende:
Niks mis met mijn filterkoffiezetapparaat.
Ahw, ik wilde nog zeggen dat je altijd even een stukje om mag rijden. Wij hebben (ook?) zo'n antiek DE-malertje aan de muur hangen (nog van mijn omaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:44 schreef minilot het volgende:
Turk had geplet maanzaad
Alweer thuis. Dudes nog steeds samen onder zeil
Vermoeiend.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, dat. Ik hou ook van de mijne
Ennn hoe was Lowlands?!
Klinkt goed! Alleen wat maakt het minder fijn als festival?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vermoeiend.
Maar gaaf. We waren met mooie mensen, veel gelachen, toffe dingen gezien.Als festival op zich wordt het wel steeds minder 'mijn' festival, maar met leuke mensen is het nog steeds tof.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:56 schreef Clubsoda het volgende:
O. mijn. god.
https://nos.nl/artikel/22(...)and-te-verkopen.html
Ander publiek, andere line-up. Lowlands was altijd een echte wereld op zichzelf ofzo. Met zijn alle was je 5 dagen een nieuw dorp. Tegenwoordig zijn er veel meer mensen die nog steeds in hun eigen bubbel zitten. Teveel 'kijk mijn eens origineel zijn in mijjn glitterpakje'-mensen. Die hun best doen er 'onverschillig' uit te zien maar er wel 3 uur over gedaan hebben er zo uit te zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Klinkt goed! Alleen wat maakt het minder fijn als festival?![]()
En kennelijk werkt de Fok! wet ook hierlaptop werd zojuist bezorgd.
Ik snap het helemaal.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ander publiek, andere line-up. Lowlands was altijd een echte wereld op zichzelf ofzo. Met zijn alle was je 5 dagen een nieuw dorp. Tegenwoordig zijn er veel meer mensen die nog steeds in hun eigen bubbel zitten. Teveel 'kijk mijn eens origineel zijn in mijjn glitterpakje'-mensen. Die hun best doen er 'onverschillig' uit te zien maar er wel 3 uur over gedaan hebben er zo uit te zien.
Er mist een stukje relaxt zijn, een stukje 'met zijn alle'. Ik vind het moeilijk uit te leggen.
Precies.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal.
Je zou je op zich niet moeten storen aan de toenemende hoeveelheid lui die evenementen vooral lijken te zien als een manier om content voor hun Insta te genereren, maar het heeft wel z'n weerslag op de algehele sfeer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:11 schreef Aure het volgende:
Jammer Lonaa, maar ik herken wel wat je zegt. Ik ging in 2005 voor het eerst en 2017 voor het laatst en daar zit echt enorm verschil in. Maar tot 2013 ofzo was het echt heel tof en leuk, daarna langzaam wat minder, voor mij persoonlijk dan.Dat ligt aan de persoon die dat heeft gedaan. Is er wel wat gebeurd met diegene?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:11 schreef Aure het volgende:
Jammer Lonaa, maar ik herken wel wat je zegt. Ik ging in 2005 voor het eerst en 2017 voor het laatst en daar zit echt enorm verschil in. Maar tot 2013 ofzo was het echt heel tof en leuk, daarna langzaam wat minder, voor mij persoonlijk dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ook nogal wat... Maar ook daarin herken ik wel wat hoor. Lowlands voelde altijd superveilig en doordat er een verschuiving plaats vond in de bezoekers inmiddels ook wat minder.
Mijn eerste keer was 2006. Daarna 2007 en toen pas weer in 2014. Dat was ook al een ENORM verschil. Vorig jaar en dit jaar is dat nog iets erger/anders geworden.
Ik zou tegenwoordig ook niet meer betalen voor een kaartje, geloof ik.Sterkheidsbaas van alles.
Zag gister ook al foto's van Trump Towers midden in groenlandquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:56 schreef Clubsoda het volgende:
O. mijn. god.
https://nos.nl/artikel/22(...)and-te-verkopen.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik vind het ook niet erg dat we niet zijn gegaan uiteindelijk. Misschien toch maar eens een ander festival proberen, maar ik zou even niet weten welkequote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]Dat is ook nogal wat... Maar ook daarin herken ik wel wat hoor. Lowlands voelde altijd superveilig en doordat er een verschuiving plaats vond in de bezoekers inmiddels ook wat minder.
Mijn eerste keer was 2006. Daarna 2007 en toen pas weer in 2014. Dat was ook al een ENORM verschil. Vorig jaar en dit jaar is dat nog iets erger/anders geworden.
Ik zou tegenwoordig ook niet meer betalen voor een kaartje, geloof ik.
Dit is los van de lineup die ook niet meer mij ding is wel een van de redenen dat ik definitief ben afgehaakt. Het ontzettend relaxte festivalpubliek is uitgaanspubliek geworden, focus op het nachtprogramma zegt wat dat betreft ook wel iets.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ander publiek, andere line-up. Lowlands was altijd een echte wereld op zichzelf ofzo. Met zijn alle was je 5 dagen een nieuw dorp. Tegenwoordig zijn er veel meer mensen die nog steeds in hun eigen bubbel zitten. Teveel 'kijk mijn eens origineel zijn in mijjn glitterpakje'-mensen. Die hun best doen er 'onverschillig' uit te zien maar er wel 3 uur over gedaan hebben er zo uit te zien.
Er mist een stukje relaxt zijn, een stukje 'met zijn alle'. Ik vind het moeilijk uit te leggen.
Is daar dan niet zo op aangestuurd door de lowlands organisatie? Ander type muziek/lineup trekt ander type publiek. En zo ook met de focus op het nachtprogramma.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:25 schreef TAV74 het volgende:
Dit is los van de lineup die ook niet meer mij ding is wel een van de redenen dat ik definitief ben afgehaakt. Het ontzettend relaxte festivalpubliek is uitgaanspubliek geworden, focus op het nachtprogramma zegt wat dat betreft ook wel iets.
En ik ben ook gewoon een oude lul inmiddels uiteraard, dus dat programmering niet meer mijn ding is is ook wel logisch.
In die zin dat ze altijd gericht zijn op dat wat groot en relevant is bij de jongere doelgroep en geen classic rock/pop festival willen zijn zoals Pinkpop. En aangezien hiphop, electronisch, dance etc groot is onder de doelgroep staat dat er nu veel. Prima keuze, maar niet voor mijquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is daar dan niet zo op aangestuurd door de lowlands organisatie? Ander type muziek/lineup trekt ander type publiek. En zo ook met de focus op het nachtprogramma.
En anders weer terugsturen toch? Niet ideaal, maar kan. Die groene is tofquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb jassen besteld. Wil jassen eigenlijk liever in de winkel passen, maar dit waren echt goede aanbiedingen, dus ik probeer het maar gewoon. Hopelijk past er eentje.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:20 schreef Aure het volgende:
Ja hij is uiteindelijk veroordeeld:https://www.ad.nl/binnenl(...)de-vrouwen~a2fd0aee/
Maar ze hebben hem pas op een ander festival kunnen oppakken.Heftig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
True. Ik word ook wel steeds makkelijker in terugsturen. En bij jassen is dat vaak ook wel nodig. Ik vind het zo lastig om een mooie jas uit te zoeken. Ik vind van die nette zwarte stoffe jassen vaak mooi, maar die trekken dan weer teveel kattenhaar aan. Alles met (imitatie)bont valt sowieso af. En die plasticachtige materialen zien er in mijn maat gewoon altijd heel goedkoop en vormloos uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:51 schreef Puala het volgende:
En anders weer terugsturen toch? Niet ideaal, maar kan. Die groene is tof
Zijn zat festivals waarbij je niet hoeft te kamperen hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:51 schreef Myraela het volgende:
Ik denk als ik mensen over festivals hoor als "ah, cool! Lijkt me echt gezellig' en vervolgens bedenk ik me dat ik niets met muziek heb, niet van kamperen hou en zoiets na een middagje echt wel zat ben.
Ondanks niet ouwe lul ben ik het wel met je eens.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit is los van de lineup die ook niet meer mij ding is wel een van de redenen dat ik definitief ben afgehaakt. Het ontzettend relaxte festivalpubliek is uitgaanspubliek geworden, focus op het nachtprogramma zegt wat dat betreft ook wel iets.
En ik ben ook gewoon een oude lul inmiddels uiteraard, dus dat programmering niet meer mijn ding is is ook wel logisch.
Ik begrijp jequote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
True. Ik word ook wel steeds makkelijker in terugsturen. En bij jassen is dat vaak ook wel nodig. Ik vind het zo lastig om een mooie jas uit te zoeken. Ik vind van die nette zwarte stoffe jassen vaak mooi, maar die trekken dan weer teveel kattenhaar aan. Alles met (imitatie)bont valt sowieso af. En die plasticachtige materialen zien er in mijn maat gewoon altijd heel goedkoop en vormloos uit.
Ja hij is uiteindelijk veroordeeld:https://www.ad.nl/binnenl(...)de-vrouwen~a2fd0aee/
Maar ze hebben hem pas op een ander festival kunnen oppakken.Wat afschuwelijk Aure om mee te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Maar ze hebben hem pas op een ander festival kunnen oppakken.Hard afstraffen, dat soort mensen. Wat bezielt iemand om dat te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Maar ze hebben hem pas op een ander festival kunnen oppakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zich wel maar het is een hoop opwinding in een weekquote:
Ik vraag me bij dat soort figuren altijd af, als ze rustig zitten te ontbijten, of een kopje koffie zitten te drinken, wat denk je dan dat je gedaan hebt/gaat doen. Maar dan ga ik er misschien teveel vanuit dat hij in het dagelijks leven "normaal" gedrag vertoontquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hard afstraffen, dat soort mensen. Wat bezielt iemand om dat te doen
Volgens mij was deze gast gewoon echt niet goed bij zijn hoofdquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dat soort figuren altijd af, als ze rustig zitten te ontbijten, of een kopje koffie zitten te drinken, wat denk je dan dat je gedaan hebt/gaat doen. Maar dan ga ik er misschien teveel vanuit dat hij in het dagelijks leven "normaal" gedrag vertoont
Dat is inderdaad te hopen. Als het nou op 1 festival/avond was geweest, dan had je nog kunnen denken dat het misschien een of andere fucking rare trip was geweest. Maar dit was dus blijkbaar z'n nieuwe hobby ofzo. Echt ziek.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:10 schreef Aure het volgende:
Volgens mij was deze gast gewoon echt niet goed bij zijn hoofdmaar gelukkig hebben ze hem gevonden en wel kunnen straffen. En het is te hopen dat hij in behandeling is geweest.
Waarschijnlijk wel, het is inderdaad mogelijk dat hij niet eens door heeft dat het echt onacceptabel is.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dat soort figuren altijd af, als ze rustig zitten te ontbijten, of een kopje koffie zitten te drinken, wat denk je dan dat je gedaan hebt/gaat doen. Maar dan ga ik er misschien teveel vanuit dat hij in het dagelijks leven "normaal" gedrag vertoont
Ja volgende weekend zag ik net op hun website.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:14 schreef Aure het volgende:
Ohja een vriend van mij is ook helemaal gek op psy fi. Dat is ook alweer bijna toch?
Dus zou het zomaar je buurman kunnen zijn, of iemand naast je in de bus/trein.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:14 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, het is inderdaad mogelijk dat hij niet eens door heeft dat het echt onacceptabel is.
Maar dat is meestal het geval toch, dat het júist de mensen zijn waarvan je het niet 'verwacht'/'ziet'.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dus zou het zomaar je buurman kunnen zijn, of iemand naast je in de bus/trein.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar dat is meestal het geval toch, dat het júist de mensen zijn waarvan je het niet 'verwacht'/'ziet'.
Gelukkig niet echt meegemaakt in mijn directe omgeving. Ooit een collega die "opeens" niet meer op het werk kwam. Drugs, gepakt in Suriname of de Antillen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar dat is meestal het geval toch, dat het júist de mensen zijn waarvan je het niet 'verwacht'/'ziet'.
Onlangs nog twee Nederlander die per direct een einde aan hun loopbaan hebben gemaaktquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gelukkig niet echt meegemaakt in mijn directe omgeving. Ooit een collega die "opeens" niet meer op het werk kwam. Drugs, gepakt in Suriname of de Antillen.
Ik heb meer medelijden met hun familie. Dit is zo bewust gedaan door henzelf.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:46 schreef Aure het volgende:
Ah die gasten op Sziget. Zo oerdom, en toch heb ik er ook een klein beetje medelijden mee
Ook dat is de laatste jaren wel wat verandert, maar true.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik vond de sfeer van de bezoekers van de Zwarte Cross erg leuk, veilig en open. Maar dat is wel weer heel anders dan Lowlands enzo natuurlijk
* Lonaa is op weg naar de tandarts voor een nieuwe vulling![]()
Ik toch ook wel hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:46 schreef Aure het volgende:
Ah die gasten op Sziget. Zo oerdom, en toch heb ik er ook een klein beetje medelijden mee
Blijkbaar hebben ze het vorig jaar ook al gedaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik toch ook wel hoor.
Vraag me af wat er nou precies gebeurd is.
En vooral.. waarom.
Ze wisten vast dat het geen goed idee was tenslotte.
Beetje overmoedig gewordenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze het vorig jaar ook al gedaan.
Maar ze hebben hem pas op een ander festival kunnen oppakken.Bizar mental image nu hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een idioot.
Precies dit.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb meer medelijden met hun familie. Dit is zo bewust gedaan door henzelf.
In het interview in de Volkskrant met de ouders van de atleet is hij vorig jaar niet eens naar dit festival geweest en ging hij überhaupt nooit naar festivals.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:50 schreef Lonaa het volgende:
Omdat mensen vinden dat dat soort dingen een kwestie is van niet goed opgevoed.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Precies dit.
Bij m'n ouders in de straat een gezin wiens zoon (half de 20) vast heeft gezeten voor een overval en nu vast zit voor een steekpartij. Die ouders worden door een groot deel van het dorp aangekeken alsof het hun schuld is.
Mogge!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk geslapen door de medicijnen, valt nu pas op hoe slecht ik heb geslapen de afgelopen dagenvoor de leuke plannen en dagen van P
Heb eigenlijk nooit een veiliger en relaxter gevoel gehad op festivals dan op Lowlands al die jaren, Geen idee of dat nu structureel aan het veranderen is.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik vond de sfeer van de bezoekers van de Zwarte Cross erg leuk, veilig en open. Maar dat is wel weer heel anders dan Lowlands enzo natuurlijk
Hm kan me dat nog wel herinneren van de metalfestivals ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit een veiliger en relaxter gevoel gehad op festivals dan op Lowlands al die jaren, Geen idee of dat nu structureel aan het veranderen is.
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 21-08-2019 om 01:51:52Hey Denmark, If we're not good enough to buy Greenland from you, we don't want your disgusting Gouda cheese either. Choke on it yourself bc I will put a huge tariff on it! reageer retweet
Serieus?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:19 schreef Isabeau het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 21-08-2019 om 01:51:52Hey Denmark, If we're not good enough to buy Greenland from you, we don't want your disgusting Gouda cheese either. Choke on it yourself bc I will put a huge tariff on it! reageer retweet
Metalfestivals zijn ook dik ok qua publiek, leve de oude Dynamo tijden. Alleen net wat lomper, maar ook daar is het altijd relaxed. Ook op huidige Dynamo metalfest was dat nog prima.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm kan me dat nog wel herinneren van de metalfestivals ook.
Vol afschrikwekkende shirtjes.. stoer uitziende mannen... Maar eigenlijk vooral heel veel tere zieltjes die stoer keken
Heb me daar nooit onveilig gevoeld inderdaad...
maar ook daar is het publiek wel echt veranderd.
Wel het idee dat drank/drugs daar ook een behoorlijke rol in spelen.
En ja, vroegah (damned nu voel ik me oud) .. werd er ook genoeg gezopen.. i know... maar er werd anders mee om gegaan ofzo denk ik.
Fijn dat de medicatie z'n werk goed doet!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk geslapen door de medicijnen, valt nu pas op hoe slecht ik heb geslapen de afgelopen dagenvoor de leuke plannen en dagen van P
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:19 schreef Isabeau het volgende:
Nope, dat is Donald Trumpquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:20 schreef Candaasje het volgende:
Dit is het twitteraccount van De Speld ofzo?
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:22 schreef Myraela het volgende:
Als je erop klikt zie je dat het gewoon aangepaste tekst is. Waarom weet ik niet, het origineel was al dom genoeg.
Ik snap jequote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier nu alvast zin in baroeg open air.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Metalfestivals zijn ook dik ok qua publiek, leve de oude Dynamo tijden. Alleen net wat lomper, maar ook daar is het altijd relaxed. Ook op huidige Dynamo metalfest was dat nog prima.
Gezien de hoeveelheid kinderen op Dynamo Open Air lijkt dat wel mee te vallenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier nu alvast zin in baroeg open air.
Gevalletje “in de achtertuin” voor mij.
Dit jaar voor het eerst tegen betaling... jammer wel want dat zal het publiek ook wel veranderen.
Voorgaamde jaren ook veel mensen met (hele) kleine kinderen.... nam zelf dochterlief ook weleens mee voor een paar uurtjes.
Denk dat mensen dat toch minder snel doen als je entree moet betalen.
Op jouw leeftijd gaan bezoekers er ook al snel jong uitzien hequote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid kinderen op Dynamo Open Air lijkt dat wel mee te vallen
Ben benieuwd... viel me altijd op hoeveel babies/peuters er mee waren.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid kinderen op Dynamo Open Air lijkt dat wel mee te vallen
Herkenbaar probleem. Ook voor jou?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd gaan bezoekers er ook al snel jong uitzien he
Maar ze hebben hem pas op een ander festival kunnen oppakken.Wat een idioot. Plasseks fetish??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Jij player!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:40 schreef PdeHoog het volgende:
Zaterdag. En morgenavond bij stom toeval wat drinken met een andere dame.
Plakjes kipfilet gebakken met tomaatjes met olijven, spinazie ala creme, roerei en een flinke lepel huttenkase met peper.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:12 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb lunch inspiratie nodig.. wat eten jullie ?![]()
ik zie overal alleen nog maar kinderen inmiddelsquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem. Ook voor jou?
Ja ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:13 schreef Aure het volgende:
Broodje met ei, niks bijzonders, wel lekker
Zoiets, hij werd opgewonden van wildplassende dames en kon zich dan niet inhoudenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een idioot. Plasseks fetish??
Ik bedoelde daarvan maar één. Roelf Bouwmeester. En Madiea Ghafoor is paar week eerder opgepakt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:46 schreef Aure het volgende:
Roelf is vorig jaar niet geweest, aldus zijn ouders. Maar dat zegt niks over die anderen kerel natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij bent wel van de flauwe woordgrapjes hequote:
Drugsrunnersquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarvan maar één. Roelf Bouwmeester. En Madiea Ghafoor is paar week eerder opgepakt.
Die hadden beide een loop baan
Dat dacht ik ook... maar geen tijd om mn factchecking te doen. Dus dank voor deze bijdragequote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Roelf is vorig jaar niet geweest, aldus zijn ouders. Maar dat zegt niks over die anderen kerel natuurlijk.
Niet kombu? Dat is een Japans gedroogd zeewier.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:41 schreef Barreltje het volgende:
Nog even een cul vraagje tussendoor..
Ik heb een recept met "kumbu"
Google levert me niet helemaal een goed antwoord.. wat is het ?
En ook nog https://bubbles-bites.nl/ in Bloemendaal.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:08 schreef borisz het volgende:
Komend weekend trouwens Proefpark Haarlem. https://www.proefparkhaarlem.nl
Er is altijd wat te doen in de stad. Waarschijnlijk ga ik zondag.
Ja sorry, die rollen zo uit m'n mouwenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent wel van de flauwe woordgrapjes hemet je propaan ganda
![]()
quote:
Join tha dinosaurusklupquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik zie overal alleen nog maar kinderen inmiddels
Ah herkenbaar. Ik zet hem altijd aan de voordeur. Als hij dan geleegd is en ik hem direct weer ophaal kan ik hem aan de achterkant nog eens zettenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:18 schreef Lonaa het volgende:
Waarom heb ik altijd opruimwoede als de grijze container vol zit?
Slim. Duurt nog wel anderhalve week.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:34 schreef FranticDJ het volgende:
Ah herkenbaar. Ik zet hem altijd aan de voordeur. Als hij dan geleegd is en ik hem weer ophaal kan ik hem aan de achterkant nog eens zetten
[..]
Ja, dat doet ie op donderdagavond. Toen had ik al 10 bier op onder de partytent op Lowlandsquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
Er is hier zo'n app, die herinneringen pusht. Wel handig.
Za'atarplatbrood met harissa, dadelchutney, sumac, zure rode ui en pompoenfalafelquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:12 schreef Barreltje het volgende:
Verder heb ik weinig ervaring met festivals waar gekampeerd wordt.. wel met kamperen en scouting evenementen.. het zal vast vergelijkbaar zijn..
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb gemaild over een hond.![]()
Oh, ik heb ook nog gehuild op Lowlands. Ik liep langs de Armedillow ergens in de nacht en toen draaide de DJ
Is mijn Sally-verdriet-liedje.
Twee Turkse winkels op loopafstand zelfs! Er is hier van oudsher sowieso een bloeiende Turkse gemeenschap wegens vroeger hierheen gehaalde werklui voor de grote scheepswerven van het dorp en we hadden bijvoorbeeld ook al heel vroeg een moskee, waar helemaal nooit gezeur over is geweestquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:17 schreef AnneX het volgende:
Mini...woon je in een dorp en dan de turkse winkel n de buurt op loopafstand.
Daarvoor moet ik 10 km. rijden.
Mja, daar ben je ook wel extra gevoelig voor na 3 nachten amper slaap en een shitfuckhoeveelheid alcohol. En er was net overal change-over, dus ik kon m ook echt horen totdat ik zo'n beetje aan de andere kant van het terrein was.quote:
mijn oren tuuten nou nogquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Za'atarplatbrood met harissa, dadelchutney, sumac, zure rode ui en pompoenfalafelen frietjes met azijn
Grote schaal met ananas en meloen tussen dochterlief en mij inquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:12 schreef Barreltje het volgende:
Verder heb ik weinig ervaring met festivals waar gekampeerd wordt.. wel met kamperen en scouting evenementen.. het zal vast vergelijkbaar zijn..
Dat is wel aids ja, moet je weer een maand wachten terwijl dat ding al vol zitquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:45 schreef minilot het volgende:
Hier geen grijze bakken meer, maar een ondergrondse straatcontainer die je met een persoonlijk pasje bedient. Erg fijn voor een notoire vergeten-buiten-te-zetter als ik
Hier is sinds een paar weken het "pasje" ook ingegaan (was tegengehouden door een één of andere privacynerd die nu de NS op de korrel heeft). Wel wennen. Pasje vergeet ik steeds, niet zo'n probleem voor de restafval 10 meter van mijn huis, maar als ik vrolijk op de fiets ergens naar toe zit en (handig) het plastic afval meeneem zonder pasje is dat wat minder handig.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:45 schreef minilot het volgende:
Hier geen grijze bakken meer, maar een ondergrondse straatcontainer die je met een persoonlijk pasje bedient. Erg fijn voor een notoire vergeten-buiten-te-zetter als ik
Negentien jaar geleden had ik als zestienjarige op Dynamo toch ook gewoon ineens een hand van een vreemde man in mijn broek, waar ik bepaald niet van gediend was. En ik zal vast niet de enige zijn geweest. Daar trok ik geen conclusies uit dat de sfeer of het publiek klote was, het was gewoon een vervelend incident. Metalfestivals bleven daar echt niet van gespeend.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm kan me dat nog wel herinneren van de metalfestivals ook.
Vol afschrikwekkende shirtjes.. stoer uitziende mannen... Maar eigenlijk vooral heel veel tere zieltjes die stoer keken
Heb me daar nooit onveilig gevoeld inderdaad...
maar ook daar is het publiek wel echt veranderd.
Wel het idee dat drank/drugs daar ook een behoorlijke rol in spelen.
Waarschijnlijk ja... times change... en wij ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:50 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik denk dat wij vooral ouder zijn geworden, en dat dat de beleving van festivals anders maakt. Ik heb meer vergelijkingsmateriaal en mijn brein is hopelijk wat meer ontwikkeld. En over vijftien jaar klagen de pubers van nu dat de festivals niet meer vertrouwd voelen.
Een maand? de grijze wordt hier 2 wekelijks geleegd, net als de groene. Plastic wordt 1x in de maand opgehaald, maar dat moet je in oversized boterhamzakken verzamelen. Die zakken incl inhoudt vliegen alle kanten op en ik vind 't een waardeloze manier van verzamelen. Oud papier wordt 2 wekelijks of wekelijks (afhankelijk van 't dorp) opgehaald door verenigingen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel aids ja, moet je weer een maand wachten terwijl dat ding al vol zit
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:50 schreef mjan het volgende:
[..]
Negentien jaar geleden had ik als zestienjarige op Dynamo toch ook gewoon ineens een hand van een vreemde man in mijn broek, waar ik bepaald niet van gediend was. En ik zal vast niet de enige zijn geweest. Daar trok ik geen conclusies uit dat de sfeer of het publiek klote was, het was gewoon een vervelend incident. Metalfestivals bleven daar echt niet van gespeend.
Ik denk dat wij vooral ouder zijn geworden, en dat dat de beleving van festivals anders maakt. Ik heb meer vergelijkingsmateriaal en mijn brein is hopelijk wat meer ontwikkeld. En over vijftien jaar klagen de pubers van nu dat de festivals niet meer vertrouwd voelen.
Ik zit niet in cul sc omdat stamppot andijvie mijn lievelings is neequote:
Iets dergelijks doen ze bij mijn moeder ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naar verluidt krijgen we komend jaar nog 2 containers erbij en wordt de groene ingewisseld voor een wat groter formaat (indien je zo'n iele mini hebt). Dan wordt het allemaal maandelijks. Plastic & papier worden dan ook met containers opgehaald. Zullen de verenigingen blij mee zijn, die verliezen zo aardig wat inkomsten. Met een container wil ik best ook plastic scheiden enzo, wordt het niet aangevreten door ongedierte en waait het niet alle kanten op.
Plan is dan in de toekomst om de grijze bak van een chip te voorzien, waarbij je gaat betalen voor het aantal keren dat die geleegd wordt.
Pciesquote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Iets dergelijks doen ze bij mijn moeder ook.
En als je die andere 2 goed gebruikt... blijft er verrassend weinig over voor de grijze bak
Festivals en soort publiek veranderen ook wel, simpelweg omdat nieuwe generaties andere dingen leuk vinden en anders met elkaar omgaan. Het wordt alleen niet perse beter of slechter, wel anders. Incidenten zijn er altijd wel geweest, Kan me nog skinheads op Aardschokdag herinneren die flink huis hielden,quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:50 schreef mjan het volgende:
[..]
Neen! Als kleinere mjan was ik veel meer in de obscure metal en minder in de gothic. Ik had alleen vage kennissen die naar WGT gingen en ik wilde liever met vrienden naar festivals. WGT heeft me wel altijd een interessante beleving gelekenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Zeg mjan, ben jij wel eens op WGT in Leipzig geweest?
Verwar je dit nu niet met het Muziekfeest op het Plein?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:12 schreef golfer het volgende:
Holland Popfestival in Kralingen is ook nooit meer hetzelfde geweest.
Oh nee, dat was maar eenmalig.
Gaat het weer een beetje? , meneer golfer? 🌷quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:12 schreef golfer het volgende:
Holland Popfestival in Kralingen is ook nooit meer hetzelfde geweest.
Oh nee, dat was maar eenmalig.
Wisselt een beetje. Momenten van bijna geen koorts afgewisseld met weer een nieuwe koortsaanval. Verder een beetje slappe vaatdoek.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:15 schreef AnneX het volgende:
Gaat het weer een beetje? , meneer golfer? 🌷
Toen ik als 17-jarige in Spanje woonde ben ik meermaals in mn komt gegrepen in de metro en echt wel heel vervelend opdringerig behandeld in cafeetjes (En een keer bijna beroofd maar dat terzijde). Ik vond dat wel stom maar trok me er verder weinig van aan. Terugkijkend vind ik dat dan weer tamelijk bizar en zou ik het echt niet tof vinden als mijn hypothetische dochter dat zou meemaken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:50 schreef mjan het volgende:
[..]
Negentien jaar geleden had ik als zestienjarige op Dynamo toch ook gewoon ineens een hand van een vreemde man in mijn broek, waar ik bepaald niet van gediend was. En ik zal vast niet de enige zijn geweest. Daar trok ik geen conclusies uit dat de sfeer of het publiek klote was, het was gewoon een vervelend incident. Metalfestivals bleven daar echt niet van gespeend.
Dat plastic hebben we hier ook zo, maar inmiddels hebben we na lang zeuren haakjes om lantaarnpalen gekregen, om de zakken aan op te hangen. Dat helpt wel echt goed, voorheen lag het altijd door de halve straat. (En waaide het niet weg, dan trokken katten/meeuwen/kauwen de boel wel open, want er zat genoeg etensrest tussen...)quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een maand? de grijze wordt hier 2 wekelijks geleegd, net als de groene. Plastic wordt 1x in de maand opgehaald, maar dat moet je in oversized boterhamzakken verzamelen. Die zakken incl inhoudt vliegen alle kanten op en ik vind 't een waardeloze manier van verzamelen. Oud papier wordt 2 wekelijks of wekelijks (afhankelijk van 't dorp) opgehaald door verenigingen.
naar verluidt krijgen we komend jaar nog 2 containers erbij en wordt de groene ingewisseld voor een wat groter formaat (indien je zo'n iele mini hebt). Dan wordt het allemaal maandelijks. Plastic & papier worden dan ook met containers opgehaald. Zullen de verenigingen blij mee zijn, die verliezen zo aardig wat inkomsten. Met een container wil ik best ook plastic scheiden enzo, wordt het niet aangevreten door ongedierte en waait het niet alle kanten op.
Plan is dan in de toekomst om de grijze bak van een chip te voorzien, waarbij je gaat betalen voor het aantal keren dat die geleegd wordt.
Ze heet Ronda en ze is nu 3. Ik heb informatie gevraagd.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ok, wanneer komt hij/zij bij je? Al een naam bedacht?!
Hier is het een nog wel es resultaat van het andere.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:18 schreef Lonaa het volgende:
Waarom heb ik altijd opruimwoede als de grijze container vol zit?
Voor grijs betaal je sinds 2 jaar voor het aantal keer dat je m aan de straat zet. Ze komen iedere 2 weken maar hij gaat hier iedere 6/8 weken aan de straat. Met de weken vakantie ging er iets mis en nu zit ie dus prop en prop volquote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hier is het een nog wel es resultaat van het andere.
Sinds de pmd bak is het lang geleden dat de grijze echt vol zat.
Per september wordt grijs dan ook 1x/3 week ipv 1x/2 week geleegd.
Op zich prima, maar dan moeten ze pmd vaker ophalen. Dat is nu 1x/3weken, maar die zit regelmatig vol.
Deel van de vulling van grijs is dan ook pmd dat niet in de container past.
Dat is er toch eentje van hetzelfde merk als Sally?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:25 schreef Lonaa het volgende:
Ze heet Ronda en ze is nu 3. Ik heb informatie gevraagd.
Ja dat laatste is ook vooral wat ik er op tegen heb. Daarbij vind ik het op de een of andere reden niet zo fris om zo'n zak ergens binnen te hebben hangen voor langere tijd. Een kliko staat buiten. Dan maakt 't me niet zo uit als de schimmelende resten aan 't meuren zijn na een week of 2-3.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat plastic hebben we hier ook zo, maar inmiddels hebben we na lang zeuren haakjes om lantaarnpalen gekregen, om de zakken aan op te hangen. Dat helpt wel echt goed, voorheen lag het altijd door de halve straat. (En waaide het niet weg, dan trokken katten/meeuwen/kauwen de boel wel open, want er zat genoeg etensrest tussen...)
Dat dumpen is hier echt een probleem. Vooral bij "groepjes" ondergrondse bakken. Eind van de maand ligt er vaak een hele inrichting. Het schijnt dat hier nogal veel "afvaltoerisme" is van plaatsen in de buurt. Hier is de controle (tot nu toe) verwaarloosbaar en in Westervoort/Velp etc schijnt het veel strakker te zijn. Er is zelfs een fb groep "straatjutten in Arnhem". Daar kan je dingen op zetten die je zelf wilt aanbieden, maar ook wanneer je ziet dat er bruikbaar spul aan de weg staat.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:07 schreef borisz het volgende:
Grijs, Glas en Papier heb ik bij de flat. Meer smaken heb ik niet. En Grijs idd met een pasje, maar die is alleen gekoppeld aan die bak en niet eens aan mijn appartement. Gelukkig maar. Verder anti-diftar. Opruimen van dumpingen is duurder dan de winst van betalen per zakje.
Ik ben alleen maar als je alles wat in zo'n plastic afvalzak doet wat er in mag, heb ik 'm binnen een week echt wel vol. De zakken zijn hier (nog) gratis. Maar raar, als ik zo'n zak meeneem richting werk, moet ik m'n pasje gebruiken om die zak weg te doen, nu ging ik de andere kant op, pasje mee, niet nodigquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat laatste is ook vooral wat ik er op tegen heb. Daarbij vind ik het op de een of andere reden niet zo fris om zo'n zak ergens binnen te hebben hangen voor langere tijd. Een kliko staat buiten. Dan maakt 't me niet zo uit als de schimmelende resten aan 't meuren zijn na een week of 2-3.
Ja wat @derLudolf zegt dan moeten ze zo'n kliko ook met regelmaat legen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar als je alles wat in zo'n plastic afvalzak doet wat er in mag, heb ik 'm binnen een week echt wel vol. Al kan je een kliko nog wel redelijk 'aanstampen' als 't moet.
De zakken zijn hier ook gratis. Maar wij hebben overal in de straten van die mooie rooie stippen staan op de stoep. Dit zijn de afval verzamelpunten. Op die rooie stippen ontstaan dan wel met regelmaat aardige vuilnisbelten aan plastic zakken.quote:De zakken zijn hier (nog) gratis. Maar raar, als ik zo'n zak meeneem richting werk, moet ik m'n pasje gebruiken om die zak weg te doen, nu ging ik de andere kant op, pasje mee, niet nodig
3x per jaar zet zoden aan de dijkquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze zijn hier nu wel met een proef om de "kraakwagens" weer terug te brengen. Voorlopig in 3 wijken, 3x per jaar.
Toen was ik er ookquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:42 schreef minilot het volgende:
Zelf alleen van 1997 tot en met 20010 naar Lowlands geweest#dinosaurus
Volgens mij in wijken waar ze dagelijks dumpenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
3x per jaar zet zoden aan de dijk
Dat is hier ook ondanks dat de ondergrondse containers gratis zijn. Ze zijn gewoon te lui om met hun spullen naar de stort te gaan en dumpen het er naast.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dumpen is hier echt een probleem. Vooral bij "groepjes" ondergrondse bakken. Eind van de maand ligt er vaak een hele inrichting. Het schijnt dat hier nogal veel "afvaltoerisme" is van plaatsen in de buurt. Hier is de controle (tot nu toe) verwaarloosbaar en in Westervoort/Velp etc schijnt het veel strakker te zijn. Er is zelfs een fb groep "straatjutten in Arnhem". Daar kan je dingen op zetten die je zelf wilt aanbieden, maar ook wanneer je ziet dat er bruikbaar spul aan de weg staat.
Da's hier ook; de stort is niet voor commercieel afval, daarvoor moet een bedrijf een commerciele afvalverwerker inschakelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:33 schreef Puala het volgende:
Bij ons mag je nu bij de stort trouwens niet meer met een bedrijfsauto het terrein op. Ongeacht wat voor spullen je er in vervoert. Je mag wel aan de overkant van de straat parkeren en het spul lopend naar binnen brengen.
Ja stom toch. De auto van de bakkerij die aan komt met een bankstel en een kledingkast.. dat komt echt niet uit de bakkerij hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's hier ook; de stort is niet voor commercieel afval, daarvoor moet een bedrijf een commerciele afvalverwerker inschakelen.
Dat er ook mensen bedrijfswagens privé gebruiken was regeltjes technisch allemaal te ingewikkeld vonden de mensen die in de gemeente over afval gaan.
Is bij ons ook, behalve voor groenafval. Bedrijfsauto's met opdruk dan toch.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:33 schreef Puala het volgende:
Bij ons mag je nu bij de stort trouwens niet meer met een bedrijfsauto het terrein op. Ongeacht wat voor spullen je er in vervoert. Je mag wel aan de overkant van de straat parkeren en het spul lopend naar binnen brengen.
Wel vervelend, want mijn vader, schoonvader en partner hebben een zakelijke auto. En dat zijn exact de grote auto's en de auto's met trekhaak. Dus wij kunnen nu heel lastig iets naar het stort brengen![]()
Nja ze moeten ergens een lijn trekken. Ik snap 't op zich wel hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja stom toch. De auto van de bakkerij die aan komt met een bankstel en een kledingkast.. dat komt echt niet uit de bakkerij hoorEn een hovenier komt ook geen keukenkastjes wegbrengen, omdat hij daar zijn geld mee verdient
Wanneer is iets een bedrijfsauto? Als er stickers op zitten? Als ie meer dan 50.000 kost? Als je geen bijtelling betaald?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is hier ook ondanks dat de ondergrondse containers gratis zijn. Ze zijn gewoon te lui om met hun spullen naar de stort te gaan en dumpen het er naast.
Hier: als er een grijs kenteken op zit.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wanneer is iets een bedrijfsauto? Als er stickers op zitten? Als ie meer dan 50.000 kost? Als je geen bijtelling betaald?
Tenzij de stort gratis is ga je toch ook niet privé zakelijk afval wegbrengen? Als in, als het bedrijfskosten zijn kun je ze beter direct van bedrijfsrekening halen.
Staat er een kentekenregistratie apparaat bij de ingang?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier: als er een grijs kenteken op zit.
Als het kentekenbewijs niet op een persoon geregistreerd staat. En er staat serieus een BOA die gelijk een boete uitschrijftquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wanneer is iets een bedrijfsauto? Als er stickers op zitten? Als ie meer dan 50.000 kost? Als je geen bijtelling betaald?
Tenzij de stort gratis is ga je toch ook niet privé zakelijk afval wegbrengen? Als in, als het bedrijfskosten zijn kun je ze beter direct van bedrijfsrekening halen.
Hmm interessant. Is het beheer van de milieustraat bij jullie dan ook in handen van de gemeente?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het kentekenbewijs niet op een persoon geregistreerd staat. En er staat serieus een BOA die gelijk een boete uitschrijft
Nee, maar hij zit wel naast een gebouwtje van de gemeente. Het is gewoon vrij bizar dat waar je vorig jaar gewoon met elke auto mocht storten mits het zichtbaar huisafval was.. zijn de regels dit jaar doorgeslagen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm interessant. Is het beheer van de milieustraat bij jullie dan ook in handen van de gemeente?
Hier gaat 't allemaal wat gemoedelijker.. Beheer van de milieustraat is door de ZRD, de club die met de vuilniswagens rondrijdt.
Hier ook. Autobanden is bijvoorbeeld max 4 per jaar. Niemand die ze telt. Ok, als je elke week komt valt het op, maar zes was laatst geen probleem.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm interessant. Is het beheer van de milieustraat bij jullie dan ook in handen van de gemeente?
Hier gaat 't allemaal wat gemoedelijker.. Beheer van de milieustraat is door de ZRD, de club die met de vuilniswagens rondrijdt.
Wat een prachtige baan heb je danquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het kentekenbewijs niet op een persoon geregistreerd staat. En er staat serieus een BOA die gelijk een boete uitschrijft
SI.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is er toch eentje van hetzelfde merk als Sally?
Ach. Handhaving is (helaas) noodzakelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat een prachtige baan heb je dan
Podenco.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat was toch een cenicero?
Of hoe kom ik daar bij?
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:40 schreef JayHovah het volgende:
@:FutureFairyTale heb je Uit mijn Keuken van Omroep Max nog (terug)gekeken?
Mening?
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisterenavond mijn keuken gezien. MKR op zn Hollandse kneuterigheid haha. Wel leuk, alleen de jury is een stuk minder aantrekkelijk en idd jammer dat die er niet bij is.
Wel leuk die nuchterheid en geen drama. Alleen die vegetariër die er vanuit gaat dat er rekening met haar wordt gehouden en vervolgens een hapje vleesgelei neemt om te proberen.
Is hij nou wel weer rustig? Had hij pijn of zo?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier wordt afval elke week opgehaald, in vuilniszakken. We scheiden groen, plastic, papier en glas... In de zomer vind ik het niet leuk dat het groen maar 1x in de week opgehaald word, we hebben al een paar keer maden gehad.
Zo, weer terug in België. Halverwege gestopt bij een geweldige speeltuin in Eindhoven. Jammer dat kind twee de laatste anderhalf uur vanaf Eindhoven vertikte om te gaan slapen en alleen schreeuwde. Dan duurt anderhalf uur lang..
Mwoah, ik had het nog niet zo uitgesproken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Ik had het een en ander gemist geloof ik..
Ja doelde op die post van je he!! Die had ik niet gezien eerder..quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mwoah, ik had het nog niet zo uitgesproken.F. en ik hadden afgesproken na de vakantie eens te gaan kijken maar ik kon me natuurlijk niet inhouden dus ik was de dagen tot einde vakantie aan het aftellen.
Kijk, works as designedquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:33 schreef Puala het volgende:
Wel vervelend, want mijn vader, schoonvader en partner hebben een zakelijke auto. En dat zijn exact de grote auto's en de auto's met trekhaak. Dus wij kunnen nu heel lastig iets naar het stort brengen![]()
Oh zo gemist. Ja, fair enough.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja doelde op die post van je he!! Die had ik niet gezien eerder..
En je had het al een beetje laten doorschemeren dat er plannen waren
Ha, een Spaans ras. Dacht dat ie uit een Spaans asiel kwam destijds.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:55 schreef Lonaa het volgende:
Naja, kruising, dus dat mag je wel asbak noemen van mij hoor
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:19 schreef golfer het volgende:
Wisselt een beetje. Momenten van bijna geen koorts afgewisseld met weer een nieuwe koortsaanval. Verder een beetje slappe vaatdoek.
Ja, is ook. In Spanje stikt het van de Galgo's en Podenco's en kruisingen daarvan in het asiel en op straat.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ha, een Spaans ras. Dacht dat ie uit een Spaans asiel kwam destijds.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, weer terug in België. Halverwege gestopt bij een geweldige speeltuin in Eindhoven. Jammer dat kind twee de laatste anderhalf uur vanaf Eindhoven vertikte om te gaan slapen en alleen schreeuwde. Dan duurt anderhalf uur lang..
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Maar Ronda krijgt dan wel een andere naam
Honda of zo
Ik ben echt altijd zéér tevreden over vlees van de Sligroquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:40 schreef derLudolf het volgende:
11 dagen eten verzorgd voor 70 man, heb het wel even gehad met koken. Maandag zelfs twee warme maaltijden gemaakt.
Daarover gesproken. Voor de lunch had ik "bolognesesaus" gemaakt. Met gehakt van de Sligro. Hele mooie saus, zag er lekker uit.
Toen ik dezelfde saus maakte met gehakt van de Jumbo, notabene 1kg minder, zag het er vies en vet uit.
Qua prijs scheelt het weinig, Jumbo ¤6/kg en Sligro een paar cent meer.
Waarom twee verschillende dingen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ik at vanavond een simpele pasta, en mijn vriend een sushibowl. Maar ik moet dus niet meer twee aparte dingen koken als ik op dieet ben. Want ik was me toch een partij hangry.Dan is m'n eigen eten koken al een drama, laat staan twee aparte dingen.
Omdat mijn vriend niets liever eet dan dingen die op sushi lijken, en ik niets meer haat.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Waarom twee verschillende dingen dan?
Oef!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Oooo, echt? Goh! Sushiquote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat mijn vriend niets liever eet dan dingen die op sushi lijken, en ik niets meer haat.
Ik had gisteren al gezegd dat ik het zou maken, dus ik moest wel. Vind het als ik zelf niet zoveel honger heb, niet zo erg. Hij eet het graag, en ik maak het niet zo vaak. Voor de rest eten we altijd hetzelfde. Maar vanavond was m'n mood even killing.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:08 schreef minilot het volgende:
Oooo, echt? Goh! Sushi![]()
Maar als -ie dat zoveel liever wil dan jouw pasta, zelf laten maken/halen geen optie?
Ik vertik het echt om twee verschillende maaltijden te maken, al lust J. theoretisch wel elke dag steak met friet/patat
Ahja. Naja. Morgen beter!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had gisteren al gezegd dat ik het zou maken, dus ik moest wel. Vind het als ik zelf niet zoveel honger heb, niet zo erg. Hij eet het graag, en ik maak het niet zo vaak. Voor de rest eten we altijd hetzelfde. Maar vanavond was m'n mood even killing.
Gewoon die steak en patat alvast opkanenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:12 schreef minilot het volgende:
(Als ik teveel trek heb om relaxed te koken dan werk ik in de keuken alvast een bak chocoladevla of een broodje kaas weg, maar goed, ik ben niet op dieet dus da's makkelijk praten..)
Was die vast heel lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:22 schreef fietsie het volgende:
Mijn enige zelfgekweekte galiameloen blijkt aangevreten
Niet allemaal even culinair hoor. Sowieso onderstaandquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben echt altijd zéér tevreden over vlees van de Sligro'Mijn' vestiging (in Rotterdam-zuid) heeft ook een tof assortiment worstjes en een kleine maar qua aanbod erg puike groente- en fruitafdeling
Wat heb je verder zoal voor maaltijden gemaakt in die elf dagen, @:DerLudolf?
Thanx, die had ik ff gemist.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:09 schreef golfer het volgende:
[vraag of Uit mijn Keuken gekeken is]
[antwoord van @FutureFairytale]
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:55 schreef JayHovah het volgende:
Thanx, die had ik ff gemist.
Over die uitzending van gisteren, hoe langer ik naar de Ann kijk, hoe meer ik het idee krijg dat ie geboren is als Han...
Ik kreeg net een filmpje op insta van een vriend die aan het bbq'en is. Kon het haast ruiken en kreeg nog meer trek.quote:
Klinkt gooooeeehoeeeedd.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit weekend pulled pork, moink balls en wat worsten op de bbq gooien voor de Lowlandscrew die 'Fauxlands' komt 'vieren'
Ik kreeg laatst in een kruidenolie gemarineerde plakken aubergine. Geen idee wat voor kruiden maar erg lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:39 schreef Myraela het volgende:
Misschien gooi ik de barbecue dit weekend ook wel even aan.Maar dan wat simpeler voor kip en wat groenten ofzo.
Heb jij misschien wat tips om wat groenten (geen paprika of champignons) op de barbecue te gooien?
Niet echt, niets bijzonders iig.. die ik niet vaak, ik maak er coleslaw bij en wat komkommer en tomaatjes er bij en dan vind ik het wel prima.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:39 schreef Myraela het volgende:
Misschien gooi ik de barbecue dit weekend ook wel even aan.Maar dan wat simpeler voor kip en wat groenten ofzo.
Heb jij misschien wat tips om wat groenten (geen paprika of champignons) op de barbecue te gooien?
Moinkballsquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit weekend pulled pork, moink balls en wat worsten op de bbq gooien voor de Lowlandscrew die 'Fauxlands' komt 'vieren'
Poah, fikse kortingquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:15 schreef Myraela het volgende:
Ik kan zo blij worden van een goede aanbieding. Ik draag graag Clarks, heb al 4 kleuren. Maar zo'n goede aanbieding heb ik nog niet eerder gezien op dit model en een goed draagbare kleur. Ik deed een klein juichje toen mijn maat vrij kwam.
Ik weet overigens dat hier verder geen Clark fans zijn, maar ik moest het toch even delen.![]()
[ afbeelding ]
Heb het ook al een tijd niet gemaakt, dus wordt wel eens tijd weerquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:03 schreef Sarabi het volgende:
Oe moinkballs moeten we ook snel een keer maken
Kokend water.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
hey, CUL-schatjes. Help eens even. Wat is de beste manier om een ei te koken?
koud water met ei op het vuur?
water aan de kook brengen, dan ei erin?
Ik hoor ook iets over zout, dat het water dan sneller kookt en het pellen makkelijker gaat
Kan beide, ik ben van het water kook-> ei er in kampquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaha ja, ergens een milli- vergeten daarquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook wel knap dat er in een gemiddeld ei van 55 gram 116,4 gram cholesterol zit. Ik wist wel dat het veel was, maar dit gaat me toch wat ver
Eieren hoeven niet in de koelkast. Team eierkoker.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat deed ik net ook. Maar nou lees ik daar dat eieren uit de koelkast beter in koud water aan de kook gebracht kunnen worden tegen barsten. En de mijne was best wel gebarsten. Ondanks dat ik hem geprikt had.
Hele wetenschap jonguh, eitje koken
Da's in Brabant toch gewoon een aparte container bij de weg?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben laatst wel drugsafval gezien.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's in Brabant toch gewoon een aparte container bij de weg?
Rijstmelk vond ik meer op behang plaksel lijken dan op melk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:38 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf ik maak m'n bechamelsaus met olijfolie en ongezoete sojamelk, dat is nog redelijk lekker. Goed veel zout, peper, citroensap, nootmuskaat erbij wel
Rijstmelk is erg zoet. Wel leuk om te drinken, niet handig als melkvervanger in hartige gerechten. Sojamelk komt qua voedingswaarde (eiwit, vet) nog het meest in de buurt van koemelk.
Tenzij je een veganist hebt die allergisch is voor soja. Dan R.I.P.
Volgens mij verhoog je juist het kookpunt door zout toe te voegen? Oftewel het water wordt 105°C en daardoor is het ei of wat dan ook eerder klaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor ook iets over zout, dat het water dan sneller kookt en het pellen makkelijker gaat
Verwaarloosbaar. Dan moet je toch aardig wat zout toevoegenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij verhoog je juist het kookpunt door zout toe te voegen? Oftewel het water wordt 105°C en daardoor is het ei of wat dan ook eerder klaar.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Korter dan. Verslag van weer een dag vakantie in eigen provincie.
Matige pannenkoek op geinige locatie.
Minidierentuin geweest. Was gratis, is gewoon hobby. Gelukkige dieren die met elkaar in enorme weiden leven. Niet kindvriendelijk, win. Broedende kraanvogel gezien. Rennende capibarapuppies. Walabi gromde tegen een langsmarcherende brahma kip.
Enorm tot rust gekomen, het was echt heel fijn daar.
Chocolatier met niet zo geweldig chocoladeijs. Jammer.
Kaasboederij met blauwader Goudse kaas.
Aardbeienterras dat enkel een aardbeiautomaat met bankje er bij te zijn. Bak aardbeien voor 3 euro![]()
Geweldig restaurant. Aan de duinen bij Bergen op Zoom. Enorm hip. Goede prijzen, goede service, leuke kaart, goed eten. Gaan we naar terug.
Nu GBBO seizoen 2.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Minidierentuin geweest. Was gratis, is gewoon hobby. Gelukkige dieren die met elkaar in enorme weiden leven. Niet kindvriendelijk, win. Broedende kraanvogel gezien. Rennende capibarapuppies. Walabi gromde tegen een langsmarcherende brahma kip.
Aardbeienterras dat enkel een aardbeiautomaat met bankje er bij te zijn. Bak aardbeien voor 3 euro![]()
Geweldig restaurant. Aan de duinen bij Bergen op Zoom. Enorm hip. Goede prijzen, goede service, leuke kaart, goed eten. Gaan we naar terug.
Nu GBBO seizoen 2.
LS, kom een keer naar Delft. Fix ik je een top chocolade-ijsjequote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nu GBBO seizoen 2.
Weinig energie, weinig geld, weinig zin in veel gedoequote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:54 schreef minilot het volgende:
[..]Goed overzicht!
![]()
Je hebt het hier vast gemeld hoor, maar dat heb ik dan gemist: wat was jullie overweging om jullie vakantie zo heel grondig in eigen regio recreërend door te brengen?
Ja, goed idee. Inclusief fotografielesje?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LS, kom een keer naar Delft. Fix ik je een top chocolade-ijsje
Maar ze hebben hem pas op een ander festival kunnen oppakken.Gelukkig werd hij opgepakt. Smerige ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Lekker op dreef P.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:08 schreef fietsie het volgende:
Heeft die hosselaar gewoon weer een date geroggeld.
En ondertussen maar klagen hè?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:08 schreef fietsie het volgende:
Moet ik eens proberenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:38 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf ik maak m'n bechamelsaus met olijfolie en ongezoete sojamelk, dat is nog redelijk lekker. Goed veel zout, peper, citroensap, nootmuskaat erbij wel
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:08 schreef fietsie het volgende:
Ah ja! Al gaat dat dagelijks honderdvijftig verschillende hapjes buiten de deur eten toch ook wel in de papieren lopenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Weinig energie, weinig geld, weinig zin in veel gedoe
Oef, sterkte*.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:15 schreef fietsie het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed want morgen Toverland.
Ja, zeker. Maar we gaan niet iedere dag weg. Het mag ook wel wat kosten hoor. We zijn niet arm ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja! Al gaat dat dagelijks honderdvijftig verschillende hapjes buiten de deur eten toch ook wel in de papieren lopen
Wat staat er morgen op de planning?
Ik heb geen idee; de uk was al al een keer eerder en schijnt het geweldig te vinden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Oef, sterkte*.![]()
*muv Troy. Troy is lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |