quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:19 schreef Bestweldonker het volgende:
Lexie - Ik ga sowieso niet de pakken neerleggen, ik ga strijden tot het einde.
Het zal tijd worden.quote:
Ik dacht even dat ze Merel ging wurgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:19 schreef ndid het volgende:
Merel huilt. Mariska: omarmt haar "je bent een topper en dat meen ik echt he"
Zeker, allemaal.quote:
Ik denk dat het wel oprecht is nu........De ware Merel komt nu naar buiten...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:19 schreef Flow3r het volgende:
Merel janken bij schijnheilige Mariska
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:20 schreef ndid het volgende:
Mariska: jeetje wat ben ik blij dat jij een keer je emoties laat zien, dit is wat ik bedoelde schat (tegen Merel)
Echt knokken tot het eind ja ... gelukkig geen eerlijke Linda nu die helaas te netjes bleef ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:17 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ik heb trouwens liever dat ze allemaal tot de finale blijven. Vond het einde van 1 een blamage
met die lege loods. En mag hopen dat ze er nu wel een knaller met alle oud bewoners van maken.
Die moet straks weer een ander neukie zien te vinden..quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel oprecht is nu........De ware Merel komt nu naar buiten...
Lekker vissen tot Big Brother begintquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Waar moet ik heen dan..................
Vraag ik me ook af,ik zie ze nu niet opeens keihard gaan werken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe willen ze dit volhouden tot december?
Ja, dat wordt straks weer een baantje zoeken voor allemaal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
Hisss ziet er als enige daar echt beroerd uit, die zag zichzelf nog járen daar gratis leven.. not!
Ze weet dat ze dat k@tgedrag buiten niet hoeft te hebben en kan ook niet meer chanteren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:21 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Die moet straks weer een ander neukie zien te vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |