SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...![]()
![]()
Mazraoui lekker verkopen. Al maanden teringslecht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:51 schreef fathank het volgende:
Doe blind ook maar niet op het middenveld.![]()
Met afstand de slechtste wedstrijd sinds Rosenborg-uit. Ten Hag moet maar eens doorselecteren. Mazraoui mag lekker gaan banken, fucking dom konijn dat hij is. Marin is een totale miskoop en Dest mag lekker bij Jong Ajax ritme op gaan doen. De tering![]()
![]()
Als ik zo de reacties lees, mag ik eigenlijk wel blij zijn dat ik de wedstrijd niet heb kunnen zien.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Maar hij is geen middenvelder die momenteel wat toevoegt, wat een fabeltje. Laat hem eerst maar eens als sober backje een paar potjes foutloos spelen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:37 schreef BobW het volgende:
Geen Mazraoui dus volgende week, weer middenvelder weg.Jack does it in real time...![]()
Allerslechtste wedstrijd van het seizoen en dan pak je nog een punt. Had veel slechter kunnen aflopen vanavond. In de CL zal het dit jaar echter bij de poulefase blijven.![]()
Ik durf wel te wedden dat Gravenberch heel snel doorgeschoven gaat wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Met afstand de slechtste wedstrijd sinds Rosenborg-uit. Ten Hag moet maar eens doorselecteren. Mazraoui mag lekker gaan banken, fucking dom konijn dat hij is. Marin is een totale miskoop en Dest mag lekker bij Jong Ajax ritme op gaan doen. De tering![]()
![]()
Eens. Veltman mag ook direct bij het grofvuil.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
Met afstand de slechtste wedstrijd sinds Rosenborg-uit. Ten Hag moet maar eens doorselecteren. Mazraoui mag lekker gaan banken, fucking dom konijn dat hij is. Marin is een totale miskoop en Dest mag lekker bij Jong Ajax ritme op gaan doen. De tering
Waarom die Alvarez niet speelt is me echt een raadsel.![]()
Geeft niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef franske19 het volgende:
Allerslechtste wedstrijd van het seizoen en dan pak je nog een punt. Had veel slechter kunnen aflopen vanavond. In de CL zal het dit jaar echter bij de poulefase blijven.
Raken we niet weer 8 spelers kwijt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mwa denk ik niet. We zitten in pot 2.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef franske19 het volgende:
Allerslechtste wedstrijd van het seizoen en dan pak je nog een punt. Had veel slechter kunnen aflopen vanavond. In de CL zal het dit jaar echter bij de poulefase blijven.![]()
Gauw vergeten dit en gewoon blij zijn met 0-0, ook al is dat een akelige stand. Thuis iig winnen, de opdracht is tenminste heel duidelijk![]()
Dat durft Ten Hag niet. Angst dat het verkeerd afloopt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:54 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Eens. Veltman mag ook direct bij het grofvuil.
Als je met een pauper speler als Marin gaat spelen dan wel. Die thuis wedstrijd gaat Ajax gewoon winnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef franske19 het volgende:
Nou, kom maar op met die opstelling voor volgende week.
Blind - VD Beek - Alvarez middenveld?
Ziyech middenvelder?![]()
Marin gaat spelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:55 schreef BobW het volgende:
Blind - VD Beek - Alvarez middenveld?![]()
Dan mag Ten Hag ook bij het grofvuil gezet worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat durft Ten Hag niet. Angst dat het verkeerd afloopt.![]()
Te defensief. Dan krijg je eerder: Marin - Vd Beek - Alvarezquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:55 schreef BobW het volgende:
Blind - VD Beek - Alvarez middenveld?![]()
Als ie Marin weer op durft te stellen is hij alle geloofwaardigheid kwijtquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:55 schreef BobW het volgende:
Blind - VD Beek - Alvarez middenveld?Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Alle trainers hebben dat wel hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:55 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Dan mag Ten Hag ook bij het grofvuil gezet worden.![]()
Nu loopt het ook bijna verkeerd af, dus dat maakt dan ook niet meer uit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat durft Ten Hag niet. Angst dat het verkeerd afloopt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nu loopt het ook bijna verkeerd af, dus dat maakt dan ook niet uit.Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Dat is achteraf makkelijk praten natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nu loopt het ook bijna verkeerd af, dus dat maakt dan ook niet uit.![]()
Apoel is ook maar een misselijke ploeg, bij elke aanraking liggen en met 9 man in de 16 verdedigen de hele wedstrijd.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Slechte wedstrijd van het gehele team.
Middenveld was zwak, verdediging matig en aanval was toch ook niet heel goed. Onana had nog wel een paar goede reddingen.
Snel vergeten.
Duidelijk is wel dat de ideale 11 nog niet gevonden is.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Veltman mag helemaal niet hij het grofvuil, maar niet meer centraal opstellen. Al vind ik hem nog steeds gelijkwaardig aan Mazraoui hoor. Hij heeft daar echt goede duels gespeeld. Dest kan wat worden in de toekomst.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:54 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Niveau Heracles Almelo. Hier moet je gewoon ruim van winnenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:56 schreef marp0 het volgende:
Apoel is ook maar een misselijke ploeg, bij elke aanraking liggen en met 9 man in de 16 verdedigen de hele wedstrijd.
AFCA!![]()
De uitgerangeerde Veltman in de basis zetten als CV, Ten Hag heeft momenteel ook wat torretjes hoor.
Extra kut dat er nu geen wedstrijd tussen zit voor wat meer experimenteren, maar deze opstelling is echt razende oogaids.Jack does it in real time...![]()
Onanaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Veltman mag helemaal niet hij het grofvuil, maar niet meer centraal opstellen. Als vind ik hem nog steeds gelijkwaardig aan Mazraoui hoor. Hij heeft daar echt goede duels gespeeld. Dest kan wat worden in de toekomst.
Veltman/Dest - Blind - Martinez - Tagliafico
Alvarez
Vd Beek - Marin/Gravenberch
Ziyech - Tadic - Neres![]()
Blind op het middenveld weet ik ook nog niet. Paar keer goed gespeeld daar, maar af en toe zo traag en dom balverlies.![]()
Pijnlijk om Lasse zo gedumpt te hebben, die had prima erin kunnen staan...Jack does it in real time...![]()
Volgende week nog een paar gele kaarten en we spelen met Magallan en Veltman in het centrum de 1e wedstrijd van de groepsfase.![]()
Over 1-2 jaar speelt daar Kenneth Taylor koekoekquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:58 schreef BobW het volgende:
Blind op het middenveld weet ik ook nog niet. Paar keer goed gespeeld daar, maar af en toe zo traag en dom balverlies.![]()
![]()
Ja, maar aan de andere kant willen ze met alle mogelijkheid in de CL blijven. Zie het maar als het rechter rijtje van de eredivisie die willen strijden om in de eredivisie te willen blijven. Dan ga je ook met 11 man op eigen helft spelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:56 schreef marp0 het volgende:
Het is niet om aan te gluren..![]()
Hij wordt daar misbruikt en doet het naar omstandigheden nog vrij goed, maar hij is niet de speler die je daar nodig hebt ιn de verdediging is nu zwakker zonder hem...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:58 schreef BobW het volgende:
Blind op het middenveld weet ik ook nog niet. Paar keer goed gespeeld daar, maar af en toe zo traag en dom balverlies.Jack does it in real time...![]()
Vandaag ging zelfs hij domme ballen inleveren. Maar goed dat deed iedereen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:58 schreef BobW het volgende:
Gravenberch, nogmaals Gravenberch. Let u op?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij wordt daar misbruikt en doet het naar omstandigheden nog vrij goed, maar hij is niet de speler die je daar nodig hebt ιn de verdediging is nu zwakker zonder hem...![]()
![]()
Wat bar en bar slecht, ik werd er echt misselijk van. Na een tijdje speelde iedereen wel slecht. Nouja behalve Onana dan.![]()
Hij kan toch altijd nog wisselen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat durft Ten Hag niet. Angst dat het verkeerd afloopt.![]()
Middenveld was triest vandaag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:59 schreef LethalNinja het volgende:
Wat bar en bar slecht, ik werd er echt misselijk van. Na een tijdje speelde iedereen wel slecht. Nouja behalve Onana dan.![]()
MeMet kindsoldaten Europa veroveren, boh boh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gravenberch, nogmaals Gravenberch. Let u op?Jack does it in real time...![]()
Gravenberch een kindsoldaat noemen roflquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:01 schreef DeeBee het volgende:
Me
[..]
Met kindsoldaten Europa veroveren, boh boh.1.90m
![]()
Snushoorn ook graag in de basis.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:01 schreef DeeBee het volgende:
Me
[..]
Met kindsoldaten Europa veroveren, boh boh.![]()
Ten Hag en wisselen is wel een beetje hetzelfde als Feyenoord en kampioen. Het lukt wel eens in de zoveel tijd, maar je moet er niet op rekenen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij kan toch altijd nog wisselen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet op je 14e al 1.90 zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gravenberch een kindsoldaat noemen rofl1.90m
![]()
![]()
Enige die een voldoende haalde was Martinez.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:59 schreef LethalNinja het volgende:
Wat bar en bar slecht, ik werd er echt misselijk van. Na een tijdje speelde iedereen wel slecht. Nouja behalve Onana dan.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
`quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet op je 14e al 1.90 zijn
Heeft nu al 30 cm hangen he boh boh![]()
Veltman staat op scherp. Paar keer geel kan juist gunstig zijn. Dest RB, Schuurs en Blind centraal, Alvarez op het middenveld. Misschien dat wat schorsingen ten Hag de juiste kant op duwen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:58 schreef GwaiLow het volgende:
Volgende week nog een paar gele kaarten en we spelen met Magallan en Veltman in het centrum de 1e wedstrijd van de groepsfase.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die hadden we nu heel goed kunnen gebruiken, die Marin is echt om te janken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:58 schreef DeeBee het volgende:
Pijnlijk om Lasse zo gedumpt te hebben, die had prima erin kunnen staan...Narf!![]()
Grapje zeker? Die was ook echt mokerslecht vandaag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Enige die een voldoende haalde was Martinez.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Heel Cyprus BLACKED volgende week.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
`
Heeft nu al 30 cm hangen he boh boh
Maar ja, Gravenberch gaat er volgende week niet in staan, maar paar potjes Eredivisie zou ik uitstekend vinden.Jack does it in real time...![]()
Klopt, maar wel de minst slechte verdediger. Dat zegt dus meer over de rest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Grapje zeker? Die was ook echt mokerslecht vandaag.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat je nog niet over Eiting bent begonnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heel Cyprus BLACKED volgende week.
Maar ja, Gravenberch gaat er volgende week niet in staan, maar paar potjes Eredivisie zou ik uitstekend vinden.![]()
Eiting kan er geen reet van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat je nog niet over Eiting bent begonnen.![]()
Eindelijk iemand die het door heeftquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Terwijl APOEL helemaal geen haast maaktequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:06 schreef BobW het volgende:
Die sprint van Onana terug naar het goal was wel goed
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gravenberch, Taylor en Unuvar welquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het door heeft![]()
![]()
Veltman was vandaag (en tegen PAOK) bij lange na niet de minste. Er zijn grotere problemen op te lossen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:54 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Eensquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Veltman was vandaag (en tegen PAOK) bij lange na niet de minste. Er zijn grotere problemen op te lossen.![]()
Absoluut.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Veltman was vandaag (en tegen PAOK) bij lange na niet de minste. Er zijn grotere problemen op te lossen.
Juist omdat het middenveld niet functioneert komt de verdediging ook sneller in de problemen.I love music |Ajax forever
Mazraoui is het toch niet he. Speelt echt al maanden zo mokerslecht. Het is geen back en geen middenvelder, wat is het wel?![]()
![]()
Een aardige straatvoetballer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
Mazraoui is het toch niet he. Speelt echt al maanden zo mokerslecht. Het is geen back en geen middenvelder, wat is het wel?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En beginnen met Huntelaar, dan kan Tadic vast wat zakken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Absoluut.
Juist omdat het middenveld niet functioneert komt de verdediging ook sneller in de problemen.![]()
Als back sowieso twintig keer beter dan Dest, want die kan er echt niets vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
Mazraoui is het toch niet he. Speelt echt al maanden zo mokerslecht. Het is geen back en geen middenvelder, wat is het wel?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Oneens. Mazraoui maakte vorig CL seizoen ook heel vaak de verkeerde keuze of domme kaarten of te wild etc.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als back sowieso twintig keer beter dan Dest, want die kan er echt niets van![]()
Een maand slecht gegeten en daarna was het niet veel meer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
Mazraoui is het toch niet he. Speelt echt al maanden zo mokerslecht. Het is geen back en geen middenvelder, wat is het wel?![]()
Hij kan in ieder geval een pass geven over 5 meter. Bij Dest is dat ingooi tegenstander.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oneens. Mazraoui maakte vorig CL seizoen ook heel vaak de verkeerde keuze of domme kaarten of te wild etc.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dest is wel meer een back. Mazza is een waterdrager.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval een pass geven over 5 meter. Bij Dest is dat ingooi tegenstander.![]()
Paniekaankoop Olmoquote:
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Iemand vond het gek toen ik zei dat ten Hag van mij best Alvarez al op 6 mocht zetten. Je had prima dat risico kunnen nemen.![]()
Wie moeten we op de plek van Marin zetten? Ik zou het echt niet weten. Hopen dat die Alvarez daar uit de voeten kan. Toch maar eens die dubbele verdediging proberen.
---- Neres Tadic Ziyech
--------- vd Beek -----
---- Martinez ------ Alvarez
Tagliafico Blind Schuurs Mazraoui![]()
Onanaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:14 schreef Mavcovic het volgende:
Wie moeten we op de plek van Marin zetten? Ik zou het echt niet weten. Hopen dat die Alvarez daar uit de voeten kan. Toch maar eens die dubbele verdediging proberen.
Neres Tadic Ziyech
----- vd Beek -----
Martinez ------ Alvarez
Tagliafico Blind Schuurs Mazraoui
Veltman/Dest - Blind - Martinez - Tagliafico
Alvarez
Vd Beek - Marin/Gravenberch
Ziyech - Tadic - Neres![]()
Paniekaankoop Ziyech pakte 2 jaar geleden wel aardig uitquote:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gewoon geen middenveld meer. Dit kan echt niet meer. Of iemand halen of maar gewoon met Gravenberch of Lang gaan spelen.![]()
Maringod, de enige speler die goed was
Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
heel matig inderdaad al was eigenlijk iedereen matig op Onana naquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gewoon geen middenveld meer. Dit kan echt niet meer. Of iemand halen of maar gewoon met Gravenberch of Lang gaan spelen.![]()
Zolang Marin en Maza maar een tijdje niet opgesteld worden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Waarom Veltman de voorkeur krijgt op Schuurs, snap ik ook niet. Wat doet Veltman precies beter dan Schuurs? Met Schuurs heb je tenminste nog een beetje lengte achterin.![]()
Allemachtig wat zijn julie slecht ineens. Kan toch niet, doordat er 2 spelers weg zijn. Achterin klopt er helemaal niks meer van.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Van het centrale viertal, twee cv’s en twee vm’s, is er geen enkele die vorig jaar ook op dezelfde plek stond. Daar gaat het nogal fout.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Allemachtig wat zijn julie slecht ineens. Kan toch niet, doordat er 2 spelers weg zijn. Achterin klopt er helemaal niks meer van.![]()
Waarom moet die nou op 6? Pleur die gewoon centraal waar het probleem zit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:12 schreef Simmertje het volgende:
Iemand vond het gek toen ik zei dat ten Hag van mij best Alvarez al op 6 mocht zetten. Je had prima dat risico kunnen nemen.![]()
Probleem zit het meest op het middenveld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet die nou op 6? Pleur die gewoon centraal waar het probleem zit.I love music |Ajax forever
Het probleem zit bij de centrale vier als geheel, niet per se bij een bepaalde linie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Probleem zit het meest op het middenveld.![]()
waren er natuurlijk niet zomaar 2 en vorig jaar rond deze tijd was het ook allemaal nog geen wereldniveau hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:22 schreef LordVoldermort het volgende:
Allemachtig wat zijn julie slecht ineens. Kan toch niet, doordat er 2 spelers weg zijn. Achterin klopt er helemaal niks meer van.![]()
Maar Alvarez is gιιn CV.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom moet die nou op 6? Pleur die gewoon centraal waar het probleem zit.![]()
Hoe kunnen Overmars en Ten Hag nou denken dat het middenveld goed genoeg bezet is? Snap dat echt niet.Oh.![]()
Er zit natuurlijk nog wel wat tussen wereldniveau of Drank de Boer niveau. Schone mis je zelfs, lijkt het. En Ziyech en van de Beek hebben het ook nog niet nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
waren er natuurlijk niet zomaar 2 en vorig jaar rond deze tijd was het ook allemaal nog geen wereldniveau hoor“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Het is goed genoeg bezet alleen de juiste samenstelling is nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe kunnen Overmars en Ten Hag nou denken dat het middenveld goed genoeg bezet is? Snap dat echt niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: