Jij bent af en toe echt best wel wereldvreemdquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Krijg alleen neeson en hamsworth op google weet niet...
Zeg dan welke liammmmmquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent af en toe echt best wel wereldvreemd
Gallagher?quote:
Komop, weet je dit echt niet?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Liam Kellygodquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Liam van Gelderen, rechtsback bij de O-19 van Ajax.
Iets met een steen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou ik ken zijn muziek niet en mijn vriendin ook niet
Wat is een bekend nummer van hem danquote:
Zoek eens naar Oasis.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is een bekend nummer van hem dan
Nou ja Oasis is toch wel redelijk standaard muzikale kennisquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is een bekend nummer van hem dan
Oh ja weet ik veelquote:
Heil Theoden kingquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of Liam Cunningham, Dadvos.
[ afbeelding ]
BEN JE ACHTERLIJK OFZOquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel![]()
Die ken ik wel soort van
Met welk volume hard of niet?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:38 schreef Kopjechino het volgende:
Ik hoor net een bliepje in mijn kamer die mij totaal niet bekend voorkomt. Mobiel staat op stil, pc en laptop staan uit. Ipad is het ook niet.
Dit is niet oké.
Lolquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:35 schreef Solotovski het volgende:
Denk dat ik lowlands volgend jaar alleen camping ga
Redelijk goed waarneembaar volume ja.quote:
Even rookmelders nalopen mss die doen soms zo als ze leeg aan het gaan zijnquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Redelijk goed waarneembaar volume ja.
Nee, want dat geluid ken ik en dat is het niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Even rookmelders nalopen mss die doen soms zo als ze leeg aan het gaan zijn
Liam Hemsworthquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Hmmm zal vast iets stoms zijnquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, want dat geluid ken ik en dat is het niet.
Kom vechten dan zal ik jou eens laten piepen godver de godverdommequote:
Sorry, ik zet de cam weer uit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:38 schreef Kopjechino het volgende:
Ik hoor net een bliepje in mijn kamer die mij totaal niet bekend voorkomt. Mobiel staat op stil, pc en laptop staan uit. Ipad is het ook niet.
Dit is niet oké.
Jeetje, gelijk zo agressief. Half 4 bij de poort morgen, zal ik jou eens laten piepen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Kom vechten dan zal ik jou eens laten piepen godver de godverdomme
Ik stop er ook mee voor vandaag. Ik ga nog even lezen, bijna mijn boek uitquote:
Fysieke gevoelens versus fysieke begeertequote:Op maandag 19 augustus 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zei in je eerste bericht dat je nu voor het eerst in 8 jaar fysieke gevoelens had voor iemand, en toen zei ik, was de rest andere vormen van verliefdheid, en toen zei jij, begeerte wat dus ook fysiek is. Of bedoelde je dat het voor het eerst in 8 jaar ook emotioneel was en hiervoor alleen fysiek?
Dan moet ik de zeehonden uitlatenquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jeetje, gelijk zo agressief. Half 4 bij de poort morgen, zal ik jou eens laten piepen.
Jammer, anders had ik je doodgeknuppeld als een zeehond.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Dan moet ik de zeehonden uitlaten
herkenbaar wel.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fysieke gevoelens versus fysieke begeerte
Hoe uiten beide zich dan bij jou?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fysieke gevoelens versus fysieke begeerte
Je kan ook te ver gaan hèquote:Op maandag 19 augustus 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik je doodgeknuppeld als een zeehond.
Lekker bezig.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik stop er ook mee voor vandaag. Ik ga nog even lezen, bijna mijn boek uit
Daar is een leuk liedje over.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik je doodgeknuppeld als een zeehond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |