Geen 2e kans? Harde tante.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik laat m'n gcjoel bff4evah tattoo weglaseren hoor
Alles mag hier door elkaar tochquote:
Volgens mij ook standup daar. Althans dat begreep ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:50 schreef DjRex89 het volgende:
Er is blijkbaar ook een wazig art/cultuur festival in Edinburg deze maand (Fringe festival) maar kan nergens fatsoenlijk zien wat het nou precies is. Beetje hoog vrijheid blijheid gehalte
Arcade, Haggis 'n Nachoquote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:14 schreef DjRex89 het volgende: Morgen trouwens een lang weekend naar Edinburgh, iemand nog tips?
![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:50 schreef DjRex89 het volgende:
Er is blijkbaar ook een wazig art/cultuur festival in Edinburg deze maand (Fringe festival) maar kan nergens fatsoenlijk zien wat het nou precies is. Beetje hoog vrijheid blijheid gehalte
En en.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe beviel het cadeau voor je neefje? Wat is het uiteindelijk geworden?
Vrouwen praten met elkaar in de vorm van complimentjes geven (zie al die jurkjes discussies), wij mannen hier door elkaar af te troeven (wie heeft de grootste Fok-pener).quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik las net iets over communicatie en mannen en niet goed enzo.
Wat mij opvalt is dat vrouwen veel meer en gedetailleerder praten. En mannen meer to the point zijn.
Dit verschil wordt dan vaak aangeduidt als slechte communicatie.
Echter gaat het om een ander type communicatie.
Voorbeeld: een klant wil heel graag x gedaan hebben in de vakantie, antwoord dit lukt niet omdat y dit uitvoert en op vakantie is.
Klant boos en meldt bij directie slechte communicatie.
Beter was een langer verhaal net emotie. We zijn hartstikke druk en zouden u graag direct helpen. Echter de persoon die alle ins en outs van uw project weet is er volgende week weer en zal u direct kunnen helpen.
Zoiets...mand!
Ik heb trouwens de grootste FOK pener maar dat mag je nooit zeggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Vrouwen praten met elkaar in de vorm van complimentjes geven (zie al die jurkjes discussies), wij mannen hier door elkaar af te troeven (wie heeft de grootste Fok-pener).
Wees niet bang, kom jij toch nooit bij in de buurt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb trouwens de grootste FOK pener maar dat mag je nooit zeggen.
Ten eerste omdat wie dit roept doorgaans een kleine heeft.
Ten tweede omdat vrouwen in gedachten het formaat gaan overdrijven en dit dan in realiteit gaat tegenvallen.
Daarom kun je beter zeggen dat ie klein is en dan met een mega pener aankomen als punt bij kutje komt huehue.
Knorr wereldgerechtgenotquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:14 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
ik eet kip tandoori met basmati rijst
Valt altijd samen met de taptoe en aangezien we daarvoor gaan (verjaardagscadeau van mn vriendinquote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:55 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Dat festival is vrij bekend en als je dan niet in EDI hoeft te zijn zou ik er wegblijven. Samen met hogmanay duurste tijd om daar te zijn.
ik vind het niet domquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:11 schreef TaMieke het volgende:
Een cafe hier in de buurt wil ook hip doen met een bierfestival. Festival heet “hopsaland”![]()
Dommer kan echt niet
ba-dum tsssquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wees niet bang, kom jij toch nooit bij in de buurt.
Doe mij maar een paarse courgettequote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:16 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
en met rode paprika en groene courgette
Bestaan vastquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe mij maar een paarse courgette
Wel origineel en grappig. Al kan ik mij wel voorstellen dat mensen bang zijn voor de combinatie bier en K3quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:11 schreef TaMieke het volgende:
Een cafe hier in de buurt wil ook hip doen met een bierfestival. Festival heet “hopsaland”![]()
Dommer kan echt niet
met genoeg bier zingt iedereen mee met K3quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel origineel en grappig. Al kan ik mij wel voorstellen dat mensen bang zijn voor de combinatie bier en K3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |