abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188504570
Ik durf geen plaatje :+

Carry on!
Let me see you stripped down to the bone
pi_188504588
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, een enorme aversie. Ik vind het het meest ranzige dat ik kan bedenken. Lichamen die uiteen gereten worden. Nageboorte. Slijm en bloed en poep in alle gaten en kieren. Scheuren op plaatsen waar dat niet hoort. Onbeschrijflijke en traumatische pijn. Gatverdamme. Als ik een beest zie bevallen op tv begin ik al te kokhalzen. Bah bah bah. Hét definitieve bewijs dat er geen god is.
Ik had tot een paar jaar geleden precies hetzelfde hoor! :Y
Uiteindelijk bleek dat ik het persoonlijk echt retegaaf vond om te doen en serieus geen enkel bezwaar tegen nog eens.

Maar, inzake andere dieren dan de mens, is het ook niet een beetje zo dat bevallingen voor de meeste soorten fysiek veel minder problematisch zijn, en dat de pijnlijkheid ervan bij ons mensen vooral veroorzaakt wordt wegens zo'n enorme uit verhouding zijnde babyschedel met enorm brein erin? Een door het barende vrouwvolk te betalen prijs voor wonderlijke verworvenheden als poëzie, ruimtevaart en 3D-printers O+

Dus.
pi_188504602
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 18 augustus 2019 @ 14:00:27 #4
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188504648
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Uiteindelijk bleek dat ik het persoonlijk echt retegaaf vond om te doen en serieus geen enkel bezwaar tegen nog eens.

Maar, inzake andere dieren dan de mens, is het ook niet een beetje zo dat bevallingen voor de meeste soorten fysiek veel minder problematisch zijn, en dat de pijnlijkheid ervan bij ons mensen vooral veroorzaakt wordt wegens zo'n enorme uit verhouding zijnde babyschedel met enorm brein erin? Een door het barende vrouwvolk te betalen prijs voor wonderlijke verworvenheden als poëzie, ruimtevaart en 3D-printers O+

Dus.
Ik zie ruimtevaart en 3D printers niet echt als een verworvenheid maar meer een gevolg van fundamentele ontdekkingen :+.
pi_188504674
quote:
11s.gif Op zondag 18 augustus 2019 14:00 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik zie ruimtevaart en 3D printers niet echt als een verworvenheid maar meer een gevolg van fundamentele ontdekkingen :+.
True. Niettemin!
  zondag 18 augustus 2019 @ 14:18:14 #6
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188504873
quote:

[..]

Dus.
Het gros van de huisdieren/bij huis gehouden dieren baart ook niet meer op de 'normale' manier. Of ze zijn zo doorgefokt dat hun lijven het nauwelijks meer zelfstandig kunnen, of de jongen zijn in aanleg te groot/breed geworden om 'gemakkelijk' door het geboortekanaal te kunnen (ook door fokken).
Er is weinig natuurlijks aan bevallingen bij huisdieren.

Daarnaast blijf ik aversie houden tegen voortplanting ensceneren voor eigen lol die je van dieren hebt. Gewoon, om alles. Laten we nou maar alle bestaande huisdieren liefdevol verzorgen en de asiels leegmaken, en dan kunnen we op den duur stoppen met de hele gekkigheid. Wat ze dan in de natuur met elkaar uitvreten, zoeken ze zelf maar uit. :{w :+

Een ieder die níet een dier uit een asiel wil halen maar per se eigen kweek wil, neemt maar een tamagotchi en moet sowieso ver blijven van levende have. Wat mij betreft.

#MijninnerlijkeCandaasje
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188504899
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2019 14:18 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het gros van de huisdieren/bij huis gehouden dieren baart ook niet meer op de 'normale' manier. Of ze zijn zo doorgefokt dat hun lijven het nauwelijks meer zelfstandig kunnen, of de jongen zijn in aanleg te groot/breed geworden om 'gemakkelijk' door het geboortekanaal te kunnen (ook door fokken).

Daarnaast blijf ik aversie houden tegen voortplanting ensceneren voor eigen lol die je van dieren hebt. Gewoon, om alles. Laten we nou maar alle bestaande huisdieren liefdevol verzorgen en de asiels leegmaken, en dan kunnen we op den duur stoppen met de hele gekkigheid. Wat ze dan in de natuur met elkaar uitvreten, zoeken ze zelf maar uit. :{w :+

Een ieder die níet een dier uit een asiel wil halen maar per se eigen kweek wil, neemt maar een tamagotchi en moet sowieso ver blijven van levende have. Wat mij betreft.

#MijninnerlijkeCandaasje
Weer wat geleerd, wist niet dat het voor de meeste huisdieren zo vervelend was.
Verder helemaal met je eens :Y
pi_188504996
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 14:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Volgens mij kan je 'de meeste' vervangen door 'een aantal'. Zijn er te veel hoor, daar niet van, maar 'de meeste' is volgens mij overdreven..
  zondag 18 augustus 2019 @ 14:25:01 #9
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188505001
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 14:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Voor de specifieke rassen die mensen zo nodig willen, geldt dat heel vaak. Daarna leven ze verder met te korte neuzen of zwakke heupen etc. Maar hé, wat een dierenliefhebbers toch allemaal, die huisdiereigenaren.
Veel huisdieren zijn bedacht op een tekentafel, zeg maar.

En zelfs als je een vuilnisbakkie prima vindt, eentje zonder gekke tekenfouten, snap ik niet waarom je daar dan een nestje mee zou willen. Je veroordeelt er een aantal andere honden en katten mee tot het asiel. Want er kunnen maar zo veel dieren bij mensen wonen. Gaat mijn pet te boven hoe makkelijk mensen hier in zijn,

Wil niet zeggen dat die 'bestelde' kittens/pups niet gewoon zo goed mogelijk verzorgd moeten worden, natuurlijk. Maar ik denk dan: haal er zo eentje uit een asiel. Verpletter die met liefde en goede zorg en verantwoordelijkheid voor zijn/haar welzijn. Bij dat laatste hoort (m.i.) ook dat je niet meewerkt aan (door)fok.

Ik heb vaak lastige portretten in huis, want ik zie wel wie op mijn weg komt en 'bestel' geen katten. Toch 'vermaak' ik me er mee, al zijn ze heus niet telkens zoals ik katten graag zou willen hebben. Ik zou graag willen dat ze de hele dag liefdevol langs mijn benen strijken en bevallig en dankbaar opkijken naar hun liefhebbende vrouwtje. En dat ik daarna een hilarisch poezenfilmpje kan maken van het immer koddige gedrag van mijn rakkers.

Dikke pech voor mij. En ach, die moeilijke types leveren ook wel weer interessante dingen op. Ik hou evengoed wel van ze.

Net zoals je je kinderen niet op maat en in perfecte/ideale staat kan bestellen. Je ziet wel wat er komt, doet je best en zoekt er wel een weg in. Ook als ze anderhalf oor hebben of een kutkarakter. :P

[ Bericht 17% gewijzigd door Duderinnetje op 18-08-2019 14:37:55 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188505330
Ondertussen in de keuken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188505394
Imperial SUCKS.

Netric _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188505424
quote:

[..]

Dus.
Gelukkig neemt ise schedelomvang over een tijdje weer af wegens gebrek aan noodzaak voor parate kennis.
Hersenvermindering op basis van google en reminders in de telefoon.
pi_188505460
Oh nou, mijn zoogdieren zorgen gewoonlijk zelf voor hun voortplanting zonder dat ik ze dwing, of "help". Al moet ik toegeven dat ik voor Eugenie wel een date geregeld heb, hier zomaar een leuke beer in het veld ontmoeten bleek lastig.
Voor de ooien voorzie ik ook in een keurig gecoiffeerde heer, maar als ik daarin in gebreke blijf dan ritselen ze zelf wat }:|

Anyway, ik was met basilicum in de weer.
Er is nogal wat. Dit zijn 3 plantjes, een end verderop staat nog een hele rij :+

En dan vries ik ze zo in, als ze hard zijn kunnen ze dan in een puutje en kan ik een nieuwe batch maken.

Toen ik toch basilicum ging halen, ook maar een pompoen en de eerste twee maïskolven geoogst. Middagmaal was vleesribben met roast van koolrabi, pompoen, aardappeltjes, gegrilde mais vooraf, hangop met sleedoorngelei toe. Afgezien van de hangop alles van eigen erf.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188505489
Een puutje? :)
  zondag 18 augustus 2019 @ 14:59:55 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188505506
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 14:58 schreef Uhmmpie het volgende:
Een puutje? :)
Zakje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188505637
Ook tegen huisdieren laten voortplanten, hier. Er zijn maar weinig mensen die echt dieren met bepaalde eigenschappen nodig hebben in Nederland.

En de asielen zitten vol, dus doe het daar maar mee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_188505639
Ik wist niet dat pompoenen al in augustus te oogsten waren! Lekker :9
En ja, dat is een berg basilicum.
Hier dreigt salie de hele voortuin over te nemen, daar valt geen salie tegenop te eten. Tot een paar cm boven de grond terugsnoeien > twee maanden later wederom een plant van anderhalve kubieke meter :D

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 18-08-2019 15:23:55 ]
pi_188505649
Mini, wanneer staat de spawning in de planning?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_188505679
Overigens @sigme: sleedoorn. Nog nooit iets van gegeten of gedronken, waar smaakt het zo'n beetje naar? :)
pi_188505705
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mini, wanneer staat de spawning in de planning?
Eind maart/begin april :) Maar als deze het net zo naar z'n/d'r zin heeft als de vorige inwoner dezer buik dan reken ik op halverwege de zomervakantie :+

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 18-08-2019 15:20:04 ]
  zondag 18 augustus 2019 @ 15:15:58 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188505766
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 14:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gelukkig neemt ise schedelomvang over een tijdje weer af wegens gebrek aan noodzaak voor parate kennis.
Hersenvermindering op basis van google en reminders in de telefoon.
Daar is nul grond voor in literatuur op basis van onderzoek, of ik heb echt altijd de verkeerde studies bekeken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188505774
Oh wacht even, ik heb wel eens sloe gin op. Had de link met sleedoorn niet gelegd. Bedankt, Google!
pi_188505840
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 15:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Daar is nul grond voor in literatuur op basis van onderzoek, of ik heb echt altijd de verkeerde studies bekeken
Precies. Onzin.

Brein is ook wel een beetje meer dan feitjes- en telefoonnummeropslag :) Je zou eerder kunnen speculeren dat mensenbreinen een interessantere ontwikkeling door kunnen maken als er gedurende lange tijd niet allerlei meuk meer onthouden hoeft te worden. :7
pi_188505872
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 15:10 schreef minilot het volgende:
Overigens @:Sigme: sleedoorn. Nog nooit iets van gegeten of gedronken, waar smaakt het zo'n beetje naar? :)
Oh, er is 'echte' sleedoorn, die krijgt kleine donkerpaarse pruimpjes ter grootte van een forse knikker. In deze contreien heten die 'zuurbekjes'. Je kan er slivovitsj van maken, maar verder niet veel. Ik heb er een aantal staan, met veel moeite via staatsbosbeheer kunnen kopen.

Wat je tegenwoordig koopt als 'sleedoorn' (bosplantoen bij een tuincentrum) is gewoon een wilde pruim, met vrij kleine pruimen. Daarvan heb ik er ook een handvol staan. Omdat ze niet geënt zijn (zoals alle fruitbomen van een bepaald ras altijd wel), heeft elke boom z'n eigen kleur & smaak pruimen. De meeste zijn óf zuur, óf melig, óf beide. Slechte een enkeling is lekker.
De mijne zijn zuur en melig, maar geven een heel lekkere friszure pruimencompote als je ze stooft.

Oh, en voor pompoenen is het op het randje. Roosteren gaat nét, voor soep zijn ze nog niet rijp genoeg.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188505988
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 14:47 schreef AnneX het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoppa! Ik had zelfgemaakte gingersnaps in de bodem, maar welke koekjes gebruikte jij? Laat weten hoe het bevalt! *O*
pi_188506171
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, een enorme aversie. Ik vind het het meest ranzige dat ik kan bedenken. Lichamen die uiteen gereten worden. Nageboorte. Slijm en bloed en poep in alle gaten en kieren. Scheuren op plaatsen waar dat niet hoort. Onbeschrijflijke en traumatische pijn. Gatverdamme. Als ik een beest zie bevallen op tv begin ik al te kokhalzen. Bah bah bah. Hét definitieve bewijs dat er geen god is.
Oh ja, ik vind die gore dan weer niet zo erg. Het onvrijwillige aspect en het fokken van huis-/eetdieren waar de rest van de discussie over ging, daar heb ik dan weer meer moeite mee. Interessant wel om te lezen zo!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 18 augustus 2019 @ 15:49:34 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188506301
quote:
SPOILER
:D Zo te zien komt dat wel goed!

Bedankt voor het kaartje, heel lief O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 18 augustus 2019 @ 16:02:36 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188506466
Heb 2 x zelf een kalfje gehaald, ouders weg dan moet je wat. Toen had je geen mobieltjes :D
Paar keer met hoge interesse gekeken bij een keizersnee bij koeien.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188506507
Today I learned: EERST de siliconen muffinvorm in de pan zetten, DAN pas eierpapje over de miniquiches gieten :X :')
pi_188506601
quote:
11s.gif Op zondag 18 augustus 2019 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Today I learned: EERST de siliconen muffinvorm in de pan zetten, DAN pas eierpapje over de miniquiches gieten :X :')
Al doende leert men :')
pi_188506703
quote:
SPOILER
Scheikunde, dat koken!
Wat wordt 't ? /gemist.
pi_188506733
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 15:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Eind maart/begin april :) Maar als deze het net zo naar z'n/d'r zin heeft als de vorige inwoner dezer buik dan reken ik op halverwege de zomervakantie :+
Babi Q werd op 1 april verwacht.. dat heb ik wel ff kunnen rekken tot de 7e. Dat kan je een kinT echt niet aandoen 8)7 :B
pi_188506754
Wow sigme wat een oogst en wat een werk.
Het lijkt me sowieso bij jou wel een dagtaak, de dieren en de tuin enzo :D
pi_188506821
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 16:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Al doende leert men :')
Ze zijn even goed GE WEL DIG geworden _O_

[ Bericht 9% gewijzigd door Dr_Flash op 18-08-2019 16:31:43 ]
pi_188506916
Wauw sigme wat tof zeg! Ik zou later ook wel zo willen wonen O+ maar nu ben ik nog teveel stadsmeisje :P

Kip met jerkmarinade zit in 't sousvide ding, straks aan de bloemkool en puree beginnen :9

Inzake bevallen, het is niet mijn favoriete hobby, maar ik vind het prima om het nog 1 of 2 keer mee te maken. Ooit.
pi_188506928
Smaaktechnisch zal het wel een schizofrene cultuurbotsing worden trouwens. Er zit gehakt in met Italiaanse gehaktkruiden, en Zwitserse gruyèrekaas, en bosuitjes. Naja, vast lekker :P
pi_188507053
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 16:19 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Scheikunde, dat koken!
Wat wordt 't ? /gemist.
Dit recept via mini https://theviewfromgreatisland.com/lemon-crunch-bars/
Zag er nog meer leuke staan.

Met gemberkoekjes na tip van Isa: https://www.jumbo.com/mcvitie's-ginger-nuts-250g/214298STK/
pi_188507075
@sigme: dat je volwassen basilicumplanten uit de volle grond krijgt _O_
pi_188507101
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 16:43 schreef AnneX het volgende:
@:Sigme: dat je volwassen basilicumplanten uit de volle grond krijgt _O_
Nou inderdaad :o Waar heb je ook ZO VEEL basilicum voor nodig? :o Eet je het als spinazie of zo, drie keer per week een ons per persoon :D Ik zou dat invriezen at best in een ijsblokjesding doen trouwens.
pi_188507265
@AnneX we hadden een goede zomer ;) Voor basilicum dan toch.
@Dr_Flash, geloof mij, een siliconending is veel beter, want daar plop je ze zo uit. Zo'n ijsblokjesding moet je weer heel even verwarmen, dan heb je weer natte randjes, en als je dan je blokjes in een puutje (zakje, voor den Hollanders, het klinkt mij wat smerig) als je dan je blokjes in een puutje mikt met die natte randjes, dan gaan ze weer net wél aan elkaar vastvriezer. Dus da's niks.

@Bleuzz, een dagtaak is het. Daarom doe ik betaald werk op werkdagen op kantoor en mijn lief in het weekend, dan is er altijd ten minste een van ons hier voor het echte werk.

Ik ben inmiddels begonnen aan de tweede batch basilicum. Ik denk dat er nog wel vijf batches staan :D. Maar er moet ook nog appelmoes, en die kwetsen binnenkort (nu nog niet rijp genoeg), en alle rest..
pi_188507272
Lekker, zelfgemaakte pesto. En die taart van AnneX én de quiches van Flash zien er allemaal heerlijk uit.

Huisdieren, het lijkt me heerlijk om een keer een nestje kittens te hebben, maar het zal nooit gebeuren. De diva's heb ik meteen laten steriliseren toen ze hier kwamen (fokker schrok zich een hoedje, die bood al katers aan). Maar ik volg op fb een dame in Wierden die voor de dierenambulance kittens opvangt en groot brengt totdat ze geplaatst kunnen worden. Dus niet zoals Cat incl. moederpoes, maar gevonden kittens. Zoiets zie ik mezelf nog wel eens doen, maar dan na mijn pensioen (of wanneer ik de staatsloterij win)
We have far more in common than that which devides us..
pi_188507330
Ja maar sig je kunt je toch ook een siliconen-ijsblokjesding voorstellen? *O* Veel minder ruimtebeslag in de vriezer en j kunt sneller weer met je volgende batch verder :s)
pi_188507359
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2019 16:55 schreef sigme het volgende:
@:Annex we hadden een goede zomer ;) Voor basilicum dan toch.
@:Dr_Flash, geloof mij, een siliconending is veel beter, want daar plop je ze zo uit. Zo'n ijsblokjesding moet je weer heel even verwarmen, dan heb je weer natte randjes, en als je dan je blokjes in een puutje (zakje, voor den Hollanders, het klinkt mij wat smerig) als je dan je blokjes in een puutje mikt met die natte randjes, dan gaan ze weer net wél aan elkaar vastvriezer. Dus da's niks.

silicone ijsblokjes vorm (daar gaat mijn pesto altijd in en dan ook na bevriezen in een vriezerdoosje)

pi_188507381
vgs mij is bladerdeeg ook niet zo'n succes in een siliconenvorm. Het heeft zijn uitzet-dingetje niet kunnen doen. Dus ik zet ze nu nog maar een keertje terug in de pan :o Hopen dat ze niet verbranden :X
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 17:05:13 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188507421
Zo, de deelnemers van de uitwisseling zijn een dagje vrij, ongeveer de helft is naar Amsterdam, andere oa naar Den Haag, Rotterdam en Nijmegen. En een deel bleef hier.

Dus lekker uitgeslapen en vanmiddag wat plaatjes geschoten in de omgeving. En aangezien ik nu een handige tas heb, dat op de fiets gedaan. Zo'n 26km gefietst. Eerst landgoed Eerde. Helaas kon je het kasteel en de tuin niet bezoeken, is een of ander internaat in gevestigd, dus maar ommetje gemaakt op het landgoed zelf. Vervolgens naar Beerze gefietst. Daar ben ik al veel vaker door heen gereden en kon altijd wel genieten van die mooie boerderijen.

Nu lig ik op de bank. Gister zag ik m'n favoriete perenras, Triumph de Vienne, bij de groenteboer, dus daar heb ik nu een paar van opgepeuzeld. :9

#liefdagboek
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188507438
Ludolf :W Ga je die foto's van dat treinenrondje nog eens publiceren of rondsturen?
  zondag 18 augustus 2019 @ 17:06:28 #47
63722 z80
I fink you freaky
pi_188507442
Een puutje is hier een tuutje.
En het is voor mij een slecht appeljaar. 90% is aangevreten of heeft bewoners. De peren lijken wel goed te gaan. Eens kijken wanneer deze rijp zijn. Ook de perzik doet het goed. Boompje 1 had 2 mooie lekkere vruchten. Bij boompje 2 beginnen de vruchten nu pas te groeien en te kleuren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188507460
Ik heb alleen een klein balkonnetje. Misschien zou ik daar eens een potje met een basilicumstruikje neer moeten zetten of zo. Of een tomatenplant.
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 17:12:35 #49
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188507553
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ludolf :W Ga je die foto's van dat treinenrondje nog eens publiceren of rondsturen?
Ik heb het vermoeden dat ik die film niet goed heb gewassen, waardoor er heel veel zwarte puntjes te zien zijn op de scans. Met Photoshop kun je wel iets weg halen maar gaat ook ten koste van details. Delen van vakwerk portalen of bovenleidingen bijvoorbeeld.

In dit album staan er een stuk of wat.
https://flic.kr/s/aHsm8ze4e8
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 17:15:40 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188507608
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 17:06 schreef z80 het volgende:
Een puutje is hier een tuutje.
En het is voor mij een slecht appeljaar. 90% is aangevreten of heeft bewoners. De peren lijken wel goed te gaan.
Hier hetzelfde. Veel aangevreten appels door wespen.

Peer draagt hier voor het eerst, een dat gaat erg goed.
  zondag 18 augustus 2019 @ 17:20:02 #51
63722 z80
I fink you freaky
pi_188507673
Hier staat een Pyrus communis 'Conference' en een Pyrus communis 'Alexander Lucas'.
Beide voor de eerste keer vol fruit. Ben wel blij mee. Moet alleen nog wel even geduld hebben voordat deze rijp zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188507721
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 17:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat ik die film niet goed heb gewassen, waardoor er heel veel zwarte puntjes te zien zijn op de scans. Met Photoshop kun je wel iets weg halen maar gaat ook ten koste van details. Delen van vakwerk portalen of bovenleidingen bijvoorbeeld.

In dit album staan er een stuk of wat.
https://flic.kr/s/aHsm8ze4e8
Wauw _O_ Zit er op eoa manier toch heel indrukwekkend uit, waarschijnlijk door de scherptediepte. Die machinist die voor zich uit staat te kijken uit dat raampje _O_
pi_188507806
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou inderdaad :o Waar heb je ook ZO VEEL basilicum voor nodig? :o Eet je het als spinazie of zo, drie keer per week een ons per persoon :D Ik zou dat invriezen at best in een ijsblokjesding doen trouwens.
En pesto O+
pi_188507820
quote:
6s.gif Op zondag 18 augustus 2019 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zien er heerlijk uit _O_
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 17:35:17 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188507952
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 17:20 schreef z80 het volgende:
Hier staat een Pyrus communis 'Conference' en een Pyrus communis 'Alexander Lucas'.
Beide voor de eerste keer vol fruit. Ben wel blij mee. Moet alleen nog wel even geduld hebben voordat deze rijp zijn.
Pyrus communis 'Doyenné du Comice'
hier. Eerste keer dat er überhaupt vruchten aan zitten.
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 17:35:28 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188507959
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wauw _O_ Zit er op eoa manier toch heel indrukwekkend uit, waarschijnlijk door de scherptediepte. Die machinist die voor zich uit staat te kijken uit dat raampje _O_
Thanks
pi_188508105
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 17:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zien er heerlijk uit _O_
Ik ga ze invriezen. Heb er ook nog 2 van de vorige batch, maar die waren op aardappelbasis. Dus eerst bakjes maken van aardappelrasp (of gesmolten rösti als je een luiwammes bent zoals ik *) ) en dan die eerst frituren. Dan komt de vorm niet meer uit de pan bij het vullen. Ik dacht nog "heey dit is handig ik heb nou wat meer ruimte om alles erin te mikken!"

Totdat ik dat ding op wilde pakken :')
pi_188508116
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 16:41 schreef AnneX het volgende:

Dit recept via mini https://theviewfromgreatisland.com/lemon-crunch-bars/
Zag er nog meer leuke staan.

Met gemberkoekjes na tip van Isa: https://www.jumbo.com/mcvitie's-ginger-nuts-250g/214298STK/
Oh gember.. dan haak ik af helaas ;(
pi_188508133
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 15:12 schreef minilot het volgende:

[..]

*O*
pi_188508141
quote:
6s.gif Op zondag 18 augustus 2019 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[ afbeelding ]
Zit er van binnen broccoli ja? O+ :9
pi_188508391
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2019 16:55 schreef sigme het volgende:
@:Dr_Flash, geloof mij, een siliconending is veel beter, want daar plop je ze zo uit. Zo'n ijsblokjesding moet je weer heel even verwarmen, dan heb je weer natte randjes, en als je dan je blokjes in een puutje (zakje, voor den Hollanders, het klinkt mij wat smerig) als je dan je blokjes in een puutje mikt met die natte randjes, dan gaan ze weer net wél aan elkaar vastvriezer. Dus da's niks.
pi_188508416
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 17:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zit er van binnen broccoli ja? O+ :9
Nee wel bosui :P
pi_188508433
Wat tof toch @sigme, maar ik kan me voorstellen dat je er een dagtaak aan hebt!

De stoomtrein was heel leuk, stuiterend kind en zoveel stralende vrijwilligers om de trein te laten rijden.

Net een rondje yoga op de vide met uitzicht op de omgeving, toch een stuk vrolijker dan thuis op zolder.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188508450
Mijn oma zei altijd puutje O+
pi_188508482
Mijn oma waste alle plasticzakjes altijd uit en liet die aan de droogmolen drogen :')

Ook de plastic zakjes waar de slager het vlees in deed :')

Wel goed voor de plastic soup :+
pi_188508536
pi_188508597
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn oma waste alle plasticzakjes altijd uit en liet die aan de droogmolen drogen :')

Ook de plastic zakjes waar de slager het vlees in deed :')

Wel goed voor de plastic soup :+
Vrouwtje wat ik kende plakte de uitgewassen natte zakjes tegen de spatwand van de keuken. Werkte perfect :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188508731
Het was gezellig bij de buren :s)

Wij gaan nu toch maar naar een foodtruckfestival. Ik heb niet zo'n zin maar er moet toch gegeten worden.

AnneX, waarom reken je zelf die inhoudsmaten om? Dat doet Google toch gewoon voor je?
Spoilers!
  zondag 18 augustus 2019 @ 18:34:45 #69
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188508933
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het was gezellig bij de buren :s)

Wij gaan nu toch maar naar een foodtruckfestival. Ik heb niet zo'n zin maar er moet toch gegeten worden.

AnneX, waarom reken je zelf die inhoudsmaten om? Dat doet Google toch gewoon voor je?
Niet afhankelijk zijn van Google is soms ook wel fijn.
pi_188508952
Dat deed google ook B-) en daarna schreef ik het uit. w/
Twee weken terug een foodtruckfestival binnen het dorp gemist -O-
  zondag 18 augustus 2019 @ 18:40:59 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188509033
Ik was voor mn genealogie project aan het neuzen over Rotterdam Zuid...
En toen vond ik dit:

http://www.atlas1868.nl/zh/gem/gem_rotterdam.html

*O*
pi_188509618
Wat maakt je daar blij van, fiets?

Het bleef droog dus gras gemaaid, de lemon crush cake, vw uitgeruimd, wasachine gedraaid.
En dat voor een zondag, rustdag w/

@dude, ik zag je even...in het kort dan: hoe was de logeerpartij met volwassen franse draken?
  Official ESF Kreviewer zondag 18 augustus 2019 @ 19:20:50 #73
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188509624
Spanningshoofdpijn tijdens de nieuwe Tarantino film. :(.

Film viel me ook erg tegen. Laatste uur gemist.
pi_188509673
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 18:40 schreef fietsie het volgende:
Ik was voor mn genealogie project aan het neuzen over Rotterdam Zuid...
En toen vond ik dit:

http://www.atlas1868.nl/zh/gem/gem_rotterdam.html

*O*
Tof!

Zo, weer eens wat uitgebreider gekookt. Kom er met kind bijna niet meer aan toe :') maar die is nog steeds logeren dus dat kwam goed uit :9

SPOILER
De bloemkool en aardappelpuree waren echt heel lekker :9 de kip was een beetje mislukt qua marinade (die was verdwenen :') ), maar wel gewoon prima mals kippetje, had hem sous vide klaar gemaakt en daarna nog ff onder de grill :9
pi_188509693
Klote Krea. Laatste half uur vond ik wel het leukst :P
pi_188509704
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vrouwtje wat ik kende plakte de uitgewassen natte zakjes tegen de spatwand van de keuken. Werkte perfect :D
:o

Wij hadden de traiteur dingen van gisteren als avond eten.

Lekker makkelijk, luie zondag.

Zo nog even over t strand wandelen.
pi_188509721
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 19:23 schreef Aure het volgende:

[..]

Tof!

Zo, weer eens wat uitgebreider gekookt. Kom er met kind bijna niet meer aan toe :') maar die is nog steeds logeren dus dat kwam goed uit :9

SPOILER
De bloemkool en aardappelpuree waren echt heel lekker :9 de kip was een beetje mislukt qua marinade (die was verdwenen :') ), maar wel gewoon prima mals kippetje, had hem sous vide klaar gemaakt en daarna nog ff onder de grill :9
Boh :9 wat heb je met de bloemkool gedaan?
  zondag 18 augustus 2019 @ 19:31:18 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188509780
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 19:20 schreef AnneX het volgende:
Wat maakt je daar blij van, fiets?

Het bleef droog dus gras gemaaid, de lemon crush cake, vw uitgeruimd, wasachine gedraaid.
En dat voor een zondag, rustdag w/

@:Dude, ik zag je even...in het kort dan: hoe was de logeerpartij met volwassen franse draken?
De boerderij van mn opa en oma (vaders kant) stond aan de Hoofdweg; ik vond kaarten van voor de hoofdweg bestond.

De woning van de ouders van mijn schoonmoeder stond in IJsselmonde.

Maar als je de kaarten van nu er bij pakt maakt dat geen ene sense, want de wijken die daar nu staan zijn allemaal aangelegd na eerst van de oorspronkelijke gebieden een zandplaat gemaakt te hebben.
Op die oude kaarten staan wel de logische gebouwen.
pi_188509784
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 19:27 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Boh :9 wat heb je met de bloemkool gedaan?
Het is dit recept: https://www.okokorecepten(...)ool-mosterd-kaas-amp
  zondag 18 augustus 2019 @ 19:33:36 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188509816
Staan helaas geen oude kaarten van Den Haag op, geen interessante iig ;(
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 augustus 2019 @ 19:38:35 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188509888
De pastasaus uit de vriezer was weer :9.
Bijna geen boodschappen gedaan. Want vriezer leegeten c_/
en vrij weinig thuis deze week.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188509891
quote:
Klinkt goed :9

Gevulde portobello's blijken uitstekend vakantievoer :Y)

Waarom gooide de vorige bewoonster eigenlijk met stenen @Lucky_Strike?
pi_188509910
quote:
:9
  zondag 18 augustus 2019 @ 19:40:06 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188509911
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 19:33 schreef Molo het volgende:
Staan helaas geen oude kaarten van Den Haag op, geen interessante iig ;(
Deze niet?
http://www.atlas1868.nl/zh/gravenhagestad.html
  zondag 18 augustus 2019 @ 19:42:32 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188509937
quote:
6s.gif Op zondag 18 augustus 2019 19:38 schreef borisz het volgende:
De pastasaus uit de vriezer was weer :9.
Bijna geen boodschappen gedaan. Want vriezer leegeten c_/
en vrij weinig thuis deze week.
Klinkt alsof je een enorme player bent met je vrouwenbezoek _O_
  zondag 18 augustus 2019 @ 19:44:03 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188509953
quote:
Bezuidenhout, helaas :P
pi_188510138
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2019 14:18 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

#MijninnerlijkeCandaasje
[/quote][quote]

:D O+

Nog even verder bijlezen.
Ik heb net weer 6 pagina's over de 'fok' van tuinerwten gelezen (wetten van Mendel, genetica) dus ik dat is vandaag mijn culinaire bijdrage :')
pi_188510641
quote:
Bloemkool met lof en met mosterd en kaas *O*

:s)
pi_188511072
Fred Astaire O+
* gaat yt filmpjes zoeken. *O* voor morgen.
pi_188511118
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 20:43 schreef AnneX het volgende:
Fred Astaire O+
* gaat yt filmpjes zoeken. *O* voor morgen.
Ja,genieten dit
  zondag 18 augustus 2019 @ 20:51:22 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188511246
Vreselijk oubollig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188511258
quote:
11s.gif Op zondag 18 augustus 2019 20:51 schreef golfer het volgende:
Vreselijk oubollig.
Fred Astaire? Benen kunstenaar is dat
pi_188511269
quote:
11s.gif Op zondag 18 augustus 2019 20:51 schreef golfer het volgende:
Vreselijk oubollig.
Moi. *O*

* tapdanst verder...
  zondag 18 augustus 2019 @ 21:01:45 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188511412
Verkeerde topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188511446
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 19:38 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Waarom gooide de vorige bewoonster eigenlijk met stenen @:Lucky_Strike?
Ik heb geen idee. Omdat het een knettergek mens was gok ik. Ze wilde geen bemoeizucht. En als de buurman de sloot schoon wilde maken waar ze allebei voor verantwoordelijk waren, was dat bemoeizucht. De mensen die hier woonden waren echt, echt niet gezond in hun hoofd.
Het is vandaag maar weer eens duidelijk geworden dat de buren ontzettend blij zijn met ons en de andere nieuwe buren. Ons huis en het huis van de nieuwe buren komt uit dezelfde erfenis. Er worden nu ineens wel sloten schoongemaakt, gebouwen onderhouden, bomen gekapt, nieuwe schuttingen geplaatst, etc. Grappig, die mensen zijn ons gewoon dankbaar _O-

Het foodtruckfestival was leuk. Heel klein maar met serieus goed en betaalbaar eten. Goede muziek. Ik heb vrienden gemaakt met de krokettenmeneer dus we hebben gratis kroketten gekregen *)
Spoilers!
pi_188511450
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 21:01 schreef golfer het volgende:
Verkeerde topic.
Nevermind dan :D
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 augustus 2019 @ 21:06:37 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188511488
Zomergastenopmerking :+.
pi_188511502
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 21:01 schreef golfer het volgende:
Verkeerde topic.
Vroeg me al af of je een nieuwe carriere overwoog..
  zondag 18 augustus 2019 @ 21:39:45 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188512111
Casa de Papel is op zich best leuk, alleen vermoeiend dat je geen dingen ernaast kunt doen, ik moet iig de ondertitels gewoon lezen...
pi_188512188
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 21:39 schreef fietsie het volgende:
Casa de Papel is op zich best leuk, alleen vermoeiend dat je geen dingen ernaast kunt doen, ik moet iig de ondertitels gewoon lezen...
Jup..
kijk ook graag scandinavische series...
maar je moet wel op blijven letten :)

Ik vond casa de papel trouwens wel echt leuk.
pi_188512375
Mensen, help eens. Wij gaan morgen heel misschien een bootje huren. Wat moeten we meenemen?

Ik heb al:
Petje
Opblaaskussentje
Handdoek
Spoilers!
  zondag 18 augustus 2019 @ 21:53:51 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188512429
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, help eens. Wij gaan morgen heel misschien een bootje huren. Wat moeten we meenemen?

Ik heb al:
Petje
Opblaaskussentje
Handdoek
Factor 50.
Een opgeladen telefoon, eventueel een nood-accu als ie snel leeggaat.
  zondag 18 augustus 2019 @ 21:54:20 #104
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188512442
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

Factor 50.
Een opgeladen telefoon, eventueel een nood-accu als ie snel leeggaat.
niet man het wordt tiefesweer. Powerbank is wel handig though
pi_188512453
quote:

Ik heb al:
Petje
Opblaaskussentje
Handdoek
Zonnebril, zonnecreme, boek, camera
pi_188512505
Flesje water/wijn
Wat lekkers.

8-) Het is cul hè.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 18 augustus 2019 @ 21:57:36 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188512516
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

niet man het wordt tiefesweer. Powerbank is wel handig though
15 minuten zon is voldoende om goed rood te zijn de volgende dag; op 't water weerkaatst licht ook, dus krijg je de zon alleen nie vanonder..
  zondag 18 augustus 2019 @ 21:57:54 #108
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188512522
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 21:57 schreef Isabeau het volgende:
Flesje water/wijn
Wat lekkers.

8-) Het is cul hè.
Dat ook. En J. Zou ik ook meenemen.
pi_188512544
quote:
Flesje water/wijn
Wat lekkers.

8-) Het is cul hè.
Dat hoeft niet eens op de lijst ;)

Zonnebrand ja, goeie. Zonnebril standaard bij ons. Powerbank ook.
Spoilers!
pi_188512555
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 21:57 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat ook. En J. Zou ik ook meenemen.
Ja, op zich wel. Die moet varen.
Spoilers!
  zondag 18 augustus 2019 @ 21:59:24 #111
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188512556
quote:
Flesje water/wijn
Wat lekkers.

8-) Het is cul hè.
Dat sobiezo idd :Y
  zondag 18 augustus 2019 @ 22:01:00 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188512586
quote:

Ik heb al:
Petje
Opblaaskussentje
Handdoek
Reddings boeien en -vesten. Lichtkogels. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_188512672
Vest/trui/jas?
Droge broek voor als je met je kont in wat nats gaat zitten?
pi_188512679
Verrekijker,
Fototoestel.
Waterkaart.
Googlemaps.
Hengel.

Leuk, varen! *O*
  zondag 18 augustus 2019 @ 22:08:40 #115
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188512716
pi_188512747
quote:

Ik heb al:
Petje
Opblaaskussentje
Handdoek
Een vest. Een regenjas. Droge sokken.
pi_188512763
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Reddings boeien en -vesten. Lichtkogels. :+
:D

Verrekijker gaat op de lijst.
Spoilers!
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 22:11:55 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188512764
quote:

Ik heb al:
Petje
Opblaaskussentje
Handdoek
Geld
pi_188512771
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geld
Ja. Duur man zo'n bootje huren.
Spoilers!
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 22:13:48 #120
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188512787
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja? Twee jaar terug bootje gehuurd in Giethoorn en dat vond ik echt meevallen qua prijs.
pi_188512790
Kapitein zodat jullie niets hoeven te doen
pi_188512805
Niet vergeten: Een emmer om te hozen :+
  zondag 18 augustus 2019 @ 22:14:59 #123
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188512811
ik zit al het hele weekend superyacht filmpjes op Youtube te kijken. Er zitten soms wel dingen bij die je bijna denkt te kunnen betalen :')
Maar ik had echt 20 jaar eerder de vrouwenhandel in moeten gaan -O-
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 22:15:46 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188512830
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Kapitein zodat jullie niets hoeven te doen
En een rode satijnen ochtendjas en een pijp?
pi_188512835
Kun je deze niet ( meer) tegenkomen...die is het water al uit.
https://www.actionnewsjax(...)cksonville/977036987

Paraplu?
Ow, gecheckt...morgen droog en 21o w/

En de lemon crush was smullen.
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 22:16:29 #126
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188512849
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
Niet vergeten: Een emmer om te hozen :+
Je kunt ook gewoon een gat in de romp boren.
pi_188512851
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit al het hele weekend superyacht filmpjes op Youtube te kijken. Er zitten soms wel dingen bij die je bijna denkt te kunnen betalen :')
Koop een boot, werk je dood :7
  zondag 18 augustus 2019 @ 22:18:34 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188512875
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
In NL vragen ze zelfs voor een zinkende stalen ellendebak uit de jaren 50 nog de nieuwprijs; kijk maar eens naar de prijzen die men in de USA betaalt voor schade-bootjes, bergen YT filmpjes waarin ze die opknappen
pi_188512881
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

In NL vragen ze zelfs voor een zinkende stalen ellendebak uit de jaren 50 nog de nieuwprijs; kijk maar eens naar de prijzen die men in de USA betaalt voor schade-bootjes, bergen YT filmpjes waarin ze die opknappen
Moet je ook even narekenen hoeveel geld ze erop stuk slaan om die dingen weer een beetje knap te krijgen.
  zondag 18 augustus 2019 @ 22:21:43 #130
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188512934
Ik heb echt geen jacht met een crew van 14 man nodig hoor :D maar goed wie weet wat er nog te erven valt O-)
pi_188512956
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb echt geen jacht met een crew van 14 man nodig hoor :D maar goed wie wee wat er nog te erven valt O-)
Er is een kanaal wat een reisje gaat verloten, wat voor jou :+?
  zondag 18 augustus 2019 @ 22:23:17 #132
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188512967
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:22 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Er is een kanaal wat een reisje gaat verloten, wat voor jou :+?
Altijd. Wat voor kanaal?
pi_188512988
quote:
3s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Altijd. Wat voor kanaal?
https://www.youtube.com/c(...)Kr7P8kkJIQ/community

Al staat het jacht te koop. :P

https://www.boatinternational.com/yachts-for-sale/awol--95773

kijk af en toe de filmpjes, toch wel zo m'n bedenkingen bij hoe ze daar de dingen aanpakken :+
pi_188512991
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja? Twee jaar terug bootje gehuurd in Giethoorn en dat vond ik echt meevallen qua prijs.
Meestal 85 euro per dagdeel.
Spoilers!
  zondag 18 augustus 2019 @ 22:27:31 #135
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188513039
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Voor 850k kun je deze een weekje huren *O*
pi_188513208
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Voor 850k kun je deze een weekje huren *O*
Nice. Dat kunnen we helaas net niet betalen.
Spoilers!
pi_188513231
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wat voor boot gaan jullie huren :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188513261
Vergeet niet een bluetooth speaker met:

zondag 18 augustus 2019 @ 22:40:31 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188513279
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wij huren tegenwoordig elke vakantie wel een bootje. All-in meestal ca. 90 euro per dag.
Poef.....gone! ©golfer
pi_188513376
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat voor boot gaan jullie huren :o
Gewoon zo'n vierpersoons sloepje met motor. Goede business hoor, die bootverhuur. Wij hebben een klant in die handel. Bijna slapend rijk worden.
Spoilers!
pi_188513591
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gewoon zo'n vierpersoons sloepje met motor. Goede business hoor, die bootverhuur. Wij hebben een klant in die handel. Bijna slapend rijk worden.
Zo leuk zo'n sloepje O+
Veel plezier alvast! Ahoy! :D
En pas op als je in een sluis terechtkomt... niet het touw vastmaken!!
/been there done that _O- :o
pi_188513669
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zo leuk zo'n sloepje O+
:o :D
pi_188513766
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

Oh, dat is in Giethoorn of de Weerribben lang zo duur niet :o Maar ja, beetje uit de buurt voor jullie.
pi_188513777
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:o :D
Traumaatje opgelopen in ons fluistersloepje in de weerribben.. we waren verkeerd gevaren en moesten toen via de sluis van Blokzijl een andere kant op, dan ga je samen met grote boten in zo'n sluis en het waterpeil stijgt, dus je gaat omhoog met je bootje.. en als je dan je touw vastmaakt is dat niet zo handig :') Maar gelukkig wordt je aan alle kanten geholpen. Door de sluiswachter, de collegaboten en zuks.. maar ik werd er zo zenuwachtig van :D :X
pi_188513778
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:03 schreef Bluezz het volgende:

Zo leuk zo'n sloepje O+
Hoe liep dat af! ):O
pi_188513785
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe liep dat af! ):O
Hoog sammy kijk omhoog :D
pi_188513789
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:16 schreef Bluezz het volgende:

Traumaatje opgelopen in ons fluistersloepje in de weerribben.. we waren verkeerd gevaren en moesten toen via de sluis van Blokzijl een andere kant op, dan ga je samen met grote boten in zo'n sluis en het waterpeil stijgt, dus je gaat omhoog met je bootje.. en als je dan je touw vastmaakt is dat niet zo handig :') Maar gelukkig wordt je aan alle kanten geholpen. Door de sluiswachter, de collegaboten en zuks.. maar ik werd er zo zenuwachtig van :D :X
Nou, schrikken ja :D
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:17:28 #148
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188513799
Bloezz _O- :D
pi_188513800
quote:

Hoog sammy kijk omhoog :D
We waren tegelijk aan het typen ja :P
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:18:56 #150
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188513825
Ik ga dalek weer even genieten van een Showerbeertje B:)B Onder de douche dus.
pi_188513845
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga dadelijk weer even genieten van een Showerbeertje B:)B Onder de douche dus.
Ik ben niet de enige gek die dat doet! O+ Dat zijn echt de beste biertjes.
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:21:15 #152
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188513857
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:20 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige gek die dat doet! O+ Dat zijn echt de beste biertjes.
:o ik ben niet de enige gek die dat doet :o O+
pi_188513862
Huh, whut?Bier onder de douche of lees ik dat verkeerd? In bad kan ik er nog iets mee, maar onder de douche?
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:22:12 #154
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188513870
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:21 schreef Isabeau het volgende:
Huh, whut?Bier onder de douche of lees ik dat verkeerd? In bad kan ik er nog iets mee, maar onder de douche?
ja bier onder de douche ja. Doesn't take a rocket scientist
pi_188513888
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:

ja bier onder de douche ja. Doesn't take a rocket scientist
Maar ga je dan gewoon onder de douche staan ter ontspanning of zo? Want ik douche om schoon te worden en daar ben ik dan druk mee. No time for drinks, Dr. Jones!
pi_188513890
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 17:20 schreef z80 het volgende:

Er staat een peer voor m'n raam
Pirus communis is z'n volle naam
Maar ik spreek hem altijd aan met peer
Dat geeft onze verhouding beter weer
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:23:23 #157
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188513893
Mjan O+
pi_188513894
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Bloezz _O- :D
De sluis :B

Daar sta ik dan, vertwijfeld en al _O- WAT MOET ER DAN MET DAT K*TTOUW 8)7

Das boot.
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:23:59 #159
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188513911
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar ga je dan gewoon onder de douche staan ter ontspanning of zo? Want ik douche om schoon te worden en daar ben ik dan druk mee. No time for drinks, Dr. Jones!
doe niet zo effectief man. GENIETEN O+
pi_188513918
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:

doe niet zo effectief man. GENIETEN O+
Nee, daar ga ik echt niet van genieten _O-
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:24:32 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188513922
En dan laat je dat glazen flesje vallen en dan is er overal glas. Overal.
pi_188513928
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:24 schreef fietsie het volgende:
En shampoo in m'n fles en zo -O-
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:25:15 #163
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188513931
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:24 schreef fietsie het volgende:
Nee pipo, DAAROM bestaat er bier in blik.
pi_188513933
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:23 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Das boot.
[ afbeelding ]
O+ :D
pi_188513934
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:23 schreef mjan het volgende:

[..]

O+
pi_188513938
quote:

[..]

Doodeng dit. Ben toch al niet zo van de boten, maar als ik dit lees krijg ik al buikpijn @Heldopsokken

SPOILER
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:26:04 #167
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188513947
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:23 schreef mjan het volgende:

[..]

Dat had Drs P kunnen schrijven _O_
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:26:45 #168
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188513960
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, daar ga ik echt niet van genieten _O-
Jouw probleem :P
pi_188513964
Je kan je biertje op de wastafel zetten die ernaast staan, of elders, op grijpafstand, maar niet in de douchestraal. Het is wat mij betreft het beste na een dag hard werken, ultiem gevoel van ontspanning, niets meer hoeven doen. Lekker warm water, koud biertje. Geluk.
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:26:59 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188513966
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En shampoo in m'n fles en zo -O-
Of dat je in opperste verwarring aan de Guhl lurkt...
pi_188513976
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Doodeng dit. Ben toch al niet zo van de boten, maar als ik dit lees krijg ik al buikpijn @:heldopsokken

SPOILER
Pffff, niet fijn nee :X
pi_188513995
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:

Jouw probleem :P
Ik geloof niet dat ik een probleem heb :P Ik ontspan wel op een andere manier.
Drank hoort daar sowieso al niet echt bij voor mij.
pi_188514005
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:26 schreef mjan het volgende:
Je kan je biertje op de wastafel zetten die ernaast staan, of elders, op grijpafstand, maar niet in de douchestraal. Het is wat mij betreft het beste na een dag hard werken, ultiem gevoel van ontspanning, niets meer hoeven doen. Lekker warm water, koud biertje. Geluk.
:D Er zijn dingen in je leven waar je nog nooit van gehoord hebt.
Dit is er zo één _O-
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:29:31 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188514006
quote:
Net als (niet zoete) cider in de sauna, heerlijk man _O_
pi_188514010
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:25 schreef Kaatje1 het volgende:

Doodeng dit. Ben toch al niet zo van de boten, maar als ik dit lees krijg ik al buikpijn @:heldopsokken

SPOILER
Wat waren de enge beesten? :o Dit klinkt ook al niet erg ontspannend nee 8-)
pi_188514019
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:29 schreef Molo het volgende:

Net als (niet zoete) cider in de sauna, heerlijk man _O_
Hier kan ik me al wat meer bij voorstellen _O_
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:32:51 #177
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188514061
quote:
Ik heb zo'n platformpje om dingen op te zetten, en een mengkraan. Dan zet ik het biertje natuurlijk op de koude helft van de mengkraan en dan dat plankje erboven zodat er niet per ongeluk van alles in waait. Topgenot O+

SPOILER
pi_188514075
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat waren de enge beesten? :o Dit klinkt ook al niet erg ontspannend nee 8-)
Een flink aantal meervallen. Wij wisten ook niet of er evt. krokodillen of nijlpaarden waren (krokodil had ik al eens als tentbuurman/vrouw gehad. Toen ik probeerde uit de boot te stappen glibberde er van alles rond mijn voeten en ik ben gestoken/gebeten door iets
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:34:12 #179
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188514083
en soms doe ik dan ook nog foto's met heel veel schuim en zo :D
pi_188514093
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:D Er zijn dingen in je leven waar je nog nooit van gehoord hebt.
Dit is er zo één _O-
Naast Flash ken ik niemand die het doet of er ooit van gehoord heeft :D En ik moet wel toegeven dat ik me altijd een halve alcoholist voel als ik het doe. Maar dat heb ik er graag voor over.
pi_188514115
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

SPOILER
Serieus multitasken.
pi_188514122
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:33 schreef Kaatje1 het volgende:

Een flink aantal meervallen. Wij wisten ook niet of er evt. krokodillen of nijlpaarden waren (krokodil had ik al eens als tentbuurman/vrouw gehad. Toen ik probeerde uit de boot te stappen glibberde er van alles rond mijn voeten en ik ben gestoken/gebeten door iets
Nee, geen topdag nee :D Wel een 'leuk' verhaal 8-)
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:36:39 #183
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188514128
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:34 schreef mjan het volgende:

[..]

Naast Flash ken ik niemand die het doet of er ooit van gehoord heeft :D En ik moet wel toegeven dat ik me altijd een halve alcoholist voel als ik het doe. Maar dat heb ik er graag voor over.
Blij dat ik toch weer iemand heb kunnen helpen :D Ik schaam me er ook totaal niet voor. Mensen die hier raar naar kijken zouden willen dat ze het zelf zouden durven, denk ik altijd maar. En anders maar niet *O*
pi_188514132
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In thermen de Berendonck hebben ze een zwembadbar :D ;)
pi_188514155
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, geen topdag nee :D Wel een 'leuk' verhaal 8-)
Had deze ervaring graag van een ander gehoord dan zelf meegemaakt. Mij krijg je dus echt niet meer in zo'n ding. Je moet in een soort ritme roeien, gelijk op. En dat kan ik al niet, heb ik ontdekt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 augustus 2019 @ 23:39:59 #186
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188514169
Het is echt jaren geleden dat ik gevaren heb :o.
pi_188514170
quote:

[..]

Ik ben binnen 3 minuten onder de douche vandaan (verder drink ik geen bier :P ). Wijn in bad heb ik dan wel eens gedaan.
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:40:27 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188514175
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Doen dus!
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:41:05 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188514180
quote:

[..]

Ik heb zo'n platformpje om dingen op te zetten, en een mengkraan. Dan zet ik het biertje natuurlijk op de koude helft van de mengkraan en dan dat plankje erboven zodat er niet per ongeluk van alles in waait. Topgenot O+

SPOILER
Naakte Flash, props voor de foto _O_ _O-
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:46:23 #190
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188514236
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Naakte Flash, props voor de foto _O_ _O-
Nou ja, welcome to my life :)
pi_188514261
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Das boot.
[ afbeelding ]
Helden _O_
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:55:47 #192
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188514370
Dus anyway, nog ff douchen met biertje :9 En dan tot morgen :W
pi_188514414
Ik leer hier toch best vaak weer wat bij :D

Ik ben weer in het schone Wilrijk. Was wel even wennen weer hoor, koffertje inpakken en weg van huis. Hoewel het hier ook wel als een tweede thuis voelt. Maar het is wel wat ongezelliger in bed.
  maandag 19 augustus 2019 @ 00:12:01 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188514482
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Das boot.
[ afbeelding ]
Ik had er niet zo veel moeite mee. Had zelfs nog volop tijd om de foto's te maken en te lachen om de paniek bij B. O-)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 19 augustus 2019 @ 00:14:26 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188514497
quote:

SPOILER
Er groeit haar op jouw schouder. :X
Poef.....gone! ©golfer
pi_188514500
quote:
11s.gif Op maandag 19 augustus 2019 00:14 schreef golfer het volgende:

[..]

Er groeit haar op jouw schouder. :X
ja ik ben lelijk, je bent de eerste niet-vrouw die dat ontdekt.
  maandag 19 augustus 2019 @ 06:01:03 #197
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188515439
Golfer,Wat ben je toch een aardige vent . :{

Hier geen douche bier maar bad wijn.. Ik heb er speciaal 2 plankjes voor laten installeren ^O^

Tevens, goedemorgen! Een nieuwe week is weer begonnen. Nog 2 daagjes dan lekker weer naar huis.. ben er al wel aan toe.

Gister de fan van de Hvac uit z'n kapotte ophanging gemeubeld, een kapotte afdichting geconstateerd en foto's van gemaakt ( klimmend op andere aparatuur)
Het was een leuk dagje. Vandaag is het tijd voor wat administratie ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188515481
Borisz, gefeliciteerd ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 19 augustus 2019 @ 06:40:06 #199
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188515499
Borisz jarig?
Gefeliciteerd *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188515503
Mogguh trouwens :O
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 augustus 2019 @ 06:45:10 #201
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188515505
31.
Thnx :)
Mogge :W
Met een omweg via de banketbakker naar kantoor. :+
pi_188515513
Gefeliciteerd Borisz w/ mooie dag vandaag!
pi_188515534
Gefeliciteerd Borisz *O*

Die omweg ga ik ook maken vandaag :Y
pi_188515542
Feli Boor!

Vroeg.. sporten zo. Kijken of dat de moeite waard is. Vind het best een gedoe allemaal :X
pi_188515580
quote:

[..]

Ik had er pre-bijlees echt nog nooit van gehoord! _O_ Ik ben als Isa een functionele doucher, en kan me er persoonlijk niks bij voorstellen ter ontspanning, maar als er in dit topic al twee lui zitten die dit doen, dan zijn er vast wel meer! :D (Met mdma onder de douche is dan wel weer uitermate verrukkelijk :9)

@Lucky_Strike Succes vandaag, en niet fataal zinken svp! Want dan komt de herfstbarbecuemeet in het gedrang! :7

Van voor plezier/ontspanning op een bootje begrijp ik trouwens ook geen snars. Ik denk dat ik een verpoos-gen mis ofzo. :') Boten om mee van A naar B te komen: yay (Waterbus! O+) of zoals die van Frantic om meuk mee te vervoeren, prima - maar zomaar gaan zitten niksen op het water - ik zou me denk ik stierlijk vervelen. :@
pi_188515582
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 06:45 schreef borisz het volgende:
31.
Van harte joh! :* :* Wat ga je voor lekkers halen?
Nog goeie voornemens voor het verse levensjaar? O+
pi_188515589
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik schaam me er ook totaal niet voor.
Zeer terecht! :Y
pi_188515599
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Had deze ervaring graag van een ander gehoord dan zelf meegemaakt. Mij krijg je dus echt niet meer in zo'n ding. Je moet in een soort ritme roeien, gelijk op. En dat kan ik al niet, heb ik ontdekt.
Wat een verhaal joh!
En boks. Ik heb het echt jarenlang geprobeerd hoor, in kano's en roeibootjes met J. maar steevast voortdurend de oever in in het beste geval of richting puntige rotsen langs de kust in het slechtste geval. :') Als we ons tegenwoordig per beroeispaand vaartuig verplaatsen dan neemt J. het roeien volledig voor z'n rekening. Dat ziet er dan voor de argeloze toeschouwer wellicht uit alsof ik een lui vrouwtje ben dat zich door een stoere grote meneer laat rondpeddelen, maar het is voor J. puur zelfbehoud. :+
pi_188515605
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 00:00 schreef Candaasje het volgende:
Hoewel het hier ook wel als een tweede thuis voelt.
Gelukkig :)
pi_188515606
Inzake CUL, vanavond: https://smittenkitchen.com/2013/07/one-pan-farro-with-tomatoes/ maar dan met chorizoworstjes.
pi_188515624
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 06:56 schreef Puala het volgende:
Gefeliciteerd Borisz *O*

Die omweg ga ik ook maken vandaag :Y
Ook jarig? Zo ja, ook gefeliciteerd! *O*
pi_188515632
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 07:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat een verhaal joh!
En boks. Ik heb het echt jarenlang geprobeerd hoor, in kano's en roeibootjes met J. maar steevast voortdurend de oever in in het beste geval of richting puntige rotsen langs de kust in het slechtste geval. :') Als we ons tegenwoordig per beroeispaand vaartuig verplaatsen dan neemt J. het roeien volledig voor z'n rekening. Dat ziet er dan voor de argeloze toeschouwer wellicht uit alsof ik een lui vrouwtje ben dat zich door een stoere grote meneer laat rondpeddelen, maar het is voor J. puur zelfbehoud. :+
Met een J aan de riemen zou ik ook wel durven. Maar ik blijf ver van alle roeispanen, peddels etc. Ook bochtjes om, ik heb daar nul inzicht in wat je moet doen (en vooral laten) om dat voor elkaar te krijgen.
pi_188515641
Borisz van harte! Fijne dag gewenst.
Puala ook gefeliciteerd. Eventueel met je verjaardag :7
pi_188515644
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 07:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Met een J aan de riemen zou ik ook wel durven. Maar ik blijf ver van alle roeispanen, peddels etc. Ook bochtjes om, ik heb daar nul inzicht in wat je moet doen (en vooral laten) om dat voor elkaar te krijgen.
Nah, ik vind het verder niet eng. Al ga ik louter precies de verkeerde kant op, ik durf in principe gerust in mijn eentje op een kajak, in een kano of in een roeiboot op natuurwater. Zou wellicht anders zijn in krokodillengebied hoor, dat wel. :)
Maar inderdaad, bochtjes om. Ik krijg maar niet inzichtelijk welke peddel dan juist harder moet. :N
pi_188515652
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 07:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ook jarig? Zo ja, ook gefeliciteerd! *O*
Nee, ik heb een relatie met een bakker. En hij mag het brood leveren op mijn werk, dus 3 keer per week ga ik brood halen in de bakkerij :)
pi_188515661
En dat terwijl je altijd in de Efteling kon oefenen met peddelen, mini. Is dat er nog wel?
pi_188515688
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 07:29 schreef Isabeau het volgende:
En dat terwijl je altijd in de Efteling kon oefenen met peddelen, mini. Is dat er nog wel?
Nope. Kanovaren niet meer sinds 2005 en roeien niet meer sinds 2011.
pi_188515689
Van harte Boor! :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188515693
FFT alweer opgeknapt? Hoe was je drukke weekend?

Boor en Puala feli en een fijne dag *O*

Beharing bij mannen, hoe meer hoe beter ;)

Ook weer eens een ochtendje werken. Als het goed gaat maak ik de 4 uurtjes vol met een pauzetje tussendoor. *O*
pi_188515708
Van harte gefeliciteerd Borisz!

Goedemorgen iedereen :*
pi_188515744
Gefeliciteerd Boris! Ik wist niet dat wij van hetzelfde bouwjaar zijn :+
pi_188515745
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 07:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Nah, ik vind het verder niet eng. Al ga ik louter precies de verkeerde kant op, ik durf in principe gerust in mijn eentje op een kajak, in een kano of in een roeiboot op natuurwater. Zou wellicht anders zijn in krokodillengebied hoor, dat wel. :)
Maar inderdaad, bochtjes om. Ik krijg maar niet inzichtelijk welke peddel dan juist harder moet. :N
Dat laatste dus ook. Heb totaal geen kijk erop hoe dat moet. Was ook een probleem met bochtje achteruit bij de weinige rijlessen ooit. Maar ook bij kledingmaken kan ik niet goed bedenken wat het gevolg van iets is. Best lastig
pi_188515748
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 07:28 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee, ik heb een relatie met een bakker. En hij mag het brood leveren op mijn werk, dus 3 keer per week ga ik brood halen in de bakkerij :)
Aha
pi_188515795
Gefeliciteerd Borisz, wat een geluk dat je ook op de mooiste dag van het jaar jarig bent.
pi_188515863
Kan iedereen nou even duidelijk zeggen 'Ik ben vandaag ook jarig!' - dan feliciteert dat wat eenvoudiger dan dat je de bakker kent of het gewoon een leuke datum vindt.
pi_188515878
Gefeliciteerd Myraela? :D
pi_188515929
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Kan iedereen nou even duidelijk zeggen 'Ik ben vandaag ook jarig!' - dan feliciteert dat wat eenvoudiger dan dat je de bakker kent of het gewoon een leuke datum vindt.
Sorry :@
pi_188515960
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 08:13 schreef Isabeau het volgende:
IK BEN JARIG!
pi_188515980
Ik moet vandaag muffins bakken, chocolate chip, blueberry crumble en stroofwafel. En naturel, en daarvan moet de bovenkant een laagje sprinkles krijgen. Ben alleen bang dat die smelten wanneer ik ze in de glazuur doe.

Dus nu heb ik een mini beetje glazuur gemaakt met sprinkles erop en check ik over 12 uur of ze er nog goed uitzien. :') Als dat zo is, kan ik het vanavond nog doen en morgenochtend lekker een kwartier langer in bed blijven liggen.
pi_188516009
quote:
6s.gif Op maandag 19 augustus 2019 08:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

IK BEN JARIG!
Gefeliciteerd *O*
pi_188516018
quote:

IK BEN JARIG!
YES, ik kan! Gefeliciteerd kanjer *O*
pi_188516035
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 08:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moet vandaag muffins bakken, chocolate chip, blueberry crumble en stroofwafel. En naturel, en daarvan moet de bovenkant een laagje sprinkles krijgen. Ben alleen bang dat die smelten wanneer ik ze in de glazuur doe.

Dus nu heb ik een mini beetje glazuur gemaakt met sprinkles erop en check ik over 12 uur of ze er nog goed uitzien. :') Als dat zo is, kan ik het vanavond nog doen en morgenochtend lekker een kwartier langer in bed blijven liggen.
Druk :o Is dat voor op je werk? En hoe maak je stroopwafelmuffins?
  maandag 19 augustus 2019 @ 08:39:54 #233
3878 Vork
Manisch creatief
pi_188516076
Iedereen gefeliciteerd met alle jarigen vandaag!
pi_188516104
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 08:39 schreef Vork het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met alle jarigen vandaag!
Nee nee nee, mij niet feliciteren, Vork, ik ben niet jarig -O- :{w :R :|W }:| :6 ;( ;)
  maandag 19 augustus 2019 @ 08:43:06 #235
3878 Vork
Manisch creatief
pi_188516113
:*
pi_188516141
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 08:35 schreef Isabeau het volgende:
Druk :o Is dat voor op je werk? En hoe maak je stroopwafelmuffins?
Yes. Ik word altijd wat onzeker van trakteren op werk. :') De meeste mensen halen gewoon een pak koeken omdat we met teveel mensen zijn. Dus het hoeft allemaal niet moeilijk. Maar ik praat zoveel over eten dat ik voor m'n gevoel wel iets moest doen.

En bij de stroopwafelmuffins vervang ik een gedeelte van de suiker door stroop en doe ik wat kaneel door het beslag. En natuurlijk stukjes stroopwafel er doorheen. Maak het voor het eerst, dus even afwachten hoe die uitpakken. :')
pi_188516197
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 06:45 schreef borisz het volgende:
31.
Gefeliciteerd!
pi_188516224
quote:

[..]

IK BEN JARIG!
Gefeliciteerd
pi_188516261
quote:

[..]

IK BEN JARIG!
Yeahh gefeliciteerd w/ (da's nummer 3 vandaag)
pi_188516274
Iedereen en allemaal gefeliciteerd en een X leuke dag gewenst! *O* w/

Ook Vork: zijn jullie ook al verhuisd?
De traktaties van Myra klinken geweldig.
Hoeveel collega’s heb je dan wel?

Heerlijk weer voor een vaartochtje van Lucky en J.
  maandag 19 augustus 2019 @ 09:03:37 #241
3878 Vork
Manisch creatief
pi_188516313
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 08:59 schreef AnneX het volgende:

Ook Vork: zijn jullie ook al verhuisd?
We gaan zondag over, dan moet alles in één keer mee. Ben nu vooral aan het inpakken, dingen uit elkaar aan het halen en dingen weg aan het gooien/geven. Oh, en nog een paar dagen werken en wat sollicitatiegsprekken tussendoor, maar het gaat tot nu toe allemaal sneller dan gedacht.
pi_188516331
Gefeliciteerd Borisz en Myraela! *O*

Kano/kajakken: ik heb het in Canada 3 dagen achter elkaar samen met mijn vriend gedaan...en...het was fantastisch, maar we moeten wel altijd even 'afstemmen' zeg maar :+
(Nu waren het kajaks met het stuur d.m.v. pedalen achterin. Dus ik deed niks. Maar dat was wel eens frustrerend :P )

*verder bijleest*
pi_188516338
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:03 schreef Vork het volgende:

[..]

We gaan zondag over, dan moet alles in één keer mee. Ben nu vooral aan het inpakken, dingen uit elkaar aan het halen en dingen weg aan het gooien/geven. Oh, en nog een paar dagen werken en wat sollicitatiegsprekken tussendoor, maar het gaat tot nu toe allemaal sneller dan gedacht.
Aaah...inpakken, ja dan heb je tijd om te fokken. (8>
Succes!
  maandag 19 augustus 2019 @ 09:07:27 #244
3878 Vork
Manisch creatief
pi_188516353
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:05 schreef AnneX het volgende:

Aaah...inpakken, ja dan heb je tijd om te fokken. (8>
Succes!
Ik doe al maanden niks op Fok he. Ben nu op weg naar werk, dus dan kan het ;)
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 augustus 2019 @ 09:11:39 #245
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188516403
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 07:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Van harte joh! :* :* Wat ga je voor lekkers halen?
Nog goeie voornemens voor het verse levensjaar? O+
Saucijzenbroodjes zijn het geworden :+.

Feli Myraela *O*
pi_188516409
@Lucky_Strike, ik zie net dat er volgende week een "kristal spaar actie" is bij de AH. Hebben jullie (of wie dan ook hier) interesse in?
pi_188516410
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:11 schreef borisz het volgende:

[..]

Saucijzenbroodjes zijn het geworden :+.
:9~
pi_188516412
quote:

[..]

SPOILER
Hmm wij deden dat in finland altijd.

Naar de sauna met bier....
en daarna al (ander) bier drinkend douchen.
(Bier dat in de sauna is begonnen... kun je buiten de sauna echt niet drinken.. beter bewaren voor als je terug de sauna in gaat)

Zelfs 1x met iemand die me tegelijktijd stond te bekijken terwijl hij met me stond te praten.
In de sauna is dat not done... maar 3m verder bij de douche (na een zekere hoeveelheid bier ook) is dat kennelijk een ander verhaal _O-

Degene heeft overigens me nooit met een vinger aangeraakt of vervelend gedaan.
Ook het douchen was vooral gezellig... zonder dat het raar of genant voelde.
pi_188516439
Maarrr..... loopt dan niet al dat water in je bier? Dat je echt heel verdund bier krijgt? Warm water met biersmaak zeg maar? :?
pi_188516492
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:14 schreef Candaasje het volgende:
Maarrr..... loopt dan niet al dat water in je bier? Dat je echt heel verdund bier krijgt? Warm water met biersmaak zeg maar? :?
In de sauna is je bier gewoon warm water maar omdat je zelf nog warmer bent merk je dat niet echt.

In de douche moet je gewoon de opening van je flesje buiten de straal houden anders wordt het wel heel matig ja.
Gelukkig is de opening van het flesje maar klein
pi_188516701
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lucky_Strike, ik zie net dat er volgende week een "kristal spaar actie" is bij de AH. Hebben jullie (of wie dan ook hier) interesse in?
Als Lucky ze niet wil, dan wil ik ze wel als dat mag :D
pi_188516734
Gefeliciteerd Myreala en Borisz w/
Spoilers!
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 09:48:36 #253
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188516774
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gefeliciteerd Myreala en Borisz w/
pi_188516775
Ik kan geen actie van Albert Heijn vinden maar de kans is echt minimaal dat ik het nodig heb. Ik spaar ook wel mee voor Aure :)
Spoilers!
pi_188516777
quote:

[..]

IK BEN JARIG!
O+ O+ O+ :* :* :* !
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 augustus 2019 @ 09:49:55 #256
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188516797

De vlaggen hingen vanmorgen :+
pi_188516801
Heej, Vork in tha house! :Y) :s)
pi_188516808
Gatenplantbehang! *O*
pi_188516814
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan geen actie van Albert Heijn vinden maar de kans is echt minimaal dat ik het nodig heb. Ik spaar ook wel mee voor Aure :)
https://www.ah.nl/glazen-sparen

Ik hoef volgens mij alleen nog de champagneglazen! De wijnglazen, waterglazen en longdrinks hebben we al :D
pi_188516848
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:49 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

De vlaggen hingen vanmorgen :+
Ha leuk! En tof behang inderdaad!
pi_188516881
Koter matcht qua klassieke smaak tot dusver voor geen meter met mij. PokkeMozart komt mijn neus uit }:|

Luitjes, ik overweeg een zoet baksel te maken, simpel en niet te tijdrovend want druk vandaag en Eine Kleine Nachtmusikfan ( }:| ) helpt mee. Iemand een geniale suggestie?
pi_188516883
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:41 schreef Aure het volgende:

[..]

Als Lucky ze niet wil, dan wil ik ze wel als dat mag :D
Tuurlijk. Ik hoef ze niet en stuur ze wel naar jou.
pi_188516920
Lief van jullie *; Ik betaal te zijner tijd de postzegels wel!
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 augustus 2019 @ 09:57:15 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188516924
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:50 schreef minilot het volgende:
Gatenplantbehang! *O*
Het is hier of Gatenplantenbehang of het is Honingraadbehang :P.

pi_188516934
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:57 schreef borisz het volgende:

[..]

Het is hier of Gatenplantenbehang of het is Honingraadbehang :P.

[ afbeelding ]
Lekker hip wel :7
  maandag 19 augustus 2019 @ 10:06:23 #266
3878 Vork
Manisch creatief
pi_188517042
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:50 schreef minilot het volgende:
Heej, Vork in tha house! :Y) :s)
Hallo, fijne onjaardag! Heb ik nog iets gemist?
pi_188517144
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:54 schreef minilot het volgende:
Koter matcht qua klassieke smaak tot dusver voor geen meter met mij. PokkeMozart komt mijn neus uit }:|

Luitjes, ik overweeg een zoet baksel te maken, simpel en niet te tijdrovend want druk vandaag en Eine Kleine Nachtmusikfan ( }:| ) helpt mee. Iemand een geniale suggestie?
Dat heb ik hier met de Beatles. Daar zijn mijn meiden gek van. In het begin vond ik het leuk. Nu begint dat best te vervelen.

Aan de andere kant. Alles beter dan kinderen voor kinderen of K3 :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_188517147
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:54 schreef minilot het volgende:

Deze had ik voor een volgend keer in de planning staan, want nog witte chocola in de kast.
https://www.24kitchen.nl/recepten/blondies-met-affogato
  maandag 19 augustus 2019 @ 10:23:56 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188517265
Heeft iemand hier weleens socca gemaakt?

Waar combineer ik dat mee? Mijn eerste gedachte is gegrilde spicy kip en gegrilde groenten of ratatouille ofzo?
pi_188517402
quote:
5s.gif Op maandag 19 augustus 2019 10:23 schreef Molo het volgende:
Heeft iemand hier weleens socca gemaakt?

Waar combineer ik dat mee? Mijn eerste gedachte is gegrilde spicy kip en gegrilde groenten of ratatouille ofzo?
Yup, paar keer gemaakt maar als zomerse snack gegeten, met ijskoude rosé erbij :)
  maandag 19 augustus 2019 @ 10:48:00 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188517592
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 10:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Yup, paar keer gemaakt maar als zomerse snack gegeten, met ijskoude rosé erbij :)
Lekker :9

Rosé, die gaat ook op de lijst. Heb al pastis in huis hier :9
Zomergevoel O+
pi_188517816
Pastis :9
pi_188517984
Tjonge jonge. Nou dacht ik al veel gezien te hebben op gebied van boeken van reizen en hotels.

Moet een hotel boeken in Londen (500 euro per nacht!!!). 2 extra vragen/mogelijkheden. Wat voor kussen heeft de voorkeur (da's aardig) maar (en daar komt die) voorkeur voor een aroma in de kamer....WTF :?
pi_188518469
Is het een kamer met gouden kranen tegenover Buckingham?

Nou ja, jij hoeft niet te betalen.
Wie wél, aandeelhouders?
pi_188518510
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:57 schreef AnneX het volgende:
Is het een kamer met gouden kranen tegenover Buckingham?

Nou ja, jij hoeft niet te betalen.
Wie wél, aandeelhouders?
Nee, die hebben we niet. Geen idee waar het hotel in London ligt. Maar het idiote van een aroma slaat in mijn ogen alles. Doe ff normaal.
pi_188518524
Ik ben al op de helft, mensen. O+

De naturel is saai, daarom krijgen die straks sprinkles. O+ De chocolate chip zijn wel leuk geworden, en nu zitten de blauwe bessen crumble in de oven. Erg benieuwd hoe die eruit komen, want om eerlijk te zijn doe ik alles maar op de gok. :')

pi_188518554
Ze zijn wel maar klein. Ik denk met muffins aan die grote van een bakkerij. Maar de basis komt wel gewoon uit een receptje en dan gebruik ik al meer beslag dan zij doen voor 12 stuks.

Achja, zo blijven ze wel netjes.
pi_188518575
Jij durft _O_ op de gok.
Ziet er prima uit. Heb je al geproefd?
Eerder vroeg ik voor hoeveel collega’s je bakt?

Klein? Het gaat toch ook om de moeite die je ervoor doet.
Misschien de nieuwe standaard voor tracteren gezet?
pi_188518590
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Tjonge jonge. Nou dacht ik al veel gezien te hebben op gebied van boeken van reizen en hotels.

Moet een hotel boeken in Londen (500 euro per nacht!!!). 2 extra vragen/mogelijkheden. Wat voor kussen heeft de voorkeur (da's aardig) maar (en daar komt die) voorkeur voor een aroma in de kamer....WTF :?
_O_ de kamer komt ook met fluwelen wc papier?
pi_188518605
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, die hebben we niet. Geen idee waar het hotel in London ligt. Maar het idiote van een aroma slaat in mijn ogen alles. Doe ff normaal.
Hoef je hiervoor geen akkoord te vragen aan de cfo ?
pi_188518630
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:05 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

_O_ de kamer komt ook met fluwelen wc papier?
En waarschijnlijk iemand die je kont komt afvegen ;-)
pi_188518631
Ik laat mijn vriend straks wel proeven. Van deze twee smaken had ik precies genoeg, van de blauwe bessen hou ik er een aantal over.

Ik heb om eerlijk te zijn geen idee hoeveel collega's ik precies heb. Ik bak er nu 48, er zijn altijd wel wat mensen die niet pakken.
pi_188518637
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:06 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hoef je hiervoor geen akkoord te vragen aan de cfo ?
Nee, is al voor een directeur
pi_188518639
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En waarschijnlijk iemand die je kont komt afvegen ;-)
_O-

Vond dat bij Harrods wel humor. Dat er iemand met handschoentjes de pot gaat schoonmaken nadat je geweest bent..
pi_188518756
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:08 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

_O-

Vond dat bij Harrods wel humor. Dat er iemand met handschoentjes de pot gaat schoonmaken nadat je geweest bent..
Dat was jaren geleden in Huis Ter Duin ook al bijna zo. Hoe, geen idee. Maar als je daar naar het toilet was gegaan was 2 minuten later het gastendoekje al uit de mand verdwenen.
pi_188518760
Gefeliciteerd Myr en Borisz *O*
pi_188518790
Ook gefeliciteerd voor Myraela *O*
pi_188518917
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee, is al voor een directeur
Komen die dan zelf met voorstellen voor zulke dure kamers? Ik vind het echt een beetje belachelijk. Snap dat je voor je werk moet overnachten en niet in de slechtste kamer ergens in een uithoek wil liggen. Maar met een beetje normale kamer is toch niets mis?
pi_188518962
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Komen die dan zelf met voorstellen voor zulke dure kamers? Ik vind het echt een beetje belachelijk. Snap dat je voor je werk moet overnachten en niet in de slechtste kamer ergens in een uithoek wil liggen. Maar met een beetje normale kamer is toch niets mis?
In dit hotel is een grote bijeenkomst, daar moeten zij bij zijn. En dan is het ook "makkelijker" om daar te overnachten. Want iedereen overnacht daar dus kan je makkelijker netwerken. En aangezien taxi's in London ook niet echt goedkoop zijn is vaak een duur hotel uiteindelijk goedkoper. Vlucht erheen besparen we weer op. Da's 90 euro
pi_188518979
In Londen betaal je gewoon 500 voor "een beetje normale kamer" :Y
pi_188518999
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
15 jaar geleden, Amstel Hotel, junior suite (geloof 15m2) 750 euro per nacht (wel incl. ontbijt)
  Official ESF Kreviewer maandag 19 augustus 2019 @ 12:39:33 #292
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188519102
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:32 schreef Kaatje1 het volgende:
(geloof 15m2)
De junior suite is wel iets meer dan 15 m2. (opgezocht: 47 m2, 620 euro)
pi_188519111
quote:
3s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, niet als ik er overnacht hoor. :D En als ze vragen welk kussen of aroma je in de kamer wil hebben, zit je niet in een gemiddeld hotel.
pi_188519256
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

De junior suite is wel iets meer dan 15 m2. (opgezocht: 47 m2, 620 euro)
Ik kreeg toen klachten binnen (van de mensen waar ik voor werkte), dat de kamer zo klein was (15m2 had ik onthouden) en ik weet wel dat er toen 750 voor betaald moest worden L'Europe was niet goed genoeg,dat was 550)
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 augustus 2019 @ 13:26:51 #295
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188519724
De Saucijzenbroodjes vielen behoorlijk in de smaak :9~. Ze waren dan ook van Holtkamp :P
pi_188519918
Ik weet weer waarom ik die Nespresso Snowball ergens achterin de kast had liggen..
Kokos & koffie samen zijn niet mijn ding :7
  Official ESF Kreviewer maandag 19 augustus 2019 @ 13:44:42 #297
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188519930
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kreeg toen klachten binnen (van de mensen waar ik voor werkte), dat de kamer zo klein was (15m2 had ik onthouden) en ik weet wel dat er toen 750 voor betaald moest worden L'Europe was niet goed genoeg,dat was 550)
De executive suite kost ongeveer 750 euro. (maar die is 55 m2 en dat is vrij fors voor een hotelkamer). Dat zal 15 jaar geleden niet heel anders geweest zijn.
pi_188519977
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

De executive suite kost ongeveer 750 euro. (maar die is 55 m2 en dat is vrij fors voor een hotelkamer). Dat zal 15 jaar geleden niet heel anders geweest zijn.
Ik heb het niet (meer) op papier staan. Maar weet nog wel de klachten over de (te) kleine ruimtes en ook die 750. Maar het komt vaker voor dat zakelijke reizigers meer betalen voor een kamer dan "privé" mensen. Collega hier had dat eens. Zelf hotel geboekt in Azië, komt daar aan, "oh u bent van dit/dat bedrijf, ging er zo 150 euro bovenop.
  Official ESF Kreviewer maandag 19 augustus 2019 @ 13:54:31 #299
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188520053
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb het niet (meer) op papier staan. Maar weet nog wel de klachten over de (te) kleine ruimtes en ook die 750. Maar het komt vaker voor dat zakelijke reizigers meer betalen voor een kamer dan "privé" mensen. Collega hier had dat eens. Zelf hotel geboekt in Azië, komt daar aan, "oh u bent van dit/dat bedrijf, ging er zo 150 euro bovenop.
Ja, ik heb even niks beters te doen. Maar een kamer groeit toch niet in de loop der jaren? De laatste verbouwing van het Amstel was in 1990-1992. Dus 15 jaar geleden waren de suites ook gewoon 47 m2.
Dat klopt dus gewoon niet. En je had het over een suite van 750 euro. De kleinste suite is de junior suite.

Verder lijkt het mij een ontzettend slecht businessplan om zakelijke klanten meer te laten betalen dan toeristen voor een kamer. Dat lijkt me dan ook sterk. Die prijzen staan in 99.9% vd gevallen gewoon op een lijst in de hotelkamer, of bij de lobby, of op de website.
  maandag 19 augustus 2019 @ 13:54:34 #300
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188520054
Kardamom bullar werden wat droog...

SPOILER: Wentelbullar iT is
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 13:54:50 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188520057
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:o

Dan word je echt genaaid waar je bij staat. En het is niet eens lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')