Fantastic jokequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Superman! Met z'n cape! Whahahahahahagaga
<3quote:
Caiway?quote:
Tsja. Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:36 schreef RipCity het volgende:
Wilfred Genee hoopt dat voormalig voetballer Wesley Sneijder een carrière als voetbalanalist overweegt. Dit zegt de presentator van Veronica Inside tegen RTL Boulevard.
Sneijder kondigde maandag het einde van zijn loopbaan als voetballer aan. Genee meent te weten wat een goede volgende stap zou zijn voor de sportman die een recordaantal van 134 interlands speelde voor het Nederlands elftal.
"Mijn voorkeur zou hebben dat Wesley zo snel mogelijk bij de televisie gaat werken", aldus Genee die zegt Sneijder 'via via' al te hebben benaderd. "Ik denk dat hij een perfecte analyticus zou zijn. Hij heeft veel kijk op het spelletje en een leuke mening en is grappig en ad rem."
De presentator biedt zelfs aan om Sneijder te begeleiden in zijn potentiële nieuwe loopbaan. "Wij kunnen hem een beetje bij de hand nemen en dan kan hij van daaruit kijken hoe hij zijn carrière verder wil ontwikkelen."
Sneijder speelde in december zijn laatste wedstrijd als profvoetballer voor de club Al Gharafa. Hij werd sindsdien geplaagd door blessures. De recordinternational maakte in maart bekend dat hij en zijn vrouw Yolanthe uit elkaar zijn. Ze zijn niet officieel gescheiden.
Die gaat echt niet bij VI zitten hoor, ook niet voor de CLquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:36 schreef RipCity het volgende:
Wilfred Genee hoopt dat voormalig voetballer Wesley Sneijder een carrière als voetbalanalist overweegt. Dit zegt de presentator van Veronica Inside tegen RTL Boulevard.
Sneijder kondigde maandag het einde van zijn loopbaan als voetballer aan. Genee meent te weten wat een goede volgende stap zou zijn voor de sportman die een recordaantal van 134 interlands speelde voor het Nederlands elftal.
"Mijn voorkeur zou hebben dat Wesley zo snel mogelijk bij de televisie gaat werken", aldus Genee die zegt Sneijder 'via via' al te hebben benaderd. "Ik denk dat hij een perfecte analyticus zou zijn. Hij heeft veel kijk op het spelletje en een leuke mening en is grappig en ad rem."
De presentator biedt zelfs aan om Sneijder te begeleiden in zijn potentiële nieuwe loopbaan. "Wij kunnen hem een beetje bij de hand nemen en dan kan hij van daaruit kijken hoe hij zijn carrière verder wil ontwikkelen."
Sneijder speelde in december zijn laatste wedstrijd als profvoetballer voor de club Al Gharafa. Hij werd sindsdien geplaagd door blessures. De recordinternational maakte in maart bekend dat hij en zijn vrouw Yolanthe uit elkaar zijn. Ze zijn niet officieel gescheiden.
Het draait niet. @wimderonquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:37 schreef VeX- het volgende:
Ik schakelde wat later in maar waarom staan we niet met 2 doelpunten verschil voor? Dat is Ajax op grond van geschiedenis, prestaties, ambitie verplicht. Gewoon kapotmaken dat PAOK met mooi combinatievoetbal en branie. Gezien de afgelopen paar jaar is dat toch eigenlijk het minimum wat je mag verwachten.
Gok dat dat een korte carrière wordt dan...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:36 schreef RipCity het volgende:
Het is een procesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:37 schreef VeX- het volgende:
Ik schakelde wat later in maar waarom staan we niet met 2 doelpunten verschil voor? Dat is Ajax op grond van geschiedenis, prestaties, ambitie verplicht. Gewoon kapotmaken dat PAOK met mooi combinatievoetbal en branie. Gezien de afgelopen paar jaar is dat toch eigenlijk het minimum wat je mag verwachten.
Op basis van historie is PAOK ook een topteam.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:37 schreef VeX- het volgende:
Extra kussentje op de stoelen en de tafel in de studio wat verlagen.quote:
Oke bedanktquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:37 schreef VeX- het volgende:
Per?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:37 schreef SaferSephy het volgende:
Mazza en blind.. hmm
Ik mis onze Deense vriend
quote:
Spelen pas voor de 4e keer samen!quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brugge - Kiev zet er wel uit als een lollig potje.
Uhuquote:
Vanaf nu alles op alles zetten om op doel te schieten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:39 schreef Saekerhett het volgende:
Die schoten van afstand van Ziyech die allemaal afdraaien naar de cornervlag ben ik ook een beetje zat.
toch knapquote:
Interesse?quote:
Ook wel genot met Anderlecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:39 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Inderdaad. Brugge schijnt ook best wel een goed team te hebben dit jaar.
Nee, vraag ik me af gezien zijn gedrag en maniertjes. Lijkt me vervelende vent.quote:
jij vindt iedereen knap vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |