En toen lag ze al in het hok van Jessie en Jeffreyquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft geloof ik 2 nachten buiten geslapen.
Juist en in de caravan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toen lag ze al in het hok van Jessie en Jeffrey
Vakantie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat gebeurt er nu met onze modjes.............Is er wel iets van een mod opvangcentrum..........
Ja, ik ben ook wel opgeluchtquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik niet. Hebben ze zichzelf aangedaan. Ik krijg zoveel rust, en tijd over.. Weer meer tijd besteden aan andere dingen.
Ik heb toch zomaar het gevoel dat het in elkaar overloopt met de nieuwe RLS.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat gebeurt er nu met onze modjes.............Is er wel iets van een mod opvangcentrum..........
Dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb toch zomaar het gevoel dat het in elkaar overloopt met de nieuwe RLS.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
Tijd voor de volgende enveloppe, geen post of familiebezoek meer.
Ja, hoef niet meer te denken, zal even kijken en vervolgens veel te lang blijven zitten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:29 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel opgelucht
Franny denkt elke week iemand eruit.quote:
We hebben ons al aangemeld. Dank voor je bezorgdheidquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Understatement.....liegbeest Maffe Mariska had ons ook nog terror beloofd...weer niet waar!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:29 schreef Paco55 het volgende:
Mariska en Jordy zijn werkelijk the bottom of the barrel in UTO2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |