Dat Ajax kut zou beginnen en achter zou komen in de eerste helft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat zei je vanmiddag? Vertel het ik wil het weten!!
Ik weet het toevallig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat zei je vanmiddag? Vertel het ik wil het weten!!
Hansie Hansie zei het gisteren nog.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:59 schreef Caland het volgende:
Waarom doen toch al die spelers de handen op de rug
Hebben ze de nieuwe regel niet goed begrepen
Jammer, ik verwachtte het keeper en helmpje opmerking, nu denkt iedereen dat ik serieus was.quote:
Schakenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of was dat Ruben Schaken die toen dacht dat ze bij 3-3 gingen verlengen met Feyenoord?
Vandaar dat die man met zulk mooi grijs haar mee isquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heeft die scheids z'n diploma wel
Hoe is AJAX?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Overacting.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Maar Ajax heeft vorige week 2-4 gewonnen, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer, ik verwachtte het keeper en helmpje opmerking, nu denkt iedereen dat ik serieus was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |