Mariska doet niets voor iemand, zonder eigenbelang...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze doet net alsof er niemand naar Cees omkijkt en Cees zonder haar zorg niet overleeft.
Wordt Merel ook door een bulldozer opgehaald?...........quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:10 schreef ndid het volgende:
Jessie: het is zo jammer dat je met zoveel liefde dingen opbouwt en dan komt er straks een bulldozer overheen, alles weg.
zal wel moetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wordt Merel ook door een bulldozer opgehaald?...........
quote:
Inderdaad ik kan me het heel goed voorstellen, anders dat bij Lex een vrouw van 49 die jammert dat ze haar baan heeft opgegeven terwijl ze eigenlijk ook de volgende stemming eruit had kunnen vliegen.....daar moet je toch op zijn minst over nadenken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:08 schreef humpty het volgende:
[..]
Met dat verschil dat Mylene nog maar 20 is en
Jens woont niet in de buurt buiten dus snap de paniek wel
Andrea zou ook in uto 1 maar toen stopte dat?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:12 schreef magnaal het volgende:
Adriaan: zoveel mensen hadden baat bij dit programma......................
Ja, dat snap ik ook niet hoor zit met verbazing te kijken helemaal die Alexandraquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik ben echt met verbazing aan het kijken naar al dat gejank omdat utopia stopt??
Hee, hallo mensen, er is niemand overleden, jullie zijn nog jong, de wereld vergaat niet, vacatures zat, kappen nou met dat achterlijke gejank!
Kan alleen spannend worden met enveloppe met geld bedragen. Wie durft te pakken en dan weggaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Nou spannend hoor die eindstrijd.
Jij vist niet naar een goudvis, maar naar wat anders krijg ik zo de indruk.....quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:13 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Baat?vast niet de slimste van het stel
denk ook wel voor de mensen die de hele dag op bed liggen dit een gemis isquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:12 schreef magnaal het volgende:
Adriaan: zoveel mensen hadden baat bij dit programma......................
Vinden bast wel een andere hobby. Utopia was niet goed voor ze. Ze verloren veel sneller alle realiteitszin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:12 schreef ndid het volgende:
Voor ons persoon is het misschien jammer, maar zoveel mensen hebben baat bij dit programma. (Adriaan tegen Jessie over oa wensambulance)
Adriaan heeft het zeker over de manier van ontspanning (lees luiheid) en vega, wiet, spacecake bakkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Wat moeten die schuimpjes nu allemaal gaan doen dan.................
Ben benieuwd of er weer schuim gaat protesteren en petitie op gaan starten. Utopia wilde al eerder stoppenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vinden bast wel een andere hobby. Utopia was niet goed voor ze. Ze verloren veel sneller alle realiteitszin.
Er zit ook niets in de pot, zolang ze rood staan. Alleen schulden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan alleen spannend worden met enveloppe met geld bedragen. Wie durft te pakken en dan weggaan.
Dat zal het zijn.....quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Adriaan heeft het zeker over de manier van ontspanning (lees luiheid) en vega, wiet, spacecake bakken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Jammer dat het op deze manier gaat stoppen.
Heb awel m'n linkedin profiel aangepast dat ik vanaf januari 2020 weer beschikbaar ben voor de arbeids-markt.
Ja, dat zou ziek zijn als je gaat zitten janken omdat Utopia stoptquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Mensen zijn aan het huilen buiten Utopia zegt Lex.............Wie zijn er hier aan het janken.......
Nu is er geen loods. Die silo stelt niets voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:17 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik heb trouwens liever dat ze allemaal tot de finale blijven. Vond het einde van 1 een blamage
met die lege loods. En mag hopen dat ze er nu wel een knaller met alle oud bewoners van maken.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zou ziek zijn als je gaat zitten janken omdat Utopia stopt
Die mensen zijn er wel hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zou ziek zijn als je gaat zitten janken omdat Utopia stopt
Nee ... zo blijft er nog maar weinig over voor Brandon om kans te maken op UvhJ ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:14 schreef Inca het volgende:
Dus de gym hoeft ook niet meer gebouwd te worden
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:19 schreef Bestweldonker het volgende:
Lexie - Ik ga sowieso niet de pakken neerleggen, ik ga strijden tot het einde.
Het zal tijd worden.quote:
Ik dacht even dat ze Merel ging wurgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:19 schreef ndid het volgende:
Merel huilt. Mariska: omarmt haar "je bent een topper en dat meen ik echt he"
Zeker, allemaal.quote:
Ik denk dat het wel oprecht is nu........De ware Merel komt nu naar buiten...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:19 schreef Flow3r het volgende:
Merel janken bij schijnheilige Mariska
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:20 schreef ndid het volgende:
Mariska: jeetje wat ben ik blij dat jij een keer je emoties laat zien, dit is wat ik bedoelde schat (tegen Merel)
Echt knokken tot het eind ja ... gelukkig geen eerlijke Linda nu die helaas te netjes bleef ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:17 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik heb trouwens liever dat ze allemaal tot de finale blijven. Vond het einde van 1 een blamage
met die lege loods. En mag hopen dat ze er nu wel een knaller met alle oud bewoners van maken.
Die moet straks weer een ander neukie zien te vinden..quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel oprecht is nu........De ware Merel komt nu naar buiten...
Lekker vissen tot Big Brother begintquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Waar moet ik heen dan..................
Vraag ik me ook af,ik zie ze nu niet opeens keihard gaan werken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe willen ze dit volhouden tot december?
Ja, dat wordt straks weer een baantje zoeken voor allemaal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
Hisss ziet er als enige daar echt beroerd uit, die zag zichzelf nog járen daar gratis leven.. not!
Ze weet dat ze dat k@tgedrag buiten niet hoeft te hebben en kan ook niet meer chanteren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:21 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Die moet straks weer een ander neukie zien te vinden..
Ze wil haar 15maanden halen hoeft geen eindtitel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel oprecht is nu........De ware Merel komt nu naar buiten...
Hetzelfde als ze al deden. vreten/zuipen/roken/konkelen/beetje neuken/rondhangen en elke 14 dagen schuipjes leegtrekkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe willen ze dit volhouden tot december?
nou inderdaadquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:22 schreef ndid het volgende:
Als het toch ophoudt, kunnen ze ook wel eens stoppen met de SL's
Dat zal het wel worden dan. Geen gekonkel meer wie ze eruit willen stemmen. Saai saai saai.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hetzelfde als ze al deden. vreten/zuipen/roken/konkelen/beetje neuken/rondhangen en elke 14 dagen schuipjes leegtrekken
Haar zandkasteel....quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:23 schreef Inca het volgende:
Merel jankt haar Koningrijk gaat ten onder![]()
Ze heeft geloof ik 2 nachten buiten geslapen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Merel toen ik hier binnenkwam was er gewoon helemaal niks, we sliepen met zijn allen gewoon buiten.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lekker vissen tot Big Brother begint
blijf af van mijn andere guilty pleasure ordiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jordie wil rapportages gaan maken van het songfestival.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af,ik zie ze nu niet opeens keihard gaan werken.
Ik niet. Hebben ze zichzelf aangedaan. Ik krijg zoveel rust, en tijd over.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:24 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Hitsige Hipske heb medelijden met de treamers ( en dus ook de cossers)
GG ook.
En ze heeft een publieksstem die aan het einde mee gaat tellenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:23 schreef Inca het volgende:
Merel jankt haar Koningrijk gaat ten onder![]()
Kunnen en beter nu al mee beginnen...rijk zijn ze er niet van geworden vrees ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat wordt straks weer een baantje zoeken voor allemaal.
En toen lag ze al in het hok van Jessie en Jeffreyquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft geloof ik 2 nachten buiten geslapen.
Juist en in de caravan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toen lag ze al in het hok van Jessie en Jeffrey
Vakantie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat gebeurt er nu met onze modjes.............Is er wel iets van een mod opvangcentrum..........
Ja, ik ben ook wel opgeluchtquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik niet. Hebben ze zichzelf aangedaan. Ik krijg zoveel rust, en tijd over.. Weer meer tijd besteden aan andere dingen.
Ik heb toch zomaar het gevoel dat het in elkaar overloopt met de nieuwe RLS.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat gebeurt er nu met onze modjes.............Is er wel iets van een mod opvangcentrum..........
Dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb toch zomaar het gevoel dat het in elkaar overloopt met de nieuwe RLS.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
Tijd voor de volgende enveloppe, geen post of familiebezoek meer.
Ja, hoef niet meer te denken, zal even kijken en vervolgens veel te lang blijven zitten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:29 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel opgelucht
Franny denkt elke week iemand eruit.quote:
We hebben ons al aangemeld. Dank voor je bezorgdheidquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Understatement.....liegbeest Maffe Mariska had ons ook nog terror beloofd...weer niet waar!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:29 schreef Paco55 het volgende:
Mariska en Jordy zijn werkelijk the bottom of the barrel in UTO2.
En dan Merel, Mariska, Shelley, Brandon en Jessie als laatste over.......quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Franny denkt elke week iemand eruit.
Denk ik ook, of meer hoop eigenlijk, hebben we ook leuke streams.
🙄quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:21 schreef VitaSackville het volgende:
Schijnheil Maris omhelst Merel hartelijk en zegt: je bent een topper,dat heb ik je al gezegd. Gisteren zei ze nog tegen Hiske dat ze dat niet heeft gezegd...tis zo'n ongelooflijke leugenaar
Lijkt me ook een goeie,houdt ze scherp.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Franny denkt elke week iemand eruit.
Denk ik ook, of meer hoop eigenlijk, hebben we ook leuke streams.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben ons al aangemeld. Dank voor je bezorgdheid
Ja, ergerlijk...ook deze morgen weer,volkomen verknald door ( geen) stemmingenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, hoef niet meer te denken, zal even kijken en vervolgens veel te lang blijven zitten.
te lang dus...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maris is er morgen 9 weken,lekker belangrijk.
Dat zou leuk zijn!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:34 schreef pullup het volgende:
Nog 1 keer kans om alle oud deelnemers te laten terugkomen
Een paar felle rakkers tot op het laatst zou wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan Merel, Mariska, Shelley, Brandon en Jessie als laatste over.......
Jah en ons ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een goeie,houdt ze scherp.
Maar dan heb je op het laatst streams met alleen maar Brandon, Franny en Dylan of zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een goeie,houdt ze scherp.
Dat durft ze niet, Ze had verwacht om de hele boel daar te gaan domineren. Haar zwaarste tegenvaller was dat mensen scheit aan haar hadden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:32 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Understatement.....liegbeest Maffe Mariska had ons ook nog terror beloofd...weer niet waar!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een paar felle rakkers tot op het laatst zou wel leuk zijn.
Dan gaat ie dat maar worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Brandon is niet fel.............
Maris is een wrakquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:35 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat durft ze niet, Ze had verwacht om de hele boel daar te gaan domineren. Haar zwaarste tegenvaller was dat mensen scheit aan haar hadden.
Dat zal er heel raar uitzien vrees ik..............quote:
Dat wijf is om te spugen zo griezeligquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:35 schreef humpty het volgende:
Als er een brief komt wie het eerst weg wil dan wil Mariska wel
ze gunt het de anderen zegt ze...zo ben ik ook wel weer
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:33 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ja, ergerlijk...ook deze morgen weer,volkomen verknald door ( geen) stemmingen
Mag van mij. Als dit zo'n wending neemt, vind ik het prima. Hij was een van de eerste Uto's.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Benieuwd hoe lang het gaat duren, voor Adriaan zich heeft bedacht en toch wil blijven.
Ik geef het een paar uur .....
Nou word ik alleen maar nieuwsgieriger.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zal er heel raar uitzien vrees ik..............
yalala lala lalaquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou word ik alleen maar nieuwsgieriger.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:37 schreef Bestweldonker het volgende:
Jordy heeft het wel door, dat bepaalde fronten weggespeeld moeten worden.
quote:
Op dit moment leeft ze helemaal op ....quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoe Mariska zich gaat neerzetten.
Wat een verschil met gisteren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:40 schreef juul. het volgende:
Mariska weer helemaal in de element, wijn
4 mnd zuipen op kosten van de bv, a dream comes truequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Op dit moment leeft ze helemaal op ....
Dat achterlijke groeien van iedereen daar.....quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
ik ben gegroeid in mijn groei (dacht ik te verstaan, tegeltje lex)
In de breedte, jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat achterlijke groeien van iedereen daar.....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:40 schreef FOKoffieleut het volgende:
ik ben gegroeid in mijn groei (dacht ik te verstaan, tegeltje lex)
Ik neem toch aan dat dat niet meer doorgaat, als ze de pot willen spekken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:42 schreef Lelie68 het volgende:
Merel al begonnen over haar winstuitkering?
Zonder de spanning van een stemming. Proost!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
4 mnd zuipen op kosten van de bv, a dream comes true
quote:
Letterlijk klopt het wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:41 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat achterlijke groeien van iedereen daar.....![]()
![]()
volgens mij is die ene hersencel ook door de btx geraaktquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:40 schreef Harrison het volgende:
Lexie: ik ben echt gegroeid in mijn groei
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
volgens mij is die ene hersencel ook door de btx geraakt
Ik denk overigens dat het wel zou meevallen wat ze nu zou krijgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat dat niet meer doorgaat, als ze de pot willen spekken.
Klopt wel, was net op radio 5.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:46 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: dit is breaking nieuws in Nederland.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:46 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: dit is breaking nieuws in Nederland.![]()
Nou, Merel zit alweer gezellig een wijntje te drinken met haar aartsvijand Marisquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
Het zou best leuk zijn dat ze nu eerlijk tegen elkaar gaan zijn met de wetenschap dat ze toch mogen blijven.
keep your enemies.close,,,,quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:47 schreef Harrison het volgende:
[..]
Nou, Merel zit alweer gezellig een wijntje te drinken met haar aartsvijand Maris
Stond in het AD, klein met foto van het beginstadium, naast een mooi artikel over de 2 miljoen kijkers voor een programma van Max... (waar ik zelf ook graag naar kijk)quote:
Vanavond orgie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit krijgt een knuffel van Andrea,het wordt steeds gekker.
omdat ze nu legaal kan zuipenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
Waarom ligt die keukenkut nu niet in dr bed
Om te kotsen dat wijf
Zou het als bb gaan het wegstemmen van mensen?
Ze staan in de min....de winnaar krijgt slechts de schuldenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat het wel zou meevallen wat ze nu zou krijgen.
Ik denk dat zij bedoelt dat het een heel ding is. Nou,... als Roelvink met drank achter het stoer zit, is dat ook breaking news. De meeste mensen weten niet eens wat Utopia is.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk meer dann de halfe nederlanders weten niet wat utopia is
Natuurlijk, een grotere hypocriet is er niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:47 schreef Harrison het volgende:
[..]
Nou, Merel zit alweer gezellig een wijntje te drinken met haar aartsvijand Maris
Ze kunnen beter hopen dat ze niet gaan winnenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:49 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ze staan in de min....de winnaar krijgt slechts de schulden
Half? echt hoor 10% en een nog kleiner deel die het ooit gezien hebben en een paar honderd het kan bommen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk meer dann de halfe nederlanders weten niet wat utopia is
Utopia1 nooit gezien, wist van niemand iets... en ik zit gewoon op social media, dus als je er niks mee hebt krijg je het ook niet mee....quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat zij bedoelt dat het een heel ding is. Nou,... als Roelvink met drank achter het stoer zit, is dat ook breaking news. De meeste mensen weten niet eens wat Utopia is.
Hoeft niet meer.Ze kunnen elkaar nu loslaten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:52 schreef humpty het volgende:
Toch bijzonder dat Jessie en Merel elkaar nu niet direct opzoeken
om dit samen te delen
Mariska heeft nog een fles in de koelkast staan dus neem nog maar zegt ze
je bedoelt nur 10 % weten het niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Half? echt hoor 10% en een nog kleiner deel die het ooit gezien hebben en een paar honderd het kan bommen.
Ik ook ...verschrikkelijk gewoon!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Alex had eruit gemoeten. Veel te dom voor het spel. Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik erger met kapot aan haar.
Heel opvallend, het lijkt wel of Jessie er een beetje klaar mee isquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:52 schreef humpty het volgende:
Toch bijzonder dat Jessie en Merel elkaar nu niet direct opzoeken
om dit samen te delen
Mariska heeft nog een fles in de koelkast staan dus neem nog maar zegt ze
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:52 schreef Maria. het volgende:
Ach gut, Ger ook al janken, ja, buiten moet hij werken hè.
billy 2.....die deed het zelfde...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rrrrooorosé... Mariska is alcoholist en heeft nu een moment dat ze kan zuipen, door de rest uit te nodigen
Terug naar het Casino, waar ze toch alleen maar als toiletjuffrouw kan werken, want ik zie haar niet aan een roulette tafel staan...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Alex had eruit gemoeten. Veel te dom voor het spel. Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik erger met kapot aan haar.
Wat ik al eerder opperde, die is afhankelijk van wijn. GJ xzijn reactie op FB deed mijn ogen meteen openen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:53 schreef Dotteke het volgende:
Ik erger me groen en geel aan die Mariska, in een keer is ze er weer met der wijntje en heeft het hoogste woord
ggrr
van mij mag tie.....als jessie hem maar niet krijgt..quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:54 schreef ThunderBitch het volgende:
Zou Gerrit denken dat hij kans maakt op de pot?
Weten het. Ach ik doe maar een gok. In mijn omgeving en die is best divers en groot, die kennen het niet, of hebben ervan gehoord, maar volgen het niet. Daarbuiten nog wel over een enkeling gehoord (kennis van familie of van vrienden). Ik ben de enige in mijn familie, sowieso.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt nur 10 % weten het niet?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:51 schreef Harrison het volgende:
Shel gaat een youtube kanaal hier alvast opzetten waar ze stukjes acteert
Laat Jessie maar een Brian worden, als nummer 2 Utopia verlatenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:56 schreef Maria. het volgende:
[..]
van mij mag tie.....als jessie hem maar niet krijgt..
Nope, die mag hem ook niet. Schreeuwlelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:56 schreef Maria. het volgende:
[..]
van mij mag tie.....als jessie hem maar niet krijgt..
Maar waarom dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:51 schreef Harrison het volgende:
Shel gaat een youtube kanaal hier alvast opzetten waar ze stukjes acteert
Jessie mag niets.... klaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Laat Jessie maar een Brian worden, als nummer 2 Utopia verlaten
Neen, ze bedoelt 90% NIET!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt nur 10 % weten het niet?
Naar beschermd wonen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Terug naar het Casino, waar ze toch alleen maar als toiletjuffrouw kan werken, want ik zie haar niet aan een roulette tafel staan...
dat is dann zeer weinigquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weten het. Ach ik doe maar een gok. In mijn omgeving en die is best divers en groot, die kennen het niet, of hebben ervan gehoord, maar volgen het niet. Daarbuiten nog wel over een enkeling gehoord (kennis van familie of van vrienden). Ik ben de enige in mijn familie, sowieso.
Ik las gisteren een reactie bij Cemal, vond ik wel grappig, oude bekende van hem reageerde op zijn FB. dat zij bij shownieuws een bekende naam tegen kwam, zij nooit had geweten dat hij in Utopia had gezeten dat zij het leuk vond om te lezen dat alles goed bij hem ging. Vond het zo grappig om te lezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weten het. Ach ik doe maar een gok. In mijn omgeving en die is best divers en groot, die kennen het niet, of hebben ervan gehoord, maar volgen het niet. Daarbuiten nog wel over een enkeling gehoord (kennis van familie of van vrienden). Ik ben de enige in mijn familie, sowieso.
quote:
quote:
Die smerige tattoo tussen haar borsten heb ik nooit begrepen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Shelley wil in het acteerwereldje komen en het gaat haar gewoon lukken zegt ze
[ afbeelding ]
Ik had ook zo graag het gezicht van Andrea willen zien als zij opeens op de bank gezet werd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:59 schreef mazaru het volgende:
Ik heb hier best wel dubbele gevoelens bij. Echt erg kan ik het eigenlijk niet vinden. Vind het wel heel jammer dat er niemand genomineerd is nu
Het acteerwereldje??? Wat stelt zij zich daar bij voor? Zo van: oei oei daar vliegt Shelley, die moeten we hebben???quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:59 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Shelley wil in het acteerwereldje komen en het gaat haar gewoon lukken zegt ze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik las gisteren een reactie bij Cemal, vond ik wel grappig, oude bekende van hem reageerde op zijn FB. dat zij bij shownieuws een bekende naam tegen kwam, zij nooit had geweten dat hij in Utopia had gezeten dat zij het leuk vond om te lezen dat alles goed bij hem ging. Vond het zo grappig om te lezen
Ja en waar is de PS gebleven? Die had zij ook gegarandeerd gekregenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:00 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik had ook zo graag het gezicht van Andrea willen zien als zij opeens op de bank gezet werd.
Ja, maar zou haar minder boeien dan Merel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:00 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik had ook zo graag het gezicht van Andrea willen zien als zij opeens op de bank gezet werd.
de streams van streamlock wegen is de schlechteste van de hele wereld,bij geen land werd zoveel weggedraaidquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Er zal wel een andere RLS voor terugkomen. Die livestreams zijn een goudmijntje
Heeft ze ook gekregen Merel en Shelly ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja en waar is de PS gebleven? Die had zij ook gegarandeerd gekregen
Die heeft ze gehad,samen met Merel en Shelley.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kom ze alleen hier tegen.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Heeft ze ook gekregen Merel en Shelly ook
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die heeft ze gehad,samen met Merel en Shelley.
Ja die hebben ze wel gekregen hoor! Andrea, Shelley en Merel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Utopia1 nooit gezien, wist van niemand iets... en ik zit gewoon op social media, dus als je er niks mee hebt krijg je het ook niet mee....
ssttttt ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:05 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand die kijkt...nou loop ik er zelf ook niet mee te koop hoor,schaam me dood
Heerlijke vent is dat.quote:
Mijn zus kijkt op tv en haar partner volgt ook via filmpjes. En natuurlijk FFquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:05 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand die kijkt...nou loop ik er zelf ook niet mee te koop hoor,schaam me dood
Gelukkig is Romy zwanger en bedenkt ze niet zo'n actie. Geen tijd voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er weer schuim gaat protesteren en petitie op gaan starten. Utopia wilde al eerder stoppen
Yep.quote:
Huh... heb ik dan gemist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |