abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188487920
Spoilers!
pi_188487925
Eens met Lucky P! Niet twijfelen, gewoon lekker koffie drinken en dan zie je wel weer hoe dat was c_/
pi_188487973
Je hoeft alleen maar koffie te drinken en je gezellige zelf te zijn, P! :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188488096
Ja. Daar ben ik dan weer niet zo zenuwachtig voor. Ik kan dat wel :P Ik vind het lastig uitleggen. Maar goed....morgen koffie dus :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188488106
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 06:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Goedemorgen mini en sigme :W (en Barrel en Lot! Ook al wakker :o Dames, het is zaterdag hè)
Ik ben nu pas definitief wakker ^O^ De eerdere keer was een nachtvoeding. En dat was de eerste en de enige dus ik heb een topnacht gehad *O*

Niets op Netflix kunnen vinden, daar heb ik ook regelmatig last van.
Mocht je tv terug kijken ook een optie vinden, dan is 'in de beste families' wel aan te raden.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_188488110
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Daar ben ik dan weer niet zo zenuwachtig voor. Ik kan dat wel :P Ik vind het lastig uitleggen. Maar goed....morgen koffie dus :Y)
*O*

edit: ik lees verkeerd. Géén zenuwen dus. Twijfel je of zij leuk genoeg is?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_188488129
Morning bitches. O+
pi_188488252
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 09:17 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

*O*

edit: ik lees verkeerd. Géén zenuwen dus. Twijfel je of zij leuk genoeg is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot zover een inzicht in P’s psychische gesteldheid. En voor de duidelijkheid: ik ga gewoon koffie drinken onder het mom van “wie niet waagt, die niet wint....”
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188488288
Mogge! Heerlijk uitgeslapen. Het systeem om de katten vroeg een beetje eten te geven werkt wel, zij stoppen met zeuren en ik kan nog een uurtje slapen

Wat een leuk nieuws P, zowel de foto's als de date.

Auw Mini. Er komt een herinnering van heeeeeel lang geleden naar boven.

Die specht is ook geen fijne buur (zijn wel gaaf om te zien).

Slapende kinders voor Jager, da's een cadeautje dat ik je nog veel vaker gun.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188488293
Denk dat het met je huidige insteek ook minder snel als verspilde energie voelt. Als je doel gewoon is om een leuke tijd te hebben, dan is elke gezellige dag weer winst.
pi_188488340
Och Pee, je hoeft toch niet direct al te peinzen over wel of geen definitief goed relatiemateriaal? Gewoon een paar keer goeie ongebreidelde seks is op zichzelf ook al heel heilzaam! O+ *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_188488418
Wat een leuk foto bericht van P.👍
En koffiedrinken en iets leuks gaan doen samen is toch een eerste stap. Babysteps.

Verder las ik van alles over slapen, duplo, spechten en nachtjes tellen.
En sigme heeft culinaire plannen.
Met dit weer was ik ook al door receptjes aan het bladeren, lees swipen.
@mini...de lemon crush bars...zijn ze gelukt?
https://theviewfromgreatisland.com/lemon-crunch-bars/
Ik word al moe van omrekenen engelse maten als cups en sticks.
De gemberkoekjes (@ISA :{w van jumbo lijken mij prima geschikt voor de bodem.

[ Bericht 10% gewijzigd door AnneX op 17-08-2019 10:00:01 ]
pi_188488427
}:|
pi_188488464
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 09:44 schreef minilot het volgende:
Och Pee, je hoeft toch niet direct al te peinzen over wel of geen definitief goed relatiemateriaal? Gewoon een paar keer goeie ongebreidelde seks is op zichzelf ook al heel heilzaam! O+ *O*
Hou je mond nou :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188488490
@AnneX, ze waren heerlijk! Soort lemon posset op een kruimelbodem. Ik heb trouwens cup-maatschepjes, omrekenen dus niet nodig. Overigens stond bij dit recept gewoon ook het aantal grammen bij de boterstick :) Anyway, aanrader! Simpel en lekker.
pi_188488501
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 09:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

SPOILER
Niet nodig om onzeker over te zijn, dude! Zulks gaat gewoonlijk met dank aan biologie vanzelf van een leien dakje :9 :9
Toi toi toi! *O*
pi_188488509
Ok. Hoeveel citroenen ongeveer? En zou limoenen dan ook kunnen?
Begin al te tweaken voordat ik überhaupt ben begonnen. (8>
pi_188488519
Limoenen werken prima, hebben hetzelfde indikkende effect op room. :Y En ik was er met anderhalve citroen, maar zulks hangt natuurlijk van de grote van je fruit af :)
pi_188488531
quote:

[..]

SPOILER
Komt wel goed!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_188488541
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Niet nodig om onzeker over te zijn, dude! Zulks gaat gewoonlijk met dank aan biologie vanzelf van een leien dakje :9 :9
Toi toi toi! *O*
Dat zeg jij. Ik betwijfel dat :P
pi_188488568
quote:

[..]

SPOILER
Maar leg me ff uit: hoe kom je van 'koffie drinken' al in een maalstroom aan gedachten over relaties? Je gaat toch alleen maar koffie drinken met iemand? Of is er al bij uitgesproken '... en dan gaan we elkaar beoordelen of we relatiemateriaal zijn'??

/date-noob :@ ik weet echt niet hoe dat werkt..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:09:20 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_188488569
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 09:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

SPOILER
Tot zover een inzicht in P’s psychische gesteldheid. En voor de duidelijkheid: ik ga gewoon koffie drinken onder het mom van “wie niet waagt, die niet wint....”
:* veel plezier!

SPOILER
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_188488633
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

SPOILER
Van 'niet peinzen over wel of geen relatiemateriaal' tot 'yo, je kunt ook babies maken!' - verrukkelijke variatie toch altijd in deze SC O+ *)
pi_188488665
Volgens mij zijn we het voor P alleen nog maar veel erger aan het maken _O-
Spoilers!
pi_188488689
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat dacht ik net ook. Gewoon koffie drinken, en dan zie je daarna wel weer. Misschien nog een kop koffie :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:22:29 #26
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_188488700
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Van 'niet peinzen over wel of geen relatiemateriaal' tot 'yo, je kunt ook babies maken!' - verrukkelijke variatie toch altijd in deze SC O+ *)
:D P weet wie t zegt *)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_188488704
Is Cat in the house?
Spoilers!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:23:02 #28
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_188488706
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat dacht ik net ook. Gewoon koffie drinken, en dan zie je daarna wel weer. Misschien nog een kop koffie :P
of een dubbele ;)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_188488719
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Maar leg me ff uit: hoe kom je van 'koffie drinken' al in een maalstroom aan gedachten over relaties? Je gaat toch alleen maar koffie drinken met iemand? Of is er al bij uitgesproken '... en dan gaan we elkaar beoordelen of we relatiemateriaal zijn'??

Inderdaad.
Dat hele “ dategedoe” is zó amerikaans overdreven en overbelast.
Praatje maken en afspreken om iets gezelligs te ondernemen. Punt.

quote:
Zo lang de mobiel maar buiten beeld blijft. w/
pi_188488721
Ik zit regionale uitjes te bekijken. Bij toegang tot een streekmuseum krijg je standaard een rondleiding van een gids. Van 2 uur! Daar gaan we dus niet heen.
Spoilers!
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:24:45 #31
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188488723
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En niet beginnen over Baby’s 8-)
pi_188488772
Ik ben al twee websites tegengekomen waar je op enter moest klikken om binnen te komen O+
Spoilers!
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:36:44 #33
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_188488804
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit regionale uitjes te bekijken. Bij toegang tot een streekmuseum krijg je standaard een rondleiding van een gids. Van 2 uur! Daar gaan we dus niet heen.
Kan je de rondleiding niet gewoon afslaan? Lijkt me vreemd als het verplicht is?
pi_188488828
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben al twee websites tegengekomen waar je op enter moest klikken om binnen te komen O+
En alles in comic sans? *;
pi_188488841
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:36 schreef broccolitaart het volgende:

[..]

Kan je de rondleiding niet gewoon afslaan? Lijkt me vreemd als het verplicht is?
Mwah, dat toch wel vaker tegengekomen hoor, musea waar je alleen met begeleiding in kunt.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:40:45 #36
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_188488846
Daten zag ik als een manier om nieuwe mensen te ontmoeten of beter te leren kennen. Dat hielp voor mij wel om daten leuk te houden.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:41:13 #37
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_188488850
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Mwah, dat toch wel vaker tegengekomen hoor, musea waar je alleen met begeleiding in kunt.
Weer wat geleerd!
pi_188488870
Ik wil nog steeds op date met Lein en mini oO<
pi_188488994
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hoe lang ben jij ook alweer samen met vriend TAV? Juistem.

Ik zou ook graag eens een relatie willen na al die jaren en dan draven mijn gedachten wel eens door met dit soort dingen hoewel ik mijn uiterste best doe ze de kop in te drukken :P

En het is misschien maar koffie drinken voor jou maar a) het is een voor mij redelijk onbekend persoon en b) uiteindelijk ga je toch kijken of er een klik is. En als er een klik is, dan wil je uiteindelijk misschien toch een relatie. Of niet.
pi_188488999
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

:* veel plezier!

SPOILER
Say what? :o Ik heb je duidelijk te lang niet gesproken :D
pi_188489035
quote:
:P Ik overleef het wel.
pi_188489042
Ik herken die twijfels wel van het daten, daarom was ik ook zo slecht in datingssites en dat soort dingen. Dat is nooit op een date uitgelopen omdat ik voordat het zo ver zou komen al een miljoen afknappers had gevonden. :')

Ik moest echt iemand echt gewoon ontmoeten zonder verdere bedoelingen en dan liep het wel goed.
pi_188489045
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zou ook graag eens een relatie willen na al die jaren en dan draven mijn gedachten wel eens door met dit soort dingen hoewel ik mijn uiterste best doe ze de kop in te drukken :P

En het is misschien maar koffie drinken voor jou maar a) het is een voor mij redelijk onbekend persoon en b) uiteindelijk ga je toch kijken of er een klik is. En als er een klik is, dan wil je uiteindelijk misschien toch een relatie. Of niet.
Ja nee ik snap heel goed dat je een relatie wilt hoor! Dat stukje begrijp ik wel.
Maar ik begrijp de volgorde denk ik gewoon niet zo goed.. zal wel aan mij liggen :+
pi_188489046
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:24 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

En niet beginnen over Baby’s 8-)
Want? Zolang ze niet van mij zijn gaat alles goed 😎
pi_188489047
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:00 schreef Myraela het volgende:
Ik herken die twijfels wel van het daten, daarom was ik ook zo slecht in datingssites en dat soort dingen. Dat is nooit op een date uitgelopen omdat ik voordat het zo ver zou komen al een miljoen afknappers had gevonden. :')

Ik moest echt iemand echt gewoon ontmoeten zonder verdere bedoelingen en dan liep het wel goed.
Dat dus ^O^
pi_188489069
Eerst gewoon maar bij toeval lekker verliefd worden. En dan kan je nog genoeg twijfelen toch? ;)
pi_188489079
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kweenie, je kan toch ook vrienden zijn? Ik ga meestal naar dat soort dingen toe met als enige doel om de ander te leren kennen en een leuke tijd te hebben :)

* Tele6 doet duit in zakje
pi_188489114
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Kweenie, je kan toch ook vrienden zijn? Ik ga meestal naar dat soort dingen toe met als enige doel om de ander te leren kennen en een leuke tijd te hebben :)

Maar als je er naar toe gaat met in het achterhoofd "this might be it" is dat al een hele andere insteek. Je zit toch altijd met een blik "is het relatiemateriaal" (en dat van beide kanten)
Na jaren van internet daten ben ik daar ook mee gestopt, happy single. Mocht er iemand langskomen is hij welkom, maar zo niet dan is het ook helemaal prima.
pi_188489138
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Die insteek probeer ik ook te hanteren maar dat lukt niet altijd :P
pi_188489153
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar als je er naar toe gaat met in het achterhoofd "this might be it" is dat al een hele andere insteek. Je zit toch altijd met een blik "is het relatiemateriaal" (en dat van beide kanten)
Na jaren van internet daten ben ik daar ook mee gestopt, happy single. Mocht er iemand langskomen is hij welkom, maar zo niet dan is het ook helemaal prima.
Ja, en ik zat ook te bedenken, mijn "laten we vrienden worden"-houding heeft er wel voor gezorgd dat ik 4+ jaar lang beste vrienden ben geweest met A voordat het tot me doordrong dat een relatie een optie was... Niet optimaal :P
pi_188489160
Ik begin nu wel licht spijt te krijgen dat ik dat hele date-gedoe genoemd heb geloof ik :P

Ander onderwerp, mensen :+
pi_188489185
Veel plezier morgen P. :)

Ik kan me wel voorstellen dat je na zo'n tijd wel soms hoopt/fantaseert over 'meer' dan vriendschap.
Maar goed, hoe het gaat lopen is vooraf waarschijnlijk toch niet echt te voorspellen.
pi_188489187
Ik heb net de badkamer gepoetst *)
pi_188489197
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ik begin nu wel licht spijt te krijgen dat ik dat hele date-gedoe genoemd heb geloof ik :P

Oeps sorry, ik had nog niet gerefreshed.

Anyway. We gaan zo maar eens de hort op. Dus ik ga me maar eens een beetje verder aankleden, tandenpoetsen enzo.
pi_188489207
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:13 schreef PdeHoog het volgende:

Nee je had het gewoon geen 'date' moeten noemen :P volgens mij gaat het daar fout ;)
pi_188489282
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oeps sorry, ik had nog niet gerefreshed.

Anyway. We gaan zo maar eens de hort op. Dus ik ga me maar eens een beetje verder aankleden, tandenpoetsen enzo.
Waar ga je heen? *O*

Ik zit in de trein naar A en B O+
pi_188489371
Goeiemorgen :O
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188489385
Vanmiddag Lion King of once upon a time in Hollywood?

Keuzes, keuzes...
pi_188489421
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:37 schreef Aure het volgende:

Keuzes, keuzes...
Ik zou bijna alles verkiezen boven de nieuwe Lion King :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:47:37 #60
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_188489497
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:37 schreef Aure het volgende:

Keuzes, keuzes...
Once :Y
Today is life -

Dale Carnegie
pi_188489551
Nu in de bus :)
De trein had 4 minuten vertraging, wat niet handig is als je een overstap van 5 minuten hebt, maar de bus wachtte een minuutje op me O+
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:03:42 #62
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188489666
Qua Netflix-niemendalletje voor verloren uurtjes heb ik The Naked Director erop gezet. The Naked Director (TV Series 2019– ) - IMDb
Een op ware gebeurtenissen gebaseerd en komisch aangedikt (met zware overacting) verhaal over een beroemde Japanse porno-regiseur in de jaren 80. Het tijdsbeeld, de kleding en de decors zijn zo grappig herkenbaar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188489674
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:03 schreef golfer het volgende:
Qua Netflix-niemendalletje voor verloren uurtjes heb ik The Naked Director erop gezet. The Naked Director (TV Series 2019– ) - IMDb
Een op ware gebeurtenissen gebaseerd en komisch aangedikt (met zware overacting) verhaal over een beroemde Japanse porno-regiseur in de jaren 80. Het tijdsbeeld, de kleding en de decors zijn zo grappig herkenbaar.
Je bedoelt, herkenbaar voor mensen die in de jaren 80 Japanse porno keken? :D
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:05:51 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188489688
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:

Je bedoelt, herkenbaar voor mensen die in de jaren 80 Japanse porno keken? :D
:D
Japanse porno keek ik nooit, die blurden altijd alles. Maar de kleding en de auto's en de rest zijn wel herkenbaar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188489721
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:42 schreef Aure het volgende:
Ik wil nog steeds op date met Lein en mini oO<
:9
Met of zonder koters? 8-)
pi_188489727
quote:
Dank, dit klinkt wel oké! :)
pi_188489849
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Met of zonder koters? 8-)
Is mij om het even :P
pi_188489853
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

^O^ dit gaat hem worden vanmiddag.
pi_188489866
Mooi. Dan maar bakken vandaag.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188489919
Moggeh.

Naar de markt in Knokke geweest. Bij de traiteur daar een gegrilde graan kip, buikribben en koeientong in de madeirasaus meegenomen :9
pi_188489949
Rietsuiker vervangen met basterdsuiker; doen jullie dat 1:1 ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188489968
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:34 schreef fietsie het volgende:
Ik zou eerder normale suiker gebruiken dan basterd
pi_188490059
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:34 schreef fietsie het volgende:
Nee, ik moet er soberzo voor naar de winkel fietsen. Dus dan koop ik wel gelijk het goeie :)
pi_188490166
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dit :)
pi_188490190
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Eerst gewoon maar bij toeval lekker verliefd worden.
Nee dat is lekker als je nog (unhappy) getrouwd ben en er totaal niet mee bezig bent en 21 jaar later ben je nog met die man waar je bij toeval flieft op werd }:|

:D O+
pi_188490250
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee dat is lekker als je nog (unhappy) getrouwd ben en er totaal niet mee bezig bent en 21 jaar later ben je nog met die man waar je bij toeval flieft op werd }:|

:D O+
Jaaaa been there (almost similar situation) and never got the fuckin t-shirt }:|
pi_188490258
Nou ik ga maar even aan het clubblad werken :W
pi_188490281
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jaaaa been there (almost similar situation) and never got the fuckin t-shirt }:|
Zit ik ook nog steeds op te wachten }:| :P
Zelf bedrukken? Verkopen? *O* Handeltje *O* we zijn vast niet de enige.
pi_188490435
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zit ik ook nog steeds op te wachten }:| :P
Zelf bedrukken? Verkopen? *O* Handeltje *O* we zijn vast niet de enige.
:D goed idee
pi_188490699
Wel ff lekker een dagje omtrutten rond de keuken.

Deeg staat te rijzen.
pi_188490917
Bankhangdagje hier. Net het dorp ingelopen met Sam, straks pastastoofvleessaus maken en domme films kijken O+ hard nodig ;)
pi_188490962
Hier zoveel te doen en zo geen zin. Toch zo maar even zuigen (ik vind mijn katten heel leuk, maar ze willen maar niet goed door de vacht komen. In oktober maar eens de trimster laten komen). Net wel even eruit geweest om iets te kopen voor de gastvrouw vanavond en een plant voor mezelf. Had er een dood laten gaan, maar dat hoekje is nu zo kaal.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:05:03 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188490966
Krantlees-middag met de spotifylijst van De smaak van Joël (Broekaert) op de achtergrond aan voordat we straks naar Amsterdam gaan voor eten bij restaurant Solo en het Woodstockconcert in het Concertgebouw.
Poef.....gone! ©golfer
pi_188491105
De tofste bakker van de wereld zit hier in een gehucht om de hoek en ik kocht een cinnamon bun van een halve vierkante meter en een kaas-marmite-broodje. Ik ben benieuwd :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188491195
Marmite _O_
Toch maar weer eens een potje kopen!
pi_188491225
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:28 schreef Bluezz het volgende:
Marmite _O_
Brrrrr Vroeger eens gehad, vond het vies. Vorig jaar kreeg ik het in een "lekkere dingen pakket" van mijn nichtje uit Australie. Niet zeuren Kaat, wat vroeger vies was kan nu wel lekker gevonden worden. Nee dus...brrrr
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:36:33 #87
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188491243
Rommeldagje vandaag. Moet eigenlijk opruimen, maar dat is er bijna niet van gekomen. Iig wel boodschappen gedaan. :s)
Vanavond maaltijdsalade geïmproviseerd met wat op moet.

Vanavond nog wel even buurten bij Haarlem een beetje Jazz en vooral More
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:46:17 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188491310
quote:
Heel benieuwd wat je er van vindt

Tarantino kijk ik trouwens een miljard keer liever dan de frigging Lion King in nieuwe versie. Opbokken met al die kutvernieuwingen :')
Van de week nog Pulp Fiction weer eens gekeken. Heer-lijk O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188491322
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:36 schreef borisz het volgende:

Vanavond nog wel even buurten bij Haarlem een beetje Jazz en vooral More
Nu staat er een dj las ik.. een Jazz dj? :D
pi_188491330
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:33 schreef Kaatje1 het volgende:

Brrrrr Vroeger eens gehad, vond het vies. Vorig jaar kreeg ik het in een "lekkere dingen pakket" van mijn nichtje uit Australie. Niet zeuren Kaat, wat vroeger vies was kan nu wel lekker gevonden worden. Nee dus...brrrr
Oh echt :D Hoe heb je het dan geproefd, toch niet een eetlepel zo in je mond :P _O-
Lekker een laagje op kaas of zo :s)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:50:06 #91
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188491344
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nu staat er een dj las ik.. een Jazz dj? :D
DJ Jean ( :')! ) Sluit af. Nou wat hij met jazz te maken heeft... Ik heb geen idee. Ik ben eerder te vinden achter de Bavo op Klokhuisplein of Oude Groenmarkt. Daar is meer Jazz en voor de eckte liefhebber moet je naar de Pletterij.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:50:16 #92
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188491345
hier een dagje werken.. monstertjes nemen, een sensor calibreren en zometeen de hele boel uit elkaar slopen en dan hopen dat ik het weer goed in elkaar krijg :D *)

lekker spelen zo ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:51:25 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188491356
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:50 schreef borisz het volgende:

[..]

DJ Jean ( :')! ) Sluit af. Nou wat hij met jazz te maken heeft... Ik heb geen idee. Ik ben eerder te vinden achter de Bavo op Klokhuisplein of Oude Groenmarkt. Daar is meer Jazz en voor de eckte liefhebber moet je naar de Pletterij.
ach ja.. we hadden dit jaar ook Janelle Monee op North Sea Jazz.. maar gelukkig ook genoeg obscure andere bandjes :P
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:52:02 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188491362
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Japanse porno keek ik nooit, die blurden altijd alles. Maar de kleding en de auto's en de rest zijn wel herkenbaar.
Koos heeft een keer van vakantie in Hong Kong Japanse porno meegenomen (op vraag van mij uiteraard)
Hebben we toen gekeken met de nieuwe vriend van mijn vriendin erbij, dat is hij nooit meer vergeten zeg maar. Is nu tien jaar terug O+
pi_188491385
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh echt :D Hoe heb je het dan geproefd, toch niet een eetlepel zo in je mond :P _O-
Lekker een laagje op kaas of zo :s)
Neee, op kaas inderdaad, maar nog steeds niet lekker. Ik vind iets zoets of zuurs op kaas wel lekker maar marmite iew
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:55:50 #96
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188491399
marmite ( Marmiet? Marmijt? ) at mijn jeugdvriendje altijd op brood. gelukkig heft K. dat niet overgenomen.. helaas wel de HP saus :r
pi_188491417
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:28 schreef Bluezz het volgende:
Marmite _O_
In een superfluffy wit broodje met meegebakken kaas smaakt het uitstekend ^O^ maar ik vond het als kind ook lekker.
pi_188491423
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:55 schreef Barreltje het volgende:
marmite ( Marmiet? Marmijt? ) at mijn jeugdvriendje altijd op brood. gelukkig heft K. dat niet overgenomen.. helaas wel de HP saus :r
Mahmait volgens mijn Britse schoondochter :D Tenminste zo klinkt het als zij het uitspreekt met haar accentje als ze Engels praat O+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 augustus 2019 @ 15:00:44 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188491431
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:51 schreef Barreltje het volgende:
Janelle Monee
Ja. Op NSJ heb je ook voor ieder wat wils. Maar Haarlem Jazz heeft echt zeer weinig meer met Jazz te maken. En dat vind ik jammer. Vijf jaar geleden was de verhouding echt beter.

Afijn verder muziek, bier en gezelligheid vanavond. Dus ik ga me vanavond er niet aan ergeren. Dat heb ik nu al genoeg gedaan :+
pi_188491483
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:05 schreef golfer het volgende:
Krantlees-middag met de spotifylijst van De smaak van Joël (Broekaert) op de achtergrond aan voordat we straks naar Amsterdam gaan voor eten bij restaurant Solo en het Woodstockconcert in het Concertgebouw.
Die gebruikt erg toffe muziek in zijn programma _O_
pi_188491506
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mahmait volgens mijn Britse schoondochter :D Tenminste zo klinkt het als zij het uitspreekt met haar accentje als ze Engels praat O+
Ja zo spreek je dat idd uit.. maar ik noem het gewoon marmiet op z'n hollandsch ;)
Goor spul, dat wel :P

HPsaus daar in tegen :9 :9 Standaard in huis hier..
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 15:12:50 #102
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188491562
Ja hier dus EN normale EN fruit..
pi_188491928
En in Australie heet het Vegemite (Vedzjiemait, niet veeguhmiet :P)
Kwak
pi_188491977
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
En in Australie heet het Vegemite (Vedzjiemait, niet veeguhmiet :P)
Ik kreeg dus vegemite met op een briefje dat het hetzelfde was als marmite. Lijkt verradelijk veel op stroop (wat weer wel lekker is op kaas). Ik heb het kreng in mijn ervan kunnen weerhouden om het eens bij pannenkoeken eten mee te nemen :P
pi_188491981
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
veeguhmiet
Klinkt meer als een aansporing naar een homoseksueel om zijn billen schoon te maken :X
pi_188491998
He just smiled and gave me a vegemite sandwich *;
pi_188492019
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 15:42 schreef Clubsoda het volgende:
O+

(Ik vind het goor trouwens :P )

Volgend jaar misschien wel weer Engeland/UK O+
Kwak
pi_188492033
Goed, in niet-etensgerelateerd vakantienieuws gaan we na het 100 potje van een van de spelletjes maar eens een rondje over de landerijen lopen en schapen kijken. We hebben ze Trudy en Mike gedoopt en elke keer als ze langs de ramen schuifelen worden ze begroet :+
pi_188492059
Trudy :W
pi_188492098
Ik kocht net:

:+
pi_188492108
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Koos heeft een keer van vakantie in Hong Kong Japanse porno meegenomen (op vraag van mij uiteraard)
Hebben we toen gekeken met de nieuwe vriend van mijn vriendin erbij, dat is hij nooit meer vergeten zeg maar. Is nu tien jaar terug O+
Hij is nu helemaal into Hentai :+?
pi_188492131
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 15:44 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

O+

(Ik vind het goor trouwens :P )

Volgend jaar misschien wel weer Engeland/UK O+
Wij met kerst O+ Zoooo veel zin in *O*
pi_188492320
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 15:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wij met kerst O+ Zoooo veel zin in *O*
welk deel gaan jullie naar toe (ik neem aan niet naar Londen ;) )
pi_188492394
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

welk deel gaan jullie naar toe (ik neem aan niet naar Londen ;) )
Carmarthenshire, Felingwm Uchaf om precies te zijn ;)
pi_188492427
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Carmarthenshire, Felingwm Uchaf om precies te zijn ;)
Wales dus (aan de spelling te zien)
pi_188492460
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wales dus (aan de spelling te zien)
:Y zuiden..
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 16:41:26 #117
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188492698
Het Baktopic weer aangevuld:
pi_188492752
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 15:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik moest het in mijn hoofd 2x zingen om op te diepen wat het ook alweer écht was :D

quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Trudy :W
:B
Ik reageer niet.
Iemand anders wel hier? :W
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 16:53:27 #119
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188492861
c_/
pi_188492959
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:45 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik moest het in mijn hoofd 2x zingen om op te diepen wat het ook alweer écht was :D

Dit is de echte tekst :Y

zaterdag 17 augustus 2019 @ 17:03:59 #121
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188492996
En de kaneelbroodjes zijn ook klaar..

pi_188493020
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:03 schreef fietsie het volgende:
En de kaneelbroodjes zijn ook klaar..

[ afbeelding ]
:9~ Ik heb trek maar ga zo bij kennissen eten en zij maakt eten voor 6 weeshuizen, dus ik durf nu niet iets te eten.
pi_188493110
quote:

Ik reageer niet.
Ging over dat schaap van Clubsoda :+ O-)
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 17:20:26 #124
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188493206
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ging over dat schaap van Clubsoda :+ O-)
Wat deed Clubsoda met dat schaap?
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 17:22:09 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188493229
In de trein naar een echte stad.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 17:22:26 #126
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188493234
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:22 schreef golfer het volgende:
Met dat schaap??
pi_188493242
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat deed Clubsoda met dat schaap?
Groeten :W

Lees dan terug :+
pi_188493303
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:22 schreef golfer het volgende:
:o je gaat naar Rotterdam ja?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 augustus 2019 @ 17:28:52 #129
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188493318
Is de krant er weer bij nu Golfer in de trein zit?
pi_188493397
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:

:o je gaat naar Rotterdam ja?
Roffa O+ Na een week Frankrijk en nog bijna een week te gaan, slaat de heimwee toe :')
#weekdier
pi_188493440
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Roffa O+ Na een week Frankrijk en nog bijna een week te gaan, slaat de heimwee toe :')
#weekdier
Och erm! Hoe is het met jouw mini? Vermaakt hij zich op vakantie?
pi_188493496
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:

Och erm! Hoe is het met jouw mini? Vermaakt hij zich op vakantie?
Hij ligt atm in het piscine municipale met kaasplankje en hij slaapt heerlijk in de draagzak als we lange wandelingen maken. Zie ook de app... Hij heeft t heerlijk volgens mij, wij namelijk ook... Maar there's no place like home...
pi_188493525
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hij ligt atm in het piscine municipale met kaasplankje en hij slaapt heerlijk in de draagzak als we lange wandelingen maken. Zie ook de app... Hij heeft t heerlijk volgens mij, wij namelijk ook... Maar there's no place like home...
Zo'n lekker ding <3

Nu weg, op naar een avondje syrisch homefood naar binnen proppen :9~
pi_188493555
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:41 schreef fietsie het volgende:
Het Baktopic weer aangevuld:
[ afbeelding ]
pi_188493769
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Nu weg, op naar een avondje syrisch homefood naar binnen proppen :9~
Enjoy :*
pi_188494404
Fijn Lein, maar ik snap dat je thuis mist O+

Nieuwe Tarantino was ook fijn *;
pi_188494429
Koreaanse barbecue was superlekker. O+ Iets meer afwisseling in smaken was wel leuk geweest, maar toch erg lekker.

Zit wel heel erg vol nu. Ik bestelde de laatste ronde, maar toen die kwam (heel snel) wist ik niet meer waar ik het moest laten.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:16:58 #138
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188494750
Wij hadden tacos..
Heerlijk,maar zoals altijd vroeg ik me weer af hoe je die dingen nou het handigst eet... 8)7
pi_188494829
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 06:24 schreef sigme het volgende:
Mogge. Ik zou er een culinair dagje van moeten maken. Nou ja, een kookdag. Oogsten, iets van maken, invriezen.
Appels plukken & moes van maken, pruimen plukken en eens kijken waar die zich voor lenen. Basilicum oogsten; pesto maken. Courgettesoep.
Het was hard werken vandaag.

Beetje voor mij, beetje voor Eugenie en de genietjes

En hier doe ik het dan voor
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:23:12 #140
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188494874
Als atjar uit een potje al even open is, in de koelkast staat en nu toch wat bitter smaakt... maar geen groen vachtje heeft oid. Is er dan wat mee?
pi_188494895
En dan zal ik morgen nog aan de slag moeten met de basilicum. Wat denken jullie: nu mengen met walnoot, zout, olijfolie, beetje kaas en dan invriezen, of enkel fijngehakte basilicum invriezen? Ik neig naar het laatste.
En morgen ook nog kijken of er al kwetsen geoogst kunnen worden. Als er wat te halen valt, dan moeten die ontpit worden, en dan gedroogd. Wat betekent dat ik de kachel zou moeten stoken. Dus moet ik dan hout halen en aanmaakhoutjes hakken. Pffffffff. Wat je al niet moet doen voor wat eten.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188494897
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:21 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie keuken :*

Ik heb heel veel last van mijn migraine en de pillen geven nevenwerkingen.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:36:57 #143
63722 z80
I fink you freaky
pi_188495121
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:24 schreef sigme het volgende:
En dan zal ik morgen nog aan de slag moeten met de basilicum. Wat denken jullie: nu mengen met walnoot, zout, olijfolie, beetje kaas en dan invriezen, of enkel fijngehakte basilicum invriezen? Ik neig naar het laatste.
En morgen ook nog kijken of er al kwetsen geoogst kunnen worden. Als er wat te halen valt, dan moeten die ontpit worden, en dan gedroogd. Wat betekent dat ik de kachel zou moeten stoken. Dus moet ik dan hout halen en aanmaakhoutjes hakken. Pffffffff. Wat je al niet moet doen voor wat eten.
Ik heb dus kwetsen in de tuin staan. Waarvan er 1 fruit draagt. Nadeel dat dit enkel met een ladder te plukken is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188495172
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:23 schreef fietsie het volgende:
Als atjar uit een potje al even open is, in de koelkast staat en nu toch wat bitter smaakt... maar geen groen vachtje heeft oid. Is er dan wat mee?
Als je er nu van eet en vannacht/morgen ziek bent, dan wel. Anders smaakt t alleen vies/anders :s)
pi_188495354
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:24 schreef sigme het volgende:
Ik denk ook het laatste maar ik zou allebei proberen.

Lekker bezig vandaag :Y Net als Fiets. Gewoon eten die atjar. Je moet echt wel iets geks doen wil zoiets bederven hoor.
Spoilers!
pi_188495531
Onze eerste dag van de vakantie is goed bevallen.

Eerst naar een boerderij met restaurant, kinderboerderij, enorme moestuin, fruitboomgaard en vlindertuin. De meest goddelijke geitenkaassalade ever op. Veel fruit en dragon.

Daarna naar de Vliegerdagen in Rijsbergen. We ondervonden dat vliegeren een subcultuur is. Rondom het veld waar op gevliegerd werd, stonden tientallen caravans e.d. Mensen in de vliegerscene gaan dus een heel weekend kamperen en vliegeren voor hun en ons vermaak. Heel bijzonder en ontzettend leuk. De demonstraties stuntvliegen op muziek enzo waren ook gaaf. We hadden er niets van verwacht, dat zijn de mooiste uitjes O+

We hebben nog een hapje gegeten met vrienden. Zij waren niet fit dus dat was al vroeg klaar helaas.
Spoilers!
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:04:24 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188495558
I
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 15:54 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hij is nu helemaal into Hentai :+?
Ik heb er wat tentakelspeeltjes bij gekocht en hou mijn schaamhaar altijd lekker lang en verf het zwart. Sindsdien beste seks evah _O_
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:06:11 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188495581
quote:

[..]

[..]

Ik reageer niet.
Als het lijkt op een schaap :+
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:08:35 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188495618
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:39 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Als je er nu van eet en vannacht/morgen ziek bent, dan wel. Anders smaakt t alleen vies/anders :s)
_O_
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:14:00 #150
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188495704
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik denk ook het laatste maar ik zou allebei proberen.

Lekker bezig vandaag :Y Net als Fiets. Gewoon eten die atjar. Je moet echt wel iets geks doen wil zoiets bederven hoor.
Ik deed laagjes, met noedels, geroerbakken groenten, atjar, vleesjes en pindasaus.
Het was niet eens heel storend.

Maar een los hapje smaakte bitterig, ipv friszuur, wat ik verwachtte.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:15:13 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188495721
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik deed laagjes, met noedels, geroerbakken groenten, atjar, vleesjes en pindasaus.
Het was niet eens heel storend.

Maar een los hapje smaakte bitterig, ipv friszuur, wat ik verwachtte.
Lasagne?
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:18:56 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188495779
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Lasagne?
Nee, doe niet zo gek. Er zat immers geen ananas in.
pi_188496049
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:18 schreef fietsie het volgende:

Nee, doe niet zo gek. Er zat immers geen ananas in.
_O-
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:55:55 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188496415
LOL
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:56:20 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188496425
Mijn zusje deed vanavond mais door de macaroni dus mij verbaast niet veel meer _O-
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:14:59 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188496726
Pauze in het Concertgebouw. We genieten van alle bekende nummers en het geweldige optreden van de artiesten die klassiekers van Woodstock spelen. _O_
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:27:16 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188496925
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:56 schreef Molo het volgende:
Mijn zusje deed vanavond mais door de macaroni dus mij verbaast niet veel meer _O-
Oow daar zou ik bij mijn moeder ook niet van opkijken hoor.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:33:28 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188497008
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow daar zou ik bij mijn moeder ook niet van opkijken hoor.
Maggi en aromat ook? Wist niet eens dat dat nog verkocht werd joh :D
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:37:11 #159
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188497064
Welterusten internet vriendjes en vriendinnetjes..
Morgen : blauwe hap :Y)
pi_188497085
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:56 schreef Molo het volgende:
Dat deed ik vroeger ook vaak :D ik vind het stiekem nog steeds wel lekker :9
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:42:57 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188497154
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Maggi en aromat ook? Wist niet eens dat dat nog verkocht werd joh :D
Maggi in de soep is bij mijn ouders niet raar nee; bij mijn broertje komt Aromat ook nog wel op tafel ja :P

Ik heb hier geen van beiden in huis.
pi_188497167
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:37 schreef Barreltje het volgende:
Op zondag :o heiligschennis!

Wij zijn op weg naar de jachthaven, met t bootje + gezin van een maat naar t vuurwerkfestival in Knokke kijken.

Hij moet werken, zij willen kijken. Dan vaar ik wel 8-)
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:44:05 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188497177
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:37 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook!

Pot Kesbeke zure bommen voor erbij gekocht met iets van 2,5 kilo inhoud _O_

Lekker :9
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:44:22 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188497181
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:38 schreef Aure het volgende:

[..]

Dat deed ik vroeger ook vaak :D ik vind het stiekem nog steeds wel lekker :9
Viesnek _O-
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:47:51 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188497251
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Maggi in de soep is bij mijn ouders niet raar nee; bij mijn broertje komt Aromat ook nog wel op tafel ja :P

Ik heb hier geen van beiden in huis.
Kneiterallergisch voor die twee dingen hier dus ik skip ze graag :+
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:48:27 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188497266
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Kneiterallergisch voor die twee dingen hier dus ik skip ze graag :+
Mijn broertje doet franse mosterd op zijn kruimkokende aardappelen...
pi_188497488
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jouw familieleden zijn aan alle kanten culinair gemuteerd volgens mij.
Spoilers!
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:05:07 #168
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188497516
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jouw familieleden zijn aan alle kanten culinair gemuteerd volgens mij.
Ik weet ook wel waar het vandaan komt; opa kweekte "Keizerinnetjes", vroeg oogstrijpe zoetig aandoende kleine aardappeltjes.

Deze werden door oma altijd geserveerd met gesmolten boter met een lepel mosterd erin.
Denk dattie dat is blijven doen.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:08:05 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188497555
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die combinatie is dan weer niet zo gek. Oude kaas en spruitjes erbij en beetje stampen wordt bij mij spruitjesstamppot :+
pi_188497557
is toch kei smerig man. Mosterd.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:08:26 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188497565
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Die combinatie is dan weer niet zo gek. Oude kaas en spruitjes erbij en beetje stampen wordt bij mij spruitjesstamppot :+
Spruitjes, spekjes en oude kaas O+ O+ O+
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:08:31 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188497568
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik weet ook wel waar het vandaan komt; opa kweekte "Keizerinnetjes", vroeg oogstrijpe zoetig aandoende kleine aardappeltjes.

Deze werden door oma altijd geserveerd met gesmolten boter met een lepel mosterd erin.
Denk dattie dat is blijven doen.
Dat is niet verkeerd toch? :9
Sowieso, monsterd :9~
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:08:47 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188497574
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
is toch kei smerig man. Mosterd.
Lekker op de tuinbonen
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:09:11 #174
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188497585
Er staan hier wel zeker 5 soorten mosterd in de koelkast ja, in gebruik ook :P
pi_188497588
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Lekker op de tuinbonen
Vast wel :D
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:10:17 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188497598
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Vast wel :D
:P

Wat vind jij lekkerste voedsel ever eigenlijk?

Ik gegrilde octopus :9~ :9~ O+
pi_188497672
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:10 schreef Molo het volgende:

[..]

:P

Wat vind jij lekkerste voedsel ever eigenlijk?

Ik gegrilde octopus :9~ :9~ O+
Oh kan zo veel zijn :D meestal wel iets met vlees en scherp. Jalapeño-scherp.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:18:15 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188497721
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh kan zo veel zijn :D meestal wel iets met vlees en scherp. Jalapeño-scherp.
Zin in rundvleesfajita's nu :')
pi_188497739
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Zin in rundvleesfajita's nu :')
Klinkt prima ^O^ :Y)

eens kijken of daar een bezorgboer van is hier :D Voor morgen O-)
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:21:58 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188497772
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Klinkt prima ^O^ :Y)

eens kijken of daar een bezorgboer van is hier :D Voor morgen O-)
Lekker man :9

Binnenkort eens zo'n tent opsnorren in Rotterdam, superlekker
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:23:05 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188497788
Ik ben zo blij met mn vaatwasser
pi_188497910
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Lekker man :9

Binnenkort eens zo'n tent opsnorren in Rotterdam, superlekker
Ik heb het eigenlijk nog nooit gegeten. Maar het ziet er erg lekker uit :Y Er zit hier ook een goeie mexicaan, maar Fajitas is niet echt iets voor afhalen of bezorgen begrijp ik. Dat moet gewoon vers gloeiend heet etc. Dus dan moet ik er weer heen en zo :o
pi_188497920
Overvol thuis gekomen. Heerlijk gesmuld weer en gezellig gepraat. Weer een gezin dat enorm blij is geen uitkering meer nodig te hebben maar een baan hebben.
Nog verjaardagcadeautjes gekregen, van de familie chocolade en van de dochter een flesje met een briefje met een lieve tekst.
En nog een lading baklava (Syrisch dus niet glazuurafbrokkelend zoet) meegekregen.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:30:39 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188497927
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk nog nooit gegeten. Maar het ziet er erg lekker uit :Y Er zit hier ook een goeie mexicaan, maar Fajitas is niet echt iets voor afhalen of bezorgen begrijp ik. Dat moet gewoon vers gloeiend heet etc. Dus dan moet ik er weer heen en zo :o
Yep, anders zompig en taai

Ik heb het een keer heer-lijk gegeten, in Praag :')
Zo fijn om de hoek ook weer :')
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:31:20 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188497940
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Overvol thuis gekomen. Heerlijk gesmuld weer en gezellig gepraat. Weer een gezin dat enorm blij is geen uitkering meer nodig te hebben maar een baan hebben.
Nog verjaardagcadeautjes gekregen, van de familie chocolade en van de dochter een flesje met een briefje met een lieve tekst.
En nog een lading baklava (Syrisch dus niet glazuurafbrokkelend zoet) meegekregen.
Pics graag!

En gefeliciteerd!
pi_188498088
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Pics graag!

En gefeliciteerd!
En ik was vorige maand jarig, maar had deze familie nog niet gezien
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:39:56 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188498091
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Van jouw bakje o|O
pi_188498130
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Van jouw bakje o|O
Het is hetzelfde spul , en om de gekregen te laten zien, moet ik opstaan, zakje open maken, foto maken, en hier plaatsen, te lui en te vol .daarvoor
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:43:36 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188498135
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het is hetzelfde spul , en om de gekregen te laten zien, moet ik opstaan, zakje open maken, foto maken, en hier plaatsen, te lui en te vol .daarvoor
Ok ok :+

Dan ga ik maar tukken :P
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:44:29 #190
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188498145
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Van die bakker waar ik ze ook haalde?
pi_188498159

En dit was de hoofdmaaltijd :9
pi_188498167
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Van die bakker waar ik ze ook haalde?
Nee, ze had ze zelf gemaakt en ik heb nu een filmpje gezien, weet nu ook hoe het moet *O*
pi_188498247
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Baklava :9
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 23:16:15 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188498532
Op de terugweg van het geweldige Woodstockconcert. Op het laatst stonden alle bejaarden mee te zingen en te dansen. :+
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 18 augustus 2019 @ 05:10:53 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188500375
Kaatje! Dat ziet er heerlijk uit :9

Zit ik met mijn kwark.....
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188500393
Succes @ Pee vandaag.

Uniek, werk ze! :*

Even verder bijlezen nu. :W

[ Bericht 20% gewijzigd door minilot op 18-08-2019 05:56:32 ]
pi_188500398
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 15:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja zo spreek je dat idd uit.. maar ik noem het gewoon marmiet op z'n hollandsch ;)
Goor spul, dat wel :P
Marmiet! Geinig! :D Dat heb ik serieus nog nooit iemand zo horen zeggen. Altijd gewoon op z'n Brits.
En noh, lekker juist! :9
pi_188500405
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

#weekdier
Ha, dat ken ik O+ #TeamHeimwee Fijn dat de kabouter het ook naar z'n zin heeft daar met jullie! ^O^
pi_188500413
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:21 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh, zoveel bakjes! _O_ Gaaf hoor! Eten jullie dat nou allemaal zelf op?
pi_188500415
Goed, uit bed. Koffie & weekupdate Eftelingnieuws schrijven. *knakt vingers*
pi_188500418
Goedemorgen!
@minilot :*

Even klein rondje met de honden gedaan, dan zometeen ontbijten met liefste (wordt het broodmaaltijd of fruit met kwark, ik heb nog niet gehoord wat hij wil), en als hij dan naar het werk is:
pesto! pruimen! wat dies meer zij! *knakt vingers*
pi_188500492
Leuk zeg, met zo'n eigen oogst aan de slag gaan, sigme O+

Vannacht weer allemaal interessante dingen gelezen, waaronder over de grootste treinramp uit de Franse geschiedenis met 56 doden op Gare du Lyon in Parijs in 1988. Ik kende deze ramp nog niet. Aan de noodrem trekken kan bizar aflopen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188500515
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 05:50 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
@:minilot :*

Even klein rondje met de honden gedaan, dan zometeen ontbijten met liefste (wordt het broodmaaltijd of fruit met kwark, ik heb nog niet gehoord wat hij wil), en als hij dan naar het werk is:
pesto! pruimen! wat dies meer zij! *knakt vingers*
Pruimen :9 zag gisteren op de markt se grootste pruimen ever ooit :o

En ze hadden van die smaakvolle kleine banaantjes.
  zondag 18 augustus 2019 @ 07:16:21 #204
13783 Anthraxx
pi_188500553
Straks met hardlopen maar over de heide. Die is op dit moment, tegen verwachtingen, aan het bloeien :).
pi_188500568
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 06:57 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Pruimen :9 zag gisteren op de markt se grootste pruimen ever ooit :o

En ze hadden van die smaakvolle kleine banaantjes.
Klinkt goed! Op onze dorpsmarkt louter saaie fruitmeuk.

Loop ze, Anthraxx! Hoeveel km? :)
pi_188500570
Hm. Ik wil een stronk broccoli opmaken en heb nog verse bakchorizo die op moet vandaag. Wat zullen we daar eens van brouwen, qua avondeten?

Edit: Heb ook nog kontjes parmezaan waar ik vanaf wil, dus ik duw de broccoli denk ik in een soortement pesto en dan pasta of risotto met dat en dan en uitgebakken chorizo erdoor. Joe.
  zondag 18 augustus 2019 @ 07:25:58 #207
13783 Anthraxx
pi_188500580
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 07:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Klinkt goed! Op onze dorpsmarkt louter saaie fruitmeuk.

Loop ze, Anthraxx! Hoeveel km? :)
Ergens tussen de 8 en 10. Ligt er aan hoe ik mij voel onderweg :+
pi_188500586
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 07:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ergens tussen de 8 en 10. Ligt er aan hoe ik mij voel onderweg :+
Heh. Goed stukje in elk geval! :) Zou het ooooooit wel weer eens op willen pakken.
Maar goed, momenteel vooral druk met wandeltraining Günther, elke dag - weer of geen weer, nou ja, hagel uitgezonderd - nu tussen de 2 en 3 km. O+
pi_188500588
Ricotta met druiven en vijgenjam. :9 #pre-ontbijt
pi_188500596
Hela, de zoete broodjes van Fiets net even gemist! Dat ziet er lekker uit, zeg! *O*
  zondag 18 augustus 2019 @ 07:43:38 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188500620
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 07:22 schreef minilot het volgende:
Hm. Ik wil een stronk broccoli opmaken en heb nog verse bakchorizo die op moet vandaag. Wat zullen we daar eens van brouwen, qua avondeten?

Edit: Heb ook nog kontjes parmezaan waar ik vanaf wil, dus ik duw de broccoli denk ik in een soortement pesto en dan pasta of risotto met dat en dan en uitgebakken chorizo erdoor. Joe.
Halveren en op gehalveerde broodjes leggen, in de oven bakken. Bohhhhh chorizo :9

Of gewoon bakken en dan broodjes in de uitgebakken olie dippen :9

Hier liggen ze te wachten op droog weer zodat ze de BBQ op kunnen :9
pi_188500635
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 07:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Halveren en op gehalveerde broodjes leggen, in de oven bakken. Bohhhhh chorizo :9

Of gewoon bakken en dan broodjes in de uitgebakken olie dippen :9

Ik zocht avondeten. :) Maar uiteraard zalig met gewoon brood. Ik heb echter alleen maar een halfje volkoren boterhammen in huis, dus 'broodjes' zou ik eerst nog zelf moeten gaan maken en daar heb ik nou precies net geen zin in. :+
  zondag 18 augustus 2019 @ 08:07:32 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188500691
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 07:48 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik zocht avondeten. :) Maar uiteraard zalig met gewoon brood. Ik heb echter alleen maar een halfje volkoren boterhammen in huis, dus 'broodjes' zou ik eerst nog zelf moeten gaan maken en daar heb ik nou precies net geen zin in. :+
Ja begrijpelijk

Om één of andere reden eindigt chorizo hier bij ons en in vriendengroep altijd als (midnight) snack met velen alcohol erbij :9

Flamberen is ook lollig en lekker.

Tijd voor een cracker met boter en goeie filet americain nu :9~
pi_188500706
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 08:07 schreef Molo het volgende:

[..]
goeie filet americain\
Details!
pi_188500708
Hier handje kersen en blokjes gruyere en een glas Roosvicee Laxo (:')) als second breakfast. Ik hoop dat de rest straks wel een keer wakker wordt voor een third. :O
  zondag 18 augustus 2019 @ 08:16:07 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188500713
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 08:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Details!
Veluwse slagert :+

Gruyère vind ik zo op kamertemperatuur maar wat lafjes, is dat beter met kersen erbij?
pi_188500732
Ik vind het niet lafjes, ik vind het sowieso al lekker - met of zonder kers. Maar zoetzuur contrast helpt ongetwijfeld :)
  zondag 18 augustus 2019 @ 08:31:23 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188500772
Koos knaagt het ook graag zo op, niet mijn ding maar smaken verschillen

Nu neefjes en nichtjes knuffelen hier *O*

Fijne dag allen (al is het eigenlijk nog veel te vroeg voor een zondag :P )
pi_188500969
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 05:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Marmiet! Geinig! :D Dat heb ik serieus nog nooit iemand zo horen zeggen. Altijd gewoon op z'n Brits.
En noh, lekker juist! :9
Ja als kind zo gaan zeggen en nu hou ik het er lekker in :+
  zondag 18 augustus 2019 @ 09:19:33 #220
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188501093
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 06:43 schreef Isabeau het volgende:
Leuk zeg, met zo'n eigen oogst aan de slag gaan, sigme O+

Vannacht weer allemaal interessante dingen gelezen, waaronder over de grootste treinramp uit de Franse geschiedenis met 56 doden op Gare du Lyon in Parijs in 1988. Ik kende deze ramp nog niet. Aan de noodrem trekken kan bizar aflopen :X
Ik heb anders ook eens een uitgebreid stuk geschreven over een treinramp in Frankrijk met meer dan 10 keer zo veel doden :X Wanna see?
pi_188501243
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 07:16 schreef Anthraxx het volgende:
Straks met hardlopen maar over de heide. Die is op dit moment, tegen verwachtingen, aan het bloeien :).
Staat op mijn lijstje om te fotograferen. Alleen geen puf om daar vroeg voor uit mijn bed te komen :D
pi_188501258
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 07:22 schreef minilot het volgende:

Mik de broccoli weg, bak de chorizo en maak een of andere stamppot waar die chorizo doorheen kan :Y)
  zondag 18 augustus 2019 @ 09:35:15 #223
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188501276
ja of flikker alles eerst een kwartier in de blender en daarna een kwartier in de airfryer. Ogen dicht en kauwen :D
pi_188501314
Ik moest natuurlijk alles invriezen, dus moest ik nodig een vriezer schoonmaken, dus moest ik eerst de inhoud van 2 vriezer in 1 vriezer proppen (en wat uit logeren sturen bij de buren) en dus heb ik maar weer eens netjes geïnventariseerd hoeveel vlees er nog in de vriezer ligt (zat) en gezien dat we van vorig jaar nog 2 bakjes appelmoes en 3 bakjes stoofperen hebben, plus nog een kilo'tje bessen. Alsmede heel veel ander spul. Ik zou echtechtecht eens een week alleen maar uit de diepvries moeten eten. Opruiming! Maar de bakjes van gister liggen nu in te vriezen.

Vanochtend bij ontbijt hadden we het over onze bijdrage aan de grote plastic berg, en hoe we die bijdrage misschien wat kunnen terugbrengen. We eten nogal veel yoghurt/kwark uit plastic bakjes. We kunnen natuurlijk ook zélf yoghurt gaan maken (van melk uit glazen flessen).

Dus nu wil ik deze.

https://brodandtaylor.com/folding-proofer-and-slow-cooker/
pi_188501328
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 09:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mik de broccoli weg, bak de chorizo en maak een of andere stamppot waar die chorizo doorheen kan :Y)
Broccoli niet wegmikken! Dan eerder de chorizo.
Ik ga straks beenhammetje bakken, eens kijken wat ik aan groenten in huis heb.

Thuisdagje vandaag, nu nog in bed, met het ruisen van de regen op mijn raam O+
Gisteren einde van een tijdperk, ouders meeverhuisd naar hun nieuwe stek. Blijft bijzonder, dat de kopers van hun woning ons drie man sterk meehielpen :D O+ Leuke mensen die staan te trappelen om het huis een grondige opknapbeurt te geven. Wat architectonisch ook wel nodig is. Over een paar jaar kennen we het niet meer terug.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 18 augustus 2019 @ 09:40:45 #226
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_188501350
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 09:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

of maak soep van de broccoli stronk
Today is life -

Dale Carnegie
pi_188501437
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 09:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Broccoli niet wegmikken! Dan eerder de chorizo.
Ik ga straks beenhammetje bakken, eens kijken wat ik aan groenten in huis heb.

Thuisdagje vandaag, nu nog in bed, met het ruisen van de regen op mijn raam O+
Gisteren einde van een tijdperk, ouders meeverhuisd naar hun nieuwe stek. Blijft bijzonder, dat de kopers van hun woning ons drie man sterk meehielpen :D O+ Leuke mensen die staan te trappelen om het huis een grondige opknapbeurt te geven. Wat architectonisch ook wel nodig is. Over een paar jaar kennen we het niet meer terug.
Wat fijn dat ze dat deden. Heb jij daar zelf ook nog gewoond?
pi_188501453
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 09:40 schreef Ynske het volgende:

[..]

En dan de uitgebakken chorizo er door :Y :9
pi_188501511
quote:
11s.gif Op zondag 18 augustus 2019 09:38 schreef sigme het volgende:
Ik moest natuurlijk alles invriezen, dus moest ik nodig een vriezer schoonmaken, dus moest ik eerst de inhoud van 2 vriezer in 1 vriezer proppen (en wat uit logeren sturen bij de buren) en dus heb ik maar weer eens netjes geïnventariseerd hoeveel vlees er nog in de vriezer ligt (zat) en gezien dat we van vorig jaar nog 2 bakjes appelmoes en 3 bakjes stoofperen hebben, plus nog een kilo'tje bessen. Alsmede heel veel ander spul. Ik zou echtechtecht eens een week alleen maar uit de diepvries moeten eten. Opruiming! Maar de bakjes van gister liggen nu in te vriezen.

Vanochtend bij ontbijt hadden we het over onze bijdrage aan de grote plastic berg, en hoe we die bijdrage misschien wat kunnen terugbrengen. We eten nogal veel yoghurt/kwark uit plastic bakjes. We kunnen natuurlijk ook zélf yoghurt gaan maken (van melk uit glazen flessen).

Dus nu wil ik deze.
[ afbeelding ]
https://brodandtaylor.com/folding-proofer-and-slow-cooker/
Ik snap nog niet helemaal wat dit is maar ik wil het wel.

Vandaag weer geen tijd voor het maken van ratatouille. We worden vanmiddag verwacht bij de buren voor een kennismakingsmiddag met nog twee andere buren. Zal vast gezellig worden maar ik vind het wel een heel volwassen gebeuren zo.
Spoilers!
pi_188501546
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 09:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat fijn dat ze dat deden. Heb jij daar zelf ook nog gewoond?
Ben er als twee jaar oud kitten komen wonen tot ik een jaar of 25 was :Y Geen ander ouderlijk huis gekend dus. Zijn ook nog wel wat leuke nostalgische spulletjes opgedoken bij de grote opruiming.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188501547
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lijkt me een Anova achtig apparaat wat een kamer (de bak die erbij zit) op temperatuur houdt zonder dat het een bak met water is :7

Ben ook wel geïnteresseerd. Deeg rijzen in mijn oven is kut. Die houdt niet echt lekker z'n temperatuur onder de 50 graden.
pi_188501556
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Story of my life dit :D

Volwassen gedoe hoor, zo'n burenkennismaking, maar goed contact met de buren is wel prettig.

Ik ga maar eens lunchpaketten malen want er staat een ritje met de (stoom)trein op het programma.
pi_188501626
Ik was om 6uur wakker, dus ben naar België naar de bakker gereden :9

Boterkoeken* & pistolets gehaald :Y nom.

*zijn een soort croissants maar dan wat zoeter met een soort suikersiroopachtig iets er heel licht overheen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Boterkoek_(België)
pi_188501867
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 10:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Story of my life dit :D

Volwassen gedoe hoor, zo'n burenkennismaking, maar goed contact met de buren is wel prettig.

Ik ga maar eens lunchpaketten malen want er staat een ritje met de (stoom)trein op het programma.
Ja, we grenzen zo'n beetje met zijn vieren aan elkaar. We kennen elkaar individueel wel maar dat zijn praatjes over de schutting/sloot. Ik geloof dat we ook met zijn alleen een kraantje gaan huren om de sloot uit te baggeren*. Het is absoluut handig om goede contacten te hebben.

* De laatste keer dat de sloot uitgegraven is, stond de oude bewoonster van ons huis met stenen te gooien naar de werklui.

Stoomtrein, tof!

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucky_Strike op 18-08-2019 10:53:53 ]
Spoilers!
pi_188501954
Een hele middag kennis maken, wauw :o maar wel tof om samen dingen te regelen op die manier :Y

Stoomtrein, cool O+
  zondag 18 augustus 2019 @ 10:53:38 #236
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188502131
quote:
11s.gif Op zondag 18 augustus 2019 09:38 schreef sigme het volgende:
We eten nogal veel yoghurt/kwark uit plastic bakjes.
Dat deed ik vroegah ook altijd. Tegenwoordig heb ik deze:

En die lost VEEL problemen op:

• veel minder verpakkingsmateriaal (yoghurt uit pakken etc)
• ik kan zelf kiezen wat ik erbij wil
• en het is veel goedkoper *O*

:s)
pi_188502185
Zelf kwark maken is best een aardig idee. Maar ik weet niet in hoeverre dat nou een verpakkingsprobleem oplost voor mij. Of ik nou melk of kwark koop, het moet toch verpakt worden. En ik geloof niet dat ik melk in een fles in een supermarkt ben tegengekomen. Een half uur in de auto voor melk van de boer in een fles is ook weer overdreven.
Spoilers!
  zondag 18 augustus 2019 @ 10:58:06 #238
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188502193
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zelf kwark maken is best een aardig idee. Maar ik weet niet in hoeverre dat nou een verpakkingsprobleem oplost voor mij. Of ik nou melk of kwark koop, het moet toch verpakt worden. En ik geloof niet dat ik melk in een fles in een supermarkt ben tegengekomen. Een half uur in de auto voor melk van de boer in een fles is ook weer overdreven.
Neem je toch zelf een koe *O*
pi_188502203
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 09:40 schreef Ynske het volgende:

[..]

Nee! Er is maar een bestemming voor broccoli: de GFT-bak.
pi_188502213
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Neem je toch zelf een koe *O*
Dat kan wel in theorie ja. Not kidding. Maar zo'n beest moet kalfjes krijgen en er gaat in geen geval bevallen worden op ons landgoed, door wie dan ook. Bah.
Spoilers!
  zondag 18 augustus 2019 @ 11:01:11 #241
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188502237
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 10:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Broccoli is kei lekker en kei gezond man stelletje haters. Dan gooi eerder die chorizo weg. Met die vetklonten en die zenen erin bah
pi_188502311
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 10:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Euh, nee :P
pi_188502333
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Broccoli is kei lekker en kei gezond man stelletje haters.
Beetje olijfolie er op, in de oven op 180 graden. effe wachten. :9

quote:
Dan gooi eerder die chorizo weg. Met die vetklonten en die zenen erin bah
-O- worst hater.
pi_188502341
Heerlijk, broccoli O+
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 11:11:37 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188502370
quote:

[..]

Broccoli is kei lekker en kei gezond man stelletje haters. Dan gooi eerder die chorizo weg. Met die vetklonten en die zenen erin bah
Ik sta wel redelijk bekend als vleesliefhebber, maar inderdaad, als ik moest kiezen tussen broccoli en chorizo dan ging ik voor groente.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 18 augustus 2019 @ 11:14:13 #246
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188502405
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:08 schreef FranticDJ het volgende:

-O- worst hater.
Helemaal niet :N Maar grove worst is vaak niet mijn idee van pret nee
pi_188502424
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Helemaal niet :N Maar grove worst is vaak niet mijn idee van pret nee
Niet alle chorizo is grof hoor :+

CUL / Worst!
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 11:16:37 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188502432
quote:
Verkoopt de supermarkt geen zuivel van die boer?

Dit wordt bij ons bij meerdere Jumbo's verkocht
https://m.facebook.com/Melkdrive/?locale2=nl_NL

Alleen de vanillevla en yoghurt geprobeerd, ik vond het niet lekker :@
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 augustus 2019 @ 11:19:56 #249
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188502474
Regent net even te hard om te wandelen. Wilde rondje Sloterplas doen. Het werd een rondje met bus 80,tram 13,bus 69, en nu de 300 🚌. Amsterdam West/Osdorp/Slotervaart, Schiphol en nu weer naar huis.
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 11:22:17 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188502508
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat kan wel in theorie ja. Not kidding. Maar zo'n beest moet kalfjes krijgen en er gaat in geen geval bevallen worden op ons landgoed, door wie dan ook. Bah.
Hoezo niet? Als je een beetje makkelijk ras neemt qua afkalven (bv Fleckvieh) bijvoorbeeld heb je d'r eigenlijk geen omkijken naar. Aantal keer gehad bij m'n oom, lag er ineens een kalfje in het stro.
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 11:22:50 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188502519
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:19 schreef borisz het volgende:
Regent net even te hard om te wandelen. Wilde rondje Sloterplas doen. Het werd een rondje met bus 80,tram 17,bus 69, en nu de 300 🚌. Amsterdam West/Osdorp/Slotervaart, Schiphol en nu weer naar huis.
300? Da's Emmen Groningen hoor :+
pi_188502553
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heb jij zo'n sterke beval-aversie? :D Wat staat je zo tegen? Ik vind het allemaal prima, zolang ik zelf maar niet met een nakomeling hoef rond te sjouwen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 augustus 2019 @ 11:26:44 #253
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188502587
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]

300? Da's Emmen Groningen hoor :+
En Haarlem - Amsterdam ZuidOost 🚍, en Tilburg - Den Bosch 😋
pi_188502593
Moggûh...minder plastic (folie) gebruiken?
Sinds twee weken heb ik deze plastic deksels in huis https://purelemon.nl/coll(...)en-container-deksels
Zijn vw en magnetron bestendig.

De ouwe hippies hadden het wel naar hun zin in A’dam gister 🌺 🌿🌹🍃🌷
Flower power. Had wel een foto van het publiek willen zien...

Stoer borisz om rondje bus te doen.
Ken je nu de dienstregelingen uit het hoofd?
pi_188502631
Die Belgische boterkoeken klinken trouwens behoorlijk geniaal. Nog nooit op, moet eens verandering in komen.
  zondag 18 augustus 2019 @ 11:32:25 #256
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188502670
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:16 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Niet alle chorizo is grof hoor :+

CUL / Worst!
Dat gaat mij de pet te boven hoor :{w
pi_188502695
@LS...handig hoor een burenconnectie.
Wij hebben al heel wat projecten gezamenlijk aangepakt.
Vanaf aankoop boerenland en varkensschuur leverde verdubbeling van huis op!
SPOILER
  zondag 18 augustus 2019 @ 11:34:43 #258
13783 Anthraxx
pi_188502706
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 09:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Staat op mijn lijstje om te fotograferen. Alleen geen puf om daar vroeg voor uit mijn bed te komen :D

Het was erg regenachtig tijdens het lopen, maar het begint al aardig te bloeien. Vorig jaar was het gitzwart; alles was verbrand door de hitte. Valt niet tegen hoe snel het hersteld is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anthraxx op 18-08-2019 11:39:50 ]
pi_188502722
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:29 schreef mjan het volgende:
Die Belgische boterkoeken klinken trouwens behoorlijk geniaal. Nog nooit op, moet eens verandering in komen.
Breng je die geniaal klinkende koeken op de terugweg dan even langs?
Oh wacht, wij kunnen een citytrip Antwerpen plannen. *O*

Frantic: of is het een lokaal dingetje?
pi_188502725
quote:
6s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het was erg regenachtig tijdens het lopen, maar het begint al aardig te bloeien. Vorig jaar was het gitzwart; alles wat verbrand door de hitte. Valt niet tegen hoe snel het hersteld is.
Mooi O+ Misschien volgend weekend maar een poging doen :D
pi_188502728
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:24 schreef mjan het volgende:

[..]

Heb jij zo'n sterke beval-aversie? :D Wat staat je zo tegen? Ik vind het allemaal prima, zolang ik zelf maar niet met een nakomeling hoef rond te sjouwen.
Ja, een enorme aversie. Ik vind het het meest ranzige dat ik kan bedenken. Lichamen die uiteen gereten worden. Nageboorte. Slijm en bloed en poep in alle gaten en kieren. Scheuren op plaatsen waar dat niet hoort. Onbeschrijflijke en traumatische pijn. Gatverdamme. Als ik een beest zie bevallen op tv begin ik al te kokhalzen. Bah bah bah. Hét definitieve bewijs dat er geen god is.
Spoilers!
  zondag 18 augustus 2019 @ 11:37:08 #262
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188502735
_O-
  zondag 18 augustus 2019 @ 11:37:38 #263
13783 Anthraxx
pi_188502745
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mooi O+ Misschien volgend weekend maar een poging doen :D
Ik ben volgend weekend niet thuis. Anders had je hier best een kop koffie, lunch of whatever kunnen halen.
pi_188502747
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:29 schreef mjan het volgende:
Inderdaad!

quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:35 schreef AnneX het volgende:

[..]

Breng je die geniaal klinkende koeken op de terugweg dan even langs?
Oh wacht, wij kunnen een citytrip Antwerpen plannen. *O*

Frantic: of is het een lokaal dingetje?
Kan je bij iedere bakker in België halen ;)
  zondag 18 augustus 2019 @ 11:39:14 #265
13783 Anthraxx
pi_188502767
Dit weekend wat mensen op bezoek gehad, dus zelf maar vlaaien gemaakt (Rijstevlaai en een aardbeien vlaai). Best goed gelukt. Wel lastig deeg (heel elastisch).

Opmaken van taarten blijft toch nog een lastig dingetje :+.
pi_188502800
Lekker :9

Ik maak rijsttaart/'vlaai' altijd zonder deeg.
  zondag 18 augustus 2019 @ 11:41:46 #267
63722 z80
I fink you freaky
pi_188502801
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Het was erg regenachtig tijdens het lopen, maar het begint al aardig te bloeien. Vorig jaar was het gitzwart; alles wat verbrand door de hitte. Valt niet tegen hoe snel het hersteld is.
Voordeel van een natuurbrand tijdens een lange periode van droogte is dat het een lopend vuur is. Enkel dat wat boven de grond staat brand af. De wortels worden niet beschadigd.
Maar tegenwoordig is vuur eng. En zeker in een natuurgebied. Stel je voor alles zwart, dat kan toch niet goed zijn.
  zondag 18 augustus 2019 @ 11:43:06 #268
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188502815
je hebt ook heidebranden die onder de grond doorsmeulen he. Dat is bijna niet te bestrijden :{
pi_188502829
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 10:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

* De laatste keer dat de sloot uitgegraven is, stond de oude bewoonster van ons huis met stenen te gooien naar de werklui.

_O- Ik zie echt zo'n woest oud tandeloos vrouwtje met stenen in haar schort voor me.

quote:

[ afbeelding ]

Het was erg regenachtig tijdens het lopen, maar het begint al aardig te bloeien. Vorig jaar was het gitzwart; alles was verbrand door de hitte. Valt niet tegen hoe snel het hersteld is.
Wow mooi hersteld!

quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, een enorme aversie. Ik vind het het meest ranzige dat ik kan bedenken. Lichamen die uiteen gereten worden. Nageboorte. Slijm en bloed en poep in alle gaten en kieren. Scheuren op plaatsen waar dat niet hoort. Onbeschrijflijke en traumatische pijn. Gatverdamme. Als ik een beest zie bevallen op tv begin ik al te kokhalzen. Bah bah bah. Hét definitieve bewijs dat er geen god is.
Je hebt helemaal gelijk.
Maar ik had het niet willen missen O+ ;)
Overigens kan je ook een net keizerinnensneetje krijgen hoor, dan hoeft het bovengenoemde helemaal niet O~)
  zondag 18 augustus 2019 @ 11:43:57 #270
13783 Anthraxx
pi_188502835
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
je hebt ook heidebranden die onder de grond doorsmeulen he. Dat is bijna niet te bestrijden :{
Dat.

Maar dit was geen natuurbrand. Dit was gewoon een snikhete zomer zonder een druppel regen. Dus het hele heideveld was gortdroog. En zag er uit alsof het behoorlijk dood was. Ze dachten dat het nog wel 5 jaar ging duren voor het hersteld zou zijn.

Contrast is deze zomer wel erg groot. Ondanks warme dagen, staan er genoeg plassen op de heide en in het bos. De beken staan niet droog (onze eigen beek overigens ook niet, vorige zomer wel lager maar bleef stromen). Het ziet er allemaal fleuriger uit.
pi_188502861
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:27 schreef AnneX het volgende:

De ouwe hippies hadden het wel naar hun zin in A’dam gister 🌺 🌿🌹🍃🌷
Flower power. Had wel een foto van het publiek willen zien...

Dat viel wel mee, er waren maar een paar vrouwen die een beetje hippie kleding/bloemen hadden aangetrokken. Ook de band was op 3 na niet in flowerpower.
Het was wel echt supergoed!
pi_188502891
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:11 schreef derLudolf het volgende:

Ik sta wel redelijk bekend als vleesliefhebber, maar inderdaad, als ik moest kiezen tussen broccoli en chorizo dan ging ik voor groente.
Gewoon allebei samen in een lekker gerecht *O*
Niet zo miepen jongus }:| Bordje gewoon leeg eten, anders krijg je geen toetje.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 augustus 2019 @ 11:50:42 #273
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188502929
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:27 schreef AnneX het volgende:
Stoer borisz om rondje bus te doen.
Ken je nu de dienstregelingen uit het hoofd?
De lijnen van Haarlem/IJmond en Amsterdam/Meerlanden ken ik wel. Amsterdam ook steeds beter., maar ook lang leve OVinfo :P.
pi_188502936
Leuk Boor, steeds een rondje OV incl wandelen ^O^
  zondag 18 augustus 2019 @ 11:53:46 #275
63722 z80
I fink you freaky
pi_188502954
quote:
Maar niet tijdens een lange periode van droogte. De grond ik knetter hard en de plant kurkdroog.
Deze is reeds opgebrand voordat deze de grond in gaat.
De zelfde reden waarom er in sommige landen bosbranden worden aangestoken. Gecontroleerd oude hout en blad verbranden en de rest sparen.
Dit gaat echter enkel als dat wat moet branden kurk droog is en de grond hard. Een lopend vuurtje dus.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 18 augustus 2019 @ 12:01:43 #276
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_188503069
quote:

[..]

Mee eens :Y
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 18 augustus 2019 @ 12:03:55 #277
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_188503097
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:08 schreef Aure het volgende:
Heerlijk, broccoli O+
Jullie hebben me lekker gemaakt, vandaag even broccoli gratin maken
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 18 augustus 2019 @ 12:05:58 #278
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188503121
Ik ga vanmiddag weer turbotaartjes bakken. Alleen niet met aardappel maar gewoon met bladerdeeg.
  zondag 18 augustus 2019 @ 12:08:38 #279
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188503153
quote:

[..]

Lucky, ik deel je afkeer! Ook zeer blij dat we in een tijd leven dat dit niet meer schier onvermijdelijk is voor vrouwen (en je niet meer het klooster in moet om eraan te ontsnappen). *O*

Overigens denk ik bij mensenvrouwen nog: doe wat je niet laten kan. Maar mijn dieren op mijn instignatie laten bezwangeren voor mijn eigen lol, nee, Ik vind dat toch iets naars/raars/integriteit-overschrijdends of zo. Je gunt niemand een bevalling, zeker niet een dier dat er niet om heeft gevraagd en het niet zou missen als het niet gebeurt.

Ik heb ook niets met al die geplande nestjes in F&F en zo. Echt wtf. 8)7

Verder even een groet aan Fles, die ik plots hier ontwaarde. Ouwe treinfanaat! In mijn PR-tijd bij FOK! nog mooie tijden mee beleefd. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 18 augustus 2019 @ 12:14:03 #280
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188503230
Hi Dude :W Alles wel daar?
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 12:15:46 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188503249
quote:
Oh, de Bundeswehr had dat brandje anders zo geblust vorig jaar.

Ligt ook aan de grondsoort lijkt me. Veen wil wel branden, puur zand, zonder enige organische stof niet.
pi_188503251
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:03 schreef Ynske het volgende:

[..]

Jullie hebben me lekker gemaakt, vandaag even broccoli gratin maken

Ik ga voor bloemkool met mosterd en kaas ennn olijfoliepuree, beiden uit ottolenghi's simpel. En dan nog iets kippigs erbij denk ik :9
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 12:17:34 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188503270
Olijfoliepuree? Hoe pureer je iets wat vloeibaar is?
  zondag 18 augustus 2019 @ 12:17:52 #284
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188503275
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:17 schreef derLudolf het volgende:
Prakken
  zondag 18 augustus 2019 @ 12:19:14 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188503292
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:39 schreef Anthraxx het volgende:
Dit weekend wat mensen op bezoek gehad, dus zelf maar vlaaien gemaakt (Rijstevlaai en een aardbeien vlaai). Best goed gelukt. Wel lastig deeg (heel elastisch).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Opmaken van taarten blijft toch nog een lastig dingetje :+.
Haalt zelfs bijna het niveau van MultiVlaai zo te zien, mag je trots op zijn ^O^

SPOILER
  zondag 18 augustus 2019 @ 12:19:14 #286
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188503293
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hi Dude :W Alles wel daar?
Ja zeker! Met jou ook? Nog altijd Deventer? Ik zit altijd te loeren naar welk appartementencomplex het nu moet zijn, bij het station! Hoe dan ook leuk stadje om te wonen. O+ Ik vind de Brink echt formidabel voor een biertje in de zomer.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 18 augustus 2019 @ 12:21:01 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188503317
Hoe kun je nou broccoli en chorizo (zonder zenen uiteraard) niet lekker vinden :o :o :o
pi_188503328
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:17 schreef derLudolf het volgende:
Zo noemt ie het, maar het is gewoon aardappelpuree met olijfolie :')
  zondag 18 augustus 2019 @ 12:25:33 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188503361
  zondag 18 augustus 2019 @ 12:27:52 #290
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188503387
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja zeker! Met jou ook? Nog altijd Deventer? Ik zit altijd te loeren naar welk appartementencomplex het nu moet zijn, bij het station! Hoe dan ook leuk stadje om te wonen. O+ Ik vind de Brink echt formidabel voor een biertje in de zomer.
Ik sta zelfs met de pootjes omhoog op het balkon op Street View :D
pi_188503392
quote:
_O_
  zondag 18 augustus 2019 @ 12:30:11 #292
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188503407
quote:
  zondag 18 augustus 2019 @ 12:39:27 #293
13783 Anthraxx
pi_188503508
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Haalt zelfs bijna het niveau van MultiVlaai zo te zien, mag je trots op zijn ^O^

SPOILER
Ja, alles zelf gemaakt :P
pi_188503701
Mijn overburen gaan uit elkaar. Hij komt nu wat van zijn spullen ophalen.

En ze zijn nu vanalles aan 't uitvechten midden op straat.

* FranticDJ pakt popcorn.
pi_188503787
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Lucky, ik deel je afkeer! Ook zeer blij dat we in een tijd leven dat dit niet meer schier onvermijdelijk is voor vrouwen (en je niet meer het klooster in moet om eraan te ontsnappen). *O*

Overigens denk ik bij mensenvrouwen nog: doe wat je niet laten kan. Maar mijn dieren op mijn instignatie laten bezwangeren voor mijn eigen lol, nee, Ik vind dat toch iets naars/raars/integriteit-overschrijdends of zo. Je gunt niemand een bevalling, zeker niet een dier dat er niet om heeft gevraagd en het niet zou missen als het niet gebeurt.

Ik heb ook niets met al die geplande nestjes in F&F en zo. Echt wtf. 8)7

Ik ga een miljard keer liever lesbo'end het klooster in dan dat ik me liet bezwangeren. De horror zeg.
Ik vind het fascinerend als vrouwen het vrijwillig doen, begrijp me niet verkeerd. Maar het is voor mij volstrekt onbegrijpelijk dat mensen die keuze maken. Ik snap er helemaal niets van. Dat zal ook ongetwijfeld te maken hebben met het ontbreken van de kinderwenshormonen.

Dieren, tja. Ik vind het mooi om te zien hoe die labradors gefokt worden. Als het dan toch moet, dan maar zo. Maar de beschrijvingen van de dekkingen zelf vind ik ook moeilijkom te lezen. Wat je zegt over lichamelijke integriteit. En dan laat MissIsis het de beesten zelf nog uitzoeken. Meestal wordt er aan alle kanten vastgehouden tijdens de daad.

Ik eet ook vlees en daar worden ook dieren ongewenst voor bezwangerd. Dat is als je die lijn doortrekt ook niet zo netjes.
Dus hypocriet als ik ben, heb ik maar een lokaal verbod op zoogdierbevallingen ingesteld.
Spoilers!
  zondag 18 augustus 2019 @ 13:33:52 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188504323
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ga een miljard keer liever lesbo'end het klooster in dan dat ik me liet bezwangeren. De horror zeg.
Ik vind het fascinerend als vrouwen het vrijwillig doen, begrijp me niet verkeerd. Maar het is voor mij volstrekt onbegrijpelijk dat mensen die keuze maken. Ik snap er helemaal niets van. Dat zal ook ongetwijfeld te maken hebben met het ontbreken van de kinderwenshormonen.

Dieren, tja. Ik vind het mooi om te zien hoe die labradors gefokt worden. Als het dan toch moet, dan maar zo. Maar de beschrijvingen van de dekkingen zelf vind ik ook moeilijkom te lezen. Wat je zegt over lichamelijke integriteit. En dan laat MissIsis het de beesten zelf nog uitzoeken. Meestal wordt er aan alle kanten vastgehouden tijdens de daad.

Ik eet ook vlees en daar worden ook dieren ongewenst voor bezwangerd. Dat is als je die lijn doortrekt ook niet zo netjes.
Dus hypocriet als ik ben, heb ik maar een lokaal verbod op zoogdierbevallingen ingesteld.
Hypocriet zijn we allemaal. Dan kun je het nog altijd wel met jezelf 'oneens' zijn, vind ik. Erkennen dat je tegenstrijdigheden hebt. Niets menselijks is de mens vreemd. :+

Ik zie het in elk geval ook zoals jij het omschrijft. Grappig wel!

Overigens was ik ook 100% zeker het klooster ingegaan. Nog liever geloven (...) in god!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188504437
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat deed ik vroegah ook altijd. Tegenwoordig heb ik deze:

[ afbeelding ]

En die lost VEEL problemen op:

• veel minder verpakkingsmateriaal (yoghurt uit pakken etc)
• ik kan zelf kiezen wat ik erbij wil
• en het is veel goedkoper *O*

:s)
vertelvertel! wat is dat voor een ding en hoe maak je er yoghurt in?
pi_188504484
quote:
Ekoplaza en de onafhankelijke biologische winkel hier hebben het altijd, maar sinds kort heeft een lokale Jumbo hier ook de lokale melk (in fles):

De allerallerlekkerste melk-in-fles die een paar jaar geleden sporadisch te koop was is er helaas niet meer; het was teveel werk voor de melkfabriek om een handjevol flessen te vullen met biologisch dynamische melk.
  zondag 18 augustus 2019 @ 13:49:15 #299
13783 Anthraxx
pi_188504520
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Ekoplaza en de onafhankelijke biologische winkel hier hebben het altijd, maar sinds kort heeft een lokale Jumbo hier ook de lokale melk (in fles):
[ afbeelding ]

De allerallerlekkerste melk-in-fles die een paar jaar geleden sporadisch te koop was is er helaas niet meer; het was teveel werk voor de melkfabriek om een handjevol flessen te vullen met biologisch dynamische melk.
Ook maar eens opscharrelen in deze omgeving. Vlees, honing en aardbeien zijn lokaal goed te krijgen, maar nooit aan melk gedacht. Net gegoogeld, er zit een bedrijf op 5 minuten van mijn huis :)
  zondag 18 augustus 2019 @ 13:50:30 #300
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188504535
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:42 schreef sigme het volgende:

[..]

vertelvertel! wat is dat voor een ding en hoe maak je er yoghurt in?
Het is een plastic lunchpot en ik knijp er een pak in leeg :D
pi_188504553
quote:

[..]

Ik had tot een paar jaar geleden precies hetzelfde hoor! :Y
Uiteindelijk bleek dat ik het persoonlijk echt retegaaf vond om te doen en serieus geen enkel bezwaar tegen nog eens.

Maar, inzake andere dieren dan de mens, is het ook niet een beetje zo dat bevallingen voor de meeste soorten fysiek veel minder problematisch zijn, en dat de pijnlijkheid ervan bij ons mensen vooral veroorzaakt wordt wegens zo'n enorme uit verhouding zijnde babyschedel met enorm brein erin? Een door het barende vrouwvolk te betalen prijs voor wonderlijke verworvenheden als poëzie, ruimtevaart en 3D-printers O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')