abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 november 2019 @ 21:07:14 #201
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_190124090
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2019 17:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Gelijk 4 besteld want mooie aanbieding :@ . Hopelijk werkt het voor mij. En dit doe je in als eerste product? Of gebruik je dit ook bij een refresh?
Ik gebruik 'm voor het hold-product, als ik dat gebruik. Dus leave in, denman, gel. Refreshen faal ik mee, dus doe ik meestal niet, maar zou moeten kunnen. (Ochtenden en dingen doen...)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 7 december 2019 @ 09:05:36 #202
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190308466
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik gebruik 'm voor het hold-product, als ik dat gebruik. Dus leave in, denman, gel. Refreshen faal ik mee, dus doe ik meestal niet, maar zou moeten kunnen. (Ochtenden en dingen doen...)
Nu een week gebruikt maar nog geen krullen gemaakt sinds ik ermee begonnen ben. Straks etentje, hopelijk met een bos krullen en minder pluis.
Resistance is futile.
  zaterdag 7 december 2019 @ 09:07:36 #203
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190308474
Mijn vriend ging dus zo dagje shoppen in Duitsland en ik had 'm zonder enige serieuze verwachtingen gevraagd of hij Fructis Banana hairfood mee wilde nemen. Hij heeft er zowaar nog aan gedacht ook O+ dus straks even maskertje in m'n haren knallen. Ik ben heel benieuwd, ik lees veel lovende verhalen.
Resistance is futile.
  zaterdag 14 december 2019 @ 14:32:51 #204
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190436294
Zo. 2 weken proteīne werpt voor mij best wel vruchten af!

Ik heb de afgelopen 2 weken elke dag banana hairfood als leave-in gedaan en steevast knotje.

Routine vandaag:

Petal fresh shampoo
Petal fresh conditioner
Nature box leave in (heerlijk spul!)
Nivea krullencreme
Nevia krullenmousse
Droogföhnen met vergiet

Diffuser krijg ik voor kerst :+

Maar dus! Minder pluis, meer krul! _O_

Nog maar eens de vergelijking:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort ook eens naar de kapper, effe wat dooie punten knippen en het blonde begint nou wel heel erg uit te groeien.
Resistance is futile.
pi_190437185
Het ziet er een beetje vettig uit. Of vettig, ik weet niet wat ik er aan zie.
Het krult wel goed ^O^
  zaterdag 14 december 2019 @ 16:45:33 #206
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190438725
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 15:13 schreef mootie het volgende:
Het ziet er een beetje vettig uit. Of vettig, ik weet niet wat ik er aan zie.
Het krult wel goed ^O^
Niet slecht hč, voor iemand met steil haar. En het voelt gewoon lekker zacht nu (en niet vettig ;) ) .
Resistance is futile.
pi_190476580
Mijn conditioner en shampoo raakten op dus ik moest voor vervanging zorgen. Ik wil elke keer wat anders proberen, dus ik kwam deze keer bij shea moisture uit. Blijkbaar niet goed mijn research gedaan, want de conditioner is in principe niet CG, want er zit wateroplosbare siliconen in. Ik balen, want al gekocht. Toen kwam ik een filmpje tegen van mijn godin Mell.

Wat blijkt, wateroplosbare siliconen blijken helemaal niet zo slecht te zijn. Sterker nog: het kan een goede toevoeging zijn in haar producten. Of ik nu nog CG ben, volgens mij niet :')
pi_190626847
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2019 11:11 schreef -Spring het volgende:
Drie jaar Curly Girl Methode :)

[ afbeelding ]
Jemig! Prachtig!
  dinsdag 24 december 2019 @ 12:18:57 #210
403520 Sway-
La vie est belle
pi_190627747
quote:

[ afbeelding ]
Awesome 8-)
pi_190628545
quote:

[ afbeelding ]
Wat een verschil ^O^
pi_190629250
Dank jullie!

Ik volg de CGM trouwens ook niet heel nauwkeurig, hoor. Het enige wat ik heel strict niet doe, is siliconen gebruiken. En verder verzorg ik het vooral goed door goed te kijken wat het nodig heeft (proteine of vocht) en pas ik vooral de technieken toe.

En ik test heeeel veel producten. :')
pi_190629526
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:18 schreef -Spring het volgende:
Dank jullie!

Ik volg de CGM trouwens ook niet heel nauwkeurig, hoor. Het enige wat ik heel strict niet doe, is siliconen gebruiken. En verder verzorg ik het vooral goed door goed te kijken wat het nodig heeft (proteine of vocht) en pas ik vooral de technieken toe.

En ik test heeeel veel producten. :')
Heb jij deheb al een keertje geprobeerd? Staat hoog op mijn verlanglijstje
pi_190629558
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 14:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Heb jij deheb al een keertje geprobeerd? Staat hoog op mijn verlanglijstje
Nope.

Ik was zo'n twee keer per week. Ik was met shampoo (soms zelfs met sulfaten), want van enkel een co-wash wordt m'n haar te slap. Daar heb ik sowieso snel last van, van té zacht haar.
Na het wassen squish to condish ik met een cremespoeling. Daarin ben ik niet erg merkvast. Daarna de aunt Jackies Quench als leave in, dan de Happy Curls van Andrelon (die heb ik nodig voor wat extra stugheid) en dan drie gels:
1. Only Curls
2. Pretty Curly Girl Magical Flaxseedgel (dan droogknijpen met een hydrofiele luier)
3. Met natte handen een theelepel Kinky Curly Curling Custard.
  Moderator donderdag 26 december 2019 @ 21:54:35 #215
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_190668135
Na hier jullie prachtige transformaties te zien en op internet een en ander te lezen, ben ik heel benieuwd wat cg met mijn haar zal doen :Y Dus heb net een startpakket besteld *O* Bij deze alvast een voorfoto, droger gaat het niet worden :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_190684731
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef Meke het volgende:
Na hier jullie prachtige transformaties te zien en op internet een en ander te lezen, ben ik heel benieuwd wat cg met mijn haar zal doen :Y Dus heb net een startpakket besteld *O* Bij deze alvast een voorfoto, droger gaat het niet worden :+

SPOILER
Yeah! Veel plezier!
pi_190689957
Wow spring!
Wat heb je versnderd van ‘18 tot ‘19?
Mijn haar is nu een beetje als jouw 18, maar het blijft weinig soepel.
  vrijdag 27 december 2019 @ 21:00:09 #218
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190690102
quote:

[ afbeelding ]
CG goals _O_

Ik zie jou trouwens met enige regelmaat op facebook voorbij komen in één of andere curly girl groep.
Resistance is futile.
  vrijdag 27 december 2019 @ 21:01:28 #219
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190690145
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef Meke het volgende:

SPOILER
Keep us posted! Binnen een week zul je al enorm verschil zien. Weet je je haar eigenschappen al?
Resistance is futile.
  vrijdag 27 december 2019 @ 21:59:19 #220
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_190691888
Mensen, Dhr. Ciclon heeft wat tips nodig.

Ik wil mijn haar laten groeien tot mijn schouders. Ik heb dik en golvend haar.

(lukt me niet om afbeelding te tonen).

Ik zit alleen nu in die verrekte tussenfase. Boven op mijn hoofd is het iets langer dan de zijkanten en achterkant, echter is het daar nu ontzettend dik.

Iemand tips?
  zaterdag 28 december 2019 @ 09:42:59 #221
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190700411
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 21:59 schreef Ciclon het volgende:
Mensen, Dhr. Ciclon heeft wat tips nodig.

Ik wil mijn haar laten groeien tot mijn schouders. Ik heb dik en golvend haar.

(lukt me niet om afbeelding te tonen).

Ik zit alleen nu in die verrekte tussenfase. Boven op mijn hoofd is het iets langer dan de zijkanten en achterkant, echter is het daar nu ontzettend dik.

Iemand tips?

Top knot? Of is het daar nog te kort voor?
Resistance is futile.
pi_190700784
@Seven. , Ik heb vanwege jouw post die banana food van Garnier gekocht. Geweldig spul _O_ Ik gebruik het als haarmasker. Ik doe niet echt CG (heb ik wel geprobeerd maar het zag eruit als een jaren 80 permanentje ;( Ik doe vast iets verkeerd, zal me er nog eens in verdiepen) , maar wilde dit weleens proberen.

Dus geen CG hier, wel gebruik ik Color Wow dream coat for curly hair. Het is prijzig maar aangezien ik halflang haar heb is het best zuinig in gebruik. Ik gebruik het 1 keer per week, het geeft m'n haar glans en doet wel iets voor de slag in mijn haar :)
  zaterdag 28 december 2019 @ 10:28:21 #223
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_190701167
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Top knot? Of is het daar nog te kort voor?
Te kort ja. Lijkt echt net of ik een kussen op mn achterhoofd heb.

Op internet is het ook net een wilde westen met al die tips. De ene zegt regelmatig naar kapper om 'dode' punten af te knippen. De ander zegt weer dat je dat niet moet doen omdat haar zoiezo al 'dood' is.
pi_190701275
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:28 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Te kort ja. Lijkt echt net of ik een kussen op mn achterhoofd heb.

Op internet is het ook net een wilde westen met al die tips. De ene zegt regelmatig naar kapper om 'dode' punten af te knippen. De ander zegt weer dat je dat niet moet doen omdat haar zoiezo al 'dood' is.
Echt dode punten valt sowieso wel mee. Dat gaat nou ook weer niet zo snel :)

Op een gegeven moment bereik je zo'n punt waar echt even doorheen moet helaas. Kan best wel even duren. Op een gegeven moment kun je het wel in een model laten knippen waarmee je het beter lang kan laten groeien.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 28 december 2019 @ 10:36:18 #225
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190701289
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:04 schreef Granqvist het volgende:
@:Seven. , Ik heb vanwege jouw post die banana food van Garnier gekocht. Geweldig spul _O_ Ik gebruik het als haarmasker. Ik doe niet echt CG (heb ik wel geprobeerd maar het zag eruit als een jaren 80 permanentje ;( Ik doe vast iets verkeerd, zal me er nog eens in verdiepen) , maar wilde dit weleens proberen.

Dus geen CG hier, wel gebruik ik Color Wow dream coat for curly hair. Het is prijzig maar aangezien ik halflang haar heb is het best zuinig in gebruik. Ik gebruik het 1 keer per week, het geeft m'n haar glans en doet wel iets voor de slag in mijn haar :)
_O_

Fijn spul hč? Ik wissel nature box leave in af met banana hairfood. En verder blijf ik gewoon petal fresh shampoo en conditioner gebruiken. Ik knijp lang niet altijd krullen in m'n haar.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')