Theoretisch gezien wel, maar niet handig.quote:
Mag wel, alleen niet praktisch om nu naar Amsterdam te gaan en dan morgenochtend weer terugquote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet dat ik helemaal niet de juiste persoon ben om hiernaar te vragen, maar jij mag dus alleen op vrijdag en zaterdag seks hebben of als je vakantie hebt? Waar komt deze rare regel vandaag?
Niet dat ik weet, maar als je walgt van het idee je piemel in een vrouw te moeten steken wordt het wel moeilijk om je genen door te geven toch.quote:
Een hele goede maar ietwat vreemde maat van me is net zo.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:51 schreef Yvie_lu het volgende: [..] Ik weet dat ik helemaal niet de juiste persoon ben om hiernaar te vragen, maar jij mag dus alleen op vrijdag en zaterdag seks hebben of als je vakantie hebt? Waar komt deze rare regel vandaag?
![]()
Dacht dat jij geen zin meer had om ver te reizen voor een neukertjequote:Op donderdag 15 augustus 2019 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Theoretisch gezien wel, maar niet handig.
[..]
Mag wel, alleen niet praktisch om nu naar Amsterdam te gaan en dan morgenochtend weer terug
Het leven zit vol verrassingen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Dacht dat jij geen zin meer had om ver te reizen voor een neukertje
Hij doet echt alleen waar hij zelf zin aan heeft, maar leeft nu al zo lang alleen en veel in het buitenland dat ie een beetje onsociaal begint te worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
Dat die vriendin dat goed vindt. Zou echt ongeduldig worden na 8 jaar. Maar goed, misschien geeft hij wel veel cadeautjes om het goed te maken.
Met je zwakke ruggengraat en kloppende eikelquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het leven zit vol verrassingen.
Ik vorige week twee keerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:36 schreef Elvi het volgende:
Shit ik heb deze zomer niet 1 keer gebarbecued!![]()
Ik al jaren niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:36 schreef Elvi het volgende:
Shit ik heb deze zomer niet 1 keer gebarbecued!![]()
Je kan toch het hele jaar door barbecuen?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:45 schreef Allures het volgende:
Ik 1x
Maar misschien kan het nog 1x?
Jij dan, beetje op vakantie met je vriendin en alsnog FOK!kenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Met je zwakke ruggengraat en kloppende eikel
Wij zijn leuker dan z'n vriendinquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij dan, beetje op vakantie met je vriendin en alsnog FOK!ken
Ja want op vakantie dezelfde dingen leuk vinden als thuis kan echt niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij dan, beetje op vakantie met je vriendin en alsnog FOK!ken
Heb je wel een kut vakantie als je de hele dag online bent.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja want op vakantie dezelfde dingen leuk vinden als thuis kan echt niet.Qua gezelligheid maakt het niet uit of je op FOK! zit of een boek leest hè.
Maar jij had het over FOK!ken op vakantie, niet over de hele dag online zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je wel een kut vakantie als je de hele dag online bent.
Waarom zou je (de hele dag) gaan FOK!ken terwijl je samen met iemand op vakantie bent?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar jij had het over FOK!ken op vakantie, niet over de hele dag online zijn.
En of de hele dag online zijn gelijk staat aan een kutvakantie lijkt mij afhangen mij van hoe leuk je FOK! vindt.Ik snap niet waarom het nodig is om voor een ander te bepalen wat kut is en wat niet. Maar, als jij het hier blijkbaar zo kut vindt, wat doe je hier dan eigenlijk nog?
Waarom zou je een boek lezen? Nou omdat iets voor jezelf doen op zijn tijd ook gewoon fijn is? Ik ga ook alleen op vakantie met mensen die daar hetzelfde in staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je (de hele dag) gaan FOK!ken terwijl je samen met iemand op vakantie bent?
Ik heb nergens gezegd dat ik het hier kut vind.
Oke Truus.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom zou je een boek lezen? Nou omdat iets voor jezelf doen op zijn tijd ook gewoon fijn is? Ik ga ook alleen op vakantie met mensen die daar hetzelfde in staan.
Nee, maar je vindt het wel nodig om FOK! nog even in verband te brengen met een kutvakantie.En de hele dag online zijn zal voor de meeste mensen inderdaad betekenen dat er sprake is van lichamelijk ongemak en daardoor niet van een fijne vakantie. Maar ik zie de relevantie er niet van in om dat voor iemand anders in te gaan vullen en conclusies te trekken over de vakantiekwaliteit.
Je moet toch ook een beetje je eigen ding kunnen doen op vakantie. Zijn vriendin woont bij hem dus het is niet alsof ze elkaar anders nooit zien ofzo.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je (de hele dag) gaan FOK!ken terwijl je samen met iemand op vakantie bent?
Ik heb nergens gezegd dat ik het hier kut vind.
Maar ga dan niet lopen doen alsof het raar is om een keer op FOK! te zitten terwijl je op vakantie bent.quote:
En waar zit jij nu dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar ga dan niet lopen doen alsof het raar is om een keer op FOK! te zitten terwijl je op vakantie bent.
Doet me denken aan een user die het absurd vond op überhaupt te FOK!ken terwijl je samenwoont en je vriend/vriendin op dat moment ook thuis is.
Braafquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Alleen thuis, dus FOK!ken is gerechtvaardigd.
Wtfquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar ga dan niet lopen doen alsof het raar is om een keer op FOK! te zitten terwijl je op vakantie bent.
Doet me denken aan een user die het absurd vond op überhaupt te FOK!ken terwijl je samenwoont en je vriend/vriendin op dat moment ook thuis is.
Mag je dan wel tv kijken of zo?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja, samen. Maar dat was een autistische puber in PUB SC of zo.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Mag je dan wel tv kijken of zo?
Wel tegen elkaar aan op de bank anders ben je een bankstel.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel hand in hand kijken naar Hart van Nederland enzo he....quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:12 schreef Allures het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel tegen elkaar aan op de bank anders ben je een bankstel.
Mensen die nooit op vakantie gaan en die nog met lego spelenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:00 schreef Faxie het volgende:
Mensen die Fokken tijdens hun vakantie
Mensen die over 2 maandjes een tijdje in Brazilie zittenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Mensen die nooit op vakantie gaan en die nog met lego spelen
Heb je een vrouwtje gekocht?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die over 2 maandjes een tijdje in Brazilie zitten![]()
Naar aanleiding van een kennis: wat ze daar ook zegt en hoe achterlijk knap ze ook is, gebruik altijd JOUW EIGEN CONDOOMS!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die over 2 maandjes een tijdje in Brazilie zitten![]()
Boeiend. Jij stapt over 2 weken het vliegtuig in. Succes met je baby bitch!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Naar aanleiding van een kennis: wat ze daar ook zegt en hoe achterlijk knap ze ook is, gebruik altijd JOUW EIGEN CONDOOMS!!!
Mijn kennis heeft nu een 15-jarige superknappe dochter, van een super knappe dame.... maar het was niet helemaal vrijwillig van zijn kant dat ze zwanger werd!
I wish.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 21:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Boeiend. Jij stapt over 2 weken het vliegtuig in. Succes met je baby bitch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |