Jij bent af en toe echt best wel wereldvreemdquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Krijg alleen neeson en hamsworth op google weet niet...
Zeg dan welke liammmmmquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent af en toe echt best wel wereldvreemd
Gallagher?quote:
Komop, weet je dit echt niet?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Liam Kellygodquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Liam van Gelderen, rechtsback bij de O-19 van Ajax.
Iets met een steen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou ik ken zijn muziek niet en mijn vriendin ook niet
Wat is een bekend nummer van hem danquote:
Zoek eens naar Oasis.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is een bekend nummer van hem dan
Nou ja Oasis is toch wel redelijk standaard muzikale kennisquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is een bekend nummer van hem dan
Oh ja weet ik veelquote:
Heil Theoden kingquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of Liam Cunningham, Dadvos.
[ afbeelding ]
BEN JE ACHTERLIJK OFZOquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel![]()
Die ken ik wel soort van
Met welk volume hard of niet?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:38 schreef Kopjechino het volgende:
Ik hoor net een bliepje in mijn kamer die mij totaal niet bekend voorkomt. Mobiel staat op stil, pc en laptop staan uit. Ipad is het ook niet.
Dit is niet oké.
Lolquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:35 schreef Solotovski het volgende:
Denk dat ik lowlands volgend jaar alleen camping ga
Redelijk goed waarneembaar volume ja.quote:
Even rookmelders nalopen mss die doen soms zo als ze leeg aan het gaan zijnquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Redelijk goed waarneembaar volume ja.
Nee, want dat geluid ken ik en dat is het niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Even rookmelders nalopen mss die doen soms zo als ze leeg aan het gaan zijn
Liam Hemsworthquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Hmmm zal vast iets stoms zijnquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, want dat geluid ken ik en dat is het niet.
Kom vechten dan zal ik jou eens laten piepen godver de godverdommequote:
Sorry, ik zet de cam weer uit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:38 schreef Kopjechino het volgende:
Ik hoor net een bliepje in mijn kamer die mij totaal niet bekend voorkomt. Mobiel staat op stil, pc en laptop staan uit. Ipad is het ook niet.
Dit is niet oké.
Jeetje, gelijk zo agressief. Half 4 bij de poort morgen, zal ik jou eens laten piepen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Kom vechten dan zal ik jou eens laten piepen godver de godverdomme
Ik stop er ook mee voor vandaag. Ik ga nog even lezen, bijna mijn boek uitquote:
Fysieke gevoelens versus fysieke begeertequote:Op maandag 19 augustus 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zei in je eerste bericht dat je nu voor het eerst in 8 jaar fysieke gevoelens had voor iemand, en toen zei ik, was de rest andere vormen van verliefdheid, en toen zei jij, begeerte wat dus ook fysiek is. Of bedoelde je dat het voor het eerst in 8 jaar ook emotioneel was en hiervoor alleen fysiek?
Dan moet ik de zeehonden uitlatenquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jeetje, gelijk zo agressief. Half 4 bij de poort morgen, zal ik jou eens laten piepen.
Jammer, anders had ik je doodgeknuppeld als een zeehond.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan moet ik de zeehonden uitlaten
herkenbaar wel.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fysieke gevoelens versus fysieke begeerte
Hoe uiten beide zich dan bij jou?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fysieke gevoelens versus fysieke begeerte
Je kan ook te ver gaan hèquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik je doodgeknuppeld als een zeehond.
Lekker bezig.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik stop er ook mee voor vandaag. Ik ga nog even lezen, bijna mijn boek uit
Daar is een leuk liedje over.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik je doodgeknuppeld als een zeehond.
Dit is kulquote:
Hallo Ettoquote:
Ik overschrijd graag grenzen.quote:
Wat doe je dan de hele dag? Ik werk op dit moment zo'n 50 uur per week en het lukt mij zelfsquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:55 schreef I. het volgende:
Lekker bezig.Ik moet echt meer lezen, kom er niet aan toe.
Hoe kom je aan deze naam danquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee... Noord-Brabant.
Dus ook weer wel..
Zitten daar zoveel Franse passages in ja?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wou oorlog en vrede nog eens een kans geven maar dat frans steeds![]()
Ben dat echt niet machtig genoeg om een boek te lezen zonder zeventien jaar bezig te zijn
Ik hou van België. En Etto was een oude Ierse heilige... in België.quote:
Ja helaas wel:{quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten daar zoveel Franse passages in ja?
Ahaquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik hou van België. En Etto was een oude Ierse heilige... in België.
Ik stond een paar maanden geleden nog in mijn handen met Oorlog & Vrede, maar ik wilde er toch nog niet aan beginnenquote:
2014-2015...quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AhaJa jij was wel een historici kan ik me herinneren van de quizavondjes op fok ja
Was ondanks de vele cheaters nog best leukquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
2014-2015...
we worden ouder papi...
deadprez deed nog meequote:Op maandag 19 augustus 2019 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ondanks de vele cheaters nog best leuk
quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stond een paar maanden geleden nog in mijn handen met Oorlog & Vrede, maar ik wilde er toch nog niet aan beginnen
Is dit spoilerfree?quote:
Ja neequote:
Ik lees het liefst voor het slapen, maar als ik dan m'n bed in duik ben ik te snel weg.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat doe je dan de hele dag? Ik werk op dit moment zo'n 50 uur per week en het lukt mij zelfs
Je fokt nu toch ook?quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ja nee
[..]
Ik lees het liefst voor het slapen, maar als ik dan m'n bed in duik ben ik te snel weg.![]()
Tot op zekere hoogte jaquote:
Ik wilde eigenlijk na de tweede achtereenvolgende dikke pil die ik nu aan het lezen ben even wat minder dikke lectuur lezenquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte ja
Kan je prima kijken als je een boek aan het overwegen bent al paar gelezen na zijn revieuws
Klopt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:13 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, dus kan ik niet lezen.
Zie je het probleem?
Jaag mensen nou niet wegquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Dus het ligt aan prioriteit, niet aan tijd
Ja ik ook heb nu bijna de ontdekking van de hemel uit naast nog een dik software boekquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk na de tweede achtereenvolgende dikke pil die ik nu aan het lezen ben even wat minder dikke lectuur lezen
Nee oke sorry je hebt gelijk I.quote:
Netjes.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik ook heb nu bijna de ontdekking van de hemel uit
Al heb ik vaak ook gewoon een boek die ik aan het lezen ben terwijl ik een rustige SC volg hoor dus het kan welquote:
Ja, ik heb nu dus een stream aan op de achtergrond. Dus daar gaat mijn resterende aandacht nu heen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al heb ik vaak ook gewoon een boek die ik aan het lezen ben terwijl ik een rustige SC volg hoor dus het kan wel
Jaquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:20 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu dus een stream aan op de achtergrond. Dus daar gaat mijn resterende aandacht nu heen.
Ja, boehoe ik heb te weinig tijd om te lezen en ik kan me er niet toe zettenquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik ook heb nu bijna de ontdekking van de hemel uit naast nog een dik software boek
Had er eentje van abdelkader benali die ik wss ga lezen
Die streams boeien mij net zoveel als die boeken, dus ja, dan kom ik tijd tekort om beiden te kunnen doen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, boehoe ik heb te weinig tijd om te lezen en ik kan me er niet toe zettenMaar ondertussen kijk ik wel streams
Neeheee dan heb je genoeg tijd jochie *Slaat met boeken
Audioboeken mee beginnen anders? Je wandelt elke dag een uurtje toch?quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:26 schreef I. het volgende:
[..]
Die streams boeien mij net zoveel als die boeken, dus ja, dan kom ik tijd tekort om beiden te kunnen doen.
Volgens mij niet is dat wat?quote:
Lekkerrrr geniet er vanquote:
Zin om Looney Tunes te kijkemquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:26 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Daar moest ik ook meteen aan denken ja
Ja, maar nu ik het filmpje kijk moet je hem maar niet aanklikken. Dit is een al spoilerquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volgens mij niet is dat wat?
Doe dan Flippoquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekkerrrr geniet er van
[..]
Zin om Looney Tunes te kijkem
Ah oke matigquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar nu ik het filmpje kijk moet je hem maar niet aanklikken. Dit is een al spoiler
Ja klopt. Vind hem wel tof, ook hoe hij verteld. Even gesubtquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke matig![]()
Bij de meesten valt dat wel mee volgens mij
Flipperquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is tijd voor je pilletjes voor je straks weer "Flippo" zegt
Ja hij is soms ook aardig kritisch ook als die bij een tv show is geweest met een auteur of zo dat vind ik wel fijn en goede afwisseling klasiekers en nieuwerequote:Op maandag 19 augustus 2019 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. Vind hem wel tof, ook hoe hij verteld. Even gesubt
Ja, komen hoop bekende titels naar voren zie ik al. Heb Grand Hotel Europa van mijn broertje gekregen, ook maar eens aan beginnen binnenkortquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja hij is soms ook aardig kritisch ook als die bij een tv show is geweest met een auteur of zo dat vind ik wel fijn en goede afwisseling klasiekers en nieuwere
https://deidioot.nl/mijn-favoriete-boekenzaak/quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja hij is soms ook aardig kritisch ook als die bij een tv show is geweest met een auteur of zo dat vind ik wel fijn en goede afwisseling klasiekers en nieuwere
Daar waren ze in TTK ook positief overquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, komen hoop bekende titels naar voren zie ik al. Heb Grand Hotel Europa van mijn broertje gekregen, ook maar eens aan beginnen binnenkort
Nee even kijkenquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://deidioot.nl/mijn-favoriete-boekenzaak/
Heb je dit artikel op zijn website ook gelezen? Ik ben nu echt heel benieuwd waar dit is
Klopt, mja, daar kan ik dan slecht op focussen, ben heel snel afgeleid.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Audioboeken mee beginnen anders? Je wandelt elke dag een uurtje toch?Ideaal
Ohhh oeps.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:34 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Andale ariba is natuurlijk Speedy Gonzalez
Ik waardeer de moeite die je neemtquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik probeer er wat leuks van te maken
[..]
Hey lieve koffieverslaafde!
Klinkt wel tofquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://deidioot.nl/mijn-favoriete-boekenzaak/
Heb je dit artikel op zijn website ook gelezen? Ik ben nu echt heel benieuwd waar dit is
Ook wel beetje pretentieus natuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klinkt wel tof![]()
Ben nu wel benieuwd wat die aanbevelen krijgt ook
Het huis van de moskeequote:Op maandag 19 augustus 2019 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook wel beetje pretentieus natuurlijk![]()
Ja, wat is je favoriete boek? Anders kom je er niet in
Uh, uh uh Harry Potter? Saskia Noort?
Ja ga dan maar weg
Ik waardeer jou ookquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh oeps.
[..]
Ik waardeer de moeite die je neemt
Ah goeie. Die moet ik ook nog steeds lezen, maar ik zie dat hij op Storytel staat, dus ga hem maar luisterenquote:
Ik had hem heel snel uitquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah goeie. Die moet ik ook nog steeds lezen, maar ik zie dat hij op Storytel staat, dus ga hem maar luisteren
ja ben je klaar met je generd jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Maar genoeg generd. Ik jaag iedereen weg
Heart of Ice jij eerderquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja ben je klaar met je generd ja
pfoeee hey
Niet. Vraag maar aan @Amaranthaquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Maar genoeg generd. Ik jaag iedereen weg
1 2 3 4 5 6 | <?php $output = ($fokkie['type'] === $types['nerd']) ? $types['nerd'] : false; if($output) { echo $fokkie['name'] . "is een" . $output; } ?> |
quote:
Klopt is niet zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niet. Vraag maar aan @:amarantha
Dit komt eruit alsof hij met een gun tegen je hoofd staatquote:
Ja jeetje, alles wat ik nu ga zeggen komt over alsof ik het niet meen. Je moet me maar geloven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit komt eruit alsof hij met een gun tegen je hoofd staat
DIG / [development topic] #4 Don't tap on glass, you'll scare the devs!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:15 schreef I. het volgende:
Ik mis het wel, programmeren. Binnenkort maar weer eens aan wagen. Straks ben ik het (weer) verleerd.
Haha, dit meen je niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja jeetje, alles wat ik nu ga zeggen komt over alsof ik het niet meen. Je moet me maar geloven.
Elmer Fuddquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk nu door Flip en I. naar de Looney Tunes.
quote:
Heb het ook aanstaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een dvd set er van liggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:16 schreef Amarantha het volgende:
Want later bestaat YouTube natuurlijk niet meer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een dvd set er van liggen.paar jaar terug gekocht zodat de kleine man er later naar kan kijken
Dat is kut. Moet je moeilijk doen met dingen opzoeken. Nu is het gewoon dvd erin knallen en kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:19 schreef I. het volgende:
[..]
Want later bestaat YouTube natuurlijk niet meer.
Ik merk hier een age-gap op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is kut. Moet je moeilijk doen met dingen opzoeken. Nu is het gewoon dvd erin knallen en kijken.
Begeerte uit zich toch vooral in mijn lulquote:
zo danquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Begeerte uit zich toch vooral in mijn lulterwijl gevoelens in mijn buik zaten (wat ik ervan registreerde)
Ik ben vet oud hè. Maar het staat volgens mij ook niet op de streaming diensten. Hoewel Amazon wel Woody Woodpecker heeft. Maar ik vind een dvd of blu-ray makkelijker dan YouTube. Zeker omdat die dan niet kan lopen zeiken over domme filmpjes die hij wil zien die als suggesties voorbij komen.quote:
Leen die van je huisgenoot? Gebruik je Chromebook om het op te laden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
Slechts 23% resterend en lader ligt bij ouders dus ik ga mezelf schaars maken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben vet oud hè. Maar het staat volgens mij ook niet op de streaming diensten. Hoewel Amazon wel Woody Woodpecker heeft. Maar ik vind een dvd of blu-ray makkelijker dan YouTube. Zeker omdat die dan niet kan lopen zeiken over domme filmpjes die hij wil zien die als suggesties voorbij komen.
quote:
Ik ga toch niet eerst de browser op m'n PS4 open gooien om die link van je op te gaan bekijken.quote:
Je bent zelfquote:
Man man man, ouwe lul.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga toch niet eerst de browser op m'n PS4 open gooien om die link van je op te gaan bekijken.![]()
![]()
En nee ik heb geen Chromecast dus kan het niet vanaf m'n telefoon naar de tv sturen.
Gewoon laptop aan de tv gooien, doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:30 schreef dud0r het volgende:
En nee ik heb geen Chromecast dus kan het niet vanaf m'n telefoon naar de tv sturen.
Toevallig welquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan ken je George Clinton en Bootsy ook
Nee nooit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:41 schreef I. het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je aan het reageren bent op een mailtje, en dan denkt, klaar, kan de mail afsluiten en versturen, en dat je er dan opeens achterkomt dat je nog tachtig regels naar beneden kan scrollen, en daar ook nog op moet reageren?
Was het een mail van ene Charles B'Kono, president-directeur-generaal van de Bank of Southern Biafra met een fijn voorstel?quote:
Ook een optie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:43 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik beantwoord gewoon elke mail met 'computer says no'
Het is eigenlijk ook geen mailtje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee nooit.
Sowieso zulke lange mails ontvangen.
Godver, je hebt me door.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was het een mail van ene Charles B'Kono, president-directeur-generaal van de Bank of Southern Biafra met een fijn voorstel?
Huhquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:49 schreef I. het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook geen mailtje.
Als ik zo'n lange mail ontvangen zou hebben, zou hij direct in m'n spam liggen.
Hier werkt ie gewoon hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn berichten worden maar niet verzonden.
Oei.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is zo maar morgenochtend komt er een schilder.
Duitsquote:
best aardig. en met u?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prachtige taal. Mooier dan Nederlands.
Ook, ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best aardig. en met u?
verschil is wel dat ik vrij goed Duits spreek maar bijna geen woord Frans
Zal voor je duimenquote:
Flippieeeeeeeequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook, ook
Dat is wel jammer
[..]
Zal voor je duimen
Heyyyquote:
Waar dan?quote:
Klasse chickquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook, ook
Dat is wel jammer
[..]
Zal voor je duimen
Lekker bezig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met nieuwe G's die mij een zak donnies overmaken iedere maand voor mijn aanwezigheid
Kan je dan wel blijven posten of moeten we het weer hele dagen zonder je doen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met nieuwe G's die mij een zak donnies overmaken iedere maand voor mijn aanwezigheid
Laten we hopen op het laatste.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je dan wel blijven posten of moeten we het weer hele dagen zonder je doen?
Hahahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we hopen op het laatste.
Dat weet ik nu nog niet natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je dan wel blijven posten of moeten we het weer hele dagen zonder je doen?
Allangquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je die stagiaire ook al kwijt?
Dat is toch een van de zaken die je vraagt tijdens het gesprek.quote:
Zuiden is al begonnenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe, het schooljaar begint bijna.
Hihi, lekker heel de dag krabben..quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tampon met jeukpoeder in?
quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:46 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld overigens.
Mijne ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:46 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Redelijk teleurstellend dat de eerste woorden die je leert in een andere taal, doorgaans scheldwoorden zijn.
Niet persoonlijk bedoeld overigens.
Toppunt van een binnenpretje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tampon met jeukpoeder in?
flipppaaaaaaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laten we hopen op het beste
[..]
Heyyy
dat is vroegquote:
Hij en zijn 5 andere persoonlijkheden.quote:
Chino, mein Liebchen!quote:
Goooeeeee en met jou? zit al helemaal in spanning over wat je lunch vandaag gaat wordenquote:
Dan zal ik je uit je droom helpenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goooeeeee en met jou? zit al helemaal in spanning over wat je lunch vandaag gaat worden!
ik heb mijn leven gebeterdquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik d8 even, die slaapt uit tot minstens 15.00
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zal ik je uit je droom helpenvandaag werk ik vanuit huis
Maar misschien is de update van gisteren de moeite waard.
Toen hadden we o.a. een lekkerbekje
Morgen stuur ik je wel een mention met wat mijn lunch is
Hou toch op vent, alsof jou dat wat kan jeukenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goooeeeee en met jou? zit al helemaal in spanning over wat je lunch vandaag gaat worden!
Zeker wel. Altijd een feest om te horen wat er te eten valt te halen daar gezien je hier alleen een tosti kan kopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou toch op vent, alsof jou dat wat kan jeuken
Dan loop je toch met je kadaver naar de supermarktquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker wel. Altijd een feest om te horen wat er te eten valt te halen daar gezien je hier alleen een tosti kan kopen.
hier alleen een automaat met veel te duur snoepquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker wel. Altijd een feest om te horen wat er te eten valt te halen daar gezien je hier alleen een tosti kan kopen.
Ouiiiii, krijg hier meer gedaan dan op werkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! maar....
Okay
Visalthans gebakken vis mmmmmm
Daar hou ik je aan...
Lekker aan het werk @ huis?
Schatjequote:
Beter. Bij ons werd thuis werken heel erg gepromoot vanuit directie maar elke keer als iemand er om vraagt word je door alle collegas met de nek aangekeken, ook de baas, alsof je die dag verlof neemt. Dan kijken ze je ook altijd zo aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouiiiii, krijg hier meer gedaan dan op werk
Open kantoor genot.
Alsof daar wat lekkers te halen isquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dan loop je toch met je kadaver naar de supermarkt
Oef dat is nog ergerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier alleen een automaat met veel te duur snoep
hoe is het leven?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Schatje
Als ik Duits kon had ik een goede comeback maar helaas
en ik ben mijn appel vergeten, dus ik heb net een wasa sandwich uit de automaat moeten halenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter. Bij ons werd thuis werken heel erg gepromoot vanuit directie maar elke keer als iemand er om vraagt word je door alle collegas met de nek aangekeken, ook de baas, alsof je die dag verlof neemt. Dan kijken ze je ook altijd zo aanrare cultuur soms wel.
[..]
Alsof daar wat lekkers te halen isvan die frikandellenbroodjes
[..]
Oef dat is nog ergerdie hebben wij overigens weer niet...
Gaat alweer iets beter. Vandaag lekker vrijquote:
beter dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat alweer iets beter. Vandaag lekker vrij
Ik wil alleen in alle rust lezen, maar de buren hebben hun muziek super hard opstaan
En met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |