abonnement Unibet Coolblue
pi_188538815
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 14:06 schreef Ciclon het volgende:
Die buschauffeur verdiend een standbeeld of de Nobelprijs van de gelijkwaardigheid.
Overdrijf niet zo.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:42:21 #102
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188538858
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:39 schreef Hiddendoe het volgende:
Overdrijf niet zo.
Limburg hè.
Nog even en ze gaan bij de paus bidden om een heiligverklaring.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188538901
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:37 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ja dat wilde ik dus zeggen, hoezo de wet niet gewoon opvolgen?
Arriva wil niet negatief in het nieuws komen. Dan schuif je het maar af op de chauffeur die in een moment opname een besluit neemt. Bovendien is het nog maar de vraag of Arriva wel zijn beleid omtrent die wet wel aan haar werknemers duidelijk heeft gemaakt.

Die wet is niet te handhaven zo blijkt. Is ook niet nodig. Maar als een chauffeur vraagt om je te legitimeren etc haal je even die doek weg. Laten we nu niet zeuren over een geval waarbij je niet eens weet of dat de enige reden was om iemand te weigeren.

Die wet is niet op te volgen. Maar als maatschappij moet je die wet zien om wel even mee te werken als je gevraagd word om je te legitimeren. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
pi_188538968
FOK!kers en hun uitgesproken meningen :')

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2019 15:48:18 ]
pi_188538995
Dit hoort toch geen nieuws te zijn, een wet handhaven.
pi_188539013
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:37 schreef hollandia02 het volgende:
Wat ik mij wel afvraag waarom in fucking Stein mensen rondlopen met salafistische ideeën en dus een Niqab dragen.
In Geleen (steenworp van stein) zijn ook al terroristen opgepakt. Is hier in Limburg ook gewoon een ellende met bepaald volk, niet voor niets is de PVV hier zo groot.
pi_188539039
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

In Geleen (steenworp van stein) zijn ook al terroristen opgepakt. Is hier in Limburg ook gewoon een ellende met bepaald volk, niet voor niets is de PVV hier zo groot.
Ga toch weg, Limburgers zijn gewoon zeer discriminerend, ook naar Hollanders overigens.
pi_188539062
quote:
Goede chauffeur
Volgens de woordvoerder heeft Arriva hem en alle collega's opnieuw gewezen op de richtlijnen en heeft het voorval geen verdere gevolgen voor de chauffeur.

"Het is een hele goede chauffeur met veel ervaring. Het is een ingewikkelde wet, wat mag wel en wat mag niet. Dit is een communicatieprobleem geweest."
:')
pi_188539072
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ga toch weg, Limburgers zijn gewoon zeer discriminerend, ook naar Hollanders overigens.
_O-
pi_188539103
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ga toch weg, Limburgers zijn gewoon zeer discriminerend, ook naar Hollanders overigens.
Ach man ga toch weg, zeer gastvrij hier naar iedereen. Stikt ook altijd van de Belgen en Duitsers hier, mensen die zoiets roepen zijn nog nooit in Limburg geweest of hebben eens iemand "plat" horen praten en zijn daardoor aangeslagen. Ooit in het begin van mijn ICT carrière begonnen op een helpdesk, praatte gewoon ABN maar kan niks doen aan de zachte G, krijg je zo'n hoog Hollandse trut aan de lijn met continue: "ik versta u niet", het accent vond ze storend en weigerde geholpen te worden door mij. Leer mij niets over de haat en irritatie van enkelen boven de rivieren over de Limburgers.

Maar laat ik eens spreken in de woorden die jij misschien begrijpt, niet alle Limburgers over één kam scheren vanwege een slechte ervaring met een enkeling, ook dat is discriminatie!
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:56:07 #111
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_188539109
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

Limburg hè.
Nog even en ze gaan bij de paus bidden om een heiligverklaring.
Hoe kom je erbij dat ik een Limburger ben?
pi_188539139
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

_O-
Nog nooit in Limburg geweest zeker? Ik wel, altijd zeiken over Hollandse collega's.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:55 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Maar laat ik eens spreken in de woorden die jij misschien begrijpt, niet alle Limburgers over één kam scheren vanwege een slechte ervaring met een enkeling, ook dat is discriminatie!
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Er zullen heus wel veel fatsoenlijke mensen tussen zitten.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2019 15:59:56 ]
pi_188539151
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:58 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nog nooit in Limburg geweest zeker? Ik wel, altijd zeiken over Hollandse collega's.
De ironie zie je dus niet. Daar kijk ik niet van op!
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:59:28 #114
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188539157
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:56 schreef Ciclon het volgende:
Hoe kom je erbij dat ik een Limburger ben?
Omdat je ernstig overdrijft.
Zó on-Hollands.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:00:42 #115
80382 manny
30 is best veel
pi_188539176
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:58 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nog nooit in Limburg geweest zeker? Ik wel, altijd zeiken over Hollandse collega's.
Moet eerlijk zeggen dat ik een jaartje in Venlo heb gewoond en dit herken. Er heerst daar bovendien een idee dat "de hollanders" al het geld afpakken en daar in de Randstad leuke dingen voor doen.

Leuk om te zien.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:00:46 #116
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_188539178
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:59 schreef Ringo het volgende:

[..]

Omdat je ernstig overdrijft.
Zó on-Hollands.
Blijkbaar niet dus. Ik ben een ekte Hollander. Mijn verste voorouder omstreeks 1200, was, jawel, ook een Hollander. Muhahahahaha
pi_188539245
Tsja. Ik ben tegen die hele wet, maar vind wel dat de buschauffeur correct gehandeld heeft en dat zijn werkgever achter hem (haar?) zou moeten staan.
"Pools are perfect for holding water"
pi_188539263
Hij had ook de politie kunnen inlichten maar wel gewoon de route afrijden en de volgende halte vrouw/man uit de man de bus laten halen.

Doen ze toch wel vaker met onruststokers volgens mij?
pi_188539266
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:00 schreef manny het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik een jaartje in Venlo heb gewoond en dit herken. Er heerst daar bovendien een idee dat "de hollanders" al het geld afpakken en daar in de Randstad leuke dingen voor doen.

Leuk om te zien.
Precies dit. Een beetje dezelfde rancune die je in Groningen ziet m.b.t. aardgas.
pi_188539284
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:00 schreef manny het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik een jaartje in Venlo heb gewoond en dit herken. Er heerst daar bovendien een idee dat "de hollanders" al het geld afpakken en daar in de Randstad leuke dingen voor doen.

Leuk om te zien.
Ik woon al mijn gehele leven in Zuid-Limburg, en nog nooit heb ik ooit een discussie gehoord of gevoerd over dat de Hollanders geld afpakken. Ook heb ik jaren in de detachering gezeten, en geregeld in Midden en Noord Nederland gewerkt, als Limburger ben je daar aangeschoten wild met de dagelijks kut opmerkingen. Zo zijn er van beide kanten wel wat te zeggen over de negatieve ervaringen. Je hoort het wel vaak van Belgen over die kut Hollanders, en die bedoelen vooral die boven de rivieren.
pi_188539454
Hoezo is die wet niet te handhaven dan? Laatst een vent met bivakmuts op en die moest mee naar het bureau. Dus hoezo kun je een burkaverbod niet handhaven? Omdat het zielige moslimvrouwtjes zijn?
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:15:50 #122
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_188539462
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ga toch weg, Limburgers zijn gewoon zeer discriminerend, ook naar Hollanders overigens.
Ik lees hier uit dat je fel tegen discriminatie bent.
Vind ik mooi om te lezen, want dat ben ik ook.

Dan zul je ongetwijfeld net zoals ik een uitgesproken mening hebben over hoe super discriminerend moslims zelf zijn in bijvoorbeeld Saoedi Arabië, en ook hoe je nooit echt iemand van de grotendeels rest van de moslims over deze schrijnende verhalen wat betreft discriminatie door moslims nóóit hoort, toch?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188539543
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:00 schreef manny het volgende:

[..]

Moet eerlijk zeggen dat ik een jaartje in Venlo heb gewoond en dit herken. Er heerst daar bovendien een idee dat "de hollanders" al het geld afpakken en daar in de Randstad leuke dingen voor doen.

Leuk om te zien.
Tja die vismuilen komen er ook als meeuwen in. Vreten zich vol, schijten de boel onder en vertrekken weer. :)

Och alle gekheid op een stokje. Je moet dat allemaal niet serieus nemen. Als dat allemaal al discriminerend is dan zijn we volledig de weg kwijt.

Als Limburger krijg je ook steeds opmerkingen, van reserve Belg, halve Mof, analfabeet etc., zachte G etc. Als ik mij daar al druk over zou moeten maken dan moet ik mij echt zorgen gaan maken.
pi_188539556
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:15 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik lees hier uit dat je fel tegen discriminatie bent.
Vind ik mooi om te lezen, want dat ben ik ook.

Dan zul je ongetwijfeld net zoals ik een uitgesproken mening hebben over hoe super discriminerend moslims zelf zijn in bijvoorbeeld Saoedi Arabië, en ook hoe je nooit echt iemand van de grotendeels rest van de moslims over deze schrijnende verhalen wat betreft discriminatie door moslims nóóit hoort, toch?
Appels met peren vergelijken.
pi_188539625
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Precies dit. Een beetje dezelfde rancune die je in Groningen ziet m.b.t. aardgas.
Jouw zieltje stort al ineen als iemand je favoriete dictator of je collectief gedragen onzichtbare pedofiele en moordlustige vriendje belachelijk maakt. Als jouw huis en die van al je buren in de stijgers staan, om maar niet in te storten, zodat de baten van het gas eronder zouden gaan naar Geert Wilders en zijn vrienden zou je je emoties dan ook beschrijven als rancune?
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:26:36 #127
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188539631
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 14:31 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Joh, wat gek. Je handelt tegens bedrijfspolicy in. Logisch dat je dan niet gebacked wordt.
Hij volgt de wet.
Wijs even de bedrijfspolicy aan waartegen hij handelt? En dan ook het gedeelte waarbij de policy boven de wet staat :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_188539646
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Jouw zieltje stort al ineen als iemand je favoriete dictator of je collectief gedragen onzichtbare pedofiele en moordlustige vriendje belachelijk maakt. Als jouw huis en die van al je buren in de stijgers staan, om maar niet in te storten, zodat de baten van het gas eronder zouden gaan naar Geert Wilders en zijn vrienden zou je je emoties dan ook beschrijven als rancune?
Calimero Noordeling gespot. :o
pi_188539695
Hamzoef :')
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:30:51 #130
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_188539700
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:15 schreef maryen65 het volgende:
Hoezo is die wet niet te handhaven dan? Laatst een vent met bivakmuts op en die moest mee naar het bureau. Dus hoezo kun je een burkaverbod niet handhaven? Omdat het zielige moslimvrouwtjes zijn?
Hele economie loopt vast als die boerkas niet naar hun werk kunnen door alle razzia's.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_188539737
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 14:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ongeacht wat je van deze specifieke wet vindt; het invoeren en naleven van regelgeving werkt toch gewoon niet goed zo? We hebben een nieuwe wet, maar we handhaven niet echt. We hebben een nieuwe wet, maar het is niet iedereen duidelijk waar deze wel en niet geldt want we hebben geen moeite gestoken in voorlichting. We hebben een nieuwe wet, en je mag een overtreder van de wet aanspreken maar verder niets, waardoor er niet echt consquenties zijn. Etc. Doe het dan maar helemaal niet, of doe het wel en handhaaf dan ook.
Dit vat het wel eigenlijk weer prima samen. Typische uitkomst van het Nederlands polderen.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_188539742
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:27 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Calimero Noordeling gespot. :o
Gelderland.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:34:53 #133
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_188539781
Een stoere buschauffeur uit Stein
Wilde er graag voor zijn passagiers zijn
Onder zijn werk verstond hij ook
Het weren van vrouwen verkleed als spook
En zo bleef het voor reizigers op zijn bus fijn
Non possumus non loqui
pi_188539785
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hij had ook de politie kunnen inlichten maar wel gewoon de route afrijden en de volgende halte vrouw/man uit de man de bus laten halen.

Doen ze toch wel vaker met onruststokers volgens mij?
Zou ook een mogelijkheid zijn geweest. Mogelijk dat hij dat achteraf ook wel zelf bedacht. Maar het blijven mensen die mogelijk dagelijks met probleem gevallen te maken krijgen en om altijd op het juiste moment de juiste beslissing te nemen valt niet altijd mee. Vaak zijn het momenten die plotseling op je afkomen. En heb je die dag eerder al een hoop ellende gehad kan dat de situatie beïnvloeden.

Het blijft allemaal lastig. En hoe complexer de maatschappij word door regels, wetten etc des te moeilijker het word. En de media is hier deels ook verantwoordelijk voor. Helaas al die multimedia leggen een enorme belasting op je werk.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:39:55 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188539839
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:32 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:

[..]

Dit vat het wel eigenlijk weer prima samen. Typische uitkomst van het Nederlands polderen.
iemand die te hard rijdt houd jij ook aan of iemand die aan het appen is op de fiets?
pi_188539852
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Jouw zieltje stort al ineen als iemand je favoriete dictator of je collectief gedragen onzichtbare pedofiele en moordlustige vriendje belachelijk maakt. Als jouw huis en die van al je buren in de stijgers staan, om maar niet in te storten, zodat de baten van het gas eronder zouden gaan naar Geert Wilders en zijn vrienden zou je je emoties dan ook beschrijven als rancune?
Zionistje ff dimmen, ff voor alle duidelijkheid het zijn toch echter de zionisten die aan het pikje van een baby zitten te zuigen na een besnijdenis?
Geen sig.
pi_188539867
quote:
Femmes for Freedom doet aangifte tegen Nida voor betalen boerkaboetes
Vrouwenrechtenorganisatie Femmes for Freedom (FfF) heeft bij het Openbaar Ministerie in Den Haag aangifte gedaan tegen verschillende islamitische organisaties, waaronder de politieke partij Nida. Door hun optreden rond de invoering van het gedeeltelijk verbod op de nikab zouden zij zich schuldig hebben gemaakt aan opruiing, vindt aangeefster Shirin Musa.
https://www.ad.nl/rotterd(...)erkaboetes~a16e1363/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:43:16 #138
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188539879
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:34 schreef Knip het volgende:
Een stoere buschauffeur uit Stein
Wilde er graag voor zijn passagiers zijn
Onder zijn werk verstond hij ook
Het weren van vrouwen verkleed als spook
En zo bleef het voor reizigers op zijn bus fijn
Een Steinse chauffeur van Arriva
Ziet plots in zʼn bussie een boerka
Hij trapt op de rem
En verzoekt haar met klem
Om te lopen, al moet ze naar Mekka
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188539891
Op teletekst staat overigens dat de vrouw weigerde haar gezicht vrij te maken.
Dan voldoe je toch ook gewoon niet aan je identificatie plicht die door Arriva is opgesteld bij het checken van de OV chipkaart?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_188539899
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:40 schreef Knudde het volgende:

[..]

Zionistje ff dimmen, ff voor alle duidelijkheid het zijn toch echter de zionisten die aan het pikje van een baby zitten te zuigen na een besnijdenis?
Man man man :')
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:45:01 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188539916
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Op teletekst staat overigens dat de vrouw weigerde haar gezicht vrij te maken.
Dan voldoe je toch ook gewoon niet aan je identificatie plicht die door Arriva is opgesteld bij het checken van de OV chipkaart?
dat is alleen als je een abonnement hebt
pi_188539929
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Op teletekst staat overigens dat de vrouw weigerde haar gezicht vrij te maken.
Dan voldoe je toch ook gewoon niet aan je identificatie plicht die door Arriva is opgesteld bij het checken van de OV chipkaart?
Kijk wat iemand draagt moet hij zelf weten. Maar je moet je wel identificeren als daar om gevraagd word. Werk je daar niet aan mee dan moet je de wet maar handhaven.
pi_188539958
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

_O_
pi_188539983
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 14:06 schreef Ciclon het volgende:
Die buschauffeur verdiend een standbeeld of de Nobelprijs van de gelijkwaardigheid.
pi_188540026
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:21 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Appels met peren vergelijken.
Owwww dat is volgens jou dan weer ''appels en peren vergelijken''.

Waarmee je maar weer even mooi aantoont hoe kansloos een samenleving is als de conservatieve islam limietloze ruimte word gegund, met deze opzettelijk verwarrende en absurde gedachte kronkels. :Y
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  FOK!fotograaf dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:52:47 #146
842 Zorro
Z
pi_188540034
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 15:39 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Zie er regelmatig een groepje van 3 door het winkelcentrum slenteren.
Bivakmuts op zetten en erachteraan lopen. Kijken of daar ook zo makkelijk over gedaan wordt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:04:22 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188540240
Genotstopic dit.
pi_188540255
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:40 schreef Knudde het volgende:

[..]

Zionistje ff dimmen, ff voor alle duidelijkheid het zijn toch echter de zionisten die aan het pikje van een baby zitten te zuigen na een besnijdenis?
Dus moslims zijn het meest te vergelijken met zionisten. Dat verklaart wel waarom het MO zo'n trieste teringzooi is.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:12:53 #149
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_188540396
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 14:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ezet.html?redirect=1
[..]

Dus je mag iemand aanspreken, maar dan stopt het. Waarom zou je dan iemand aanspreken?
Om dat mens een plezier te doen, want die geilt daarop. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:31:34 #150
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_188540732
Heldin:
Shirin Musa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')