Oh dat is niet werkbaar nee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
En afgelopen woensdag: heb je die mail gestuurd?
Ja.
Weet je t zeker? Want is belangrijk (en hij was sneller klaar dan ik had verwacht)
Ja, echt!
Kom ik er vandaag achter dat hij dat helemaal niet heeft gedaan.
Dino zeikt toch een stuk leuker op zijn collega's.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:30 schreef Q. het volgende:
Ik heb ook een nieuwe externe collega, IEDEREEN kan hem wel schieten. Hij is zo incompetent. Niet normaal. Kan ook niet communiceren. Zitten nog tot 31 oktober aan hem vast, ik tel elke dag af. Letterlijk.
Hij was er gelukkig maar een weekje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh dat is niet werkbaar nee.Wanneer loopt zijn contract af?
Moet je nauw met hem samenwerken dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:30 schreef Q. het volgende:
Ik heb ook een nieuwe externe collega, IEDEREEN kan hem wel schieten. Hij is zo incompetent. Niet normaal. Kan ook niet communiceren. Zitten nog tot 31 oktober aan hem vast, ik tel elke dag af. Letterlijk.
Ik ben er niet zo goed in omdat ik meestal leuke collega's heb. Geef me even wat tijd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dino zeikt toch een stuk leuker op zijn collega's.
De eerste weken heel veel maar gelukkig zit hij op andere mensen te parasiteren. Doorgaans. Als ik hem zie zitten gaat de frustratie al naar level maximaal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Moet je nauw met hem samenwerken dan?
ja, sorry. maar goed dat je het inzietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:48 schreef Fascination het volgende:
Ik heb helemaal geen slechte collega's eigenlijk. Oh shit, dan ben ik het he
Halloweenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:30 schreef Q. het volgende:
Ideaal om de externe collega zonder teveel rompslomp in stukken te hakken en zijn resten te verdelen over verschillende masvelden...quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ideaal om de externe collega zonder teveel rompslomp in stukken te hakken en zijn resten te verdelen over verschillende masvelden...
Een vrouw mag dromen toch...?quote:
Als je een baby krijgt ben je natuurlijk beter dan de rest van de wereld en heb je recht op alles. Gratis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)e&utm_medium=ios_app
Mooi.
ja, maar de mais is dan al geoogst, gekkiequote:
Oh.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar de mais is dan al geoogst, gekkie
Ik volg het deel met die planner niet helemaal. Die moeder had daar onderling mee geregeld dat de bruiloft omgeboekt zou worden naar de bruiloft zus?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Mooi.
geeft niet, bossen genoeg tochquote:
Mja da's waar.quote:
Nee in deel 4 zegt die planner dat dar niet kan. Dat ze dat nooit gedaan heeft en nooit zou doen zonder die bruid 1 (de TS zeg maar) er bijquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik volg het deel met die planner niet helemaal. Die moeder had daar onderling mee geregeld dat de bruiloft omgeboekt zou worden naar de bruiloft zus?
vorig weekend al af gekekenquote:
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik volg het deel met die planner niet helemaal. Die moeder had daar onderling mee geregeld dat de bruiloft omgeboekt zou worden naar de bruiloft zus?
Oh wow. Ik had deel 3 en 4 nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:40 schreef CherryLips het volgende:
Mooi.
dan heb je nog even te kijkenquote:
Part 4quote:
Snap alleen nog niet hoe Piper en Larry aan hun geld komen.quote:
poeh, zo ver gaat mijn geheugen nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap alleen nog niet hoe Piper en Larry aan hun geld komen.
Hij is een schrijver, dus geldloos. En zij doet ook niks.
Denk niet dat je bepaalde statements die in de serie worden gemaakt kunt waarderenquote:
O te snel gelezenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Part 4
We called my planner and she was actually really horrified. She told me she never had as much as talked to my mother since the day we went to book the venue. She assured me that even if they were to call and say that I wanted it, I had to be present to make any changes. So we informed everyone that will work for us on our wedding and they offered to hire security for that day at a reduced price
Maar die moeder had wel alsnog de planner lastig kunnen gaan vallen, want daar had ze blijkbaar in het begin wel nauw contact mee. Ook als je zeker weet dat die planner daar nooit in mee zou gaan vind ik het wel logisch om die direct op de hoogte te stellen van stalkachtige praktijken en de vreemde situatie, maar dat lijkt een paar stappen later pas te komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 19:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee in deel 4 zegt die planner dat dar niet kan. Dat ze dat nooit gedaan heeft en nooit zou doen zonder die bruid 1 (de TS zeg maar) er bij
Dus zus/moeder hebben dat berichtje dat zogenaamd van de planner zou komen zelf gemaakt om de boel te 'versnellen'
Zal wel net zo zijn als in die Amerikaanse huizenprogramma's, waar part-time kleuterleidsters een huis zoeken van 9 ton.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poeh, zo ver gaat mijn geheugen niet
had gekund. Is niet gebeurd. Mama/zus koos voor het manipuleren voor bruid 1 ipv de planner. Misschien omdat ze dachten 'we blijven bij wat we kennen'?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar die moeder had wel alsnog de planner lastig kunnen gaan vallen, want daar had ze blijkbaar in het begin wel nauw contact mee. Ook als je zeker weet dat die planner daar nooit in mee zou gaan vind ik het wel logisch om die direct op de hoogte te stellen van stalkachtige praktijken en de vreemde situatie, maar dat lijkt een paar stappen later pas te komen.
Het staat op een regressief linkse streamingsite. Dus ik weet wat ik kan verwachten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk niet dat je bepaalde statements die in de serie worden gemaakt kunt waarderen
Oorzaak > gevolg. Niet ‘ja maar hunnie’.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:43 schreef Chia het volgende: [..] Het is meer een gezamenlijke haatcampagne. De zuigroepers zuigen zelf net zoveel richting MCH en vinden 'Ja maar hunnie' een goede reden daarvoor.
Zo een hadden wij ook. Ik wist dat een klant een lui baantje in de aanbieding had en ze hebben hem een “offer you can’t refuse” gedaan als tip van mij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
De eerste weken heel veel maar gelukkig zit hij op andere mensen te parasiteren. Doorgaans. Als ik hem zie zitten gaat de frustratie al naar level maximaal.
Wat voor taart?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Buik vol. Te veel gegeten. Boter vergeten voor de taart.
Link naar recensie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net uit eten geweest.
Eerste keer dat ik een recensie heb geschreven
"De soep was net oud badwater! En ik kan het weten!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net uit eten geweest.
Is dat goed of slecht?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net uit eten geweest.
Dat jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oorzaak > gevolg. Niet ‘ja maar hunnie’.
Ah, dat is de reden van de 'is alles naar wens' vraag dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het eten was best te eten, maar fantasieloos, de entrecote was droog, de aardappels min of meer rauw en er zat bijna geen groente bij, bovendien vonden wij het te duur voor wat we kregen.
De bediening echter was de reden dat ik voor het eerst in mijn leven een recensie schrijf.
We hadden een trio van vis besteld, dat bestond uit garnalen, zalm en paling.
Toen we het kregen, vroeg ik meteen of het wel het juiste gerecht was, want het leek erg veel op een garnalensalade en ik zag verder geen vis in eerste instantie.
Later vond ik een paar stukjes paling verborgen onder sla en ei (ei?)
Tijdens het eten werd ons gevraagd of alles naar wens was, wij zeiden ja. Ik had toen nog niet ontdekt dat de zalm miste.
Toen de borden afgeruimd werden, vroeg de serveerster of alles gesmaakt had, waarop wij antwoordden met: ja hoor, alleen was het een duo en geen trio van vis, de zalm miste.
Mevrouw zou wel even naar de kok gaan.
Toen ze terug kwam, gaf ze aan dat ze overlegd had en dat wij tijdens het eten duidelijk hadden aangegeven dat alles naar wens was en dat ze daarom niets voor ons kon betekenen, ze kon de vis niet meer geven. (Ik zat ook niet te wachten op nog een los stuk zalm eerlijk gezegd..?)
Maar ze kon ons wel een drankje geven.
Dat gelukkig dan nog wel.
Ze was verder ook niet vervelend of onbeleefd, maar een dergelijke bizarre reactie hebben we beiden in een restaurant nog nooit meegemaakt.
Ik wil die ook! Maar ik doe het steeds maar nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had gisteren een thick shake van de Domino's.
Cookies and Creame. Godverdomme wat lekker.
Alleen 4,50 beetje duur.
Er was hier actie, ophalen media pizza 2,99. Dus ik was even op de website aan het gluren en zag die shake.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil die ook! Maar ik doe het steeds maar niet
Ballenzaak zeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het klopt alleen niet helemaal, want het kwam nog n stuk vreemder over dan ik het beschreven heb...
Zo van: ja, maar je zei tijdens het eten dat het goed was, dus nu mag je niets meer zeggen!
Dan had je maar eerder wat moeten zeggen, je krijgt nu die zalm ook niet meer!
Alsof je na het hoofdgerecht nog een los stuk zalm erbij zou gaan eisen ofzo, ik snapte het cht niet
Kloon van Q gespot.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 18:30 schreef Q. het volgende:
Ik heb er echt maar eentje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kloon van Q gespot.![]()
KLB / Hoe gaan jullie om met collega's die erg irritant zijn
Link naar restaurant. Weet ik wat ik moet vermijden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net uit eten geweest.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kloon van Q gespot.![]()
KLB / Hoe gaan jullie om met collega's die erg irritant zijn
Lol.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens stonden er ook recensies van mensen die niet eens aan eten toe waren gekomen, dus dit viel mee![]()
Mensen die van t parkeerterrein af gejaagd werden, want ze kwamen vast niet eten en mensen die een uur aan het wachten waren en toen te horen kregen dat het normaal is om zo lang te wachten dus dat ze niet moesten zeuren (min of meer)
O, en iemand die na een uur te horen kreeg dat de kok zich had verslapen
Hoe kwam je dan bij dit restaurant terecht?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens stonden er ook recensies van mensen die niet eens aan eten toe waren gekomen, dus dit viel mee![]()
Mensen die van t parkeerterrein af gejaagd werden, want ze kwamen vast niet eten en mensen die een uur aan het wachten waren en toen te horen kregen dat het normaal is om zo lang te wachten dus dat ze niet moesten zeuren (min of meer)
O, en iemand die na een uur te horen kreeg dat de kok zich had verslapen
Ik vond het heerlijk, maar ik hou dan ook van die smaak.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:35 schreef Myraela het volgende:
Was die shake cht cht lekker, Kaneel? Door de reclame ben ik wel nieuwsgierig.
Ik vond hem zo lekker dat ik er vandaag nog een wilde halen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:43 schreef Myraela het volgende:
Die van de Burgerking ken ik niet. Weet alleen dat de KFC echt een belachelijk slechte had.
Ik wil die met pindakaas van ze nog proberen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:43 schreef Myraela het volgende:
Die van de Burgerking ken ik niet. Weet alleen dat de KFC echt een belachelijk slechte had.
Vermiste kat is dood in iemands achtertuin gevonden. Daar kwamen we pas laat achter omdat ze zijn chip niet hebben uitgelezen, maar dachten dat het hangertje aan zijn bandje zijn chip was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond hem zo lekker dat ik er vandaag nog een wilde halen.
Maar mocht niet want ben al dik.
Hoe is het afgelopen met het vermiste katje trouwens?
Aww nee! Wat sneuquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vermiste kat is dood in iemands achtertuin gevonden. Daar kwamen we pas laat achter omdat ze zijn chip niet hebben uitgelezen, maar dachten dat het hangertje aan zijn bandje zijn chip was.
Aw wat kutquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vermiste kat is dood in iemands achtertuin gevonden. Daar kwamen we pas laat achter omdat ze zijn chip niet hebben uitgelezen, maar dachten dat het hangertje aan zijn bandje zijn chip was.
We hebben niet naar recensies gekeken, er is niet zoveel hier en we wilden eens iets anders.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Hoe kwam je dan bij dit restaurant terecht?
Gewoon ‘zomaar’ dood of ongeluk ofzo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer hoorden jullie dit?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:00 schreef Myraela het volgende:
Hij schijnt daar al zo lang te hebben gelegen dat hij niet meer toonbaar was. Hij had een wond aan zijn poot, maar dat was waarschijnlijk niet de reden van overlijden. Wij denken zelf dat hij door de paniek van verdwaald zijn is overleden. Het was altijd al een belachelijk angstige en eenkennige kat, en hij had al een hartruisje.
Ik heb hem 1 keer gezien toen we hem net een dag kwijt waren. Toen zat hij achter een hoge struik. Elke keer als ik zijn naam zei, miauwde hij terug. We hadden gewoon oogcontact. Maar zodra ik bewoog, schoot hij weer weg. En toen m'n vriend de tuin van de heg in was gegaan, was hij helemaal weg. Daar nog tot laat in de nacht gezeten, maar die nacht of alle andere nachten dat we zochten nooit meer gezien.
Wel precies in dat stuk is hij ook weer gevonden, maar 2 straten achter ons huis.
Awwww...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:09 schreef Myraela het volgende:
Ja, heel sneu. Maar voor ons ook wel een opluchting om in ieder geval iets te weten. Niet meer constant overal kijken of je hem ziet. Elke keer als je het kattenluikje open hoort gaan teleurgesteld zijn dat het een van de andere katten is.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gamen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een gewone kutzaterdag. Boodschappen doen en als ik tijd over heb gamen
Ik zit mezelf nu naar de kapper te schoppen en daarna boter halen en als ik zin heb de lemon bars maken waar ik gister zin in had en dan Mindhunter bingen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een gewone kutzaterdag. Boodschappen doen en als ik tijd over heb gamen
Ik DM je m'n adres.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:41 schreef Allures het volgende:
Ik heb zin om heel veel te bakken maar ja dan zit je er daarna mee
Hoiquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:41 schreef Allures het volgende:
Ik woon vlakbij, ik kan komen ophalen, leef je uitquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:41 schreef Allures het volgende:
als ik serieus veel over heb dm ik je! Ik kijk even hoe de dag looptquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij, ik kan komen ophalen, leef je uit
Te ver fietsen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:48 schreef Allures het volgende:
De enige waar ik iets aan heb het is Memo
Nepperds
Das niet goed, lekker iets samen doen! En 't was 'n grapje want bakspul is ook helemaal niet goed voor me johquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:50 schreef Allures het volgende:
[..]
als ik serieus veel over heb dm ik je! Ik kijk even hoe de dag loopt
Als man iets samen wil doen ga ik dat doen. Heb de beste kerel al tijden niet gezien
RDR2quote:
Buzz cut.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ok op naar de kapper. Ben benieuwd hoe ik thuiskom.
Ja maar hij is al weer wegquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Das niet goed, lekker iets samen doen! En 't was 'n grapje want bakspul is ook helemaal niet goed voor me joh#fattie4life
Ik moet weer aan iets nieuws beginnen, gisteren Prey uitgespeeld, was erg gaaf.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
RDR2![]()
Ben nu bij chapter 4 en ik vind het te snel gaanik heb niet eens alle Easter eggs gevonden
Ik he dat al een hele tijd niet meer aangeraakt en voel ook totaal de behoefte nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 10:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
RDR2![]()
Ben nu bij chapter 4 en ik vind het te snel gaanik heb niet eens alle Easter eggs gevonden
Rrrrrrquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Kort pittig kapsel met tijgerprintje.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:31 schreef Californium het volgende:
Even op mijn oude werk werken en kijken of ik een doos kan scoren. Dan laatste meuk inpakken, laatste meuk schoonmaken, laatste troep wegbrengen
Morgen D-day!
Een reis en borreldag.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:00 schreef Debsterr het volgende:
Speciaal bier shoppen in Belgigoedkope Lupulus
WAT!? Het is mn favoriete game EVER.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik he dat al een hele tijd niet meer aangeraakt en voel ook totaal de behoefte niet
Wat vind jij lekker bier?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zwaai vanuit de Thalys
Ben net Brussel uit, op naar Antwerpen.
Vanmiddag aan het speciaalbier in de kroeg
Horizon Zero Dawn was een lange tijd mijn favoriet. RDR2 is dat nu.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
WAT!? Het is mn favoriete game EVER.
Gewoon pils: Hertog Jan.quote:
Ok als je niet weet dat dit over een game gaat klinkt het wel bizar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 11:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik he dat al een hele tijd niet meer aangeraakt en voel ook totaal de behoefte niet
Uhuhquote:
Is het ook niet. Er werd gevraagd naar lekker bier geen lekker speciaal bier.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:59 schreef Allures het volgende:
Dat is echt hardly speciaalbier
#snob
Waar ga jij hard op?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:59 schreef Allures het volgende:
Dat is echt hardly speciaalbier
#snob
la trappe oak aged batch 18quote:
Ho, wt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:18 schreef HeatWave het volgende:
My life is rock and motherfucking roll bitches!.
Ik word net uitgenodigd voor een verjaardag, van de oppaskinderen, maar van de kat die 1 wordt..
I knowquote:
Zozo. Goeie smaak wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:51 schreef Allures het volgende:
[..]
la trappe oak aged batch 18
Puhaste Tumeaine
En ik heb bij Jopen een keer een limited edition op met vijg dacht ik maar ik weet de naam niet
Dus eigenlijk alles wat een beetje richting port gaat
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.
Oh well, even langs, 3 biertjes meepikken en nog ff naar de kroeg denk ik.
Ach, ik vermaak me er wel hoor, ik kom wel vaker langs zonder dat ik hoef te babysitten. Papa zelf is natuurlijk een goeie vriend en de huisgenote is ook leukquote:
Je zei laatst dat het ook een lekker wijf is?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik vermaak me er wel hoor, ik kom wel vaker langs zonder dat ik hoef te babysitten. Papa zelf is natuurlijk een goeie vriend en de huisgenote is ook leuk.
En ze blijft maar te kleine tops uitkiezen, die is wel erg traag van begrip.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze mevrouw ziet er ook goed uit.
Meisje past sportkleren http://www.dumpert.nl/mediabase/7738833/301ceb33
Het is idd ook een lekkere chickquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zei laatst dat het ook een lekker wijf is?
Ik zit me dan een uur te ergeren aan de kutcontrols en dan ben ik er wel weer klaar mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
WAT!? Het is mn favoriete game EVER.
Wel een dom wicht ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:47 schreef Chia het volgende:
[..]
En ze blijft maar te kleine tops uitkiezen, die is wel erg traag van begrip.
Dit wel, zonde.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit me dan een uur te ergeren aan de kutcontrols en dan ben ik er wel weer klaar mee.
Notes openbaren mag nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie dat ik een note heb gekregen in een Q&A laatst.
Dit ging over de leeuw en uitsterving e.d.
De vraag was wat er echt zou helpen. De vrouw gaf aan dat er veel te veel mensen wonen in Afrika en dat de mensheid de oorzaak is.
Ik antwoorde: Dus sec voor de leeuw gezien zou genocide in Afrika het probleem oplossen.
Daarvoor een note gekregen. Raar.
Je zou mijn notes van vorige week moeten zien. Hilarisch.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
De vraag was wat er echt zou helpen. De vrouw gaf aan dat er veel te veel mensen wonen in Afrika en dat de mensheid de oorzaak is.
Ik antwoorde: Dus sec voor de leeuw gezien zou genocide in Afrika het probleem oplossen.
Zou voor veel problemen wel d oplossing zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Kom net uit de Miele Powerwash met Bizzey.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:37 schreef MCH het volgende:
Benieuwd of @:Citizen.Erased al gruwelijk nat is
Wat was er aan de hand dan vorige week?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou mijn notes van vorige week moeten zien. Hilarisch.
Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een zooitje kleine plastic beestjes besteld bij Ali expres![]()
Wil ze ergens op plakken, hoop dat ze ook binnenkomen
Ok ok je bent aanwezig danquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh. Dan rekken we het begrip van leven wel erg op.
Een auto volledig bedekt met dingdings.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
wat is er loos?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh. Dan rekken we het begrip van leven wel erg op.
Het was niet heel serieus bedoelt hoor.quote:
Net als GCJoel dus.🤔quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was niet heel serieus bedoelt hoor.
Alhoewel ik nu wel in een periode zit waarbij veel in gang is gezet, maar er in de praktijk nog niet echt veel gebeurt. Dus even wachten, duimendraaien, en dan weer verder.
- GCjoel gaat naar Nijmegen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
Dus, hier nog gekke dingen gebeurd in mijn afwezigheid?
Ik maak niks meequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
- GCjoel gaat naar Nijmegen.
- CL en ik hebben notes gekregen omdat we Losperdop stalken.
- Samzz is vermist
- Hosti is niet langer onderdeel van de kutnijd en hebben we ingewisseld voor CE
- HW gaat de verjaardag van een kat vieren
- Ali B doet enge dingen volgens de ads op fok
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
- GCjoel gaat naar Nijmegen.
- CL en ik hebben notes gekregen omdat we Losperdop stalken.
- Samzz is vermist
- Hosti is niet langer onderdeel van de kutnijd en hebben we ingewisseld voor CE
- HW gaat de verjaardag van een kat vieren
- Ali B doet enge dingen volgens de ads op fok
Gcjoel had Los z'n echte naam achterhaald aan de hand van een foto, wij grapjes maken, mod not amused, notes uitgedeeld en topic opgeveegd, na klagen over het vegen weer notes uitgedeeld. Zoiets.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand dan vorige week?
Ik heb een zooitje kleine plastic beestjes besteld bij Ali expres![]()
Wil ze ergens op plakken, hoop dat ze ook binnenkomen
Oh dat ziet er wel lekker uitquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:14 schreef Allures het volgende:
[..]
Die aubergine schotel waar dino zijn dates mee binnen harkt
Jullie vinden dit wel heel stoer, weken later gaat het er nog overquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gcjoel had Los z'n echte naam achterhaald aan de hand van een foto, wij grapjes maken, mod not amused, notes uitgedeeld en topic opgeveegd, na klagen over het vegen weer notes uitgedeeld. Zoiets.
Wat onverwacht ook, zo vlak na een vraag wat er gebeurd is de afgelopen weken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Jullie vinden dit wel heel stoer, weken later gaat het er nog over
Doe jij niet aan de #nobra movement mee?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:24 schreef Allures het volgende:
De beugel steekt uit mijn bh. Super irritant. Maar helemaal uitkleden en een ander aan doen en weer aankleden klinkt ook irritant
Of uitdoen terwijl je je kleren aan houdt en geen nieuwe aandoen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:24 schreef Allures het volgende:
De beugel steekt uit mijn bh. Super irritant. Maar helemaal uitkleden en een ander aan doen en weer aankleden klinkt ook irritant
Oh doet dat geen pijn? Bij mij steekt dat altijd in mn velquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:24 schreef Allures het volgende:
Er gebeurt niet zoveel in mijn leven momenteel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Jullie vinden dit wel heel stoer, weken later gaat het er nog over
Fijn dat je weer even je neus laat zienquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat onverwacht ook, zo vlak na een vraag wat er gebeurd is de afgelopen weken.
Daar hebben wij de knien niet voor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe jij niet aan de #nobra movement mee?
jawelquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh doet dat geen pijn? Bij mij steekt dat altijd in mn vel
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar hebben wij de knien niet voor.
Hmm, dat soort biertjes probeer ik eigenlijk nooit. Ik ben vooral van de stouts, nu ook 1 meegenomen die komende zaterdag ook op Van Moll Fest wordt geschonkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:51 schreef Allures het volgende:
[..]
la trappe oak aged batch 18
Puhaste Tumeaine
En ik heb bij Jopen een keer een limited edition op met vijg dacht ik maar ik weet de naam niet
Dus eigenlijk alles wat een beetje richting port gaat
Ga je iets van die stam maken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was vanmiddag even met de kettingzaag in de weer. De stam zag er van binnen toffer uit dan verwacht.
[ afbeelding ]
Tevens moest ik lachen om de waarschuwingen bij de kettingzaag.
[ afbeelding ]
Tumeaine is een stoutquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, dat soort biertjes probeer ik eigenlijk nooit. Ik ben vooral van de stouts, nu ook 1 meegenomen die komende zaterdag ook op Van Moll Fest wordt geschonken.
Ja dat kun je inderdaad beter niet doen met een kettingzaagquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was vanmiddag even met de kettingzaag in de weer. De stam zag er van binnen toffer uit dan verwacht.
[ afbeelding ]
Tevens moest ik lachen om de waarschuwingen bij de kettingzaag.
[ afbeelding ]
Het meeste gaat weg. Maar dit was een plakje van een een soort knot met dus een apart patroon. Heb een paar blokjes en plakjes apart liggen, eerst drogen en als het niet scheurt dan zien we wel.quote:
Dit jaar twee dagen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, dat soort biertjes probeer ik eigenlijk nooit. Ik ben vooral van de stouts, nu ook 1 meegenomen die komende zaterdag ook op Van Moll Fest wordt geschonken.
Dat ligt echt aan jullie voorgevel inderdaad dat jullie over 12 jaar nieuwe knien moeten kopen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar hebben wij de knien niet voor.
Aanmaakhout voor in de kachelquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het meeste gaat weg. Maar dit was een plakje van een een soort knot met dus een apart patroon. Heb een paar blokjes en plakjes apart liggen, eerst drogen en als het niet scheurt dan zien we wel.
Ga jij ook al?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit jaar twee dagen.
Heb maar een hotel geboekt.
Heb jij vorig jaar ook een vuurtoren gespotquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat kan niet de bedoeling zijn.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:54 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Havana aan de Zuid Willems Vaart
Ik zal 'm onthoudenquote:
Wel een UFO.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij vorig jaar ook een vuurtoren gespot
Oh nice! Ik ga 1 dag, de andere dag naar de Eftelingquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit jaar twee dagen.
Heb maar een hotel geboekt.
Oeh. Ook leuk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nice! Ik ga 1 dag, de andere dag naar de Efteling
40 euries dokken voor een kaartje ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nice! Ik ga 1 dag, de andere dag naar de Efteling
40 euro is best duur voor een kaartje, maar het gerucht gaat dat je er ook een dag een attractiepark mee kan bezoeken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:03 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
40 euries dokken voor een kaartje ?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
40 euro is best duur voor een kaartje, maar het gerucht gaat dat je er ook een dag een attractiepark mee kan bezoeken.
40 euro voor lucht is ook wel een heel beetje prijzig hequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
40 euro is best duur voor een kaartje, maar het gerucht gaat dat je er ook een dag een attractiepark mee kan bezoeken.
Moet je het eens een uurtje zonder proberen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:08 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
40 euro voor lucht is ook wel een heel beetje prijzig he
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je het eens een uurtje zonder proberen.
Dat zal ik niet redden nee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga nooit meer weg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zijn ook 2 onderwerpen waar jij niks mee hebt natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:16 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Normaal gaat het alleen over jurkjes en sex
Ik snap de frustratie, daar heb ik ook te weinig van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:16 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nee precies.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat zijn ook 2 onderwerpen waar jij niks mee hebt natuurlijk.
betere jurkjes dragen, dan krijg je meer seksquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:16 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
[..]
betere jurkjes dragen, dan krijg je meer seks
Ik ben net op tijd terug voor de goede tips zie ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij draagt enorm veel goede jurkjes toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij bent wel pittig veel seksueel actief?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat zijn ook 2 onderwerpen waar jij niks mee hebt natuurlijk.
Is toch niet in de buurt voor hemquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ey Geytje, ga je niet stappen bij zaal Dijk?
hmm ja mijn jurkjes zijn niet goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij draagt enorm veel goede jurkjes toch?
MCH zit je nog in de Oostblokjes? Op verkansie?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent wel pittig veel seksueel actief?
Kortpittig?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel voor 0:00 thuis zijn want dan is het De Dag Desch Heren!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ey Geytje, ga je niet stappen bij zaal Dijk?
Als je het echt goed doet, dan zijn jurkjes niet nodig 😎quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Morgenochtend weer vroeg in de kerkquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel voor 0:00 thuis zijn want dan is het De Dag Desch Heren!
Ik ga wel voor het zingen de kerk uit hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgenochtend weer vroeg in de kerk
Waarom niet lekker volblaffen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga wel voor het zingen de kerk uit hoor.
Nee, ben nu in Hipster heavenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
MCH zit je nog in de Oostblokjes? Op verkansie?
Je naam triggert mequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:01 schreef roooosje het volgende:
[..]
Als je het echt goed doet, dan zijn jurkjes niet nodig 😎
MiniQ'tjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom niet lekker volblaffen?
*kuch
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met wandelenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wel zin in. Hoop dat vriendin in is voor een flinke wandeling.
Ik houd ervanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met wandelen
Menstruatie Themesongquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
🎶Beware of The Blob, it creeps
And leaps and glides and slides
Across the floor
Right through the door
And all around the wall
A splotch, a blotch
Be careful of The Blob🎶
Ik noem jou vago oke?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
Dus ik heb gisteren The Blob zitten kijken. Maffe horror uit 1958.
[ afbeelding ]
Maar het veel te vrolijke liedje in het begin blijft in m'n hoofd zitten dus ik moet het even kwijt mensen.
Ik ken het ook allemaal niet op LL hoor. Ik zit echt opgesloten in m'n eigen spastische muziekwereldje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:13 schreef Allures het volgende:
Berlijn
Ik kijk Lowlands met man op tv en hij kent Ronnie Flex niet![]()
En Maan ook niet trouwens maar dat snap ik meer
Ja maar toch Robbie Flex wel? Die is overalquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken het ook allemaal niet op LL hoor. Ik zit echt opgesloten in m'n eigen spastische muziekwereldje.
Wel eens kit kat club geweest?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:13 schreef Allures het volgende:
Berlijn
Ik kijk Lowlands met man op tv en hij kent Ronnie Flex niet![]()
En Maan ook niet trouwens maar dat snap ik meer
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar toch Robbie Flex wel? Die is overal
Oke eens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Frankly my dear, I don't give a damn.
Ok killer condom heb ik nog nooit van gehoord. Even kijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
De blob is leuk.
Killer tomatoes en black sheep en rubber ook.
En dan heb je nog de geweldige killer condom
Dat klinkt wel logisch jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet ineens denken aan Teeth.
Vagina dentata, wat een gruwel.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet ineens denken aan Teeth.
Vagina dentata, wat een gruwel.
Heb geen spotify, maar dat album ken ik al jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Event Horizon, a song by JAMBINAI on Spotify
quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb geen spotify, maar dat album ken ik al ja![]()
Wellicht komt de vinyl hier nog wel... heb hun vorige ook![]()
Welkom terug
Mongoolse folk. Keelzang blijft bizar.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:56 schreef Elvi het volgende:
Ik ben de laatste tijd erg into dit nummer:
Ik heb alleen geen idee wat dit genre is
Ben jij fryslan boppe?quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hoi.
Ik kende ze nog niet, liep er vorig weekend toevallig tegenaan in een platenzaak in Leeuwarden.
Owquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hoi.
Ik kende ze nog niet, liep er vorig weekend toevallig tegenaan in een platenzaak in Leeuwarden.
Ook redelijk bekende bandquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:56 schreef Elvi het volgende:
Ik ben de laatste tijd erg into dit nummer:
Ik heb alleen geen idee wat dit genre is
Deze is ook tof:quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mongoolse folk. Keelzang blijft bizar.
Ik zag het ja! Eens kijken naar welke ik ga. Denk 013.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow![]()
Ze treden binnenkort een aantal keer op in NL
Ik ga ook wel, maar moet nog even kijken waar ook. Neig naar Tilburg of Rotterdam. Misschien Gent.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag het ja! Eens kijken naar welke ik ga. Denk 013.
Wacht, Rotterdam heb ik over het hoofd gezien. Dat is al helemaal dichtbij.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga ook wel, maar moet nog even kijken waar ook. Neig naar Tilburg of Rotterdam. Misschien Gent.
Treden al een aantal jaar met volledige band op, inclusief drummer. Eerste keer dat ik ze zag was nog met geprogrammeerde drums, en dat is voor de beleving wel een beetje jammer.
Is in Grounds. Ben ik nog nooit geweest volgens mij. Is dat wat?quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, Rotterdam heb ik over het hoofd gezien. Dat is al helemaal dichtbij.
Ik ben er ook nog nooit geweest. Maar, kaartje gekocht. Ben benieuwd.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is in Grounds. Ben ik nog nooit geweest volgens mij. Is dat wat?
quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest. Maar, kaartje gekocht. Ben benieuwd.
Laatste dag op het oude werk niet?quote:
Ik ben 2 weken geleden al begonnen op mijn nieuwe werkquote:Op zondag 18 augustus 2019 06:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Laatste dag op het oude werk niet?
Ga je morgen meteen verder bij het nieuwe werk?
Kijk aan. En hoe bevalt het?quote:Op zondag 18 augustus 2019 06:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken geleden al begonnen op mijn nieuwe werk!
Vandaag verhuisdag![]()
Goedquote:Op zondag 18 augustus 2019 06:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kijk aan. En hoe bevalt het?
Justem. Waar naartoe ga je verhuizen?
Nimma, goede keuze. Daar ga ik vanmiddag heen voor een verjaardag.quote:Op zondag 18 augustus 2019 07:39 schreef Californium het volgende:
[..]
GoedMensen zijn aardig, wel veel vrouwen
![]()
Nijmegen natuurlijk! 10 minuten van werk ongeveer
Nee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:03 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
40 euries dokken voor een kaartje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |