abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188459574


Welkom in het PlayStation 4-topic!
In dit topic kan je alles kwijt over de PS4-consoles, de games, de services en de speculaties over de toekomst en meer.
#Thisis4theplayers

PS4 Slim en PS4 Pro


PlayStation Plus-titels van augustus 2019
WipEout Omega Collection en Sniper Elite 4

Handige linkjes
PS4 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
GAM / [PS5#2] ACHTIENMILJOENTERRAFLOPS

PSN Username lijst van de fok!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers :B
  donderdag 15 augustus 2019 @ 14:43:49 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188459575
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:39 schreef ThePlaneteer het volgende: [..] Nouja het zegt genoeg dat je argument tegen microtransacties nu is dat het zielig is voor de kinderen. Je kunt ook gewoon zeggen dat je microtransacties naar vind omdat je het diepe gevoel hebt dat je alle content wil hebben voor de standaard prijs en dat dat anno 2019 niet meer gaat. AC Odyssey speelt trouwens heerlijk zonder enige microtransactie te doen. Jullie zouden Morrowind of Diablo 2 ook grindy vinden als daar XP savers in zouden zitten.
Ik heb niet gezegd het is zielig voor kinderen. Het gaat erom dat kinderen geen besef hebben dat ze worden uitgebuit.
quote:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je microtransacties naar vind omdat je het diepe gevoel hebt dat je alle content wil hebben voor de standaard prijs en dat dat anno 2019 niet meer gaat.
Maar dat kan dus wel. Genoeg games die dit wel gewoon doen. Je trapt in een lul verhaaltje van EA en Ubisoft die claimen dat ze meer geld nodig hebben anders zijn spellen 80 euro :'). Die bullshit roepen ze al sinds de online pass,, toen 2e hands games hun markt "kapot" maakte.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188459578
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende: [..] Blijkbaar. Mensen gaan dit soort praktijken, net als het verstoppen van voormalig gratis content achter paywalls normaal vinden. En als zij blijven kopen dan heb ik daar last van. Verder is verslaving ook een ziekte, iets waar je niet direct invloed op hoeft te hebben. Helemaal als je in gaat spelen op onderontwikkelde breinen van kinderen. Daar mag wel wat overheidsregulering aan te pas komen in mijn optiek.
Met het laatste heel erg oneens. Ouders weigeren tegenwoordig al zo’n beetje om hun kinderen op te voeden, laat staan een beetje financiële verantwoording bij te brengen. Taak van ouders dus, niet van de overheid.
pi_188459586
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Blijkbaar. Mensen gaan dit soort praktijken, net als het verstoppen van voormalig gratis content achter paywalls normaal vinden. En als zij blijven kopen dan heb ik daar last van.

Verder is verslaving ook een ziekte, iets waar je niet direct invloed op hoeft te hebben. Helemaal als je in gaat spelen op onderontwikkelde breinen van kinderen. Daar mag wel wat overheidsregulering aan te pas komen in mijn optiek.
Of zorgen dat de ouders hun creditcard-gegevens niet aan hun kinderen geven , of automatisch betalen maar eens uitzetten in steam, psn of xbox live. Stel je voor dat ze ook eens verantwoordelijkheid nemen voor eigen gemak/luiheid.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_188459600
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Met het laatste heel erg oneens. Ouders weigeren tegenwoordig al zo’n beetje om hun kinderen op te voeden, laat staan een beetje financiële verantwoording bij te brengen. Taak van ouders dus, niet van de overheid.
Ik denk dat die verantwoording zowel bij de overheid als de ouders ligt.
pi_188459615
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:19 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
DQ Builders 2 gaat ook lekker in prijs omlaag, nu nog maar 42 euro :9
Zag ik ook al ja, met season pass is ie nog ¤60,-.
pi_188459621
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:46 schreef Drankster het volgende:

[..]

Zag ik ook al ja, met season pass is ie nog ¤60,-.
Klinkt als een normaal geprijsde game, niet korting :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_188459643
quote:
12s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Of zorgen dat de ouders hun creditcard-gegevens niet aan hun kinderen geven , of automatisch betalen maar eens uitzetten in steam, psn of xbox live. Stel je voor dat ze ook eens verantwoordelijkheid nemen voor eigen gemak/luiheid.
Ja eens, daar ligt ook zeker een taak voor de ouders. Ik verbaas me er ook over hoe die kinderen dan de beschikking hebben over een creditcard.
pi_188459658
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:48 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ja eens, daar ligt ook zeker een taak voor de ouders. Ik verbaas me er ook over hoe die kinderen dan de beschikking hebben over een creditcard.
Creditcard of heel snel hun zin krijgen, want dan zijn ze weer stil. Ik kan niet wachten tot deze pareltjes mijn collega's worden :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_188459727
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd het is zielig voor kinderen. Het gaat erom dat kinderen geen besef hebben dat ze worden uitgebuit.
[..]

Maar dat kan dus wel. Genoeg games die dit wel gewoon doen. Je trapt in een lul verhaaltje van EA en Ubisoft die claimen dat ze meer geld nodig hebben anders zijn spellen 80 euro :'). Die bullshit roepen ze al sinds de online pass,, toen 2e hands games hun markt "kapot" maakte.
Ik trap helemaal niet in een lul verhaal want ik koop die shit niet. Maar vind t wel mooi dat alle hersenloos hun geld naar game developers sluizen :D.

Daarnaast zit je al helemaal verkeerd met de aanname dat het vooral kinderen zijn die MTX aanschaffen.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:42 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Bij Diablo is de grind een groot onderdeel van je gameplayloop. Bij AC Odyssey wordt het hersendood verzamelen van grondstoffen voor het upgraden van je gear bewust zo eentonig gemaakt dat je in de verleiding komt om geld uit te geven aan timesavers. Als je bij Diablo de grind naar goede loot weg haalt dan hou je geen game meer over.
Ja hoi, die grind in Odyssey is er helemaal niet, als je gewoon normaal speelt ipv enkel de main quest (werkt in andere RPGs exact hetzelfde) hoef je nergens iets grinden... Maar puur omdat die timesavers er in zitten voor mensen die blijkbaar alleen de main quest willen doen is er opeens sprake van 'omg ik moet opeens meer gaan gamen om in de game verder te komen pfff grind'.

Gewoon onzin. Ik weet zeker dat als D4 microtransacties toevoegt om t grinden te verminderen mensen dan ook opeens gaat huilen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_188459781
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:55 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik trap helemaal niet in een lul verhaal want ik koop die shit niet. Maar vind t wel mooi dat alle hersenloos hun geld naar game developers sluizen :D.
[..]

Ja hoi, die grind in Odyssey is er helemaal niet, als je gewoon normaal speelt ipv enkel de main quest (werkt in andere RPGs exact hetzelfde) hoef je nergens iets grinden... Maar puur omdat die timesavers er in zitten voor mensen die blijkbaar alleen de main quest willen doen is er opeens sprake van 'omg ik moet opeens meer gaan gamen om in de game verder te komen pfff grind'.

Gewoon onzin. Ik weet zeker dat als D4 microtransacties toevoegt om t grinden te verminderen mensen dan ook opeens gaat huilen.
Oh dat is grappig. Ik speel momenteel Odyssey en omdat ik alle sidequests doe naast de main quest level ik zo hard op dat ik enorm veel moeite heb om hout, steen, huiden etc. bij elkaar te grinden om al mijn gear hetzelfde level te houden als het level van de main character. En het is niet alsof ik een keus heb aangezien de vijanden gewoon met mij mee levelen. Het upgraden van mijn schip naar legendary gaat nog langer duren heb ik het idee.

Als ik alleen de main quest zou spelen dan zou ik juist minder materiaal te hoeven grinden om mijn gear mee te laten levelen met mijn character.
pi_188459791
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:59 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Oh dat is grappig. Ik speel momenteel Odyssey en omdat ik alle sidequests doe naast de main quest level ik zo hard op dat ik enorm veel moeite heb om hout, steen, huiden etc. bij elkaar te grinden om al mijn gear hetzelfde level te houden als het level van de main character. En het is niet alsof ik een keus heb aangezien de vijanden gewoon met mij mee levelen. Het upgraden van mijn schip naar legendary gaat nog langer duren heb ik het idee.

Als ik alleen de main quest zou spelen dan zou ik juist minder materiaal te hoeven grinden om mijn gear mee te laten levelen met mijn character.
Je vindt zoveel gear dat je je huidige gear ook helemaal niet moet upgraden. :9

Ik had mijn ship op 100% vlak voor ik de game had uitgespeeld dus dat vond ik wel mooi getimed.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:03:09 #13
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_188459815
Die lootboxes en microtransacties mogen zo snel mogelijk door Europa verboden worden. En de boetes moeten heel zwaar zijn zodat ze er niet aan denken zich er niet aan te houden. Zo hoog dat ze geen geld meer verdienen er aan maar zelfs veel verliezen.
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 15:03:55 #14
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188459822
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:19 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
DQ Builders 2 gaat ook lekker in prijs omlaag, nu nog maar 42 euro :9
Instabuy voor iedereen die van zulke games houdt. Mn chick speelt het nog dagelijks 4-5 uur per dag :')

quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:48 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Was er trouwens al een grafiekje dat er minder games worden gemaakt bekend?
Moet je niet bij mij zijn ;)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188459829
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Je vindt zoveel gear dat je je huidige gear ook helemaal niet moet upgraden. :9
Ik maak gebruik van een specifieke fire build waar ik de unieke legendary Agamemnon set voor gebruik icm de Hades bow & Sauran's mace. Ik moet wel upgraden.
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 15:05:10 #16
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188459836
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:03 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Die lootboxes en microtransacties mogen zo snel mogelijk door Europa verboden worden. En de boetes moeten heel zwaar zijn zodat ze er niet aan denken zich er niet aan te houden. Zo hoog dat ze geen geld meer verdienen er aan maar zelfs veel verliezen.
Gaat echter niet gebeuren, want al die miljoenen leveren ook weer belastinggeld op, dus de staat is er ook blij mee
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:07:01 #17
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_188459857
Welke game was eigenlijk de 1e met lootboxes en / of microtransacties ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_188459883
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:07 schreef Dopekoe het volgende:
Welke game was eigenlijk de 1e met lootboxes en / of microtransacties ?
Oblivion's horse armor is de godfather van de microtransactions. Ik weet nog dat iedereen dat het meest belachelijke ooit vond toen _O-
  donderdag 15 augustus 2019 @ 15:13:29 #19
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_188459923
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:05 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Gaat echter niet gebeuren, want al die miljoenen leveren ook weer belastinggeld op, dus de staat is er ook blij mee
Van al die bedrijven die de belastingen zo graag ontduiken? In België hebben alle gamebedrijven zo al een belastingsvoordeel.
De grote bedrijven die echt misbruik maken van MTX begrijpen het alleen als je aan hun geld komt. Een boete die een stuk hoger is dan hun jaaromzet zal ze wel op andere gedachten brengen.
Het moet maar eens gedaan zijn met de symptomen aan te pakken. De problemen echt aanpakken met serieuze oplossingen en harde gevolgen als daar niet aan gehouden wordt. Dat geld voor veel op de wereld, maar dat is een onderwerp voor een ander subforum. :)
pi_188459942
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:09 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Oblivion's horse armor is de godfather van de microtransactions. Ik weet nog dat iedereen dat het meest belachelijke ooit vond toen _O-
Haha jaa dat was een mooie. 2.50¤ _O_
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_188459952
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:14 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Haha jaa dat was een mooie. 2.50¤ _O_
Ik weet nog dat ik dacht, welke idioot gaat 2,50 betalen voor een cosmetic in een game? Dat gaat nooooooit iemand doen. :') Hij was wel fancy, dat moet ik toegeven.

pi_188460336
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:15 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik dacht, welke idioot gaat 2,50 betalen voor een cosmetic in een game? Dat gaat nooooooit iemand doen. :') Hij was wel fancy, dat moet ik toegeven.

[ afbeelding ]
Tegenwoordig een koopje.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 16:55:41 #23
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_188461357
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:50 schreef Drankster het volgende:

[..]

Tegenwoordig een koopje.
Hahahaha, ja inderdaad! _O-

Ergens toch wel bizar hoor :P
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
pi_188461551
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

In België worden die games al verboden (of de boel moet eruit worden gehaald). Nederland kan besluiten dit ook te doen. En daar liggen EA en co nog steeds niet wakker van, maar als het een Europees iets wordt dan wordt het toch een stuk vervelender voor ze. FIFA doet het volgens mij in deze regionen beter dan in Amerika, maar ik kan me vergissen.
Met afstand zelfs. In Amerika hebben ze reeksen als MLB, NHL, NBA2K en Madden tegenover FIFA in de rest van de wereld. Er zijn maar weinig Amerikanen die FIFA spelen net zoals er weinig Europeanen zijn die die andere reeksen spelen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 17:19:41 #25
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188461671
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Met afstand zelfs. In Amerika hebben ze reeksen als MLB, NHL, NBA2K en Madden tegenover FIFA in de rest van de wereld. Er zijn maar weinig Amerikanen die FIFA spelen net zoals er weinig Europeanen zijn die die andere reeksen spelen.
Fifa is wel meer in opkomst daar, maar dat is het gehele voetbal daar wel zoals jij ongetwijfeld zal weten

T zal echter nooit zo groot worden als de NBA, NHL of NFL
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 15 augustus 2019 @ 18:15:26 #26
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188462528
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:55 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik trap helemaal niet in een lul verhaal want ik koop die shit niet. Maar vind t wel mooi dat alle hersenloos hun geld naar game developers sluizen :D.

Daarnaast zit je al helemaal verkeerd met de aanname dat het vooral kinderen zijn die MTX aanschaffen.
[..]

Ja hoi, die grind in Odyssey is er helemaal niet, als je gewoon normaal speelt ipv enkel de main quest (werkt in andere RPGs exact hetzelfde) hoef je nergens iets grinden... Maar puur omdat die timesavers er in zitten voor mensen die blijkbaar alleen de main quest willen doen is er opeens sprake van 'omg ik moet opeens meer gaan gamen om in de game verder te komen pfff grind'.

De enige reden dat Assassins Creed is omgetoverd tot een "RPG" is om dit soort shit te kunnen verkopen! Wat denk je nu zelf, dat ze levels en gear in Assassins Creed hebben gestopt omdat spelers hier al jarenlang om vroegen? Nee _O-. Dat hebben ze gedaan omdat ze dan makkelijk boosters, skins, timesavers en andere scheit kunnen verkopen.

En denken dat de gelden die ze verdienen aan MTX naar developers gaan _O-

Nee, dat gaat naar Bobby Kotick's van deze wereld.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 18:17:21 #27
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188462559
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:05 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Gaat echter niet gebeuren, want al die miljoenen leveren ook weer belastinggeld op, dus de staat is er ook blij mee
Met al die belastingontduikende bedrijven die miljoenen wegsluizen, vraag ik me af of "de staat" hier uberhaupt ooit wat van terugziet.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 15 augustus 2019 @ 18:18:19 #28
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188462575
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:09 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Oblivion's horse armor is de godfather van de microtransactions. Ik weet nog dat iedereen dat het meest belachelijke ooit vond toen _O-
En dat was het ook _O-
zo kk lelijk dat het was

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188462949
Gaat het nou nog steeds over MTX? :D Er is zeker niets te spelen op die flut PS4?

Greatness Awaits :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 19:14:20 #30
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188463763
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat het nou nog steeds over MTX? :D Er is zeker niets te spelen op die flut PS4?

Greatness Awaits :')
Gewoon my name is mayo spelen dan maar
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188463884
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:14 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Gewoon my name is mayo spelen dan maar
Een eurootje is die game nu...en geen microtransacties ;)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 19:30:13 #32
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188464104
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een eurootje is die game nu...en geen microtransacties ;)
goty, je krijgt voor die euro zelfs de ps4 EN de psv versie!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188464237
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]

goty, je krijgt voor die euro zelfs de ps4 EN de psv versie!
Eerst deze nog spelen:

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 19:40:53 #34
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188464346
quote:
ook tof :@
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188467383
quote:
Ik hoop dat er microtransactions inzitten, wil wel graag een meeuwenskin hebben.
pi_188468223
Sniper Elite 4 alleen de laatste (hoofd)missie nog w/
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188468478
sow dat Full Throttle remastered is nog 9gb
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188468693
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:09 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Oblivion's horse armor is de godfather van de microtransactions. Ik weet nog dat iedereen dat het meest belachelijke ooit vond toen _O-
Mensen zeggen nu wel dat Bethesda greedy is geworden, maar ze waren dus gewoon sowieso 1 van de eerste die dit deden. Eigenlijk konden we al in die tijd weten dat Bethesda uiteindelijk dit allang van plan was en zie nu het resultaat in hun games.
pi_188468818
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:13 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Mensen zeggen nu wel dat Bethesda greedy is geworden, maar ze waren dus gewoon sowieso 1 van de eerste die dit deden. Eigenlijk konden we al in die tijd weten dat Bethesda uiteindelijk dit allang van plan was en zie nu het resultaat in hun games.
Mods verkopen voor echt geld is wel vrij treurig inderdaad.
pi_188468983
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:07 schreef KennyPowers het volgende:
sow dat Full Throttle remastered is nog 9gb
Full Throttle _O_ Wat een game.
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 22:41:01 #42
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188469415
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:58 schreef KennyPowers het volgende:
Sniper Elite 4 alleen de laatste (hoofd)missie nog w/
netjes netjes
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188469702
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:13 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Mensen zeggen nu wel dat Bethesda greedy is geworden, maar ze waren dus gewoon sowieso 1 van de eerste die dit deden. Eigenlijk konden we al in die tijd weten dat Bethesda uiteindelijk dit allang van plan was en zie nu het resultaat in hun games.
Ik dacht dat team fortress 2 een van de eerste game was die de lootboxes introduceerde. Overwatch was denk ik wel de game die het "populair" maakte.

Ik neem de ea's en activisions van deze wereld het ook niet kwalijk, het levert bakken met geld voor ze op.

Moreel verwerpelijk in sommige gevallen, jazeker.

Worden games er minder leuk van, ja soms wel.

Is het nodig in full priced om de kosten eruit te halen? Vast niet.

Levert het verdienmodel ons ook leuke games op? Ja zie gratis fortnite, apex, LoL of Warframe
pi_188470438
geoffkeighley twitterde op donderdag 15-08-2019 om 16:09:36 Monday, @callofduty joins @gamescom Opening Night Live: @InfinityWard will be with me with new footage and a special announcement about Modern Warfare. Streaming live everywhere at 11 am PT / 2 pm ET / 8 pm CEST. https://t.co/4207Yc1Wlv reageer retweet

Wat ik dan denk......
Campaign en/of Spec-Ops als nieuwe beelden.
Battle Royale als special anouncement.
SOONY
pi_188470973
Ik denk dat ik maar eens stop met gamen. Vind er niet zoveel meer aan. Klinkt wel gek want ik game m'n hele leven al. Alle PlayStations gehad vanaf de 2 (heb ze nog steeds). Het wordt tijd voor een nieuw leven.
pi_188471129
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 23:52 schreef Grunnbradda het volgende:
Ik denk dat ik maar eens stop met gamen. Vind er niet zoveel meer aan. Klinkt wel gek want ik game m'n hele leven al. Alle PlayStations gehad vanaf de 2 (heb ze nog steeds). Het wordt tijd voor een nieuw leven.
De zomer is altijd het meest saai qua games, maar nu lijkt dit jaar ook saai te worden en volgend jaar komen er heel veel dingen uit qua games en ook nog eens de nieuwe consoles.

Een pauze nemen is nooit verkeerd :P
SOONY
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 00:06:03 #47
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188471188
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 23:52 schreef Grunnbradda het volgende:
Ik denk dat ik maar eens stop met gamen. Vind er niet zoveel meer aan. Klinkt wel gek want ik game m'n hele leven al. Alle PlayStations gehad vanaf de 2 (heb ze nog steeds). Het wordt tijd voor een nieuw leven.
herkenbaar, t komt met vlagen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 06:27:52 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188472588
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 23:52 schreef Grunnbradda het volgende:
Ik denk dat ik maar eens stop met gamen. Vind er niet zoveel meer aan. Klinkt wel gek want ik game m'n hele leven al. Alle PlayStations gehad vanaf de 2 (heb ze nog steeds). Het wordt tijd voor een nieuw leven.
Gewoon een Switch met Zelda kopen. Dan verandert dat wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_188473049
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 23:52 schreef Grunnbradda het volgende:
Ik denk dat ik maar eens stop met gamen. Vind er niet zoveel meer aan. Klinkt wel gek want ik game m'n hele leven al. Alle PlayStations gehad vanaf de 2 (heb ze nog steeds). Het wordt tijd voor een nieuw leven.
Het wordt tijd voor een nieuw leven klinkt wel heel dramatisch.
Of game je al je beschikbare tijd en doe je verder helemaal niks anders? Dat is inderdaad niet gezond.

Ik game zelf al sinds de Commodore 64 en ik kan me niet voorstellen dat ik ooit met deze hobby zal stoppen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:31:58 #50
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188473111
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 23:52 schreef Grunnbradda het volgende:
Ik denk dat ik maar eens stop met gamen. Vind er niet zoveel meer aan. Klinkt wel gek want ik game m'n hele leven al. Alle PlayStations gehad vanaf de 2 (heb ze nog steeds). Het wordt tijd voor een nieuw leven.
Ik heb vaak genoeg periodes dat ik helemaal niet game, soms weken, soms maanden en in het verleden ook al eens meerdere jaren. Dan staat m'n hoofd er gewoon niet naar, totaal geen zin om wat voor game dan ook op te starten. Maar ik kom uiteindelijk altijd weer terug bij deze hobby. Ik vind het dan ook raar om officieel te "stoppen" met zoiets, beetje als zeggen "ik ga stoppen met films kijken"
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_188473123
Typisch gevalletje van 'hoog in je emotie' zitten terwijl je dit soort oneliners eruit gooit.
[P]otverdorie
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:53:07 #52
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_188473295
quote:
NICE :9~

edit: die paarse en rode camo zouden niet gek staan naast m'n Dark Silver Limited Edition, Rode, Blauwe en Zwarte :D
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
pi_188473586
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 06:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gewoon een Switch met Zelda kopen. Dan verandert dat wel.
QFT!

Heb de Switch nu een week of 3/4. Sinds die dag staat, buiten de dagelijkse potjes Apex Legends, mijnn PS4 stof te happen. Breath of the Wild is echt _O_
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:27:22 #54
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_188473643
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:23 schreef Drankster het volgende:

[..]

QFT!

Heb de Switch nu een week of 3/4. Sinds die dag staat, buiten de dagelijkse potjes Apex Legends, mijnn PS4 stof te happen. Breath of the Wild is echt _O_
Die van mij gaat enkel nog af en toe aan voor Mario Kart 8 :)
Eind dit jaar Pokemon Sword/Shield ^O^

Iemand die trouwens Frostpunk of de PS4 gaat proberen?
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:36:20 #55
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_188473759
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:23 schreef Drankster het volgende:

[..]

QFT!

Heb de Switch nu een week of 3/4. Sinds die dag staat, buiten de dagelijkse potjes Apex Legends, mijnn PS4 stof te happen. Breath of the Wild is echt _O_
Ik heb alleen nog Pokemon. Zelda BotW wil ik nog wel. Maar eerst in september Links Awakening. Dan krijgt de PS4 tijdelijk ook even wat minder aandacht. :@
pi_188473786
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:23 schreef Drankster het volgende:

[..]

QFT!

Heb de Switch nu een week of 3/4. Sinds die dag staat, buiten de dagelijkse potjes Apex Legends, mijnn PS4 stof te happen. Breath of the Wild is echt _O_
Meh. Ook dat is persoonlijk. Ik heb ook een tijdje een Switch met Zelda maar ik kom er maar niet in.
pi_188473950
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:23 schreef Drankster het volgende:

[..]

QFT!

Heb de Switch nu een week of 3/4. Sinds die dag staat, buiten de dagelijkse potjes Apex Legends, mijnn PS4 stof te happen. Breath of the Wild is echt _O_
Serieus, haal Fire Emblem 🥰 GOTY materiaal.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:14:50 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188474166
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:53 schreef azazel1707 het volgende:

[..]

NICE :9~

edit: die paarse en rode camo zouden niet gek staan naast m'n Dark Silver Limited Edition, Rode, Blauwe en Zwarte :D
Die blauwe lijkt precies de kleur van mijn aqua PS2 console :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:30:44 #59
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188474361
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Serieus, haal Fire Emblem 🥰 GOTY materiaal.
:{w Mario maker 2 > alles
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188474393
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]

:{w Mario maker 2 > alles
Ik hou niet van zelf levels maken en ik ben fucking slecht in 2d mario ;(
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:41:54 #61
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188474515
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:32 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik hou niet van zelf levels maken en ik ben fucking slecht in 2d mario ;(
zucht ;(

Dan maar mario oddessy maar die was meh
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:11:43 #62
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_188474866
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 23:52 schreef Grunnbradda het volgende:
Ik denk dat ik maar eens stop met gamen. Vind er niet zoveel meer aan. Klinkt wel gek want ik game m'n hele leven al. Alle PlayStations gehad vanaf de 2 (heb ze nog steeds). Het wordt tijd voor een nieuw leven.
Heb ze hier ook allemaal. Wat jij hebt is een gamedipje. Heb ik ook wel eens. Wat dan bij mij helpt is series/films kijken. Na een tijdje komt de drang om te gamen vanzelf weer. Althans bij mij. En dat zeg ik als 41-jarige gamer ;)
You dont believe me ? Read this line again.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:15:08 #63
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_188474896
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 11:11 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Heb ze hier ook allemaal. Wat jij hebt is een gamedipje. Heb ik ook wel eens. Wat dan bij mij helpt is series/films kijken. Na een tijdje komt de drang om te gamen vanzelf weer. Althans bij mij. En dat zeg ik als 41-jarige gamer ;)
Ik heb vaak een game-dip nadat ik een spel heb uitgespeeld, waar ik veel tijd en moeite in heb gestoken.
Ik had het in ieder geval na Man Hunter 2 (PSP), na Horizon Zero Dawn, Until Dawn en nog wel een zwikkie games ervoor en erna :)
Het sentiment wat dan vooral door m'n lijf heen golft is "ja... wat nu?"
Beetje een verloren gevoel :P

edit: also proud owner of a PS2, PS3 Super Slim (moest m'n PS3 Fat vervangen), PS4 Batman Limited Edition en nog ergens de originele PSP ^O^
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
pi_188474969
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Serieus, haal Fire Emblem 🥰 GOTY materiaal.
Ja ik wil die mijn vriendin voor haar verjaardag geven (30 augustus) maar ik denk dat ik BotW dan volledig links laat liggen en daar zit ik zo lekker in nu.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:58:08 #66
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188476101
PS5 GPU beter dan een RTX /GTX 2070 super? :~

https://www.pcmag.com/new(...)force-rtx-2070-super
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188476145
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:58 schreef Jimbo het volgende:
PS5 GPU beter dan een RTX /GTX 2070 super? :~

https://www.pcmag.com/new(...)force-rtx-2070-super
PS5 Masterrace _O_ _O_ _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188476151
Pc peasants :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:30:46 #69
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_188476529
quote:
beetje laat mee
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_188476587
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:30 schreef Oscar. het volgende:

[..]

beetje laat mee
Hoezo? Als je de game nog niet gespeeld heb is dit een perfect moment om in te stappen.
pi_188476760
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 12:58 schreef Jimbo het volgende:
PS5 GPU beter dan een RTX /GTX 2070 super? :~

https://www.pcmag.com/new(...)force-rtx-2070-super
Dat kan leuk worden >:)
SOONY
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:17:37 #72
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188477001
Mag je ook wel vanuit gaan toch? Als ze echt voortgang willen laten zien..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188477041
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:17 schreef MMaRsu het volgende:
Mag je ook wel vanuit gaan toch? Als ze echt voortgang willen laten zien..
Nou ja als de adviesprijs van die console ¤399,- zou zijn wens ik ze veel succes met echt voortgang.

Lekker verlies draaien op je console kan ook nog.
SOONY
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:25:00 #74
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188477070
Er zit zo'n enorme marge op dat soort hardware joh

399 geloof ik sws niet. 499 or bust
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188477095
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:25 schreef MMaRsu het volgende:
Er zit zo'n enorme marge op dat soort hardware joh

399 geloof ik sws niet. 499 or bust
Ik denk ook rond de ¤499,- :Y
¤399,- met deze hardware gaat het niet worden.
SOONY
pi_188477102
Vraagje voor de kenners; ik zit te kijken naar een PS VR. 1: ik zie dat er 2 versies zijn, maakt dit nog veel verschil? En 2: In hoeverre zijn die move controllers aan te raden? Of is een controller voldoende?

En misschien een debiele vraag; maar die headset is alleen voor het zicht toch? Met andere woorden; je geluid komt nog steeds gewoon van de TV zelf?
pi_188477155
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:27 schreef nickhguitar het volgende:
Vraagje voor de kenners; ik zit te kijken naar een PS VR. 1: ik zie dat er 2 versies zijn, maakt dit nog veel verschil? En 2: In hoeverre zijn die move controllers aan te raden? Of is een controller voldoende?

En misschien een debiele vraag; maar die headset is alleen voor het zicht toch? Met andere woorden; je geluid komt nog steeds gewoon van de TV zelf?
Het enige verschil tussen v1 en v2 is dat de kabels iets efficiënter zijn verwerkt en dat de break-out box nu wel een 4K-HDR pass through heeft.
Het geluid komt uit de headset; standaard krijg je in ear plugjes die wel goed genoeg zijn maar je kan ook b.v. een Sony Gold (of platinum) headset erbij kopen.
De move (en aim) controllers zijn wel aan te bevelen maar zijn niet noodzakelijk.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:33:54 #78
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188477159
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:27 schreef nickhguitar het volgende:
Vraagje voor de kenners; ik zit te kijken naar een PS VR. 1: ik zie dat er 2 versies zijn, maakt dit nog veel verschil? En 2: In hoeverre zijn die move controllers aan te raden? Of is een controller voldoende?

En misschien een debiele vraag; maar die headset is alleen voor het zicht toch? Met andere woorden; je geluid komt nog steeds gewoon van de TV zelf?
Nee natuurlijk komt het geluid niet uit je tv
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188477177
1: de tweede versie heeft een betere tv-doorlus in het VR-kastje zodat je niet steeds je de HMDI weer af moet koppelen om HDR op je tv te zien als je eens niet op vr speelt.

2. controller is prima, er zijn maar weinig games die Move eisen

3. Op de VR headset zit een koptelefoon-aansluiting, dat is meer d bedoeling
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_188477257
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee natuurlijk komt het geluid niet uit je tv
Als je de headphones niet aansluit wel.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:52:21 #81
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188477468
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee natuurlijk komt het geluid niet uit je tv
Geen antwoord geven als je niets weet over de hardware aub. Heb je zelf wel een PlayStation 4 eigenlijk :?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:53:13 #82
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188477488
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Als je de headphones niet aansluit wel.
Maar dan worden je zintuigen toch niet voor de gek gehouden?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188477533
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Maar dan worden je zintuigen toch niet voor de gek gehouden?
Nee, klopt. Het is ook waardeloos, maar het kan wel ;).

Ik zit met VR gewoon met een over ear koptelefoon.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:59:54 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188477631
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee natuurlijk komt het geluid niet uit je tv
Ik heb 9 van de 10x die oordopjes van de VR bril niet in en dus komt t geluid gewoon van de tv hoor ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_188477650
De keren dat je anderen met je VR laat spelen doe ik meestal ook zonder oordoppen. Beat Saber is leuker als anderen mee kunnen luisteren :).
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:01:46 #86
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_188477673
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:27 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik denk ook rond de ¤499,- :Y
¤399,- met deze hardware gaat het niet worden.
Waarom niet? Het is niet dat Sony geen lagere prijzen kan bedingen gezien het volume.

Ik neem verder ook aan dat het grootste verdienmodel van Sony hem niet zit in de console zelf maar eerder alle accessoires, PSN-lidmaatschappen en natuurlijk de games zelf. Ben eigenlijk wel heel benieuwd wat Sony nou aan marge pakt op games.
pi_188477680
Borderlands GOTY dit weekend gratis voor de PS4 incl 1000 VIP points voor iedere dag dat je speelt.

https://borderlands.com/e(...)YnC1qT4TF1VGcMLoofbo
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_188477867
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:33 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Het enige verschil tussen v1 en v2 is dat de kabels iets efficiënter zijn verwerkt en dat de break-out box nu wel een 4K-HDR pass through heeft.
Het geluid komt uit de headset; standaard krijg je in ear plugjes die wel goed genoeg zijn maar je kan ook b.v. een Sony Gold (of platinum) headset erbij kopen.
De move (en aim) controllers zijn wel aan te bevelen maar zijn niet noodzakelijk.
Oké top. Zou onderstaand bijv. wat zijn als V1 of V2 toch niet belangrijk is?

http://link.marktplaats.nl/m1446057713
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:14:17 #89
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188477892
quote:
Play on Friday, Saturday and Sunday to score a bonus 1,000 points for a total of 4,000—enough points to claim a custom head or skin for your favorite Borderlands 3 Vault Hunter!
Owjee.. 4000 punten voor een skin of custom head?

Ik zie de microtransactie bullshit al losgaan... koop zoveel "VIP POINTS" in een bundel... koop deze skin.. koop dit hoofd..
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188477973
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:12 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Oké top. Zou onderstaand bijv. wat zijn als V1 of V2 toch niet belangrijk is?

http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons
190 is wel een schappelijke prijs.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_188477978
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:01 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Waarom niet? Het is niet dat Sony geen lagere prijzen kan bedingen gezien het volume.

Ik neem verder ook aan dat het grootste verdienmodel van Sony hem niet zit in de console zelf maar eerder alle accessoires, PSN-lidmaatschappen en natuurlijk de games zelf. Ben eigenlijk wel heel benieuwd wat Sony nou aan marge pakt op games.
Je moet maar eerst zien dat mensen meteen al massaal een PS5 kopen. Ik lees nog genoeg dat mensen geen behoefte hebben aan een nieuwe console.

GPU krachtiger dan RTX /GTX 2070 super en al die andere extra hardware kan alleen ¤399,- als ze flink verlies op de console willen maken.
SOONY
pi_188478045
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:19 schreef DKUp het volgende:

[..]

Je moet maar eerst zien dat mensen meteen al massaal een PS5 kopen. Ik lees nog genoeg dat mensen geen behoefte hebben aan een nieuwe console.

GPU krachtiger dan RTX /GTX 2070 super en al die andere extra hardware kan alleen ¤399,- als ze flink verlies op de console willen maken.
Zowel Sony als MS beseffen dat de psychologische grens rond de 399 zit en zal er waarschijnlijk niet ver van afwijken.
399 of 449 zijn IMO realistische prijzen.... 499 is ook haalbaar maar daarmee zouden ze wel de grens pushen.
Sony zal zich nog vast het commentaar herinneren dat ze kregen op de prijs van de launch PS3.
Ik verwacht dat de early adopters van de PS4 gewoon weer in de rij zullen staan voor de PS5 en alleen de pre-orders als eerste een PS5 zullen krijgen waarna men weer maanden kan wachten op de nieuwe levering van de PS5 (net als met de PS4 destijds).
De PS5 zal IMO even goed verkopen als de PS4 en met dat volume kan men zeker gunstige inkoop prijzen onderhandelen met de hardware leveranciers.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_188478102
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:24 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Zowel Sony als MS beseffen dat de psychologische grens rond de 399 zit en zal er waarschijnlijk niet ver van afwijken.
399 of 449 zijn IMO realistische prijzen.... 499 is ook haalbaar maar daarmee zouden ze wel de grens pushen.
Sony zal zich nog vast het commentaar herinneren dat ze kregen op de prijs van de launch PS3.
Ik verwacht dat de early adopters van de PS4 gewoon weer in de rij zullen staan voor de PS5 en alleen de pre-orders als eerste een PS5 zullen krijgen waarna men weer maanden kan wachten op de nieuwe levering van de PS5 (net als met de PS4 destijds).
De PS5 zal IMO even goed verkopen als de PS4 en met dat volume kan men zeker gunstige inkoop prijzen onderhandelen met de hardware leveranciers.

¤599,- zie ik niet snel gebeuren door de PS3-drama in het begin.

¤499,- met hele goede specs is helemaal niet verkeerd.
SOONY
pi_188478179
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:28 schreef DKUp het volgende:

[..]

¤599,- zie ik niet snel gebeuren door de PS3-drama in het begin.

¤499,- met hele goede specs is helemaal niet verkeerd.
Of ze gaan voor een PS5 base voor 399,-, PS5 Pro (met de alom bekende specs) voor 499,- en PS5 ProPlusWTF voor 599,-.

En dan ook nog een PSVR set: PS5 ProPlus met PSVR2 voor 2999,-.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:35:49 #95
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_188478220
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:24 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik verwacht dat de early adopters van de PS4 gewoon weer in de rij zullen staan voor de PS5 en alleen de pre-orders als eerste een PS5 zullen krijgen waarna men weer maanden kan wachten op de nieuwe levering van de PS5 (net als met de PS4 destijds).
Dat zal vermoedelijk ook voor een groot deal aan de launch games liggen. Ik zie anders geen enkele reden om over te stappen naar de PS5.

Het is natuurlijk ideaal dat PS4 games ook backwards compatible zijn maar ik kan me niet voorstellen dat die er beter uit zullen zien op de PS5. Zolang er geen toffe games zijn blijf ik gamen op mn Pro met enorme backlog aan games :P
pi_188478223
Ik ben vooralsnog vooral benieuwd wanneer en op welk evenement ze de PS5 reveal gaan doen.
Het balletje ligt nu bij Sony aangezien MS zijn nieuwe console al heeft aangekondigd.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:37:40 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188478252
Naja.. aangekondigd.. ze hebben een codenaam geroepen thats it
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188478253
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:35 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik ben vooralsnog vooral benieuwd wanneer en op welk evenement ze de PS5 reveal gaan doen.
Het balletje ligt nu bij Sony aangezien MS zijn nieuwe console al heeft aangekondigd.
Tja, een aankondiging van niks. Een Apple-achtig filmpjes waarbij mensen vertellen hoe geweldig hun product wel niet is, we hebben nog geen officiële naam of afbeelding gezien.
pi_188478269
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:35 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik ben vooralsnog vooral benieuwd wanneer en op welk evenement ze de PS5 reveal gaan doen.
Het balletje ligt nu bij Sony aangezien MS zijn nieuwe console al heeft aangekondigd.
Volgens is er al veel meer bekend van de PS5 dan de MS console.
pi_188478314
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:35 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Dat zal vermoedelijk ook voor een groot deal aan de launch games liggen. Ik zie anders geen enkele reden om over te stappen naar de PS5.

Het is natuurlijk ideaal dat PS4 games ook backwards compatible zijn maar ik kan me niet voorstellen dat die er beter uit zullen zien op de PS5. Zolang er geen toffe games zijn blijf ik gamen op mn Pro met enorme backlog aan games :P
Mits de backwards compatibilty in order is (alle games moeten op de Ps5 draaien zonder patch) denk ik dat de PS4 overbodig wordt.
Met die snelle harde schijf zullen de games wel wat soepeler draaien; minder laad tijden en minder pop-ins.
En wie weet komen er ook upgrade packs uit die de games ook mooier maken; net als ze met de Pro-updates gedaan hebben.
Wat de launch games betreft denk ik dat het wel snor zal zitten... Sony weet dat dit zijn sterkste selling point is en, volgens wat ik gelezen heb, zijn er al meerdere AAA-devs bezig met nieuwe games (waaronder Guerillia ~HZD 2 :9~ )

Ik zal sowieso zsm een pre-order plaatse zo gauw het mogelijk is.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:43:40 #101
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188478374
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:24 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Zowel Sony als MS beseffen dat de psychologische grens rond de 399 zit en zal er waarschijnlijk niet ver van afwijken.
399 of 449 zijn IMO realistische prijzen.... 499 is ook haalbaar maar daarmee zouden ze wel de grens pushen.
Sony zal zich nog vast het commentaar herinneren dat ze kregen op de prijs van de launch PS3.
Ik verwacht dat de early adopters van de PS4 gewoon weer in de rij zullen staan voor de PS5 en alleen de pre-orders als eerste een PS5 zullen krijgen waarna men weer maanden kan wachten op de nieuwe levering van de PS5 (net als met de PS4 destijds).
De PS5 zal IMO even goed verkopen als de PS4 en met dat volume kan men zeker gunstige inkoop prijzen onderhandelen met de hardware leveranciers.

Ja, dat dacht MS ook naar aanleiding van de 360

En dat dacht Sony ook in de overgang van ps2 naar ps3

dit soort shit is altijd maar afwachten wie de beste console op de markt zet
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:43:44 #102
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_188478378
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:41 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Met die snelle harde schijf zullen de games wel wat soepeler draaien; minder laad tijden en minder pop-ins.
(Externe) SSD aan de Pro hangen is een van mijn betere beslissingen geweest dit jaar. Wat een enorm verschil is dat bij sommige games.
pi_188478384
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:35 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik ben vooralsnog vooral benieuwd wanneer en op welk evenement ze de PS5 reveal gaan doen.
Het balletje ligt nu bij Sony aangezien MS zijn nieuwe console al heeft aangekondigd.
Een eigen event, zodat ze alle aandacht krijgen. Een E3 is veel te druk qua marketing.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_188478405
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:43 schreef MMaRsu het volgende:

dit soort shit is altijd maar afwachten wie de beste console op de markt zet
Ik denk dat het dit keer een war of exclusives wordt. gezien ze beide met dezelfde techniek werken.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_188478422
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:37 schreef Drankster het volgende:

[..]

Tja, een aankondiging van niks. Een Apple-achtig filmpjes waarbij mensen vertellen hoe geweldig hun product wel niet is, we hebben nog geen officiële naam of afbeelding gezien.
Klopt... hebben ze volgens mij alleen maar gedaan als plaagstoot naar Sony om ze af te troeven. Desondanks ben ik erg benieuwd naar Sony zijn antwoord hierop.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:46:52 #106
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_188478460
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik denk dat het dit keer een war of exclusives wordt. gezien ze beide met dezelfde techniek werken.
Is dat het nu niet dan?
pi_188478479
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik denk dat het dit keer een war of exclusives wordt. gezien ze beide met dezelfde techniek werken.
Mee eens... en dat is net waar Sony de troef in handen heeft want wie wil er nou geen HZD2, GoW5, TLOU2 etc.
Tevens heeft Sony nog een troef: de PSVR.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_188478486
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:45 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Klopt... hebben ze volgens mij alleen maar gedaan als plaagstoot naar Sony om ze af te troeven. Desondanks ben ik erg benieuwd naar Sony zijn antwoord hierop.
Eerlijk gezegd maakt het me niks uit, ik koop toch wel een PS5.

Ik hoop dat ze iig met het primary account systeem blijven werken zodat je account kan delen.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:52:07 #109
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_188478553
Ik mag overigens hopen dat ze er wel standaard een 2TB SSD instoppen. 1TB staat zo vol en ook gezien de achterlijke ruimte die je nodig hebt voor je updates...
pi_188478630
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:52 schreef Black-Hole het volgende:
Ik mag overigens hopen dat ze er wel standaard een 2TB SSD instoppen. 1TB staat zo vol en ook gezien de achterlijke ruimte die je nodig hebt voor je updates...
Tuurlijk niet, dan koop je toch de Pro Gamer MLG variant mét 2TB opslag voor ¤100,- duurder.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:57:37 #111
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188478668
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik denk dat het dit keer een war of exclusives wordt. gezien ze beide met dezelfde techniek werken.
Die timed exclusiviteit heeft voor Microsoft geen enkele keer positief uitgepakt.

Het gaat er in de eerste instantie om de launchgames, hoe functioneerd de console en hoe gebruiksvriendelijk is het.

De 360 was ook veel gebruiksvriendelijker, net zoals de ps4 dat is.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:58:20 #112
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188478684
Een 2 TB Ssd _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:01:28 #113
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_188478718
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:58 schreef MMaRsu het volgende:
Een 2 TB Ssd _O-
Tja ik weet het, maar mag ik hoop hebben :') :D
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:55 schreef Drankster het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, dan koop je toch de Pro Gamer MLG variant mét 2TB opslag voor ¤100,- duurder.
Zoiets zal het vast worden.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:04:23 #114
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188478764
True maar ik verwacht eigk een 500gb SSD maar misschien nog een 1TB drive puur voor games, en dat de 500gb ssd voor OS en patches/installs gebruikt wordt?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:09:03 #115
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_188478862
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:04 schreef MMaRsu het volgende:
True maar ik verwacht eigk een 500gb SSD maar misschien nog een 1TB drive puur voor games, en dat de 500gb ssd voor OS en patches/installs gebruikt wordt?
Gezien het hele 4K gebeuren, steeds grotere games/levels en textures mag ik hopen dat alles vanaf een SSD geladen wordt. Die standaard 5400RPM schijfjes die er nu in zitten geven bij sommige games al wel performance issues

500GB is echt te weinig. Gebruik nu zelf een externe 500GB SSD puur voor erbij waar drie games op staan en dan zit ie al wel redelijk vol.
pi_188478945
Benieuwd wat ze met de Dualshock 5 doen.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:16:55 #117
194233 Friday12
Originele kloon
pi_188479012
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja, dat dacht MS ook naar aanleiding van de 360

En dat dacht Sony ook in de overgang van ps2 naar ps3

dit soort shit is altijd maar afwachten wie de beste console op de markt zet
Eerder wie de beste games heeft.. en dat zal Sony zijn
pi_188479053
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:16 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Eerder wie de beste games heeft.. en dat zal Sony zijn
Maar ... censuur ...

Ik wil anime tiddies :(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:20:03 #119
194233 Friday12
Originele kloon
pi_188479068
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:19 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Maar ... censuur ...

Ik wil anime tiddies :(
Open je chrome ofzo :')
pi_188479089
Nee maar zoals in DMC is wel kut. Maar goed, zal wel loslopen.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:33:23 #121
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188479275
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:16 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Eerder wie de beste games heeft.. en dat zal Sony zijn
De beste third party performance en games ja?

Dat dacht Sony ook ten tijden van de PS3.

Ik ben niet zo loyaal. Ik ga naar de console die mij het beste brengt.

Vorige generatie was dat overduidelijk de 360, vooral in het begin.

Deze generatie de PS4 overduidelijk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:47:55 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188479478
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De beste third party performance en games ja?

Dat dacht Sony ook ten tijden van de PS3.

Ik ben niet zo loyaal. Ik ga naar de console die mij het beste brengt.

Vorige generatie was dat overduidelijk de 360, vooral in het begin.

Deze generatie de PS4 overduidelijk
:D

Epic post
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:48:48 #123
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188479494
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:13 schreef Drankster het volgende:
Benieuwd wat ze met de Dualshock 5 doen.
ik gok op de zelfde vorm :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:49:28 #124
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188479501
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De beste third party performance en games ja?

Dat dacht Sony ook ten tijden van de PS3.

Ik ben niet zo loyaal. Ik ga naar de console die mij het beste brengt.

Vorige generatie was dat overduidelijk de 360, vooral in het begin.

Deze generatie de PS4 overduidelijk
Waarom heb je geen ps4 dan?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:51:07 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188479518
Omdat ik alle games die mij boeide al gespeeld heb op de ps4?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188479647
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Of ze gaan voor een PS5 base voor 399,-, PS5 Pro (met de alom bekende specs) voor 499,- en PS5 ProPlusWTF voor 599,-.

En dan ook nog een PSVR set: PS5 ProPlus met PSVR2 voor 2999,-.
Pro-versie komt vast later. PSVR2 staat niet gepland voor volgend jaar.
SOONY
  Eindredactie Games vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:34:44 #127
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188480172
Remnant: From the Ashes ziet er tof uit.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 18:00:45 #128
194233 Friday12
Originele kloon
pi_188480553
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De beste third party performance en games ja?

Dat dacht Sony ook ten tijden van de PS3.

Ik ben niet zo loyaal. Ik ga naar de console die mij het beste brengt.

Vorige generatie was dat overduidelijk de 360, vooral in het begin.

Deze generatie de PS4 overduidelijk
De beste games ja.. XoneX is ook de beste maar ik moet er geen een hebben.
pi_188480816
Als ik microsoft exclusives wil spelen dan speel ik ze wel op mijn pc.
pi_188480821
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 18:21 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Als ik microsoft exclusives wil spelen dan speel ik ze wel op mijn pc.
_O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188480906


Community bedankt HelloGames. Wie had dat gedacht 3 jaar terug..
  Eindredactie Games vrijdag 16 augustus 2019 @ 18:32:36 #132
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188480943
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 18:37:46 #133
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188481006
Huh het ging niet over xbox one x vs ps4 het ging meer erover dat in het begin vd lifecycle zaken zoals gebruiksvriendelijkheid, positieve mond op mond reclame enz veel meer doet voor je console dan welke games erop te spelen zijn.

En dat ondanks dat xbx dan wel de "krachtigste" console is, dat niet per definitie het de "betere" console maakt in dat geval.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 18:49:05 #134
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188481141


sowieso spec-wise pc>console :{w
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:20:17 #135
194233 Friday12
Originele kloon
pi_188481495
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 18:32 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Het is meer van ga je voor de specs of unieke games op de console :P
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:03:56 #137
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188484168
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188484206
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 22:03 schreef Jimbo het volgende:

[..]

volgende week gameplay toch? :9
Maandagavond (20 uur volgens mij) gaan we los met de Gamescom Open Night Live :B!
Daar gameplay en op de vloer :9~
SOONY
pi_188484253
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:58 schreef KennyPowers het volgende:
Sniper Elite 4 alleen de laatste (hoofd)missie nog w/
En klaar. Wat een lul die eindbaas nazi. :{

Platinum is me echt te veel moeite voorlopig.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188486104
Speelt iedereen sniper en niet de meest goddelijke race game?
pi_188486120
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Speelt iedereen sniper en niet de meest goddelijke race game?
Natuurlijk speel ik Horizon Chase Turbo! :D
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188487692
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Speelt iedereen sniper en niet de meest goddelijke race game?
Wipe Out heb ik even gespeeld, maar ik vind er, in tegenstelling tot vroeger, niks meer aan.
Maar dat komt voornamelijk doordat ik helemaal niks meer met sport- en racegames heb.
Sniper Elite 4 staat voor na AC Odyssey op het programma. Dus dat duurt nog even.

Gisteren overigens eindelijk het complete Amazone pakje voor Kassandra weten te krijgen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:00:31 #143
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188488494
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188488571
:') |:(
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:29:59 #145
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188489309
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:30:41 #146
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_188489313
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 23:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Speelt iedereen sniper en niet de meest goddelijke race game?
Ik ben met Dishonored 2 bezig
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_188489316
Zin in maandagavond ;) :+
SOONY
pi_188489858
quote:
Misschien was afgeschermde informatie delen toch niet zo'n goed idee!
pi_188490141
Modern Warfare Gunfight (2 vs 2) Test/Beta is eventueel de speciale aankondiging maandagavond.
SOONY
pi_188490226
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:23 schreef Drankster het volgende:

[..]
Heb de Switch nu een week of 3/4. Sinds die dag staat, buiten de dagelijkse potjes Apex Legends, mijnn PS4 stof te happen. Breath of the Wild is echt _O_
Heb een PS4 pro, xbox one x en switch. buythemall.gif

Atm Rdr2 op de PS4 pro, BotW op de switch en de XB1X staat stof te happen. (wordt opgestart voor forza 7 en meer niet)

De switch is duidelijk mijn offline multiplayer console met mario kart, potje smash of mario party. De PS4 pro meer voor de single player games.
mag het weten
pi_188490444
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
En toch moet ik zeggen dat mijn wijlen (RIP :'( ) base PS4 uit 2015 nooit veel herrie heeft gemaakt. Ook niet bij de wat zwaardere games qua graphics e.d.
Mijn Pro is van het laatste type dus sowieso stil.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188490504
Overigens zag ik dat er een demo van Borderlands 1 Goty in de Store staat, voor de geïnteresseerden.
Voor de niet-geïnteresseerden staat ie er trouwens ook.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188491136
Gister met 4 man CTR gedaan alleen omdat er nogal niveauverschil was bleef het niet echt lang leuk.


Weten jullie nog een coole game die je goed kan spelen met meerdere mensen(op een console niet online) waarbij je zonder oefenen lekker mee kan komen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188491256
quote:
16s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Gister met 4 man CTR gedaan alleen omdat er nogal niveauverschil was bleef het niet echt lang leuk.

Weten jullie nog een coole game die je goed kan spelen met meerdere mensen(op een console niet online) waarbij je zonder oefenen lekker mee kan komen?
Ook in toegankelijke spellen die je met meerdere spelers speelt zullen niveauverschillen een rol spelen. Je kan het beste een game spelen waar je local co-op kan spelen: oftewel samenwerken om de computer te verslaan. Dan is het niet zo erg dat de een beter is dan de ander. Ieder heeft dan zijn eigen rol en als de een beter is, dan neemt die een grotere en gevaarlijkere rol op zich.

En voorbeelden van leuke co-op games: Dead Nation, Resogun en Enter the Gungeon.
Alle drie tevens goedkope digitale games die je samen kan spelen zonder dat je online hoeft te zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188491793
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 14:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
ames: Dead Nation, Resogun en Enter the Gungeon
Ah goede inderdaad even kijken thanks. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 15:34:18 #156
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_188491872
quote:
De enige 'mess' is dat de game nog niet uit is.

De rest boeit me echt niet.

Don't care about copyright, don't care about boycot, don't care about crying people being investigated :)

Enige wat interessant is is dat ik die game wil en zal krijgen, al staan er bij de gamemania straks 1000 mensen die me proberen te overtuigen van de boycot, ik schijt op hen allemaal en loop er huppelend doorheen met mijn BL3 disc :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_188491880
quote:
16s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 15:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah goede inderdaad even kijken thanks. ^O^
Laat het maar weten welke je gekozen hebt!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188492075
wanne kuthont in Full Throttle :(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 15:58:31 #159
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188492157
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 15:34 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

De enige 'mess' is dat de game nog niet uit is.

De rest boeit me echt niet.

Don't care about copyright, don't care about boycot, don't care about crying people being investigated :)

Enige wat interessant is is dat ik die game wil en zal krijgen, al staan er bij de gamemania straks 1000 mensen die me proberen te overtuigen van de boycot, ik schijt op hen allemaal en loop er huppelend doorheen met mijn BL3 disc :)
Ja precies, ikke ikke ikke en de rest kan stikken :)

Goede mentaliteit is dat idd

Niet dat je er van mij iets van hoeft aan te trekken daar niet van

Er is niemand die jou probeert te overtuigen van een boycot :').

Ook al komt Randy jou persoonlijk in je bek schijten ga je nog helemaal nat op die game, naja ook prima maar dat is een beetje het andere uiterste nietwaar?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 15:58:54 #160
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188492162
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:27 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Misschien was afgeschermde informatie delen toch niet zo'n goed idee!
Heb je het filmpje uberhaupt gekeken of?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188492240
Godsamme, ditzelfde gezeik serieus weer? Ik heb dus wel dat filmpje afgekeken, en er kwam werkelijk waar niets nieuws voorbij. Ik dacht, een nieuw filmpje die wat nieuwe inzichten geeft, maar nee, hetzelfde geouwehoer.

[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2019 16:06:10 ]
pi_188492271
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 15:34 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

De enige 'mess' is dat de game nog niet uit is.

De rest boeit me echt niet.

Don't care about copyright, don't care about boycot, don't care about crying people being investigated :)

Enige wat interessant is is dat ik die game wil en zal krijgen, al staan er bij de gamemania straks 1000 mensen die me proberen te overtuigen van de boycot, ik schijt op hen allemaal en loop er huppelend doorheen met mijn BL3 disc :)
Ik doe met je mee... wil die game gewoon hebben.
Het is de eerste game, in vele maanden, waar ik echt naar uitkijk.
De maand erna Death Stranding; dit najaar wordt leuk :)
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 16:09:20 #163
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188492289
Dark Souls 3 uitgespeeld.

Voor mij de beste Dark Souls.

Wel was ik teleurgesteld in The Nameless King. Iedereen zegt dat dat de moeilijkste baas is in DS3 en zelfs de hele Souls serie. Ik had hem in 1 take. Ik had wel Sirris als NPC Summon. Als je achter hem staat met volle stamina en je bent een VIG/STR (tank) build level 90 doe je echt serieuze damage, 15% van zijn health iedere keer.

Dit is mijn strategie bij iedere moeilijke Dark Souls baas. Zorgen dat je volle stamina hebt en achter hem zien te komen. Vervolgens op hem inhakken tot je stamina bar leeg is.

Wat ik ook heel anders doe dan anderen op YouTube bijvoorbeeld, is dat ik al bij 75% a 80% health een estus gebruik. Veel mensen vinden dit zonde omdat een estus vaak meer dan de helft van je health opvult, maar meestal heb je er toch genoeg tot aan het einde van het gevecht. Als toch je stamina leeg is kun je je tijd daar goed voor gebruiken als je veilig achter hem staat. Als je wacht tot je onder de 50% health zit heb je geen keuze vaak en moet je estus pakken. Als hij jou heeft kom je niet aan zo'n estus toe omdat je stunned bent en is het een kwestie van seconden.

Ik heb eerst BB gespeeld die game was het snelste en bovendien had je geen schild. Daar heb ik het parryen geleerd. Als je dat beheerst zijn DS helemaal niet zo'n moeilijke games als je gewoon alle risico's vermijd door je health hoog te houden.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 16:10:17 #164
194233 Friday12
Originele kloon
pi_188492301
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 15:58 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja precies, ikke ikke ikke en de rest kan stikken :)

Goede mentaliteit is dat idd

Niet dat je er van mij iets van hoeft aan te trekken daar niet van

Er is niemand die jou probeert te overtuigen van een boycot :').

Ook al komt Randy jou persoonlijk in je bek schijten ga je nog helemaal nat op die game, naja ook prima maar dat is een beetje het andere uiterste nietwaar?
Ik word echt zo moe van jou gezeik en het verzieken van dit topic..

Maak een MMaRsu boycot topic en ga daar je shit spammen :r
pi_188492464
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:09 schreef Ixnay het volgende:
Ik had wel Sirris als NPC Summon.
Ja dat telt niet.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 16:41:21 #166
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188492696
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:10 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik word echt zo moe van jou gezeik en het verzieken van dit topic..

Maak een MMaRsu boycot topic en ga daar je shit spammen :r
Waar heb je het over? Ik ben niet eens voor een boycot man :'). Doe normaal ofzo.

Ben een groot fan van de Borderlands serie :)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 16:52:11 #167
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188492849
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En toch moet ik zeggen dat mijn wijlen (RIP :'( ) base PS4 uit 2015 nooit veel herrie heeft gemaakt. Ook niet bij de wat zwaardere games qua graphics e.d.
Mijn Pro is van het laatste type dus sowieso stil.
Die van mij is echt zo luid... maarja over een jaartje is de ps5 er dus ik vind helemaal mooi.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 16:53:15 #168
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188492860
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 15:58 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja precies, ikke ikke ikke en de rest kan stikken :)

Goede mentaliteit is dat idd

Niet dat je er van mij iets van hoeft aan te trekken daar niet van

Er is niemand die jou probeert te overtuigen van een boycot :').

Ook al komt Randy jou persoonlijk in je bek schijten ga je nog helemaal nat op die game, naja ook prima maar dat is een beetje het andere uiterste nietwaar?
Geloof ook niet dat iemand dat hier doet hoor, dus wees gerust :*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 16:53:49 #169
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188492867
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:09 schreef Ixnay het volgende:
Dark Souls 3 uitgespeeld.

Voor mij de beste Dark Souls.

Wel was ik teleurgesteld in The Nameless King. Iedereen zegt dat dat de moeilijkste baas is in DS3 en zelfs de hele Souls serie. Ik had hem in 1 take. Ik had wel Sirris als NPC Summon. Als je achter hem staat met volle stamina en je bent een VIG/STR (tank) build level 90 doe je echt serieuze damage, 15% van zijn health iedere keer.

Dit is mijn strategie bij iedere moeilijke Dark Souls baas. Zorgen dat je volle stamina hebt en achter hem zien te komen. Vervolgens op hem inhakken tot je stamina bar leeg is.

Wat ik ook heel anders doe dan anderen op YouTube bijvoorbeeld, is dat ik al bij 75% a 80% health een estus gebruik. Veel mensen vinden dit zonde omdat een estus vaak meer dan de helft van je health opvult, maar meestal heb je er toch genoeg tot aan het einde van het gevecht. Als toch je stamina leeg is kun je je tijd daar goed voor gebruiken als je veilig achter hem staat. Als je wacht tot je onder de 50% health zit heb je geen keuze vaak en moet je estus pakken. Als hij jou heeft kom je niet aan zo'n estus toe omdat je stunned bent en is het een kwestie van seconden.

Ik heb eerst BB gespeeld die game was het snelste en bovendien had je geen schild. Daar heb ik het parryen geleerd. Als je dat beheerst zijn DS helemaal niet zo'n moeilijke games als je gewoon alle risico's vermijd door je health hoog te houden.
Lekker bezig pik!

Nu op voor de platinum? (moet je totaal 3 andere paden nemen)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 16:58:03 #170
194233 Friday12
Originele kloon
pi_188492912
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Ik ben niet eens voor een boycot man :'). Doe normaal ofzo.

Ben een groot fan van de Borderlands serie :)
Elke keer gezeik.

Elke keer die link dumps.

Elke keer drama met jou als ik het topic open.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 17:16:06 #171
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_188493148
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 15:58 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja precies, ikke ikke ikke en de rest kan stikken :)

Goede mentaliteit is dat idd

Niet dat je er van mij iets van hoeft aan te trekken daar niet van

Er is niemand die jou probeert te overtuigen van een boycot :').

Ook al komt Randy jou persoonlijk in je bek schijten ga je nog helemaal nat op die game, naja ook prima maar dat is een beetje het andere uiterste nietwaar?
Exact, zolang ik de game maar heb :Y

Ik heb ook verder helemaal niks met youtubers of twitchers of hoe dat volk ook heet. Zou niet eens 1 na van zo'n streamer kunnen noemen, zelfs de naam van die dude die gepakt werd voor dat lekken of wat dan ook ben ik al weer vergeten :')

Als ie de game maar meeneemt als ie in m'n bek komt schijten :)
Dan staat de deur wagenwijd open of m'n bek, tis maar hoe je het bekijkt :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 17:20:36 #172
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_188493209
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:07 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Ik doe met je mee... wil die game gewoon hebben.
Het is de eerste game, in vele maanden, waar ik echt naar uitkijk.
De maand erna Death Stranding; dit najaar wordt leuk :)
Ik weet echt niet wat ik nou van death stranding moet vinden of verwachten.
Ik denk dat dat een game wordt waarbij ik toch eerst ff ga wachten op wat reviews voor gameplay informatie (niet voor meningen over de game) :)

Op een of andere manier intrigeert die game mij wel, maar er zijn nog teveel vraagtekens voor mij.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 17:21:57 #173
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188493226
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 17:16 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Exact, zolang ik de game maar heb :Y

Ik heb ook verder helemaal niks met youtubers of twitchers of hoe dat volk ook heet. Zou niet eens 1 na van zo'n streamer kunnen noemen, zelfs de naam van die dude die gepakt werd voor dat lekken of wat dan ook ben ik al weer vergeten :')

Als ie de game maar meeneemt als ie in m'n bek komt schijten :)
Dan staat de deur wagenwijd open of m'n bek, tis maar hoe je het bekijkt :)
pewdiepie :{w
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188493417
Full Throttle is al 3 keer vastgelopen :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188493748
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:09 schreef Ixnay het volgende:
Dark Souls 3 uitgespeeld.

Voor mij de beste Dark Souls.

Wel was ik teleurgesteld in The Nameless King. Iedereen zegt dat dat de moeilijkste baas is in DS3 en zelfs de hele Souls serie. Ik had hem in 1 take. Ik had wel Sirris als NPC Summon. Als je achter hem staat met volle stamina en je bent een VIG/STR (tank) build level 90 doe je echt serieuze damage, 15% van zijn health iedere keer.

Dit is mijn strategie bij iedere moeilijke Dark Souls baas. Zorgen dat je volle stamina hebt en achter hem zien te komen. Vervolgens op hem inhakken tot je stamina bar leeg is.

Wat ik ook heel anders doe dan anderen op YouTube bijvoorbeeld, is dat ik al bij 75% a 80% health een estus gebruik. Veel mensen vinden dit zonde omdat een estus vaak meer dan de helft van je health opvult, maar meestal heb je er toch genoeg tot aan het einde van het gevecht. Als toch je stamina leeg is kun je je tijd daar goed voor gebruiken als je veilig achter hem staat. Als je wacht tot je onder de 50% health zit heb je geen keuze vaak en moet je estus pakken. Als hij jou heeft kom je niet aan zo'n estus toe omdat je stunned bent en is het een kwestie van seconden.

Ik heb eerst BB gespeeld die game was het snelste en bovendien had je geen schild. Daar heb ik het parryen geleerd. Als je dat beheerst zijn DS helemaal niet zo'n moeilijke games als je gewoon alle risico's vermijd door je health hoog te houden.
De DLC is ook erg de moeite waard.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:11:49 #176
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188493821
Eigenlijk is het wel weer eens tijd voor een nieuwe Dark Souls. Hoop dat elden ring die itch gaat verhelpen. Vond sekiro leuk maar het is toch niet wat ik zocht in een fromsoft game.

Zijn er al plannen voor een DS4 eigenlijk? Or geruchten of iets
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:13:29 #177
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188493844
Oh en goed nieuws,


Deze komt ook binnenkort :~ En is een timed exclusive van 3/4 maanden voor de Xbox en daarna gewoon naar de PS4, dus ze mogen bij de xbox even alle bugjes eruit halen en krijgen 'wij' een volwaardige game :~

Verder dacht ik dat deze game van EA was, maar néén gelukkig niet en ze hebben gezegd er waarschijnlijk geen microtransacties in te stoppen zoals 1$ voor trucks oid *O*
Fun fun fun fun
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188493864
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:11 schreef Jimbo het volgende:
Eigenlijk is het wel weer eens tijd voor een nieuwe Dark Souls. Hoop dat elden ring die itch gaat verhelpen. Vond sekiro leuk maar het is toch niet wat ik zocht in een fromsoft game.

Zijn er al plannen voor een DS4 eigenlijk? Or geruchten of iets
pi_188493962
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:11 schreef Jimbo het volgende:
Eigenlijk is het wel weer eens tijd voor een nieuwe Dark Souls. Hoop dat elden ring die itch gaat verhelpen. Vond sekiro leuk maar het is toch niet wat ik zocht in een fromsoft game.

Zijn er al plannen voor een DS4 eigenlijk? Or geruchten of iets
De Dark Souls serie is klaar. Elden Ring klinkt goed en gaat meer richting de DS serie (als in dark fantasy RPG).
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:35:16 #180
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_188494127
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:13 schreef Jimbo het volgende:
Oh en goed nieuws,


Deze komt ook binnenkort :~ En is een timed exclusive van 3/4 maanden voor de Xbox en daarna gewoon naar de PS4, dus ze mogen bij de xbox even alle bugjes eruit halen en krijgen 'wij' een volwaardige game :~

Verder dacht ik dat deze game van EA was, maar néén gelukkig niet en ze hebben gezegd er waarschijnlijk geen microtransacties in te stoppen zoals 1$ voor trucks oid *O*
Fun fun fun fun
Is het heel erg dat ik een goede skate game wil maar met de makkelijke besturing van Tony Hawk games? :@
Ik vond skate best leuk maar ik werd echt gestoord van m'n eigen onkunde om tricks te doen. :@
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:36:04 #181
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188494137
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 16:53 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Lekker bezig pik!

Nu op voor de platinum? (moet je totaal 3 andere paden nemen)
Ik mis 5 trophies voor de platinum. De 3 endings heb ik in 1 keer gehaald door een savegame op te slaan en die 2 keer opnieuw downloaden na de final boss.

Voor master of rings moet je hem minimaal 2 keer uitspelen en tijdens de 3e run tot ergens aan de helft. Voor meerdere ringen moet je saaie dingen doen voor covenants helaas.

Voor master of sorceries/pyromancies/miracles heb ik alles. Behalve die covenant dingen wederom. Miracles heeft er 3 en die andere hebben er beide 1 waardoor ik de trophies niet heb

Master of expression had ik kunnen hebben. Ik heb 2 gestures gemist waarvan 1 fout. Bij die van Patches had ik hem niet mogen vergeven dat hij me had opgesloten in die toren en dan had ik m gehad. Ik heb hem wel vergeven omdat ik dacht dat dat nodig was voor de questlines van Siegward/Anri/Yuria. Maar dat was dus niet verplicht. De andere gesture die ik niet heb was van Yellowfinger Heysel in dat moeras, maar daarvoor moest je de covenant van rosarias fingers hebben en je mocht Abyss Watchers nog niet verslagen hebben. Gezien ik de Silver Cat Ring van Sirris questline wilde hebben deze 1e run was het voor mij niet mogelijk om deze gesture te halen.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:37:22 #182
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188494148
quote:
:~:~
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

De Dark Souls serie is klaar. Elden Ring klinkt goed en gaat meer richting de DS serie (als in dark fantasy RPG).
Oh is de serie helemaal klaar... wat jammer ;( Dacht dat ze nog wel iets er mee zouden maken (blijft fantasy natuurlijk

Hopelijk is elden ring dan maag zo goed als ik hoop dat ie wordt :~ Hoop wel dat ze niet dat sekiro parry systeem erin gooien, dan sla ik heb gelijk over _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:38:34 #183
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188494162
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:35 schreef dud0r het volgende:

[..]

Is het heel erg dat ik een goede skate game wil maar met de makkelijke besturing van Tony Hawk games? :@
Ik vond skate best leuk maar ik werd echt gestoord van m'n eigen onkunde om tricks te doen. :@
Dan is dit niet de game voor jou ;( Deze heeft skate besturing

Snap je punt wel, vind het beide wel chill spelen maar die twinstick besturing geeft gewoon net wat meer beleving, doe je hem op 2 uur draaien heb je een crooked grind, doe je hem op 12 uur een nose grind, 6u een tailslide enzo, ik vond dat wel heel chill
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:39:07 #184
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188494174
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:36 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik mis 5 trophies voor de platinum. De 3 endings heb ik in 1 keer gehaald door een savegame op te slaan en die 2 keer opnieuw downloaden na de final boss.

Voor master of rings moet je hem minimaal 2 keer uitspelen en tijdens de 3e run tot ergens aan de helft. Voor meerdere ringen moet je saaie dingen doen voor covenants helaas.

Voor master of sorceries/pyromancies/miracles heb ik alles. Behalve die covenant dingen wederom. Miracles heeft er 3 en die andere hebben er beide 1 waardoor ik de trophies niet heb

Master of expression had ik kunnen hebben. Ik heb 2 gestures gemist waarvan 1 fout. Bij die van Patches had ik hem niet mogen vergeven dat hij me had opgesloten in die toren en dan had ik m gehad. Ik heb hem wel vergeven omdat ik dacht dat dat nodig was voor de questlines van Siegward/Anri/Yuria. Maar dat was dus niet verplicht. De andere gesture die ik niet heb was van Yellowfinger Heysel in dat moeras, maar daarvoor moest je de covenant van rosarias fingers hebben en je mocht Abyss Watchers nog niet verslagen hebben. Gezien ik de Silver Cat Ring van Sirris questline wilde hebben deze 1e run was het voor mij niet mogelijk om deze gesture te halen.
Je moet nog wel even dus :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188494196
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:36 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik mis 5 trophies voor de platinum. De 3 endings heb ik in 1 keer gehaald door een savegame op te slaan en die 2 keer opnieuw downloaden na de final boss.

Voor master of rings moet je hem minimaal 2 keer uitspelen en tijdens de 3e run tot ergens aan de helft. Voor meerdere ringen moet je saaie dingen doen voor covenants helaas.

Voor master of sorceries/pyromancies/miracles heb ik alles. Behalve die covenant dingen wederom. Miracles heeft er 3 en die andere hebben er beide 1 waardoor ik de trophies niet heb

Master of expression had ik kunnen hebben. Ik heb 2 gestures gemist waarvan 1 fout. Bij die van Patches had ik hem niet mogen vergeven dat hij me had opgesloten in die toren en dan had ik m gehad. Ik heb hem wel vergeven omdat ik dacht dat dat nodig was voor de questlines van Siegward/Anri/Yuria. Maar dat was dus niet verplicht. De andere gesture die ik niet heb was van Yellowfinger Heysel in dat moeras, maar daarvoor moest je de covenant van rosarias fingers hebben en je mocht Abyss Watchers nog niet verslagen hebben. Gezien ik de Silver Cat Ring van Sirris questline wilde hebben deze 1e run was het voor mij niet mogelijk om deze gesture te halen.
Ga je nog wel voor de platinum?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:44:13 #186
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188494244
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:39 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Je moet nog wel even dus :D
Ik heb geen zin om die items te farmen voor die covenants. Heb gisteren voor die van Aldrichs covenant geprobeerd. Half uurtje farmen in Anor Londo en dan gewoon 0 resultaat. Ik had er 10 nodig in dit geval, maar er zitten ook covenants bij waar ik er 30 moet.

Ik snap niet dat mensen dit voor hun plezier gaan zitten doen voor een trophy.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:45:10 #187
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188494259
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ga je nog wel voor de platinum?
Zie bovenstaande post.

Misschien een andere keer. Of als iemand mij een makkelijke manier vertelt hoe ik aan die covenants kom.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:53:59 #188
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188494365
Wat bedoel je trouwens met 3 totaal andere paden Jimbo?

Ik heb gewoon het "moeilijke" einde als eerste gedaan. Met die questlines van Yoel>Yuria>Anri. Als je dan de final boss verslagen hebt save je je game voordat je die bonfire aanraakt en upload je je savefile naar je PS+. Vervolgens ga je naar die final bonfire en heb je einde 3.

Dan download je die savefile en heal je je 8 dark sigils bij de firekeeper en heb je einde 1. Je moet wel iets van 400.000 souls hebben, maar dat heb je makkelijk als je alle zooi verkoopt in de inventory en je boss souls gebruikt.

Dan download je die savefile nog een keer, maar je geeft die eyes of the firekeeper aan haar en je summont haar bij de final bonfire en je hebt einde 2.
pi_188494430
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:45 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Zie bovenstaande post.

Misschien een andere keer. Of als iemand mij een makkelijke manier vertelt hoe ik aan die covenants kom.
Er staan tips over welke items je nodig hebt voor een bepaalde covenant en hoe je het beste aan die items kan komen:
https://psnprofiles.com/guide/4281-dark-souls-iii-trophy-guide
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:09:13 #190
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188494576
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:11 schreef Jimbo het volgende:
Eigenlijk is het wel weer eens tijd voor een nieuwe Dark Souls. Hoop dat elden ring die itch gaat verhelpen. Vond sekiro leuk maar het is toch niet wat ik zocht in een fromsoft game.

Zijn er al plannen voor een DS4 eigenlijk? Or geruchten of iets
Volgens mij is Dark Souls 3 de laatste en komt er nooit meer een deel 4. Was al sinds de release zo.

Echter is een deel 2 van Bloodborne of Demons Souls nooit uitgesloten.

Elden Ring gaat een open world Soulslike game worden had ik begrepen. Weet niet wat ik daarvan moet denken.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:10:17 #191
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188494598
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Er staan tips over welke items je nodig hebt voor een bepaalde covenant en hoe je het beste aan die items kan komen:
https://psnprofiles.com/guide/4281-dark-souls-iii-trophy-guide
Ik had al een en ander gelezen. Maar het lijkt me erg tijdrovend en saai. Heb je zelf die platinum?
pi_188494624
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:11 schreef Jimbo het volgende:
Eigenlijk is het wel weer eens tijd voor een nieuwe Dark Souls. Hoop dat elden ring die itch gaat verhelpen. Vond sekiro leuk maar het is toch niet wat ik zocht in een fromsoft game.

Zijn er al plannen voor een DS4 eigenlijk? Or geruchten of iets
Miyazaki heeft destijds gezegd dat DS3 de laatse Dark Souls zou zijn, in principe. Maar zeg nooit nooit.

Een Demon's Souls Remake, of Demon's Souls 2, of Bloodborne 2 zou echter ook :9~ :9~ :9~ zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188494641
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:10 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik had al een en ander gelezen. Maar het lijkt me erg tijdrovend en saai. Heb je zelf die platinum?
Nee, game staat op mijn lijst. Veel beelden gezien, maar nog niet zelf geprobeerd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188494702
quote:
Ik kijk daar persoonlijk meer naar uit dan naar Cyberpunk 2077 :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:19:39 #195
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188494804
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Miyazaki heeft destijds gezegd dat DS3 de laatse Dark Souls zou zijn, in principe. Maar zeg nooit nooit.

Een Demon's Souls Remake, of Demon's Souls 2, of Bloodborne 2 zou echter ook :9~ :9~ :9~ zijn.
Demon's Souls Remake voor de PS4 komt er aan zeggen ze.

Maar het blijft erg stil en vaag allemaal.

Dat is eigenlijk de volgende game die ik wil spelen.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:33:53 #196
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188495072
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Miyazaki heeft destijds gezegd dat DS3 de laatse Dark Souls zou zijn, in principe. Maar zeg nooit nooit.

Een Demon's Souls Remake, of Demon's Souls 2, of Bloodborne 2 zou echter ook :9~ :9~ :9~ zijn.
Bloodborne twee :~ :~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:34:09 #197
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188495077
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:19 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Demon's Souls Remake voor de PS4 komt er aan zeggen ze.

Maar het blijft erg stil en vaag allemaal.

Dat is eigenlijk de volgende game die ik wil spelen.
Remake is tof, remaster..laat maar
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:36:14 #198
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188495107
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:34 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Remake is tof, remaster..laat maar
Een remaster zou voor mij al goed zijn, ik heb hem namelijk nooit op de PS3 gespeeld destijds en ik ben wel zeer benieuwd geworden naar deze game.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:39:52 #199
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188495182
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:36 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Een remaster zou voor mij al goed zijn, ik heb hem namelijk nooit op de PS3 gespeeld destijds en ik ben wel zeer benieuwd geworden naar deze game.
Weet niet of je ps+ hebt/had en een ps3 hebt maar hij was ooit gratis met PS+, mss heb je hem dus al
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:40:54 #200
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_188495201
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:38 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Dan is dit niet de game voor jou ;( Deze heeft skate besturing

Snap je punt wel, vind het beide wel chill spelen maar die twinstick besturing geeft gewoon net wat meer beleving, doe je hem op 2 uur draaien heb je een crooked grind, doe je hem op 12 uur een nose grind, 6u een tailslide enzo, ik vond dat wel heel chill
Ja dat weet ik. En ik vond de beleving ook wel gaaf maar ik vond het zo verrot moeilijk om netjes tricks te doen. Alsof ik zelf op dat skateboard stond.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:43:40 #201
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188495242
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:40 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ja dat weet ik. En ik vond de beleving ook wel gaaf maar ik vond het zo verrot moeilijk om netjes tricks te doen. Alsof ik zelf op dat skateboard stond.
_O-

Moet zeggen dat ik heb misschien te veel gespeeld heb maar ik wist echt alles in die game te fixen. Had je hebt toevallig niet op hardcore mode staan? Dan was die besturing een draak idd (maar je kon wel weer makkelijker specifieke tricks doen omdat de game je niet hielp)

Met normale controls was het echt nooit vallen en super chill cruisen en skaten
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:44:29 #202
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188495257
Tevens rip "Hardcore Skate3rs" community ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188495729
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:35 schreef dud0r het volgende:

[..]

Is het heel erg dat ik een goede skate game wil maar met de makkelijke besturing van Tony Hawk games? :@
Ik vond skate best leuk maar ik werd echt gestoord van m'n eigen onkunde om tricks te doen. :@
Nee hoor, ik zou er 100 euro voor over hebben als ze deel 1 en 2 zouden remasteren.
Dat spel was zo baas, icm die muziek erbij.. Ontiegenlijk veel uren mee bezig geweest.
Hell To The Liars
pi_188495921
EA zal wel opeens weer een Skate willen maken als Session. heel goed zou verkopen de ratten :+
Oh ja en R.I.P. SSX :+
SOONY
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:27:36 #205
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188495943
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:39 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Weet niet of je ps+ hebt/had en een ps3 hebt maar hij was ooit gratis met PS+, mss heb je hem dus al
Wel PS+ geen PS3. Is het niet via dat PSNow mogelijk?
pi_188495997
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:10 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik had al een en ander gelezen. Maar het lijkt me erg tijdrovend en saai. Heb je zelf die platinum?
Van alle covenant dingen is de Darkmoon blade van de Blade of the Darkmoon covenant het lastigst want je kan de rewards alleen krijgen als je random gesummoned wordt door de covenant en dan met pvp de indringers in Anor Londo verslaan.

Ik vond het persoonlijk wel leuk om te doen, alleen heb je zelf geen enkele invloed of je auto gesummoned wordt of niet. Enige andere alternatief is Silver Knights farmen met een zo hoog mogelijk luck build (5.75% met 500 item discovery.). Zo heb ik mijn laatste concepts gekregen voor mijn platinum.

Tweede/derde playthrough voor de ringen stelt niks voor, ben je zo doorheen. De derde hoeft je niet eens af te maken. Vond het zelf een van de leukere plats die ik gehaald heb, door die trophies ben ik PVP gaan waarderen en er zo'n 500 uur in gestoken uiteindelijk.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:31:05 #207
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_188496001
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 19:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

_O-

Moet zeggen dat ik heb misschien te veel gespeeld heb maar ik wist echt alles in die game te fixen. Had je hebt toevallig niet op hardcore mode staan? Dan was die besturing een draak idd (maar je kon wel weer makkelijker specifieke tricks doen omdat de game je niet hielp)

Met normale controls was het echt nooit vallen en super chill cruisen en skaten
Geen idee waar ik het op had staan . Maar het ging vooral mis met die tricks DAT je dan driekwart moest draaien en dan ineens links of rechts moest. Dat lukte me nooit. Altijd andere tricks Dan degene die ik wilde er dan uit knallen. Het cruisen zelf was wel chill ja. Maar ik wil wat meer arcade achtig bij zoiets.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_188496608
En done
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:20:35 #209
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188496825
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:30 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Van alle covenant dingen is de Darkmoon blade van de Blade of the Darkmoon covenant het lastigst want je kan de rewards alleen krijgen als je random gesummoned wordt door de covenant en dan met pvp de indringers in Anor Londo verslaan.

Ik vond het persoonlijk wel leuk om te doen, alleen heb je zelf geen enkele invloed of je auto gesummoned wordt of niet. Enige andere alternatief is Silver Knights farmen met een zo hoog mogelijk luck build (5.75% met 500 item discovery.). Zo heb ik mijn laatste concepts gekregen voor mijn platinum.

Tweede/derde playthrough voor de ringen stelt niks voor, ben je zo doorheen. De derde hoeft je niet eens af te maken. Vond het zelf een van de leukere plats die ik gehaald heb, door die trophies ben ik PVP gaan waarderen en er zo'n 500 uur in gestoken uiteindelijk.
Ik word gewoon bijna nooit invaded en zelf invade ik ook niet. Ook niet als ik ember ben. Er gebeurt gewoon niks. En ik heb niets met luck gedaan, ik had 12 points op luck. Ik heb gisteravond een half uurtje Human Dregs proberen de farmen bij die paarse wizards in Anor Londo, maar na een half uur had ik 0 resultaat.

Ik ga dit echt niet uren doen voor een trophy. Ik heb wel de platinum van Bloodborne en 100%, maar daarin zaten niet van die saaie trophies.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:52:12 #210
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188497318
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:20 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik word gewoon bijna nooit invaded en zelf invade ik ook niet. Ook niet als ik ember ben. Er gebeurt gewoon niks. En ik heb niets met luck gedaan, ik had 12 points op luck. Ik heb gisteravond een half uurtje Human Dregs proberen de farmen bij die paarse wizards in Anor Londo, maar na een half uur had ik 0 resultaat.

Ik ga dit echt niet uren doen voor een trophy. Ik heb wel de platinum van Bloodborne en 100%, maar daarin zaten niet van die saaie trophies.
Die van die chalices was zooo saai
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:52:33 #211
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188497323
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:31 schreef dud0r het volgende:

[..]

Geen idee waar ik het op had staan . Maar het ging vooral mis met die tricks DAT je dan driekwart moest draaien en dan ineens links of rechts moest. Dat lukte me nooit. Altijd andere tricks Dan degene die ik wilde er dan uit knallen. Het cruisen zelf was wel chill ja. Maar ik wil wat meer arcade achtig bij zoiets.
Dan zat je assisted :P Op landen na was hardcore wel chiller spelen :9
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:53:14 #212
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188497333
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 20:27 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wel PS+ geen PS3. Is het niet via dat PSNow mogelijk?
Geen idee, bij PSnow staan sowieso games die ik niet kan vinden daar _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:15:07 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188497676
https://www.gamespot.com/(...)ounced/1100-6469182/

Persona 5 GOTY komt in de lente van 2020, dus april, mei of juni.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:15:17 #214
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188497678
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 21:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Die van die chalices was zooo saai
Dit waren inderdaad saaie levels vergeleken met de rest van de game.

Maar het is iets anders dan urenlang dezelfde beestjes verslaan en hopen dat ze een item droppen.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:31:17 #215
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188497938
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.gamespot.com/(...)ounced/1100-6469182/

Persona 5 GOTY komt in de lente van 2020, dus april, mei of juni.
weeb spel :6
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188498093
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.gamespot.com/(...)ounced/1100-6469182/

Persona 5 GOTY komt in de lente van 2020, dus april, mei of juni.
Wachten op een sale en dan spelen op de PS5, goed idee.
SOONY
pi_188498593
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.gamespot.com/(...)ounced/1100-6469182/

Persona 5 GOTY komt in de lente van 2020, dus april, mei of juni.
Royal is geen P5 goty.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 23:29:49 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188498676
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 23:21 schreef Drankster het volgende:

[..]

Royal is geen P5 goty.
Niet? Wat is het dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_188499263
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Niet? Wat is het dan?
quote:
A definitive, expanded version of the wonderfully stylish RPG, Persona 5, is on the way. Persona 5 Royal will feature a ton of new content and tweaks, similar to what developer Atlus had done in the past with Persona 4 Golden and Persona 3 FES. But it seems like it's doing a lot more than just adding content; it appears that major story elements are changing with the arrival of a new character who will make a significant impact on the Phantom Thieves' original journey.
pi_188499316
The Ultimate Royal Edition
SOONY
  zondag 18 augustus 2019 @ 03:53:42 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188500309
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 00:29 schreef Drankster het volgende:

[..]


[..]

Komt toch op hetzelfde neer?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_188502009
https://www.marktplaats.n(...)fa109c354bbabe740c1b

Het oude (pre Pro/Slim) model (weliswaar 1 TB) met Uncharted 4 voor 429 euro _O- :')

Zou die nou echt geen benul hebben, of gewoon hopen dat mensen erin trappen?
Het lijkt een bedrijf te zijn.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 11:33:05 #223
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188502683
quote:
11s.gif Op zondag 18 augustus 2019 10:42 schreef StateOfMind het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)fa109c354bbabe740c1b

Het oude (pre Pro/Slim) model (weliswaar 1 TB) met Uncharted 4 voor 429 euro _O- :')

Zou die nou echt geen benul hebben, of gewoon hopen dat mensen erin trappen?
Het lijkt een bedrijf te zijn.
_O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188502693
quote:
11s.gif Op zondag 18 augustus 2019 10:42 schreef StateOfMind het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)fa109c354bbabe740c1b

Het oude (pre Pro/Slim) model (weliswaar 1 TB) met Uncharted 4 voor 429 euro _O- :')

Zou die nou echt geen benul hebben, of gewoon hopen dat mensen erin trappen?
Het lijkt een bedrijf te zijn.
Volgens mij is de advertentie weg :+
SOONY
pi_188502733
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:33 schreef DKUp het volgende:

[..]

Volgens mij is de advertentie weg :+
Op mijn mobiel is ie er nog, vreemd.

Zoek maar eens op PS4 en dan de postcode van Bergen op Zoom invullen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188502915
DyingLightGame twitterde op woensdag 14-08-2019 om 16:00:29 The time has come to show you #DyingLight2 Official Gameplay Demo! Join us on a special stream on 26th August at 8PM CEST / 11AM PDT! SET A REMINDER – you don’t want to miss it! https://t.co/OPGIMAZKMY reageer retweet
SOONY
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 11:50:21 #227
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_188502922
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:49 schreef DKUp het volgende:
DyingLightGame twitterde op woensdag 14-08-2019 om 16:00:29 The time has come to show you #DyingLight2 Official Gameplay Demo! Join us on a special stream on 26th August at 8PM CEST / 11AM PDT! SET A REMINDER – you don’t want to miss it! https://t.co/OPGIMAZKMY reageer retweet
Ik heb deel 1 nog in het plastic liggen :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_188502945
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:50 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ik heb deel 1 nog in het plastic liggen :')
Ik heb wel een paar uur gespeeld, maar ik vind de besturing raar en ik vind geen medkits.
SOONY
  zondag 18 augustus 2019 @ 12:02:24 #229
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188503075
Je moet medkits craften
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188503081
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:50 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ik heb deel 1 nog in het plastic liggen :')
Heel rap uitpakken en spelen }:|
Dying Light is echt een verschrikkelijk toffe game _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188503087
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:02 schreef MMaRsu het volgende:
Je moet medkits craften
Oh ja ik vond de materialen daar nauwelijks voor.
SOONY
  zondag 18 augustus 2019 @ 12:15:45 #232
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188503248
Ja je moet alle zombies, kisjes, auto's looten :p

always be lootin
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 12:54:45 #233
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_188503786
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:02 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Heel rap uitpakken en spelen }:|
Dying Light is echt een verschrikkelijk toffe game _O_
Ben nog bezig met Dishonored 2. En heb nog genoeg in de backlog. Denk dat AC Odyssey de volgende wordt
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_188503814
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ja je moet alle zombies, kisjes, auto's looten :p

always be lootin
Ja, ik was meer bezig met klimmen en klauteren en missies doen.
SOONY
pi_188503862
Gisteren de VR gehaald en ik ben echt onder de indruk, holy shit. Ik las wat over slechte resolutie/graphics, moet zeggen dat dat per spel enorm verschilt en dat het me bovendien niet echt stoort. De hele ervaring is gewoon zoveel mooi/beter dan met een 'normaal' spel.

Hebben jullie nog tips voor de VR?
pi_188503879
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:54 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ben nog bezig met Dishonored 2. En heb nog genoeg in de backlog. Denk dat AC Odyssey de volgende wordt
Odyssey is echt heul heul heul groot. Maar wel tof.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 18 augustus 2019 @ 13:01:00 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188503887
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 12:59 schreef nickhguitar het volgende:
Gisteren de VR gehaald en ik ben echt onder de indruk, holy shit. Ik las wat over slechte resolutie/graphics, moet zeggen dat dat per spel enorm verschilt en dat het me bovendien niet echt stoort. De hele ervaring is gewoon zoveel mooi/beter dan met een 'normaal' spel.

Hebben jullie nog tips voor de VR?
Tetris Effect
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_188503900
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Odyssey is echt heul heul heul groot. Maar wel tof.
Met Kassandra heel Griekenland berijden en bevaren JAAAAAAA
SOONY
pi_188503901
quote:
19s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tetris Effect
Ja ik ben niet zo'n Tetris fan eigenlijk, wat voegt VR hier uberhaupt toe?
pi_188503912
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:01 schreef DKUp het volgende:

[..]

Met Kassandra heel Griekenland berijden en bevaren JAAAAAAA
Ik heb eergisteren eindelijk de het complete Amazone pakje voor Kassandra bij elkaar weten te krijgen :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188503963
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:02 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb eergisteren eindelijk de het complete Amazone pakje voor Kassandra bij elkaar weten te krijgen :9~
Moet ik volgens mij nog compleet krijgen, maar ik ben met de derde dlc bezig met Darius.
Zoveel content in die game *;
SOONY
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 13:07:01 #242
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188503971
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 11:50 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ik heb deel 1 nog in het plastic liggen :')
High five, ik ook _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 18 augustus 2019 @ 13:08:52 #243
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188503989
Welke class in Diablo 3 vinden jullie het fijnste spelen?
Ben tot nu toe niet weg van de Barbarian en de Demon Hunter, waar ik de Crusader heerlijk vond.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188504005
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:06 schreef DKUp het volgende:

[..]

Moet ik volgens mij nog compleet krijgen, maar ik ben met de derde dlc bezig met Darius.
Zoveel content in die game *;
De Heroes of the Cult moet je uitmoorden voor de completen set.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 13:11:06 #245
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188504014
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke class in Diablo 3 vinden jullie het fijnste spelen?
Ben tot nu toe niet weg van de Barbarian en de Demon Hunter, waar ik de Crusader heerlijk vond.
op console was ik wel fan vd monk,

Voor snelheid een volledig gelevelde DH, al is een whirlwind barb ook tof.. .T ligt vooral aan je gear. Een WD is ook heel tof als je de juiste spullen hebt
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 18 augustus 2019 @ 13:16:17 #246
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188504070
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja ik ben niet zo'n Tetris fan eigenlijk, wat voegt VR hier uberhaupt toe?
De special effects zijn in VR. Maar als je Tetris niet leuk vindt ben je dood van binnen en hoef je de game inderdaad niet te halen :N
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_188505333
Net even een stukje Skyrim VR geprobeerd, maar daar heb je de move controllers wel echt voor nodig he? Met het rechterpookje van je reguliere controller beweeg je in 'schokken' van links naar rechts, dat is geen doen :P
pi_188509074
Klein AC Odyssey probleempje (@DKUp O-) )

Destijds heb ik de Main Story helemaal uitgespeeld (de familie questline zeg maar) en ik weet 100% zeker dat ik die helemaal uitgespeeld heb (Chapter 1 t/m Chapter 9 + de Epiloog; voor elke Chapter krijg je een trophy en ik heb ze allemaal).

Nu ben ik sinds kort weer verder gegaan met de game en nu mis ik van de Delian League Cultists de 3e in het schema (Rhexenor the Hand).
Er staan helemaal geen quests meer open in Attika/Greater Athens, dus ik ben eens gaan googlen.

Deze Rhexenor the Hand komt voorbij in een niet te missen Storyline quest (A Musing Tale) in Chapter 8, waar je hem vermoord.
En aangezien ik die Stroryline destijds al heb uitgespeeld moet ik hem dus al gedood hebben.

Echter in mijn Cultists overzicht staat hij nog op grijs ipv rood (=dood).
Hij is dus niet als 'dood' zijnde geregistreerd, terwijl ik hem wel gehad heb destijds bij de mainquest.

Volgens Google komt dat probleem vaker voor.

Is er ergens nog een manier om hem alsnog op 'dood' te krijgen?

Voor de Platinum moet je oa alle Cultists gedood hebben: allemaal moeten ze op rood staan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188509234
quote:
9s.gif Op zondag 18 augustus 2019 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
Klein AC Odyssey probleempje (@:DKUp O-) )

Destijds heb ik de Main Story helemaal uitgespeeld (de familie questline zeg maar) en ik weet 100% zeker dat ik die helemaal uitgespeeld heb (Chapter 1 t/m Chapter 9 + de Epiloog; voor elke Chapter krijg je een trophy en ik heb ze allemaal).

Nu ben ik sinds kort weer verder gegaan met de game en nu mis ik van de Delian League Cultists de 3e in het schema (Rhexenor the Hand).
Er staan helemaal geen quests meer open in Attika/Greater Athens, dus ik ben eens gaan googlen.

Deze Rhexenor the Hand komt voorbij in een niet te missen Storyline quest (A Musing Tale) in Chapter 8, waar je hem vermoord.
En aangezien ik die Stroryline destijds al heb uitgespeeld moet ik hem dus al gedood hebben.

Echter in mijn Cultists overzicht staat hij nog op grijs ipv rood (=dood).
Hij is dus niet als 'dood' zijnde geregistreerd, terwijl ik hem wel gehad heb destijds bij de mainquest.

Volgens Google komt dat probleem vaker voor.

Is er ergens nog een manier om hem alsnog op 'dood' te krijgen?

Voor de Platinum moet je oa alle Cultists gedood hebben: allemaal moeten ze op rood staan.
Amazone Gear heb ik volgens mij wel ja.

Ik heb geen idee, misschien melding maken in het Ubisof Forum.
SOONY
pi_188511098
quote:
9s.gif Op zondag 18 augustus 2019 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
Klein AC Odyssey probleempje (@:DKUp O-) )

Destijds heb ik de Main Story helemaal uitgespeeld (de familie questline zeg maar) en ik weet 100% zeker dat ik die helemaal uitgespeeld heb (Chapter 1 t/m Chapter 9 + de Epiloog; voor elke Chapter krijg je een trophy en ik heb ze allemaal).

Nu ben ik sinds kort weer verder gegaan met de game en nu mis ik van de Delian League Cultists de 3e in het schema (Rhexenor the Hand).
Er staan helemaal geen quests meer open in Attika/Greater Athens, dus ik ben eens gaan googlen.

Deze Rhexenor the Hand komt voorbij in een niet te missen Storyline quest (A Musing Tale) in Chapter 8, waar je hem vermoord.
En aangezien ik die Stroryline destijds al heb uitgespeeld moet ik hem dus al gedood hebben.

Echter in mijn Cultists overzicht staat hij nog op grijs ipv rood (=dood).
Hij is dus niet als 'dood' zijnde geregistreerd, terwijl ik hem wel gehad heb destijds bij de mainquest.

Volgens Google komt dat probleem vaker voor.

Is er ergens nog een manier om hem alsnog op 'dood' te krijgen?

Voor de Platinum moet je oa alle Cultists gedood hebben: allemaal moeten ze op rood staan.
Verkeerde save geopend? Hij slaat automatisch op en waarschijnlijk heb je niet de laatste save geopend
pi_188511112
Ik zag gister voor het eerst dat spel waarin je een aap bent en je moet overleven, holy shit dat zag er gaaf uit _O_
  zondag 18 augustus 2019 @ 20:50:34 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188511229
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2019 20:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zag gister voor het eerst dat spel waarin je een aap bent en je moet overleven, holy shit dat zag er gaaf uit _O_
Donkey Kong Country?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 18 augustus 2019 @ 20:55:29 #253
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_188511316
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke class in Diablo 3 vinden jullie het fijnste spelen?
Ben tot nu toe niet weg van de Barbarian en de Demon Hunter, waar ik de Crusader heerlijk vond.
Witch Doctor, Demon Hunter en Necromancer.

Redelijk ver met Days Gone ondertussen, wat een game zeg. Heb Dying Light al klaar liggen om daarna te spelen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Black-Hole op 18-08-2019 21:00:37 ]
pi_188511424
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2019 20:44 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Verkeerde save geopend? Hij slaat automatisch op en waarschijnlijk heb je niet de laatste save geopend
Die verhaallijn heb ik een paar maanden geleden gespeeld. Op mijn oude PS4.
Paar weken terug ben ik op mijn nieuwe Pro verder gegaan en heb ik alles uit de Cloud van PS Plus weer gedownload en toen gewoon op continue gedrukt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188513069
quote:
9s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:21 schreef Gehrman het volgende:
Gothalion twitterde op zondag 18-08-2019 om 16:37:45 Like what you see, @:NoMansSky https://t.co/1lNZ7WgRzt reageer retweet
[ afbeelding ]
Dikke lul
SOONY
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 22:36:11 #257
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188513197
:') nomansdick
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188513267
Ik zag een Gamescom-lijstje over de vermoedelijk games tijdens de Open Night Live en dat was vreselijk kut.
SOONY
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 22:42:14 #259
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188513304
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:39 schreef DKUp het volgende:
Ik zag een Gamescom-lijstje over de vermoedelijk games tijdens de Open Night Live en dat was vreselijk kut.
vertel
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188513382
quote:
[quote]0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:42 schreef Jimbo het volgende:

[..]

vertel
New_WabiSabi twitterde op zondag 18-08-2019 om 17:08:06 Ancestors, Anno 1800, Attack on titan 2 (maybe coming to stadia? no idea what news there'd be for this game), baby hands VR, Borderlands 3 (duh). reageer retweet
New_WabiSabi twitterde op zondag 18-08-2019 om 17:18:06 Cibtrik, Control, Cyberpunk 2077, Darksiders: Genesis, Destroy All Humans, Disintegration, Doom Eternal, Elder Scrolls Online, Erica (FINALLY), Farming Simulator 2019 (Best game ever, definitely) reageer retweet
New_WabiSabi twitterde op zondag 18-08-2019 om 17:22:13 Gears 5, GRID, Injection pie23 No Name No Number, Iron Harvest, Journey to the Savage Planet, Just Dance 2020, Kine, LotR Card Game, Madden NFL 2020, Metro Exodus, (I just know that all the games in this thread at getting news, I won't be mentioning if they're Stadia ports) reageer retweet
New_WabiSabi twitterde op zondag 18-08-2019 om 17:25:42 Moving Out, Mortal Kombat 11, One Punch Man, Orcs Must Die 3 (YES, one that is actually titled '3'), Pig Eat Ball, Port Royale 4, Predator: Hunting Grounds, Remnant: From the Ashes, Remothered: Broken Porcelain, Sakura Wars (finally, more info), Shenmue 3, Skyforge. reageer retweet
New_WabiSabi twitterde op zondag 18-08-2019 om 17:30:22 Snowrunner, Spacebase Startopia (yes, it's real), Streets of Rage 4 (FINALLY), The Dark Pictures Anthology Man of Medan, Tokyo Chronos, Tokyo Ghoul: Re Call to Exist (finally), Trails of Cold Steel 3, Wasteland 3, Watchdogs Legion and lastly, Windjammer reageer retweet
New_WabiSabi twitterde op zondag 18-08-2019 om 17:33:17 Clarifying some things now that I have shared names: these are general games that are getting new info or trailers at Gamescom. There is obvious/confirmed stuff I didn't mention like Death Stranding, but I'm just mentioning what me and @GenosPapa found. reageer retweet
Aanwezige games en de al aangekondigde games weggelaten of zo van die E3 2019-leaker.....

[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 18-08-2019 22:54:11 ]
SOONY
  zondag 18 augustus 2019 @ 22:51:23 #261
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188513416
quote:
9s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:48 schreef DKUp het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New_WabiSabi twitterde op zondag 18-08-2019 om 17:18:06 Cibtrik, Control, Cyberpunk 2077, Darksiders: Genesis, Destroy All Humans, Disintegration, Doom Eternal, Elder Scrolls Online, Erica (FINALLY), Farming Simulator 2019 (Best game ever, definitely) reageer retweet
New_WabiSabi twitterde op zondag 18-08-2019 om 17:22:13 Gears 5, GRID, Injection pie23 No Name No Number, Iron Harvest, Journey to the Savage Planet, Just Dance 2020, Kine, LotR Card Game, Madden NFL 2020, Metro Exodus, (I just know that all the games in this thread at getting news, I won't be mentioning if they're Stadia ports) reageer retweet
New_WabiSabi twitterde op zondag 18-08-2019 om 17:25:42 Moving Out, Mortal Kombat 11, One Punch Man, Orcs Must Die 3 (YES, one that is actually titled '3'), Pig Eat Ball, Port Royale 4, Predator: Hunting Grounds, Remnant: From the Ashes, Remothered: Broken Porcelain, Sakura Wars (finally, more info), Shenmue 3, Skyforge. reageer retweet
New_WabiSabi twitterde op zondag 18-08-2019 om 17:30:22 Snowrunner, Spacebase Startopia (yes, it's real), Streets of Rage 4 (FINALLY), The Dark Pictures Anthology Man of Medan, Tokyo Chronos, Tokyo Ghoul: Re Call to Exist (finally), Trails of Cold Steel 3, Wasteland 3, Watchdogs Legion and lastly, Windjammer reageer retweet
New_WabiSabi twitterde op zondag 18-08-2019 om 17:33:17 Clarifying some things now that I have shared names: these are general games that are getting new info or trailers at Gamescom. There is obvious/confirmed stuff I didn't mention like Death Stranding, but I'm just mentioning what me and @:GenosPapa found. reageer retweet
Aanwezige games en de al aangekondigde games weggelaten of zo van die E3 2019-leaker.....
Ja dat werkt dus niet, Tweets in een spoiler ;(

Kut FOK! :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 18 augustus 2019 @ 22:53:46 #262
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188513447
Dan haal ik hem wel weg en op goed geluk dat niemand gaat zeiken :+
SOONY
  zondag 18 augustus 2019 @ 22:54:45 #263
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_188513463
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:53 schreef DKUp het volgende:
Dan haal ik hem wel weg en goed op geluk dat niemand gaat zeiken :+
Ik denk dat @MMaRsu gaat zeggen dat Sabi een onbetrouwbare bron is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 18 augustus 2019 @ 22:56:04 #264
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_188513480
De ontbrekende Cultist, dat probleem is opgelost *O*
Nu hoef ik alleen nog maar 1 Sage en die knakker in het midden en dan heb ik alle Cultists gedood.

Morgen maar eens kijken wat er verder nog moet gebeuren voor de platinum, maar volgens mij valt dat wel te doen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 18 augustus 2019 @ 22:57:30 #265
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188513500
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik denk dat @:mmarsu gaat zeggen dat Sabi een onbetrouwbare bron is.
SOONY
  zondag 18 augustus 2019 @ 22:58:42 #266
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188513516
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:56 schreef StateOfMind het volgende:
De ontbrekende Cultist, dat probleem is opgelost *O*
Nu hoef ik alleen nog maar 1 Sage en die knakker in het midden en dan heb ik alle Cultists gedood.

Morgen maar eens kijken wat er verder nog moet gebeuren voor de platinum, maar volgens mij valt dat wel te doen.
Yes!
SOONY
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 23:01:09 #267
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188513557
Geen elden ring :'(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 23:02:41 #268
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188513580
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik denk dat @:mmarsu gaat zeggen dat Sabi een onbetrouwbare bron is.
Alleen als daar een youtube filmpje over bestaat
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:02:53 #269
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188513584
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:01 schreef Jimbo het volgende:
Geen elden ring :'(
Ik weet niet of dit over morgenavond gaat of over dat en/of andere aankondigen op andere dagen.
SOONY
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:10:01 #270
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_188513678
Die Season Pass van AC Odysey, bevatte die niet ook, naast de dlc's ook AC 3 Remastered én AC Liberation?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Razer gaming gearG2A Gamekeys en ElectronicsBig Fish Games
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:10:13 #271
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188513683
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:10 schreef StateOfMind het volgende:
Die Season Pass van AC Odysey, bevatte die niet ook, naast de dlc's ook AC 3 Remastered én AC Liberation?
:Y
SOONY
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:15:45 #272
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_188513758
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:10 schreef DKUp het volgende:

[..]

:Y
Hmmmm, die zal ik tzt dan eens serieus gaan overwegen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 23:19:54 #273
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188513839
Gewoon doen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 18 augustus 2019 @ 23:26:23 #274
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188513954
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:15 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hmmmm, die zal ik tzt dan eens serieus gaan overwegen.
Een keertje in de sale kopen.
SOONY
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 23:35:33 #275
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_188514106
Streets of rage 4! *O* *O* *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 00:33:07 #276
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188514614
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 19 augustus 2019 @ 07:18:19 #277
-1 #ANONIEM
pi_188515615
Geen spyro dlc ;(
  maandag 19 augustus 2019 @ 07:56:10 #278
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_188515774
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:26 schreef DKUp het volgende:

[..]

Een keertje in de sale kopen.
Hij is nu in de sale zie ik *O*

24 euro (t/m 22 augustus *O* )
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games maandag 19 augustus 2019 @ 08:01:41 #279
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_188515794
Vanmiddag call of duty spelen *O*
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 19 augustus 2019 @ 08:10:21 #280
429367 DKUp
ON TOUR
pi_188515831
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 00:33 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
:B
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2019 07:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
Geen spyro dlc ;(
Ach Spyro komt wel weer binnen drie jaar op de nieuwe consoles :9
quote:
11s.gif Op maandag 19 augustus 2019 07:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hij is nu in de sale zie ik *O*

24 euro (t/m 22 augustus *O* )
w/
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 08:01 schreef Oscar. het volgende:
Vanmiddag call of duty spelen *O*
JAAAAAAA _O_
SOONY
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesG2A Gamekeys en ElectronicsDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  maandag 19 augustus 2019 @ 08:22:17 #281
171727 StateOfMind
Ashen One
pi_188515902
Ik denk dat ik straks, ter afwisseling om tussendoor een potje te spelen, Battlefield 4 maar weer eens ga installeren :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 19 augustus 2019 @ 08:54:20 #282
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188516205
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2019 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik denk dat @:mmarsu gaat zeggen dat Sabi een onbetrouwbare bron is.
ik ken em niet, zou dat moeten?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 19 augustus 2019 @ 08:54:36 #283
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188516207
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 23:02 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Alleen als daar een youtube filmpje over bestaat
:')!

Als ik een filmpje post is t nie goed

als ik zelf probeer uit te schrijven over iets dan ben ik weer aan het zeiken

tis goed met jullie :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 19 augustus 2019 @ 08:55:46 #284
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188516226
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 00:33 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
:')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 19 augustus 2019 @ 09:33:39 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188516631
Demo gedaan van de PSVR Blood & Truth.
Leuk, maar wel echt een kopie (of verdere uitwerking) van de VR Worlds demo London Heist.
En ook hier weer: tracking is key. Zolang ie werkt, is t leuk. Maar als die gaat lopen kutten mik je voor geen meter meer.....
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 19 augustus 2019 @ 09:34:42 #286
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188516638
Kan iemand even in 1 zin samenvatten wat er precies is met die BL3/Boycot/whatever.
2 zinnen mag ook.

Ik vang wat kreten op her en der maar meer ook niet.
  maandag 19 augustus 2019 @ 09:45:19 #287
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188516736
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:34 schreef Ixnay het volgende:
Kan iemand even in 1 zin samenvatten wat er precies is met die BL3/Boycot/whatever.
2 zinnen mag ook.

Ik vang wat kreten op her en der maar meer ook niet.
Let's not.

Een echte boycot is helemaal niet in effect.

Maar het trekt wel kliks :)

Er is een kleine groep mensen die helemaal klaar zijn met gearbox, 2k en hun schamele praktijken. Laten we het daarop houden.

De game gaat gewoon goed verkopen, al verwacht ik een stuk minder dan BL2.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 19 augustus 2019 @ 10:17:55 #288
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188517178
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:45 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Let's not.

Een echte boycot is helemaal niet in effect.

Maar het trekt wel kliks :)

Er is een kleine groep mensen die helemaal klaar zijn met gearbox, 2k en hun schamele praktijken. Laten we het daarop houden.

De game gaat gewoon goed verkopen, al verwacht ik een stuk minder dan BL2.
Maar wat is er dan precies? Wat zijn die praktijken dan?
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:09:07 #289
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_188517836
Wel jammer dat je geen 3rd party VR brillen op de PS4 kan doen, begrijpelijk wel.

Had dit weekend een Oculus Quest tot mijn beschikking en was echt mega tof. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 19-08-2019 11:26:15 ]
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:12:20 #290
-1 #ANONIEM
pi_188517872
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 09:34 schreef Ixnay het volgende:
Kan iemand even in 1 zin samenvatten wat er precies is met die BL3/Boycot/whatever.
2 zinnen mag ook.

Ik vang wat kreten op her en der maar meer ook niet.
Een idioot deed iets wat niet mag (lekken van informatie) en werd daarop aangesproken door bedrijf.
Andere (klein groepje, 3 niet FOK'ers en MMaRsu ongeveer) idioten vinden het bedrijf nu idioot en doen huilie huilie en willen een boycot.
Big Fish GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesRazer gaming gear
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:16:37 #291
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188517928
Doe ff normaal Scrummie, dat je het zelf onzin vind is prima, maar om anderen af te zeiken die het wel een principe kwestie en het een morele kwestie vinden, naast alle belachelijke en ronduit gestoorde acties van Randy Pitchford zelf, is er genoeg reden om die game niet te halen.

Ik ga de game gewoon halen trouwens :? Volgend jaar op Steam.

Godsamme, wat een jankbal ben je ook. Allemaal mensen uitmaken voor idioten omdat je het niet eens bent met hun. Hoe kortzichtig kan je zijn. Neem die Gearbox/2k dildo maar lekker in je reet ja.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:18:57 #292
-1 #ANONIEM
pi_188517954
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:16 schreef MMaRsu het volgende:
Doe ff normaal Scrummie, dat je het zelf onzin vind is prima, maar om anderen af te zeiken die het wel een principe kwestie en het een morele kwestie vinden, naast alle belachelijke en ronduit gestoorde acties van Randy Pitchford zelf, is er genoeg reden om die game niet te halen.

Ik ga de game gewoon halen trouwens :? Volgend jaar op Steam.

Godsamme, wat een jankbal ben je ook. Allemaal mensen uitmaken voor idioten omdat je het niet eens bent met hun. Hoe kortzichtig kan je zijn. Neem die Gearbox/2k dildo maar lekker in je reet ja.
Ziedend.
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:21:27 #293
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188517987
Oftewel, het gaat helemaal nergens over.

Als je niks van de game wil meekrijgen lukt dat makkelijk. Als je iets ziet dat lijkt op Borderlands 3 nieuws scroll je lekker verder en wacht tot de game uitkomt.

Wil je de laatste nieuwtjes graag weten en gelekte informatie, dan houdt niemand je tegen om erop te klikken.

Stel je vindt de actie tegen de werknemer die informatie lekte onrechtvaardig, dan is het je volledige recht om de game alsnog wel/niet te kopen.
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:21:50 #294
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188517994
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ziedend.
Nee, de enige hier die ziedend is ben jij omdat anderen een keer een spel niet willen kopen, zijn het gelijk allemaal idioten ongeacht wat hun argument is om de game niet te halen.

Nogmaals, neem lekker die bedrijfsdildo in je reet, daar hou je zo graag van toch.

Iedereen kan idd eigen keuzes maken zoals ixnay zegt, ook al vind je de naam Gearbox stom en haal je daarom de game niet. Wat boeit mij dat nou. Wat boeit JOU dat nou :').

Komt Friday dalijk hier weer binnen heb ik het zeker weer gedaan :D
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:24:06 #295
-1 #ANONIEM
pi_188518034
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:21 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat boeit mij dat nou. Wat boeit JOU dat nou :').
Ja, precies. Niets :).
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:24:31 #296
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188518043
Ik vind die aanstellerij om spoilers eerlijk gezegd ook erg overdreven vaak.

Stel iemand vertelt iets over hoe een game afloopt. Is dat dan zo'n ramp? Gaat dat dan zo ten koste van je beleving? Vaak snap je het op het moment van lezen niet eens, dat het een spoiler is.
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:25:10 #297
-1 #ANONIEM
pi_188518047
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:24 schreef Ixnay het volgende:

Stel iemand vertelt iets over hoe een game afloopt. Is dat dan zo'n ramp?
Uh ja, dat zou ik best kut vinden.
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:41:19 #298
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188518246
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ja, precies. Niets :).
Waarom zijn het dan allemaal idioten :') blijf rustaagh
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:41:59 #299
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188518259
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:24 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind die aanstellerij om spoilers eerlijk gezegd ook erg overdreven vaak.

Stel iemand vertelt iets over hoe een game afloopt. Is dat dan zo'n ramp? Gaat dat dan zo ten koste van je beleving? Vaak snap je het op het moment van lezen niet eens, dat het een spoiler is.
T waren niet eens spoilers.. waren gewoon character details zoals skilltrees, type guns etc.

Maargoed sommige mensen maken het groter dan t is
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:47:48 #300
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188518313
Maarre.. om maar weer ff ontopic te gaan..

Staan er behalve Ghost of Tushima en TLOU 2 nog exclusives gepland voor het laatste jaartje van de ps4?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Zavvi - Fandom en GeekgearZavvi - Fandom en GeekgearZavvi - Fandom en Geekgear
  maandag 19 augustus 2019 @ 11:51:11 #301
352376 voetbalmanager2
pi_188518350
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:47 schreef MMaRsu het volgende:
Maarre.. om maar weer ff ontopic te gaan..

Staan er behalve Ghost of Tushima en TLOU 2 nog exclusives gepland voor het laatste jaartje van de ps4?
Death Stranding
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')