SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...![]()
![]()
kan iemand mij nou eens uitleggen welk risico Ajax nou loopt om spelers als Ziyech en Tadic een miljoenencontract te geven?? ik snap werkelijk niet waar al die zogeheten analisten en zelfbenoemde experts het over hebben.quote:'Addertje onder het gras' bij Ajax: 'Er wordt een groot financieel risico genomen'
Ajax neemt een 'groot financieel risico' met het huidige salarishuis. Dat vindt Ton Boot, columnist van De Telegraaf.
Onder meer Hakim Ziyech en Dusan Tadic signeerden dit jaar een nieuw, verbeterd contract in de Johan Cruijff Arena. Beide vedettes zouden voor miljoenen euro's op de loonlijst staan. 'Het bestuur, met name directeur voetbalzaken Marc Overmars, heeft de meeste spelers binnenboord kunnen houden en verdient hiervoor een groot compliment. Dit kon alleen maar door slimme contracten en hoge salarissen aan de (ster)spelers aan te bieden. Nu Donny van de Beek nog...', schrijft Boot maandag.
De voormalig topcoach vindt wιl dat Ajax op deze manier 'een groot financieel risico neemt'. 'De vaste lasten aan salarissen zijn gigantisch hoog en die kunnen in feite alleen maar bekostigd worden door de inkomsten van de Champions League. Met andere woorden: Ajax MOET kampioen worden.'
'Het addertje onder het gras echter is dat Ajax, vanwege die vaste lasten, ook het jaar daarop kampioen moet worden. En het jaar daarop. Wie dan leeft wie dan zorgt, moet men gedacht hebben.'
https://www.voetbalprimeu(...)risico-genomen-.htmlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Er is gewoon EL begroot ipv CL dus Ton Boot snapt er niet zoveel van.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan iemand mij nou eens uitleggen welk risico Ajax nou loopt om spelers als Ziyech en Tadic een miljoenencontract te geven?? ik snap werkelijk niet waar al die zogeheten analisten en zelfbenoemde experts het over hebben.![]()
dat zeg ik dus ook telkens.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is gewoon EL begroot ipv CL dus Ton Boot snapt er niet zoveel van.
in welk universum is een huidige spelers(je beste speler) een contractverhoging geven een groter risico dan 20+ uitgeven aan een vervanger?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zo werkt het bedrijfsleven toch ook? Je doet een bepaalde investering waar altijd een risico aan kleeft, maar uiteindelijk maak je de investering om op langere termijn meer winst te maken. Daarnaast investeer je in spelers die zich al dubbel en dwars bewezen hebben, het is niet alsof je een Luque of Sulejmani dit salaris biedt. Daarnaast begroot Ajax nog steeds op EL, dus onzin om te zeggen dat we de CL wel moeten halen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan iemand mij nou eens uitleggen welk risico Ajax nou loopt om spelers als Ziyech en Tadic een miljoenencontract te geven?? ik snap werkelijk niet waar al die zogeheten analisten en zelfbenoemde experts het over hebben.![]()
exact,quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zo werkt het bedrijfsleven toch ook? Je doet een bepaalde investering waar altijd een risico aan kleeft, maar uiteindelijk maak je de investering om op langere termijn meer winst te maken. Daarnaast investeer je in spelers die zich al dubbel en dwars bewezen hebben, het is niet alsof je een Luque of Sulejmani dit salaris biedt. Daarnaast begroot Ajax nog steeds op EL, dus onzin om te zeggen dat we de CL wel moeten halen.
als ze nou spelers als Ekkelenkamp of de Wit ineens een 5 miljoen salaris geven, ja dat is stomFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
je kan het ook moeilijk goed doen, van geld moet op het veld naar addertje onder het grasquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is gewoon EL begroot ipv CL dus Ton Boot snapt er niet zoveel van.![]()
aar als ze nou nog waarheden vertellen dan kan je er over praten, maar stellen dat Ajax kampioen MOET worden en CL MOET spelen omdat we anders kapot gaan, dat is gewoon onzin van de bovenste plank.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan het ook moeilijk goed doen, van geld moet op het veld naar addertje onder het grasFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mensen zoeken nu wel heel erg naar kritiek op Ajax ja.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan het ook moeilijk goed doen, van geld moet op het veld naar addertje onder het grasOh.![]()
Ajax heeft ook gewoon 200 miljoen opgehaald deze zomer en maar 60 uitgegeven, valt dus nog best een tijdje op te teren.Oh.![]()
Je kunt ook helemaal geen risico's nemen, dan speel je voor de rest van je bestaan op het niveau van de Basels en Kopenhagens van deze wereld.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
sportief gezien moet je het sowieso halen, ook al betaal je die spelers goed als je geen CL speelt dan is het snel klaar hoorquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
aar als ze nou nog waarheden vertellen dan kan je er over praten, maar stellen dat Ajax kampioen MOET worden en CL MOET spelen omdat we anders kapot gaan, dat is gewoon onzin van de bovenste plank.![]()
en spelers als Donny, Ziyech, Neres, Nico en Onana gaan ook een bak geld opbrengen. CL of niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax heeft ook gewoon 200 miljoen opgehaald deze zomer en maar 60 uitgegeven, valt dus nog best een tijdje op te teren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ja maar we hebben het niet over het sportieve, die mensen met kritiek hebben het puur om het financiλle plaatje.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
sportief gezien moet je het sowieso halen, ook al betaal je die spelers goed als je geen CL speelt dan is het snel klaar hoorFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is zeiken om het zeiken. Zonder investering en enig risico geen groei. En al gaat het mis, nou en? Dan moet je gewoon weer van voor af aan opbouwen. Liever dat dan tot in lengte van jaren middelmaat te zijn met een steeds verder vervagend glorieus verleden.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja maar we hebben het niet over het sportieve, die mensen met kritiek hebben het puur om het financiλle plaatje.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
En straks wanneer we daadwerkelijk de CL halen en weer kampioen worden is het weer de oneerlijke financiλle voorsprong van Ajax. Ik snap dat sommige spelers en coaches helemaal klaar zijn met de pers.![]()
Nja dat is nog maar afwachten, sowieso van Ziyech verwacht ik niet dat hij ooit nog gigantisch veel geld gaat opleveren. Dan had dat deze zomer wel gebeurd.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en spelers als Donny, Ziyech, Neres, Nico en Onana gaan ook een bak geld opbrengen. CL of niet.Oh.![]()
niet gigantisch nee, maar 25/30 moet toch wel te doen zijn. als je Dolberg al voor 20/25 verkoopt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat is nog maar afwachten, sowieso van Ziyech verwacht ik niet dat hij ooit nog gigantisch veel geld gaat opleveren. Dan had dat deze zomer wel gebeurd.
zeker als je dit seizoen weer mag overwinteren bijvoorbeeld.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als iemand een beetje handig is met After Effects dan kunnen we misschien Veltman ook wel voor 30 mln slijten aan Everton ofzo.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ziyech zou eigenlijk wel voor minimaal 40 moeten gaan als Dolberg al 20/25 kost.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet gigantisch nee, maar 25/30 moet toch wel te doen zijn. als je Dolberg al voor 20/25 verkoopt.
zeker als je dit seizoen weer mag overwinteren bijvoorbeeld.![]()
In de situatie waar Ajax nu in verkeerd is het toch ook niet noodzakelijk dat we elke speler met dikke winst doorverkopen? Op dit moment is het meer waard als een speler van dit kaliber langer wil blijven, indirect levert dat veel meer geld op.![]()
Ja, misschien volgend seizoen. Zou hem er nu heel graag bijhoudenquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:46 schreef -XOR- het volgende:
Als iemand een beetje handig is met After Effects dan kunnen we misschien Veltman ook wel voor 30 mln slijten aan Everton ofzo.![]()
ziyech is wel een middenvelder natuurlijk, en al wat ouder. zeker volgend seizoen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ziyech zou eigenlijk wel voor minimaal 40 moeten gaan als Dolberg al 20/25 kost.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
vandaar dat ik aankopen van bijvoorbeeld een tadic ook aanmoedig. net als een vertongen of suarez terughalen en klaasjan natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:47 schreef Simmertje het volgende:
In de situatie waar Ajax nu in verkeerd is het toch ook niet noodzakelijk dat we elke speler met dikke winst doorverkopen? Op dit moment is het meer waard als een speler van dit kaliber langer wil blijven, indirect levert dat veel meer geld op.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan moet de juiste club zich wel melden, en dat zit er niet in ben ik bang.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet gigantisch nee, maar 25/30 moet toch wel te doen zijn. als je Dolberg al voor 20/25 verkoopt.
zeker als je dit seizoen weer mag overwinteren bijvoorbeeld.Oh.![]()
dan blijft hij zijn carriθre bij Ajax, toch ook prima.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet de juiste club zich wel melden, en dat zit er niet in ben ik bang.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De kans is groot dat de Ligt zijn debuut op de bank mag maken bij Juve
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ben benieuwd hoelang Huntelaar nog blijft voetballen, zou wel mooi zijn als hij nog ιιn seizoen samen kan spelen met Suαrezquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vandaar dat ik aankopen van bijvoorbeeld een tadic ook aanmoedig. net als een vertongen of suarez terughalen en klaasjan natuurlijk.
Oh.![]()
geef het wat tijd, die komt er echt wel. Mensen onderschatte wat een stap het is om bij juve te spelen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:49 schreef TLC het volgende:
De kans is groot dat de Ligt zijn debuut op de bank mag maken bij Juve
dat is voor Frenkie toch echt makkelijker aangezien barca veel meer speelt als het huidige ajax.
blijft bijzonder knap wat frenkie laat zien overigens.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nja er moet ooit wel weer ruimte komen voor de talenten in het team, en dan met name άnόvar.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:49 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan blijft hij zijn carriθre bij Ajax, toch ook prima.Oh.![]()
volgend seizoen (of dit seizoen volgens SjaakGOD) gewoon de keuze wie in te brengen voor tadic, Klaas-jan, of Suarez...Mmmm, TH heeft het broekje al uit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang Huntelaar nog blijft voetballen, zou wel mooi zijn als hij nog ιιn seizoen samen kan spelen met SuαrezFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
unuvar is toch geen rechtsbuiten?quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja er moet ooit wel weer ruimte komen voor de talenten in het team, en dan met name άnόvar.
zie ik meer op de positie van marin of donny instappen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja maar Tadic blijft ook nog, en als Suαrez dan ook nog terugkomt en Promes blijftquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
unuvar is toch geen rechtsbuiten?
zie ik meer op de positie van marin of donny instappen.
Unuvar kan ook hangend vanaf links, zie hem best zijn eerste minuten vanaf daar maken voor hij op het middenveld terecht komt.Oh.![]()
luxe problemen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Tadic blijft ook nog, en als Suαrez dan ook nog terugkomt en Promes blijft
Unuvar kan ook hangend vanaf links, zie hem best zijn eerste minuten vanaf daar maken voor hij op het middenveld terecht komt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zijn natuurlijk wel spelers die al heel erg op de terugweg zijn (Vertonghen/ Huntelaar). Bij Tadic zat natuurlijk ook wat geluk. Dan zie ik liever Ajax het Bayern van de Benelux/Scandinavie worden en alle Hummelsen en Neuers opkopen van Anderlecht, Midtjylland, Genk en Malmo.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vandaar dat ik aankopen van bijvoorbeeld een tadic ook aanmoedig. net als een vertongen of suarez terughalen en klaasjan natuurlijk.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
korte termijn heeft Boot geen punt, maar mocht je onverwacht zo een drama jaar hebben als 2 jaar geleden en dan daarna geen kampioen worden dan hakken die vaste lasten er wel hard in, maar dan nog heeft ajax nu de middelen om dat op te vangen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan iemand mij nou eens uitleggen welk risico Ajax nou loopt om spelers als Ziyech en Tadic een miljoenencontract te geven?? ik snap werkelijk niet waar al die zogeheten analisten en zelfbenoemde experts het over hebben.
Wat Boot denk ik vergeet in zijn analyse dat spelers die dit verdienen nodig zijn om op cl niveau te kunnen presteren, en negatief geformuleerd: dat ze snel zullen vertrekken als CL niet gehaald wordt en dan ben je dus ook van die lasten af.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Maar het is voor Ajax wel belangrijk om de talenten de kans te blijven geven, dus die balans blijft belangrijk.quote:Oh.![]()
daarom denk ik niet dat we bijvoorbeeld huntelaar en suarez bij elkaar zien.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is voor Ajax wel belangrijk om de talenten de kans te blijven geven, dus die balans blijft belangrijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als een Alderweireld terug wil komen moet je dat ook gewoon doen natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk wel spelers die al heel erg op de terugweg zijn (Vertonghen/ Huntelaar). Bij Tadic zat natuurlijk ook wat geluk. Dan zie ik liever Ajax het Bayern van de Benelux/Scandinavie worden en alle Hummelsen en Neuers opkopen van Anderlecht, Midtjylland, Genk en Malmo.
En gewoon goed blijven scouten, vooralsnog gaat dat in Zuid-Amerika ook gewoon goed dus hoef je helemaal niet te blijven scouten in Denemarken en Belgiλ.Oh.![]()
Lijkt jou dat leuk? Mij niet namelijk, die zijn al geweest.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daarom denk ik niet dat we bijvoorbeeld huntelaar en suarez bij elkaar zien.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ik vraag mij af of een Alderweireld en/of Vertonghen nodig zijn volgend jaar? Als Schuurs en Martinez zich zo blijven ontwikkelen en daarnaast Blind blijft, waarom zou je dan 1 van die jongens halen? Suarez is natuurlijk altijd welkom![]()
![]()
is toch goddelijk als je tijdens een wedstrijd Tadic moet vervangen voor het laatste half uurtje, en dan kan bedenken of je Suarez of Huntelaar in brengt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt jou dat leuk? Mij niet namelijk, die zijn al geweest.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Martinez staat imo volgend seizoen op links, dus dan heb je eigenlijk alleen Blind en Schuurs als vaste CV (als alvarez op cvm gaat )quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:59 schreef Simmertje het volgende:
Ik vraag mij af of een Alderweireld en/of Vertonghen nodig zijn volgend jaar? Als Schuurs en Martinez zich zo blijven ontwikkelen en daarnaast Blind blijft, waarom zou je dan 1 van die jongens halen? Suarez is natuurlijk altijd welkomFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar aan de andere kant als Huntelaar volgend jaar nog een jaar wil blijven en Suαrez staat net open voor een terugkeer zullen ze dat niet nalaten denk ik. Al zal het dan ook te maken hebben hoe een Traorι/Danilo/Brobbey zich ontwikkelen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daarom denk ik niet dat we bijvoorbeeld huntelaar en suarez bij elkaar zien.Oh.![]()
Ik bedoel niet zozeer het scouten in Belgie of Scandinavie maar meer dat je spelers als Tielemans (voor Monaco, Praet (voor Sampdoria) of Odegaard (voor Real) opkoopt. Dat zijn landen waar men nog wel tegen Nederland en vooral tegen Ajax opkijkt en ziet als grote broer, die spelers zijn daar wel toe te verleiden en het creeert ook een kijkersmarkt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een Alderweireld terug wil komen moet je dat ook gewoon doen natuurlijk.
En gewoon goed blijven scouten, vooralsnog gaat dat in Zuid-Amerika ook gewoon goed dus hoef je helemaal niet te blijven scouten in Denemarken en Belgiλ.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Je weet toch helemaal niet of hij dan linksback staat, als Martinez het geweldig doet als LCV dit seizoen blijft hij gewoon staan en gaan we een nieuwe linksback kopen of Salah-Eddine doorschuiven.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Martinez staat imo volgend seizoen op links, dus dan heb je eigenlijk alleen Blind en Schuurs als vaste CV (als alvarez op cvm gaat )Oh.![]()
Oh dat sowieso, maar ik neem aan dat Ajax wel scouts heeft in al die landen (en de competities in de Balkan e.d.), dan combineren met de scouting uit Zuid- en Midden-Amerika en contact houden met oud-spelers die openstaan voor een terugkeer. Maar neem aan dat dit wel op orde is, al glipt er af en toe nog steeds een onbegrijpelijke aankoop tussen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zozeer het scouten in Belgie of Scandinavie maar meer dat je spelers als Tielemans (voor Monaco, Praet (voor Sampdoria) of Odegaard (voor Real) opkoopt. Dat zijn landen waar men nog wel tegen Nederland en vooral tegen Ajax opkijkt en ziet als grote broer, die spelers zijn daar wel toe te verleiden en het creeert ook een kijkersmarkt.Oh.![]()
ik weet dat inderdaad niet, maar dat is wat ik verwacht. Aangezien je met Blind Schuurs volgens mij een prima blok achterin hebt als schuurs zo door blijft groeien.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal niet of hij dan linksback staat, als Martinez het geweldig doet als LCV dit seizoen blijft hij gewoon staan en gaan we een nieuwe linksback kopen of Salah-Eddine doorschuiven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is inderdaad wel aardig maar en Huntelaar en Vertonghen zou wat mij betreft al wat teveel van het goede zijn. Liever wat frisser en jonger.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is toch goddelijk als je tijdens een wedstrijd Tadic moet vervangen voor het laatste half uurtje, en dan kan bedenken of je Suarez of Huntelaar in brengt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Blind wordt nu vooral gezien als middenvelder, van Alvαrez moeten we ook nog afwachten of hij toch niet beter centraal in de verdediging is. Wil hem wel eens een serieus potje als CVM zien, wellicht zien we dan allemaal dat hij dan toch wel tekort schiet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik weet dat inderdaad niet, maar dat is wat ik verwacht. Aangezien je met Blind Schuurs volgens mij een prima blok achterin hebt als schuurs zo door blijft groeien.Oh.![]()
uiteraard valt alles af te wachten, dat maakt het ook leuk.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind wordt nu vooral gezien als middenvelder, van Alvαrez moeten we ook nog afwachten of hij toch niet beter centraal in de verdediging is. Wil hem wel eens een serieus potje als CVM zien, wellicht zien we dan allemaal dat hij dan toch wel tekort schiet.
wat denk je er morgen van overigens? Qua opstelling en uitslag.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Denk idd ook dat Alvarez voetballend qua dynamiek wat tekort komt voor CVM, en echt een beest is het natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind wordt nu vooral gezien als middenvelder, van Alvαrez moeten we ook nog afwachten of hij toch niet beter centraal in de verdediging is. Wil hem wel eens een serieus potje als CVM zien, wellicht zien we dan allemaal dat hij dan toch wel tekort schiet.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Net die analyse op VI Pro gelezen, en dat APOEL schijnt dus wel druk te zetten en niet zo goed de bus te kunnen parkeren dus daar liggen wel mogelijkheden.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
uiteraard valt alles af te wachten, dat maakt het ook leuk.
wat denk je er morgen van overigens? Qua opstelling en uitslag.
Onana
Mazraoui - Veltman - Martinez - Tagliafico
Marin - Blind
Ziyech - Beek - Neres
Tadic
Zal het wel worden, als Ziyech niet kan spelen Tadic op zijn plek en Huntelaar in de spits. 1-3 verwacht ik dan
Oh.![]()
dat is nou net het punt, is moeilijk bij jonge spelersquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik weet dat inderdaad niet, maar dat is wat ik verwacht. Aangezien je met Blind Schuurs volgens mij een prima blok achterin hebt als schuurs zo door blijft groeien.![]()
Zou hij nog een keer voor Veltman kiezen denk je?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net die analyse op VI Pro gelezen, en dat APOEL schijnt dus wel druk te zetten en niet zo goed de bus te kunnen parkeren dus daar liggen wel mogelijkheden.
Onana
Marin - Blind
Ziyech - Beek - Neres
Tadic
Zal het wel worden, als Ziyech niet kan spelen Tadic op zijn plek en Huntelaar in de spits. 1-3 verwacht ik dan"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
waarom niet?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou hij nog een keer voor Veltman kiezen denk je?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja en naast Blind is het dan toch teveel van hetzelfde verwacht ik, ben ook altijd wat sceptisch over centrale verdedigers die dan als CVM kunnen spelen. Weet nog dat Viergever dat ooit mocht doen bij onsquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denk idd ook dat Alvarez voetballend qua dynamiek wat tekort komt voor CVM, en echt een beest is het natuurlijk ook niet., al vind ik het bij Blind dan wel weer goed maar die is ook beter als enkele 6 dan in zo'n controleursduo.
Oh.![]()
denk dat hij zaterdag niet speelde vanwege het kunstgrasquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou hij nog een keer voor Veltman kiezen denk je?![]()
Denk wel dat Ten Hag dat gaat doen omdat het meer "zekerheid" geeft tov Schuurs die toch wat foutjes maakte tegen VVV-Venlo. Ben het er zelf niet mee eens, zou dan juist Schuurs die minuten geven om zich te ontwikkelen want Veltman gaat ook gewoon weer fouten maken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou hij nog een keer voor Veltman kiezen denk je?Oh.![]()
Omdat het een speler is die eigenlijk net niet het niveau heeft dat je nastreeft? Die stel je alleen op als je nog te weinig vertrouwen in de andere opties hebt in mijn ogen.quote:"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
en dat zou zomaar kunnenquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Omdat het een speler is die eigenlijk net niet het niveau heeft dat je nastreeft? Die stel je alleen op als je nog te weinig vertrouwen in de andere opties hebt in mijn ogen.![]()
en dat heeft hij denk ik ook, niet in de ED maar wel europees.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Omdat het een speler is die eigenlijk net niet het niveau heeft dat je nastreeft? Die stel je alleen op als je nog te weinig vertrouwen in de andere opties hebt in mijn ogen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is dus wat ik me afvraag. Ik denk idd dat Veltman speelde als optie met minste risico en niet als potentieel beste optie. Maar we zijn weer iets verder, dus ik vraag me af of hij inmiddels betere opties ziet of nog steeds zo gaat redeneren.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en dat heeft hij denk ik ook, niet in de ED maar wel europees."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
we zijn verder qua tijd (namelijk 1 week) dat lijkt mij te weinig en de wedstrijd te belangrijk om eht er maar op te gokken. Ik denk dat hij veltman echt nog gaat inzetten tegen APOEL, ook de return.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik me afvraag. Ik denk idd dat Veltman speelde als optie met minste risico en niet als potentieel beste optie. Maar we zijn weer iets verder, dus ik vraag me af of hij inmiddels betere opties ziet of nog steeds zo gaat redeneren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Denk het ook ja, zekerheid boven gokjes op dit moment. Al zou ik het best aandurven met Alvarez op 6.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we zijn verder qua tijd (namelijk 1 week) dat lijkt mij te weinig en de wedstrijd te belangrijk om eht er maar op te gokken. Ik denk dat hij veltman echt nog gaat inzetten tegen APOEL, ook de return.
Mja voorrondes overleven en nog een potje uit bij Sparta winnen, daarna zal ten Hag wel de balans opmaken. Zou overigens een uiterst succesvolle zomer zijn als dit allemaal lukt en daarnaast Donny ook nog blijft.![]()
Waarom zou in godsnaam nog veltman opstellen, kutwijf dat het is. Maza speelt ook als een knuffelmocroquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net die analyse op VI Pro gelezen, en dat APOEL schijnt dus wel druk te zetten en niet zo goed de bus te kunnen parkeren dus daar liggen wel mogelijkheden.
Onana
Marin - Blind
Ziyech - Beek - Neres
Tadic
Zal het wel worden, als Ziyech niet kan spelen Tadic op zijn plek en Huntelaar in de spits. 1-3 verwacht ik danAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Over een paar weken moet Jong Oranje weer ballen. Ben benieuwd naar de selectie. Toch wel een aantal jongens die daarvoor in aanmerking komen. Scherpen, Schuurs, Pierie, Ekkelenkamp, de Wit, Gravenberch, Lang.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Goeie analyzequote:Op maandag 19 augustus 2019 11:54 schreef AmaninFull het volgende:
Het 'probleem-Dolberg' moet volgens mij gezocht worden de psychologie. Ten eerste merk ik een totaal gebrek aan drive. Of het een halve finale in de CL is of een campingwedstrijd, hij zal geen seconde harder rennen of een teen meer uitstrekken. Dit hangt nauw samen met de manier waarop Dolberg lijkt om te gaan met druk, een manier die bovendien op de lange termijn contraproductief werkt.
Zijn 'coping method' is te doen alsof het hem allemaal niet heel veel boeit zodat hij zichzelf en anderen voor de gek kan houden dat hij zich niet maximaal heeft ingespannen. Dat is ook de reden dat hij niet juicht: door te juichen suggereer je dat het hele spelletje je wel iets kan schelen, dat je vol overgave speelt. Maar de keerzijde hiervan is dat je kwetsbaar bent voor kritiek wanneer het dan, ondanks je inzet, een keer niet wil lukken.
Dolberg ziet dat in en denkt dat hij de hoge verwachtingen kan afhouden door te doen alsof hij 'niet echt probeert'. Dit is typisch adolescentengedrag. Het is vergelijkbaar met de jongen van 14 die een slecht cijfer voor wiskunde heeft gehaald, maar vervolgens de kritiek van zijn ouders pareert door te zeggen dat hij "niet had geleerd". En wanneer hij wel een goed cijfer haalt, zegt hij hetzelfde omdat ergens inzet voor tonen "niet stoer" is.
Helaas zal deze benadering je op lange termijn opbreken. Om ergens echt goed in te worden zul je 100% moeten geven, met het risico dat het niet lukt en dat je zelfvertrouwen een deuk oploopt. Zo is het met alles in het leven. Daar zal Dolberg vroeg of laat ook achterkomen.
TL;DR: Dolberg heeft een puberale, onhoudbare manier van omgaan met hoge verwachtingen.Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Koppel hier aan , dat hij nog erg jong was toen hij zag wat er met Nouri gebeurde...quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:54 schreef AmaninFull het volgende: Het 'probleem-Dolberg' moet volgens mij gezocht worden de psychologie. Ten eerste merk ik een totaal gebrek aan drive. Of het een halve finale in de CL is of een campingwedstrijd, hij zal geen seconde harder rennen of een teen meer uitstrekken. Dit hangt nauw samen met de manier waarop Dolberg lijkt om te gaan met druk, een manier die bovendien op de lange termijn contraproductief werkt. Zijn 'coping method' is te doen alsof het hem allemaal niet heel veel boeit zodat hij zichzelf en anderen voor de gek kan houden dat hij zich niet maximaal heeft ingespannen. Dat is ook de reden dat hij niet juicht: door te juichen suggereer je dat het hele spelletje je wel iets kan schelen, dat je vol overgave speelt. Maar de keerzijde hiervan is dat je kwetsbaar bent voor kritiek wanneer het dan, ondanks je inzet, een keer niet wil lukken. Dolberg ziet dat in en denkt dat hij de hoge verwachtingen kan afhouden door te doen alsof hij 'niet echt probeert'. Dit is typisch adolescentengedrag. Het is vergelijkbaar met de jongen van 14 die een slecht cijfer voor wiskunde heeft gehaald, maar vervolgens de kritiek van zijn ouders pareert door te zeggen dat hij "niet had geleerd". En wanneer hij wel een goed cijfer haalt, zegt hij hetzelfde omdat ergens inzet voor tonen "niet stoer" is. Helaas zal deze benadering je op lange termijn opbreken. Om ergens echt goed in te worden zul je 100% moeten geven, met het risico dat het niet lukt en dat je zelfvertrouwen een deuk oploopt. Zo is het met alles in het leven. Daar zal Dolberg vroeg of laat ook achterkomen. TL;DR: Dolberg heeft een puberale, onhoudbare manier van omgaan met hoge verwachtingen.
Het kan letterlijk bewegingsangst zijn. Als ik mij maar niet vol inzet , dan gebeurt mij niet hetzelfde...Those who forget their past , are condemned to re-live it...![]()
Onzinquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:55 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Koppel hier aan , dat hij nog erg jong was toen hij zag wat er met Nouri gebeurde...
Het kan letterlijk bewegingsangst zijn. Als ik mij maar niet vol inzet , dan gebeurt mij niet hetzelfde...![]()
amateurpsychiaters gaan los idd.quote:
hij had ook een step met een scheef wieltje en zijn tante heeft een keer zijn petje afgepakt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:55 schreef Lange_Lex het volgende:
[..]
Koppel hier aan , dat hij nog erg jong was toen hij zag wat er met Nouri gebeurde...
Het kan letterlijk bewegingsangst zijn. Als ik mij maar niet vol inzet , dan gebeurt mij niet hetzelfde...![]()
![]()
20 miljoen voor Dolberg??
Nee dit kan echt niet.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Toch te weinig denk je?quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Nee dit kan echt niet."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Waar blijft de nieuwe kale en kokkie'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
?quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Nee dit kan echt niet.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ziyech heeft gewoon meegetraind vandaag, Hag verwacht ook dat Mazraoui kan spelen.
Jong Ajax nu tegen NEC trouwens op FOX 1.
Kotarski ;Ter Heide, Pierie, Solomons,Timber; Gravenberch, Jensen, Taylor ; Danilo, Traorι,Kuhn.![]()
Leuk middenveld en voorhoede.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
Ziyech heeft gewoon meegetraind vandaag, Hag verwacht ook dat Mazraoui kan spelen.
Jong Ajax nu tegen NEC trouwens op FOX 1.
Kotarski ;Ter Heide, Pierie, Solomons,Timber; Gravenberch, Jensen, Taylor ; Danilo, Traorι,Kuhn.
Die achterhoede is wel echt dramatisch.Oh.![]()
Pierie en Timber is dikke prima hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk middenveld en voorhoede.
Die achterhoede is wel echt dramatisch."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ben wel benieuwd of Kotarski stappen gaat maken dit jaar.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk middenveld en voorhoede.
Die achterhoede is wel echt dramatisch.
Was vorig jaar niet overtuigend. Misschien nog een jaartje uitlenen hierna. Anders is het ook exit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Timber is wel een talent ja, Pierie vind ik echt niks.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Pierie en Timber is dikke prima hoor.Oh.![]()
Net weer een hij of ik duel verloren bij de 1-1 .quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Timber is wel een talent ja, Pierie vind ik echt niks.RED ONS HENNIEGOD![]()
Daar is het Jong Ajax voor.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net weer een hij of ik duel verloren bij de 1-1 .
Laat hem lekker fouten maken, dan kan hij morgen met trainers gaan zitten om er van te leren.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zoals bij Heerenveen een paar jaar lang ? Daar zullen ze ook wel geprobeerd hebben om hem dat te laten inzien ?quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar is het Jong Ajax voor.
Laat hem lekker fouten maken, dan kan hij morgen met trainers gaan zitten om er van te leren.RED ONS HENNIEGOD![]()
Welke speler is er de afgelopen 10 jaar bij Heerenveen nou daadwerkelijk beter geworden?quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoals bij Heerenveen een paar jaar lang ? Daar zullen ze ook wel geprobeerd hebben om hem dat te laten inzien ?
Sinds Foppe weg is, ligt alles daar op zijn gat. Geen visie, geen stabiliteit, geen middelen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zeneli , Dost , Narsingh , Assaidi etcquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke speler is er de afgelopen 10 jaar bij Heerenveen nou daadwerkelijk beter geworden?
Sinds Foppe weg is, ligt alles daar op zijn gat. Geen visie, geen stabiliteit, geen middelen.
Maar laten we Pierie's onkunde om een situatie in te schatten en dat die zijn been niet wil uitsteken vooral afschuiven op de club.RED ONS HENNIEGOD![]()
Waarom haalt Ajax nog uit de eredivisie? Die Scherpen en Piri konden er al niks van bij de middenmoot.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoals bij Heerenveen een paar jaar lang ? Daar zullen ze ook wel geprobeerd hebben om hem dat te laten inzien ?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Omdat het kan . Zomaar 5 miljoen uitgeven en dan maar hopen dat ze het licht zien ofzoquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom haalt Ajax nog uit de eredivisie? Die Scherpen en Piri konden er al niks van bij de middenmoot.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat snap ik ook niet. 90% faalt keihard.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom haalt Ajax nog uit de eredivisie? Die Scherpen en Piri konden er al niks van bij de middenmoot.
Volgens mij voldoet alleen Ziyech echt als aankoop uit de Eredivisie in de laatste 20 jaar.![]()
Scherpen is wel een gokje waard. En een talent als Schuurs is ook prima. Pierie snap ik ook niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom haalt Ajax nog uit de eredivisie? Die Scherpen en Piri konden er al niks van bij de middenmoot."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Suarez en Huntelaar ook nog, maar daarnaast is het echt bar weinig uit de Eredivisie.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. 90% faalt keihard.
Volgens mij voldoet alleen Ziyech echt als aankoop uit de Eredivisie in de laatste 20 jaar.![]()
Toen was de eredivisie nog wel goed natuurlijk. Nu loopt er echt niets bij de subtop.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Suarez en Huntelaar ook nog, maar daarnaast is het echt bar weinig uit de Eredivisie.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: