Ik gebruik 'm voor het hold-product, als ik dat gebruik. Dus leave in, denman, gel. Refreshen faal ik mee, dus doe ik meestal niet, maar zou moeten kunnen. (Ochtenden en dingen doen...)quote:Op maandag 25 november 2019 17:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gelijk 4 besteld want mooie aanbieding. Hopelijk werkt het voor mij. En dit doe je in als eerste product? Of gebruik je dit ook bij een refresh?
Nu een week gebruikt maar nog geen krullen gemaakt sinds ik ermee begonnen ben. Straks etentje, hopelijk met een bos krullen en minder pluis.quote:Op maandag 25 november 2019 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm voor het hold-product, als ik dat gebruik. Dus leave in, denman, gel. Refreshen faal ik mee, dus doe ik meestal niet, maar zou moeten kunnen. (Ochtenden en dingen doen...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort ook eens naar de kapper, effe wat dooie punten knippen en het blonde begint nou wel heel erg uit te groeien.Resistance is futile.
Niet slecht hč, voor iemand met steil haar. En het voelt gewoon lekker zacht nu (en niet vettigquote:Op zaterdag 14 december 2019 15:13 schreef mootie het volgende:
Het ziet er een beetje vettig uit. Of vettig, ik weet niet wat ik er aan zie.
Het krult wel goed
Jemig! Prachtig!quote:Op dinsdag 24 december 2019 11:11 schreef -Spring het volgende:
Drie jaar Curly Girl Methode
[ afbeelding ]
Awesomequote:Op dinsdag 24 december 2019 11:11 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verschilquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:11 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij deheb al een keertje geprobeerd? Staat hoog op mijn verlanglijstjequote:Op dinsdag 24 december 2019 14:18 schreef -Spring het volgende:
Dank jullie!
Ik volg de CGM trouwens ook niet heel nauwkeurig, hoor. Het enige wat ik heel strict niet doe, is siliconen gebruiken. En verder verzorg ik het vooral goed door goed te kijken wat het nodig heeft (proteine of vocht) en pas ik vooral de technieken toe.
En ik test heeeel veel producten.
Nope.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heb jij deheb al een keertje geprobeerd? Staat hoog op mijn verlanglijstje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef Meke het volgende:
Na hier jullie prachtige transformaties te zien en op internet een en ander te lezen, ben ik heel benieuwd wat cg met mijn haar zal doenDus heb net een startpakket besteld
Bij deze alvast een voorfoto, droger gaat het niet worden
Yeah! Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CG goalsquote:Op dinsdag 24 december 2019 11:11 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef Meke het volgende:
Na hier jullie prachtige transformaties te zien en op internet een en ander te lezen, ben ik heel benieuwd wat cg met mijn haar zal doenDus heb net een startpakket besteld
Bij deze alvast een voorfoto, droger gaat het niet worden
Keep us posted! Binnen een week zul je al enorm verschil zien. Weet je je haar eigenschappen al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Top knot? Of is het daar nog te kort voor?quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:59 schreef Ciclon het volgende:
Mensen, Dhr. Ciclon heeft wat tips nodig.
Ik wil mijn haar laten groeien tot mijn schouders. Ik heb dik en golvend haar.
(lukt me niet om afbeelding te tonen).
Ik zit alleen nu in die verrekte tussenfase. Boven op mijn hoofd is het iets langer dan de zijkanten en achterkant, echter is het daar nu ontzettend dik.
Iemand tips?
Te kort ja. Lijkt echt net of ik een kussen op mn achterhoofd heb.quote:Op zaterdag 28 december 2019 09:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Top knot? Of is het daar nog te kort voor?
Echt dode punten valt sowieso wel mee. Dat gaat nou ook weer niet zo snelquote:Op zaterdag 28 december 2019 10:28 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Te kort ja. Lijkt echt net of ik een kussen op mn achterhoofd heb.
Op internet is het ook net een wilde westen met al die tips. De ene zegt regelmatig naar kapper om 'dode' punten af te knippen. De ander zegt weer dat je dat niet moet doen omdat haar zoiezo al 'dood' is.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:04 schreef Granqvist het volgende:
@:Seven. , Ik heb vanwege jouw post die banana food van Garnier gekocht. Geweldig spulIk gebruik het als haarmasker. Ik doe niet echt CG (heb ik wel geprobeerd maar het zag eruit als een jaren 80 permanentje
Ik doe vast iets verkeerd, zal me er nog eens in verdiepen) , maar wilde dit weleens proberen.
Dus geen CG hier, wel gebruik ik Color Wow dream coat for curly hair. Het is prijzig maar aangezien ik halflang haar heb is het best zuinig in gebruik. Ik gebruik het 1 keer per week, het geeft m'n haar glans en doet wel iets voor de slag in mijn haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |