Nicequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:34 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens geprobeerd maar het wordt altijd enorm scheefen mijn kapper wordt boos
Zojuist dit spul geprobeerd en ik ben onder de indruk.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Voor de gemakzuchtigen is er ook Orange Marmelade te koop, dat is lijnzaad gemengd met wat verzorgende ingredienten
https://www.krullespulle.nl/orange-marmelade.html
Vertel meer, gij mens!quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zojuist dit spul geprobeerd en ik ben onder de indruk.
Ik ook! Ik heb het overgekocht van @HaverMoutKoekje (nogmaals bedankt voor de snelle en nette levering!) en ik was blij toen ik de cast eruit gescruncht had. Ik had geen mega cast, misschien nog iets te weinig gebruikt. Maar goed, de krullen en slag zaten er goed inquote:Op zondag 6 oktober 2019 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zojuist dit spul geprobeerd en ik ben onder de indruk.
Dat je haar hard wordt van de gel als je haar droog wordt. Dan kan je de cast eruit scrunchen en krijg je als het goed is zachte krullen/slag.quote:
Ah op die manier. Ik vind dat het van zulke spulletjes vaak pluizig wordt maar heb nooit deze methode gebruikt dus wel nieuwsgierig naar.quote:Op zondag 6 oktober 2019 19:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat je haar hard wordt van de gel als je haar droog wordt. Dan kan je de cast eruit scrunchen en krijg je als het goed is zachte krullen/slag.
Wat ik doe is na het cowashen wat leavin door mijn haar kammen (met vingers) en dat er wat in squishen. Daarna doe ik de styling (gel in dit geval) en squish dat ook in mijn haar. Daarna pak ik een T-shirt en gebruik die om het vocht uit mijn haar te knijpen. Dan laat ik het aan de lucht drogen, of soms als ik tijd heb diffuse ik het. Ik merk overigens geen verschil in het resultaat.
ik knip mijn eigen haar ook. Ik was de laatste keer zo klaar met de kapper en teleurstellend resultaat. Het zit zo veel beter. 1 x per 1.5 jaar laat ik het eens rechtknippen bij de goedkoopste kapper en dan vind ik het wel weer prima. Nooit commentaarquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 17:59 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Is het hier legaal te vertellen dat ik mijn haar zelf knip (lange lagen)? Ik ben nooit blij geweest met de kappers die ik heb gehad,ook niet voor kleuren. Dus ik doe alles liever zelf. En knip er zo veel (of eigenlijk weinig) af als dat ik zelf nodig vind.
Hoor graag of jullie daar ook ervaring mee hebben.
Als zoiets in de jaren '80 had bestaan, had ik als kleuter nog lang haar gehadquote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hier een absolute fan van de Tangle Teezer. Mijn dochter heeft erg klitterig haar, waardoor er met een borstel en grove kam nauwelijks door heen te komen is. Klittenspray werkt averechts. Ik was op een gegeven moment echt in staat de kapper op te bellen. Gister was echt het toppunt, sommige plukken leken wel op rastahaar :/ Vriend gister wat YouTube filmpjes gekeken over borstels en toen hij een vrouw met een enorme bos kroeshaar zag icm Tangle teezer zag was hij verkochtIn één keer ging die borstel er doorheen, van wortel tot aan punt. Dus, besteld. Net kwam hij binnen en gelijk getest. Hij werkt echt zo goed, ook doordat de plastic borstelharen erg flexibel zijn. Geen pijn bij het kammen en hij gaat er veel makkelijker doorheen dan een borstel van bij het Kruidvat. Hij is wel wat prijzig (rond de 13 euro geloof ik) maar hij is het zeker waard.
Ik zoek nog steedsquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb heeeeel lang gezocht naar een kapster. En nu heb ik er een. Luistert altijd goed naar me.
Hopelijk blijft ze nog lang knippen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:03 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik zoek nog steedsik zeg altijd 'ik wil graag laagjes maar subtiel'
Vervolgens kijk ik thuis in de spiegel: [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:50 schreef Muck het volgende:
Ik ben best blij met mijn haar momenteel.
Lekker veel slag, makkelijk in model te brengen 's ochtends![]()
Vroeger was het zo steil als maar kan, maar dat is nu wel anders
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het gelezen inderdaad. Ik heb een kleine zwarte pot gekocht in een toko nog niet zolang geleden en daar zit het nog niet in. Maar als het er wel in had gezeten had ik hem gewoon op gemaakt. Zonde om dat weg te doen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Even een PSA voor degenen die CG zijn en Novex gebruiken: ze hebben de boel aangepast en er uitdrogende alcohol ingegooid. Hoeft uiteraard geen issue te zijn, maar wel handig om te weten dat ze niet meer CG-proof zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |