Theoretisch gezien wel, maar niet handig.quote:
Mag wel, alleen niet praktisch om nu naar Amsterdam te gaan en dan morgenochtend weer terugquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet dat ik helemaal niet de juiste persoon ben om hiernaar te vragen, maar jij mag dus alleen op vrijdag en zaterdag seks hebben of als je vakantie hebt? Waar komt deze rare regel vandaag?
Niet dat ik weet, maar als je walgt van het idee je piemel in een vrouw te moeten steken wordt het wel moeilijk om je genen door te geven toch.quote:
Een hele goede maar ietwat vreemde maat van me is net zo.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:51 schreef Yvie_lu het volgende: [..] Ik weet dat ik helemaal niet de juiste persoon ben om hiernaar te vragen, maar jij mag dus alleen op vrijdag en zaterdag seks hebben of als je vakantie hebt? Waar komt deze rare regel vandaag?
![]()
Dacht dat jij geen zin meer had om ver te reizen voor een neukertjequote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Theoretisch gezien wel, maar niet handig.
[..]
Mag wel, alleen niet praktisch om nu naar Amsterdam te gaan en dan morgenochtend weer terug
Het leven zit vol verrassingen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Dacht dat jij geen zin meer had om ver te reizen voor een neukertje
Hij doet echt alleen waar hij zelf zin aan heeft, maar leeft nu al zo lang alleen en veel in het buitenland dat ie een beetje onsociaal begint te worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
Dat die vriendin dat goed vindt. Zou echt ongeduldig worden na 8 jaar. Maar goed, misschien geeft hij wel veel cadeautjes om het goed te maken.
Met je zwakke ruggengraat en kloppende eikelquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het leven zit vol verrassingen.
Ik vorige week twee keerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:36 schreef Elvi het volgende:
Shit ik heb deze zomer niet 1 keer gebarbecued!![]()
Ik al jaren niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:36 schreef Elvi het volgende:
Shit ik heb deze zomer niet 1 keer gebarbecued!![]()
Je kan toch het hele jaar door barbecuen?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:45 schreef Allures het volgende:
Ik 1x
Maar misschien kan het nog 1x?
Jij dan, beetje op vakantie met je vriendin en alsnog FOK!kenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Met je zwakke ruggengraat en kloppende eikel
Wij zijn leuker dan z'n vriendinquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij dan, beetje op vakantie met je vriendin en alsnog FOK!ken
Ja want op vakantie dezelfde dingen leuk vinden als thuis kan echt niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij dan, beetje op vakantie met je vriendin en alsnog FOK!ken
Heb je wel een kut vakantie als je de hele dag online bent.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja want op vakantie dezelfde dingen leuk vinden als thuis kan echt niet.Qua gezelligheid maakt het niet uit of je op FOK! zit of een boek leest hè.
Maar jij had het over FOK!ken op vakantie, niet over de hele dag online zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je wel een kut vakantie als je de hele dag online bent.
Waarom zou je (de hele dag) gaan FOK!ken terwijl je samen met iemand op vakantie bent?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar jij had het over FOK!ken op vakantie, niet over de hele dag online zijn.
En of de hele dag online zijn gelijk staat aan een kutvakantie lijkt mij afhangen mij van hoe leuk je FOK! vindt.Ik snap niet waarom het nodig is om voor een ander te bepalen wat kut is en wat niet. Maar, als jij het hier blijkbaar zo kut vindt, wat doe je hier dan eigenlijk nog?
Waarom zou je een boek lezen? Nou omdat iets voor jezelf doen op zijn tijd ook gewoon fijn is? Ik ga ook alleen op vakantie met mensen die daar hetzelfde in staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je (de hele dag) gaan FOK!ken terwijl je samen met iemand op vakantie bent?
Ik heb nergens gezegd dat ik het hier kut vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |