abonnement Unibet Coolblue
pi_188521036
quote:
19s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:05 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik weet dat inderdaad niet, maar dat is wat ik verwacht. Aangezien je met Blind Schuurs volgens mij een prima blok achterin hebt als schuurs zo door blijft groeien.
Blind wordt nu vooral gezien als middenvelder, van Alvárez moeten we ook nog afwachten of hij toch niet beter centraal in de verdediging is. Wil hem wel eens een serieus potje als CVM zien, wellicht zien we dan allemaal dat hij dan toch wel tekort schiet.
Oh.
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:07:38 #52
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188521056
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Blind wordt nu vooral gezien als middenvelder, van Alvárez moeten we ook nog afwachten of hij toch niet beter centraal in de verdediging is. Wil hem wel eens een serieus potje als CVM zien, wellicht zien we dan allemaal dat hij dan toch wel tekort schiet.
uiteraard valt alles af te wachten, dat maakt het ook leuk.
wat denk je er morgen van overigens? Qua opstelling en uitslag.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:09:02 #53
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188521072
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Blind wordt nu vooral gezien als middenvelder, van Alvárez moeten we ook nog afwachten of hij toch niet beter centraal in de verdediging is. Wil hem wel eens een serieus potje als CVM zien, wellicht zien we dan allemaal dat hij dan toch wel tekort schiet.
Denk idd ook dat Alvarez voetballend qua dynamiek wat tekort komt voor CVM, en echt een beest is het natuurlijk ook niet.
We have always been at war with Eastasia.
pi_188521093
quote:
19s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:07 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

uiteraard valt alles af te wachten, dat maakt het ook leuk.
wat denk je er morgen van overigens? Qua opstelling en uitslag.
Net die analyse op VI Pro gelezen, en dat APOEL schijnt dus wel druk te zetten en niet zo goed de bus te kunnen parkeren dus daar liggen wel mogelijkheden.

Onana
Mazraoui - Veltman - Martinez - Tagliafico
Marin - Blind
Ziyech - Beek - Neres
Tadic

Zal het wel worden, als Ziyech niet kan spelen Tadic op zijn plek en Huntelaar in de spits. 1-3 verwacht ik dan :)
Oh.
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:11:36 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188521111
quote:
19s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:05 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik weet dat inderdaad niet, maar dat is wat ik verwacht. Aangezien je met Blind Schuurs volgens mij een prima blok achterin hebt als schuurs zo door blijft groeien.
dat is nou net het punt, is moeilijk bij jonge spelers
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:13:03 #56
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188521134
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Net die analyse op VI Pro gelezen, en dat APOEL schijnt dus wel druk te zetten en niet zo goed de bus te kunnen parkeren dus daar liggen wel mogelijkheden.

Onana
Mazraoui - Veltman - Martinez - Tagliafico
Marin - Blind
Ziyech - Beek - Neres
Tadic

Zal het wel worden, als Ziyech niet kan spelen Tadic op zijn plek en Huntelaar in de spits. 1-3 verwacht ik dan :)
Zou hij nog een keer voor Veltman kiezen denk je?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:13:28 #57
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188521139
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:13 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zou hij nog een keer voor Veltman kiezen denk je?
waarom niet?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188521142
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:09 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Denk idd ook dat Alvarez voetballend qua dynamiek wat tekort komt voor CVM, en echt een beest is het natuurlijk ook niet.
Ja en naast Blind is het dan toch teveel van hetzelfde verwacht ik, ben ook altijd wat sceptisch over centrale verdedigers die dan als CVM kunnen spelen. Weet nog dat Viergever dat ooit mocht doen bij ons :'), al vind ik het bij Blind dan wel weer goed maar die is ook beter als enkele 6 dan in zo'n controleursduo.
Oh.
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:14:01 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188521145
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:13 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zou hij nog een keer voor Veltman kiezen denk je?
denk dat hij zaterdag niet speelde vanwege het kunstgras
pi_188521154
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:13 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zou hij nog een keer voor Veltman kiezen denk je?
Denk wel dat Ten Hag dat gaat doen omdat het meer "zekerheid" geeft tov Schuurs die toch wat foutjes maakte tegen VVV-Venlo. Ben het er zelf niet mee eens, zou dan juist Schuurs die minuten geven om zich te ontwikkelen want Veltman gaat ook gewoon weer fouten maken.
Oh.
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:14:45 #61
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188521155
quote:
19s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:13 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

waarom niet?
Omdat het een speler is die eigenlijk net niet het niveau heeft dat je nastreeft? Die stel je alleen op als je nog te weinig vertrouwen in de andere opties hebt in mijn ogen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:15:48 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188521168
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:14 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Omdat het een speler is die eigenlijk net niet het niveau heeft dat je nastreeft? Die stel je alleen op als je nog te weinig vertrouwen in de andere opties hebt in mijn ogen.
en dat zou zomaar kunnen
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:16:08 #63
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188521172
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:14 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Omdat het een speler is die eigenlijk net niet het niveau heeft dat je nastreeft? Die stel je alleen op als je nog te weinig vertrouwen in de andere opties hebt in mijn ogen.
en dat heeft hij denk ik ook, niet in de ED maar wel europees.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:17:46 #64
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188521195
quote:
19s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:16 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

en dat heeft hij denk ik ook, niet in de ED maar wel europees.
Dat is dus wat ik me afvraag. Ik denk idd dat Veltman speelde als optie met minste risico en niet als potentieel beste optie. Maar we zijn weer iets verder, dus ik vraag me af of hij inmiddels betere opties ziet of nog steeds zo gaat redeneren.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:19:33 #65
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188521219
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:17 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat is dus wat ik me afvraag. Ik denk idd dat Veltman speelde als optie met minste risico en niet als potentieel beste optie. Maar we zijn weer iets verder, dus ik vraag me af of hij inmiddels betere opties ziet of nog steeds zo gaat redeneren.
we zijn verder qua tijd (namelijk 1 week) dat lijkt mij te weinig en de wedstrijd te belangrijk om eht er maar op te gokken. Ik denk dat hij veltman echt nog gaat inzetten tegen APOEL, ook de return.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188521261
quote:
19s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:19 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

we zijn verder qua tijd (namelijk 1 week) dat lijkt mij te weinig en de wedstrijd te belangrijk om eht er maar op te gokken. Ik denk dat hij veltman echt nog gaat inzetten tegen APOEL, ook de return.
Denk het ook ja, zekerheid boven gokjes op dit moment. Al zou ik het best aandurven met Alvarez op 6.

Mja voorrondes overleven en nog een potje uit bij Sparta winnen, daarna zal ten Hag wel de balans opmaken. Zou overigens een uiterst succesvolle zomer zijn als dit allemaal lukt en daarnaast Donny ook nog blijft.
  maandag 19 augustus 2019 @ 16:37:09 #68
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_188522182
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Net die analyse op VI Pro gelezen, en dat APOEL schijnt dus wel druk te zetten en niet zo goed de bus te kunnen parkeren dus daar liggen wel mogelijkheden.

Onana
Mazraoui - Veltman - Martinez - Tagliafico
Marin - Blind
Ziyech - Beek - Neres
Tadic

Zal het wel worden, als Ziyech niet kan spelen Tadic op zijn plek en Huntelaar in de spits. 1-3 verwacht ik dan :)
Waarom zou in godsnaam nog veltman opstellen, kutwijf dat het is. Maza speelt ook als een knuffelmocro
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 19 augustus 2019 @ 17:24:27 #69
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188522820
Over een paar weken moet Jong Oranje weer ballen. Ben benieuwd naar de selectie. Toch wel een aantal jongens die daarvoor in aanmerking komen. Scherpen, Schuurs, Pierie, Ekkelenkamp, de Wit, Gravenberch, Lang.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188523031
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:54 schreef AmaninFull het volgende:
Het 'probleem-Dolberg' moet volgens mij gezocht worden de psychologie. Ten eerste merk ik een totaal gebrek aan drive. Of het een halve finale in de CL is of een campingwedstrijd, hij zal geen seconde harder rennen of een teen meer uitstrekken. Dit hangt nauw samen met de manier waarop Dolberg lijkt om te gaan met druk, een manier die bovendien op de lange termijn contraproductief werkt.

Zijn 'coping method' is te doen alsof het hem allemaal niet heel veel boeit zodat hij zichzelf en anderen voor de gek kan houden dat hij zich niet maximaal heeft ingespannen. Dat is ook de reden dat hij niet juicht: door te juichen suggereer je dat het hele spelletje je wel iets kan schelen, dat je vol overgave speelt. Maar de keerzijde hiervan is dat je kwetsbaar bent voor kritiek wanneer het dan, ondanks je inzet, een keer niet wil lukken.

Dolberg ziet dat in en denkt dat hij de hoge verwachtingen kan afhouden door te doen alsof hij 'niet echt probeert'. Dit is typisch adolescentengedrag. Het is vergelijkbaar met de jongen van 14 die een slecht cijfer voor wiskunde heeft gehaald, maar vervolgens de kritiek van zijn ouders pareert door te zeggen dat hij "niet had geleerd". En wanneer hij wel een goed cijfer haalt, zegt hij hetzelfde omdat ergens inzet voor tonen "niet stoer" is.

Helaas zal deze benadering je op lange termijn opbreken. Om ergens echt goed in te worden zul je 100% moeten geven, met het risico dat het niet lukt en dat je zelfvertrouwen een deuk oploopt. Zo is het met alles in het leven. Daar zal Dolberg vroeg of laat ook achterkomen.

TL;DR: Dolberg heeft een puberale, onhoudbare manier van omgaan met hoge verwachtingen.
Goeie analyze
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_188523196
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:54 schreef AmaninFull het volgende: Het 'probleem-Dolberg' moet volgens mij gezocht worden de psychologie. Ten eerste merk ik een totaal gebrek aan drive. Of het een halve finale in de CL is of een campingwedstrijd, hij zal geen seconde harder rennen of een teen meer uitstrekken. Dit hangt nauw samen met de manier waarop Dolberg lijkt om te gaan met druk, een manier die bovendien op de lange termijn contraproductief werkt. Zijn 'coping method' is te doen alsof het hem allemaal niet heel veel boeit zodat hij zichzelf en anderen voor de gek kan houden dat hij zich niet maximaal heeft ingespannen. Dat is ook de reden dat hij niet juicht: door te juichen suggereer je dat het hele spelletje je wel iets kan schelen, dat je vol overgave speelt. Maar de keerzijde hiervan is dat je kwetsbaar bent voor kritiek wanneer het dan, ondanks je inzet, een keer niet wil lukken. Dolberg ziet dat in en denkt dat hij de hoge verwachtingen kan afhouden door te doen alsof hij 'niet echt probeert'. Dit is typisch adolescentengedrag. Het is vergelijkbaar met de jongen van 14 die een slecht cijfer voor wiskunde heeft gehaald, maar vervolgens de kritiek van zijn ouders pareert door te zeggen dat hij "niet had geleerd". En wanneer hij wel een goed cijfer haalt, zegt hij hetzelfde omdat ergens inzet voor tonen "niet stoer" is. Helaas zal deze benadering je op lange termijn opbreken. Om ergens echt goed in te worden zul je 100% moeten geven, met het risico dat het niet lukt en dat je zelfvertrouwen een deuk oploopt. Zo is het met alles in het leven. Daar zal Dolberg vroeg of laat ook achterkomen. TL;DR: Dolberg heeft een puberale, onhoudbare manier van omgaan met hoge verwachtingen.
Koppel hier aan , dat hij nog erg jong was toen hij zag wat er met Nouri gebeurde...
Het kan letterlijk bewegingsangst zijn. Als ik mij maar niet vol inzet , dan gebeurt mij niet hetzelfde...
Those who forget their past , are condemned to re-live it...
pi_188523951
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 17:55 schreef Lange_Lex het volgende:

[..]

Koppel hier aan , dat hij nog erg jong was toen hij zag wat er met Nouri gebeurde...
Het kan letterlijk bewegingsangst zijn. Als ik mij maar niet vol inzet , dan gebeurt mij niet hetzelfde...
Onzin
  maandag 19 augustus 2019 @ 18:52:24 #73
80382 manny
30 is best veel
pi_188524036
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 18:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Onzin
amateurpsychiaters gaan los idd.

hij had ook een step met een scheef wieltje en zijn tante heeft een keer zijn petje afgepakt.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_188524063
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 17:55 schreef Lange_Lex het volgende:

[..]

Koppel hier aan , dat hij nog erg jong was toen hij zag wat er met Nouri gebeurde...
Het kan letterlijk bewegingsangst zijn. Als ik mij maar niet vol inzet , dan gebeurt mij niet hetzelfde...
:')
pi_188524491
20 miljoen voor Dolberg??

Nee dit kan echt niet.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')