abonnement Unibet Coolblue
pi_188851662
Bij mij gingen beide trainingen vandaag echt super uiteindelijk! De 10km van 4.55 voelde echt heel easy, en daarna een uurtje om me om te kleden, weinig koolhydraten eten maar vooral eiwitten, zodat het meer een echte marathonsimulatie was. In Pijnacker nog 1,5km ingelopen en toen van start, het plan was 4.40 lopen en de laatste 4km de tank leeglopen maar het voelde zooo makkelijk dat langzamer dan 4.30-35 gewoon echt niet lukte. En de laatste 4km kon ik nog mooi versnellen naar ongeveer 4.15 en ik kwam uit op 1.33.36 netto, maar 3 minuten boven mijn PR en met een voor mij heel lage hartslag! Dat had ik echt niet verwacht na de bruiloft gisteren en de 11km van vanochtend al in de benen. Goede opsteker voor Eindhoven en ook nog een 4e plek overall en 2e in mijn leeftijdscategorie verdiend. Denk wel dat ik morgen met moeie benen uit bed kom maar dat mag :)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_188853902
Lekker gelopen allemaal ^O^

Heb vandaag de singelloop in Enschede gelopen. Zonder al teveel verwachtingen heen gegaan, 2x lopen in de week is al een hele opgave de laatste tijd. Behoorlijk vlak kunnen lopen precies in 34 minuten(8 KM), viel me niets tegen en zelfs wat sneller dan verwacht. Leuke wedstrijd verder, goed georganiseerd en veel publiek langs de kant.
pi_188854366
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 07:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet straks een 10km op moderate tempo doen, en vanmiddag de halve van Oostland op marathontempo, deze twee trainingen samen als marathonsimulatie. Maar ik had gisteren een bruiloft, niet gedronken en redelijk op tijd naar bed maar wel hard gedanst dus mijn benen doen nu al pijn.. dat wordt wat..
Waarom dan niet de 30 van Amsterdam Noord gelopen? Maraca en ik hebben die ook gelopen.

Ik heb 'm als trainingsduurloopje gelopen. Ik twijfelde tussen de pacers van 6:05 en 6:25. De eerste was te hard voor een lange duurloop, dus maar bij de laatste gestart, met het idee de eerste helft met de 6:25 te lopen en de tweede helft met de 6:05. Maar dat tempo kon ik niet volhouden, en ik bedacht me dat ik halverwege nooit meer bij die eerste pacers zou kunnen komen. Dus ben ik er maar een beetje tussenin gaan lopen.
Dat ging erg lekker, ik was heel relaxed en ontspannen. Lekker vogeltjes kijken (of eendjes, zwanen, paarden, runderen, en vliegtuigen). O+
Op 10,7k kwam de eerste van de HM voorbij. De voorfietser kon niet goed langs de groep 30k-lopers en viel bijna van haar fiets. De eerste loper moest haar nog ontwijken, maar het ging goed. Even later kwam nummer 2 voorbij. Daarna nummers 3-5 waaronder ook de eerste dame. Toen nummer 13 voorbij was, zijn we blijkbaar afgesplitst.
Daarna ben ik iets eerder dan gepland gaan versnellen, omdat ik weet dat mijn kuiten lange tijd op langzaam tempo niet leuk vinden en heel erg pijn kunnen doen.
Het snellere tempo was goed vol te houden en mijn energie was voldoende. Ik had de hele rambam mee zoals bij een marathon, maar dan met iets minder gelletjes. Ook een beetje om de nieuwe rugzak te testen (de nieuwe versie heeft aan de linkerkant geen lussen waardoor ik mijn waterslang niet goed kwijt kan). Na mijn derde gelletje ben ik weer gaan versnellen, nu iets harder. Ik hoopte dat ik het tempo tot aan het eind vol zou houden, en dat ging gelukkig goed.
Met een fijne eindsprint de 30 volgemaakt.

Dit was een erg vlakke training. Over 2 weken weer wat Zevenheuvelen erin gooien.
pi_188854783
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 22:14 schreef wyccie het volgende:

[..]

Waarom dan niet de 30 van Amsterdam Noord gelopen? Maraca en ik hebben die ook gelopen.

Ik heb 'm als trainingsduurloopje gelopen. Ik twijfelde tussen de pacers van 6:05 en 6:25. De eerste was te hard voor een lange duurloop, dus maar bij de laatste gestart, met het idee de eerste helft met de 6:25 te lopen en de tweede helft met de 6:05. Maar dat tempo kon ik niet volhouden, en ik bedacht me dat ik halverwege nooit meer bij die eerste pacers zou kunnen komen. Dus ben ik er maar een beetje tussenin gaan lopen.
Dat ging erg lekker, ik was heel relaxed en ontspannen. Lekker vogeltjes kijken (of eendjes, zwanen, paarden, runderen, en vliegtuigen). O+
Op 10,7k kwam de eerste van de HM voorbij. De voorfietser kon niet goed langs de groep 30k-lopers en viel bijna van haar fiets. De eerste loper moest haar nog ontwijken, maar het ging goed. Even later kwam nummer 2 voorbij. Daarna nummers 3-5 waaronder ook de eerste dame. Toen nummer 13 voorbij was, zijn we blijkbaar afgesplitst.
Daarna ben ik iets eerder dan gepland gaan versnellen, omdat ik weet dat mijn kuiten lange tijd op langzaam tempo niet leuk vinden en heel erg pijn kunnen doen.
Het snellere tempo was goed vol te houden en mijn energie was voldoende. Ik had de hele rambam mee zoals bij een marathon, maar dan met iets minder gelletjes. Ook een beetje om de nieuwe rugzak te testen (de nieuwe versie heeft aan de linkerkant geen lussen waardoor ik mijn waterslang niet goed kwijt kan). Na mijn derde gelletje ben ik weer gaan versnellen, nu iets harder. Ik hoopte dat ik het tempo tot aan het eind vol zou houden, en dat ging gelukkig goed.
Met een fijne eindsprint de 30 volgemaakt.

Dit was een erg vlakke training. Over 2 weken weer wat Zevenheuvelen erin gooien.
Omdat dit 20 minuutjes rijden was.. en Amsterdam Noord al gauw 1,5 uur met ov. En sommigen klaagden over het parcours, dat het niet snel is (veel bruggen en bochtjes) maar als je niet voluit loopt is dat juist wel heel leuk. De omstandigheden waren ook top!

Irritant als parcoursen op een zo onhandige manier bij elkaar komen. Bij ons kwam ook bij 15km of zo de 10km erbij, en later na een ander lusje voor hen nog een keer. Maar dat zijn dan niet de 10km lopers die hetzelfde tempo lopen, maar de 10km lopers die er ongeveer een uur over doen, die worden dan ingehaald door de HM lopers die rond de 1,5uur finishen, erg veel verschil in tempo dus wat best wel onhandig is. Gelukkig was het geen heel drukke loop.

Fijn dat je weer een mooie 30er in de pocket hebt!
Wij doen wellicht onze volgende lange training nog bij de 30 van Almere.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_188857287
Heb gisteren de 30 van Noord lekker gelopen. Ging hem samen met een vriendin lopen. Zij was wat onzeker, laatste tijd wat slecht gelopen. Misselijk en wat pijntjes... Maar kortom is alles goed gegaan.

We stonden redelijk voor bij de start. We zeiden ach we zakken zo wel af. Maar het ging allemaal lekker. Lekker lopen kletsen, gelachen. De km's schoten voorbij en zaten nog steeds ver onder ons gewenst tempo. Maar alles bleef lekker gaan. Liepen van drankpost naar drankpost.
Na twintig km gingen we echt rustiger aan doen. Ook een paar stukjes gelopen. Na 25 km kwamen er vriendinnen van mijn vriendin langs. Dus daar zijn we mee verder gelopen. Ook de pacer van 6.25 kwam langs. Maar blijkbaar had hij geen zin in pacen. Hij schijnt begonnen te zijn met 5.50 en liep toen wij hem tegen kwamen ook nog te hard. Hij had ook niemand meer bij zich. Beetje vreemd. Wordt dan geen pacer, zou ik zeggen.

Bij km 26 nog een lekkere bui op de kop gekregen. Uiteindelijk een gemiddelde van 6.27 per km. Wel te snel voor de marathon. Die gaan we dus wel wat rustiger lopen.

Nu even bij komen en dan volgend weekend de Bridge to Bridge lopen.

Verder kijk ik zeer uit naar de Run Disney 36 km challenge het weekend daarna
  maandag 9 september 2019 @ 10:55:24 #231
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_188858344
Leuke verslagen! Op naar de M!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  Redactie Sport maandag 9 september 2019 @ 11:37:33 #232
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_188858908
quote:
Hierbij een bevestiging van je inschrijving voor de Devil's Trail Rijk van Nijmegen.
*O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 9 september 2019 @ 17:21:18 #233
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_188864348
Ook ik heb de 30 van Amsterdam Noord gelopen. Best nog even zitten twijfelen of ik me zou inschrijven, omdat ik deze maand al zoveel loopjes heb. Maar zondagochtend leek het mij nog steeds leuk, dus met de auto naar Noord! Veel te vroeg kwam ik aan bij de sporthal, dus eerst nog even rondgelopen en daarna mocht ik mij na-inschrijven.

Had onderweg nog wel even nagedacht over een streeftijd. Heb niet zoveel ervaring met 30km parcoursen en ging uit van mijn 10km en HM tijden. 3 uur moest wel haalbaar zijn en misschien dat ik voor sub 3 zou gaan. Tijdens het warmlopen op de baan moest ik mij inhouden om niet te snel te lopen, anders was ik door de warming up al kapot :D We mochten inmiddels naar de start. Ik stond vrij vooraan, maar lette er wel even op dat ik niet ineens tussen de wedstrijdlopers zou staan :') Startschot klonk en we gingen er vandoor! Bij de bocht keek ik nog even opzij naar de hoeveelheid mensen die (nu nog) achter mij liepen.

De eerste kilometer ging goed.. tot ik de melding van mijn horloge kreeg dat ik 5:16 liep. Oeps, beginnersfout. Dat ga ik geen 30km volhouden. Maar toch had ik niet het idee dat ik te hard liep of mij echt moest inspannen. Dus even kijken hoe het gaat.. Met een beetje schommelingen hier en daar wist ik tot aan de 20km een gemiddeld tempo van 5:26 aan te houden. Ik was onderweg om mijn HM PR te verbreken (gemiddeld tempo 5:37)

Rond de 23km stond de man met de hamer mij op te wachten. Ik kon niet meer..

In zulke gevallen knip ik het loopje op in subdoelen. Gaat het lukken om de 25km te halen? Ja, dat moet wel lukken. En dan is het nog maar 5km! Dat kun je *O* Ondertussen was ik afgeleid door de vraag of dat nou Peter Jan Rens was die voor mij liep :')

Het tempo nam af, maar dat maakte mij niet uit. Ik zou hoe dan ook een mooie tijd neerzetten. Bij het 26km punt riep een vrijwilliger dat het nog maar 20 minuten was tot de finish. Erm, dat dacht ik niet op dit tempo.. Inmiddels waren een paar lopers voor mij gaan wandelen... was dus niet de enige die het zwaar had. Bij een andere deelnemer stond politie en het rode kruis. Oef, hopelijk niks ernstigs.

De finish was bijna in zicht... ik loop de baan op en heb vrijwel geen lopers om me heen. Ik hoor mijn naam door de speakers galmen en met mijn laatste kracht forceer ik mij naar de finish. Ruim onder de 3 uur finish ik...

Ben nog steeds aan het nagenieten O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Forum Admin maandag 9 september 2019 @ 17:24:46 #234
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_188864412
Knap gedaan Maraca!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 9 september 2019 @ 17:30:26 #235
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_188864545
Aan alle verslagen kun je merken dat het najaar weer begint :) Mijn verslagje is stiekem best weer lang geworden.. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 09-09-2019 17:58:51 ]
!!! Go 49-ers !!!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 september 2019 @ 17:40:06 #236
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188864730
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2019 17:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Aan alle verslagen kun je merken dat het najaar weer begint :) Mijn verslagje is stiekem best weer lang geworden.. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 9 september 2019 @ 17:40:23 #237
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_188864740
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 17:21 schreef Maraca het volgende:
Ook ik heb de 30 van Amsterdam Noord gelopen.
(...)
Ruim onder de 3 uur finish ik...

Ben nog steeds aan het nagenieten O+
*O* ^O^
!!! Go 49-ers !!!
  maandag 9 september 2019 @ 17:41:01 #238
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_188864751
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 17:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

_O_ _O_
Dank u, dank u :) :@
!!! Go 49-ers !!!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 september 2019 @ 17:41:06 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188864756
Oh Maraca ook, over het hoofd gezien maar _O_ _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 9 september 2019 @ 17:53:08 #240
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_188865027
10 gels en 2 liter sportdrank op een halve marathon. :D bizar!
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_188865163
Maraca: ik zag al op Strava dat je een waanzinnig goede 30 km gelopen had!
Belangrijke vraag: liep Peter Jan Rens in een lichtblauwe pyjama?

Gisteren heb ik zelf gekeken bij de Halve van Oostland, al was het maar omdat het een klein stukje fietsen voor me was. Er deden zeer veel bekenden mee van mijn club, maar ook enkele mensen van hier: RobertoCarlos (ik stond even na het 12 km-punt), Mr B (kwam met 3:25/km voorbij de gek) en La_Tramposa (die weer helemaal fit en blij is, en dat was ook te zien).

Zelf heb ik vanochtend aan mijn duurvermogen gewerkt in Meijendel. Heerlijk rustig daar, nu iedereen weer aan het werk is. Het is en blijft een heerlijke omgeving om te lopen.

BTW, Abdi liep gisteren 0:59:55 op de halve bij de Great North Run. Maar het wordt niet erkend als NR.
  maandag 9 september 2019 @ 17:59:37 #242
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_188865181
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2019 17:53 schreef Lariekoek het volgende:
10 gels en 2 liter sportdrank op een halve marathon. :D bizar!
Foutje: dat moet zijn 1 liter (2*0,5 liter), maar dan nog idd :)
!!! Go 49-ers !!!
pi_188865265
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 22:14 schreef wyccie het volgende:

[..]

Waarom dan niet de 30 van Amsterdam Noord gelopen? Maraca en ik hebben die ook gelopen.
Waarom liep jij gisteren niet én de 30 van Amsterdam Noord én de Halve van Oostland dan? Begin je je over te geven aan luiheid of zo?
  maandag 9 september 2019 @ 18:07:28 #244
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_188865364
RobertoCarlos: Goed gedaan! Moest wel even lachen toen ik las dat je 10 gels op had op een HM. Moet er niet aan denken :D
Rest: Dank O+ en PJR liep wel in het blauw, maar was geen pyjama. Als de uitslagen weer online zijn even spieken of hij het was :+ (lijkt me wel erg stug)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Redactie Sport maandag 9 september 2019 @ 18:09:58 #245
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_188865409
Ik had op de marathon niet eens 10 gels op. _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_188866859
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 18:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Waarom liep jij gisteren niet én de 30 van Amsterdam Noord én de Halve van Oostland dan? Begin je je over te geven aan luiheid of zo?
1. Ik wist niet dat die gisteren ook was.
2. Zelfs Abdi zou niet snel genoeg zijn geweest om beide te kunnen lopen.
3. :6

Gisteren wel echt genoten, ook van de bochtjes en bruggetjes. En vandaag totaal geen probleem, aan niets te merken dat ik gisteren 30 heb gelopen. Voelt wel erg fijn!
Dus ja, als de halve later op de middag was, had ik mee kunnen doen. :D Maar ik ben verstandiger dan dat.
Nu hopen dat de rest van de duurlopen ook zo makkelijk gaan.

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 08:56 schreef linebear het volgende:
Ook de pacer van 6.25 kwam langs. Maar blijkbaar had hij geen zin in pacen. Hij schijnt begonnen te zijn met 5.50 en liep toen wij hem tegen kwamen ook nog te hard. Hij had ook niemand meer bij zich. Beetje vreemd. Wordt dan geen pacer, zou ik zeggen.
Ik ben dus net voor die pacers gaan staan, maar hij liep echt geen 5:50, zal wel heel even kort zijn geweest. Ik heb in het begin rond de 6:15 gelopen en hij is me niet voorbij gegaan. Hij zei volgens mij wel dat hij iets harder start om bij verval toch nog op een gemiddeld tempo van 6:25 uit te komen. De vrouw probeerde zo vlak mogelijk te lopen.
pi_188866879
Dat was dus een mooi loopweekend voor velen hier. Mooie prestaties neergezet. ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 september 2019 @ 19:20:17 #248
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188866942
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 17:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Maraca: ik zag al op Strava dat je een waanzinnig goede 30 km gelopen had!
Belangrijke vraag: liep Peter Jan Rens in een lichtblauwe pyjama?

Gisteren heb ik zelf gekeken bij de Halve van Oostland, al was het maar omdat het een klein stukje fietsen voor me was. Er deden zeer veel bekenden mee van mijn club, maar ook enkele mensen van hier: RobertoCarlos (ik stond even na het 12 km-punt), Mr B (kwam met 3:25/km voorbij de gek) en La_Tramposa (die weer helemaal fit en blij is, en dat was ook te zien).

Zelf heb ik vanochtend aan mijn duurvermogen gewerkt in Meijendel. Heerlijk rustig daar, nu iedereen weer aan het werk is. Het is en blijft een heerlijke omgeving om te lopen.

BTW, Abdi liep gisteren 0:59:55 op de halve bij de Great North Run. Maar het wordt niet erkend als NR.
Even een halve marathon onder het uur lopen.....ter voorbereiding op een marathon. Lekker hoor.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_188869998
Voor in de OP O+

1 20 oktober 2019 - [url=https://www.tcsamsterdammarathon.nl/]TCS Amsterdam Marathon (Amsterdam)[/url]• Neo-Mullen - marathon
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_188872247
We hadden vanavond een filmcrew bij de heuvel training, compleet met drone.
Maar het schijnt allemaal net te donker geweest te zijn. Volgende week nieuwe poging, half uurtje eerder beginnen :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')