twitter:DyingLightGame twitterde op woensdag 14-08-2019 om 16:00:29The time has come to show you #DyingLight2 Official Gameplay Demo! Join us on a special stream on 26th August at 8PM CEST / 11AM PDT! SET A REMINDER – you don’t want to miss it! https://t.co/OPGIMAZKMY reageer retweet
Ik heb deel 1 nog in het plastic liggenquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:49 schreef DKUp het volgende:
twitter:DyingLightGame twitterde op woensdag 14-08-2019 om 16:00:29The time has come to show you #DyingLight2 Official Gameplay Demo! Join us on a special stream on 26th August at 8PM CEST / 11AM PDT! SET A REMINDER – you don’t want to miss it! https://t.co/OPGIMAZKMY reageer retweet
Ik heb wel een paar uur gespeeld, maar ik vind de besturing raar en ik vind geen medkits.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 nog in het plastic liggen
Heel rap uitpakken en spelenquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben nog bezig met Dishonored 2. En heb nog genoeg in de backlog. Denk dat AC Odyssey de volgende wordtquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heel rap uitpakken en spelen![]()
Dying Light is echt een verschrikkelijk toffe game
Ja, ik was meer bezig met klimmen en klauteren en missies doen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ja je moet alle zombies, kisjes, auto's looten :p
always be lootin
Odyssey is echt heul heul heul groot. Maar wel tof.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben nog bezig met Dishonored 2. En heb nog genoeg in de backlog. Denk dat AC Odyssey de volgende wordt
Tetris Effectquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:59 schreef nickhguitar het volgende:
Gisteren de VR gehaald en ik ben echt onder de indruk, holy shit. Ik las wat over slechte resolutie/graphics, moet zeggen dat dat per spel enorm verschilt en dat het me bovendien niet echt stoort. De hele ervaring is gewoon zoveel mooi/beter dan met een 'normaal' spel.
Hebben jullie nog tips voor de VR?
Met Kassandra heel Griekenland berijden en bevaren JAAAAAAAquote:Op zondag 18 augustus 2019 13:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Odyssey is echt heul heul heul groot. Maar wel tof.
Ik heb eergisteren eindelijk de het complete Amazone pakje voor Kassandra bij elkaar weten te krijgenquote:Op zondag 18 augustus 2019 13:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met Kassandra heel Griekenland berijden en bevaren JAAAAAAA
Moet ik volgens mij nog compleet krijgen, maar ik ben met de derde dlc bezig met Darius.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren eindelijk de het complete Amazone pakje voor Kassandra bij elkaar weten te krijgen
High five, ik ookquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
De Heroes of the Cult moet je uitmoorden voor de completen set.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Moet ik volgens mij nog compleet krijgen, maar ik ben met de derde dlc bezig met Darius.
Zoveel content in die game
op console was ik wel fan vd monk,quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke class in Diablo 3 vinden jullie het fijnste spelen?
Ben tot nu toe niet weg van de Barbarian en de Demon Hunter, waar ik de Crusader heerlijk vond.
De special effects zijn in VR. Maar als je Tetris niet leuk vindt ben je dood van binnen en hoef je de game inderdaad niet te halenquote:Op zondag 18 augustus 2019 13:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo'n Tetris fan eigenlijk, wat voegt VR hier uberhaupt toe?
Amazone Gear heb ik volgens mij wel ja.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
Klein AC Odyssey probleempje (@:DKUp)
Destijds heb ik de Main Story helemaal uitgespeeld (de familie questline zeg maar) en ik weet 100% zeker dat ik die helemaal uitgespeeld heb (Chapter 1 t/m Chapter 9 + de Epiloog; voor elke Chapter krijg je een trophy en ik heb ze allemaal).
Nu ben ik sinds kort weer verder gegaan met de game en nu mis ik van de Delian League Cultists de 3e in het schema (Rhexenor the Hand).
Er staan helemaal geen quests meer open in Attika/Greater Athens, dus ik ben eens gaan googlen.
Deze Rhexenor the Hand komt voorbij in een niet te missen Storyline quest (A Musing Tale) in Chapter 8, waar je hem vermoord.
En aangezien ik die Stroryline destijds al heb uitgespeeld moet ik hem dus al gedood hebben.
Echter in mijn Cultists overzicht staat hij nog op grijs ipv rood (=dood).
Hij is dus niet als 'dood' zijnde geregistreerd, terwijl ik hem wel gehad heb destijds bij de mainquest.
Volgens Google komt dat probleem vaker voor.
Is er ergens nog een manier om hem alsnog op 'dood' te krijgen?
Voor de Platinum moet je oa alle Cultists gedood hebben: allemaal moeten ze op rood staan.
Verkeerde save geopend? Hij slaat automatisch op en waarschijnlijk heb je niet de laatste save geopendquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
Klein AC Odyssey probleempje (@:DKUp)
Destijds heb ik de Main Story helemaal uitgespeeld (de familie questline zeg maar) en ik weet 100% zeker dat ik die helemaal uitgespeeld heb (Chapter 1 t/m Chapter 9 + de Epiloog; voor elke Chapter krijg je een trophy en ik heb ze allemaal).
Nu ben ik sinds kort weer verder gegaan met de game en nu mis ik van de Delian League Cultists de 3e in het schema (Rhexenor the Hand).
Er staan helemaal geen quests meer open in Attika/Greater Athens, dus ik ben eens gaan googlen.
Deze Rhexenor the Hand komt voorbij in een niet te missen Storyline quest (A Musing Tale) in Chapter 8, waar je hem vermoord.
En aangezien ik die Stroryline destijds al heb uitgespeeld moet ik hem dus al gedood hebben.
Echter in mijn Cultists overzicht staat hij nog op grijs ipv rood (=dood).
Hij is dus niet als 'dood' zijnde geregistreerd, terwijl ik hem wel gehad heb destijds bij de mainquest.
Volgens Google komt dat probleem vaker voor.
Is er ergens nog een manier om hem alsnog op 'dood' te krijgen?
Voor de Platinum moet je oa alle Cultists gedood hebben: allemaal moeten ze op rood staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |