Ik had tot een paar jaar geleden precies hetzelfde hoor!quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, een enorme aversie. Ik vind het het meest ranzige dat ik kan bedenken. Lichamen die uiteen gereten worden. Nageboorte. Slijm en bloed en poep in alle gaten en kieren. Scheuren op plaatsen waar dat niet hoort. Onbeschrijflijke en traumatische pijn. Gatverdamme. Als ik een beest zie bevallen op tv begin ik al te kokhalzen. Bah bah bah. Hét definitieve bewijs dat er geen god is.
Ik zie ruimtevaart en 3D printers niet echt als een verworvenheid maar meer een gevolg van fundamentele ontdekkingenquote:Op zondag 18 augustus 2019 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik had tot een paar jaar geleden precies hetzelfde hoor!
Uiteindelijk bleek dat ik het persoonlijk echt retegaaf vond om te doen en serieus geen enkel bezwaar tegen nog eens.
Maar, inzake andere dieren dan de mens, is het ook niet een beetje zo dat bevallingen voor de meeste soorten fysiek veel minder problematisch zijn, en dat de pijnlijkheid ervan bij ons mensen vooral veroorzaakt wordt wegens zo'n enorme uit verhouding zijnde babyschedel met enorm brein erin? Een door het barende vrouwvolk te betalen prijs voor wonderlijke verworvenheden als poëzie, ruimtevaart en 3D-printers
Dus.
True. Niettemin!quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zie ruimtevaart en 3D printers niet echt als een verworvenheid maar meer een gevolg van fundamentele ontdekkingen.
Het gros van de huisdieren/bij huis gehouden dieren baart ook niet meer op de 'normale' manier. Of ze zijn zo doorgefokt dat hun lijven het nauwelijks meer zelfstandig kunnen, of de jongen zijn in aanleg te groot/breed geworden om 'gemakkelijk' door het geboortekanaal te kunnen (ook door fokken).quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Uiteindelijk bleek dat ik het persoonlijk echt retegaaf vond om te doen en serieus geen enkel bezwaar tegen nog eens.
Maar, inzake andere dieren dan de mens, is het ook niet een beetje zo dat bevallingen voor de meeste soorten fysiek veel minder problematisch zijn, en dat de pijnlijkheid ervan bij ons mensen vooral veroorzaakt wordt wegens zo'n enorme uit verhouding zijnde babyschedel met enorm brein erin? Een door het barende vrouwvolk te betalen prijs voor wonderlijke verworvenheden als poëzie, ruimtevaart en 3D-printers
Dus.
Weer wat geleerd, wist niet dat het voor de meeste huisdieren zo vervelend was.quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het gros van de huisdieren/bij huis gehouden dieren baart ook niet meer op de 'normale' manier. Of ze zijn zo doorgefokt dat hun lijven het nauwelijks meer zelfstandig kunnen, of de jongen zijn in aanleg te groot/breed geworden om 'gemakkelijk' door het geboortekanaal te kunnen (ook door fokken).
Er is weinig natuurlijks aan bevallingen bij huisdieren.
Daarnaast blijf ik aversie houden tegen voortplanting ensceneren voor eigen lol die je van dieren hebt. Gewoon, om alles. Laten we nou maar alle bestaande huisdieren liefdevol verzorgen en de asiels leegmaken, en dan kunnen we op den duur stoppen met de hele gekkigheid. Wat ze dan in de natuur met elkaar uitvreten, zoeken ze zelf maar uit.![]()
![]()
Een ieder die níet een dier uit een asiel wil halen maar per se eigen kweek wil, neemt maar een tamagotchi en moet sowieso ver blijven van levende have. Wat mij betreft.
#MijninnerlijkeCandaasje
Volgens mij kan je 'de meeste' vervangen door 'een aantal'. Zijn er te veel hoor, daar niet van, maar 'de meeste' is volgens mij overdreven..quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, wist niet dat het voor de meeste huisdieren zo vervelend was.
Verder helemaal met je eens
Voor de specifieke rassen die mensen zo nodig willen, geldt dat heel vaak. Daarna leven ze verder met te korte neuzen of zwakke heupen etc. Maar hé, wat een dierenliefhebbers toch allemaal, die huisdiereigenaren.quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, wist niet dat het voor de meeste huisdieren zo vervelend was.
Verder helemaal met je eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig neemt ise schedelomvang over een tijdje weer af wegens gebrek aan noodzaak voor parate kennis.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Dus.
Zakje.quote:
Eind maart/begin aprilquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mini, wanneer staat de spawning in de planning?
Daar is nul grond voor in literatuur op basis van onderzoek, of ik heb echt altijd de verkeerde studies bekekenquote:Op zondag 18 augustus 2019 14:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Gelukkig neemt ise schedelomvang over een tijdje weer af wegens gebrek aan noodzaak voor parate kennis.
Hersenvermindering op basis van google en reminders in de telefoon.
Precies. Onzin.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar is nul grond voor in literatuur op basis van onderzoek, of ik heb echt altijd de verkeerde studies bekeken
Oh, er is 'echte' sleedoorn, die krijgt kleine donkerpaarse pruimpjes ter grootte van een forse knikker. In deze contreien heten die 'zuurbekjes'. Je kan er slivovitsj van maken, maar verder niet veel. Ik heb er een aantal staan, met veel moeite via staatsbosbeheer kunnen kopen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:10 schreef minilot het volgende:
Overigens @:Sigme: sleedoorn. Nog nooit iets van gegeten of gedronken, waar smaakt het zo'n beetje naar?
quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:47 schreef AnneX het volgende:
Ondertussen in de keuken.Hoppa! Ik had zelfgemaakte gingersnaps in de bodem, maar welke koekjes gebruikte jij? Laat weten hoe het bevalt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Oh ja, ik vind die gore dan weer niet zo erg. Het onvrijwillige aspect en het fokken van huis-/eetdieren waar de rest van de discussie over ging, daar heb ik dan weer meer moeite mee. Interessant wel om te lezen zo!quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, een enorme aversie. Ik vind het het meest ranzige dat ik kan bedenken. Lichamen die uiteen gereten worden. Nageboorte. Slijm en bloed en poep in alle gaten en kieren. Scheuren op plaatsen waar dat niet hoort. Onbeschrijflijke en traumatische pijn. Gatverdamme. Als ik een beest zie bevallen op tv begin ik al te kokhalzen. Bah bah bah. Hét definitieve bewijs dat er geen god is.
Ondertussen in de keuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo te zien komt dat wel goed!
Bedankt voor het kaartje, heel lief
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Al doende leert menquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Today I learned: EERST de siliconen muffinvorm in de pan zetten, DAN pas eierpapje over de miniquiches gieten![]()
Ondertussen in de keuken.Scheikunde, dat koken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wordt 't ? /gemist.
Babi Q werd op 1 april verwacht.. dat heb ik wel ff kunnen rekken tot de 7e. Dat kan je een kinT echt niet aandoenquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Eind maart/begin aprilMaar als deze het net zo naar z'n/d'r zin heeft als de vorige inwoner dezer buik dan reken ik op halverwege de zomervakantie
Ze zijn even goed GE WEL DIG gewordenquote:
Dit recept via mini https://theviewfromgreatisland.com/lemon-crunch-bars/quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Scheikunde, dat koken!
Wat wordt 't ? /gemist.
Nou inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:43 schreef AnneX het volgende:
@:Sigme: dat je volwassen basilicumplanten uit de volle grond krijgt
silicone ijsblokjes vorm (daar gaat mijn pesto altijd in en dan ook na bevriezen in een vriezerdoosje)quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:55 schreef sigme het volgende:
@:Annex we hadden een goede zomerVoor basilicum dan toch.
@:Dr_Flash, geloof mij, een siliconending is veel beter, want daar plop je ze zo uit. Zo'n ijsblokjesding moet je weer heel even verwarmen, dan heb je weer natte randjes, en als je dan je blokjes in een puutje (zakje, voor den Hollanders, het klinkt mij wat smerig) als je dan je blokjes in een puutje mikt met die natte randjes, dan gaan ze weer net wél aan elkaar vastvriezer. Dus da's niks.
Ik heb het vermoeden dat ik die film niet goed heb gewassen, waardoor er heel veel zwarte puntjes te zien zijn op de scans. Met Photoshop kun je wel iets weg halen maar gaat ook ten koste van details. Delen van vakwerk portalen of bovenleidingen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
LudolfGa je die foto's van dat treinenrondje nog eens publiceren of rondsturen?
Hier hetzelfde. Veel aangevreten appels door wespen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:06 schreef z80 het volgende:
Een puutje is hier een tuutje.
En het is voor mij een slecht appeljaar. 90% is aangevreten of heeft bewoners. De peren lijken wel goed te gaan.
Wauwquote:Op zondag 18 augustus 2019 17:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ik die film niet goed heb gewassen, waardoor er heel veel zwarte puntjes te zien zijn op de scans. Met Photoshop kun je wel iets weg halen maar gaat ook ten koste van details. Delen van vakwerk portalen of bovenleidingen bijvoorbeeld.
In dit album staan er een stuk of wat.
https://flic.kr/s/aHsm8ze4e8
En pestoquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaadWaar heb je ook ZO VEEL basilicum voor nodig?
Eet je het als spinazie of zo, drie keer per week een ons per persoon
Ik zou dat invriezen at best in een ijsblokjesding doen trouwens.
Zien er heerlijk uitquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn even goed GE WEL DIG geworden
[ afbeelding ]
Pyrus communis 'Doyenné du Comice'quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:20 schreef z80 het volgende:
Hier staat een Pyrus communis 'Conference' en een Pyrus communis 'Alexander Lucas'.
Beide voor de eerste keer vol fruit. Ben wel blij mee. Moet alleen nog wel even geduld hebben voordat deze rijp zijn.
Thanksquote:Op zondag 18 augustus 2019 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WauwZit er op eoa manier toch heel indrukwekkend uit, waarschijnlijk door de scherptediepte. Die machinist die voor zich uit staat te kijken uit dat raampje
Ik ga ze invriezen. Heb er ook nog 2 van de vorige batch, maar die waren op aardappelbasis. Dus eerst bakjes maken van aardappelrasp (of gesmolten rösti als je een luiwammes bent zoals ikquote:
Oh gember.. dan haak ik af helaasquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:41 schreef AnneX het volgende:
Dit recept via mini https://theviewfromgreatisland.com/lemon-crunch-bars/
Zag er nog meer leuke staan.
Met gemberkoekjes na tip van Isa: https://www.jumbo.com/mcvitie's-ginger-nuts-250g/214298STK/
quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Eind maart/begin aprilMaar als deze het net zo naar z'n/d'r zin heeft als de vorige inwoner dezer buik dan reken ik op halverwege de zomervakantie
Zit er van binnen broccoli ja?quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zijn even goed GE WEL DIG geworden
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:55 schreef sigme het volgende:
@:Dr_Flash, geloof mij, een siliconending is veel beter, want daar plop je ze zo uit. Zo'n ijsblokjesding moet je weer heel even verwarmen, dan heb je weer natte randjes, en als je dan je blokjes in een puutje (zakje, voor den Hollanders, het klinkt mij wat smerig) als je dan je blokjes in een puutje mikt met die natte randjes, dan gaan ze weer net wél aan elkaar vastvriezer. Dus da's niks.
Goud van oudquote:
Vrouwtje wat ik kende plakte de uitgewassen natte zakjes tegen de spatwand van de keuken. Werkte perfectquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn oma waste alle plasticzakjes altijd uit en liet die aan de droogmolen drogen
Ook de plastic zakjes waar de slager het vlees in deed
Wel goed voor de plastic soup
Niet afhankelijk zijn van Google is soms ook wel fijn.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het was gezellig bij de buren
Wij gaan nu toch maar naar een foodtruckfestival. Ik heb niet zo'n zin maar er moet toch gegeten worden.
AnneX, waarom reken je zelf die inhoudsmaten om? Dat doet Google toch gewoon voor je?
Tof!quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:40 schreef fietsie het volgende:
Ik was voor mn genealogie project aan het neuzen over Rotterdam Zuid...
En toen vond ik dit:
http://www.atlas1868.nl/zh/gem/gem_rotterdam.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De bloemkool en aardappelpuree waren echt heel lekkerde kip was een beetje mislukt qua marinade (die was verdwenen
), maar wel gewoon prima mals kippetje, had hem sous vide klaar gemaakt en daarna nog ff onder de grill
![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vrouwtje wat ik kende plakte de uitgewassen natte zakjes tegen de spatwand van de keuken. Werkte perfect
quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Tof!
Zo, weer eens wat uitgebreider gekookt. Kom er met kind bijna niet meer aan toemaar die is nog steeds logeren dus dat kwam goed uit
BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De bloemkool en aardappelpuree waren echt heel lekkerde kip was een beetje mislukt qua marinade (die was verdwenen
), maar wel gewoon prima mals kippetje, had hem sous vide klaar gemaakt en daarna nog ff onder de grill
wat heb je met de bloemkool gedaan?
De boerderij van mn opa en oma (vaders kant) stond aan de Hoofdweg; ik vond kaarten van voor de hoofdweg bestond.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:20 schreef AnneX het volgende:
Wat maakt je daar blij van, fiets?
Het bleef droog dus gras gemaaid, de lemon crush cake, vw uitgeruimd, wasachine gedraaid.
En dat voor een zondag, rustdag![]()
@:Dude, ik zag je even...in het kort dan: hoe was de logeerpartij met volwassen franse draken?
Het is dit recept: https://www.okokorecepten(...)ool-mosterd-kaas-ampquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bohwat heb je met de bloemkool gedaan?
Klinkt goedquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Het is dit recept: https://www.okokorecepten(...)ool-mosterd-kaas-amp
quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Deze niet?quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:33 schreef Molo het volgende:
Staan helaas geen oude kaarten van Den Haag op, geen interessante iig
Klinkt alsof je een enorme player bent met je vrouwenbezoekquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:38 schreef borisz het volgende:
De pastasaus uit de vriezer was weer.
Bijna geen boodschappen gedaan. Want vriezer leegeten
en vrij weinig thuis deze week.
Bezuidenhout, helaasquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze niet?
http://www.atlas1868.nl/zh/gravenhagestad.html
[/quote][quote]quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het gros van de huisdieren/bij huis gehouden dieren baart ook niet meer op de 'normale' manier. Of ze zijn zo doorgefokt dat hun lijven het nauwelijks meer zelfstandig kunnen, of de jongen zijn in aanleg te groot/breed geworden om 'gemakkelijk' door het geboortekanaal te kunnen (ook door fokken).
Er is weinig natuurlijks aan bevallingen bij huisdieren.
Daarnaast blijf ik aversie houden tegen voortplanting ensceneren voor eigen lol die je van dieren hebt. Gewoon, om alles. Laten we nou maar alle bestaande huisdieren liefdevol verzorgen en de asiels leegmaken, en dan kunnen we op den duur stoppen met de hele gekkigheid. Wat ze dan in de natuur met elkaar uitvreten, zoeken ze zelf maar uit.![]()
![]()
Een ieder die níet een dier uit een asiel wil halen maar per se eigen kweek wil, neemt maar een tamagotchi en moet sowieso ver blijven van levende have. Wat mij betreft.
#MijninnerlijkeCandaasje
quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:31 schreef Aure het volgende:
Bloemkool met lof en met mosterd en kaasquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja,genieten ditquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:43 schreef AnneX het volgende:
Fred Astaire![]()
* gaat yt filmpjes zoeken.voor morgen.
Ik heb geen idee. Omdat het een knettergek mens was gok ik. Ze wilde geen bemoeizucht. En als de buurman de sloot schoon wilde maken waar ze allebei voor verantwoordelijk waren, was dat bemoeizucht. De mensen die hier woonden waren echt, echt niet gezond in hun hoofd.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Waarom gooide de vorige bewoonster eigenlijk met stenen @:Lucky_Strike?
Jup..quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:39 schreef fietsie het volgende:
Casa de Papel is op zich best leuk, alleen vermoeiend dat je geen dingen ernaast kunt doen, ik moet iig de ondertitels gewoon lezen...
Factor 50.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, help eens. Wij gaan morgen heel misschien een bootje huren. Wat moeten we meenemen?
Ik heb al:
Petje
Opblaaskussentje
Handdoek
niet man het wordt tiefesweer. Powerbank is wel handig thoughquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Factor 50.
Een opgeladen telefoon, eventueel een nood-accu als ie snel leeggaat.
Zonnebril, zonnecreme, boek, cameraquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, help eens. Wij gaan morgen heel misschien een bootje huren. Wat moeten we meenemen?
Ik heb al:
Petje
Opblaaskussentje
Handdoek
15 minuten zon is voldoende om goed rood te zijn de volgende dag; op 't water weerkaatst licht ook, dus krijg je de zon alleen nie vanonder..quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet man het wordt tiefesweer. Powerbank is wel handig though
Dat ook. En J. Zou ik ook meenemen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:57 schreef Isabeau het volgende:
Flesje water/wijn
Wat lekkers.Het is cul hè.
Dat hoeft niet eens op de lijstquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:57 schreef Isabeau het volgende:
Flesje water/wijn
Ja, op zich wel. Die moet varen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat ook. En J. Zou ik ook meenemen.
Dat sobiezo iddquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:57 schreef Isabeau het volgende:
Flesje water/wijn
Reddings boeien en -vesten. Lichtkogels.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb al:
Petje
Opblaaskussentje
Handdoek
Een vest. Een regenjas. Droge sokken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb al:
Petje
Opblaaskussentje
Handdoek
quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Reddings boeien en -vesten. Lichtkogels.
Geldquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb al:
Petje
Opblaaskussentje
Handdoek
Ja? Twee jaar terug bootje gehuurd in Giethoorn en dat vond ik echt meevallen qua prijs.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Duur man zo'n bootje huren.
En een rode satijnen ochtendjas en een pijp?quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Kapitein zodat jullie niets hoeven te doen
Je kunt ook gewoon een gat in de romp boren.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
Niet vergeten: Een emmer om te hozen
Koop een boot, werk je doodquote:Op zondag 18 augustus 2019 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit al het hele weekend superyacht filmpjes op Youtube te kijken. Er zitten soms wel dingen bij die je bijna denkt te kunnen betalen![]()
Maar ik had echt 20 jaar eerder de vrouwenhandel in moeten gaan
In NL vragen ze zelfs voor een zinkende stalen ellendebak uit de jaren 50 nog de nieuwprijs; kijk maar eens naar de prijzen die men in de USA betaalt voor schade-bootjes, bergen YT filmpjes waarin ze die opknappenquote:Op zondag 18 augustus 2019 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit al het hele weekend superyacht filmpjes op Youtube te kijken. Er zitten soms wel dingen bij die je bijna denkt te kunnen betalen![]()
Maar ik had echt 20 jaar eerder de vrouwenhandel in moeten gaan
Moet je ook even narekenen hoeveel geld ze erop stuk slaan om die dingen weer een beetje knap te krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
In NL vragen ze zelfs voor een zinkende stalen ellendebak uit de jaren 50 nog de nieuwprijs; kijk maar eens naar de prijzen die men in de USA betaalt voor schade-bootjes, bergen YT filmpjes waarin ze die opknappen
Er is een kanaal wat een reisje gaat verloten, wat voor jouquote:Op zondag 18 augustus 2019 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb echt geen jacht met een crew van 14 man nodig hoormaar goed wie wee wat er nog te erven valt
Altijd. Wat voor kanaal?quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er is een kanaal wat een reisje gaat verloten, wat voor jou?
https://www.youtube.com/c(...)Kr7P8kkJIQ/communityquote:
Meestal 85 euro per dagdeel.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja? Twee jaar terug bootje gehuurd in Giethoorn en dat vond ik echt meevallen qua prijs.
Nice. Dat kunnen we helaas net niet betalen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor 850k kun je deze een weekje huren
Wat voor boot gaan jullie hurenquote:
Wij huren tegenwoordig elke vakantie wel een bootje. All-in meestal ca. 90 euro per dag.quote:
Gewoon zo'n vierpersoons sloepje met motor. Goede business hoor, die bootverhuur. Wij hebben een klant in die handel. Bijna slapend rijk worden.quote:
Zo leuk zo'n sloepjequote:Op zondag 18 augustus 2019 22:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gewoon zo'n vierpersoons sloepje met motor. Goede business hoor, die bootverhuur. Wij hebben een klant in die handel. Bijna slapend rijk worden.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo leuk zo'n sloepje
Veel plezier alvast! Ahoy!
En pas op als je in een sluis terechtkomt... niet het touw vastmaken!!
/been there done that![]()
Oh, dat is in Giethoorn of de Weerribben lang zo duur nietquote:Op zondag 18 augustus 2019 22:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gewoon zo'n vierpersoons sloepje met motor. Goede business hoor, die bootverhuur. Wij hebben een klant in die handel. Bijna slapend rijk worden.
Traumaatje opgelopen in ons fluistersloepje in de weerribben.. we waren verkeerd gevaren en moesten toen via de sluis van Blokzijl een andere kant op, dan ga je samen met grote boten in zo'n sluis en het waterpeil stijgt, dus je gaat omhoog met je bootje.. en als je dan je touw vastmaakt is dat niet zo handigquote:
Hoe liep dat af!quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Zo leuk zo'n sloepje
Veel plezier alvast! Ahoy!
En pas op als je in een sluis terechtkomt... niet het touw vastmaken!!
/been there done that![]()
Nou, schrikken jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Traumaatje opgelopen in ons fluistersloepje in de weerribben.. we waren verkeerd gevaren en moesten toen via de sluis van Blokzijl een andere kant op, dan ga je samen met grote boten in zo'n sluis en het waterpeil stijgt, dus je gaat omhoog met je bootje.. en als je dan je touw vastmaakt is dat niet zo handigMaar gelukkig wordt je aan alle kanten geholpen. Door de sluiswachter, de collegaboten en zuks.. maar ik werd er zo zenuwachtig van
![]()
We waren tegelijk aan het typen jaquote:
Ik ben niet de enige gek die dat doet!quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga dadelijk weer even genieten van een ShowerbeertjeOnder de douche dus.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:20 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige gek die dat doet!Dat zijn echt de beste biertjes.
ja bier onder de douche ja. Doesn't take a rocket scientistquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:21 schreef Isabeau het volgende:
Huh, whut?Bier onder de douche of lees ik dat verkeerd? In bad kan ik er nog iets mee, maar onder de douche?
Maar ga je dan gewoon onder de douche staan ter ontspanning of zo? Want ik douche om schoon te worden en daar ben ik dan druk mee. No time for drinks, Dr. Jones!quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ja bier onder de douche ja. Doesn't take a rocket scientist
quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:20 schreef z80 het volgende:
Hier staat een Pyrus communis 'Conference' en een Pyrus communis 'Alexander Lucas'.
Beide voor de eerste keer vol fruit. Ben wel blij mee. Moet alleen nog wel even geduld hebben voordat deze rijp zijn.
doe niet zo effectief man. GENIETENquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ga je dan gewoon onder de douche staan ter ontspanning of zo? Want ik douche om schoon te worden en daar ben ik dan druk mee. No time for drinks, Dr. Jones!
Nee, daar ga ik echt niet van genietenquote:
En shampoo in m'n fles en zoquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:24 schreef fietsie het volgende:
En dan laat je dat glazen flesje vallen en dan is er overal glas. Overal.
Nee pipo, DAAROM bestaat er bier in blik.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:24 schreef fietsie het volgende:
En dan laat je dat glazen flesje vallen en dan is er overal glas. Overal.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De sluis![]()
[ afbeelding ]
Daar sta ik dan, vertwijfeld en alWAT MOET ER DAN MET DAT K*TTOUW
![]()
[ afbeelding ]
Das boot.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:23 schreef mjan het volgende:
[..]
Er staat een peer voor m'n raam
Pirus communis is z'n volle naam
Maar ik spreek hem altijd aan met peer
Dat geeft onze verhouding beter weer
Doodeng dit. Ben toch al niet zo van de boten, maar als ik dit lees krijg ik al buikpijn @Heldopsokkenquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Traumaatje opgelopen in ons fluistersloepje in de weerribben.. we waren verkeerd gevaren en moesten toen via de sluis van Blokzijl een andere kant op, dan ga je samen met grote boten in zo'n sluis en het waterpeil stijgt, dus je gaat omhoog met je bootje.. en als je dan je touw vastmaakt is dat niet zo handigMaar gelukkig wordt je aan alle kanten geholpen. Door de sluiswachter, de collegaboten en zuks.. maar ik werd er zo zenuwachtig van
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Dat had Drs P kunnen schrijvenquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:23 schreef mjan het volgende:
[..]
Er staat een peer voor m'n raam
Pirus communis is z'n volle naam
Maar ik spreek hem altijd aan met peer
Dat geeft onze verhouding beter weer
Jouw probleemquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik echt niet van genieten
Of dat je in opperste verwarring aan de Guhl lurkt...quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Doodeng dit. Ben toch al niet zo van de boten, maar als ik dit lees krijg ik al buikpijn @:heldopsokkenPffff, niet fijn neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof niet dat ik een probleem hebquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:26 schreef mjan het volgende:
Je kan je biertje op de wastafel zetten die ernaast staan, of elders, op grijpafstand, maar niet in de douchestraal. Het is wat mij betreft het beste na een dag hard werken, ultiem gevoel van ontspanning, niets meer hoeven doen. Lekker warm water, koud biertje. Geluk.
Net als (niet zoete) cider in de sauna, heerlijk manquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:26 schreef mjan het volgende:
Je kan je biertje op de wastafel zetten die ernaast staan, of elders, op grijpafstand, maar niet in de douchestraal. Het is wat mij betreft het beste na een dag hard werken, ultiem gevoel van ontspanning, niets meer hoeven doen. Lekker warm water, koud biertje. Geluk.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Doodeng dit. Ben toch al niet zo van de boten, maar als ik dit lees krijg ik al buikpijn @:heldopsokkenWat waren de enge beesten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klinkt ook al niet erg ontspannend nee
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hier kan ik me al wat meer bij voorstellenquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:29 schreef Molo het volgende:
Net als (niet zoete) cider in de sauna, heerlijk man
Ik heb zo'n platformpje om dingen op te zetten, en een mengkraan. Dan zet ik het biertje natuurlijk op de koude helft van de mengkraan en dan dat plankje erboven zodat er niet per ongeluk van alles in waait. Topgenotquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:26 schreef mjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een flink aantal meervallen. Wij wisten ook niet of er evt. krokodillen of nijlpaarden waren (krokodil had ik al eens als tentbuurman/vrouw gehad. Toen ik probeerde uit de boot te stappen glibberde er van alles rond mijn voeten en ik ben gestoken/gebeten door ietsquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat waren de enge beesten?Dit klinkt ook al niet erg ontspannend nee
Naast Flash ken ik niemand die het doet of er ooit van gehoord heeftquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]Er zijn dingen in je leven waar je nog nooit van gehoord hebt.
Dit is er zo één
quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Serieus multitasken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Nee, geen topdag neequote:Op zondag 18 augustus 2019 23:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Een flink aantal meervallen. Wij wisten ook niet of er evt. krokodillen of nijlpaarden waren (krokodil had ik al eens als tentbuurman/vrouw gehad. Toen ik probeerde uit de boot te stappen glibberde er van alles rond mijn voeten en ik ben gestoken/gebeten door iets
Blij dat ik toch weer iemand heb kunnen helpenquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:34 schreef mjan het volgende:
[..]
Naast Flash ken ik niemand die het doet of er ooit van gehoord heeftEn ik moet wel toegeven dat ik me altijd een halve alcoholist voel als ik het doe. Maar dat heb ik er graag voor over.
In thermen de Berendonck hebben ze een zwembadbarquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier kan ik me al wat meer bij voorstellen
Had deze ervaring graag van een ander gehoord dan zelf meegemaakt. Mij krijg je dus echt niet meer in zo'n ding. Je moet in een soort ritme roeien, gelijk op. En dat kan ik al niet, heb ik ontdekt.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, geen topdag neeWel een 'leuk' verhaal
Ik ben binnen 3 minuten onder de douche vandaan (verder drink ik geen bierquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:34 schreef mjan het volgende:
[..]
Naast Flash ken ik niemand die het doet of er ooit van gehoord heeftEn ik moet wel toegeven dat ik me altijd een halve alcoholist voel als ik het doe. Maar dat heb ik er graag voor over.
Doen dus!quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier kan ik me al wat meer bij voorstellen
[..]
Ik heb zo'n platformpje om dingen op te zetten, en een mengkraan. Dan zet ik het biertje natuurlijk op de koude helft van de mengkraan en dan dat plankje erboven zodat er niet per ongeluk van alles in waait. Topgenot
Naakte Flash, props voor de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Heldenquote:Op zondag 18 augustus 2019 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De sluis![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Das boot.
[ afbeelding ]
Ik had er niet zo veel moeite mee. Had zelfs nog volop tijd om de foto's te maken en te lachen om de paniek bij B.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De sluis![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Das boot.
[ afbeelding ]
Er groeit haar op jouw schouder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
ja ik ben lelijk, je bent de eerste niet-vrouw die dat ontdekt.quote:
Ik had er pre-bijlees echt nog nooit van gehoord!quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:34 schreef mjan het volgende:
[..]
Van harte joh!quote:Op maandag 19 augustus 2019 06:45 schreef borisz het volgende:
31.
Thnx
Mogge
Met een omweg via de banketbakker naar kantoor.
Zeer terecht!quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schaam me er ook totaal niet voor.
Wat een verhaal joh!quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Had deze ervaring graag van een ander gehoord dan zelf meegemaakt. Mij krijg je dus echt niet meer in zo'n ding. Je moet in een soort ritme roeien, gelijk op. En dat kan ik al niet, heb ik ontdekt.
Gelukkigquote:Op maandag 19 augustus 2019 00:00 schreef Candaasje het volgende:
Hoewel het hier ook wel als een tweede thuis voelt.
Ook jarig? Zo ja, ook gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 augustus 2019 06:56 schreef Puala het volgende:
Gefeliciteerd Borisz![]()
Die omweg ga ik ook maken vandaag
Met een J aan de riemen zou ik ook wel durven. Maar ik blijf ver van alle roeispanen, peddels etc. Ook bochtjes om, ik heb daar nul inzicht in wat je moet doen (en vooral laten) om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 07:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat een verhaal joh!
En boks. Ik heb het echt jarenlang geprobeerd hoor, in kano's en roeibootjes met J. maar steevast voortdurend de oever in in het beste geval of richting puntige rotsen langs de kust in het slechtste geval.Als we ons tegenwoordig per beroeispaand vaartuig verplaatsen dan neemt J. het roeien volledig voor z'n rekening. Dat ziet er dan voor de argeloze toeschouwer wellicht uit alsof ik een lui vrouwtje ben dat zich door een stoere grote meneer laat rondpeddelen, maar het is voor J. puur zelfbehoud.
Nah, ik vind het verder niet eng. Al ga ik louter precies de verkeerde kant op, ik durf in principe gerust in mijn eentje op een kajak, in een kano of in een roeiboot op natuurwater. Zou wellicht anders zijn in krokodillengebied hoor, dat wel.quote:Op maandag 19 augustus 2019 07:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Met een J aan de riemen zou ik ook wel durven. Maar ik blijf ver van alle roeispanen, peddels etc. Ook bochtjes om, ik heb daar nul inzicht in wat je moet doen (en vooral laten) om dat voor elkaar te krijgen.
Nee, ik heb een relatie met een bakker. En hij mag het brood leveren op mijn werk, dus 3 keer per week ga ik brood halen in de bakkerijquote:Op maandag 19 augustus 2019 07:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook jarig? Zo ja, ook gefeliciteerd!
Nope. Kanovaren niet meer sinds 2005 en roeien niet meer sinds 2011.quote:Op maandag 19 augustus 2019 07:29 schreef Isabeau het volgende:
En dat terwijl je altijd in de Efteling kon oefenen met peddelen, mini. Is dat er nog wel?
Dat laatste dus ook. Heb totaal geen kijk erop hoe dat moet. Was ook een probleem met bochtje achteruit bij de weinige rijlessen ooit. Maar ook bij kledingmaken kan ik niet goed bedenken wat het gevolg van iets is. Best lastigquote:Op maandag 19 augustus 2019 07:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, ik vind het verder niet eng. Al ga ik louter precies de verkeerde kant op, ik durf in principe gerust in mijn eentje op een kajak, in een kano of in een roeiboot op natuurwater. Zou wellicht anders zijn in krokodillengebied hoor, dat wel.![]()
Maar inderdaad, bochtjes om. Ik krijg maar niet inzichtelijk welke peddel dan juist harder moet.
Ahaquote:Op maandag 19 augustus 2019 07:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, ik heb een relatie met een bakker. En hij mag het brood leveren op mijn werk, dus 3 keer per week ga ik brood halen in de bakkerij
Sorryquote:Op maandag 19 augustus 2019 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Kan iedereen nou even duidelijk zeggen 'Ik ben vandaag ook jarig!' - dan feliciteert dat wat eenvoudiger dan dat je de bakker kent of het gewoon een leuke datum vindt.
IK BEN JARIG!quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Kan iedereen nou even duidelijk zeggen 'Ik ben vandaag ook jarig!' - dan feliciteert dat wat eenvoudiger dan dat je de bakker kent of het gewoon een leuke datum vindt.
YES, ik kan! Gefeliciteerd kanjerquote:
Drukquote:Op maandag 19 augustus 2019 08:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moet vandaag muffins bakken, chocolate chip, blueberry crumble en stroofwafel. En naturel, en daarvan moet de bovenkant een laagje sprinkles krijgen. Ben alleen bang dat die smelten wanneer ik ze in de glazuur doe.
Dus nu heb ik een mini beetje glazuur gemaakt met sprinkles erop en check ik over 12 uur of ze er nog goed uitzien.Als dat zo is, kan ik het vanavond nog doen en morgenochtend lekker een kwartier langer in bed blijven liggen.
Nee nee nee, mij niet feliciteren, Vork, ik ben niet jarigquote:Op maandag 19 augustus 2019 08:39 schreef Vork het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met alle jarigen vandaag!
Yes. Ik word altijd wat onzeker van trakteren op werk.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:35 schreef Isabeau het volgende:
DrukIs dat voor op je werk? En hoe maak je stroopwafelmuffins?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 augustus 2019 06:45 schreef borisz het volgende:
31.
Thnx
Mogge
Met een omweg via de banketbakker naar kantoor.
Yeahh gefeliciteerdquote:
We gaan zondag over, dan moet alles in één keer mee. Ben nu vooral aan het inpakken, dingen uit elkaar aan het halen en dingen weg aan het gooien/geven. Oh, en nog een paar dagen werken en wat sollicitatiegsprekken tussendoor, maar het gaat tot nu toe allemaal sneller dan gedacht.quote:
Aaah...inpakken, ja dan heb je tijd om te fokken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:03 schreef Vork het volgende:
[..]
We gaan zondag over, dan moet alles in één keer mee. Ben nu vooral aan het inpakken, dingen uit elkaar aan het halen en dingen weg aan het gooien/geven. Oh, en nog een paar dagen werken en wat sollicitatiegsprekken tussendoor, maar het gaat tot nu toe allemaal sneller dan gedacht.
Ik doe al maanden niks op Fok he. Ben nu op weg naar werk, dus dan kan hetquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:05 schreef AnneX het volgende:
Aaah...inpakken, ja dan heb je tijd om te fokken.![]()
Succes!
Saucijzenbroodjes zijn het gewordenquote:Op maandag 19 augustus 2019 07:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Van harte joh!![]()
Wat ga je voor lekkers halen?
Nog goeie voornemens voor het verse levensjaar?
quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes zijn het geworden.
[..]
Ik heb zo'n platformpje om dingen op te zetten, en een mengkraan. Dan zet ik het biertje natuurlijk op de koude helft van de mengkraan en dan dat plankje erboven zodat er niet per ongeluk van alles in waait. Topgenot
Hmm wij deden dat in finland altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar de sauna met bier....
en daarna al (ander) bier drinkend douchen.
(Bier dat in de sauna is begonnen... kun je buiten de sauna echt niet drinken.. beter bewaren voor als je terug de sauna in gaat)
Zelfs 1x met iemand die me tegelijktijd stond te bekijken terwijl hij met me stond te praten.
In de sauna is dat not done... maar 3m verder bij de douche (na een zekere hoeveelheid bier ook) is dat kennelijk een ander verhaal
Degene heeft overigens me nooit met een vinger aangeraakt of vervelend gedaan.
Ook het douchen was vooral gezellig... zonder dat het raar of genant voelde.
In de sauna is je bier gewoon warm water maar omdat je zelf nog warmer bent merk je dat niet echt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:14 schreef Candaasje het volgende:
Maarrr..... loopt dan niet al dat water in je bier? Dat je echt heel verdund bier krijgt? Warm water met biersmaak zeg maar?
Als Lucky ze niet wil, dan wil ik ze wel als dat magquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lucky_Strike, ik zie net dat er volgende week een "kristal spaar actie" is bij de AH. Hebben jullie (of wie dan ook hier) interesse in?
https://www.ah.nl/glazen-sparenquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan geen actie van Albert Heijn vinden maar de kans is echt minimaal dat ik het nodig heb. Ik spaar ook wel mee voor Aure
Ha leuk! En tof behang inderdaad!quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:49 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De vlaggen hingen vanmorgen
Tuurlijk. Ik hoef ze niet en stuur ze wel naar jou.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Als Lucky ze niet wil, dan wil ik ze wel als dat mag
Lekker hip welquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is hier of Gatenplantenbehang of het is Honingraadbehang.
[ afbeelding ]
Dat heb ik hier met de Beatles. Daar zijn mijn meiden gek van. In het begin vond ik het leuk. Nu begint dat best te vervelen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:54 schreef minilot het volgende:
Koter matcht qua klassieke smaak tot dusver voor geen meter met mij. PokkeMozart komt mijn neus uit![]()
Luitjes, ik overweeg een zoet baksel te maken, simpel en niet te tijdrovend want druk vandaag en Eine Kleine Nachtmusikfan () helpt mee. Iemand een geniale suggestie?
Deze had ik voor een volgend keer in de planning staan, want nog witte chocola in de kast.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:54 schreef minilot het volgende:
Koter matcht qua klassieke smaak tot dusver voor geen meter met mij. PokkeMozart komt mijn neus uit![]()
Luitjes, ik overweeg een zoet baksel te maken, simpel en niet te tijdrovend want druk vandaag en Eine Kleine Nachtmusikfan () helpt mee. Iemand een geniale suggestie?
Yup, paar keer gemaakt maar als zomerse snack gegeten, met ijskoude rosé erbijquote:Op maandag 19 augustus 2019 10:23 schreef Molo het volgende:
Heeft iemand hier weleens socca gemaakt?
Waar combineer ik dat mee? Mijn eerste gedachte is gegrilde spicy kip en gegrilde groenten of ratatouille ofzo?
Lekkerquote:Op maandag 19 augustus 2019 10:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Yup, paar keer gemaakt maar als zomerse snack gegeten, met ijskoude rosé erbij
Nee, die hebben we niet. Geen idee waar het hotel in London ligt. Maar het idiote van een aroma slaat in mijn ogen alles. Doe ff normaal.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:57 schreef AnneX het volgende:
Is het een kamer met gouden kranen tegenover Buckingham?
Nou ja, jij hoeft niet te betalen.
Wie wél, aandeelhouders?
quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Tjonge jonge. Nou dacht ik al veel gezien te hebben op gebied van boeken van reizen en hotels.
Moet een hotel boeken in Londen (500 euro per nacht!!!). 2 extra vragen/mogelijkheden. Wat voor kussen heeft de voorkeur (da's aardig) maar (en daar komt die) voorkeur voor een aroma in de kamer....WTF
Hoef je hiervoor geen akkoord te vragen aan de cfo ?quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, die hebben we niet. Geen idee waar het hotel in London ligt. Maar het idiote van een aroma slaat in mijn ogen alles. Doe ff normaal.
En waarschijnlijk iemand die je kont komt afvegen ;-)quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]de kamer komt ook met fluwelen wc papier?
Nee, is al voor een directeurquote:Op maandag 19 augustus 2019 12:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoef je hiervoor geen akkoord te vragen aan de cfo ?
quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk iemand die je kont komt afvegen ;-)
Dat was jaren geleden in Huis Ter Duin ook al bijna zo. Hoe, geen idee. Maar als je daar naar het toilet was gegaan was 2 minuten later het gastendoekje al uit de mand verdwenen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vond dat bij Harrods wel humor. Dat er iemand met handschoentjes de pot gaat schoonmaken nadat je geweest bent..
Komen die dan zelf met voorstellen voor zulke dure kamers? Ik vind het echt een beetje belachelijk. Snap dat je voor je werk moet overnachten en niet in de slechtste kamer ergens in een uithoek wil liggen. Maar met een beetje normale kamer is toch niets mis?quote:
In dit hotel is een grote bijeenkomst, daar moeten zij bij zijn. En dan is het ook "makkelijker" om daar te overnachten. Want iedereen overnacht daar dus kan je makkelijker netwerken. En aangezien taxi's in London ook niet echt goedkoop zijn is vaak een duur hotel uiteindelijk goedkoper. Vlucht erheen besparen we weer op. Da's 90 euroquote:Op maandag 19 augustus 2019 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komen die dan zelf met voorstellen voor zulke dure kamers? Ik vind het echt een beetje belachelijk. Snap dat je voor je werk moet overnachten en niet in de slechtste kamer ergens in een uithoek wil liggen. Maar met een beetje normale kamer is toch niets mis?
15 jaar geleden, Amstel Hotel, junior suite (geloof 15m2) 750 euro per nacht (wel incl. ontbijt)quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
In Londen betaal je gewoon 500 voor "een beetje normale kamer"
Nou, niet als ik er overnacht hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
In Londen betaal je gewoon 500 voor "een beetje normale kamer"
Ik kreeg toen klachten binnen (van de mensen waar ik voor werkte), dat de kamer zo klein was (15m2 had ik onthouden) en ik weet wel dat er toen 750 voor betaald moest worden L'Europe was niet goed genoeg,dat was 550)quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
De junior suite is wel iets meer dan 15 m2. (opgezocht: 47 m2, 620 euro)
De executive suite kost ongeveer 750 euro. (maar die is 55 m2 en dat is vrij fors voor een hotelkamer). Dat zal 15 jaar geleden niet heel anders geweest zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kreeg toen klachten binnen (van de mensen waar ik voor werkte), dat de kamer zo klein was (15m2 had ik onthouden) en ik weet wel dat er toen 750 voor betaald moest worden L'Europe was niet goed genoeg,dat was 550)
Ik heb het niet (meer) op papier staan. Maar weet nog wel de klachten over de (te) kleine ruimtes en ook die 750. Maar het komt vaker voor dat zakelijke reizigers meer betalen voor een kamer dan "privé" mensen. Collega hier had dat eens. Zelf hotel geboekt in Azië, komt daar aan, "oh u bent van dit/dat bedrijf, ging er zo 150 euro bovenop.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
De executive suite kost ongeveer 750 euro. (maar die is 55 m2 en dat is vrij fors voor een hotelkamer). Dat zal 15 jaar geleden niet heel anders geweest zijn.
Ja, ik heb even niks beters te doen. Maar een kamer groeit toch niet in de loop der jaren? De laatste verbouwing van het Amstel was in 1990-1992. Dus 15 jaar geleden waren de suites ook gewoon 47 m2.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet (meer) op papier staan. Maar weet nog wel de klachten over de (te) kleine ruimtes en ook die 750. Maar het komt vaker voor dat zakelijke reizigers meer betalen voor een kamer dan "privé" mensen. Collega hier had dat eens. Zelf hotel geboekt in Azië, komt daar aan, "oh u bent van dit/dat bedrijf, ging er zo 150 euro bovenop.
SPOILER: Wentelbullar iT isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet (meer) op papier staan. Maar weet nog wel de klachten over de (te) kleine ruimtes en ook die 750. Maar het komt vaker voor dat zakelijke reizigers meer betalen voor een kamer dan "privé" mensen. Collega hier had dat eens. Zelf hotel geboekt in Azië, komt daar aan, "oh u bent van dit/dat bedrijf, ging er zo 150 euro bovenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |