Social media van Duncan:quote:Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Vervelend, maar het was bijna te verwachten. Als je wereld er ineens 180 graden anders uitziet is het lastig om elkaar niet kwijt te raken...quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:17 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Volgens mij zijn Duncan en zijn vriend uit elkaar, gezien zijn tekst op twitter. Jammer.
Mwah, blijkbaar is er geen bonje, en hij lijkt me wel het type die het juist als iets bijzonders zal koesteren dat ie daar met zijn toenmalige geliefde van heeft genotenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:02 schreef Em31 het volgende:
Hij gaat in ieder geval zijn hele leven nog aan zijn ex herinnerd worden door de beelden van de winst![]()
Dat kan ook inderdaadquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, blijkbaar is er geen bonje, en hij lijkt me wel het type die het juist als iets bijzonders zal koesteren dat ie daar met zijn toenmalige geliefde van heeft genoten
Overigens viel me toen wel op dat ie op het moment supreme en bij het juichen niet meteen in de armen van zijn vriend vloog, dus hij kan 'm altijd nog wegfilteren als ie het toch vervelend vindt
Oh ja zijn vriend zat naast hem he.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:02 schreef Em31 het volgende:
Hij gaat in ieder geval zijn hele leven nog aan zijn ex herinnerd worden door de beelden van de winst![]()
Is wel zo. Maar het komt wel goed met hemquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vervelend, maar het was bijna te verwachten. Als je wereld er ineens 180 graden anders uitziet is het lastig om elkaar niet kwijt te raken...
Ja dat riep ie eind mei ofzo ook al toen hij de studio in ging voor een verrassing.quote:
Duurt langquote:
Wat doet ie dat leuk, met kinderenquote:
Het lied is ook verbazingwekkend populair bij kinderenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:21 schreef Karina het volgende:
Ik heb een Spaanse internetradiozender opstaan en daar komt Arcade ook net voorbij. Ik dacht ervan af te zijn
Een duet met Davinaquote:
Ik snap ook niks van de strategie van Duncan en z'n team. Ik begrijp dat je echt met iets goeds wilt komen, maar bv. Tomorrow had een heel leuk zomerhitje kunnen zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:36 schreef Guanabana het volgende:
Dan mag hij toch wel een beetje op gaan schieten. Nog even en het momentum is geweest, als dat niet al geweest is.
Zonde dat hij niet op zijn minst een nieuwe single uitgebracht heeft.
Ondertussen zijn er vijf nieuwe nummers van Duncan geregistreerd: Dear Nothing, Wake Up Love, Stranger, Radiohead en Lighthouse. Ik verwacht dan ook dat er snel een EP aankomt.twitter:
Die EP verwachten we al sinds.. april ofzo?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:51 schreef Jesper23 het volgende:
Ondertussen zijn er vijf nieuwe nummers van Duncan geregistreerd: Dear Nothing, Wake Up Love, Stranger, Radiohead en Lighthouse. Ik verwacht dan ook dat er snel een EP aankomt.twitter:
Ja dat vind ik dus jammer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Hij zit/zat met KrisKross in de studio, dat zal wel een single worden
Zo'n stel talentloze rukkers... past toch helemaal niet bij het imago wat Duncan zich heeft aangemeten.quote:
Ik zocht de juiste woorden, dit zijn ze.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo'n stel talentloze rukkers... past toch helemaal niet bij het imago wat Duncan zich heeft aangemeten.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die EP verwachten we al sinds.. april ofzo?
Hoop echt dat er nu snel iets komt.
Wowww thanks, Radiohead ken ik nog niet, dat nummer maakt geen onderdeel uit van de setlist die hij speelt, leuk! Andere nummers zijn top in ieder gevalquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:51 schreef Jesper23 het volgende:
Het zijn ook niet mijn favo's, maar ze staan wel garant voor hits tegenwoordig. Het houdt hem in ieder geval bij een breed publiek in de picturequote:
Ik vraag me nog steeds af hoe het eerste nummer heet dat hij op Pinkpop speelde, weet jij dat toevallig? (Stond niet op die opname)quote:Op zondag 1 september 2019 00:28 schreef Mlita het volgende:
[..]
[..]
Wowww thanks, Radiohead ken ik nog niet, dat nummer maakt geen onderdeel uit van de setlist die hij speelt, leuk! Andere nummers zijn top in ieder geval
Ze staan er al een tijdje op hoor. Alleen Lighthouse is nieuw. Ik had laatst toevallig ook gekeken omdat ik benieuwd was met welke songwriters hij in LA had gewerkt, maar die nieuwe nummers staan er nog niet bij.quote:Op zondag 1 september 2019 00:36 schreef Mlita het volgende:
Jesper23 is dit weer die copyright database waar dit in staat? Echt nieuws nl. Duncan fandom zit met smart te wachten op nieuwe songs en nieuws daarover (en met name welke hij gaat releasen)..,
Kings volgens mij, er is wel een losse geluidsopname op youtube te vinden. Zo mooiquote:Op zondag 1 september 2019 08:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe het eerste nummer heet dat hij op Pinkpop speelde, weet jij dat toevallig? (Stond niet op die opname)
Dankje! Ga ‘m opzoeken, heel mooi was die jaquote:Op zondag 1 september 2019 10:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Kings volgens mij, er is wel een losse geluidsopname op youtube te vinden. Zo mooi
Klopt.. is Kingsquote:Op zondag 1 september 2019 10:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dankje! Ga ‘m opzoeken, heel mooi was die ja
quote:Op woensdag 4 september 2019 14:39 schreef Mandy040986 het volgende:
Hij begint een beetje op George RR Martin te lijken met z’n ‘something’s coming soon ‘ uitspraken steeds.
Ohhh oké! Gelukkig, ben zo benieuwd ookquote:Op woensdag 4 september 2019 18:24 schreef Mlita het volgende:
Het ‘something is coming’ zag niet op Esquire, dat heeft hij al op twitter bevestigd. We wachten nog maar even
Dit was het, nog even afwachten dustwitter:dunclaurence twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 10:23:42I was in a studio last night... a recording studio. I recorded vocals... #teaser #cantsaymore 🤫 reageer retweet
Als ie straks eindelijk zijn nieuwe single uitbrengt is het weer ‘ Duncan wie?’quote:Op vrijdag 6 september 2019 10:30 schreef Em31 het volgende:
Dit was het, nog even afwachten dustwitter:dunclaurence twitterde op vrijdag 06-09-2019 om 10:23:42I was in a studio last night... a recording studio. I recorded vocals... #teaser #cantsaymore 🤫 reageer retweet
Hij heeft natuurlijk het geluk dat hij straks nóg een keer voor 200 miljoen man mag optreden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 10:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Als ie straks eindelijk zijn nieuwe single uitbrengt is het weer ‘ Duncan wie?’
“Jukebox”quote:Op donderdag 5 september 2019 08:42 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Misschien is dat wel de naam van zijn nieuwe single: Something is coming.
Onzekerheid of het goed genoeg is, perfectionisme?quote:Op maandag 9 september 2019 13:41 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt idd niet alsof er spoedig iets komt nee. Vanwaar dan al maandenlang teasen?
Ja maar wacht dan even met roepen dat er iets komt tot je zeker weet dat er ook daadwerkelijk iets komt.quote:Op maandag 9 september 2019 13:48 schreef Momo... het volgende:
[..]
Onzekerheid of het goed genoeg is, perfectionisme?
Ja dat gaat wel een beetje lastig als de enige muziek die je hebt uitgebracht een songfestivalnummer isquote:Op maandag 9 september 2019 16:40 schreef Mlita het volgende:
Hij zegt vandaag ook in een interview dat hij wil dat fans voor hem komen voor zijn muziek en niet omdat hij songfestivalwinnaar is.
Genoeg mooie nummers inderdaadquote:Op maandag 9 september 2019 17:42 schreef Mlita het volgende:
Ha ha klopt! Echte reden: hij is gewoon te kritisch op zichzelf. De set die hij nu speelt op festivals is top. Nummers als Lighthouse, Wake up Love, Silence, Stranger en Together we run zijn allemaal af, moet hij opnemen, produceren en uitbrengen![]()
Ps en niet te vergeten Dear Nothing, Kings en The Woods
Ik vind het persoonlijk wel veel van hetzelfde, veel oooh- en aah-koortjes, veel herhaling. Nou kan het zijn dat dit gewoon zijn stijl is, maar dan vind ik z'n stijl een beetje saai. Veel liedjes klinken in mijn oren juist niet af.quote:Op maandag 9 september 2019 17:42 schreef Mlita het volgende:
Ha ha klopt! Echte reden: hij is gewoon te kritisch op zichzelf. De set die hij nu speelt op festivals is top. Nummers als Lighthouse, Wake up Love, Silence, Stranger en Together we run zijn allemaal af, moet hij opnemen, produceren en uitbrengen![]()
Ps en niet te vergeten Dear Nothing, Kings en The Woods
twitter:dunclaurence twitterde op donderdag 12-09-2019 om 12:56:13Just saying. I’m listening to my new single as I tweet this. #thewaitisalmostover reageer retweet
twitter:IJzige twitterde op donderdag 12-09-2019 om 13:07:21@dunclaurence Quit the teasing, Dunc RR Martin. 😄 reageer retweet
twitter:Mandy040986 twitterde op donderdag 12-09-2019 om 12:57:11@dunclaurence Okay, George. reageer retweet
Duurt lang Duncan!twitter:Corr1e twitterde op donderdag 12-09-2019 om 13:11:17@dunclaurence I spent all of the patience I saved. 🙃 reageer retweet
Of een dancemix van Arcade.quote:Op donderdag 12 september 2019 13:19 schreef blackswangreen het volgende:
Het is een cover van John Lundvik, Too Late (For Love).
Ik verwacht zelf nog wel een week vol teasersquote:Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef FruitofUtopia het volgende:
Meeste singles worden op vrijdag uitgebracht, dus wellicht morgen?
Of ben ik nu te optimistisch.
Dat zou dan vannacht al zijn, om 12 u. Lijkt me niet, eerst een half jaar teasen en dan BAM, daar is -ie.quote:Op donderdag 12 september 2019 16:03 schreef FruitofUtopia het volgende:
Meeste singles worden op vrijdag uitgebracht, dus wellicht morgen?
Of ben ik nu te optimistisch.
Toch wel morgen?twitter:esc_JNL twitterde op donderdag 12-09-2019 om 22:25:39I just heard a snippet of Duncan's new song on the radio and IT'S SOO GOOD reageer retweet
Jaaaa leuk!quote:Op donderdag 12 september 2019 22:46 schreef Em31 het volgende:
Toch wel morgen?twitter:esc_JNL twitterde op donderdag 12-09-2019 om 22:25:39I just heard a snippet of Duncan's new song on the radio and IT'S SOO GOOD reageer retweet
twitter:esc_JNL twitterde op donderdag 12-09-2019 om 22:52:20@escsatan Idkkk I didn't really hear the title but it's quite mellow. I think it will be released on Spotify at midnight!!! reageer retweet
Goed nieuws! Prachtig nummer.quote:Op donderdag 12 september 2019 23:48 schreef Mlita het volgende:
Het is blijkbaar The Woods! Maar ik denk dat ze een eerdere opname van Tuckerville hebben gedraaid bij Npo radio 2. Ik geloof niet dat Duncan een single released zonder snippets en andere promotie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |