Precies. Ze onderdrukken Assyriërs, Turkmen, en andere minderheden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Haten?
Wie heeft het over 'haten'? punt is gewoon dat die Koerdische strijdgroepen net zo goed mensen onderdrukken.
En Turkije is natuurlijk totaal geen onderdrukkende staat met een track record van vele 100 procent bewezen genocides en decennia van onderdrukking...quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Precies. Ze onderdrukken Assyriërs, Turkmen, en andere minderheden.
Feeling like a Assadquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Feeling like a lion. #hinthint.
Youu?
Je beseft je dat als Turkije daarvoor gaat, ze Rusland op hun dak krijgen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Astagfirullah.![]()
Binnenkort weer heel Syrie in Turkische handen zijn abi.
Hun dak is gedekt met de s400.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je beseft je dat als Turkije daarvoor gaat, ze Rusland op hun dak krijgen?
Ok man....quote:
Want luchtmacht onderdelen is het enige wat Rusland kan gebruiken tegen de Turken?quote:
Allahu Akbarquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 10:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Astagfirullah.![]()
Binnenkort weer heel Syrie in Turkische handen zijn abi.
Ik denk dat je er iets te serieus in leest of niet begrijpt, iets wat dan ook meer richting Montana was gepost dan als een open forum post.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Want luchtmacht onderdelen is het enige wat Rusland kan gebruiken tegen de Turken?
Wat is je logica hier precies?
Nee lan, ze zouden oprukken tot en met Jeruzalem Al-Quds InshaAllah.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:06 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Allahu Akbar
Sultan Erdokhan gaat bidden in Aleppo
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee lan, ze zouden oprukken tot en met Jeruzalem Al-Quds InshaAllah.
Ik heb een /s nodig tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk dat je er iets te serieus in leest of niet begrijpt, iets wat dan ook meer richting Montana was gepost dan als een open forum post.
Ah, mah bad.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:11 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik heb een /s nodig tegenwoordig.
Nee, maar de Bordo Bereliler wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:13 schreef sp3c het volgende:
die paar launchers gaan de Russen echt niet tegenhouden in dat geval
geen idee johquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, maar de Bordo Bereliler wel.
Dit danquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met dit sluit heel Souria zich achter Turkiye,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |