Ze wil haar 15maanden halen hoeft geen eindtitel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel oprecht is nu........De ware Merel komt nu naar buiten...
Hetzelfde als ze al deden. vreten/zuipen/roken/konkelen/beetje neuken/rondhangen en elke 14 dagen schuipjes leegtrekkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe willen ze dit volhouden tot december?
nou inderdaadquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:22 schreef ndid het volgende:
Als het toch ophoudt, kunnen ze ook wel eens stoppen met de SL's
Dat zal het wel worden dan. Geen gekonkel meer wie ze eruit willen stemmen. Saai saai saai.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hetzelfde als ze al deden. vreten/zuipen/roken/konkelen/beetje neuken/rondhangen en elke 14 dagen schuipjes leegtrekken
Haar zandkasteel....quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:23 schreef Inca het volgende:
Merel jankt haar Koningrijk gaat ten onder![]()
Ze heeft geloof ik 2 nachten buiten geslapen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Merel toen ik hier binnenkwam was er gewoon helemaal niks, we sliepen met zijn allen gewoon buiten.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lekker vissen tot Big Brother begint
blijf af van mijn andere guilty pleasure ordiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jordie wil rapportages gaan maken van het songfestival.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af,ik zie ze nu niet opeens keihard gaan werken.
Ik niet. Hebben ze zichzelf aangedaan. Ik krijg zoveel rust, en tijd over.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:24 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Hitsige Hipske heb medelijden met de treamers ( en dus ook de cossers)
GG ook.
En ze heeft een publieksstem die aan het einde mee gaat tellenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:23 schreef Inca het volgende:
Merel jankt haar Koningrijk gaat ten onder![]()
Kunnen en beter nu al mee beginnen...rijk zijn ze er niet van geworden vrees ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat wordt straks weer een baantje zoeken voor allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |