SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...![]()
![]()
Die eerste sprint maakte dat wel pijnlijk duidelijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alvarez is geen sprintwonder zo te zien, helaas.![]()
Voetbalt wel direct redelijk makkelijk mee in ieder gevalquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
Alvarez kan wel iets met een bal imo"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Hij en Blind samen centraal achterin is daarmee wel uitgesloten lijkt me.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alvarez is geen sprintwonder zo te zien, helaas."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Staat bij Mexico vaak op cvm.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij echt een pure CV was![]()
strakke insp3elpass heeft hij. Bevalt welquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voetbalt wel direct redelijk makkelijk mee in ieder geval![]()
Wel eens, maar lijkt er wel vaker op dat hij niet heel erg gewend is aan defensieve arbeid. Geen reden om hem af te schrijven, maar dat moet wel beter.quote:"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Uiteraardquote:
Gaat natuurlijk in eerste instantie fout omdat hij niet op de juiste plek stond om die man te dekken![]()
Vanaf het begin al totaal niet onder de indruk van Marin. Vandaag ook weer matig.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Vond hem vandaag wel een ruime voldoende moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:23 schreef Zeroku het volgende:
Vanaf het begin al totaal niet onder de indruk van Marin. Vandaag ook weer matig."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Weinig balverlies met terugspeelballen inderdaad.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vond hem vandaag wel een ruime voldoende moet ik zeggen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Al kan je dat natuurlijk nog wel ontwikkelen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Marin kan in ieder geval niet als controleur uit de voeten.
Kreeg hij een vrije rol bij Standard ofzo?Oh.![]()
Vind Martinez echt 100% beter qua aankopen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vond hem vandaag wel een ruime voldoende moet ik zeggen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yup ik ook, al was hij wel weer degene die lucht stond te dekken bij de tegengoalquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vond hem vandaag wel een ruime voldoende moet ik zeggen.
Verder prima pot, wat is die Martinez toch al een goddelijke speler, hoeveel hebben we daar voor betaald? Da's de volgende cashcow als dit zo doorgaatOp maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
7 miljoen maarquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup ik ook, al was hij wel weer degene die lucht stond te dekken bij de tegengoal
Verder prima pot, wat is die Martinez toch al een goddelijke speler, hoeveel hebben we daar voor betaald? Da's de volgende cashcow als dit zo doorgaatgoedkoper dan drie andere aankopen deze zomer.
Oh.![]()
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
7 miljoen maargoedkoper dan drie andere aankopen deze zomer.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Martinez is echt een baas. Hopelijk geen Davinson Sanchez route voor hem, maar bohhh.
Sowieso prima selectie, nu al. En je ziet dat de automatismen er alweer aan zitten te komen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nja de weerstand vandaag was zo laag dat ik er nog niet zeker van ben hoe het verdedigend staat tegen goede tegenstanders.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Martinez is echt een baas. Hopelijk geen Davinson Sanchez route voor hem, maar bohhh.
Sowieso prima selectie, nu al. En je ziet dat de automatismen er alweer aan zitten te komen.Oh.![]()
Promes. Maakt samen met Martinez tot nu toe de beste indruk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie van de aankopen (Marin, Martinez, Alvarez, Promes) zal als eerste scoren?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Apoel gaat de eerste test wordenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja de weerstand vandaag was zo laag dat ik er nog niet zeker van ben hoe het verdedigend staat tegen goede tegenstanders.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die was al tegen PAOK.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Apoel gaat de eerste test worden
Nu kijken wat ze geleerd hebben van de eerste test.Oh.![]()
Paok is echt tichmaal beter dan Apoel. Zouden met twee vingers in de neus CL halen indien tegen Apoel. Dus dat zou Ajax ook moeten lukken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 21:02:30Promes en Ziyech zijn vraagtekens voor Apoel-uit. Allebei vanwege enkelblessures. Ten Hag voegt wel toe dat wissel Ziyech ‘uit voorzorg’ was. #vvvaja reageer retweet
Oh.![]()
Bizar dat de spelers de volgende dag gewoon pijn hebben na een potje op kunstgras. Hebben spelers bij clubs waarbij kunstgras de thuisbasis is dat ook continu? Snap iig niet dat ze het niet verbieden.![]()
Dat kut kunstgras inderdaad weer rap verbieden. Wat een drama is dat zeg.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
punten binnen en nu op naar dinsdag
als we die meteen overtuigend winnen dan lijkt het toch op een goede start van het seizoen.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Spelen ze daar wel op natuurgras?😄quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:47 schreef manny het volgende:
punten binnen en nu op naar dinsdag
als we die meteen overtuigend winnen dan lijkt het toch op een goede start van het seizoen.![]()
beste veld van de wereld daar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Spelen ze daar wel op natuurgras?😄proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dan komt het goed! Waarschijnlijk is het ook goed warm daar, wat voor ons natuurlijk helemaal geen nadeel is met al die spelers die van warmte houden.quote:![]()
Marin zou veel beter tot zijn recht komen op de plek van Donny. Zou Ten Hag het aandurven met Blind ιn Alvarez op het middenveld?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Als je er vaker op speelt dan raak je er meer aan gewend. Hoe gek het ook is maar door de stroefheid en andere demping van het kunstgras gebruik je andere spieren dan bij natuurgrasquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:38 schreef GwaiLow het volgende:
Bizar dat de spelers de volgende dag gewoon pijn hebben na een potje op kunstgras. Hebben spelers bij clubs waarbij kunstgras de thuisbasis is dat ook continu? Snap iig niet dat ze het niet verbieden.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Dan speel je dus met een dubbele centrale verdediging eigenlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Marin zou veel beter tot zijn recht komen op de plek van Donny. Zou Ten Hag het aandurven met Blind ιn Alvarez op het middenveld?
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: