SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze wedstrijd snel vergeten en kijken hoe het beter kan.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Over de scheidsrechter kunnen we niet klagen. Ik kan me geen wedstrijd herinneren waarin we 3 strafschoppen kregen.No bitch to me![]()
Komt gwoon omdat Paok een stel houthakkers zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:24 schreef TornadoDK het volgende:
Over de scheidsrechter kunnen we niet klagen. Ik kan me geen wedstrijd herinneren waarin we 3 strafschoppen kregen.Alpha kenny one![]()
Waarvan twee terecht imo. Eentje gemist, streept mooi weg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:24 schreef TornadoDK het volgende:
Over de scheidsrechter kunnen we niet klagen. Ik kan me geen wedstrijd herinneren waarin we 3 strafschoppen kregen.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
In deze fase nog niet. Pas als het over een paar maand structureel is gaat het wel een probleem worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:23 schreef Luppie0110 het volgende:
Promes is gehaald om de zijlijn in te lopen?
Die gaat echt voor mot zorgen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Nog 2 minuten maar hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
8 mei heeft me wel getekend hoor... ben er nog steeds niet gerust op.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Neres - Tadic - Ziyech, geen basis dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In deze fase nog niet. Pas als het over een paar maand structureel is gaat het wel een probleem worden.![]()
Ik moet ook nojynxenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:26 schreef falling_away het volgende:
[..]
Op de seconde van de tegengoal gepostLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Pffffrt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Wedstrijd maar weer vergeten. Nog veel te doen voor Ten Hag."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Eens wel, maar genoeg scheidsrechters die er geen geven omdat ze er al 2 eerder hebben gegeven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Waarvan twee terecht imo. Eentje gemist, streept mooi weg.No bitch to me![]()
Hakjes over de sloot hoor.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Flashbacks....quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:27 schreef Vriezzer het volgende:
Door Onana komt er weer 1 ΰ 2 minuten extra, extra tijd bij..Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:29 schreef TheJanitor het volgende:
Zo, die hebben we ook weer afgeslacht.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
gyros verkeerd gebakken?<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>![]()
Jullie zijn ontsnapt, maar wel mooi voor het NL voetbal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:29 schreef TheJanitor het volgende:
Zo, die hebben we ook weer afgeslacht.![]()
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Al meteen een enorme zenuwenpot, wat een enorm lastige ploeg is dat PAOK. We stonden echt niet best in de omschakeling keer op keer, hakken over de slootOp maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Echt? Je ziet tot nu toe alle wedstrijden dat de organisatie en balans nog niet deugt. Tegen Emmen ook gewoon een aantal momenten waarop Emmen er met vier man uit kan oid.quote:"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Tijd voor een nieuwe middenvelder, kom er Marin.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie zijn ontsnapt, maar wel mooi voor het NL voetbal.What can change the nature of a man?![]()
Waarom zou je die Pelkas wisselen? Da's je beste man.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ach, geef het even tijd. Dat is ook het vervelende aan die voorrondes. Terwijl je het elftal weer passend moet maken speel je tegen toch best lastige ploegjes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:30 schreef duo-penotti het volgende:
Veel geluk gehad. Deze ploeg is niet CL-waardig voor mijn gevoel.
Middenveld staat totaal niet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ze willen alleen maar naar voren lijkt het, restverdediging doen we niet aan...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
PAOK was by far de moeilijkste tegenstander die ze konden loten. Waren wsl tegen ieder ander team gewoon geplaatst voor de CL.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:30 schreef duo-penotti het volgende:
Middenveld staat totaal niet.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die zijn dan al uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:32 schreef PSVCL het volgende:
Na de winter in de EL.Gezellig met PSV.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
eeh okι.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
PAOK was by far de moeilijkste tegenstander die ze konden loten. Waren wsl tegen ieder ander team gewoon geplaatst voor de CL.![]()
Amsterdamse arrogantie gebaseerd op niksquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, geef het even tijd. Dat is ook het vervelende aan die voorrondes. Terwijl je het elftal weer passend moet maken speel je tegen toch best lastige ploegjes.![]()
![]()
Marin komt beter tot zijn recht op de plek van Donnyquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een nieuwe middenvelder, kom er Marin.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Hier ook. Een open wond die nooit zal helen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:24 schreef Arts-assistent het volgende:
8 mei heeft me wel getekend hoor... ben er nog steeds niet gerust op.Love is in the air!![]()
PSV komt juist net op stoom.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn dan al uitgeschakeld.
Hongerig team vergeleken met dit ajax.![]()
De selectie is het wel denk ik, maar zoals de ploeg nu staat absoluut nog niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:30 schreef duo-penotti het volgende:
Middenveld staat totaal niet."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
11/10 moest lachen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:29 schreef TheJanitor het volgende:
Zo, die hebben we ook weer afgeslacht.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
In hoeverre wordt Alfred Schreuder gemist?
Deze kundige knakker beweert van wel
https://mobile.twitter.com/lammertalbertusDeuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Vragen om niet te snel te oordelen is inderdaad arrogantie, beste PSVvEL.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Amsterdamse arrogantie gebaseerd op niksVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik vond Ajax tegenvallen trouwens. Hopelijk zit de schrik erin en realiseren ze zich dat er een veel magerdere ploeg op het veld staat dan eerdere seizoenen. Ik ben er niet gerust op dat ze zichzelf niet overschatten. Er moet harder en gretiger gewerkt worden om het verlies in kwaliteit op te vangen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:41 schreef VeX- het volgende:
Het charmeoffensief is begonnen. Het wordt 3-2.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Wees blij dat we gewonnen hebben. Ja, tuurlijk ingeleverd ten opzichte van vorig seizoen. Maar we hebben weer uitzicht op mooie potten Champions league. Wees dankbaar....Love is in the air!![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV komt juist net op stoom.
Hongerig team vergeleken met dit ajax.Net paar weken te laat om nog iets van het seizoen te maken.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Die focussen dan als vanouds al weer op de Eredivisie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:32 schreef PSVCL het volgende:
Na de winter in de EL.Gezellig met PSV..![]()
"54 yr & 13yr old son"quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
https://mobile.twitter.com/lammertalbertus
Zo, dat is een laatkomertje geweest.![]()
Logisch. Schreuder was belangrijk. Tan Hag heeft nu onervaren assistenten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
https://mobile.twitter.com/lammertalbertusLove is in the air!![]()
Pfffffffffffff
Je wint vooral van dit team omdat ze het de tweede helft niet meer belopen en er iets meer druk op de bal was. Vorig jaar rond deze tijd was het ook niet zo heel veel beter tegen bijvoorbeeld KievMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oef. Zucht. Steun.
Maar, het is gelukt.
Huntelaar erin pakte niet verkeerd uit trouwensproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Blij dat niet iedereen dat vergeten is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Pfffffffffffff
Je wint vooral van dit team omdat ze het de tweede helft niet meer belopen en er iets meer druk op de bal was. Vorig jaar rond deze tijd was het ook niet zo heel veel beter tegen bijvoorbeeld KievI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Niet met Bommel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV komt juist net op stoom.
Hongerig team vergeleken met dit ajax.What can change the nature of a man?![]()
Zegt iemand die PSVCL heet 😂😂quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Amsterdamse arrogantie gebaseerd op niksNo bitch to me![]()
Eigenlijk moeten we gewoon collectief besluiten niet meer op de onzin van PSVCL in te gaan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alvarez mag snel in de basis, Veltman was ook niet goed genoeg, staat bij die eerste goal met zijn handjes op de rug ipv op de bal in te lopen
Tweede goal was wat gegrabbel van OnanaOp maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Hmm, ik vind dat lastig. Kan ook zijn dat je volgende week een pot speelt als die bekerpot tegen Willem II met Boszquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Middenveld is echt heel matig. Daar moet iemand voor komen zou ik zeggen
Maar zoals het met name de eerste helft was kan op CL-niveau niet nee, in de Eredivisie kom je er nog wel mee weg denk ikMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat heet een ban toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk moeten we gewoon collectief besluiten niet meer op de onzin van PSVCL in te gaan..![]()
Ik zie niet wie ontbrekende schakel is. Frenkie kon het, dat wisten we al. Marin rendeert niet, Blind kan het niet belopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat lastig. Kan ook zijn dat je volgende week een pot speelt als die bekerpot tegen Willem II met Bosz
Maar zoals het met name de eerste helft was kan op CL-niveau niet nee, in de Eredivisie kom je er nog wel mee weg denk ik![]()
Bij allebei die goals geen druk op de bal. Die knal van die spits daarvoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Alvarez mag snel in de basis, Veltman was ook niet goed genoeg, staat bij die eerste goal met zijn handjes op de rug ipv op de bal in te lopen
Tweede goal was wat gegrabbel van Onana
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ook toen stonden er een paar nog niet op de goede positie. Nu weer. Denk dat dit het wordt:quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Blij dat niet iedereen dat vergeten is.
Onana
Mazra Alvarez Blind Nico
Marin Martinez vd Beek
Ziyech Tadic Neres
Donny moet zijn spel iets aanpassen zonder schone en de jong. Frenkie liep verdedigend ook enorm veel dicht, dat pakt nog niet iemand op.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ajax Netwerk dorpsgek genotquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
https://mobile.twitter.com/lammertalbertus![]()
Als ik de oplossing had had ik hem zo gegevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie niet wie ontbrekende schakel is. Frenkie kon het, dat wisten we al. Marin rendeert niet, Blind kan het niet belopen.![]()
Blijf dat wel lastig vindenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Blind liep Marin vooral in de weg. En andersom. Blind linie naar achterquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie niet wie ontbrekende schakel is. Frenkie kon het, dat wisten we al. Marin rendeert niet, Blind kan het niet belopen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Je ziet het nu ook bij Celtic en Porto. Beide een goed resultaat uit en nu op punt van uitschakeling tegen geen geweldige ploegen. Blijft angstig zo'n barrage duelAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Speelde ook heel afwezig vandaag, bijna niet aan de bal geweest.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:41 schreef TheArt het volgende:
Donny lijkt me definitief weg te zijn. Wissel in de 88e minuut, zijn houding, alles gewoon.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou er morgen een Donny-filmpje online komen met contractverlenging of was dit een afscheidswissel?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Vorige week al. Best klasse maar soms beter om z'n verhaal in 't Engels te horen.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik verwacht niet dat we op het middelveld met de punt naar achteren gaan spelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ook toen stonden er een paar nog niet op de goede positie. Nu weer. Denk dat dit het wordt:
Onana
Mazra Alvarez Blind Nico
Marin Martinez vd Beek
Ziyech Tadic Neres
Donny moet zijn spel iets aanpassen zonder schone en de jong. Frenkie liep verdedigend ook enorm veel dicht, dat pakt nog niet iemand op.![]()
Die kans in de eerste helft had hij wel mogen maken al was de pass hardquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speelde ook heel afwezig vandaag, bijna niet aan de bal geweest.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik hoop een verlenging want potverdorie wat is die gozer belangrijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Zou er morgen een Donny-filmpje online komen met contractverlenging of was dit een afscheidswissel?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Woorden van Overmars doen eerder een contractverlenging vermoeden eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:41 schreef TheArt het volgende:
Donny lijkt me definitief weg te zijn. Wissel in de 88e minuut, zijn houding, alles gewoon.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vind het knap dat hij het iig doet. Zelfde als wij na een paar jaar Servisch moeten gaan lullen in een interview.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorige week al. Best klasse maar soms beter om z'n verhaal in 't Engels te horen.![]()
WIJ MOET PAK SCHAALLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
PAOK was een beetje als zo'n hele dikke droge drol. Flink druk zetten werkt niet altijd, gewoon rustig je kansen afwachten en even een uurtje afkijken en dan in een keer doordrukken.
En daarna ben je maar al te blij dat je er vanaf bent![]()
Geen van beidequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Zou er morgen een Donny-filmpje online komen met contractverlenging of was dit een afscheidswissel?
Als er al een gedachte achter zat dan zal hij de supporters nog wel de kans hebben willen geven om nog effe te zingenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lang op het middenveldquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie niet wie ontbrekende schakel is. Frenkie kon het, dat wisten we al. Marin rendeert niet, Blind kan het niet belopen.kan aardig wegdraaien
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Hij heeft wel al 7 of 8 jaar in Nederland gespeeld ofzo, toch? Dan nog is dat niet slecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat hij het iig doet. Zelfde als wij na een paar jaar Servisch moeten gaan lullen in een interview.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
AGOVV en Twente toch? Niet slecht idd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft wel al 7 of 8 jaar in Nederland gespeeld ofzo, toch? Dan nog is dat niet slecht.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:44 schreef Themeparktommy het volgende:
PAOK was een beetje als zo'n hele dikke droge drol. Flink druk zetten werkt niet altijd, gewoon rustig je kansen afwachten en even een uurtje afkijken en dan in een keer doordrukken.
En daarna ben je maar al te blij dat je er vanaf bent
Forum Opties Forumhop: Hop naar: