abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188487920
Spoilers!
pi_188487925
Eens met Lucky P! Niet twijfelen, gewoon lekker koffie drinken en dan zie je wel weer hoe dat was c_/
pi_188487973
Je hoeft alleen maar koffie te drinken en je gezellige zelf te zijn, P! :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188488096
Ja. Daar ben ik dan weer niet zo zenuwachtig voor. Ik kan dat wel :P Ik vind het lastig uitleggen. Maar goed....morgen koffie dus :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188488106
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 06:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Goedemorgen mini en sigme :W (en Barrel en Lot! Ook al wakker :o Dames, het is zaterdag hè)
Ik ben nu pas definitief wakker ^O^ De eerdere keer was een nachtvoeding. En dat was de eerste en de enige dus ik heb een topnacht gehad *O*

Niets op Netflix kunnen vinden, daar heb ik ook regelmatig last van.
Mocht je tv terug kijken ook een optie vinden, dan is 'in de beste families' wel aan te raden.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_188488110
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Daar ben ik dan weer niet zo zenuwachtig voor. Ik kan dat wel :P Ik vind het lastig uitleggen. Maar goed....morgen koffie dus :Y)
*O*

edit: ik lees verkeerd. Géén zenuwen dus. Twijfel je of zij leuk genoeg is?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_188488129
Morning bitches. O+
pi_188488252
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 09:17 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

*O*

edit: ik lees verkeerd. Géén zenuwen dus. Twijfel je of zij leuk genoeg is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot zover een inzicht in P’s psychische gesteldheid. En voor de duidelijkheid: ik ga gewoon koffie drinken onder het mom van “wie niet waagt, die niet wint....”
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188488288
Mogge! Heerlijk uitgeslapen. Het systeem om de katten vroeg een beetje eten te geven werkt wel, zij stoppen met zeuren en ik kan nog een uurtje slapen

Wat een leuk nieuws P, zowel de foto's als de date.

Auw Mini. Er komt een herinnering van heeeeeel lang geleden naar boven.

Die specht is ook geen fijne buur (zijn wel gaaf om te zien).

Slapende kinders voor Jager, da's een cadeautje dat ik je nog veel vaker gun.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188488293
Denk dat het met je huidige insteek ook minder snel als verspilde energie voelt. Als je doel gewoon is om een leuke tijd te hebben, dan is elke gezellige dag weer winst.
pi_188488340
Och Pee, je hoeft toch niet direct al te peinzen over wel of geen definitief goed relatiemateriaal? Gewoon een paar keer goeie ongebreidelde seks is op zichzelf ook al heel heilzaam! O+ *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_188488418
Wat een leuk foto bericht van P.👍
En koffiedrinken en iets leuks gaan doen samen is toch een eerste stap. Babysteps.

Verder las ik van alles over slapen, duplo, spechten en nachtjes tellen.
En sigme heeft culinaire plannen.
Met dit weer was ik ook al door receptjes aan het bladeren, lees swipen.
@mini...de lemon crush bars...zijn ze gelukt?
https://theviewfromgreatisland.com/lemon-crunch-bars/
Ik word al moe van omrekenen engelse maten als cups en sticks.
De gemberkoekjes (@ISA :{w van jumbo lijken mij prima geschikt voor de bodem.

[ Bericht 10% gewijzigd door AnneX op 17-08-2019 10:00:01 ]
pi_188488427
}:|
pi_188488464
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 09:44 schreef minilot het volgende:
Och Pee, je hoeft toch niet direct al te peinzen over wel of geen definitief goed relatiemateriaal? Gewoon een paar keer goeie ongebreidelde seks is op zichzelf ook al heel heilzaam! O+ *O*
Hou je mond nou :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188488490
@AnneX, ze waren heerlijk! Soort lemon posset op een kruimelbodem. Ik heb trouwens cup-maatschepjes, omrekenen dus niet nodig. Overigens stond bij dit recept gewoon ook het aantal grammen bij de boterstick :) Anyway, aanrader! Simpel en lekker.
pi_188488501
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 09:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

SPOILER
Niet nodig om onzeker over te zijn, dude! Zulks gaat gewoonlijk met dank aan biologie vanzelf van een leien dakje :9 :9
Toi toi toi! *O*
pi_188488509
Ok. Hoeveel citroenen ongeveer? En zou limoenen dan ook kunnen?
Begin al te tweaken voordat ik überhaupt ben begonnen. (8>
pi_188488519
Limoenen werken prima, hebben hetzelfde indikkende effect op room. :Y En ik was er met anderhalve citroen, maar zulks hangt natuurlijk van de grote van je fruit af :)
pi_188488531
quote:

[..]

SPOILER
Komt wel goed!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_188488541
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Niet nodig om onzeker over te zijn, dude! Zulks gaat gewoonlijk met dank aan biologie vanzelf van een leien dakje :9 :9
Toi toi toi! *O*
Dat zeg jij. Ik betwijfel dat :P
pi_188488568
quote:

[..]

SPOILER
Maar leg me ff uit: hoe kom je van 'koffie drinken' al in een maalstroom aan gedachten over relaties? Je gaat toch alleen maar koffie drinken met iemand? Of is er al bij uitgesproken '... en dan gaan we elkaar beoordelen of we relatiemateriaal zijn'??

/date-noob :@ ik weet echt niet hoe dat werkt..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:09:20 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_188488569
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 09:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

SPOILER
Tot zover een inzicht in P’s psychische gesteldheid. En voor de duidelijkheid: ik ga gewoon koffie drinken onder het mom van “wie niet waagt, die niet wint....”
:* veel plezier!

SPOILER
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_188488633
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

SPOILER
Van 'niet peinzen over wel of geen relatiemateriaal' tot 'yo, je kunt ook babies maken!' - verrukkelijke variatie toch altijd in deze SC O+ *)
pi_188488665
Volgens mij zijn we het voor P alleen nog maar veel erger aan het maken _O-
Spoilers!
pi_188488689
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij zijn we het voor P alleen nog maar veel erger aan het maken _O-
Dat dacht ik net ook. Gewoon koffie drinken, en dan zie je daarna wel weer. Misschien nog een kop koffie :P
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')