Die deed toch een andere Fok!ker?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de vrachtwagenchauffeur op reis door Europa.
Faxie toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die deed toch een andere Fok!ker?
De vrachtwagenchauffeur doet het met Faxie?quote:
Plottwistquote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vrachtwagenchauffeur doet het met Faxie?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vrachtwagenchauffeur doet het met Faxie?
Dan hadden ze dat gisteren ook wel gedaan toen ik niet thuis was. Maar toen paste dat blijkbaar niet. Ga wel even kijken.quote:
Even plat gestamptquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat gisteren ook wel gedaan toen ik niet thuis was. Maar toen paste dat blijkbaar niet. Ga wel even kijken.
Denk dat je meer dan 24 euro moet bieden Mandy.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Wie wil deze even voor me ophalen in Groningen?
https://link.marktplaats.nl/m1430549451
Ja waar zou iemand nou kunnen zijn tijdens de vakantie periode?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:12 schreef gianni61 het volgende:
ik merk dat deze vraag toch erg vaak langs komt
Overalquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja waar zou iemand nou kunnen zijn tijdens de vakantie periode?
Dan zit je in bad en dat weten we.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand die zich datafvraagt als ik er niet ben
Note!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je meer dan 24 euro moet bieden Mandy.
buren?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat gisteren ook wel gedaan toen ik niet thuis was. Maar toen paste dat blijkbaar niet. Ga wel even kijken.
Nog bedankt voor die stream!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zit je in bad en dat weten we.
dan zal zometeen wel weer een loekie1 topic komenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
https://amp.nos.nl/artike(...)noord-friesland.html
Arme kipjes.
Waar blijven die toegezegde exclusieve tettenpics van die niet nader genoemde FOK!ker?quote:
Hosti weigert me te meetenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar blijven die toegezegde exclusieve tettenpics van die niet nader genoemde FOK!ker?
Hebbikalquote:
Ik heb 'm gezegd dat er geen extra pics komen als ze geforward worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar blijven die toegezegde exclusieve tettenpics van die niet nader genoemde FOK!ker?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezegd dat er geen extra pics komen als ze geforward worden.
Klopt wel ja...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marktplaats zit vol met handelaren
Het ging niet om jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezegd dat er geen extra pics komen als ze geforward worden.
Zette wat boekjes er opquote:
Ja, en die verkopen het gewoon door voor die prijsquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zette wat boekjes er op
[ afbeelding ]
Gelijk 2 handelaren die het willen.
Daarna vragen of er nog meer is. Ik wat foto's sturen van rommel die weg mag.
Gozer biedt 2,50 voor een boekje. Ik zoek het op. Laagste prijs die ik kan vinden is 50 dollar
Morgenochtend alquote:
Vind het wel grappig dat tot nu toe ik alleen biedingen krijgen op dingen uit de jaren 70 en 80. Niks op dingen uit de afgelopen 10 jaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, en die verkopen het gewoon door voor die prijs
is het al weekend?quote:
maar als je toch uitdeelt...quote:
Gaat altijd om mij, onthou dat nou eens.quote:
Sorry OpperHosti.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gaat altijd om mij, onthou dat nou eens.
Dat is wel een klassieker volgens mijquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat tot nu toe ik alleen biedingen krijgen op dingen uit de jaren 70 en 80. Niks op dingen uit de afgelopen 10 jaar.
Moet misschien Fritz the Cat er maar op gaan zetten dan
Doet niks af aan mijn interesse in je hoor.quote:
verschil moet er zijnquote:
Ik hoop dat je in het ieder geval droog hebt tijdens het uitpakken/opbouwenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morgenochtend alNu rustig alles aan het inpakken en in de auto laden
Moet maar net iemand interesse hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is wel een klassieker volgens mij
Tinder geinstalleerd?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:13 schreef Debsterr het volgende:
Zo, mijn innerlijke onzekerheid ook weer even gemute door random mannen die graag mijn tetten zouden zien.
Willen ze ooit wat anders zien?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:13 schreef Debsterr het volgende:
Zo, mijn innerlijke onzekerheid ook weer even gemute door random mannen die graag mijn tetten zouden zien.
quote:
Rijk van gelukquote:
quote:
Nee echte Fokkers durven geen contact te makenquote:
Nee die vrouwen willen gewoon niet!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee echte Fokkers durven geen contact te maken#autistlife
Misschien Fax er op af sturenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee die vrouwen willen gewoon niet!
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in het ieder geval droog hebt tijdens het uitpakken/opbouwen
nou nou, noem me maar weer randomquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:13 schreef Debsterr het volgende:
Oeh burnquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dan willen de vrouwen zeker niet meer.
Nee je hebt wel wat gemist.quote:
Dat is toch niks nieuws?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee je hebt wel wat gemist.
Iedereen haat hem, om 1 van deze 2 redenen:
- zijn piem gehad
- zijn piem niet gehad
Dan heeft ie het wel heel bont gemaaktquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is uitgehosselt en afgebrand.
Ligt ook uit de kutknijpapp
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze heeft zondag nog op fok gepost dus ze zal ons bij R&P wel ff zat zijn
Ach jij bent ooit uit een app gezet toen je op een verkeerde plek was gaan zittenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan heeft ie het wel heel bont gemaakt
Ik snap haar wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:21 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach jij bent ooit uit een app gezet toen je op een verkeerde plek was gaan zitten
Was er een fittie met Samzz dan?quote:
Jammer dat ik toen nog niet bij de in-crowd hoorde.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach jij bent ooit uit een app gezet toen je op een verkeerde plek was gaan zitten
hoeveel appgroepen hebben jullie buiten fok?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu wel dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer dat ik toen nog niet bij de in-crowd hoorde.
14quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel appgroepen hebben jullie buiten fok?
Best veel als er steeds nieuwe worden aangemaakt om over anderen te kunnen roddelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu geen meerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel me buitengeslotenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Best veel als er steeds nieuwe worden aangemaakt om over anderen te kunnen roddelen.
geen waar jij in zit..quote:
De maandagavond "We zijn er bijna"-appquote:
Beste app!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De maandagavond "We zijn er bijna"-app![]()
lijkt me beter dan een random groeps appquote:
Das toch hetzelfdequote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voel me buitengesloten
[..]
geen waar jij in zit..
Weet je al wat je voor kerst gaat vragen? Een hoed waar een propeller uit komt?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan is het je eigen schuldquote:
Heb ook nog een F1-app met Yvquote:
Denk dat ze drugs in je band gevonden hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Gdv moet langskomen bij de fietsenzaak om over mijn wiel te praten. Kon niet over de telefoon.
Denk dat ie is overleden.
Ja, ik wil haar poes zien.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Willen ze ooit wat anders zien?
Polopos?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb ook nog een F1-app met Yv![]()
Nog mensen die een Polopos appgroepje willen beginnen?
Foto graagquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar een poesje kijken
carbon kapot?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Gdv moet langskomen bij de fietsenzaak om over mijn wiel te praten. Kon niet over de telefoon.
Denk dat ie is overleden.
Trainmore.quote:
Hmm, dat Trainmore concept is wel interessant. Alleen niet echt yoga op fijne tijden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trainmore.
En soms bij Yoga by Alka.
Ik ga op de woensdag om 20.15.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, dat Trainmore concept is wel interessant. Alleen niet echt yoga op fijne tijden.
?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je al wat je voor kerst gaat vragen? Een hoed waar een propeller uit komt?
Ah ja, woensdag is sowieso geen optie voor mij, dinsdagavond eigenlijk ook niet, maandagavond al bootcamp. Ga morgen eens bij Licht op Yoga langsquote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga op de woensdag om 20.15.
Maar die heeft nu ff zwangerschaopsverlof, daarom is ze uit de agenda.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dan willen de vrouwen zeker niet meer.
Echtt ingewikkeld om op iemands naam te klikken en kijken hoe oud het laatste topic is. Als je ergens forumbaas bent kun je toch even laten weten dat je een tijdje weg bent.quote:
Je kan het nog makkelijker niet doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Echtt ingewikkeld om op iemands naam te klikken en kijken hoe oud het laatste topic is. Als je ergens forumbaas bent kun je toch even laten weten dat je een tijdje weg bent.
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Echtt ingewikkeld om op iemands naam te klikken en kijken hoe oud het laatste topic is. Als je ergens forumbaas bent kun je toch even laten weten dat je een tijdje weg bent.
niets nieuws toch?quote:
Ze staat gewoon bovenaan in de topic lijst van rp hoor, dat jij dat al moeilijk vindt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
Als iemand een week niet post is het niet zo makkelijk om 'even' op een naam te klikken.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar een poesje kijken
Had je toch wel iets slimmer verwacht.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
Als iemand een week niet post is het niet zo makkelijk om 'even' op een naam te klikken.
Meer moeite dan gewoon negeren en wachten tot ze weer terug komt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze staat gewoon bovenaan in de topic lijst van rp hoor, dat jij dat al moeilijk vindt.
Nee, dat kan niet. En jouw ontwijkende gedrag maakt het niet makkelijker.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer moeite dan gewoon negeren en wachten tot ze weer terug komt.
Gewoon even op vakantie.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. En jouw ontwijkende gedrag maakt het niet makkelijker.
Nee lichte dt-swiss wielset, tricon witte spaak.quote:
Wat heeft Samzz daar over te zeggen?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die liep iets te opvallend te geilen op Cali, denk niet dat Samzz het daar mee eens zou zijn.
ai, en wat kost een nieuw wiel?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee lichte dt-swiss wielset, tricon witte spaak.
Ze hadden d e witte spaken niet meer, er zat een slag in die der niet uit kon en reparatie was 400 eurie voor 1 wiel.
[ afbeelding ]
250quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ai, en wat kost een nieuw wiel?
nou, dan lijkt me de keuze snel gemaaktquote:
Sporadisch.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die is er toch sowieso vrijwel nooit?
Sinds jij hem ooit hebt afgewezen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die is er toch sowieso vrijwel nooit?
Deed ze dat maar.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Sinds jij hem ooit hebt afgewezen.
Weet nooit of je nog een laptop nodig hebt he.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deed ze dat maar.
Pappen en nathouden is een betere uitleg.
Fuck ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weet nooit of je nog een laptop nodig hebt he.
Af en toe denk ik echt dat je het IQ van een 5 jr oude hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Maar dit is echt een knaken wielsetje van 5 jr oud niets om over te pochen.
Welke keer?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Sinds jij hem ooit hebt afgewezen.
Eens!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weet nooit of je nog een laptop nodig hebt he.
CE heeft wel goed toekomstperspectief om meer geld te gaan verdienen gok ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eens!
Maar ik focus me nu liever op CE als back up, je moet het wel een beetje in de buurt houden.
Dat gedrag van @Vinniiee maakt het alleen maar mysterieuzer inderdaadquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. En jouw ontwijkende gedrag maakt het niet makkelijker.
Ja beter dan een Nanny, dus het is een logische stap voor mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
CE heeft wel goed toekomstperspectief om meer geld te gaan verdienen gok ik.
Dan moet ik echt een paar keer jobhoppen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
CE heeft wel goed toekomstperspectief om meer geld te gaan verdienen gok ik.
Wat een sensatie in je leven ditquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat gedrag van @:Vinniiee maakt het alleen maar mysterieuzer inderdaad
Net als ons grote voorbeeld Dinoquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik echt een paar keer jobhoppen.
Kom ook gezellig in luxemburg wonenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik echt een paar keer jobhoppen.
Omdat je geen zin hebt om te werken.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Jezus dat gezeik over Halsema. Waarom lees ik op Twitter.
Jij deed toch ook zulke dingen toen je 15 wasquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Jezus dat gezeik over Halsema. Waarom lees ik op Twitter.
Toen ik 15 was zat ik te gamen als een eckte.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij deed toch ook zulke dingen toen je 15 was
nu nogquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toen ik 15 was zat ik te gamen als een eckte.
Baan aanbod!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef Debsterr het volgende:
Ik word gebeld door Hong Kong. Wat?
Doe hem de groeten! Xquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef Debsterr het volgende:
Ik word gebeld door Hong Kong. Wat?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:57 schreef gcjoel het volgende:
Over baanaanbod gesproken, wordt volgende week gebeld voor een tweede gesprek bij een van de bedrijven vlakbij Nijmegen
Woooop woooopquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:57 schreef gcjoel het volgende:
Over baanaanbod gesproken, wordt volgende week gebeld voor een tweede gesprek bij een van de bedrijven vlakbij Nijmegen
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:57 schreef gcjoel het volgende:
Leg het nou maar bij knul. Je kunt me toch niet aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Af en toe denk ik echt dat je het IQ van een 5 jr oude hebt.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]spannend, ik duim voor je!
Zit Booking.com in Hong Kong?
Amsterdam.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]spannend, ik duim voor je!
Zit Booking.com in Hong Kong?
Huh?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leg het nou maar bij knul. Je kunt me toch niet aan.
chillquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:02 schreef Debsterr het volgende:
Wel bevestiging dat een hotel toch gratis geannuleerd wordt ook al was ik te laat. Hotel reageerde gewoon nergens op
. Fuckers
Hele weekend nog mee op pad geweestquote:Op woensdag 14 augustus 2019 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nu nog
zie je je vriendinnetje nog wel eens?
Jeetje, het is wel serieus aan he!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hele weekend nog mee op pad geweest
Alle hoeken van de kamers laten zien?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hele weekend nog mee op pad geweest
Ja, ik heb het al niet zo op kinderen. Zal ook wel te maken hebben dat het altijd zo moeilijk communiceren is.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er moet ergens een komma, denk ik?
Zulke dingen doet Dien niet voor het huwelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alle hoeken van de kamers laten zien?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zulke dingen doet Dien niet voor het huwelijk.
Zo natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders komt ie er naderhand pas achter dat zijn megapener niet past.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar om zo'n megapener past geen enkel condoom, dus teveel risico.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders komt ie er naderhand pas achter dat zijn megapener niet past.
Goed puntquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar om zo'n megapener past geen enkel condoom, dus teveel risico.
Als die meid eenmaal weet hoeveel hij verdient is ze meteen zwanger.
Ik maak altijd ontbijt voor ze de volgende ochtend.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar om zo'n megapener past geen enkel condoom, dus teveel risico.
Als die meid eenmaal weet hoeveel hij verdient is ze meteen zwanger.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:16 schreef rival het volgende:
Je weet niet wat je daarvoor hebt gedaan of probeer je iets anders te zeggen?
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, ik heb het al niet zo op kinderen. Zal ook wel te maken hebben dat het altijd zo moeilijk communiceren is.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:16 schreef rival het volgende:
Ik ben aan het werk en loop even bij een klant, daar stond dit rare ding, dus stond ff te kijken en een filmpje geschoten.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:16 schreef rival het volgende:
Kunst natuurlijk, duh.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vraag me af waarom ik hier naar zit te kijken?
https://imgur.com/a/xQrK4eW
Lekker FOK!ken tijdens het rijden, strak plan.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en loop even bij een klant, daar stond dit rare ding, dus stond ff te kijken en een filmpje geschoten.
Maar verder niet boeiend dus ben in de auto gestapt om verder te WOGGEN.
Net als Samzz eigenlijk.
Doelloos rond rijden, love it.
Ja, echt, zo slecht:quote:
Haha denken dat ik serieus ben.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, echt, zo slecht:
[ afbeelding ]
Je kon wel eens een kind van 5 zijn. Dat met alle stoere kids meepraat alleen maar zodat ze ook met je spelen.
'Hihi grapje.' gaat ook maar zo vaak op, Dop.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha denken dat ik serieus ben.
Altijd toch? Binnen de grenzen van je verstandelijke vermogen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje saai als je er een paar hebt gezien.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wie heeft daar nou een hekel aan?
Dan heb je gewoon niet de goede mensen om je heenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:55 schreef STING het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje saai als je er een paar hebt gezien.
Ooh, is dat het.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon niet de goede mensen om je heen
haha, zwakstroomleerling.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 16:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat was dus een stom woord grapje.
Maar sommige reünies zien best goed idd.
Die van mijn oude MTS
Doet me denken aan de monsters uit November.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vraag me af waarom ik hier naar zit te kijken?
https://imgur.com/a/xQrK4eW
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:37 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga gvd ook eens een dagje de hort op. Sta al dik een hakf uur stil op de A1 en zit totaal nog geen bewrging in.
Hopelijk valt het mee voor de betrokkenen bij het ongeluk
Ga je tijdelijk iets huren daar?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Makelaar langs laten komen voor verkennend gesprek om apartement te verkopen als ik in Luxemburg blijf. Vraagprijs zou dan rond de 2.5 ton liggen![]()
[ afbeelding ]
Sauna bezoekje?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:37 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga gvd ook eens een dagje de hort op. Sta al dik een hakf uur stil op de A1 en zit totaal nog geen bewrging in.
Hopelijk valt het mee voor de betrokkenen bij het ongeluk
Behalve dat ze waarschijnlijk niet legaal is, ook geen tetten of kont dus zou ook zo kijken jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Hej @:Vinniiee ze hebben je gefilmd op verkansie.![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/7737689/a5d2f666
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Behalve dat ze waarschijnlijk niet legaal is, ook geen tetten of kont dus zou ook zo kijken ja
Ik heb niets raars meegemaakt buitenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 17:38 schreef MCH het volgende:
Altijd fijn om verhalen te lezen van fokkers die buiten komen
Alsjeblieft, eet iets met groentes en vezels.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:20 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben weer in Enschede, uur later dan grpland, dus wel een döner verdiend
Een kapsalon bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Alsjeblieft, eet iets met groentes en vezels.
Zit rode kool, witte kool, sla, tomaat en komkommer op. En vezels verdraag ik slechtquote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Alsjeblieft, eet iets met groentes en vezels.
Ja, dat is waarschijnlijk het planquote:Op woensdag 14 augustus 2019 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je tijdelijk iets huren daar?
Meeste mensen die ik ken verkassen daarna tegenwoordig richting Duitsland.
Mooi.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Bewoonster in slaap gebeten door rat.
Heb jij ze klaar liggen ofzo?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Het was verschrikkelijk!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
Haha jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit is echt de perfectie combi van
[ afbeelding ]
Ieeeuwquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:25 schreef Allures het volgende:
Ik ben echt vrolijk vandaag
Lekker uit eten geweest
Goed gewerkt![]()
bijna weekend
Leuke dingen in het vooruitzicht
Mooie stapel jurkjes liggen om uit te kiezen
Ga je nu leuren met mijn tips uit februari?quote:
Prachtig!quote:
maar deze is beterquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga je nu leuren met mijn tips uit februari?
Watquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga je nu leuren met mijn tips uit februari?
Ik vind het wel serieus een leuk nummerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:35 schreef Allures het volgende:
[..]
maar deze is beter
Zowel qua nr als outfit
De poes jaagt ze weg huehue?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:25 schreef Allures het volgende:
Geen ratten die mij 's nachts komen bijten
Wat een aidsquote:
Op de achtergrond ookquote:
quote:
goeie tekst ook. Heel herkenbaarquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik vind het wel serieus een leuk nummer
Als ik maar niet met die meuk doodgegooid word in Braziliëquote:Op woensdag 14 augustus 2019 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ken het nummer ook nog door een vriend van me die een Braziliaanse vriendin heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |