Lekker man.quote:
Poeh klinkt goed.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik had ze gisteren met spek, kaas en lente ui
gewoon negerenquote:
lukt mij vrij aardig bij meerdere usersquote:
Voor een kleine hagenees is iets al gauw grootquote:
Ik met appelquote:Op maandag 19 augustus 2019 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Ik had ze gisteren met spek, kaas en lente ui
Lul niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor een kleine hagenees is iets al gauw groot
Hm?quote:
Is gezond niet zeikenquote:Op maandag 19 augustus 2019 12:26 schreef Solotovski het volgende:
Vanochtend naar werk moeten lopen want fiets kapot
Fml
Zo ben ik.quote:
hoe lang?quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:26 schreef Solotovski het volgende:
Vanochtend naar werk moeten lopen want fiets kapot
Fml
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 19 augustus 2019 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat door mijn rug gaan was niet zo heel tof
Voor jou niet, voor mij welquote:Op maandag 19 augustus 2019 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat door mijn rug gaan was niet zo heel tof
Is net iets te ver hequote:Op maandag 19 augustus 2019 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Als ik zou moeten lopen moet ik 9km lopen
Hilarisch. Raap me opquote:
welkequote:Op maandag 19 augustus 2019 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Nee, bepaalde categorien sla ik altijd over.
nog twee weekjes vakantie, net subliem klaargekomen en zodadelijk weer lezenquote:
Wat een mooi levenquote:Op maandag 19 augustus 2019 13:46 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nog twee weekjes vakantie, net subliem klaargekomen en zodadelijk weer lezen
versta je er wat van?quote:
versta wel een heel klein beetje frans en heb sws wel vaker de vertaling opgezochtquote:
niet op z'n minst tweetalig NL/FR zijnquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
versta wel een heel klein beetje frans en heb sws wel vaker de vertaling opgezocht
niet op z'n minst drietalig NL/EN/LI zijn en tevens Duits kunnen lezen op B2quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
niet op z'n minst tweetalig NL/FR zijn
ik kan duits op elk papierformaat lezenquote:
spitsvondig, moest gniffelenquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan duits op elk papierformaat lezen
weet ook anders niet wat je bedoeld. heb nog oude stijl middelbare school gehad.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
spitsvondig, moest gniffelen
In duitsland gestudeerd?quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:21 schreef gianni61 het volgende:
maar goed. ik heb een Duits hbo diploma, dus ik kan wel een beetje Duits
I lived in the UK, dus Engels zit SNORquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
niet op z'n minst drietalig NL/EN/LI zijn en tevens Duits kunnen lezen op B2
Duitsquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:21 schreef gianni61 het volgende:
maar goed. ik heb een Duits hbo diploma, dus ik kan wel een beetje Duits
#FREEBRADGEquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik sprak net een adembenemende vrouw en nu heeft ze me een bamboe fiets verkocht om die reden
geen limburgs dusquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
I lived in the UK, dus Engels zit SNOR
hahaha
loser
ik gaf je in de sc het voordeel van de twijfel, maar helaas ontstijg je het afvalbakniveau van je pohi in klb nietquote:
Ah cool.quote:
Haquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik gaf je in de sc het voordeel van de twijfel, maar haas ontstijg je het afvalbakniveau van je pohi in klb niet
#OorDeelNiet #VerledenLigtAchterMe @#IMGOODBOIquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik gaf je in de sc het voordeel van de twijfel, maar helaas ontstijg je het afvalbakniveau van je pohi in klb niet
Suck a cockquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
#OorDeelNiet #VerledenLigtAchterMe @#IMGOODBOI
quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:46 schreef Fushia2 het volgende:
Maar effe serieus.... ik neuk je de moeder
Kan die gelijk wat pizza meenemenquote:
En een Italian dick voor jouquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan die gelijk wat pizza meenemen
Alleen maar zon hierquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, net een regenbuitje.
Zo moet je niet over die knul pratenquote:
Ahaquote:
flikkers hahaquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo moet je niet over die knul praten
Ik zie haar überhaupt nergens posten maar ze is de beste mod las ikquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij post toch nooit hier
UTOquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zie haar überhaupt nergens posten maar ze is de beste mod las ik
Ah okequote:
wrm nietquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil jou helemaal niet meeten
Hopelijk kom je nooit in de Schilderswijkquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent mijn type niet.
Daar kom ik gelukkig nooit nee.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hopelijk kom je nooit in de Schilderswijk
Niet liegen, iedereen weet dat je daar je crack haaltquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kom ik gelukkig nooit nee.
Ik gebruik geen shit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet liegen, iedereen weet dat je daar je crack haalt
Ik ben de laatste tijd kattig, wen er maar aan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:58 schreef Fushia2 het volgende:
ik ben beetje hyper niet zo kattig doen
Ik merk het.quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd kattig, wen er maar aan.
Welke rode vlag?quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:01 schreef Fushia2 het volgende:
Ik merk het.
Hangt de rode vlag nog steeds uit?
Want vrouwen zijn alleen kattig als dat gebeurt. Fucking discriminatie dit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik merk het.
Hangt de rode vlag nog steeds uit?
They see me rollin'quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want vrouwen zijn alleen kattig als dat gebeurt. Fucking discriminatie dit.
lekker in een hangmat?quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zin om pammetje te nemen en te luieren in een zonnetje.
De rode vlag hangt bij mij gemiddeld maar zo'n 3x per jaar uit. Maar het ligt nu netjes achter het schot opgeborgen.quote:
thx voor de info Ingridquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De rode vlag hangt bij mij gemiddeld maar zo'n 3x per jaar uit. Maar het ligt nu netjes achter het schot opgeborgen.
Hoorn?quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:06 schreef JanCees het volgende:
gvd ik word geappt waar ik blijf
heb blijkbaar zaterdag gezegd dat ik nu op een kermisborrel zou zijn
NIET ZO KATTIG DOEN.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja jij begint erover. Man man man.
SORRY HE.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:11 schreef Fushia2 het volgende:
NIET ZO KATTIG DOEN.
ahahaha
rustaaaagh
geboortejaar van je tienermoeder?quote:
Muziek pompen door de grammofoonplaatquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boh, klinkt goed.
Lekker cd'tje aan.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze boys komen hier optreden.
Ga er denk ik heen
Bouwjaar van je oude roestbak jaquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
geboortejaar van je tienermoeder?
Moet misschien eens die verhuisdoos vol op marktplaats zetten.quote:
quote:
soooooquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik loop mank in de Bijenkoooooorf
kijk goed uit met oversteken vrindquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik ga eerst naar huis
tot straks
xoxo
Kijk links en rechts, en nog een keer als je oversteken moet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
kijk goed uit met oversteken vrind
quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kijk links en rechts, en nog een keer als je oversteken moet.
Schapen!quote:
Bedankt voor deze gifquote:
jammer.. van haar kant uit?quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
En daar komt het onvermijdelijke 'ja geen date maar vriendschap' appje
Het mag gewoon niet zo zijn
Probeer eens een vent. Misschien heb je dan wel geluk.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
waarom doe je zo lulligquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Probeer eens een vent. Misschien heb je dan wel geluk.
is toch grappig bedoeld johquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
waarom doe je zo lullig
zeg dan niks
quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
waarom doe je zo lullig
zeg dan niks
nou wat grappigquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is toch grappig bedoeld joh
het is beetje haags humor en het is hier onz he, niet te serieus nemenquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nou wat grappig
het zal wel
nou soms lijkt het niet zo maar ja ok miss vat ik het dan verkeerd opquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is beetje haags humor en het is hier onz he, niet te serieus nemen
praat maar gewoon niet meer tegen mij dan, dan doe ik dat ook niet tegen jouquote:
gewoon dingen wat luchtiger opnemen hierquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nou soms lijkt het niet zo maar ja ok miss vat ik het dan verkeerd op
maar zeggen tegen mij nu dat ik uit moet loggen is ook niet aardig
nee helemaal nietquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon dingen wat luchtiger opnemen hier
mag, doen we niks mee.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee helemaal niet
ik vind dat gewoon lullig eigenlijk mag ik toch vinden?
dat mag uiteraardquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee helemaal niet
ik vind dat gewoon lullig eigenlijk mag ik toch vinden?
Je bent te lief geweest voor haar.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
ik vind dat zo bullshitquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent te lief geweest voor haar.
daar is Baudet het niet mee eensquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vind dat zo bullshit
vrouwen willen een man die lief is geen klootzak
Vreemd dat er dan zo bizar veel vrouwen iedere keer bij een klootzak terecht komen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vind dat zo bullshit
ja baudet is een goede graadmeter..quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar is Baudet het niet mee eens
Ja, maar niet eens echt open kaart. Ik ging voor de picknick en ze appt daarover dat verwachtingen niet scheef moeten lopen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jammer.. van haar kant uit?
Toch probs voor jou dat je gewoon open kaart heb gespeeld.. vind ik dan
Miss lijkt dat zo. Eindelijk zijn zulke relaties niet de winning relaties ben ik van mening.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd dat er dan zo bizar veel vrouwen iedere keer bij een klootzak terecht komen.
quote:
Dat ga je nooit begrijpen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
ok ik vat het miss te op, ik zal milder zijn![]()
en jou humor proberen te begrijpen i guess...
Heyyyyquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vind dat zo bullshit
Hij verdrinkt wel in pussy.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja baudet is een goede graadmeter..
really?
Eensquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vind dat zo bullshit
hahaquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja baudet is een goede graadmeter..
really?
Niks lijken aan, is gewoon de waarheid als je om je heen kijkt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Miss lijkt dat zo. Eindelijk zijn zulke relaties niet de winning relaties ben ik van mening.
Is ie mooi te laat mee.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Naatje wil graag eens date met jou
quote:
Komt goed, Naat. Komt goed.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
Dit was wel echt heftige verliefdheid, ik voel de afwijzing in het lichaam
En ik met jou.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Naatje wil graag eens date met jou
Ik gok dat ik dit kan gaan bevestigen...quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks lijken aan, is gewoon de waarheid als je om je heen kijkt.
Pas na een tijdje, na ongeveer je 30ste, heeft het zin om lief te zijn. Dan komen de vrouwen die 15 jaar bad boys hebben gedaan van een koude kermis thuis omdat ze niet meer aantrekkelijk zijn voor die groep en/of ze een stabielere relatie willen.
Dan komen ze bij de beta's die hen toch wel accepteren.
Bron: Alle leeftijdsgenoten die ik ooit heb gekend.
Over een jaar of 5 ga jij enorm populair worden onder de vrouwen. Wacht maar gewoon af.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dit kan gaan bevestigen...
Aiii geen eens friendzonequote:Op maandag 19 augustus 2019 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer joh wil niet eens vrienden met jou zijn
Snap ik. Vuile neus dat je bent.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer joh wil niet eens vrienden met jou zijn
Ik denk toch dat het een misvatting is. Maar ieder zijn mening.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks lijken aan, is gewoon de waarheid als je om je heen kijkt.
Pas na een tijdje, na ongeveer je 30ste, heeft het zin om lief te zijn. Dan komen de vrouwen die 15 jaar bad boys hebben gedaan van een koude kermis thuis omdat ze niet meer aantrekkelijk zijn voor die groep en/of ze een stabielere relatie willen.
Dan komen ze bij de beta's die hen toch wel accepteren.
Bron: Alle leeftijdsgenoten die ik ooit heb gekend.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar niet eens echt open kaart. Ik ging voor de picknick en ze appt daarover dat verwachtingen niet scheef moeten lopen.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
Dit was wel echt heftige verliefdheid, ik voel de afwijzing in het lichaam
True, jij kent jezelf het beste natuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ga je nooit begrijpen.
Te vroeg en dan nu te laat.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
TE LAAT, TE LAAT, IK PROBEERDE HET 10 JAAR GELEDEN AL
Flippiee is keihard, ik probeerde het in februari j.l. had zelfs een hotelkamer geboekt. Mooi voor niks allemaal.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
TE LAAT, TE LAAT, IK PROBEERDE HET 10 JAAR GELEDEN AL
Don't doubt it. Voordeel: ik kan me de komende drie jaar weer vol op studie storten en daarin mijn liefde vindenquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over een jaar of 5 ga jij enorm populair worden onder de vrouwen. Wacht maar gewoon af.
Wie?quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stevenmac heeft het jarenlang geroepen
quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Don't doubt it. Voordeel: ik kan me de komende drie jaar weer vol op studie storten en daarin mijn liefde vinden
Tja, je kan jezelf neerhalen maar dat is nergens voor nodig naatje.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Don't doubt it. Voordeel: ik kan me de komende drie jaar weer vol op studie storten en daarin mijn liefde vinden
Wat is er eigenlijk met die kale flikker gebeurd?quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stevenmac heeft het jarenlang geroepen
Waarover?quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens mij is flippie niet helemaal eerlijk
Zit goed onder de plakquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die kale flikker gebeurd?
W
[..]
Waarover?
Hehehehequote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe
Wat een vent. Heb hem 2 keer gemeet geloof ik, was 1 keer teveel.
Treinen dropkicken, schoonmaakmiddel stelen bij de Turk, dat soort dingen.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe
Wat een vent. Heb hem 2 keer gemeet geloof ik, was 1 keer teveel.
lol wat een gekquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Treinen dropkicken, schoonmaakmiddel stelen bij de Turk, dat soort dingen.
Wat een tarrel
Vrouwen staan aan de andere kant en zien vaak niet hoe het voor een man is, de datingwereld.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het een misvatting is. Maar ieder zijn mening.
Zeer treffend gifjequote:Op maandag 19 augustus 2019 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey zonnestraaltje
Het is gewoon vrouwen en mannen hebben een totaal verschillende denkwijzes, denk je niet dat sommige dingen die mannen denken bijv. dat mannen denken dat vrouwen een klootzak willen dat gewoon een vooroordeel is omdat het zo lijkt en dat mannen dat van elkaar aannemen terwijl het echt niet zo is? Want het is totaal niet logisch, er is verschil tussen een man die dominant is maar wel lief en goede intenties of een klootzak. Niemand wil als shit behandeld worden door zijn geliefde.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen staan aan de andere kant en zien vaak niet hoe het voor een man is, de datingwereld.
Alle onderzoeken laten ook wel zien dat vrouwen veel kritischer kijken naar een man dan andersom. Mannen zouden 90% van de vrouwen daten, terwijl vrouwen maar 10% van de mannen zouden daten.
Dit, gekoppeld aan het feit dat er in de lagere leeftijdscategorieën stuk voor stuk meer mannen zijn, maakt dat er een stuk meer unhappy single mannen zijn dan vrouwen.
The world is yours.. jammer maarja wat doe je er aan..quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
Hoerenpoeptyfusneukzooi
Zo, van me afgeschreven, nu drinken en hopen dat ik het morgen vergeten ben. Hopelijk zelfs al vandaag, eerdere mogelijke liefdes aanboren ofzo.
Wat is er Naat?quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
Hoerenpoeptyfusneukzooi
Zo, van me afgeschreven, nu drinken en hopen dat ik het morgen vergeten ben. Hopelijk zelfs al vandaag, eerdere mogelijke liefdes aanboren ofzo.
Ik zou die kans nooit laten schietenquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar @:solotovski heeft ook de kans laten liggen om de almachtige Haags te meeten.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou die kans nooit laten schieten
Wij missen elkaar vet vaakquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey zonnestraaltje
Log uit dikzakquote:
Jij hier? Hahahahhquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey zonnestraaltje
Ik drink niet doordeweeksquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:40 schreef I. het volgende:
Ben je nou nog niet blauw? @:Solotovski @:GGMM @:yvonne
quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:40 schreef I. het volgende:
Ben je nou nog niet blauw? @:Solotovski @:GGMM @:yvonne
Echt nietquote:
trap dat meisje godver de zon eens in jeetjequote:
Lekker boeieeequote:Op maandag 19 augustus 2019 21:45 schreef I. het volgende:
[..]
Tof. Toch jammer dat je daar dan niet bij was hè.![]()
Ja, nou, iemand die ik op het oog had à la verliefdheid die ik in 7/8 jaar niet heb gekend heeft een laten-we-vriend-niet-relatie appje gestuurd omdat ze vermeende dat ik voor een date ging met picknick (wat niet onwaar is), ik had het graag onuitgesproken gelaten, nu is het uitgesproken en is dit dus een afwijzing en dat is kutquote:
Ja, afwijzingen zijn kut. Na een tijdje went het wel hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, nou, iemand die ik op het oog had à la verliefdheid die ik in 7/8 jaar niet heb gekend heeft een laten-we-vriend-niet-relatie appje gestuurd omdat ze vermeende dat ik voor een date ging met picknick (wat niet onwaar is), ik had het graag onuitgesproken gelaten, nu is het uitgesproken en is dit dus een afwijzing en dat is kut
Morgen zit mijn hoofd hopelijk alweer ergens anders #autismeftwquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, afwijzingen zijn kut. Na een tijdje went het wel hoor.
Komt goedquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
Morgen zit mijn hoofd hopelijk alweer ergens anders #autismeftw
Hoeft niet per se daar iets mee te maken te hebben hoor. Soms denk je; ja, dit gaat de goede kant op, en dan denkt de ander dat blijkbaar niet. Dat soort dingen gebeuren, dat is het risico van daten. Doet pijn, maar het gebeurt helaas.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
Niettemin is het nu echt gewoon heel erg kut omdat ik echt dacht dat alle signalen op wederzijds af gingen, maarja, ook daar: autisme ftw
Maar we waren nog niet eens aan het datenquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoeft niet per se daar iets mee te maken te hebben hoor. Soms denk je; ja, dit gaat de goede kant op, en dan denkt de ander dat blijkbaar niet. Dat soort dingen gebeuren, dat is het risico van daten. Doet pijn, maar het gebeurt helaas.
Ben misschien niet de aangewezen persoon om je te troosten. Ben op dit vlak nogal koud (geworden).quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
Maar we waren nog niet eens aan het daten![]()
Misschien moeten we gaan datenquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben misschien niet de aangewezen persoon om je te troosten. Ben op dit vlak nogal koud (geworden).
Maar jij word, correct me if I'm wrong, denk ik best snel verliefd op iemand of niet?quote:
Ik weet niet of ik het verliefd kan noemen altijd, maar mijn hoofd neemt vrij snel een vlucht. Niettemin was het deze keer gepaard met fysieke gevoelens die ik echt al 8 jaar niet heb gevoeld.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij word, correct me if I'm wrong, denk ik best snel verliefd op iemand of niet?
Waren de vorige. vlagen van verliefdheid dan, alleen emotioneel dan? En niet fysiek?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het verliefd kan noemen altijd, maar mijn hoofd neemt vrij snel een vlucht. Niettemin was het deze keer gepaard met fysieke gevoelens die ik echt al 8 jaar niet heb gevoeld.
intellectueel en begeerlijk (wat ook fysiek is natuurlijk)quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren de vorige. vlagen van verliefdheid dan, alleen emotioneel dan? En niet fysiek?
Dus het is niet de eerste keer in 8 jaarquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
begeerlijk (wat ook fysiek is natuurlijk)
Jaquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
oh god, dat is zo'n vreselijk liedje toch
quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Morgen zit mijn hoofd hopelijk alweer ergens anders #autismeftw
Heh, wat, jawel?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus het is niet de eerste keer in 8 jaar
Volgens mij praten we beetje langs elkaar heen, geeft niet verderquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heh, wat, jawel?Hetgeen wat ik gevoeld heb de afgelopen twee weken. Ik zou juist zeggen dat dit wel emotioneel was, juist ook. Ofzo.
ok wat bedoel je dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij praten we beetje langs elkaar heen, geeft niet verder
Je zei in je eerste bericht dat je nu voor het eerst in 8 jaar fysieke gevoelens had voor iemand, en toen zei ik, was de rest andere vormen van verliefdheid, en toen zei jij, begeerte wat dus ook fysiek is. Of bedoelde je dat het voor het eerst in 8 jaar ook emotioneel was en hiervoor alleen fysiek?quote:
of jij tijgerquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wees gewoon zijn rebound, niet zo egoïstisch
Zou maar niet tegen hem zeggen wat je vorige username was danquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:22 schreef Solotovski het volgende:
Ik denk dat ik 7 feb naar liamgod ga
Neeson?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:22 schreef Solotovski het volgende:
Ik denk dat ik 7 feb naar liamgod ga
Ik kies zelf uit voor wie ik rebound wil zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
Wees gewoon zijn rebound, niet zo egoïstisch
Haahahah ja grappigquote:
quote:
Was met zijn toestemmingquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou maar niet tegen hem zeggen wat je vorige username was dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |