Ineens supervroeg wakker absoluut hormonaal sinds zwanger geraakt. Er energiek bij zijn is een vaste ingebakken eigenschapquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:47 schreef Barreltje het volgende:
Zeg mini.. is dat zwangerschap energie of heb je dat altijd wel?
Vandaag nog beetje druk doen en morgen lekker he-le-maal niks.. de werkster komt ook lekker een dag later dus heerlijk in mn eigen ei
Wij hebben prima koffie, voor zo'n grote organisatie. Ik had verwacht dat het slechter was. Op de andere locatie zijn er ook koffie corners met (betere machines) en koffie.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:28 schreef borisz het volgende:
Koffie![]()
Gewoon ouderwetsche filterkoffie hier. En dat is prima, mits niet te slap gezet.
Filterkoffie > meeste automaten.
Nou, dat. Ik hou ook van de mijnequote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:41 schreef Lonaa het volgende:
Niks mis met mijn filterkoffiezetapparaat.
Ahw, ik wilde nog zeggen dat je altijd even een stukje om mag rijden. Wij hebben (ook?) zo'n antiek DE-malertje aan de muur hangen (nog van mijn omaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:44 schreef minilot het volgende:
Turk had geplet maanzaad
Alweer thuis. Dudes nog steeds samen onder zeil
Vermoeiend.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, dat. Ik hou ook van de mijne
Ennn hoe was Lowlands?!
Klinkt goed! Alleen wat maakt het minder fijn als festival?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vermoeiend.
Maar gaaf. We waren met mooie mensen, veel gelachen, toffe dingen gezien.Als festival op zich wordt het wel steeds minder 'mijn' festival, maar met leuke mensen is het nog steeds tof.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:56 schreef Clubsoda het volgende:
O. mijn. god.
https://nos.nl/artikel/22(...)and-te-verkopen.html
Ander publiek, andere line-up. Lowlands was altijd een echte wereld op zichzelf ofzo. Met zijn alle was je 5 dagen een nieuw dorp. Tegenwoordig zijn er veel meer mensen die nog steeds in hun eigen bubbel zitten. Teveel 'kijk mijn eens origineel zijn in mijjn glitterpakje'-mensen. Die hun best doen er 'onverschillig' uit te zien maar er wel 3 uur over gedaan hebben er zo uit te zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Klinkt goed! Alleen wat maakt het minder fijn als festival?![]()
En kennelijk werkt de Fok! wet ook hierlaptop werd zojuist bezorgd.
Ik snap het helemaal.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ander publiek, andere line-up. Lowlands was altijd een echte wereld op zichzelf ofzo. Met zijn alle was je 5 dagen een nieuw dorp. Tegenwoordig zijn er veel meer mensen die nog steeds in hun eigen bubbel zitten. Teveel 'kijk mijn eens origineel zijn in mijjn glitterpakje'-mensen. Die hun best doen er 'onverschillig' uit te zien maar er wel 3 uur over gedaan hebben er zo uit te zien.
Er mist een stukje relaxt zijn, een stukje 'met zijn alle'. Ik vind het moeilijk uit te leggen.
Precies.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal.
Je zou je op zich niet moeten storen aan de toenemende hoeveelheid lui die evenementen vooral lijken te zien als een manier om content voor hun Insta te genereren, maar het heeft wel z'n weerslag op de algehele sfeer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:11 schreef Aure het volgende:
Jammer Lonaa, maar ik herken wel wat je zegt. Ik ging in 2005 voor het eerst en 2017 voor het laatst en daar zit echt enorm verschil in. Maar tot 2013 ofzo was het echt heel tof en leuk, daarna langzaam wat minder, voor mij persoonlijk dan.Dat ligt aan de persoon die dat heeft gedaan. Is er wel wat gebeurd met diegene?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:11 schreef Aure het volgende:
Jammer Lonaa, maar ik herken wel wat je zegt. Ik ging in 2005 voor het eerst en 2017 voor het laatst en daar zit echt enorm verschil in. Maar tot 2013 ofzo was het echt heel tof en leuk, daarna langzaam wat minder, voor mij persoonlijk dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ook nogal wat... Maar ook daarin herken ik wel wat hoor. Lowlands voelde altijd superveilig en doordat er een verschuiving plaats vond in de bezoekers inmiddels ook wat minder.
Mijn eerste keer was 2006. Daarna 2007 en toen pas weer in 2014. Dat was ook al een ENORM verschil. Vorig jaar en dit jaar is dat nog iets erger/anders geworden.
Ik zou tegenwoordig ook niet meer betalen voor een kaartje, geloof ik.Sterkheidsbaas van alles.
Zag gister ook al foto's van Trump Towers midden in groenlandquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:56 schreef Clubsoda het volgende:
O. mijn. god.
https://nos.nl/artikel/22(...)and-te-verkopen.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik vind het ook niet erg dat we niet zijn gegaan uiteindelijk. Misschien toch maar eens een ander festival proberen, maar ik zou even niet weten welkequote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]Dat is ook nogal wat... Maar ook daarin herken ik wel wat hoor. Lowlands voelde altijd superveilig en doordat er een verschuiving plaats vond in de bezoekers inmiddels ook wat minder.
Mijn eerste keer was 2006. Daarna 2007 en toen pas weer in 2014. Dat was ook al een ENORM verschil. Vorig jaar en dit jaar is dat nog iets erger/anders geworden.
Ik zou tegenwoordig ook niet meer betalen voor een kaartje, geloof ik.
Dit is los van de lineup die ook niet meer mij ding is wel een van de redenen dat ik definitief ben afgehaakt. Het ontzettend relaxte festivalpubliek is uitgaanspubliek geworden, focus op het nachtprogramma zegt wat dat betreft ook wel iets.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ander publiek, andere line-up. Lowlands was altijd een echte wereld op zichzelf ofzo. Met zijn alle was je 5 dagen een nieuw dorp. Tegenwoordig zijn er veel meer mensen die nog steeds in hun eigen bubbel zitten. Teveel 'kijk mijn eens origineel zijn in mijjn glitterpakje'-mensen. Die hun best doen er 'onverschillig' uit te zien maar er wel 3 uur over gedaan hebben er zo uit te zien.
Er mist een stukje relaxt zijn, een stukje 'met zijn alle'. Ik vind het moeilijk uit te leggen.
Is daar dan niet zo op aangestuurd door de lowlands organisatie? Ander type muziek/lineup trekt ander type publiek. En zo ook met de focus op het nachtprogramma.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:25 schreef TAV74 het volgende:
Dit is los van de lineup die ook niet meer mij ding is wel een van de redenen dat ik definitief ben afgehaakt. Het ontzettend relaxte festivalpubliek is uitgaanspubliek geworden, focus op het nachtprogramma zegt wat dat betreft ook wel iets.
En ik ben ook gewoon een oude lul inmiddels uiteraard, dus dat programmering niet meer mijn ding is is ook wel logisch.
In die zin dat ze altijd gericht zijn op dat wat groot en relevant is bij de jongere doelgroep en geen classic rock/pop festival willen zijn zoals Pinkpop. En aangezien hiphop, electronisch, dance etc groot is onder de doelgroep staat dat er nu veel. Prima keuze, maar niet voor mijquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is daar dan niet zo op aangestuurd door de lowlands organisatie? Ander type muziek/lineup trekt ander type publiek. En zo ook met de focus op het nachtprogramma.
En anders weer terugsturen toch? Niet ideaal, maar kan. Die groene is tofquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb jassen besteld. Wil jassen eigenlijk liever in de winkel passen, maar dit waren echt goede aanbiedingen, dus ik probeer het maar gewoon. Hopelijk past er eentje.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:20 schreef Aure het volgende:
Ja hij is uiteindelijk veroordeeld:https://www.ad.nl/binnenl(...)de-vrouwen~a2fd0aee/
Maar ze hebben hem pas op een ander festival kunnen oppakken.Heftig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
True. Ik word ook wel steeds makkelijker in terugsturen. En bij jassen is dat vaak ook wel nodig. Ik vind het zo lastig om een mooie jas uit te zoeken. Ik vind van die nette zwarte stoffe jassen vaak mooi, maar die trekken dan weer teveel kattenhaar aan. Alles met (imitatie)bont valt sowieso af. En die plasticachtige materialen zien er in mijn maat gewoon altijd heel goedkoop en vormloos uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:51 schreef Puala het volgende:
En anders weer terugsturen toch? Niet ideaal, maar kan. Die groene is tof
Zijn zat festivals waarbij je niet hoeft te kamperen hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:51 schreef Myraela het volgende:
Ik denk als ik mensen over festivals hoor als "ah, cool! Lijkt me echt gezellig' en vervolgens bedenk ik me dat ik niets met muziek heb, niet van kamperen hou en zoiets na een middagje echt wel zat ben.
Ondanks niet ouwe lul ben ik het wel met je eens.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit is los van de lineup die ook niet meer mij ding is wel een van de redenen dat ik definitief ben afgehaakt. Het ontzettend relaxte festivalpubliek is uitgaanspubliek geworden, focus op het nachtprogramma zegt wat dat betreft ook wel iets.
En ik ben ook gewoon een oude lul inmiddels uiteraard, dus dat programmering niet meer mijn ding is is ook wel logisch.
Ik begrijp jequote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
True. Ik word ook wel steeds makkelijker in terugsturen. En bij jassen is dat vaak ook wel nodig. Ik vind het zo lastig om een mooie jas uit te zoeken. Ik vind van die nette zwarte stoffe jassen vaak mooi, maar die trekken dan weer teveel kattenhaar aan. Alles met (imitatie)bont valt sowieso af. En die plasticachtige materialen zien er in mijn maat gewoon altijd heel goedkoop en vormloos uit.
Ja hij is uiteindelijk veroordeeld:https://www.ad.nl/binnenl(...)de-vrouwen~a2fd0aee/
Maar ze hebben hem pas op een ander festival kunnen oppakken.Wat afschuwelijk Aure om mee te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Maar ze hebben hem pas op een ander festival kunnen oppakken.Hard afstraffen, dat soort mensen. Wat bezielt iemand om dat te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Maar ze hebben hem pas op een ander festival kunnen oppakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |