quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:49 schreef GwaiLow het volgende:
Ah morgen beginnen dan de kwalificaties zeker?
quote:2 Spain Paula Badosa
Chinese Taipei Liang En-shuo
Netherlands Quirine Lemoine
Croatia Tereza Mrde¸a
Poland Magdalena Fręch
China Lu Jiajing
Slovakia Rebecca ¦ramková
30 France Chloé Paquet
quote:5 Belgium Kirsten Flipkens
Romania Irina Bara
Serbia Jovana Jak¨ić
Austria Julia Grabher
Sweden Johanna Larsson
Netherlands Lesley Pattinama Kerkhove
United States Danielle Lao
23 Japan Nao Hibino
quote:7 Netherlands Arantxa Rus
Bulgaria Isabella Shinikova
Canada Françoise Abanda
United States Sachia Vickery
Switzerland Conny Perrin
Australia Ellen Perez
WC United States Bethanie Mattek-Sands
28 Romania Ana Bogdan
quote:12 Montenegro Danka Kovinić
United States Allie Kiick
Russia Varvara Gracheva
Italy Martina Trevisan
Switzerland Ylena In-Albon
Netherlands Richèl Hogenkamp
Russia Valeria Savinykh
26 Romania Patricia Maria Țig
quote:15 Belgium Greet Minnen
Slovakia Kristína Kučová
Norway Ulrikke Eikeri
Netherlands Bibiane Schoofs
Australia Destanee Aiava
Japan Ayano Shimizu
Slovenia Dalila Jakupović
27 Czech Republic Tereza Martincová
quote:Swe E. Ymer [16]
NED T. Griekspoor
TUR C. Ilkel
ECU R. Quiroz
GBR J. Ward
CHN Z. Li
ARG M. Trungelliti
AUS J. Duckworth [25]
Ook als hij kwartfinale haalt?quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:03 schreef Szura het volgende:
Laatste GS voor Rooowwwwbbbbiiinnnnn waar hij geen kwalificaties hoeft te spelen
Derde set voor beiden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
Kerkhove en Rus allebei een set voor in de kwalificaties.
Toch vind ik het een interessante loting, omdat de vorm zich lastig laat inschatten. Wat gaat een Tsitsipas doen? Hij zit ook bij Khachanov, Thiem en niet te vergeten Haase.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:59 schreef Norrage het volgende:
Fed in Djokovic helft dit keer. Medvedev in djoko kwart. Rafa garantie voor finale dus.
Genant ja. Zelfs als fan van Djoko heb ik nu ondertussen het er wel mee gehad. Laat ze maar alledrie stoppen, er is echt geen reet aan nu...quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:09 schreef EP3 het volgende:
Ja, 'de oudjes' maken idd nog steeds de dienst uit. En Fedje is inmiddels 38,.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik ben blij dat Norrage zo zeker van zijn zaak is. Dat betekent dat we de nodige verrassingen gaan zien.
Hij overleeft in ieder geval een 5-2 achterstand en 2 matchpoints in de derde set tegen Galovic.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:52 schreef The_Undertone het volgende:
Hopen dat Jannik Sinner de main draw haalt.
Met dichtgeknepen billen inderdaad, Galovic gaf zijn laatste twee opslagspellen weg en kreeg breekpunten bij 6-5 in de laatste set 😀quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij overleeft in ieder geval een 5-2 achterstand en 2 matchpoints in de derde set tegen Galovic.
Ja, te bizar.quote:
En Medvedev dan (twee keer achter elkaar op HC van Djokovic winnen)?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:00 schreef Norrage het volgende:
Ik kan niet voorbij de 3e Big 3 halve finale kijken. Er is gewoon géén tegenstand van de rest van de tour dit jaar...Op kleine toernooitjes doen ze nog wel wat, maar op GS?
Alleen Tsitsipas (uit vorm) en Thiem (dit is geen gravel) hebben iets gedaan met de big 3. Voor de rest zijn ze uberhaupt nergens in de problemen geweest behalve tegen elkaar....
Wie had gedacht dat 2019 zo extreem voorspelbaar zou worden....
Ja, is echt bizar.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Genant ja. Zelfs als fan van Djoko heb ik nu ondertussen het er wel mee gehad. Laat ze maar alledrie stoppen, er is echt geen reet aan nu...
Het verschil (op de GS) met de rest lijkt zelfs bijna groter dan in hun hoogtijdagen...
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, te bizar.
Hallo allemaal, trouwens.
Das die knakker tegen wie Tarrel Remspoor zo sjooktequote:Op maandag 26 augustus 2019 18:20 schreef TennispeRFect het volgende:
Jahoor opgave in de partij van Nishikori!
Eerste set met 6-1 verloren, maar nu de tweede set speelt ze beter. Als ze deze pakt, pakt ze de partij denk ik ook wel.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:31 schreef Szura het volgende:
Barty meteen 4-0 achter
[..]
Das die knakker tegen wie Tarrel Remspoor zo sjookte
Zoveel geluk gaan we echt niet hebbenquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:41 schreef TennispeRFect het volgende:
Het zou toch wat zijn als de titelverdediger er gelijk uit ligt
quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:35 schreef TennispeRFect het volgende:
Djoko in de problemen, hold van Bueno
quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:41 schreef TennispeRFect het volgende:
Het zou toch wat zijn als de titelverdediger er gelijk uit ligt
quote:
Wat is ditquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:01 schreef TennispeRFect het volgende:
Djoko zwaar in de problemen nu beslissende fase vd set
Werkt twee keer een break achterstand weg in de derde set en ook nog een MP overleefd.quote:
Hij stond 1 keer 15-30 op eigen servicequote:
Novak Djokovic - Roberto Carballes Baena: 6-4, 6-1, 6-4quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:01 schreef TennispeRFect het volgende:
Djoko zwaar in de problemen nu beslissende fase vd set
Was op Wimbledon ook. Zegt niks.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Fed met een sloot aan UE’s. Ik zeg 4e ronde maximaal.
Ik heb het niet gezien, maar de highlights zien er goed uitquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij stond 1 keer 15-30 op eigen service
Ik wacht nu op Norrage die deze wedstrijd komt duiden en uitlegt dat Djokovic ongemotiveerd is en zo nooit gaat winnen.
Hopelijk wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Tsitsipas al in de problemen tegen Federer sloper Rublev.
Op Eurosport zullen we straks wel Bertens voorgeschoteld krijgen
twitter:nomatchwindyno twitterde op dinsdag 27-08-2019 om 01:24:58Blonde woman, top left. She is all of us 😂 https://t.co/3EG7DHl32d reageer retweet
Ik heb al dips op Muguruza.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:07 schreef Sfeermaker het volgende:
Die Spaanse tennister mag er zeker wezen
Geniet er nog maar ff van, gaat niet bestquote:
Jammerquote:
Een beetje mag wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:37 schreef GwaiLow het volgende:
Ben stiekem een beetje voor die Spaanse
Is Tsitsi wel helemaal fit? Of al moe? Hmzquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:07 schreef Szura het volgende:
Leek er even op dat ze allebei de derde set niet wilden hebben, maar het is dan toch Rublev die op 2-1 komt tegen Tsitsipas
Is toch al maanden de topvorm kwijtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is Tsitsi wel helemaal fit? Of al moe? Hmz
En toch *5-4 Albotquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:43 schreef EP3 het volgende:
Zverev heeft inmiddels wel teruggebroken in de 4e set.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:12 schreef Szura het volgende:
Edmund lelijke Britse teringlijer
*2-0 voor in de vijfde, gelijk teruggebroken. Dan drie BPs voor een nieuwe break verneukt en nu, na een game van een kwartier, 2-3* achter. Tegen een kneus als Andujar.
Shapovalov is zelf ook superjong. Hopelijk komt hij eens ver.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:41 schreef Szura het volgende:
Khachanov ook naar huis, Auger staat nog te figuren tegen Shapovalov, lekker dagje voor de jonge honden
Goed gespeeld wel van Gibbs, die 2 maanden geleden gehoord heeft dat ze weer kankervrij is.quote:
Maar dat compenseerde hij dan weer door wel te presteren in de grote toernooien buiten de Grand Slams, zo won hij vorig jaar nog Madrid en de WTF en haalde de finale in Rome en Miami. Maar ook dat lukt hem dit nog niet.. hij is (buiten wat kleinere toernooien) nog niet voorbij de kwartfinale gekomen dit jaar..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:37 schreef EP3 het volgende:
Zverev doet het uitzonderlijk slecht op GS's. Komt zelden verder dan een derde ronde.
Ja, 2x een kwartfinale op RG. Dat was het ongeveer.
quote:Furieuze Tsitsipas tegen ref: "Jullie Fransen zijn allemaal weirdos"
Stefanos Tsitsipas is uitgeschakeld in de eerste ronde van de US Open en dat ging niet zonder slag of stoot. De Griek nam de Franse umpire Damien Dumusois flink op de korrel.
De discussie tussen Stefanos Tsitsipas en stoelscheidsrechter Damien Dumusois begon halfweg de 4e set, toen de Griek met krampen leek te sukkelen en bij een spelhervatting te lang op zijn stoel bleef zitten. De umpire gaf Tsitsipas een waarschuwing omdat hij te lang talmde.
"Het kan me niet schelen. Geef me dan maar een waarschuwing", fulmineerde de Griek. "Je doet wat je wilt. Je bent de allerslechtste scheidsrechter. Ik weet niet wat je tegen mij hebt. Waarschijnlijk ben je een Fransman. Jullie zijn allemaal weirdos (zonderlingen, red). Jullie zijn allemaal weirdos!", herhaalde hij nog eens.
Na afloop ging Tsitsipas er nog even op door. "Het is niet aangenaam als de scheidsrechter je waarschuwingen geeft. Hij dacht ook dat ik gecoacht werd, maar dat klopt niet. Ik hoor op de baan niet wat er gezegd wordt door mijn team. Ik weet niet wat die ref tegen ons heeft."
Winners-UEquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Heeft Dzumhur eigenlijk een winner geslagen of zijn het echt allemaal UE’s?
Due to rain, there will be no play on the OUTSIDE courts before 2:30 p.m. ET. Matches in Arthur Ashe Stadium and Louis Armstrong Stadium will hold to their scheduled times.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:00 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Die twitter van the US open geeft wel lekker veel info zeg. Niks over het begin van spelen op de andere banen.
Paar jaar terug 2 5-setters in de eerste twee ronden. Daarna in de kwart er gewoon uit hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:26 schreef EP3 het volgende:
Fedje begint wel vaker een beetje moeizaam aan een GS. Die staat straks gewoon weer in de HF ( tegen Djoko ).
Ik bedoel eigenlijk dat ie bij die eerste rondes vaak nog niet helemaal wakker lijkt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Paar jaar terug 2 5-setters in de eerste twee ronden. Daarna in de kwart er gewoon uit hoor.
En vorig jaar begon hij wel sterk en verloor hij opeens van John Millmanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Paar jaar terug 2 5-setters in de eerste twee ronden. Daarna in de kwart er gewoon uit hoor.
Oogde hij echt geblesseerd ja? Djokovic lijkt wel vaker ergens last van te hebben, maar meestal is het dat een wedstrijd later weer voorbij.. maar goed, problemen met de schouder zijn wel trickyquote:Op donderdag 29 augustus 2019 02:20 schreef superniger het volgende:
Djokovic heeft een kapotte schouder.
Dit gaat helemaal fout
Ja best wel, kon nauwelijks opgooien. Gekke blessure, hij zei dat in interview dat ie dacht aan opgeven...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oogde hij echt geblesseerd ja? Djokovic lijkt wel vaker ergens last van te hebben, maar meestal is het dat een wedstrijd later weer voorbij.. maar goed, problemen met de schouder zijn wel tricky
Oh ik zag allemaal interrupted staan maar dat misschien nog van gisterquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:13 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee toch? Er wordt gewoon gespeeld overal.
Die maakt er uiteraard weer n slopende vijfsetter van.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zverev gaat ook weer een set verliezen.
Hij is weer hard op wegquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:29 schreef EP3 het volgende:
[..]
Die maakt er uiteraard weer n slopende vijfsetter van.
Op BP tegen weer een Roowbinquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:39 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hij slaat altijd zo krankzinnig veel dubbele fouten
Sloeg ook al een racket kapot. Niet in goede doen....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
Medvedev in grote problemen, blessure, beweegt niet goed meer.
5...quote:
Het is meer Pav die weer erg goed begon en Kiek werd er direct onrustig van. Deze game is daar het toonbeeld van.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:49 schreef GwaiLow het volgende:
Wat begint Kiki weer slecht. Ga zo maar slapen dan
En nog een break in de vijfde volgens mijquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Paire naar huis na een 2-0 voorsprong.
Klopt 3-0*.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:06 schreef Szura het volgende:
[..]
En nog een break in de vijfde volgens mij
Gequote.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:42 schreef superniger het volgende:
Bertens gaat in 2 sets verliezen.
Dit mogen jullie quoten.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:42 schreef superniger het volgende:
Bertens gaat in 2 sets verliezen.
Dit mogen jullie quoten.
Buitenlandse E1 denk ik?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
Eurosport 1 zie ik die tering Halep. WAAR IS KIEK?
Nu 44e, maar heeft ook wel top 15 gestaanquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
Hoeveelste staat die tegenstandster van Kiekgodin
Kan er geen klote van dusquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nu 44e, maar heeft ook wel top 15 gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |