Klinkt als typisch Nederlands gedoogbeleid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ongeacht wat je van deze specifieke wet vindt; het invoeren en naleven van regelgeving werkt toch gewoon niet goed zo? We hebben een nieuwe wet, maar we handhaven niet echt. We hebben een nieuwe wet, maar het is niet iedereen duidelijk waar deze wel en niet geldt want we hebben geen moeite gestoken in voorlichting. We hebben een nieuwe wet, en je mag een overtreder van de wet aanspreken maar verder niets, waardoor er niet echt consquenties zijn. Etc. Doe het dan maar helemaal niet, of doe het wel en handhaaf dan ook.
Denk dat je dan op je lazer zou krijgen van de popo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:36 schreef NoPicNic het volgende:
Als ik mede-passagier was geweest en zag zo'n achterlijk wijf zitten dan had ik 1-1-2 gebeld.
Nooit iets van gemerkt, 15 jaar in Limburg gewoond.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:52 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ga toch weg, Limburgers zijn gewoon zeer discriminerend, ook naar Hollanders overigens.
Uiteraard betrekt Nida racisme problematiek uit de jaren 50 erbij, en een stukje feminismequote:Nida wordt verweten zich als politieke partij te verweren tegen een democratisch tot stand gekomen wet. Is dat niet wat alle oppositiepartijen doen? Anders zouden we in de VS nog steeds achterin de bus zitten en mochten vrouwen in Nederland nog steeds niet stemmen.”
Klopt, die lul die op Twitter (uiteraard, Twitter) Arriva hierop attendeerde is inderdaad een gore NSBer.quote:
Hij volgt toch gewoon de wet.. echt zielig dit weerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:41 schreef Tengano het volgende:
Dit betekent dus automatisch dat geen enkele andere buschauffeur nog zo'n verbod gaat aanhouden. Je zou wel gek zijn als je ziet dat je collega zo een zeeper heeft gehaald.
Omdat in Limburg armzalige mensen wonen. Zowel financieel als mentaal is het daar armoede troef.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom zou anders de PVV in Limburg zo groot zijn?
ik denk juist dat ze het vaker gaan doen al is handhaving de taak niet van een bus chauffeurquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:41 schreef Tengano het volgende:
Dit betekent dus automatisch dat geen enkele andere buschauffeur nog zo'n verbod gaat aanhouden. Je zou wel gek zijn als je ziet dat je collega zo een zeeper heeft gehaald.
Ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt, die lul die op Twitter (uiteraard, Twitter) Arriva hierop attendeerde is inderdaad een gore NSBer.
Beetje Marokko in het klein dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat in Limburg armzalige mensen wonen. Zowel financieel als mentaal is het daar armoede troef.
Ik hoor hele andere verhalen, nota bene van (ex) Limburgers zelf. Die zijn allemaal naar de Randstad gevlucht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:39 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt, 15 jaar in Limburg gewoond.
Als je weet dat je zoveel gezeik over je heen krijgt? Echt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk juist dat ze het vaker gaan doen al is handhaving de taak niet van een bus chauffeur
Daarom stemmen ze in Marokko ook PVV.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Beetje Marokko in het klein dus.
Dat lijkt me ontzettend vreemd!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daarom stemmen ze in Marokko ook PVV.
Die zuigduim van jou zal wel flink zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoor hele andere verhalen, nota bene van (ex) Limburgers zelf. Die zijn allemaal naar de Randstad gevlucht.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:24 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Lekker slim (not) om hem op de foto te zetten. 100% dat die foto onder de Marokkanen nu gedeeld wordt om hem te bedreigen.
Zuigduimen zijn in de praktijk juist smaller. Zo'n intellectueel als jij zou dat moeten weten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:49 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Die zuigduim van jou zal wel flink zijn.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Arriva bevestigt dat het incident heeft plaatsgevonden. Dit is "niet conform de richtlijnen", aldus een woordvoerder. Zo legt voorzitter Pedro Peters van de branchevereniging OV-NL uit dat chauffeurs wél iemand mogen aanspreken op het dragen van een nikab, maar de draagsters niet formeel de toegang mogen weigeren.
Ook het ov mag niet stilgelegd worden, wat dus in dit geval wel is gebeurd. Peters legt uit dat de richtlijnen omschrijven dat chauffeurs zelf een professionele inschatting moeten maken en altijd de-escalerend te werk moeten gaan. Hangt er een discussie in de lucht, wordt confrontatie afgeraden.
My first words.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:36 schreef SpecialK het volgende:
Arriva chauffeur volgt de wet. Wordt vervolgens door Arriva onder de bus gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |