Ik ben nu pas definitief wakkerquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 06:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goedemorgen mini en sigme(en Barrel en Lot! Ook al wakker
Dames, het is zaterdag hè)
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Daar ben ik dan weer niet zo zenuwachtig voor. Ik kan dat welIk vind het lastig uitleggen. Maar goed....morgen koffie dus
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:17 schreef Lot_1 het volgende:
[..]![]()
edit: ik lees verkeerd. Géén zenuwen dus. Twijfel je of zij leuk genoeg is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover een inzicht in P’s psychische gesteldheid. En voor de duidelijkheid: ik ga gewoon koffie drinken onder het mom van “wie niet waagt, die niet wint....”"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Hou je mond nouquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:44 schreef minilot het volgende:
Och Pee, je hoeft toch niet direct al te peinzen over wel of geen definitief goed relatiemateriaal? Gewoon een paar keer goeie ongebreidelde seks is op zichzelf ook al heel heilzaam!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Niet nodig om onzeker over te zijn, dude! Zulks gaat gewoonlijk met dank aan biologie vanzelf van een leien dakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toi toi toi!
Let me see you stripped down to the bone
[..]
Hou je mond nouKomt wel goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dat zeg jij. Ik betwijfel datquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet nodig om onzeker over te zijn, dude! Zulks gaat gewoonlijk met dank aan biologie vanzelf van een leien dakje![]()
Toi toi toi!
[..]
Hou je mond nouMaar leg me ff uit: hoe kom je van 'koffie drinken' al in een maalstroom aan gedachten over relaties? Je gaat toch alleen maar koffie drinken met iemand? Of is er al bij uitgesproken '... en dan gaan we elkaar beoordelen of we relatiemateriaal zijn'??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/date-noobik weet echt niet hoe dat werkt..
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zover een inzicht in P’s psychische gesteldheid. En voor de duidelijkheid: ik ga gewoon koffie drinken onder het mom van “wie niet waagt, die niet wint....”veel plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]Van 'niet peinzen over wel of geen relatiemateriaal' tot 'yo, je kunt ook babies maken!' - verrukkelijke variatie toch altijd in deze SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let me see you stripped down to the bone
Dat dacht ik net ook. Gewoon koffie drinken, en dan zie je daarna wel weer. Misschien nog een kop koffiequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij zijn we het voor P alleen nog maar veel erger aan het maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |